www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 20:58:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 [227] 228 229 230 231 232 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14868862 alkalommal)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71571 Dátum: 2014 április 28, 15:21:46 »

Segítséget szeretnék kérni. Mi a különbség a pre és az after váltókar között? A pre alján levő "golyón" van egy pöcök, azt nem tudom, mi célt szolgál.
Illetve afterek között is találtam olyat, amint csak golyó van, a másikon meg pöcök is. Melyik mibe való?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #71570 Dátum: 2014 április 27, 18:04:22 »

mámegvan, köszi.
a pisálós képet nem találom Tongue
Az a holnapi címlapfotó lesz asszem.  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71569 Dátum: 2014 április 27, 17:06:22 »

Címlapkép, nagycikk.  Evil
Beljebb van pisilős kép is a régi tulajáról.  Grin Grin Grin
mámegvan, köszi.
a pisálós képet nem találom Tongue



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #71568 Dátum: 2014 április 27, 16:46:20 »

Totálkáááár! Grin
Címlapkép, nagycikk.  Evil
Beljebb van pisilős kép is a régi tulajáról.  Grin Grin Grin
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71567 Dátum: 2014 április 27, 16:42:51 »


a kép honnan van?
Totálkáááár! Grin

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #71566 Dátum: 2014 április 27, 16:18:33 »

érdekes, nem hívott fel panaszkodni, meg emilben sem kurvaanyázott.
Majd hétfőn ebédidőben az ügyvédje.  Evil
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71565 Dátum: 2014 április 27, 16:13:14 »

Még szóba áll Veled?  Evil
érdekes, nem hívott fel panaszkodni, meg emilben sem kurvaanyázott.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #71564 Dátum: 2014 április 27, 16:07:40 »

majd összeszoknak az új gazdájával.
Még szóba áll Veled?  Evil
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #71563 Dátum: 2014 április 27, 16:05:14 »

Megvédjük PéBát, ő nem lesz kötélen Smiley

Ulrich kötélen... Micsoda szégyen!

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71562 Dátum: 2014 április 27, 16:03:18 »

Nem kellett volna hozzányúlni ahhoz a kuplunghoz.  Evil
Ulrich kötélen... Micsoda szégyen!
majd összeszoknak az új gazdájával.
a kép honnan van?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71561 Dátum: 2014 április 27, 11:10:40 »

Ulrich kötélen... Micsoda szégyen!

Nem kellett volna hozzányúlni ahhoz a kuplunghoz.  Evil

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71560 Dátum: 2014 április 27, 09:56:31 »

Azért én állványon szoktam szimeringet behúzatni, főtengelyt hézagolni. Illetve kérdésem (tényleg csak kíváncsiságból), hogy aki váltóharangot használ szerelőállványnak, az a 2 blokkfelet nem az állványon szereli össze? Mert én úgy képzelem, hogy arra csak összehúzott motort tudsz feltenni!?


Asztalon rakom össze a blokkfeleket, aztán teszem állványra, mert utána kell jobban a forgatás.

De nem is mindig használom az állványt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #71559 Dátum: 2014 április 27, 09:43:55 »

már megtörtént a művelet, köszönöm.
jó lett, és a kuplung sem ráz már
Nem kellett volna hozzányúlni ahhoz a kuplunghoz.  Evil


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #71558 Dátum: 2014 április 26, 22:30:19 »

Csodalatos. Hova kell erte jonni, es hova fer be fajdalommentesen?
Írtam privátban neked.
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #71557 Dátum: 2014 április 26, 22:25:51 »

Vadi új 3000 forint. 2 darab is van a polcomon.
Csodalatos. Hova kell erte jonni, es hova fer be fajdalommentesen?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #71556 Dátum: 2014 április 26, 22:14:16 »

Sziasztok, van arra vinatkozolag tapasztalat, hogy milyen szivattyus tartalyt erdemes beszerelni? A wartburgé béna, nem is fér el jól. Konkret tipus erdekelne. Olcso jeligere, tehat elsosorban tucatautok megoldasa erdekel.
Vadi új 3000 forint. 2 darab is van a polcomon.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #71555 Dátum: 2014 április 26, 21:58:58 »

eredeti tartály+külső szivattyú?
eredeti tartalyom sincs, csak 12v es gumicso a spricceloig. Amugy 1300 tehat ez gyarilag potkerekes volt.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #71554 Dátum: 2014 április 26, 21:55:14 »

Sziasztok, van arra vinatkozolag tapasztalat, hogy milyen szivattyus tartalyt erdemes beszerelni? A wartburgé béna, nem is fér el jól. Konkret tipus erdekelne. Olcso jeligere, tehat elsosorban tucatautok megoldasa erdekel.
eredeti tartály+külső szivattyú?
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #71553 Dátum: 2014 április 26, 21:52:59 »

Sziasztok, van arra vinatkozolag tapasztalat, hogy milyen szivattyus tartalyt erdemes beszerelni? A wartburgé béna, nem is fér el jól. Konkret tipus erdekelne. Olcso jeligere, tehat elsosorban tucatautok megoldasa erdekel.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71552 Dátum: 2014 április 26, 19:03:23 »

Pittybának és Lazlownak:
tehát akkor a lendkerékre felszerelt szerkezetnél kell mérni a tálca távolságát a lendkerék-nyomólap találkozó felületig, és ott kell 26,7-27,3mm között lennie. gondolom értelmes kuplungtárcsa vastagság mellett. hajrá!  Wink
köszipuszi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Lazlow
« Hozzászólás #71551 Dátum: 2014 április 26, 16:37:03 »

Köszönöm szépen! SmileyWink

Pittybának és Lazlownak:
tehát akkor a lendkerékre felszerelt szerkezetnél kell mérni a tálca távolságát a lendkerék-nyomólap találkozó felületig, és ott kell 26,7-27,3mm között lennie. gondolom értelmes kuplungtárcsa vastagság mellett. hajrá!  Wink
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #71550 Dátum: 2014 április 26, 14:16:36 »

piros bogár a fedőlapon fajta szervízkönyvben le van írva a nyomólap beállítása. a szintbehozásig stimmel, de meg van adva a tálca távolsága is. nekem 27mm rémlik, de hogy mihez képest gőzöm sincs. több szerkezetet beállítottam ez alapján és tökéletesek voltak. raktam 1.6-os motorra 180-as kuplungot úgy, hogy a rugókat az erősebbekre cseréltem - gyárilag 3db gyengébb és 3db erősebb rugó van ha jól emlékszem. színekkel jelölték a rugók összenyomásához szükséges erőt - ez is benne van a könyvben. most épp a gyerökkel szopok a kórházban, de ha hétvégére hazaesz a fene, akkor megnézem/befényképezem neked/nektek  Wink
Pittybának és Lazlownak:
tehát akkor a lendkerékre felszerelt szerkezetnél kell mérni a tálca távolságát a lendkerék-nyomólap találkozó felületig, és ott kell 26,7-27,3mm között lennie. gondolom értelmes kuplungtárcsa vastagság mellett. hajrá!  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 26, 14:19:27 írta luftsick »
1303LS
« Hozzászólás #71549 Dátum: 2014 április 26, 11:30:59 »

Én úgy gondolom, hogy a keskenyítés önmagában nem veszélyeztet. A rossz hegesztés, vagy a rohadt hídtest az veszélyeztet. A többi igaz.

Egyetértünk.
Csak itt már lejjebb MÉHecskébe akarták vinni a hegesztésre váró kocsit, meg volt aki sírva is fakadt.  Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71548 Dátum: 2014 április 26, 11:24:51 »

Én úgy gondolom, hogy a keskenyítés önmagában nem veszélyeztet. A rossz hegesztés, vagy a rohadt hídtest az veszélyeztet. A többi igaz.

-az egyik a kormányzott tengelyen veszélyeztet.
 Wink

1303LS
« Hozzászólás #71547 Dátum: 2014 április 26, 10:48:46 »

Ez azért erős túlzás. A keskenyítés ha szarul van megcsinálva akkor van veszélye, ha jól, akkor semmi.

Akkor közelítsük meg onnan, hogy:
-szerkezetileg kb kukkk ugyanaz a veszély.
-az egyik a kormányzott tengelyen veszélyeztet.
 Wink
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71546 Dátum: 2014 április 26, 10:36:58 »

Ez azért erős túlzás. A keskenyítés ha szarul van megcsinálva akkor van veszélye, ha jól, akkor semmi.

Sokkal kevesebb veszélyt hordoz magában, mint pl -a lejjebb is említett- első futómű keskenyítés.

1303LS
« Hozzászólás #71545 Dátum: 2014 április 26, 10:20:24 »

-annak a csőnek nincs semmi tartószerepe?
-az nem baj hogy bezárod egy köpeny alá a szar lemezt? ok, valószínűleg leflexeled alulról a rozsdás részt amíg hozzáférsz, de ott egy repedés ami valószínűleg felül is folytatódik, ott nem férsz hozzá..
-a fűtés műanyag nem kiszedhető, csak leemelt bódéval, vagy összetöréssel
-bár visszatenni úgysem fogod, mert a rátett csőtől nem fog elférni
...
-Van tartó szerepe, de nem kizárólag önmagában hordoz, hanem egy rendszer részeként. Sokkal kevesebb veszélyt hordoz magában, mint pl -a lejjebb is említett- első futómű keskenyítés. Egy 3mm vastag lemezből ráhúzott köpeny még esetleg erősebb is tud lenni, mint az eredeti szerkezet.
-SZVSZ senkit nem fog ott belül zavarni az a régi roszdás darab.
-részletkérdés, egyébként kis faragással megoldható.
Ezen kívül van még az a két alternatíva, hogy gazdaságtalan javításnak minősítve elbontjuk az autót, vagy bódét leemelve valószínűleg egy nagyobb teljes felújításba csapunk bele.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #71544 Dátum: 2014 április 26, 08:51:59 »

Teljesen jól kivitelezhető.
-annak a csőnek nincs semmi tartószerepe?
-az nem baj hogy bezárod egy köpeny alá a szar lemezt? ok, valószínűleg leflexeled alulról a rozsdás részt amíg hozzáférsz, de ott egy repedés ami valószínűleg felül is folytatódik, ott nem férsz hozzá..
-a fűtés műanyag nem kiszedhető, csak leemelt bódéval, vagy összetöréssel
-bár visszatenni úgysem fogod, mert a rátett csőtől nem fog elférni
...
1303LS
« Hozzászólás #71543 Dátum: 2014 április 26, 07:18:49 »

A kis csomólemezt, mert így hívják, azt flexel bevágnám. A két fél lemezt összefogatnám 2 AWAB bilinccsel. Megheftölném 4 helyen, majd elfordítanám 180 fokot, és ott is 4 helyen. Végig hegeszteném vigyázva, hogy ne égessem ki, mert nehezen fordulna el a csővem. A másik felét is meghegeszteném. Köszörülném, és kész a cső. A két végét körbehegeszteném, a fűtés műanyag részét kiszedném, és a lyukon keresztül befejezném a bal oldalát. Hűteném a gumi miatt ezt hozzátenném még. Jobb oldalon meg 6x6-os lyukat vágnék és körbehegesztés után visszahegeszteném.
Teljesen jól kivitelezhető.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71542 Dátum: 2014 április 26, 02:32:25 »

En peldaul sirok.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #71541 Dátum: 2014 április 25, 23:31:52 »

A kis csomólemezt, mert így hívják, azt flexel bevágnám. A két fél lemezt összefogatnám 2 AWAB bilinccsel. Megheftölném 4 helyen, majd elfordítanám 180 fokot, és ott is 4 helyen. Végig hegeszteném vigyázva, hogy ne égessem ki, mert nehezen fordulna el a csővem. A másik felét is meghegeszteném. Köszörülném, és kész a cső. A két végét körbehegeszteném, a fűtés műanyag részét kiszedném, és a lyukon keresztül befejezném a bal oldalát. Hűteném a gumi miatt ezt hozzátenném még. Jobb oldalon meg 6x6-os lyukat vágnék és körbehegesztés után visszahegeszteném.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #71540 Dátum: 2014 április 25, 21:36:32 »

Az persze csak egy mellékszál,hogy méter vastag alvázvédő tartja össze az egészet..! Nézd a fotót,látható,hogy a motortartó nyúlvány is el van repedve! Ha valaki venné a fáradságot,hogy jobban átnézze,0 másodperc alatt ki lenne vonva a forgalomból!( Magánvéleményem,és nem sértésből,de azért Tőled többet várna el az ember egy ilyen "okos" javaslatnál...)
Miért nem mondtam jót?  Nehogy ne legyen jó oda egy 3 miliméter vastag lemezből egy  csőszerű javítás. Ha kell kiengedem  mind a két végéig, és ott hegesztem körbe. A baj az, hogy hosszában is meg kell hegeszteni, és két helyen, mert csak 2 félből lehet megcsinálni.
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #71539 Dátum: 2014 április 25, 17:09:59 »

ez lesz, csak bódéba lyukvágás nélkül. Smiley
Megtennéd,hogy készítesz JÓ minőségű fotókat alulról? (Nem az én kedvemért...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71538 Dátum: 2014 április 25, 15:49:40 »

  Nézd a fotót,látható,hogy a motortartó nyúlvány is el van repedve! Ha valaki venné a fáradságot,hogy jobban átnézze,0 másodperc alatt ki lenne vonva a forgalomból!
küld már el nekem is ezt a képet Undecided

Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #71537 Dátum: 2014 április 25, 14:03:01 »

Rá kell rakni egy lemezt, és ameddig lehet addig körbehegeszteni. Ha kell fent lyukat kell vágni a bódéban, hogy fentről is körbe legyen hegesztve, majd visszahegeszteni a kivágott részt. (Magamnak így csinálnám meg.) Az ésszerűség határain belül kell megoldani.
Az persze csak egy mellékszál,hogy méter vastag alvázvédő tartja össze az egészet..! Nézd a fotót,látható,hogy a motortartó nyúlvány is el van repedve! Ha valaki venné a fáradságot,hogy jobban átnézze,0 másodperc alatt ki lenne vonva a forgalomból!( Magánvéleményem,és nem sértésből,de azért Tőled többet várna el az ember egy ilyen "okos" javaslatnál...)
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #71536 Dátum: 2014 április 25, 13:16:27 »

ez lesz, csak bódéba lyukvágás nélkül. Smiley

Nem szeretnék senkit megsérteni de pont az ilyen dolgok tudják felnyomni az agyamat...
nekem a rendőr germozik mert nem eredeti kormány felni...meg a MV-gán és amúgy meg ilyen autók járnak az utakon.
És amúgy ez a hegeszünk rá lemezt az extra kendácsolás kb annyit ér mint ha bekennéd sárral ....

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #71535 Dátum: 2014 április 25, 12:39:16 »

ez lesz, csak bódéba lyukvágás nélkül. Smiley
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #71534 Dátum: 2014 április 25, 11:56:51 »

ilyennel találkozott már valaki?
Rá kell rakni egy lemezt, és ameddig lehet addig körbehegeszteni. Ha kell fent lyukat kell vágni a bódéban, hogy fentről is körbe legyen hegesztve, majd visszahegeszteni a kivágott részt. (Magamnak így csinálnám meg.) Az ésszerűség határain belül kell megoldani.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71533 Dátum: 2014 április 25, 11:19:24 »

+pumpa (az is más, ha csak a fedelet cserélnéd, akkor nem kerülne sorba a szűrő az olajrendszerrel)

az egy szűrős olajpumpafedél (+ a szűrő). viszont nem minden kipuff fér el tőle

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #71532 Dátum: 2014 április 25, 11:16:59 »

az a fekete szűrő, hogy került alulra?
az egy szűrős olajpumpafedél (+ a szűrő). viszont nem minden kipuff fér el tőle
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 [227] 228 229 230 231 232 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.