www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 21:46:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 270 271 272 273 274 [275] 276 277 278 279 280 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13174313 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69635 Dátum: 2013 December 31, 19:36:52 »

az állás az akku halála.
Télen-nyáron,napi használatú autóról beszélek,helló!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69634 Dátum: 2013 December 31, 19:32:07 »

az állás az akku halála.
nekem hónapok után is indít , fingom nincs róla milyen márka, ha visszakapom, megnézem. akciós volt a corában megszűnés előtt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69633 Dátum: 2013 December 31, 19:20:18 »

Ilyen gigawattot vettem anno én is,mert nekem is azt magyarázták,Bosch akkumulátor,aztán két éves korában teljsen kihalt,úgy,hogy az autó garázsban volt tárolva,tehát olyan nagy hidegeket nem igazán kapott,és általában ilyen 30-50 km-es távolságokat mentem az autómmal,tehát mindig visszatöltöttem azt a feszültséget,amit indítózáskor kivettem belőle.

Én még mindig azt mondom,hogy a Banner a legjobb.
a voyagerbe is kifeküdt az akkumlátor másfél év alatt mert havonta egyszer volt használva

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69632 Dátum: 2013 December 31, 19:19:00 »

Ezelőtt így gondoltam. Akkor egy "Gigawatt" nevűt hoztam a Tesco akcióból, ami a garancia egy éve után három héttel kifeküdt egyik napról a másikra úgy mint a mesében  Lips Sealed (pedig közben generátoros lettem)


2év garancia Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69631 Dátum: 2013 December 31, 19:17:07 »

az állás az akku halála.
bezony

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #69630 Dátum: 2013 December 31, 19:06:38 »

Ilyen gigawattot vettem anno én is,mert nekem is azt magyarázták,Bosch akkumulátor,aztán két éves korában teljsen kihalt,úgy,hogy az autó garázsban volt tárolva,tehát olyan nagy hidegeket nem igazán kapott,és általában ilyen 30-50 km-es távolságokat mentem az autómmal,tehát mindig visszatöltöttem azt a feszültséget,amit indítózáskor kivettem belőle.

Én még mindig azt mondom,hogy a Banner a legjobb.
az állás az akku halála.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69629 Dátum: 2013 December 31, 18:49:16 »

én idén vettem már két autómba is  gigawatt akut mert 100forintal került többe a jász ill. perion aksiknál és adtak hozzájuk egy doboz energia italt  és amit utólag tudtam meg hogy bosch leányvállat gyártja a garancia papírja is olyan mint a bosch ha előbb tudom nem veszem meg mert a fiat regattámba is csak bosch cuccok romlottak el marelli soha  Grin  12és 14 ezer volt a 44és 55amperos
Ilyen gigawattot vettem anno én is,mert nekem is azt magyarázták,Bosch akkumulátor,aztán két éves korában teljsen kihalt,úgy,hogy az autó garázsban volt tárolva,tehát olyan nagy hidegeket nem igazán kapott,és általában ilyen 30-50 km-es távolságokat mentem az autómmal,tehát mindig visszatöltöttem azt a feszültséget,amit indítózáskor kivettem belőle.

Én még mindig azt mondom,hogy a Banner a legjobb.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #69628 Dátum: 2013 December 31, 18:30:27 »

  kivételesen egyet értek  Roll Eyes

Ezelőtt így gondoltam. Akkor egy "Gigawatt" nevűt hoztam a Tesco akcióból, ami a garancia egy éve után három héttel kifeküdt egyik napról a másikra úgy mint a mesében  Lips Sealed (pedig közben generátoros lettem)


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69627 Dátum: 2013 December 31, 18:24:30 »

megveszed a legolcsóbb teszkóst, aztán örülsz.
ebben a műsorszámban nincsenek csodák.
  kivételesen egyet értek  Roll Eyes

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #69626 Dátum: 2013 December 31, 18:12:59 »

megveszed a legolcsóbb teszkóst, aztán örülsz.
ebben a műsorszámban nincsenek csodák.

Van némi kapcsolatom a helyi Akksi Kft üzletében és vettem már tőlük, a saját márkás akksijukból és semmivel sem volt rosszabb, mint a márkás... És ezek persze egy kicsit olcsóbbak voltak, mint a "nagy nevek"...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69625 Dátum: 2013 December 31, 18:09:09 »

azért szerizlek, vili :-))
Ez ellen tegyünk gyorsan valamit.  Grin

oké, pöcs! :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #69624 Dátum: 2013 December 31, 18:04:08 »

kicsit szar,
azért szerizlek, vili :-))
[/quote]Ez ellen tegyünk gyorsan valamit.  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69623 Dátum: 2013 December 31, 18:02:51 »

Nekem mostanában lefeküdt 2 banner
kicsit szar, amikor a kicsikopasz buzi is ugyanazon a véleményen van, mint én :-)

azért szerizlek, vili :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #69622 Dátum: 2013 December 31, 18:01:58 »

megveszed a legolcsóbb teszkóst, aztán örülsz.
ebben a műsorszámban nincsenek csodák.
Asszem Te konkrétabb voltál.  Grin
Egyetértünk.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69621 Dátum: 2013 December 31, 18:01:02 »

Napsugarast!


Az óév utolsó kérdése: miután Nyúl úrban ma reggelre letérdelt a 11 éves Perion akksi, melyik akkumulátort ajánlott a helyébe tenni a taasztalatok alapján?

Előre is köszönöm, egyben 100 forint/liter benzint hozó BUÉK-ot mindenkinek!
megveszed a legolcsóbb teszkóst, aztán örülsz.
ebben a műsorszámban nincsenek csodák.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #69620 Dátum: 2013 December 31, 17:59:13 »

én idén vettem már két autómba is  gigawatt akut mert 100forintal került többe a jász ill. perion aksiknál és adtak hozzájuk egy doboz energia italt  és amit utólag tudtam meg hogy bosch leányvállat gyártja a garancia papírja is olyan mint a bosch ha előbb tudom nem veszem meg mert a fiat regattámba is csak bosch cuccok romlottak el marelli soha  Grin  12és 14 ezer volt a 44és 55amperos
Nekem mostanában lefeküdt 2 banner, plusz egy még az ismeretségi körben.
Anyám villanybiciklijében az eredeti hamisítatlan kínai akku bírt 3,5 évet.
Akkor vettünk bele akkumulátoros szakboltban bannert, mert az volt készleten és nem volt nagyon drága és mégis....
Ez bírt 2,5 évet.
Rákérdeztem az akkusnál és azt mondja, hogy nem titok de gyakorlatikag minden akksi kínai, csak a tokozás cimke marketing más körülötte. Pont lehetett szarul sikerült ez a banner és jól sikerült a kínai, sőt lehet, hogy ugyanarról a szalagról jöttek le.
Más forrásból pedig azt mondják, hogy a tescos exxel exide akkujai annyiban más technológiások, hogy a lemezek valami szulfátosodást késleltető bevonattal vagy ilyesmi zacskókban vannak. Ki tudja mi az igazság. Nekem ilyen akksim van a bogárban és 7 éves lesz februárban és köszöni jól van.
De ha már akksi akkor leírnám a saját szempontjaimat.
Szigorúan SZERINTEM, aztán aki akarja csinálhatja tőlem pont fordítva is.
1. Szarul töltős autókba (bogár dinamós, hatványozottan ilyen) ahol nincs nagyhifi, nagyextrafogyasztó a lehető legkisebbet tesszük, mert azt hamar visszatölti a szerencsétlen dinamó és nem fog az akku sok ideig résztöltötten pihegni.
Ez azért fontos, mert 75% töltöttség alatt (asszem ez valahol 12,3V körül van ólomsavas akksiknál) indul be a szulfátosodás, felette nem, vagy csak minimálisan, az így tartott akksik a legendás 7-8-9 évesek. Viszont egy erősebb indítózás, főleg télen simán kiveszi azt a 25%-ot az elméletileg 100%-osból is és elkezd ketyegni az idő.
2. Elfelejtettem mit akartam.  Cool
3. Jöhet abes a minélnagyobb annáljobb teóriájával.  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69619 Dátum: 2013 December 31, 17:32:00 »

Napsugarast!


Az óév utolsó kérdése: miután Nyúl úrban ma reggelre letérdelt a 11 éves Perion akksi, melyik akkumulátort ajánlott a helyébe tenni a taasztalatok alapján?

Előre is köszönöm, egyben 100 forint/liter benzint hozó BUÉK-ot mindenkinek!
én idén vettem már két autómba is  gigawatt akut mert 100forintal került többe a jász ill. perion aksiknál és adtak hozzájuk egy doboz energia italt  és amit utólag tudtam meg hogy bosch leányvállat gyártja a garancia papírja is olyan mint a bosch ha előbb tudom nem veszem meg mert a fiat regattámba is csak bosch cuccok romlottak el marelli soha  Grin  12és 14 ezer volt a 44és 55amperos

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #69618 Dátum: 2013 December 31, 16:11:00 »

Napsugarast!


Az óév utolsó kérdése: miután Nyúl úrban ma reggelre letérdelt a 11 éves Perion akksi, melyik akkumulátort ajánlott a helyébe tenni a taasztalatok alapján?

Előre is köszönöm, egyben 100 forint/liter benzint hozó BUÉK-ot mindenkinek!
A legfontosabb szempont, hogy legyen fogantyúja! Meg hogy ne legyen túlzottan drága. (drága bosch-t stb szerintem nem érdemes venni, nem megy el annyival többet.)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #69617 Dátum: 2013 December 31, 15:29:44 »

Aki vesszük ilyen castrol olajat, attól egy ezresért megvenném a fém dobozt!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #69616 Dátum: 2013 December 31, 15:25:08 »

Napsugarast!


Az óév utolsó kérdése: miután Nyúl úrban ma reggelre letérdelt a 11 éves Perion akksi, melyik akkumulátort ajánlott a helyébe tenni a taasztalatok alapján?

Előre is köszönöm, egyben 100 forint/liter benzint hozó BUÉK-ot mindenkinek!

A motorkerékpárokban tapasztalt élettartam és megbízhatóság miatt én  Yuasa-t vettem a tavasszal. Az indítóáram mérése alapján egyenlőre nagyon jó. Néhány év múlva megmondom bevált-e  Grin
http://www.akkumax.hu/yuasa-12v-44ah-jobb-akkumulator

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Lazlow
« Hozzászólás #69615 Dátum: 2013 December 31, 15:12:21 »

Napsugarast!


Az óév utolsó kérdése: miután Nyúl úrban ma reggelre letérdelt a 11 éves Perion akksi, melyik akkumulátort ajánlott a helyébe tenni a taasztalatok alapján?

Előre is köszönöm, egyben 100 forint/liter benzint hozó BUÉK-ot mindenkinek!

Smiley
Forse 60Ah volt a '67-esben és tekerte veszettül. Smiley Szerintem Nyúl Úrhoz is jó lesz.Smiley Most ez az akksi van a kékben is és gond nélkül tekeri a 600A.  Grin Pár éve vettem 24600Ft-ért, tehát nem vészes az ára. Még az OFF autómban is ilyen orosz akksi van (jópár éve). Mindenbe ezt rakok már.  Grin

Még1szer BUÉK!  Grin Grin  
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #69614 Dátum: 2013 December 31, 14:45:30 »

Napsugarast!


Az óév utolsó kérdése: miután Nyúl úrban ma reggelre letérdelt a 11 éves Perion akksi, melyik akkumulátort ajánlott a helyébe tenni a taasztalatok alapján?

Előre is köszönöm, egyben 100 forint/liter benzint hozó BUÉK-ot mindenkinek!

Üdv!

Trau
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69613 Dátum: 2013 December 31, 14:26:34 »

AZ kevés lesz. Utánaöntögetni is kell, meg nekem valahogy 2.5l mindig kevés volt, hogy a nivo közepén legyen.
igen a fölső nívóig 3 lityi utántöltögetéshez meg mindig találkozón kell lejmolni egy kicsit Grin

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #69612 Dátum: 2013 December 31, 13:47:00 »

a bogárba 2,5 liter kell tehát ha veszel egy ötliteres kupát akkor 2adag van.

AZ kevés lesz. Utánaöntögetni is kell, meg nekem valahogy 2.5l mindig kevés volt, hogy a nivo közepén legyen.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #69611 Dátum: 2013 December 31, 10:08:06 »

ha egy olaj hordozza a trutyót, akkor az pont azt jelenti, hogy nem ülepedik le a "minden helyen" sem

Így van.
Ez van a mérleg egyik serpenyőjében.
A másikban pedig az, hogy a keringő "trutyi" rontja a kenés minőségét.
Aztán, hogy a mérleg merre billen az dönti el a kérdést.
Feltételezem, hogy a rendszeres és sűrű olajcserékkor a Stunt álláspontja felé, tehát öröm van.
De ismerjük az userek krémjét akik egyrészt leszarják másrészt nemértésre alapozva szintén leszarják az olajcseréket és elszaladgálnak 7-8ezret is egy olajjal, hiszen "úgyisrátöltöttemmásféllitertazmegegyfélolajcsere,királyvagyok". Igen a bogarasok is ilyenek, nem csak a szuzukisok.  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69610 Dátum: 2013 December 31, 09:44:29 »

Stunt ezzel a mondattal lőtte el a kérdést:
"Szerintem akár van szűrő, akár nincs, nem jó, ha az olaj nem hordozza a koszt (egyéb melléktermékeket) mert az nem csak a karter alján üllepedne le, hanem minden helyen, ahol olaj van, így csökkentve a keresztmetszeteket és a hűtés hatékonyságát. Véleményem szerint mindenképpen DD (detergens-diszpergens) adalékolású olajokat kell használni."
ha egy olaj hordozza a trutyót, akkor az pont azt jelenti, hogy nem ülepedik le a "minden helyen" sem
tehát te is buzi vagy.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69609 Dátum: 2013 December 31, 09:43:30 »

a bogárba 2,5 liter kell tehát ha veszel egy ötliteres kupát akkor 2adag van.
2 utálom a sört.
3 az én motoromba 4,5liter castrol edge 10w60olaj van  Kiss
1. érdekes, ez a matek nekem soha nem jött ki
2. buzi!
3. buzi!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #69608 Dátum: 2013 December 31, 09:16:25 »

Napsugarast!


Egy FB-s Bogaras csoportban bukkantam erre a véleményre:

"Hallottam olyat is, hogy nem éri a meg a legjobb olajakat tenni bogárba, mert ezek az új autókhoz lettek tervezve és lebegtetik a kopadékot és így nem tud leülni, ahogy te is írtad. De javítson ki valaki, ha rosszat mondtam."

"Gábor Szepes: Csak a régi olajoknál ülepedik le. A mai olajok nem túl jók a Bogárnak. Vagy classic olajat kell venni bele. És sűrűn cserélni."

Álítólag ez a tuti: http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/classic-20w-50/39709/

Baromság, vagy van benne valami?



Stunt ezzel a mondattal lőtte el a kérdést:
"Szerintem akár van szűrő, akár nincs, nem jó, ha az olaj nem hordozza a koszt (egyéb melléktermékeket) mert az nem csak a karter alján üllepedne le, hanem minden helyen, ahol olaj van, így csökkentve a keresztmetszeteket és a hűtés hatékonyságát. Véleményem szerint mindenképpen DD (detergens-diszpergens) adalékolású olajokat kell használni."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69607 Dátum: 2013 December 31, 09:09:00 »

micsi?
ennyiért rettentő mennyiségű söröt veszek.
a bogárba kell kábé 3,5 liter olaj, ez mintegy 3.500 forint. (ha drága helyen veszed)
mondjuk ezerér' még veszel a szűrőhöz papírt meg alátéteket, aztán csókolom.

egyébként igen, az olajnak az a dolga, hogy ne engedje lerakódni a taknyot, hanem lebegtesse, amíg a szűrőbe szaladgál.
aztán a szűrő jó esetben lerántja róla (a gyári tésztaszűrő kevésbé, az utólagos papíros jobban).
de egy ilyen kihegyezett motorba biztos kell a racing super visco olaj Jezusom ...
a bogárba 2,5 liter kell tehát ha veszel egy ötliteres kupát akkor 2adag van.
2 utálom a sört.
3 az én motoromba 4,5liter castrol edge 10w60olaj van  Kiss

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #69606 Dátum: 2013 December 30, 23:06:26 »

Napsugarast!
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Motorolaj
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69605 Dátum: 2013 December 30, 22:13:42 »

a hír igaz csak nem kell vele foglalkozni ... egyébként az ötliter olaj nyolcezerért nem is annyira borzasztó. illetve 8700ft
micsi?
ennyiért rettentő mennyiségű söröt veszek.
a bogárba kell kábé 3,5 liter olaj, ez mintegy 3.500 forint. (ha drága helyen veszed)
mondjuk ezerér' még veszel a szűrőhöz papírt meg alátéteket, aztán csókolom.

egyébként igen, az olajnak az a dolga, hogy ne engedje lerakódni a taknyot, hanem lebegtesse, amíg a szűrőbe szaladgál.
aztán a szűrő jó esetben lerántja róla (a gyári tésztaszűrő kevésbé, az utólagos papíros jobban).
de egy ilyen kihegyezett motorba biztos kell a racing super visco olaj Jezusom ...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #69604 Dátum: 2013 December 30, 22:00:58 »

Hudáknál 11eft a varga én már egy csomót beépítettem még egyikkel sem volt baj az enyémbe 9éve benne van ... kétkörös legyen és úgy mint callooké vagy van kicsi egykörösnek látszó de kétkörös tartály 6vagy 8ezer forintér annak akinek semmiseszámít ...


Varga, jól hangzik Smiley ezt gondolom mezei autósboltban is kapni!?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69603 Dátum: 2013 December 30, 21:52:34 »

Napsugarast!


Egy FB-s Bogaras csoportban bukkantam erre a véleményre:

"Hallottam olyat is, hogy nem éri a meg a legjobb olajakat tenni bogárba, mert ezek az új autókhoz lettek tervezve és lebegtetik a kopadékot és így nem tud leülni, ahogy te is írtad. De javítson ki valaki, ha rosszat mondtam."

"Gábor Szepes: Csak a régi olajoknál ülepedik le. A mai olajok nem túl jók a Bogárnak. Vagy classic olajat kell venni bele. És sűrűn cserélni."

Álítólag ez a tuti: http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/classic-20w-50/39709/

Baromság, vagy van benne valami?



a hír igaz csak nem kell vele foglalkozni ... egyébként az ötliter olaj nyolcezerért nem is annyira borzasztó. illetve 8700ft

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69602 Dátum: 2013 December 30, 21:50:27 »

Én mondjuk egy új ATE-től nem félnék, de várd meg ki mit mond, aztán szerintem is vegyél egy újat.

Hudáknál 11eft a varga én már egy csomót beépítettem még egyikkel sem volt baj az enyémbe 9éve benne van ... kétkörös legyen és úgy mint callooké vagy van kicsi egykörösnek látszó de kétkörös tartály 6vagy 8ezer forintér annak akinek semmiseszámít ...

Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #69601 Dátum: 2013 December 30, 21:30:03 »

Napsugarast!


Egy FB-s Bogaras csoportban bukkantam erre a véleményre:

"Hallottam olyat is, hogy nem éri a meg a legjobb olajakat tenni bogárba, mert ezek az új autókhoz lettek tervezve és lebegtetik a kopadékot és így nem tud leülni, ahogy te is írtad. De javítson ki valaki, ha rosszat mondtam."

"Gábor Szepes: Csak a régi olajoknál ülepedik le. A mai olajok nem túl jók a Bogárnak. Vagy classic olajat kell venni bele. És sűrűn cserélni."

Álítólag ez a tuti: http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/classic-20w-50/39709/

Baromság, vagy van benne valami?



Üdv!

Trau
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69600 Dátum: 2013 December 30, 19:10:35 »

Én mondjuk egy új ATE-től nem félnék, de várd meg ki mit mond, aztán szerintem is vegyél egy újat.

Ezt feljegyzem, kösz.

Találtam ilyen főfékhengert, de a felújításban nincs bizodalmam (az egykörös is "összehugyozta" magát), talán csak rossz helyen készült, nem tudom, de inkább újat veszek.

Nos példány is van pár eladó nem olyan vészes áron, de megvárnám néhány tapasztalt kollégát az ötleteikkel.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69599 Dátum: 2013 December 30, 19:07:55 »

Igen, ez a standard megoldás, hogy kialakítod úgy a tartályt és a csövezést mint a fiatalabb bogaraknál. Csak az én szememnek idegen volt a régi autóban a konzolon elhelyezett szögletes tartály, miközben ezeknek még olyan szépen kialakították a besüllyesztést a pótkerék mögött az apró kis tartálynak.

Én úgy terveztem, hogy a kétkörös tartályt az eredeti helyére rakom fel. Van bontva tartó konzolom és csöveim. Csak fel kell tenni 2 pötty hegesztéssel a konzolt.
Az üzemanyag tartály mellett meg szépen lemennek a csövek.
De Zoli megoldása is tetszik.

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #69598 Dátum: 2013 December 30, 19:04:37 »

Nekem ilyen T2 tartály van a bogár főfékhengeren (simán kipattintható a 2 csonk a főfékhengerből ahova a 2 cső csatlakozna és oda ez egy az egyben bepattintható. Aztán csak a tartály 1 csonkja van összecsövezve a gyári tartály 1 csonkjával, így a csomitartóban marad a gyári apró tartály a helyén.

http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/bremse-felgen/hauptbremszylinder-anbauteile/10899/bremsfluessigkeitsbehaelter-bus-t2-68-72?c=110861

És ilyen főfékhengerem van csak gyári VW:

http://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/bremse-felgen/hauptbremszylinder-anbauteile/365/hauptbremszylinder-8.66-kuebel-80?c=111340

Az 1302, 1303 főfékhenger is felcsavarozható, csak annak a 2 felfogató csavarja 45 fokkal el van fordítva a torziós bogár főfékhengeréhez képest, így ahhoz kell 2 új lyukat fúrni a napóleonra.


Ezt feljegyzem, kösz.

Találtam ilyen főfékhengert, de a felújításban nincs bizodalmam (az egykörös is "összehugyozta" magát), talán csak rossz helyen készült, nem tudom, de inkább újat veszek.

Nos példány is van pár eladó nem olyan vészes áron, de megvárnám néhány tapasztalt kollégát az ötleteikkel.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #69597 Dátum: 2013 December 30, 18:48:16 »

Csaó,

Szeretném lecserélni az egykörös fékrendszeremet kétkörösre. 61-es bogár, körbe dobokkal. A csövezés és többi okés, főfékhengerrel kapcsolatban kellene némi info a piacon elérhető darabokról. Melyik márkát/típust érdemes választani, ha a gyári kialakításokon nem szeretnék változtatni (pedál, napoleon, stb.)?
Előre is kösz.

Ákos
Én úgy terveztem, hogy a kétkörös tartályt az eredeti helyére rakom fel. Van bontva tartó konzolom és csöveim. Csak fel kell tenni 2 pötty hegesztéssel a konzolt.
Az üzemanyag tartály mellett meg szépen lemennek a csövek.
De Zoli megoldása is tetszik.
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 30, 18:53:31 írta sparkafer »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69596 Dátum: 2013 December 30, 18:42:54 »

Nekem ilyen T2 tartály van a bogár főfékhengeren (simán kipattintható a 2 csonk a főfékhengerből ahova a 2 cső csatlakozna és oda ez egy az egyben bepattintható. Aztán csak a tartály 1 csonkja van összecsövezve a gyári tartály 1 csonkjával, így a csomitartóban marad a gyári apró tartály a helyén.

http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/bremse-felgen/hauptbremszylinder-anbauteile/10899/bremsfluessigkeitsbehaelter-bus-t2-68-72?c=110861

És ilyen főfékhengerem van csak gyári VW:

http://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/bremse-felgen/hauptbremszylinder-anbauteile/365/hauptbremszylinder-8.66-kuebel-80?c=111340

Az 1302, 1303 főfékhenger is felcsavarozható, csak annak a 2 felfogató csavarja 45 fokkal el van fordítva a torziós bogár főfékhengeréhez képest, így ahhoz kell 2 új lyukat fúrni a napóleonra.

Kösz, ez már sok segítség.

Oldalak: 1 ... 270 271 272 273 274 [275] 276 277 278 279 280 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.164 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.