www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 01:33:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 [227] 228 229 230 231 232 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13220904 alkalommal)
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #71555 Dátum: 2014 április 26, 21:58:58 »

eredeti tartály+külső szivattyú?
eredeti tartalyom sincs, csak 12v es gumicso a spricceloig. Amugy 1300 tehat ez gyarilag potkerekes volt.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #71554 Dátum: 2014 április 26, 21:55:14 »

Sziasztok, van arra vinatkozolag tapasztalat, hogy milyen szivattyus tartalyt erdemes beszerelni? A wartburgé béna, nem is fér el jól. Konkret tipus erdekelne. Olcso jeligere, tehat elsosorban tucatautok megoldasa erdekel.
eredeti tartály+külső szivattyú?
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #71553 Dátum: 2014 április 26, 21:52:59 »

Sziasztok, van arra vinatkozolag tapasztalat, hogy milyen szivattyus tartalyt erdemes beszerelni? A wartburgé béna, nem is fér el jól. Konkret tipus erdekelne. Olcso jeligere, tehat elsosorban tucatautok megoldasa erdekel.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71552 Dátum: 2014 április 26, 19:03:23 »

Pittybának és Lazlownak:
tehát akkor a lendkerékre felszerelt szerkezetnél kell mérni a tálca távolságát a lendkerék-nyomólap találkozó felületig, és ott kell 26,7-27,3mm között lennie. gondolom értelmes kuplungtárcsa vastagság mellett. hajrá!  Wink
köszipuszi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Lazlow
« Hozzászólás #71551 Dátum: 2014 április 26, 16:37:03 »

Köszönöm szépen! SmileyWink

Pittybának és Lazlownak:
tehát akkor a lendkerékre felszerelt szerkezetnél kell mérni a tálca távolságát a lendkerék-nyomólap találkozó felületig, és ott kell 26,7-27,3mm között lennie. gondolom értelmes kuplungtárcsa vastagság mellett. hajrá!  Wink
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #71550 Dátum: 2014 április 26, 14:16:36 »

piros bogár a fedőlapon fajta szervízkönyvben le van írva a nyomólap beállítása. a szintbehozásig stimmel, de meg van adva a tálca távolsága is. nekem 27mm rémlik, de hogy mihez képest gőzöm sincs. több szerkezetet beállítottam ez alapján és tökéletesek voltak. raktam 1.6-os motorra 180-as kuplungot úgy, hogy a rugókat az erősebbekre cseréltem - gyárilag 3db gyengébb és 3db erősebb rugó van ha jól emlékszem. színekkel jelölték a rugók összenyomásához szükséges erőt - ez is benne van a könyvben. most épp a gyerökkel szopok a kórházban, de ha hétvégére hazaesz a fene, akkor megnézem/befényképezem neked/nektek  Wink
Pittybának és Lazlownak:
tehát akkor a lendkerékre felszerelt szerkezetnél kell mérni a tálca távolságát a lendkerék-nyomólap találkozó felületig, és ott kell 26,7-27,3mm között lennie. gondolom értelmes kuplungtárcsa vastagság mellett. hajrá!  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 26, 14:19:27 írta luftsick »
1303LS
« Hozzászólás #71549 Dátum: 2014 április 26, 11:30:59 »

Én úgy gondolom, hogy a keskenyítés önmagában nem veszélyeztet. A rossz hegesztés, vagy a rohadt hídtest az veszélyeztet. A többi igaz.

Egyetértünk.
Csak itt már lejjebb MÉHecskébe akarták vinni a hegesztésre váró kocsit, meg volt aki sírva is fakadt.  Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71548 Dátum: 2014 április 26, 11:24:51 »

Én úgy gondolom, hogy a keskenyítés önmagában nem veszélyeztet. A rossz hegesztés, vagy a rohadt hídtest az veszélyeztet. A többi igaz.

-az egyik a kormányzott tengelyen veszélyeztet.
 Wink

1303LS
« Hozzászólás #71547 Dátum: 2014 április 26, 10:48:46 »

Ez azért erős túlzás. A keskenyítés ha szarul van megcsinálva akkor van veszélye, ha jól, akkor semmi.

Akkor közelítsük meg onnan, hogy:
-szerkezetileg kb kukkk ugyanaz a veszély.
-az egyik a kormányzott tengelyen veszélyeztet.
 Wink
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71546 Dátum: 2014 április 26, 10:36:58 »

Ez azért erős túlzás. A keskenyítés ha szarul van megcsinálva akkor van veszélye, ha jól, akkor semmi.

Sokkal kevesebb veszélyt hordoz magában, mint pl -a lejjebb is említett- első futómű keskenyítés.

1303LS
« Hozzászólás #71545 Dátum: 2014 április 26, 10:20:24 »

-annak a csőnek nincs semmi tartószerepe?
-az nem baj hogy bezárod egy köpeny alá a szar lemezt? ok, valószínűleg leflexeled alulról a rozsdás részt amíg hozzáférsz, de ott egy repedés ami valószínűleg felül is folytatódik, ott nem férsz hozzá..
-a fűtés műanyag nem kiszedhető, csak leemelt bódéval, vagy összetöréssel
-bár visszatenni úgysem fogod, mert a rátett csőtől nem fog elférni
...
-Van tartó szerepe, de nem kizárólag önmagában hordoz, hanem egy rendszer részeként. Sokkal kevesebb veszélyt hordoz magában, mint pl -a lejjebb is említett- első futómű keskenyítés. Egy 3mm vastag lemezből ráhúzott köpeny még esetleg erősebb is tud lenni, mint az eredeti szerkezet.
-SZVSZ senkit nem fog ott belül zavarni az a régi roszdás darab.
-részletkérdés, egyébként kis faragással megoldható.
Ezen kívül van még az a két alternatíva, hogy gazdaságtalan javításnak minősítve elbontjuk az autót, vagy bódét leemelve valószínűleg egy nagyobb teljes felújításba csapunk bele.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #71544 Dátum: 2014 április 26, 08:51:59 »

Teljesen jól kivitelezhető.
-annak a csőnek nincs semmi tartószerepe?
-az nem baj hogy bezárod egy köpeny alá a szar lemezt? ok, valószínűleg leflexeled alulról a rozsdás részt amíg hozzáférsz, de ott egy repedés ami valószínűleg felül is folytatódik, ott nem férsz hozzá..
-a fűtés műanyag nem kiszedhető, csak leemelt bódéval, vagy összetöréssel
-bár visszatenni úgysem fogod, mert a rátett csőtől nem fog elférni
...
1303LS
« Hozzászólás #71543 Dátum: 2014 április 26, 07:18:49 »

A kis csomólemezt, mert így hívják, azt flexel bevágnám. A két fél lemezt összefogatnám 2 AWAB bilinccsel. Megheftölném 4 helyen, majd elfordítanám 180 fokot, és ott is 4 helyen. Végig hegeszteném vigyázva, hogy ne égessem ki, mert nehezen fordulna el a csővem. A másik felét is meghegeszteném. Köszörülném, és kész a cső. A két végét körbehegeszteném, a fűtés műanyag részét kiszedném, és a lyukon keresztül befejezném a bal oldalát. Hűteném a gumi miatt ezt hozzátenném még. Jobb oldalon meg 6x6-os lyukat vágnék és körbehegesztés után visszahegeszteném.
Teljesen jól kivitelezhető.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71542 Dátum: 2014 április 26, 02:32:25 »

En peldaul sirok.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #71541 Dátum: 2014 április 25, 23:31:52 »

A kis csomólemezt, mert így hívják, azt flexel bevágnám. A két fél lemezt összefogatnám 2 AWAB bilinccsel. Megheftölném 4 helyen, majd elfordítanám 180 fokot, és ott is 4 helyen. Végig hegeszteném vigyázva, hogy ne égessem ki, mert nehezen fordulna el a csővem. A másik felét is meghegeszteném. Köszörülném, és kész a cső. A két végét körbehegeszteném, a fűtés műanyag részét kiszedném, és a lyukon keresztül befejezném a bal oldalát. Hűteném a gumi miatt ezt hozzátenném még. Jobb oldalon meg 6x6-os lyukat vágnék és körbehegesztés után visszahegeszteném.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #71540 Dátum: 2014 április 25, 21:36:32 »

Az persze csak egy mellékszál,hogy méter vastag alvázvédő tartja össze az egészet..! Nézd a fotót,látható,hogy a motortartó nyúlvány is el van repedve! Ha valaki venné a fáradságot,hogy jobban átnézze,0 másodperc alatt ki lenne vonva a forgalomból!( Magánvéleményem,és nem sértésből,de azért Tőled többet várna el az ember egy ilyen "okos" javaslatnál...)
Miért nem mondtam jót?  Nehogy ne legyen jó oda egy 3 miliméter vastag lemezből egy  csőszerű javítás. Ha kell kiengedem  mind a két végéig, és ott hegesztem körbe. A baj az, hogy hosszában is meg kell hegeszteni, és két helyen, mert csak 2 félből lehet megcsinálni.
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #71539 Dátum: 2014 április 25, 17:09:59 »

ez lesz, csak bódéba lyukvágás nélkül. Smiley
Megtennéd,hogy készítesz JÓ minőségű fotókat alulról? (Nem az én kedvemért...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71538 Dátum: 2014 április 25, 15:49:40 »

  Nézd a fotót,látható,hogy a motortartó nyúlvány is el van repedve! Ha valaki venné a fáradságot,hogy jobban átnézze,0 másodperc alatt ki lenne vonva a forgalomból!
küld már el nekem is ezt a képet Undecided

Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #71537 Dátum: 2014 április 25, 14:03:01 »

Rá kell rakni egy lemezt, és ameddig lehet addig körbehegeszteni. Ha kell fent lyukat kell vágni a bódéban, hogy fentről is körbe legyen hegesztve, majd visszahegeszteni a kivágott részt. (Magamnak így csinálnám meg.) Az ésszerűség határain belül kell megoldani.
Az persze csak egy mellékszál,hogy méter vastag alvázvédő tartja össze az egészet..! Nézd a fotót,látható,hogy a motortartó nyúlvány is el van repedve! Ha valaki venné a fáradságot,hogy jobban átnézze,0 másodperc alatt ki lenne vonva a forgalomból!( Magánvéleményem,és nem sértésből,de azért Tőled többet várna el az ember egy ilyen "okos" javaslatnál...)
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #71536 Dátum: 2014 április 25, 13:16:27 »

ez lesz, csak bódéba lyukvágás nélkül. Smiley

Nem szeretnék senkit megsérteni de pont az ilyen dolgok tudják felnyomni az agyamat...
nekem a rendőr germozik mert nem eredeti kormány felni...meg a MV-gán és amúgy meg ilyen autók járnak az utakon.
És amúgy ez a hegeszünk rá lemezt az extra kendácsolás kb annyit ér mint ha bekennéd sárral ....

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #71535 Dátum: 2014 április 25, 12:39:16 »

ez lesz, csak bódéba lyukvágás nélkül. Smiley
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #71534 Dátum: 2014 április 25, 11:56:51 »

ilyennel találkozott már valaki?
Rá kell rakni egy lemezt, és ameddig lehet addig körbehegeszteni. Ha kell fent lyukat kell vágni a bódéban, hogy fentről is körbe legyen hegesztve, majd visszahegeszteni a kivágott részt. (Magamnak így csinálnám meg.) Az ésszerűség határain belül kell megoldani.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71533 Dátum: 2014 április 25, 11:19:24 »

+pumpa (az is más, ha csak a fedelet cserélnéd, akkor nem kerülne sorba a szűrő az olajrendszerrel)

az egy szűrős olajpumpafedél (+ a szűrő). viszont nem minden kipuff fér el tőle

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #71532 Dátum: 2014 április 25, 11:16:59 »

az a fekete szűrő, hogy került alulra?
az egy szűrős olajpumpafedél (+ a szűrő). viszont nem minden kipuff fér el tőle
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #71531 Dátum: 2014 április 25, 11:10:04 »

és ezen szeretem összerakni komplettre (látszik a gyújtáskapcsoló önindító stb)

az a fekete szűrő, hogy került alulra?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71530 Dátum: 2014 április 25, 09:31:01 »

piros bogár a fedőlapon fajta szervízkönyvben le van írva a nyomólap beállítása. a szintbehozásig stimmel, de meg van adva a tálca távolsága is. nekem 27mm rémlik, de hogy mihez képest gőzöm sincs. több szerkezetet beállítottam ez alapján és tökéletesek voltak. raktam 1.6-os motorra 180-as kuplungot úgy, hogy a rugókat az erősebbekre cseréltem - gyárilag 3db gyengébb és 3db erősebb rugó van ha jól emlékszem. színekkel jelölték a rugók összenyomásához szükséges erőt - ez is benne van a könyvben. most épp a gyerökkel szopok a kórházban, de ha hétvégére hazaesz a fene, akkor megnézem/befényképezem neked/nektek  Wink
már megtörtént a művelet, köszönöm.
jó lett, és a kuplung sem ráz már



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71529 Dátum: 2014 április 25, 08:07:47 »

A satuba fogható verziódat egyébként elloptam. Múltkor láttam és csináltam egy ilyen hüvelyt, meg egy másik tartót, hogy ha több motoron kell dolgozni, akkor legyen egy ilyen satuba befogható verzió, amin a blokk összehúzásáig lehet dolgozni.  Wink

majd az ügyvédem fog keresni a jogdíjjal kapcsolatban Wink

Lazlow
« Hozzászólás #71528 Dátum: 2014 április 25, 07:00:50 »

Ez nagyszerű lenne!  Wink Előre is köszönjük! SmileySmiley


piros bogár a fedőlapon fajta szervízkönyvben le van írva a nyomólap beállítása. a szintbehozásig stimmel, de meg van adva a tálca távolsága is. nekem 27mm rémlik, de hogy mihez képest gőzöm sincs. több szerkezetet beállítottam ez alapján és tökéletesek voltak. raktam 1.6-os motorra 180-as kuplungot úgy, hogy a rugókat az erősebbekre cseréltem - gyárilag 3db gyengébb és 3db erősebb rugó van ha jól emlékszem. színekkel jelölték a rugók összenyomásához szükséges erőt - ez is benne van a könyvben. most épp a gyerökkel szopok a kórházban, de ha hétvégére hazaesz a fene, akkor megnézem/befényképezem neked/nektek  Wink
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #71527 Dátum: 2014 április 24, 23:18:43 »

szopunk szimultánban :-)
majd egy szintbe hozzuk, aztán vagy lesz valami vagy nem :-)
piros bogár a fedőlapon fajta szervízkönyvben le van írva a nyomólap beállítása. a szintbehozásig stimmel, de meg van adva a tálca távolsága is. nekem 27mm rémlik, de hogy mihez képest gőzöm sincs. több szerkezetet beállítottam ez alapján és tökéletesek voltak. raktam 1.6-os motorra 180-as kuplungot úgy, hogy a rugókat az erősebbekre cseréltem - gyárilag 3db gyengébb és 3db erősebb rugó van ha jól emlékszem. színekkel jelölték a rugók összenyomásához szükséges erőt - ez is benne van a könyvben. most épp a gyerökkel szopok a kórházban, de ha hétvégére hazaesz a fene, akkor megnézem/befényképezem neked/nektek  Wink
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71526 Dátum: 2014 április 24, 21:16:39 »

A satuba fogható verziódat egyébként elloptam. Múltkor láttam és csináltam egy ilyen hüvelyt, meg egy másik tartót, hogy ha több motoron kell dolgozni, akkor legyen egy ilyen satuba befogható verzió, amin a blokk összehúzásáig lehet dolgozni.  Wink

és ezen szeretem összerakni komplettre (látszik a gyújtáskapcsoló önindító stb)

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71525 Dátum: 2014 április 24, 21:13:03 »

Teljesen tiszta!
Nekem az első állványom bika, azon csinálok mindent. Az indításhoz van egy apró váltó darabom (csak az önindító helye, meg a 2 felfogató csavar a blokkra). Ezen a kis darabon van állandóan egy önindító, gyors rögzítésű akkusaruk, meg egy kis doboz amiből a megfelelő vezetékek mennek a motorra és ami fel van szerelve visszajelzővel, gyújtás és indító kapcsolóval. Az állványon van még egy levehető tartó a benzines kannának. Az akksi tartója viszont hiányzik.  Undecided

nekem van egy kis forgatóm  azon rakom össze a blokkfeleket  amég lefele-fölfeleál a blokk de nem tartom elég erősnek hogy a lendkereket rángassak rajta 2méteres csővel   tehát összerakom a blokkfeleket a kis állványon majd az asztalon hézagolom a lendkereket + szimeringezem majd lerakom a földre megcibálom mint betmen aztán mehet a nagy álványra amin eleve olajnyomáslámpa akksi önindító van és a voyager motort is elbírta...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71524 Dátum: 2014 április 24, 21:09:34 »


és ezen szeretem összerakni komplettre (látszik a gyújtáskapcsoló önindító stb)

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71523 Dátum: 2014 április 24, 21:05:36 »

nekem van egy kis forgatóm  azon rakom össze a blokkfeleket  amég lefele-fölfeleál a blokk de nem tartom elég erősnek hogy a lendkereket rángassak rajta 2méteres csővel   tehát összerakom a blokkfeleket a kis állványon majd az asztalon hézagolom a lendkereket + szimeringezem majd lerakom a földre megcibálom mint betmen aztán mehet a nagy álványra amin eleve olajnyomáslámpa akksi önindító van és a voyager motort is elbírta...

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71522 Dátum: 2014 április 24, 21:04:03 »

Azért én állványon szoktam szimeringet behúzatni, főtengelyt hézagolni. Illetve kérdésem (tényleg csak kíváncsiságból), hogy aki váltóharangot használ szerelőállványnak, az a 2 blokkfelet nem az állványon szereli össze? Mert én úgy képzelem, hogy arra csak összehúzott motort tudsz feltenni!?

nekem van egy kis forgatóm  azon rakom össze a blokkfeleket  amég lefele-fölfeleál a blokk de nem tartom elég erősnek hogy a lendkereket rángassak rajta 2méteres csővel   tehát összerakom a blokkfeleket a kis állványon majd az asztalon hézagolom a lendkereket + szimeringezem majd lerakom a földre megcibálom mint betmen aztán mehet a nagy álványra amin eleve olajnyomáslámpa akksi önindító van és a voyager motort is elbírta...

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71521 Dátum: 2014 április 24, 20:56:52 »

Azt leszámítva, hogy le kell venni a kasztnit a padlólemezről... Az meg egy ilyen szinten elrohadt torziótokos autónál nagy eséllyel jelenti azt, hogy szét kell választani az összehegesztett alvázat-padlólemezt, illetve, hogy nem tudod ismét összerakni küszöbcsere és egyebek nélkül...  Undecided De ez mind csak feltételezés.  Wink

 Undecided  szerintem kisebb meló mint egy tisztességes keskenyítés

Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #71520 Dátum: 2014 április 24, 20:53:06 »

hű, történt vele valami különös/ extrém?
vagy egyszer csak alánéztél és ezt láttad?  Shocked

alaneztem aztán Bumm..igen igy jarok vele, napi használatos autó... Rajzason is voltam vele..
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71519 Dátum: 2014 április 24, 20:47:49 »

dek...vajó... 
szerintem ha le van emelve akkor meg kell nézni hogy dimenzióba nem ment-e el ha nem márpedig a kép alapján nem ,akkor ki kell vágni a csövet egy másikat meg beheggeszteni . Ha a hegesztés el is húzza 1-2 milimétert szarni bele a hátsó futóművön lehet állítani és egy szétmálott torziógumiba fél centinél többet el mászik egy jól szétrohadt penge.  pozíciót meg megtartja az öntvény csak ki kell heftelni a váltóvillához egy darab vassal hogy ha ki lesz vágva a rohadt cső nehogy összeugorjon mint az ajtóoszlop ha levágják a küszöböt....  Undecided  szerintem kisebb meló mint egy tisztességes keskenyítés

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #71518 Dátum: 2014 április 24, 20:44:31 »

ilyennel találkozott már valaki?
hű, történt vele valami különös/ extrém?
vagy egyszer csak alánéztél és ezt láttad?  Shocked
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #71517 Dátum: 2014 április 24, 20:35:53 »

ilyennel találkozott már valaki?
Fényképet nagyítva tisztán látszik,hogy az egész pép-hamu...Kerekeit nézve,vélhetően vizsgás,ergo,jársz vele...Na az a nem semmi !
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71516 Dátum: 2014 április 24, 20:24:51 »

Ezt jól látod, szerintem mindenki a konyhaasztalon csinálja. (én nem, mert hülye vagyok hozzá, csak hengerig szedem szét a motort, ha nagyon muszáj)

Azért én állványon szoktam szimeringet behúzatni, főtengelyt hézagolni. Illetve kérdésem (tényleg csak kíváncsiságból), hogy aki váltóharangot használ szerelőállványnak, az a 2 blokkfelet nem az állványon szereli össze? Mert én úgy képzelem, hogy arra csak összehúzott motort tudsz feltenni!?

Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 [227] 228 229 230 231 232 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.