www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 22:01:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13174645 alkalommal)
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #69595 Dátum: 2013 December 30, 18:29:57 »

Ha nem az 1302, 1303 főfékhengerét teszed fel, hanem a torziós bogárét, akkor az általad említetteken nem kell módosítanod, simán felcsavarozod ugyanoda mint az egyköröset. Csak ugye ehhez dupla tartály kell ami picit bután néz ki bebarkácsolva a régi bogár csomagterébe. Ezt az én autómon úgy oldottuk meg, hogy a transporternek van olyan dupla féktartálya ami a főfékhengerre van szerelve. Nekem is ilyen tartály van és ebbe a tartályba folyik le a fékolaj a gyári pici, 1körös tartályból, ami a gyári helyen van.
A különböző gyártók minőségi eltéréseiről nem tudok nyilatkozni, azt megteszik a többiek.


Kösz, ez már sok segítség.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69594 Dátum: 2013 December 30, 18:23:37 »

Ha nem az 1302, 1303 főfékhengerét teszed fel, hanem a torziós bogárét, akkor az általad említetteken nem kell módosítanod, simán felcsavarozod ugyanoda mint az egyköröset. Csak ugye ehhez dupla tartály kell ami picit bután néz ki bebarkácsolva a régi bogár csomagterébe. Ezt az én autómon úgy oldottuk meg, hogy a transporternek van olyan dupla féktartálya ami a főfékhengerre van szerelve. Nekem is ilyen tartály van és ebbe a tartályba folyik le a fékolaj a gyári pici, 1körös tartályból, ami a gyári helyen van.
A különböző gyártók minőségi eltéréseiről nem tudok nyilatkozni, azt megteszik a többiek.

Csaó,

Szeretném lecserélni az egykörös fékrendszeremet kétkörösre. 61-es bogár, körbe dobokkal. A csövezés és többi okés, főfékhengerrel kapcsolatban kellene némi info a piacon elérhető darabokról. Melyik márkát/típust érdemes választani, ha a gyári kialakításokon nem szeretnék változtatni (pedál, napoleon, stb.)?
Előre is kösz.

Ákos

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #69593 Dátum: 2013 December 30, 18:13:02 »

Csaó,

Szeretném lecserélni az egykörös fékrendszeremet kétkörösre. 61-es bogár, körbe dobokkal. A csövezés és többi okés, főfékhengerrel kapcsolatban kellene némi info a piacon elérhető darabokról. Melyik márkát/típust érdemes választani, ha a gyári kialakításokon nem szeretnék változtatni (pedál, napoleon, stb.)?
Előre is kösz.

Ákos

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69592 Dátum: 2013 December 30, 15:50:43 »

ja jól fogalmaztál és a végére annyiban van hogy vehetne rajta az emberfia egy 911est Undecided
Igen,igazad van,ha az ember tényleg egy komoly és igényes gépet épít,kifér belőle egy 911-es Porsche.Boxsterből meg még kettő is. Undecided
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69591 Dátum: 2013 December 30, 15:47:39 »

Vegyél egy törött Boxster-t és tegyél rá egy ovál bódét Smiley   http://www.hasznaltauto.hu/auto/porsche/boxster/porsche_boxster-7509916

Ennyit sokszor csak a négy boxster tárcsafékért el szoktak kérni. Undecided
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #69590 Dátum: 2013 December 30, 10:58:31 »

Vegyél egy törött Boxster-t és tegyél rá egy ovál bódét Smiley   http://www.hasznaltauto.hu/auto/porsche/boxster/porsche_boxster-7509916


akkor ez a TI autótok, ovál is, Boxster is....

http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=11514

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #69589 Dátum: 2013 December 30, 10:56:27 »

ja jól fogalmaztál és a végére annyiban van hogy vehetne rajta az emberfia egy 911est Undecided
ja, de olyat minden hülye szerencsés csillagzat alatt született vehet..

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69588 Dátum: 2013 December 30, 09:37:35 »

Nagyon kutya szerzetek ezek...  De a második meg egyenesen beteg :-D 
ja jól fogalmaztál és a végére annyiban van hogy vehetne rajta az emberfia egy 911est Undecided

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #69587 Dátum: 2013 December 30, 09:29:21 »

Vegyél egy törött Boxster-t és tegyél rá egy ovál bódét Smiley   http://www.hasznaltauto.hu/auto/porsche/boxster/porsche_boxster-7509916

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #69586 Dátum: 2013 December 29, 23:59:12 »


Nagyon kutya szerzetek ezek...  De a második meg egyenesen beteg :-D 

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #69585 Dátum: 2013 December 29, 22:56:06 »

Egyszer majd, ha lesz sok pénzem és a jelenleginél nagyobb arcom, hogy bírjam az ekézést , csinálok magamnak egy 03-ast ovál bódéval, nagy motorral... Nem lesz egyszerű, de 30 éve vágyom egy ilyen szörnyetegre.

Oval, 1303 alvaz, 2.7t4, 996 fekek...

http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=11255

Ez is erdekes lesz
http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=11020

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69584 Dátum: 2013 December 29, 22:08:24 »



szvsz ez most a legjobb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69583 Dátum: 2013 December 29, 21:51:32 »

uh

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #69582 Dátum: 2013 December 29, 21:47:23 »

Erre sokan esküsznek, nagy motorépítők is.


Na meg ezek sem rossz minoseguek szerintem
http://www.vintagespeed.com.tw/Exhaustsystem/Exhaustsystem-main.html

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69581 Dátum: 2013 December 29, 21:40:26 »

En az A1 mufflerre eskuszom! Csak jo tapasztalatom volt vele...
http://www.piersideparts.net/A1EXHAUST.html

Erre sokan esküsznek, nagy motorépítők is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #69580 Dátum: 2013 December 29, 21:37:23 »

En az A1 mufflerre eskuszom! Csak jo tapasztalatom volt vele...
http://www.piersideparts.net/A1EXHAUST.html

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69579 Dátum: 2013 December 29, 21:36:59 »

Igen, mondjuk ezek mind ezerszer jobb minőségűek az EMPI és társainál. Nekem kezemben fogva a CSP minőségibbnek, szebbnek, meg talán erősebbnek tűnik. De hibázni még a nem rozsdamentessel sem tud az ember: Idővel max a dob tud elrohadni, az meg (az ahnendorp gyártmánynál) Opel Ascona vagy valami hasonló dob (cikkszáma megvan) és 7.000 Ft/db áron van újban ha cserélni kell.



A CSP nagyon minőségi, halál pontosan passzol.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69578 Dátum: 2013 December 29, 21:31:58 »

Igen, mondjuk ezek mind ezerszer jobb minőségűek az EMPI és társainál. Nekem kezemben fogva a CSP minőségibbnek, szebbnek, meg talán erősebbnek tűnik. De hibázni még a nem rozsdamentessel sem tud az ember: Idővel max a dob tud elrohadni, az meg (az ahnendorp gyártmánynál) Opel Ascona vagy valami hasonló dob (cikkszáma megvan) és 7.000 Ft/db áron van újban ha cserélni kell.


Ez szinte teljesen CSP, csak az jobb. (De ez volt az eredeti, erről koppintott a CSP.)

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #69577 Dátum: 2013 December 29, 21:25:50 »

remélem ennél igényesebbet sikerül Stum elvtársnak rittyentenem a szimplaszopatóra Undecided
mármint hogy hasonló rendszerben gondolkodva de a gyári helyen füstöljön ki
Wink

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69576 Dátum: 2013 December 29, 21:22:44 »



Ez szinte teljesen CSP, csak az jobb. (De ez volt az eredeti, erről koppintott a CSP.)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #69575 Dátum: 2013 December 29, 21:20:02 »

na milesz , hagyjuk az egyhatot a faszba és csinálunk 1915-öt?

Vitte a picsáját rendesen az egyszer igaz Smiley de sajna arra az Isten pénze se elég (nem marad a buszra!)

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69574 Dátum: 2013 December 29, 21:11:53 »

Mondjuk abban viszont biztos vagyok, hogy 67, illetve azelőtti bogár nem volt száraz váltóval szerelve. Mert ugye korlátos lökös 67-ben volt utoljára.

Ahol felcseperedtem, az egyik srácnak volt 1500-as bogara, nem automata, korlátos lökösökkel volt szerelve, (nem hinném, hogy Amerikából került ide a 70-es években), a torzió vége túllógott a fedélen, pont úgy, mint az én 1302-esemen.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69573 Dátum: 2013 December 29, 21:05:59 »

Azt azért nem  Tongue

illetve az eddig eltelt életedbe minden témára Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69572 Dátum: 2013 December 29, 20:54:35 »

Összességében a teljes váltó témára írtam.  Wink

illetve az eddig eltelt életedbe minden témára Roll Eyes

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69571 Dátum: 2013 December 29, 20:51:04 »

Összességében a teljes váltó témára írtam.  Wink

jóval hosszabb ! mivel ebből diplomáztam  Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69570 Dátum: 2013 December 29, 20:49:19 »

Lehet, attól, hogy én még nem találkoztam vele, még nem biztos, hogy úgy van ahogy gondolom.  Wink

jóval hosszabb ! mivel ebből diplomáztam ill ettem is ilyet Grin ez a 303torziótok egyhármas lengőkaron Cool

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 29, 20:53:11 írta tati »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69569 Dátum: 2013 December 29, 20:48:20 »

Ez egy kibaszott jó kipuffogó,talán a legjobb a piacon.

Egy saját építésű,1835-ös motorra szerelték rá a konkurenciák legjobb kipuffogóit,mérték az értékeket,még diagrammot is mellékelnek róla.

http://www.ahnendorp.com/VW-Kaefer-Typ-1-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Auspuffanlagen-51/Ahnendorp-Customsport-VW-Kaefer-Typ-1-Auspuff-1.html
De akadnak még komolyabb és drágább verziók is.

http://www.ahnendorp.com/VW-Kaefer-Typ-1-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Auspuffanlagen-51/B-A-S--Spezial-Auspuffanlage-Streetsport-Stahl-VW-Kaefer-Typ-1.html

http://www.ahnendorp.com/VW-Kaefer-Typ-1-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Auspuffanlagen-51/B-A-S--Spezial-Auspuffanlage-VW-Kaefer-Typ-1-Streetsport-Edelstahl.html
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69568 Dátum: 2013 December 29, 20:47:31 »

Lehet, attól, hogy én még nem találkoztam vele, még nem biztos, hogy úgy van ahogy gondolom.  Wink

Ennél szerintem hosszabb a szárazféltengelyesek torziófedele... Az biztos, hogy 1500-asa volt a srácnak. Nem sok volt belőle itthon.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69567 Dátum: 2013 December 29, 20:45:30 »


Ez egy kibaszott jó kipuffogó,talán a legjobb a piacon.

Egy saját építésű,1835-ös motorra szerelték rá a konkurenciák legjobb kipuffogóit,mérték az értékeket,még diagrammot is mellékelnek róla.

http://www.ahnendorp.com/VW-Kaefer-Typ-1-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Auspuffanlagen-51/Ahnendorp-Customsport-VW-Kaefer-Typ-1-Auspuff-1.html
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69566 Dátum: 2013 December 29, 20:35:10 »



Nem, csak nem rozsdamentes.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69565 Dátum: 2013 December 29, 20:34:39 »



Ez elég korrekt írás.


De ezen kívül is vannak még váltók,. pl. PT, PR, PS kódú mexikói, erősített házas. Mint nekem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69564 Dátum: 2013 December 29, 20:34:09 »


700 EUR   
http://www.csp-shop.de/shop/produkte/en/products_exhaust_system_complete_exhaust_system_bug_20049b.html

az 500as verzió nagyon szar?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69563 Dátum: 2013 December 29, 20:31:46 »

Ennél szerintem hosszabb a szárazféltengelyesek torziófedele... Az biztos, hogy 1500-asa volt a srácnak. Nem sok volt belőle itthon.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69562 Dátum: 2013 December 29, 20:28:45 »

http://www.kaeferclub-siegerland.de/technik/tech-get.htm
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69561 Dátum: 2013 December 29, 20:27:48 »

remélem ennél igényesebbet sikerül Stum elvtársnak rittyentenem a szimplaszopatóra Undecided
mármint hogy hasonló rendszerben gondolkodva de a gyári helyen füstöljön ki

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69560 Dátum: 2013 December 29, 20:27:15 »

http://www.aircooled.ch/post/2010/12/12/Mit-den-richtigen-Bremsschilder-gehts-auch-vorwarts.aspx

20 centit?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69559 Dátum: 2013 December 29, 20:25:06 »


700 EUR   
de ezt csak kormányközeli vállalkozások, vagy állami beruházásokban tevékenykedők  engedhetik meg maguknak Grin

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69558 Dátum: 2013 December 29, 20:25:00 »

és karmannba is van szárazféltengelyes,  de hogy hosszabb váltó is járt hozzá ?
Az enyém AS vagy AT kódú száraz.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69557 Dátum: 2013 December 29, 20:24:15 »


700 EUR   
Kéz alól 180  Cool
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?180674

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69556 Dátum: 2013 December 29, 20:23:20 »

20 centit?
tizet Wink

Oldalak: 1 ... 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.208 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.