www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 15:35:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 327 328 329 330 331 [332] 333 334 335 336 337 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14813592 alkalommal)
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #67371 Dátum: 2013 Május 27, 22:42:31 »

Szivacs/gumi témában.
Amikor először leemeltem a kasztnit az autóról, tudtommal még soha nem volt előtte széthúzva. Akkor egy kemény szivacstömítés maradványaira emlékszem. Mi akkor helyette ezt a dupla profilos gumit rakattuk fel. Aztán sajna rá 3-4 évre újra szét kellett emelni az autót (trehány kasztnis munka), és biza a gumi agyontöredezve meredezett sokkal szarabb állapotban, mint a gyári 28 éves szivacs.
Most a kemény szivacs verzió lesz visszarakva, rugalmas varrattömítővel körbekenve összerakás után.
Gondolom brazil gumi volt. Én eddig hallottam hideget meleget is róla. Külföldi fórumon is írták, hogy újrahasznosított gumi révén ilyen a minősége. Ezért én csináltatattam itt kecskeméten a merci,audi,vw gumiprofil beszállító cégével ismerős révén. Szvsz jobb lett már fogásra is, de majd eldől idővel. Ha lesz rá igény tudok csináltatni majd.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #67370 Dátum: 2013 Május 27, 22:29:39 »

Szivacs/gumi témában.
Amikor először leemeltem a kasztnit az autóról, tudtommal még soha nem volt előtte széthúzva. Akkor egy kemény szivacstömítés maradványaira emlékszem. Mi akkor helyette ezt a dupla profilos gumit rakattuk fel. Aztán sajna rá 3-4 évre újra szét kellett emelni az autót (trehány kasztnis munka), és biza a gumi agyontöredezve meredezett sokkal szarabb állapotban, mint a gyári 28 éves szivacs.
Most a kemény szivacs verzió lesz visszarakva, rugalmas varrattömítővel körbekenve összerakás után.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #67369 Dátum: 2013 Május 27, 18:15:41 »

[/quote]
Igen.  Evil[/offtopic]

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67368 Dátum: 2013 Május 27, 18:14:54 »

Végre helyére került a gyári antennám is 3 év után. De mit szoptam,nem fért el  a meleg levegő elosztásnál. Ráadásul a csövet megértem úgy helyére tenni,hogy ne nyírja el a csomitető zsanérja

Ablaktörlőm már működik 2 fokozatban,de nem nagy különbség van lassú és gyors között.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67367 Dátum: 2013 Május 27, 17:57:18 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #67366 Dátum: 2013 Május 27, 17:51:42 »

Van itthon öntapadós szivacsom ilyen csíkban de az szerintem szívja a vizet, nem láttam még akkor ilyen szivacsos cuccot és azt sem tudom hol bírnék szerezni, vagy ne is bogárboltba keressem???
Bármelyik bogáralkatrész kereskedőnél tudsz ilyen szivacsos alváztömítést vásárolni.

Az otthoni öntapadós szivacsod,szerintem valami nyílászáróhoz árult tömítés lehet,azt ne tedd be az autódba,mert később csak gondod lesz belőle.

Kb így alakulnak az árak:

-gagyi,utángyártott gumi,16-Euro
http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p4631_Chassisdichtung-aus-Gummi--Nachfertigung.html

-komoly,gyárival egyező minőségű gumi,35-Euro
http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p4630_Chassisdichtung-aus-Gummi-in-original-Qualitaet.html

-és az öntapadó,jó minőségű szivacsos anyagú tömítés,69-Euro
http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p11465_Chassisdichtung-Schaumstoff.html
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #67365 Dátum: 2013 Május 27, 17:51:19 »

Van itthon öntapadós szivacsom ilyen csíkban de az szerintem szívja a vizet, nem láttam még akkor ilyen szivacsos cuccot és azt sem tudom hol bírnék szerezni, vagy ne is bogárboltba keressem???
Nem ugyanaz  az ablaktömítő szivacs, és az alvázhoz való, szóval azt nem tenném bele. Viszont nem rossz a gumi sem, mivel sajna szét kellett kapnom a kocsimat, első kézből meggyőződhettem róla...

Bácsi Győző
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67364 Dátum: 2013 Május 27, 17:49:09 »

Van itthon öntapadós szivacsom ilyen csíkban de az szerintem szívja a vizet, nem láttam még akkor ilyen szivacsos cuccot és azt sem tudom hol bírnék szerezni, vagy ne is bogárboltba keressem???
mindenféle szivacs nem jó oda! Szerintem Hudáknál kérdezz rá...bár én mondjuk a jobb minöségű gumit rendeltem . Jónak tűnik...

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67363 Dátum: 2013 Május 27, 17:46:03 »

na az is érdekes. nem volt közben valami átvezetékelve?
de nem ám,hiszen újra lett kábelezve. Bár még nem néztem utánna,de rámérek akkor okosabb leszek

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #67362 Dátum: 2013 Május 27, 17:17:21 »

Nincs vele tapasztalatom,de azt mondják,hogy sokkal jobb mint a gumi,tartósabb is,és drágább is.

És nem a hagyományos szivacsot kell elképzelni,állítólag ez a tömítés szivacs ez nem szívja a vízet.

A Te gyönyörűséges autódba szerintem ne tegyél gumit.

Van itthon öntapadós szivacsom ilyen csíkban de az szerintem szívja a vizet, nem láttam még akkor ilyen szivacsos cuccot és azt sem tudom hol bírnék szerezni, vagy ne is bogárboltba keressem???

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #67361 Dátum: 2013 Május 27, 17:13:40 »

Volt már számtalanszor téma alváz a bódé közötti tömítés. Arra lennék csak kíváncsi hogy akik használtak már ilyen szivacsos öntapados dolgot oda hogy az mennyire bírja a vizet??? Nem ázik a kocsi tőle??? Vagy maradjak inkább a hagyományos guminál???
Nincs vele tapasztalatom,de azt mondják,hogy sokkal jobb mint a gumi,tartósabb is,és drágább is.

És nem a hagyományos szivacsot kell elképzelni,állítólag ez a tömítés szivacs ez nem szívja a vízet.

A Te gyönyörűséges autódba szerintem ne tegyél gumit.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #67360 Dátum: 2013 Május 27, 17:08:59 »

Volt már számtalanszor téma alváz a bódé közötti tömítés. Arra lennék csak kíváncsi hogy akik használtak már ilyen szivacsos öntapados dolgot oda hogy az mennyire bírja a vizet??? Nem ázik a kocsi tőle??? Vagy maradjak inkább a hagyományos guminál???

« Utoljára szerkesztve: 2013 Május 27, 17:13:11 írta MatroX »

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #67359 Dátum: 2013 Május 27, 13:45:01 »

az enyémen meg mindkét fokozat ugyanazon sebeséggel megy. Pedig korábban jó volt
na az is érdekes. nem volt közben valami átvezetékelve?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67358 Dátum: 2013 Május 27, 13:19:52 »

69-es bogárban lehet az ablaktörlőmotort cserélni a szerkezet kiszerelése nélkül?

ha jól láttam van két nagy csillagfejű csavar, amihez hozzá lehet férni így beszerelve is. csak nem vagyok benne biztos hogy azokat kicsavarva lehúzható-e maga a motor oldalra?
az enyémben tönkrement a második fokozat. tegnap kimértem, a 12V odamegy, de a motor nem mozdul sajnos abban a sebességben
az enyémen meg mindkét fokozat ugyanazon sebeséggel megy. Pedig korábban jó volt

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #67357 Dátum: 2013 Május 27, 10:36:33 »

szerintem gyorsabb lesz mindenképp egybe kiszedni aztán a motort lecserélni a szerkezeten Undecided
ok, köszi
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67356 Dátum: 2013 Május 27, 10:11:17 »

69-es bogárban lehet az ablaktörlőmotort cserélni a szerkezet kiszerelése nélkül?

ha jól láttam van két nagy csillagfejű csavar, amihez hozzá lehet férni így beszerelve is. csak nem vagyok benne biztos hogy azokat kicsavarva lehúzható-e maga a motor oldalra?
az enyémben tönkrement a második fokozat. tegnap kimértem, a 12V odamegy, de a motor nem mozdul sajnos abban a sebességben
szerintem gyorsabb lesz mindenképp egybe kiszedni aztán a motort lecserélni a szerkezeten Undecided

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #67355 Dátum: 2013 Május 27, 09:16:12 »

69-es bogárban lehet az ablaktörlőmotort cserélni a szerkezet kiszerelése nélkül?

ha jól láttam van két nagy csillagfejű csavar, amihez hozzá lehet férni így beszerelve is. csak nem vagyok benne biztos hogy azokat kicsavarva lehúzható-e maga a motor oldalra?
az enyémben tönkrement a második fokozat. tegnap kimértem, a 12V odamegy, de a motor nem mozdul sajnos abban a sebességben
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67354 Dátum: 2013 Május 23, 22:57:05 »

(de az a szaraz feltengellyel egyutt evolucios zsakutcanak bizonyult a bogaraknal, .. ;-)))
igen  ezért is kellett beszüntetni a gyártásukat Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67353 Dátum: 2013 Május 23, 22:55:44 »

Igen, az utolsó kiadású 1600i mexikóira gondoltam, mert akként árulják.
Szerintem is 1302 vagy 1303 alváza, csak abban nem voltam biztos, hogy a mexikói ultima edition hátul száraz vagy oljas féltengelyes-e.


az ultima az elöl torziós hátul olajos mint minden rendes bogár Roll Eyes

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67352 Dátum: 2013 Május 23, 22:54:59 »

a mexikói ultima edition hátul száraz vagy oljas féltengelyes-e.
Tudtommal olajos. De barmilyen is hatul, ez az alvaz elol palcikafutomuves (de az a szaraz feltengellyel egyutt evolucios zsakutcanak bizonyult a bogaraknal, ezert olyan buszkek ra egyes peldanyok gazdai... ;-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67351 Dátum: 2013 Május 23, 22:51:47 »

Mi az az 1600i ? Mexikoi, egyhatos, injektoros ? Mer' akkor nem hozza valo, ez hatul szarazfeltengelyes, elol McPhersonos auto alvaza (1302, 1303).

Igen, az utolsó kiadású 1600i mexikóira gondoltam, mert akként árulják.
Szerintem is 1302 vagy 1303 alváza, csak abban nem voltam biztos, hogy a mexikói ultima edition hátul száraz vagy oljas féltengelyes-e.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67350 Dátum: 2013 Május 23, 22:49:37 »

Mi az az 1600i ? Mexikoi, egyhatos, injektoros ? Mer' akkor nem hozza valo, ez hatul szarazfeltengelyes, elol McPhersonos auto alvaza (1302, 1303).
így ahogy mondod.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67349 Dátum: 2013 Május 23, 22:48:10 »

Az létezhet, hogy a képen látható alváz 1600i-hez való?
Mi az az 1600i ? Mexikoi, egyhatos, injektoros ? Mer' akkor nem hozza valo, ez hatul szarazfeltengelyes, elol McPhersonos auto alvaza (1302, 1303).


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67348 Dátum: 2013 Május 23, 22:44:43 »

Az létezhet, hogy a képen látható alváz 1600i-hez való?


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Sompi
« Hozzászólás #67347 Dátum: 2013 Május 20, 11:41:22 »

dróttal leszedem :-))))

persze a feliratokkal együtt!  Wink
a háttérben piros műanyg korong kíméletesen pucol de ez is ette a domborodó feliratokat.
...a drótkori agresszívabb..

« Utoljára szerkesztve: 2013 Május 20, 11:44:09 írta Sompi »
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #67346 Dátum: 2013 Május 19, 19:09:56 »

Szerintem is, irtam is alabb. A vekony reteg eltavolitasahoz ajanlottam az urkorszak egyik hires eszkozet, mert Spike mar homokolni-gyongyozni akart a vekony reteg eltavolitasahoz ... ;-)
dróttal leszedem :-))))


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67345 Dátum: 2013 Május 19, 17:00:47 »

...igen átsárgult mélyen, csak a csere segít rajta.
fesd le fehérrel



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #67344 Dátum: 2013 Május 19, 15:51:38 »

Valami paraszt összekente alvázvédővel az ablakmosó tartályt. Le lehet vakarni, de nem kicsit sárgult be tőle a műanyag.  Undecided

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Kívánom szívből, hogy csak ez az egy gond legyen az autóddal... Smiley Hála Istennek nem az autó tetején van, hanem a csomagtérben. Ha működik, én hozzá nem nyúlnék semmivel (vékonyítani a tartály falát, amiben azért túlnyomás van általában...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Sompi
« Hozzászólás #67343 Dátum: 2013 Május 19, 15:48:23 »

szerintem ez mélyebben is sárga lesz Undecided

...igen átsárgult mélyen, csak a csere segít rajta.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67342 Dátum: 2013 Május 19, 15:38:40 »

szerintem ez mélyebben is sárga lesz Undecided
Szerintem is, irtam is alabb. A vekony reteg eltavolitasahoz ajanlottam az urkorszak egyik hires eszkozet, mert Spike mar homokolni-gyongyozni akart a vekony reteg eltavolitasahoz ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67341 Dátum: 2013 Május 19, 10:07:57 »

Igen, van egy specialis, japan mernokok altal is hasznalt es ajanlott eszkoz amivel ezt meg lehet oldani, ra is lehet guglizni, a neve: csiszolopapir.
szerintem ez mélyebben is sárga lesz Undecided

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67340 Dátum: 2013 Május 19, 07:18:32 »

csak tipp. valami okos dologgal csak le lehet borotválni egy vékony réteget a kemény műanyag felületről ...

Igen, van egy specialis, japan mernokok altal is hasznalt es ajanlott eszkoz amivel ezt meg lehet oldani, ra is lehet guglizni, a neve: csiszolopapir.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #67339 Dátum: 2013 Május 19, 01:23:11 »

Szerintem eleg melyen belediffundal az anyagba, de legyen neked igazad!
csak tipp. valami okos dologgal csak le lehet borotválni egy vékony réteget a kemény műanyag felületről ...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67338 Dátum: 2013 Május 19, 01:18:29 »

lehet h hülyeséget mondok de mi lenne ha kapna egy kis finom gyöngyöt alacsony nyomáson vagy homokot.
Szerintem eleg melyen belediffundal az anyagba, de legyen neked igazad!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #67337 Dátum: 2013 Május 19, 01:17:17 »

Valami paraszt összekente alvázvédővel az ablakmosó tartályt. Le lehet vakarni, de nem kicsit sárgult be tőle a műanyag.  Undecided

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
lehet h hülyeséget mondok de mi lenne ha kapna egy kis finom gyöngyöt alacsony nyomáson vagy homokot.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Sompi
« Hozzászólás #67336 Dátum: 2013 Május 18, 22:55:20 »

Valami paraszt összekente alvázvédővel az ablakmosó tartályt. Le lehet vakarni, de nem kicsit sárgult be tőle a műanyag.  Undecided



Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67335 Dátum: 2013 Május 18, 22:41:38 »

Elvileg 200-asnak kell lennie, de bogaraknál semmiben sem lehetsz biztos.  Wink

Akkor szétszedés nélkül nem lehet tudni, hogy mivel van szerelve?


Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67334 Dátum: 2013 Május 18, 22:37:57 »

Nem! Más a lendkereke a 180-asnak és a 200-asnak.


Akkor szétszedés nélkül nem lehet tudni, hogy mivel van szerelve?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67333 Dátum: 2013 Május 18, 22:36:39 »

Nem! Más a lendkereke a 180-asnak és a 200-asnak.

Akkor  ha szerkezettel, csapággyal együtt van cserélve a tárcsa, akkor betehető bármelyik átmérőjű?


Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #67332 Dátum: 2013 Május 18, 22:27:59 »

Akkor  ha szerkezettel, csapággyal együtt van cserélve a tárcsa, akkor betehető bármelyik átmérőjű?

Simán bemegy a 200-as, és az a jobb választás egy 1,6-os motorhoz. De elmegy a 180-assal is.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Oldalak: 1 ... 327 328 329 330 331 [332] 333 334 335 336 337 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.