www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 04:01:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 264 265 266 267 268 [269] 270 271 272 273 274 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13181065 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69875 Dátum: 2014 Január 18, 20:33:18 »

Két kör alat a városban kinyírok neked akármilyen bogarat,legyen az széria,vagy a tuning teljesen mindegy.Mind a motort,mind a váltót Zoli.
persze én meg ugratok a bányába egy orrost azt végevan Jezusom ...

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69874 Dátum: 2014 Január 18, 20:29:06 »

Ha minden rendben egy bogár motorral, akkor azért elég nehéz kinyírni. Még nyél gázon, ha rövid váltóval mész vele, akkor is csak 4000 a fordulat! Az semmi. Még ha kiveszed a legerősebb gyári motorból is a max teljesítményt, az csak 50 LE. A bogárban olyan érzése van az embernek ha hajtja, mintha szét akarna forogni, de valójában forog csak 3-4ezret, ennél többet nem. Ezen a fordulaton hosszú órákig bírja. Viszont ha nagy az előgyújtás pl. akkor lehetnek gondok.

Amikor kinn voltunk Spa-ban, akkor Varázsló a 2,1-es Oettinger bogárral volt, haverom az 1,6 Vintage Speeddel, én meg az oxyboxerrel. Volt velünk egy srác széria 1,2 motorral. Hazafele lenyomtuk az 1100-1300 km-t egyben. Még ebédelni sem álltunk meg csak tankolni. Itthon mondta a srác, hogy ő egész úton padlógázon volt. Több mint 10 óra padlógáz meg sem kottyant a motornak.

Másrészt gyárilag kerülhet hiba a dolgokba, illetve meghibásodhat 1-1 apróság ami miatt szétmehet a motor. Nekünk van egy új kora óta nálunk lévő 72-es 1302-es bogarunk. Abban az autóban olyan 85 körül motort kellett csarélni, mert csapágyas lett, pedig csak 100ezer km volt benne, mindig minőségi olajjal lelkiismeretesen volt szervizelve. A 85 körül az autóba bekerült használt motorba, amiben szintén volt vagy 100ezer km, azóta belekerült még 2-300ezer és még mindig megy. Sose tudjuk meg mi volt az oka, hogy szétment az eredeti motor.

Két kör alat a városban kinyírok neked akármilyen bogarat,legyen az széria,vagy a tuning teljesen mindegy.Mind a motort,mind a váltót Zoli.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69873 Dátum: 2014 Január 18, 20:27:15 »

Gyári motor - gyári váltóval, és 4. fokozatban szétforogja magát? Shocked
Amennyit én mentem eddig bogárral - ami nem túl sok -   nem úgy tűnt, hogy 4. fokozatban nagyon túlpörögné magát, még koppon sem.
Ezért csodálkozom.
Semminémű gépnek,legyen az elektromos vagy mechanikus üzemelésű,nem tesz jót neki,ha tartósan maximális teljesítményhatáron üzemeltetik!

Általában 2/3-ig jó elmenni,főleg tartósan.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69872 Dátum: 2014 Január 18, 20:20:10 »

Gyári motor - gyári váltóval, és 4. fokozatban szétforogja magát? Shocked
Amennyit én mentem eddig bogárral - ami nem túl sok -   nem úgy tűnt, hogy 4. fokozatban nagyon túlpörögné magát, még koppon sem.
Ezért csodálkozom.
én nem , azért ki lehet nyírni a bogarat.
 a 130 az vagy 4ezres fordulat és az sok  én nem tudom kinek mennyit csal az órája de a 110es utazók 1,3motortól a 120-130 meg 1,6 tól azért nekem soknak tűnnek (pedig sokan bemondják)  és az utazót nem egyszer odáig kigyorsultnak tekintem

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69871 Dátum: 2014 Január 18, 20:18:32 »

Ha minden rendben egy bogár motorral, akkor azért elég nehéz kinyírni. Még nyél gázon, ha rövid váltóval mész vele, akkor is csak 4000 a fordulat! Az semmi. Még ha kiveszed a legerősebb gyári motorból is a max teljesítményt, az csak 50 LE. A bogárban olyan érzése van az embernek ha hajtja, mintha szét akarna forogni, de valójában forog csak 3-4ezret, ennél többet nem. Ezen a fordulaton hosszú órákig bírja. Viszont ha nagy az előgyújtás pl. akkor lehetnek gondok.

Amikor kinn voltunk Spa-ban, akkor Varázsló a 2,1-es Oettinger bogárral volt, haverom az 1,6 Vintage Speeddel, én meg az oxyboxerrel. Volt velünk egy srác széria 1,2 motorral. Hazafele lenyomtuk az 1100-1300 km-t egyben. Még ebédelni sem álltunk meg csak tankolni. Itthon mondta a srác, hogy ő egész úton padlógázon volt. Több mint 10 óra padlógáz meg sem kottyant a motornak.

Másrészt gyárilag kerülhet hiba a dolgokba, illetve meghibásodhat 1-1 apróság ami miatt szétmehet a motor. Nekünk van egy új kora óta nálunk lévő 72-es 1302-es bogarunk. Abban az autóban olyan 85 körül motort kellett csarélni, mert csapágyas lett, pedig csak 100ezer km volt benne, mindig minőségi olajjal lelkiismeretesen volt szervizelve. A 85 körül az autóba bekerült használt motorba, amiben szintén volt vagy 100ezer km, azóta belekerült még 2-300ezer és még mindig megy. Sose tudjuk meg mi volt az oka, hogy szétment az eredeti motor.

A műhelyben, ahol szétszedték a 03-as gólyalábait, azt mondta a szerelő, hogy neki is volt 03-as bogara 1,6-os motorral.
Első tulajtól vette még a 90-es években gyári állapotban.
Aztán amikor a testvére eltörte a bokáját, ő vitte be a kórházba a bogárral.
130km/h-val mentek kb. 70 km-t, szinte végig koppon, de a motor, mire Kaposvárra értek, kilehelte a lelkét, így visszafelé már húzni kellett.
Elégtek a kipufogó szelepek, pedig nem volt az autóban még 90e km sem.
Létezhet ilyen?


Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69870 Dátum: 2014 Január 18, 20:07:56 »

Hát ha szétforgatták,miért ne lehetne?

Gyári motor - gyári váltóval, és 4. fokozatban szétforogja magát? Shocked
Amennyit én mentem eddig bogárral - ami nem túl sok -   nem úgy tűnt, hogy 4. fokozatban nagyon túlpörögné magát, még koppon sem.
Ezért csodálkozom.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69869 Dátum: 2014 Január 18, 20:01:52 »

A műhelyben, ahol szétszedték a 03-as gólyalábait, azt mondta a szerelő, hogy neki is volt 03-as bogara 1,6-os motorral.
Első tulajtól vette még a 90-es években gyári állapotban.
Aztán amikor a testvére eltörte a bokáját, ő vitte be a kórházba a bogárral.
130km/h-val mentek kb. 70 km-t, szinte végig koppon, de a motor, mire Kaposvárra értek, kilehelte a lelkét, így visszafelé már húzni kellett.
Elégtek a kipufogó szelepek, pedig nem volt az autóban még 90e km sem.
Létezhet ilyen?

Hát ha szétforgatták,miért ne lehetne?

Akkár nulla km-es,vagy párezer km-es motort is szét lehet baszni,ha hosszútávon maximális teljesítményhatárban üzemeltetik.

A kilencvenes években,sok ilyen keveset futott autó került elő a garázsok mélyéről,és sok ilyen autó került tovább,az első gazdától.Sajnos mivel még elég fiatalok és elég gyakoriak voltak,igazi veterán értékkel még nem rendelkeztek,ezért szépen ezek is be lettek fogva napi használatba,és mind futásban,mind állapotban napjainkra utólérték a leharcolt társaikat.
Ezért eredeti bogár manapság nagyon kevés van,eredeti 1303S,százezer alatti km futással meg talán már nincs is.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69868 Dátum: 2014 Január 18, 19:45:25 »

A műhelyben, ahol szétszedték a 03-as gólyalábait, azt mondta a szerelő, hogy neki is volt 03-as bogara 1,6-os motorral.
Első tulajtól vette még a 90-es években gyári állapotban.
Aztán amikor a testvére eltörte a bokáját, ő vitte be a kórházba a bogárral.
130km/h-val mentek kb. 70 km-t, szinte végig koppon, de a motor, mire Kaposvárra értek, kilehelte a lelkét, így visszafelé már húzni kellett.
Elégtek a kipufogó szelepek, pedig nem volt az autóban még 90e km sem.
Létezhet ilyen?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #69867 Dátum: 2014 Január 18, 15:53:47 »

Ez nem a 3 csavaros verzió? Amikor a lámpakeretre van szerelve a lámpa és felülről ráakasztod a peremre, alul pedig az alsó csavarral rögzíted??? Undecided
de lehet,viszont nekem wesem lesz bent.valami fület kell játszanom rá

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #69866 Dátum: 2014 Január 18, 13:31:22 »

nagy volt a kép.mehettem újra fotozni,mert telorol vagyok most

Ez nem a 3 csavaros verzió? Amikor a lámpakeretre van szerelve a lámpa és felülről ráakasztod a peremre, alul pedig az alsó csavarral rögzíted??? Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #69865 Dátum: 2014 Január 18, 12:19:22 »

hibás a file
nagy volt a kép.mehettem újra fotozni,mert telorol vagyok most

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 18, 12:28:11 írta bruno »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69864 Dátum: 2014 Január 18, 12:14:58 »

ebbe ugyan hova kell fogatni a lámpát?
vettem 4 db üvegszálast. Mondom megnézem ebbe hogy passzol a lámpa szempillával. így jártam.
hibás a file

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #69863 Dátum: 2014 Január 18, 12:11:47 »

ebbe ugyan hova kell fogatni a lámpát?
vettem 4 db üvegszálast. Mondom megnézem ebbe hogy passzol a lámpa szempillával. így jártam.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #69862 Dátum: 2014 Január 18, 12:05:55 »

Ha a pedált vissza tudod húzni és olyankor lötyög a rá erősített rúd ami a dugattyút nyomja a főfékhengerben akkor a főfékhenger szarakodik.

inkább erre gyanakszom.

Felemelném a kocsit és megnézném kerekenként, hogy mindenhol fog vagy csak 1-2. Inkább berohadt munkahengerre gyanakszom.
felemelem és megnézem. bár újak voltak a munkahengerek is. Egyszerre cseréltem mind a négyet felujításkor.

 Még amire gyanakszom,Igen! Keveset használom,többnyire csak hétvégén. most télen meg csak havonta,hogy be ne áljanak dolgok :-)
ha megyek is vele,sokat nem kell valóban fékeznem,mert nem városba használom...köszi a lehetőségeket ,most mondjuk nem fekszek neki,de hamarosan muszáj lesz.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #69861 Dátum: 2014 Január 18, 11:47:19 »

Felemelném a kocsit és megnézném kerekenként, hogy mindenhol fog vagy csak 1-2. Inkább berohadt munkahengerre gyanakszom.
Igen, akár ez is lehetséges.

1303LS
« Hozzászólás #69860 Dátum: 2014 Január 18, 11:25:30 »

hát attól még a pedálnak vissza kellene jönnie nem?emlékeim szerint mikor elöjött a jelenség ősszel, néztem a rugókat de nem volt eltörve egyik sem . viszont ha a pedál sem jön teljesen vissza,akkor persze hogy surlódik a pofa. ugyanakkor ha törött lenne a rugó és visszahúzom a pedált,a pofa akkor is ott marad.És hogy még átláthatobb legyen,garázsban mikor megnyomom a féket és elengedem,kicsit nehezebb odébbtolnom (mondom csak kicsit nehezebb)az autót,mint mikor helyére húzom kézzel a pedált. volt már szó ilyen meg olyan főfékhengerről minőségileg. két évig nem volt bajom.lehet az szarakodik?
Ha a pedált vissza tudod húzni és olyankor lötyög a rá erősített rúd ami a dugattyút nyomja a főfékhengerben akkor a főfékhenger szarakodik.
De tud maga a pedál is szorulni akár egy alákerült kavics vagy szőnyeg miatt. Ezeken azért gondolom túl vagy.
Jól rugdald meg a pedált és használd többet a kocsit.  Cheesy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #69859 Dátum: 2014 Január 18, 11:23:42 »

hát attól még a pedálnak vissza kellene jönnie nem?emlékeim szerint mikor elöjött a jelenség ősszel, néztem a rugókat de nem volt eltörve egyik sem . viszont ha a pedál sem jön teljesen vissza,akkor persze hogy surlódik a pofa. ugyanakkor ha törött lenne a rugó és visszahúzom a pedált,a pofa akkor is ott marad.És hogy még átláthatobb legyen,garázsban mikor megnyomom a féket és elengedem,kicsit nehezebb odébbtolnom (mondom csak kicsit nehezebb)az autót,mint mikor helyére húzom kézzel a pedált. volt már szó ilyen meg olyan főfékhengerről minőségileg. két évig nem volt bajom.lehet az szarakodik?
Felemelném a kocsit és megnézném kerekenként, hogy mindenhol fog vagy csak 1-2. Inkább berohadt munkahengerre gyanakszom.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #69858 Dátum: 2014 Január 18, 11:06:11 »

Ahol súrlódnak a fékpofák, ott lehet a visszahúzó rugó törött. Mész vele valamennyit, rázkódik, és visszanyomja a fékpofákat a munkahenger.
hát attól még a pedálnak vissza kellene jönnie nem?emlékeim szerint mikor elöjött a jelenség ősszel, néztem a rugókat de nem volt eltörve egyik sem . viszont ha a pedál sem jön teljesen vissza,akkor persze hogy surlódik a pofa. ugyanakkor ha törött lenne a rugó és visszahúzom a pedált,a pofa akkor is ott marad.És hogy még átláthatobb legyen,garázsban mikor megnyomom a féket és elengedem,kicsit nehezebb odébbtolnom (mondom csak kicsit nehezebb)az autót,mint mikor helyére húzom kézzel a pedált. volt már szó ilyen meg olyan főfékhengerről minőségileg. két évig nem volt bajom.lehet az szarakodik?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #69857 Dátum: 2014 Január 18, 09:53:48 »

Mivel ilyen szép tavaszias idő van és előjöttek a bogarak,én is elővettem és utnak indultam. Észrevételem már korábbról is,hogy a fékpedál nem jön teljesen vissza. csak pár km után,vagy kuplungolás után. Gondoltam szétnézek a pedál körül,nem e szlrul valami.igazából a fő fékhengernél szorulhat valami,mert az a toló rúd sem jön már vissza. Picit így már surlódnak a fékpofák is. Új fékrendszert építettem be három éve.minden kivétel a fékpofák cserélve lett. Hol lehet a hiba tapasztalataitok szerint?
Ahol súrlódnak a fékpofák, ott lehet a visszahúzó rugó törött. Mész vele valamennyit, rázkódik, és visszanyomja a fékpofákat a munkahenger.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #69856 Dátum: 2014 Január 18, 09:26:52 »

Mivel ilyen szép tavaszias idő van és előjöttek a bogarak,én is elővettem és utnak indultam. Észrevételem már korábbról is,hogy a fékpedál nem jön teljesen vissza. csak pár km után,vagy kuplungolás után. Gondoltam szétnézek a pedál körül,nem e szlrul valami.igazából a fő fékhengernél szorulhat valami,mert az a toló rúd sem jön már vissza. Picit így már surlódnak a fékpofák is. Új fékrendszert építettem be három éve.minden kivétel a fékpofák cserélve lett. Hol lehet a hiba tapasztalataitok szerint?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #69855 Dátum: 2014 Január 18, 09:08:48 »

A lámpa üvegének kiállása állítható...
hát nem tudom,csak az észrevételemről tudok írni. Három csavarral befogatom a lámpatestet,ez ugye adott. a bal felső részén a műanyag rögzzitő/ távtartás adott. Van még két csavar,de azzal a lámpát álítom....ami ugye amennyire kívánja. Ha van még valami amivel üveget tudnék álítani ne titkold :-)

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69854 Dátum: 2014 Január 18, 07:16:31 »

jelentem lámpa nélkül fasza a probléma inkább az,hogy mikor lakatoltam nem gondoltam ekkora jelentősége van az alsó fülnek.Kijjebb került. így a lámpatest üvege is kijjebb van,amitől nem fér el a pilla pereme...Semmi baj a wesem lámpával egyébként,jobban világít mint a futkosó autómé.Pedig közel harminc év a különdbség
A lámpa üvegének kiállása állítható...

Bácsi Győző
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #69853 Dátum: 2014 Január 17, 21:26:01 »

hátsó ülés nem dönthető?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69852 Dátum: 2014 Január 17, 18:40:14 »


ez a nigger félúton abbahagyta, karcsú! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #69851 Dátum: 2014 Január 17, 18:18:19 »

https://www.youtube.com/watch?v=t62tx8qZDV4

Ilyen erőszakra gondoltál

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #69850 Dátum: 2014 Január 17, 18:16:12 »

erőszak nem használt?
légy férfi!! :-)
Nem,nálam erőszak nem használható automnál.Tudom,Te úgy csinálnád  Grin

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #69849 Dátum: 2014 Január 17, 18:14:24 »

Próbáld meg lámpa nélkül felrakni, egyáltalán stimmel-e a sárvédőhöz. Ha úgy megy, menni fog lámpával is.
jelentem lámpa nélkül fasza a probléma inkább az,hogy mikor lakatoltam nem gondoltam ekkora jelentősége van az alsó fülnek.Kijjebb került. így a lámpatest üvege is kijjebb van,amitől nem fér el a pilla pereme...Semmi baj a wesem lámpával egyébként,jobban világít mint a futkosó autómé.Pedig közel harminc év a különdbség

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69848 Dátum: 2014 Január 17, 18:14:01 »

Asszem kijjebb lett hegesztve az alsó fül a bilibe.pont számít az a pár mm-ter. Wesem, Bosch, mindegy karikával szuper,de pillával nem.De sebaj,majd talán az üvegszálassal összejön...
erőszak nem használt?
légy férfi!! :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #69847 Dátum: 2014 Január 17, 18:06:55 »

Asszem kijjebb lett hegesztve az alsó fül a bilibe.pont számít az a pár mm-ter. Wesem, Bosch, mindegy karikával szuper,de pillával nem.De sebaj,majd talán az üvegszálassal összejön...

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #69846 Dátum: 2014 Január 17, 16:54:53 »

Hmm mennyi Szaki Grin Futóműállítás után valaki mondja meg fel lehet rakni taiwan lámpakarikára a szintén taiwan szempillát Wesem lámára?Nekem a szép autómon adott minden,most kaptam Matrox kollégától pillát,de baszottul nem tudtam feltenni.Mi a titka anélkül,hogy a szép fényemet leverném?Add nekem és vagy tedd a fiók mélyére még nem játszik.

Mit kaptál te tőlem???  Huh Huh Nem emlékszem semmire Cheesy

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #69845 Dátum: 2014 Január 17, 13:12:25 »

Szerintem a Wesem láma lesz a gond.
Szerezz bele normális lámát.
valami más lesz,mert a bosch- sem nyugszik.lehet a befogató fül a bilibe?nagyon kifele ál?

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #69844 Dátum: 2014 Január 16, 23:09:51 »

és találtam kipufogóbarkácsoláshoz csövet is  Cool
ebből még vonóhorog is lehet........ vagy egyszerre mindkettő:-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69843 Dátum: 2014 Január 16, 22:53:27 »

és találtam kipufogóbarkácsoláshoz csövet is  Cool

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69842 Dátum: 2014 Január 16, 22:47:11 »

mai szopóka : összeházasítottam a typ3 és bogár váltótartó bakját Undecided
tök jó mértepontos lett és a továbbiakban bármikor cserélhető bogáréra  Cheesy

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69841 Dátum: 2014 Január 16, 20:11:12 »

Hmm mennyi Szaki Grin Futóműállítás után valaki mondja meg fel lehet rakni taiwan lámpakarikára a szintén taiwan szempillát Wesem lámára?Nekem a szép autómon adott minden,most kaptam Matrox kollégától pillát,de baszottul nem tudtam feltenni.Mi a titka anélkül,hogy a szép fényemet leverném?Add nekem és vagy tedd a fiók mélyére még nem játszik.
Próbáld meg lámpa nélkül felrakni, egyáltalán stimmel-e a sárvédőhöz. Ha úgy megy, menni fog lámpával is.

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69840 Dátum: 2014 Január 16, 20:00:06 »

Hmm mennyi Szaki Grin Futóműállítás után valaki mondja meg fel lehet rakni taiwan lámpakarikára a szintén taiwan szempillát Wesem lámára?Nekem a szép autómon adott minden,most kaptam Matrox kollégától pillát,de baszottul nem tudtam feltenni.Mi a titka anélkül,hogy a szép fényemet leverném?Add nekem és vagy tedd a fiók mélyére még nem játszik.
azt bizony feszegetni kell.
brutálnak kell lenni, aztán összepászol az.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #69839 Dátum: 2014 Január 16, 19:54:10 »

Szerintem a Wesem láma lesz a gond.
Szerezz bele normális lámát.

 Jezusom ...

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #69838 Dátum: 2014 Január 16, 19:30:05 »

Mert mi a bajod a Wesem lámpával?

Tudod,én Veled vagyok,de nehogy megmagyarázd,hogy a Wesem lámpa gagyi dolog,mert igenis jó minőség!!

A legjobb rá-érték arányú lámpa a piacon.A Bosch,Hella,Hassia sem tud többet.
Én is meg vagyok vele elégedve, habár az alja már picit rozsdás, de távfényt úgy is ritkán használom. ;-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69837 Dátum: 2014 Január 16, 19:28:21 »

Hát pedig én azt javasolom,hogy azt a szempillát baszd ki a picsába,iszonyúan giccses és bazári dolog! Wink Grin

Ezt mindenki eljátssza, hagyd. Te nem szereltél szempillát? Na, látod.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69836 Dátum: 2014 Január 16, 19:26:54 »



A legjobb rá-érték arányú lámpa a piacon.A Bosch,Hella,Hassia sem tud többet.


Nekem is van wesem, szerintem is magasan a legjobb ár/érték arányú lámpatest, nem osszehasonlítható a taiwani clear lámpákkal, legalábbis azzal a két fajtával, amit láttam.

Ellenben azért ha abszolút minőséget nézzük, akkor a Bosch és a Hella lámpa is jobb, mert egyenletesebb a világítási képe és a világos-sötét határ is jobb.

Nekem ez a tapasztalatom, itt is http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/05/31/s_lon_vilagossag/ Bosch lámpát szereltem be a dobozba, de előtte megnéztük a Wesemmel is, meg a  hellával is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 264 265 266 267 268 [269] 270 271 272 273 274 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.171 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.