www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 20:35:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 209 210 211 212 213 [214] 215 216 217 218 219 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13215838 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #72075 Dátum: 2014 Május 25, 21:21:48 »

Minek hegesztették volna össze a napóleont a tűzfallal?
Az olyan szintű gányolás, hogy csak akkor tudom elképzelni, ha a padólemezt is hozzáhegesztették a bódéhoz.
De ahogy a képekem látom, arról ember meg nem mondja, hogy javítgatták-e már, olyan vastag rajta az alvázvédő.
Saját véleményem, hogy a vastagon felfújt bitumin főleg a takargatást szolgálhatja.
De Porsche kapásból megmondta,hogy ott keményen egybe van már kovácsolva a napóleon és a tűzfal.

Gányolás,a szokásos műszaki vizsgák,és az életbentartó javítgatások miatt.Kasznileemeléskor,flexelni kell,és szakszerűen csak új javítóelemekkel lehet majd javítni.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72074 Dátum: 2014 Május 25, 21:19:51 »

Minek hegesztették volna össze a napóleont a tűzfallal?
Az olyan szintű gányolás, hogy csak akkor tudom elképzelni, ha a padólemezt is hozzáhegesztették a bódéhoz.
De ahogy a képekem látom, arról ember meg nem mondja, hogy javítgatták-e már, olyan vastag rajta az alvázvédő.
Saját véleményem, hogy a vastagon felfújt bitumin főleg a takargatást szolgálhatja.
Cak úgy, hobbiból nem hegestik össze, ha a gumi nem szigetel, akkor nem hegesztenek, hanem mindenféle masszàval tömítgetik. Hegeszteni akkor szokták, ha foltozzák a Napoleont vagy a tűzfal szélső reszeit. Szóval kapirgálni kellilyenkor és megkeresni az esetleges foltozást.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72073 Dátum: 2014 Május 25, 21:13:07 »

köszi! A jobb oldal nekem is sikerült egy csavar híján, a balba egy se ment bele. Akkor próbálkozom segítséggel.
Kend be  ház belsejét és a gumi széleit szilikonzsírral, utána 2 jó hosszú csavarral átlósan, mint a kerékcsavarok meghúzásaánál, behuzatod a fedelet. Betekered a másik 2 gyárit, majd kicseréled a 2 hosszút a gyáriakra, örülsz. Ez pont ugyanaz, mint amit Supermario Vili mondott. Így kell. Ne üsd.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #72072 Dátum: 2014 Május 25, 21:12:26 »

Nem csak a rohadás a lényeg.Ha már korábbi javításkor,összehegesztették a kettőt,akkor is csere már a két elem.

Minek hegesztették volna össze a napóleont a tűzfallal?
Az olyan szintű gányolás, hogy csak akkor tudom elképzelni, ha a padólemezt is hozzáhegesztették a bódéhoz.
De ahogy a képekem látom, arról ember meg nem mondja, hogy javítgatták-e már, olyan vastag rajta az alvázvédő.
Saját véleményem, hogy a vastagon felfújt bitumin főleg a takargatást szolgálhatja.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72071 Dátum: 2014 Május 25, 21:06:30 »

Én vettem Würth gyártmányú gumikat, azokat nem nyomta be a bolha.

Még egy hülye kérdés:
A diszléc bolhákat be szokták kenni valamivel berakáskor? Vagy a gumikat alatta odaragasztani? Egy pár darab gumi beesett felrakáskor, amikor a bolhákat belenyomtam...


Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72070 Dátum: 2014 Május 25, 21:05:11 »

Annak a vezetéknek van/lenne valami szerepe ami a képen a bütyköstől balra a kondi oldalon lafog?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72069 Dátum: 2014 Május 25, 20:03:31 »

Miután éppen a minap cseréltünk szilenteket a torziófedelek alatt, veszem a bátorságot, hogy beleszóljak.
 Egyedül is csináltam már, csak akkor nem cseréltük a belsőt. Most pont azért szedtük szét, hogy a csattogást megszüntessük, és ez be is jött, de kettő ember kellett a rendes összerakáshoz, az egyik én voltam, egy másfél méteres csővel nyomtam a fedelet befelé, amíg a fiam bekapatta a csavarokat. Ha levettük volna a sárvédőket, egyedül is ment volna.
köszi! A jobb oldal nekem is sikerült egy csavar híján, a balba egy se ment bele. Akkor próbálkozom segítséggel.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72068 Dátum: 2014 Május 25, 20:01:44 »

most te két pályán játszol?
karmann+ez?
a Karmann pihen egyelőre (az elfoglalt mesterre vár), most ezt kell befejezni hamar.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 25, 20:05:44 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72067 Dátum: 2014 Május 25, 19:56:40 »

Van valami ötlet/trükk, hogy a torzió fedeleket hogyan lehet visszatenni jól a helyükre? Visszarakáskor a gumi annyira feszíti, hogy a csavarokat még csak véletlenül sem tudom becsavarni, akárhogy feszitettem, nem megy.
Miután éppen a minap cseréltünk szilenteket a torziófedelek alatt, veszem a bátorságot, hogy beleszóljak.
 Egyedül is csináltam már, csak akkor nem cseréltük a belsőt. Most pont azért szedtük szét, hogy a csattogást megszüntessük, és ez be is jött, de kettő ember kellett a rendes összerakáshoz, az egyik én voltam, egy másfél méteres csővel nyomtam a fedelet befelé, amíg a fiam bekapatta a csavarokat. Ha levettük volna a sárvédőket, egyedül is ment volna.

Bácsi Győző
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #72066 Dátum: 2014 Május 25, 19:56:09 »

Én kalapáccsal kopogtatnám körbe az elérhető helyeken.
Ha hupogós a hangja, vagy ütésre berogy, akkor lehet cserélni.
A 1303-om tűzfalán volt a jobb oldalán kis javítani való, de nekem a kasztnisom nagyon szépen megcsinálta és nekem megfelelt így.
De te más ligában játszol. Wink
Nem csak a rohadás a lényeg.Ha már korábbi javításkor,összehegesztették a kettőt,akkor is csere már a két elem.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72065 Dátum: 2014 Május 25, 19:51:37 »

Mai állapot
most te két pályán játszol?
karmann+ez?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72064 Dátum: 2014 Május 25, 19:47:28 »

Mai állapot

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #72063 Dátum: 2014 Május 25, 19:17:21 »

ezen csak a csavarok alatt volt alatet. De előtte jó volt, csak levettem, rozsdatlanitani, festeni, szinte leugrott, előtte is feszítette a gumi, nyilván, ez a feladata.
Akkor hosszabb csavar átlósan és ennyi.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72062 Dátum: 2014 Május 25, 19:10:26 »

Van olyan fajta aminek a fedélen van 4 felhegesztett -kb 10-12mm vastag- alátét. ha a Tied nem ilyen akkor lehet ez a baj.
EGyébként meg ha csak 1-2mm hiányzik akkor két hosszabb csavarral behúzod és mehet a gyári.
ezen csak a csavarok alatt volt alatet. De előtte jó volt, csak levettem, rozsdatlanitani, festeni, szinte leugrott, előtte is feszítette a gumi, nyilván, ez a feladata.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #72061 Dátum: 2014 Május 25, 19:08:02 »

Wink

Én kalapáccsal kopogtatnám körbe az elérhető helyeken.
Ha hupogós a hangja, vagy ütésre berogy, akkor lehet cserélni.
A 1303-om tűzfalán volt a jobb oldalán kis javítani való, de nekem a kasztnisom nagyon szépen megcsinálta és nekem megfelelt így.
De te más ligában játszol. Wink
1303LS
« Hozzászólás #72060 Dátum: 2014 Május 25, 18:58:05 »

Van valami ötlet/trükk, hogy a torzió fedeleket hogyan lehet visszatenni jól a helyükre? Visszarakáskor a gumi annyira feszíti, hogy a csavarokat még csak véletlenül sem tudom becsavarni, akárhogy feszitettem, nem megy.
Van olyan fajta aminek a fedélen van 4 felhegesztett -kb 10-12mm vastag- alátét. ha a Tied nem ilyen akkor lehet ez a baj.
EGyébként meg ha csak 1-2mm hiányzik akkor két hosszabb csavarral behúzod és mehet a gyári.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72059 Dátum: 2014 Május 25, 18:56:36 »

Még egy hülye kérdés:
A diszléc bolhákat be szokták kenni valamivel berakáskor? Vagy a gumikat alatta odaragasztani? Egy pár darab gumi beesett felrakáskor, amikor a bolhákat belenyomtam...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72058 Dátum: 2014 Május 25, 18:53:35 »

Van valami ötlet/trükk, hogy a torzió fedeleket hogyan lehet visszatenni jól a helyükre? Visszarakáskor a gumi annyira feszíti, hogy a csavarokat még csak véletlenül sem tudom becsavarni, akárhogy feszitettem, nem megy.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #72057 Dátum: 2014 Május 25, 18:30:20 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #72056 Dátum: 2014 Május 25, 18:29:39 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #72055 Dátum: 2014 Május 25, 18:29:03 »

Tudnátok segíteni?

Porsche barátom árul napóleonkalapot és a fölötte lévő elemet (tűzfalat).Megvásárolnám,ha tudnám,hogy majd a felújításnál szükségem lenne rájuk.
A kasznin belülről szőnyegezve van a tűzfal,nem akarom a gyári filceket egyenlőre letépkedni.Alulról meg csak ezeket látom.
-Szerintetek össze van hegesztve az alvázam a napóleon és a kaszni illesztésénél?
-Van ott olyan gányolás,hegesztés,rohadás,ami alapján arra lehet következtetni,hogy ez a két elem majd eleve kuka lesz?

Elég sok rajta az alvázvédő,sokat nem enged láttatni. Undecided

A válaszokat előre is köszönöm! Wink

Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #72054 Dátum: 2014 Május 25, 18:28:28 »

Tudnátok segíteni?

Porsche barátom árul napóleonkalapot és a fölötte lévő elemet (tűzfalat).Megvásárolnám,ha tudnám,hogy majd a felújításnál szükségem lenne rájuk.
A kasznin belülről szőnyegezve van a tűzfal,nem akarom a gyári filceket egyenlőre letépkedni.Alulról meg csak ezeket látom.
-Szerintetek össze van hegesztve az alvázam a napóleon és a kaszni illesztésénél?
-Van ott olyan gányolás,hegesztés,rohadás,ami alapján arra lehet következtetni,hogy ez a két elem majd eleve kuka lesz?

Elég sok rajta az alvázvédő,sokat nem enged láttatni. Undecided

A válaszokat előre is köszönöm! Wink


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #72053 Dátum: 2014 Május 25, 17:27:22 »

Meg teszek rá egy másik kondit is, lehet az is elősegítette a bajt.


Tegyél! Nem lehet, hanem szinte biztos, hogy elösegített, szerintem...
Anno én is szívtam ezzel és kellett a kondicsere..
Szintén 1,2-es motor volt. Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #72052 Dátum: 2014 Május 25, 17:13:47 »

Ha rossz a kondi, el sem indul. Megszakítót azért csak megnéztem volna, még ha gyufával, akkor is. De lehet, csak eltekergett az elosztó...

Hiba megtalálva és ideiglenesen elhárítva kb. 5 perc alatt, a megszakító volt beégve, szemmel láthatóan. Most megreszeltem, pöcc-röff, de azért jövőhéten kap egy újat, mert most olvastam a könyvében, hogy 20 ezrenként cserélni kéne, nahát nálam már ment 20 ezret, és előtte kitudja mennyit, mert én nem cseréltem még, csak időnként ránéztem, hogy a hézag meg van-e. Meg teszek rá egy másik kondit is, lehet az is elősegítette a bajt.

Kérdés? Melyik megszakítót ajánljátok 1.2-esbe? Van valami jó féle? Mert öcsém egyszer vett az övébe itt a helyi boltba valami "simát", de az úgy ette a bütyköt, hogy feszt állítani kellett.....nekem valami olyan kéne, mint a mostani, mert ezen sose ment el a hézag.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #72051 Dátum: 2014 Május 25, 16:25:02 »

A vízszintesen álló hengerek miatt hajlamos ott állás közben átcsurogni a hengerfalon maradt olaj a gyűrűkön. Ha kopott akkor jobban, ha ferdébben állsz akkor jobban, ha a gyűrűhézagok lefelé állnak akkor jobban, ha túl sok az olaj a motorban akkor jobban.
Egyébként nem kell vele foglalkozni.
HA egy 100%-os motorral leállsz egy órácskára egy árokparton úgy, hogy az egyik kerék az árokban van tutibiztos, hogy füstölni fog induláskor.

Köszönöm mindenkinek,meg vagyok nyugodva.  Wink
1303LS
« Hozzászólás #72050 Dátum: 2014 Május 25, 16:12:07 »

Fel akartam venni videóra,egész nap jöttem mentem, minden indításkor a feleségem kipattant felvenni, Grin Grin de ilyenkor esze ágában sem volt füstölni!
 Huh
A vízszintesen álló hengerek miatt hajlamos ott állás közben átcsurogni a hengerfalon maradt olaj a gyűrűkön. Ha kopott akkor jobban, ha ferdébben állsz akkor jobban, ha a gyűrűhézagok lefelé állnak akkor jobban, ha túl sok az olaj a motorban akkor jobban.
Egyébként nem kell vele foglalkozni.
HA egy 100%-os motorral leállsz egy órácskára egy árokparton úgy, hogy az egyik kerék az árokban van tutibiztos, hogy füstölni fog induláskor.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #72049 Dátum: 2014 Május 25, 15:42:02 »

egy új motornál igen de a tiednél  öröm hogy jön belőle valami mert legalább megy  Grin

Fel akartam venni videóra,egész nap jöttem mentem, minden indításkor a feleségem kipattant felvenni, Grin Grin de ilyenkor esze ágában sem volt füstölni!
 Huh
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72048 Dátum: 2014 Május 25, 13:44:53 »

a fekete füst az olaj.
minden más szín az víz (ez kizárva) vagy üzemanyag.
Biztosan nem volt Ladád, amelyik amikor elérte a fél liter/100km olaj határát, szép fehér füstöt kezdett eregetni a hátuljából! vagy nem néztél még Forma1-t. ahol szintén lehetett már látni hasonlót... Wink De egyébként katonaviseltek láttak már harckocsit álcázott menet közben, no az sem víztől, vagy benzintől van...

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72047 Dátum: 2014 Május 25, 11:32:13 »

Köszönöm!
Ez attól nem gond?
Mi befolyásolja, hogy hidegen,vagy melegen,vagy mitől van?

egy új motornál igen de a tiednél  öröm hogy jön belőle valami mert legalább megy  Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72046 Dátum: 2014 Május 25, 11:31:17 »

a fekete füst az olaj.
minden más szín az víz (ez kizárva) vagy üzemanyag.
  egy faszt! a Fekete füst az üzemanyag , a kékes és vagy fehér az olaj

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72045 Dátum: 2014 Május 25, 11:28:19 »

A fehér /szürke/ füst olaj. Bejutott a hengerbe, akár a hengerelrendezés sajátosságai miatt, akár a vezetési sajátosságok miatt, netán kopottas a gyűrű, szerintem.
a fekete füst az olaj.
minden más szín az víz (ez kizárva) vagy üzemanyag.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72044 Dátum: 2014 Május 25, 11:27:26 »

Köszönöm!
Ez attól nem gond?
Mi befolyásolja, hogy hidegen,vagy melegen,vagy mitől van?

A fehér /szürke/ füst olaj. Bejutott a hengerbe, akár a hengerelrendezés sajátosságai miatt, akár a vezetési sajátosságok miatt, netán kopottas a gyűrű, szerintem.

Bácsi Győző
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #72043 Dátum: 2014 Május 25, 11:22:28 »

ha indításkor egyszer csinálja akkor ez a boxerfing

Köszönöm!
Ez attól nem gond?
Mi befolyásolja, hogy hidegen,vagy melegen,vagy mitől van?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72042 Dátum: 2014 Május 25, 10:46:54 »

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy néha indításkor nagy fehér füstöt ereget a busz, olyan wartburg szívatós füst,
de volt amikor hidegen,de csinálta már közép meleg állapotban,sőt melegen leállítás utáni újraindításkor is.
Össze vissza, amikor eszébe jut,naponta ezzel járok mindenhova,heti szinten kétszer háromszor csinálja ez mitől lehet?
Köszi
ha indításkor egyszer csinálja akkor ez a boxerfing

Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #72041 Dátum: 2014 Május 25, 10:38:01 »

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy néha indításkor nagy fehér füstöt ereget a busz, olyan wartburg szívatós füst,
de volt amikor hidegen,de csinálta már közép meleg állapotban,sőt melegen leállítás utáni újraindításkor is.
Össze vissza, amikor eszébe jut,naponta ezzel járok mindenhova,heti szinten kétszer háromszor csinálja ez mitől lehet?
Köszi
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72040 Dátum: 2014 Május 25, 07:33:52 »

Ma bizonyította a Bogaram, hogy lelke van: kocsikáztam vele 170 km-t dimben-dombon, hibátlanul ment, majd este hazavittem vele még a barátnőmet a város másik végébe, és tőlük hazafele elkezdett ki-kihagyni, eleinte csak néha-néha nagyobb terhelésre, majd már félgázra, a vége fele, meg már addig  fajult a dolog, hogy szinte csak alapjáraton bírt menni egyenletesen, gázra csak dadogott, kihagyott, néha lőtt a kipuffba, az utolsó 1 km-t már bakkecskézve 1-esben tőgázon bírtam csak megtenni konkrétan a kapunkig. Dombon lakunk  Wink Perpillanat alapjárat van, de felpörgetni alig lehet a motort, csak dadog. Az egész rohamos leromlás folyamata kb. 10 perc alatt és 10 km-en következett be. Soha még ilyen "lerobbanás" nem volt szerencsére vele az elmúlt 7-8 évben, de végülis most is haza hozott, nagy-nehezen, nem sokon múlt, hogy hazahúzatom magam az utcánkban az utolsó 100 m-ről.

Én így első körben a gyújtáselosztó környékére tippelek, a rotor, meg fedél új (8éves) ,szóval a megszakítóra, meg a kondira gyanakszom leginkább. Holnap meglátjuk, este sötétben, fáradtan, már nem volt kedvem szerelni  Shocked


Ha rossz a kondi, el sem indul. Megszakítót azért csak megnéztem volna, még ha gyufával, akkor is. De lehet, csak eltekergett az elosztó...

Bácsi Győző
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #72039 Dátum: 2014 Május 24, 23:28:53 »

Ma bizonyította a Bogaram, hogy lelke van: kocsikáztam vele 170 km-t dimben-dombon, hibátlanul ment, majd este hazavittem vele még a barátnőmet a város másik végébe, és tőlük hazafele elkezdett ki-kihagyni, eleinte csak néha-néha nagyobb terhelésre, majd már félgázra, a vége fele, meg már addig  fajult a dolog, hogy szinte csak alapjáraton bírt menni egyenletesen, gázra csak dadogott, kihagyott, néha lőtt a kipuffba, az utolsó 1 km-t már bakkecskézve 1-esben tőgázon bírtam csak megtenni konkrétan a kapunkig. Dombon lakunk  Wink Perpillanat alapjárat van, de felpörgetni alig lehet a motort, csak dadog. Az egész rohamos leromlás folyamata kb. 10 perc alatt és 10 km-en következett be. Soha még ilyen "lerobbanás" nem volt szerencsére vele az elmúlt 7-8 évben, de végülis most is haza hozott, nagy-nehezen, nem sokon múlt, hogy hazahúzatom magam az utcánkban az utolsó 100 m-ről.

Én így első körben a gyújtáselosztó környékére tippelek, a rotor, meg fedél új (8éves) ,szóval a megszakítóra, meg a kondira gyanakszom leginkább. Holnap meglátjuk, este sötétben, fáradtan, már nem volt kedvem szerelni  Shocked



[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72038 Dátum: 2014 Május 24, 20:18:02 »

Mostanában sokat piálok...

Ezzel nagyon vigyázz, komoly ember vagy, na.  Grin

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72037 Dátum: 2014 Május 24, 20:17:30 »

Tényleg érdekesek azok a karbik (Már csak ha azt nézzük, amit beidéztél tavalyról). Egyébként azért az 1-1,5 fordulatnál lehet többet kitekerni. Az én tapasztalatom szerint 3-3,5 fordulatig lehet növelni a CO-t, utána tök mindegy, hogy mennyit tekersz ki. De a 7,5 tényleg sok. És anno ezeknél a karbiknál tényleg nem működtek azok az összefüggések amik más esetben működnek...

Egyre inkább hajlok arra, hogy valami funkcionális baja van a karbinak.
Kínomban nekiláttam újra beállítani a karbikat. Eleve mindegyik keverékcsavar 7,5 fordulatot volt kitekerve, ami abszurd a weber beállítási adatoknál szereplő 1-1,5 értékhez képest. A leírás szerint ha 1,5-nél többet kell kitekerni, akkor a fúvókával kell játszani, viszont semmi nem indokolja a - ha jól emlékszem - 55-nél nagyobb levegő fúvókát.
Szóval megint nekiláttam beállítani, most mindegyik keverékcsavar 8,5 fordulatot van kitekerve. Indul hidegen-melegen és van stabil alapjárat is.
Kihozom nyáron a tati-féle karbikat, felteszem és kiderül, hogy mivel van a baj...

1303LS
« Hozzászólás #72036 Dátum: 2014 Május 24, 18:15:10 »

Egyre inkább hajlok arra, hogy valami funkcionális baja van a karbinak.
Kínomban nekiláttam újra beállítani a karbikat. Eleve mindegyik keverékcsavar 7,5 fordulatot volt kitekerve, ami abszurd a weber beállítási adatoknál szereplő 1-1,5 értékhez képest. A leírás szerint ha 1,5-nél többet kell kitekerni, akkor a fúvókával kell játszani, viszont semmi nem indokolja a - ha jól emlékszem - 55-nél nagyobb levegő fúvókát.
Szóval megint nekiláttam beállítani, most mindegyik keverékcsavar 8,5 fordulatot van kitekerve. Indul hidegen-melegen és van stabil alapjárat is.
Kihozom nyáron a tati-féle karbikat, felteszem és kiderül, hogy mivel van a baj...
Tegyél bele két flakon injektor tisztítót.
Vagy ha olcsóbbat és jóbbat akarsz akkor 3dl landman grillgyujtót és hozzá 1-1,5dl nitrohigítót.
Mondjuk 5-10liter benzinnel járd el.
Ha kell előtúrom a CASszámokat, mert ezekben a szarokban mindig durván más az összetétel és a tiszta kerozin helyett mindenféle kotyvalék lakkbenzinnek nevezett szart használnak. Legutóbb a teszkós landmann jó volt.
Oldalak: 1 ... 209 210 211 212 213 [214] 215 216 217 218 219 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.18 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.