www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 23:42:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 210 211 212 213 214 [215] 216 217 218 219 220 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14871346 alkalommal)
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #72051 Dátum: 2014 Május 25, 16:25:02 »

A vízszintesen álló hengerek miatt hajlamos ott állás közben átcsurogni a hengerfalon maradt olaj a gyűrűkön. Ha kopott akkor jobban, ha ferdébben állsz akkor jobban, ha a gyűrűhézagok lefelé állnak akkor jobban, ha túl sok az olaj a motorban akkor jobban.
Egyébként nem kell vele foglalkozni.
HA egy 100%-os motorral leállsz egy órácskára egy árokparton úgy, hogy az egyik kerék az árokban van tutibiztos, hogy füstölni fog induláskor.

Köszönöm mindenkinek,meg vagyok nyugodva.  Wink
1303LS
« Hozzászólás #72050 Dátum: 2014 Május 25, 16:12:07 »

Fel akartam venni videóra,egész nap jöttem mentem, minden indításkor a feleségem kipattant felvenni, Grin Grin de ilyenkor esze ágában sem volt füstölni!
 Huh
A vízszintesen álló hengerek miatt hajlamos ott állás közben átcsurogni a hengerfalon maradt olaj a gyűrűkön. Ha kopott akkor jobban, ha ferdébben állsz akkor jobban, ha a gyűrűhézagok lefelé állnak akkor jobban, ha túl sok az olaj a motorban akkor jobban.
Egyébként nem kell vele foglalkozni.
HA egy 100%-os motorral leállsz egy órácskára egy árokparton úgy, hogy az egyik kerék az árokban van tutibiztos, hogy füstölni fog induláskor.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #72049 Dátum: 2014 Május 25, 15:42:02 »

egy új motornál igen de a tiednél  öröm hogy jön belőle valami mert legalább megy  Grin

Fel akartam venni videóra,egész nap jöttem mentem, minden indításkor a feleségem kipattant felvenni, Grin Grin de ilyenkor esze ágában sem volt füstölni!
 Huh
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72048 Dátum: 2014 Május 25, 13:44:53 »

a fekete füst az olaj.
minden más szín az víz (ez kizárva) vagy üzemanyag.
Biztosan nem volt Ladád, amelyik amikor elérte a fél liter/100km olaj határát, szép fehér füstöt kezdett eregetni a hátuljából! vagy nem néztél még Forma1-t. ahol szintén lehetett már látni hasonlót... Wink De egyébként katonaviseltek láttak már harckocsit álcázott menet közben, no az sem víztől, vagy benzintől van...

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72047 Dátum: 2014 Május 25, 11:32:13 »

Köszönöm!
Ez attól nem gond?
Mi befolyásolja, hogy hidegen,vagy melegen,vagy mitől van?

egy új motornál igen de a tiednél  öröm hogy jön belőle valami mert legalább megy  Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72046 Dátum: 2014 Május 25, 11:31:17 »

a fekete füst az olaj.
minden más szín az víz (ez kizárva) vagy üzemanyag.
  egy faszt! a Fekete füst az üzemanyag , a kékes és vagy fehér az olaj

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72045 Dátum: 2014 Május 25, 11:28:19 »

A fehér /szürke/ füst olaj. Bejutott a hengerbe, akár a hengerelrendezés sajátosságai miatt, akár a vezetési sajátosságok miatt, netán kopottas a gyűrű, szerintem.
a fekete füst az olaj.
minden más szín az víz (ez kizárva) vagy üzemanyag.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72044 Dátum: 2014 Május 25, 11:27:26 »

Köszönöm!
Ez attól nem gond?
Mi befolyásolja, hogy hidegen,vagy melegen,vagy mitől van?

A fehér /szürke/ füst olaj. Bejutott a hengerbe, akár a hengerelrendezés sajátosságai miatt, akár a vezetési sajátosságok miatt, netán kopottas a gyűrű, szerintem.

Bácsi Győző
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #72043 Dátum: 2014 Május 25, 11:22:28 »

ha indításkor egyszer csinálja akkor ez a boxerfing

Köszönöm!
Ez attól nem gond?
Mi befolyásolja, hogy hidegen,vagy melegen,vagy mitől van?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72042 Dátum: 2014 Május 25, 10:46:54 »

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy néha indításkor nagy fehér füstöt ereget a busz, olyan wartburg szívatós füst,
de volt amikor hidegen,de csinálta már közép meleg állapotban,sőt melegen leállítás utáni újraindításkor is.
Össze vissza, amikor eszébe jut,naponta ezzel járok mindenhova,heti szinten kétszer háromszor csinálja ez mitől lehet?
Köszi
ha indításkor egyszer csinálja akkor ez a boxerfing

Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #72041 Dátum: 2014 Május 25, 10:38:01 »

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy néha indításkor nagy fehér füstöt ereget a busz, olyan wartburg szívatós füst,
de volt amikor hidegen,de csinálta már közép meleg állapotban,sőt melegen leállítás utáni újraindításkor is.
Össze vissza, amikor eszébe jut,naponta ezzel járok mindenhova,heti szinten kétszer háromszor csinálja ez mitől lehet?
Köszi
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72040 Dátum: 2014 Május 25, 07:33:52 »

Ma bizonyította a Bogaram, hogy lelke van: kocsikáztam vele 170 km-t dimben-dombon, hibátlanul ment, majd este hazavittem vele még a barátnőmet a város másik végébe, és tőlük hazafele elkezdett ki-kihagyni, eleinte csak néha-néha nagyobb terhelésre, majd már félgázra, a vége fele, meg már addig  fajult a dolog, hogy szinte csak alapjáraton bírt menni egyenletesen, gázra csak dadogott, kihagyott, néha lőtt a kipuffba, az utolsó 1 km-t már bakkecskézve 1-esben tőgázon bírtam csak megtenni konkrétan a kapunkig. Dombon lakunk  Wink Perpillanat alapjárat van, de felpörgetni alig lehet a motort, csak dadog. Az egész rohamos leromlás folyamata kb. 10 perc alatt és 10 km-en következett be. Soha még ilyen "lerobbanás" nem volt szerencsére vele az elmúlt 7-8 évben, de végülis most is haza hozott, nagy-nehezen, nem sokon múlt, hogy hazahúzatom magam az utcánkban az utolsó 100 m-ről.

Én így első körben a gyújtáselosztó környékére tippelek, a rotor, meg fedél új (8éves) ,szóval a megszakítóra, meg a kondira gyanakszom leginkább. Holnap meglátjuk, este sötétben, fáradtan, már nem volt kedvem szerelni  Shocked


Ha rossz a kondi, el sem indul. Megszakítót azért csak megnéztem volna, még ha gyufával, akkor is. De lehet, csak eltekergett az elosztó...

Bácsi Győző
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #72039 Dátum: 2014 Május 24, 23:28:53 »

Ma bizonyította a Bogaram, hogy lelke van: kocsikáztam vele 170 km-t dimben-dombon, hibátlanul ment, majd este hazavittem vele még a barátnőmet a város másik végébe, és tőlük hazafele elkezdett ki-kihagyni, eleinte csak néha-néha nagyobb terhelésre, majd már félgázra, a vége fele, meg már addig  fajult a dolog, hogy szinte csak alapjáraton bírt menni egyenletesen, gázra csak dadogott, kihagyott, néha lőtt a kipuffba, az utolsó 1 km-t már bakkecskézve 1-esben tőgázon bírtam csak megtenni konkrétan a kapunkig. Dombon lakunk  Wink Perpillanat alapjárat van, de felpörgetni alig lehet a motort, csak dadog. Az egész rohamos leromlás folyamata kb. 10 perc alatt és 10 km-en következett be. Soha még ilyen "lerobbanás" nem volt szerencsére vele az elmúlt 7-8 évben, de végülis most is haza hozott, nagy-nehezen, nem sokon múlt, hogy hazahúzatom magam az utcánkban az utolsó 100 m-ről.

Én így első körben a gyújtáselosztó környékére tippelek, a rotor, meg fedél új (8éves) ,szóval a megszakítóra, meg a kondira gyanakszom leginkább. Holnap meglátjuk, este sötétben, fáradtan, már nem volt kedvem szerelni  Shocked



[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72038 Dátum: 2014 Május 24, 20:18:02 »

Mostanában sokat piálok...

Ezzel nagyon vigyázz, komoly ember vagy, na.  Grin

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72037 Dátum: 2014 Május 24, 20:17:30 »

Tényleg érdekesek azok a karbik (Már csak ha azt nézzük, amit beidéztél tavalyról). Egyébként azért az 1-1,5 fordulatnál lehet többet kitekerni. Az én tapasztalatom szerint 3-3,5 fordulatig lehet növelni a CO-t, utána tök mindegy, hogy mennyit tekersz ki. De a 7,5 tényleg sok. És anno ezeknél a karbiknál tényleg nem működtek azok az összefüggések amik más esetben működnek...

Egyre inkább hajlok arra, hogy valami funkcionális baja van a karbinak.
Kínomban nekiláttam újra beállítani a karbikat. Eleve mindegyik keverékcsavar 7,5 fordulatot volt kitekerve, ami abszurd a weber beállítási adatoknál szereplő 1-1,5 értékhez képest. A leírás szerint ha 1,5-nél többet kell kitekerni, akkor a fúvókával kell játszani, viszont semmi nem indokolja a - ha jól emlékszem - 55-nél nagyobb levegő fúvókát.
Szóval megint nekiláttam beállítani, most mindegyik keverékcsavar 8,5 fordulatot van kitekerve. Indul hidegen-melegen és van stabil alapjárat is.
Kihozom nyáron a tati-féle karbikat, felteszem és kiderül, hogy mivel van a baj...

1303LS
« Hozzászólás #72036 Dátum: 2014 Május 24, 18:15:10 »

Egyre inkább hajlok arra, hogy valami funkcionális baja van a karbinak.
Kínomban nekiláttam újra beállítani a karbikat. Eleve mindegyik keverékcsavar 7,5 fordulatot volt kitekerve, ami abszurd a weber beállítási adatoknál szereplő 1-1,5 értékhez képest. A leírás szerint ha 1,5-nél többet kell kitekerni, akkor a fúvókával kell játszani, viszont semmi nem indokolja a - ha jól emlékszem - 55-nél nagyobb levegő fúvókát.
Szóval megint nekiláttam beállítani, most mindegyik keverékcsavar 8,5 fordulatot van kitekerve. Indul hidegen-melegen és van stabil alapjárat is.
Kihozom nyáron a tati-féle karbikat, felteszem és kiderül, hogy mivel van a baj...
Tegyél bele két flakon injektor tisztítót.
Vagy ha olcsóbbat és jóbbat akarsz akkor 3dl landman grillgyujtót és hozzá 1-1,5dl nitrohigítót.
Mondjuk 5-10liter benzinnel járd el.
Ha kell előtúrom a CASszámokat, mert ezekben a szarokban mindig durván más az összetétel és a tiszta kerozin helyett mindenféle kotyvalék lakkbenzinnek nevezett szart használnak. Legutóbb a teszkós landmann jó volt.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72035 Dátum: 2014 Május 24, 18:10:50 »

Itt tartottunk egy éve:
Nem nagyon értettem mi van ezeknél a karbiknál.

Az első és lényeges dolog, hogy normálisan megy az autó, szépen működik (Nem durrog, nem melegszik, tehát elsőre nincs semmi abnormális) Menet közben volt kigyorsításkor egy kis berángatás, de ahogy észrevettük laza volt az egyik oldalon a főfúvóka sor. Ez meghúzás után megszűnt.

Az érdekességek beállításkor jöttek, mert akkor semmi sem úgy működött ahogy működni szokott:

1. A motornak zárt pillangószelepekkel van alapjárata. Ha ekkor rámérek a szinkron teszteremmel, annak a mutatója annyira kitér, mint amikor egy 1,8-1,9 motorra enyhén nyitott pillangokkal adok szép alapjáratot. A megkerülő ágak csavarjai a gyári dugókkal ledugózva. Így felszerelve nem látok semmi abnormálisat a pillangókon.

2. A CO csavarok 15-20 fordulatot voltak kitekerve!! Betekerve azokat az alapjárat csak esett, nem emelkedett. (50-es alapjárati fúvókák)
Próbából 60-as alapjáratikat betéve, amik drasztikusan nagyok, már lehet nyitni a pillangókon a jó alapjárathoz, de szinkronteszterrel tökéletes szinkron beállításához nekem úgy tűnik, hogy szemre abnormálisan nagy a különbség ha a 2 oldalon az állítócsavarnál nézve. Több mm a különbség, ami sok egy ilyen finom menetes állítócsavarnál. Első motorindításoknál én a záráshoz képest ugyanannyi menetre szoktam kinyitni a pillangókat, majd a rudazatot hozzáállítom és utána a teszter alapján alig kell utánállítanom, nem pedig 5-6 menetet.

A motornak egy gondja van, hogy brutálisan ugrál a motor, de bármilyen beállítással. Egy ilyen beállítást kb. 20-30 perc alatt megcsinálok ha minden rendben, de itt adott állítás nem hozza a várt eredményt.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72034 Dátum: 2014 Május 24, 18:06:19 »

Egyre inkább hajlok arra, hogy valami funkcionális baja van a karbinak.
Kínomban nekiláttam újra beállítani a karbikat. Eleve mindegyik keverékcsavar 7,5 fordulatot volt kitekerve, ami abszurd a weber beállítási adatoknál szereplő 1-1,5 értékhez képest. A leírás szerint ha 1,5-nél többet kell kitekerni, akkor a fúvókával kell játszani, viszont semmi nem indokolja a - ha jól emlékszem - 55-nél nagyobb levegő fúvókát.
Szóval megint nekiláttam beállítani, most mindegyik keverékcsavar 8,5 fordulatot van kitekerve. Indul hidegen-melegen és van stabil alapjárat is.
Kihozom nyáron a tati-féle karbikat, felteszem és kiderül, hogy mivel van a baj...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72033 Dátum: 2014 Május 24, 17:03:51 »

A pillangószelepek szárazak. Nagyon sokat néztem, szuper lámpával minden szögből szépen beláttam, semmi nedvesedés nem jelenik meg (mondjuk most valamiért nem is fullad le).
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72032 Dátum: 2014 Május 24, 09:24:32 »

Ezzel nagyon vigyázz, komoly ember vagy, na.  Grin
Jogos a figyelmeztetés, a szakmai jó hírnevét kockáztatja. Evil
Én is - ha háromévente egyet kell értsek veled bármiben, előtte-utána hosszan exkuzálom magam, hogy nem azért, meg nem úgy, meg nem szivesen, és még mindezek ellenére is mindig nagyon röstellem a dolgot... Grin

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #72031 Dátum: 2014 Május 24, 08:29:44 »

Egyet kell értsek Vilivel.
Ezzel nagyon vigyázz, komoly ember vagy, na.  Grin
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72030 Dátum: 2014 Május 24, 08:26:20 »

Szerintem a tűszelep alatt van kosz és nem elfogy a benzin, hanem jól túlfolyik a karbi.
Mikor hajtod akkor azt a kis többlet benzint szépen megeszi úgy, hogy észre sem veszed. alapjáraton meg fokozatosan megfullad tőle, ahogy írod.
Pucolni.
Ja.

Bácsi Győző
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72029 Dátum: 2014 Május 24, 08:19:12 »

Jól záró tűszelepet webernél nem birod átfújni. Fejtetore fordított fedélnél elég az úszó súlya a záráshoz.
Akkor basztasd a tűszelepet, ha látod a csöpögést. Lent alaposan leírtam a csöpögést és az pkait is. Zseblámpát használj!
Neked újak a tűszelepek? Azok van, h csöpögni kezdenek idővel. Sokszor kellett gyárit visszatennem. Úszó hiba is rizikós, akkor is csöpög és az úszón semmit sem látsz!!

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72028 Dátum: 2014 Május 24, 08:15:58 »

Akkor basztasd a tűszelepet, ha látod a csöpögést. Lent alaposan leírtam a csöpögést és az pkait is. Zseblámpát használj!
Neked újak a tűszelepek? Azok van, h csöpögni kezdenek idővel. Sokszor kellett gyárit visszatennem. Úszó hiba is rizikós, akkor is csöpög és az úszón semmit sem látsz!!
OK, holnap tűszelepet matatok, abból legalább van itthon tartalék. A pillangón látom, ahogy becsöpög?

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72027 Dátum: 2014 Május 23, 22:44:52 »

:-)  bocsi,ezt félreérthetően írtam. a motor azért van kint,hogy a váltóhoz hozzáférjek. Jesszusom ilyent csinál már valaki,hogy a motorba erőltette?
 Vagy komolyan azt gondoltad oda akarom beerőltetni? fasza feltételezések nemmondom

egyébként javítottam hozzászólásomat a további hülyének nézés miatt Wink
Ok. A lényeg a végén volt. Nem könnyű ma már gyári szimmeringet szerezni, vszeg. legkésőbb 2011-ig gyártották. De kapsz megfelelő minőséget bármelyik boltban.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 23, 22:47:31 írta vetart »

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72026 Dátum: 2014 Május 23, 22:31:16 »

OK, holnap tűszelepet matatok, abból legalább van itthon tartalék. A pillangón látom, ahogy becsöpög?
ilyen nekem is volt,hogy csöpögött,de az uszónál nálam a leszoritó lemezke fordítva lett betéve és az szopatott,hogy nem zárt le teljesen. hidegen könnyen indult,de melegen nehezen. ráadásul egyenletes AC nyomásra gondolva pont ugyan annyi idő míg elteleszti benyával a hengereket annyira,hogy leáljon. melegen meg talán jobban párolog a csöpögő benzin..talán ezért nem okoz gondot.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72025 Dátum: 2014 Május 23, 22:17:07 »

OK, holnap tűszelepet matatok, abból legalább van itthon tartalék. A pillangón látom, ahogy becsöpög?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72024 Dátum: 2014 Május 23, 22:08:58 »

A nyelestengely szimmeringet ne nagyon akard a motorodba beleerőltetni, bármennyire is várja, mert nem fog sehova beférni, lévén az egy váltóhoz tartozó alkatresz. Egyébként millió gyártója lehet, különböző cikkszámokkal, a mérete, az anyaga és a kialakítása legyen jó.
:-)  bocsi,ezt félreérthetően írtam. a motor azért van kint,hogy a váltóhoz hozzáférjek. Jesszusom ilyent csinál már valaki,hogy a motorba erőltette?
 Vagy komolyan azt gondoltad oda akarom beerőltetni? fasza feltételezések nemmondom

egyébként javítottam hozzászólásomat a további hülyének nézés miatt Wink
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 23, 22:13:46 írta bruno »

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72023 Dátum: 2014 Május 23, 22:00:12 »

nálam üléshuzat nem alkatrész Grin
most már elárulom,de nem tudtam mit is fogok rendelni,bár konkrétan arra gondolok,hogy ha mástól veszek cuccokat ne zsákbamacskát vegyek.
jelenleg kint a motorom és várja az új nyelestengely szimeringet (Nac Tcy 22 40 12/16.    Cool
kinyomó csapágyat (INA F-90503) Germany
.......stb.

amit eddig kezembe fogtam az autómból,pedig 99% alkatrészét fogtam,abban mind volt egy 113-as kezdetű szá1m
amik most jöttek alkatrészek,abban nincs ilyen szám
A nyelestengely szimmeringet ne nagyon akard a motorodba beleerőltetni, bármennyire is várja, mert nem fog sehova beférni, lévén az egy váltóhoz tartozó alkatresz. Egyébként millió gyártója lehet, különböző cikkszámokkal, a mérete, az anyaga és a kialakítása legyen jó.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72022 Dátum: 2014 Május 23, 21:58:29 »

Egyet kell értsek Vilivel. És idéznem kell magamtól tegnapról:

"Természetesen az előbbi dolgok kipróbálása előtt ellenőrizném, hogy 100% nem csöpög-e be a karbi?! A karbi becsöpögés és a dús keverék tud hasonló tüneteket produkálni a "nem kap benzint" állapothoz. Ennek ellenére ha üzemanyag ellátó rendszernél keletkezik probléma, akkor mindenki úgy jön hozzám, hogy "szarul megy, érzem, hogy nem kap benzint". Na ez az amit szerintem nem lehet érezni. Pont ugyanolyan szar a sokat kap állapot. (ráadásul ha sok benzint kap, ha nem tudja azt eldolgozni mert már úszik a gyertya is, akkor berobbanhat a cucc a kipufogóban és durroghat (panaszkodott Stone erre is)."

Mentem a kocsival kb 10km-t.
Sokkal jobb az autó, de még mindig megvan az a hibája, amit megpróbálok olyan részletesen leírni, ahogy csak tudok.
Ha bemelegszik a motor, a kocsi egy idő után (kb 15-30mp) lefullad. Az alapjárat 900 körüli, majd leesik 700 körülre, majd még pár másodperc után 500 körülre, majd leáll. Ilyenkor nagyon nehéz újra beindítani, sokat kell forgatni az önindítóval (akár gázzal, akár gáz nélkül próbálom), hogy elinduljon. Aztán mikor beindult, már szépen megy, alul is jól húz, kiforog, szóval jól autózható. Ha én állítom le a kocsit, akkor nagyon könnyen újraindul, 1-2 főtengely fordulatra, hidegen is és melegen is.
A meleg indítás lefulladáskor tényleg nagyon gázos. Volt olyan, hogy félre kellett állnom és 1-2 percet megszakításokkal indítóznom, mire beindult. Olyan, mintha elfogyna a benzin alapjáraton.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72021 Dátum: 2014 Május 23, 21:24:55 »

Eredetiben általában benne van a VW jel, vagy a gyári cikkszám. De könnyebb lenne segíteni ha elárulnád milyen alkatrészről van szó, mert más jelek utalnak az alkatrész eredetére mondjuk egy üléshuzatnál meg mondjuk egy AC-nál...

nálam üléshuzat nem alkatrész Grin
most már elárulom,de nem tudtam mit is fogok rendelni,bár konkrétan arra gondolok,hogy ha mástól veszek cuccokat ne zsákbamacskát vegyek.
jelenleg kint a motorom és ....a váltó .....várja az új nyelestengely szimeringet (Nac Tcy 22 40 12/16.    Cool
kinyomó csapágyat (INA F-90503) Germany
.......stb.

amit eddig kezembe fogtam az autómból,pedig 99% alkatrészét fogtam,abban mind volt egy 113-as kezdetű szám
amik most jöttek alkatrészek,abban nincs ilyen szám
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 23, 22:12:01 írta bruno »

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72020 Dátum: 2014 Május 23, 18:10:14 »

Szerintem a tűszelep alatt van kosz és nem elfogy a benzin, hanem jól túlfolyik a karbi.
Mikor hajtod akkor azt a kis többlet benzint szépen megeszi úgy, hogy észre sem veszed. alapjáraton meg fokozatosan megfullad tőle, ahogy írod.
Pucolni.
hátramegy, kipufogót megszaglász és máris többet tud.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #72019 Dátum: 2014 Május 23, 16:58:18 »

Mentem a kocsival kb 10km-t.
Sokkal jobb az autó, de még mindig megvan az a hibája, amit megpróbálok olyan részletesen leírni, ahogy csak tudok.
Ha bemelegszik a motor, a kocsi egy idő után (kb 15-30mp) lefullad. Az alapjárat 900 körüli, majd leesik 700 körülre, majd még pár másodperc után 500 körülre, majd leáll. Ilyenkor nagyon nehéz újra beindítani, sokat kell forgatni az önindítóval (akár gázzal, akár gáz nélkül próbálom), hogy elinduljon. Aztán mikor beindult, már szépen megy, alul is jól húz, kiforog, szóval jól autózható. Ha én állítom le a kocsit, akkor nagyon könnyen újraindul, 1-2 főtengely fordulatra, hidegen is és melegen is.
A meleg indítás lefulladáskor tényleg nagyon gázos. Volt olyan, hogy félre kellett állnom és 1-2 percet megszakításokkal indítóznom, mire beindult. Olyan, mintha elfogyna a benzin alapjáraton.
Szerintem a tűszelep alatt van kosz és nem elfogy a benzin, hanem jól túlfolyik a karbi.
Mikor hajtod akkor azt a kis többlet benzint szépen megeszi úgy, hogy észre sem veszed. alapjáraton meg fokozatosan megfullad tőle, ahogy írod.
Pucolni.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72018 Dátum: 2014 Május 23, 16:48:53 »

Mentem a kocsival kb 10km-t.
Sokkal jobb az autó, de még mindig megvan az a hibája, amit megpróbálok olyan részletesen leírni, ahogy csak tudok.
Ha bemelegszik a motor, a kocsi egy idő után (kb 15-30mp) lefullad. Az alapjárat 900 körüli, majd leesik 700 körülre, majd még pár másodperc után 500 körülre, majd leáll. Ilyenkor nagyon nehéz újra beindítani, sokat kell forgatni az önindítóval (akár gázzal, akár gáz nélkül próbálom), hogy elinduljon. Aztán mikor beindult, már szépen megy, alul is jól húz, kiforog, szóval jól autózható. Ha én állítom le a kocsit, akkor nagyon könnyen újraindul, 1-2 főtengely fordulatra, hidegen is és melegen is.
A meleg indítás lefulladáskor tényleg nagyon gázos. Volt olyan, hogy félre kellett állnom és 1-2 percet megszakításokkal indítóznom, mire beindult. Olyan, mintha elfogyna a benzin alapjáraton.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72017 Dátum: 2014 Május 23, 09:40:39 »

Nos, szelepeket ellenőriztem. Az 1-es hengernél az egyik hézag volt talán kicsi (hidegen szinte 0), más nagyobb bajt nem találtam (inkább nagyobbak voltak a hézagok, mint kisebbek).
A hármas hengernél az egyik (szemből a jobb oldali) szelepemelőnek elég nagy az oldalirányú mozgása, de a himbatengely végein lévő csavarok nem lazák (talán még hézagoló kellene, de ennyi van). De így is a legszélső pozícióban szépen nyomja a szelepet (meg valószínűleg eddig is ilyen volt).
Mentem egy kört a szelepállítás után a kocsival, szerintem jobb lett (talán a karbipucolás is segített). Ha hosszabb útra megyek (ahol rendesen bemelegedett), talán több dolog kiderül.
Az persze ma kiderült, hogy az itteni vaterán vásárolt szelepfedél tömítéseim 1,2-esre valók (sőt, olyan kicsinek tűnnek, hogy talán 30 lovasra). Mindegy, olcsó volt, az eladó meg nem tudta, hogy mire való. Szóval azt majd cserélnem kell, mert több tartalék nem volt (szerencsére egyelőre nem csöpög).
Ha nem lesz jobb a helyzet, leveszem mindkét karbit, a szívócsonkokat, kiveszem a gyertyákat és átnézek mindent. A jövő héten csak 2 napot dolgozunk, a többi szünnap-ünnep. :-))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72016 Dátum: 2014 Május 23, 07:34:37 »

Akkora bolha tartja? Shocked
igen, mi is akkoraval furtuk fel a kasznin a lukakat, es pöpec

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72015 Dátum: 2014 Május 23, 06:24:58 »

Eredetiben általában benne van a VW jel, vagy a gyári cikkszám. De könnyebb lenne segíteni ha elárulnád milyen alkatrészről van szó, mert más jelek utalnak az alkatrész eredetére mondjuk egy üléshuzatnál meg mondjuk egy AC-nál...

Honnan lehet megállapítani,h eredeti német,gyári,vagy utángyártott alkatrészt tapogat az ember gyereke?Nem kaszni elemekre gondolok

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72014 Dátum: 2014 Május 23, 06:22:49 »

Én most nem tudom biztosra megmondani, de elég nagy a furat, szerintem 8-as. (A furatba még belemegy a gumi muff és abba a fém klipsz)
Pont ugyanakkora a furat és a bolha mint az ajtókárpitokat tartó bolha, szóval az ajtóban lévő lyukakat kell megmérni.
Az utángyártott bolhák elég ridegek, gumiból meg lehet venni Würth gyártmányt, az nem ugrik ki a kasztniból amikor tolod be a bolhát.

Akkora bolha tartja? Shocked

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72013 Dátum: 2014 Május 23, 05:57:49 »

Honnan lehet megállapítani,h eredeti német,gyári,vagy utángyártott alkatrészt tapogat az ember gyereke?Nem kaszni elemekre gondolok

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72012 Dátum: 2014 Május 23, 04:57:26 »

A vastag díszléchez 8-as fúróval kell a lyukakat kifúrni?

Akkora bolha tartja? Shocked

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 210 211 212 213 214 [215] 216 217 218 219 220 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.169 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.