www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 23:02:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13175656 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73795 Dátum: 2015 Január 20, 20:27:35 »

khömm
irtam h most? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #73794 Dátum: 2015 Január 20, 20:01:30 »

benzincső problémám van . 8-as belső átmérőjű réz cső az ideális a bogaraknál ? évjáratonként vagy motoronként változtattak ezek a jómunkásemberek az átmérőn ?

Ezen felűl a vatta új benzinpunpa eldugul eltrutymósodik vagy nemtudom ... erre mi a legjobb megoldás azon felűl h kifújom levegővel zétszedni nem szeretném ha nem muszáj ... kifújjam valami vegyszerrel nitrohigitóval vagy mifene ?

gátlókból ha újat veszek milyet érdemes ?

Ablaktörlő lapát drága buli ? Vegyek esetleg gumicsíkot s varázsoljam bele ?

Komplett tetőkárpit és minden más mint oszlopok és hátul az újrahúzása bonyolult vagy inkább bízzam szakemberre ?
mennyit érdemes érte kiadni ?


válaszokat előre is köszönöm asszem újra bogaras lettem Smiley és kezdődik a bizsergés :-)))



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #73793 Dátum: 2015 Január 20, 19:01:26 »

Sziasztok!

Szeretnék valakit,aki átnézné a 03-as kasznimat,illetve az egész autót,és kb.:megmondaná,hogy mennyit kellene rá költeni.Lenne egy új projekt,de nem dobnám ebek elé.Van még másfél év vizsga,a motor 1875,Vörös László építette,Maresz rakta rá a dupla karbit.Van benne kb.:2000 Km..Soha nem volt meghajtva.Nincs használva,garázsban áll,néha kerülök a környéken..Papíron 1300.Fizetnék a diagnosztikáért.Csak olyan ember véleménye érdekel,aki elismert itt a fórumon.
Jól gondolom hogy el szeretnéd adni?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #73792 Dátum: 2015 Január 20, 18:58:16 »

ránézek ha kell
khömm

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73791 Dátum: 2015 Január 20, 18:16:53 »

Sziasztok!

Szeretnék valakit,aki átnézné a 03-as kasznimat,illetve az egész autót,és kb.:megmondaná,hogy mennyit kellene rá költeni.Lenne egy új projekt,de nem dobnám ebek elé.Van még másfél év vizsga,a motor 1875,Vörös László építette,Maresz rakta rá a dupla karbit.Van benne kb.:2000 Km..Soha nem volt meghajtva.Nincs használva,garázsban áll,néha kerülök a környéken..Papíron 1300.Fizetnék a diagnosztikáért.Csak olyan ember véleménye érdekel,aki elismert itt a fórumon.
ránézek ha kell

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #73790 Dátum: 2015 Január 20, 18:13:54 »

Sziasztok!

Szeretnék valakit,aki átnézné a 03-as kasznimat,illetve az egész autót,és kb.:megmondaná,hogy mennyit kellene rá költeni.Lenne egy új projekt,de nem dobnám ebek elé.Van még másfél év vizsga,a motor 1875,Vörös László építette,Maresz rakta rá a dupla karbit.Van benne kb.:2000 Km..Soha nem volt meghajtva.Nincs használva,garázsban áll,néha kerülök a környéken..Papíron 1300.Fizetnék a diagnosztikáért.Csak olyan ember véleménye érdekel,aki elismert itt a fórumon.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #73789 Dátum: 2015 Január 20, 09:01:43 »

Ma végre a vége felé jár a bogárébresztős projektem, viszont kilyukadt a 6 éve felrakott ernst kipum. Régen valami adonyi féle csődob volt rajta vagy mi a fene az mennyire jó tartós? Költséghatékony megoldásban gondolkodom. Kontaktja/tippje valakinek? A bárdi/unix/hudák háromszögben nincs 35 alatt kipu és a 35 ezresért sem adnék túl sok pénzt valahogy nem győzött meg...
Az adonyi tartós, jó vastag cucc.
(Mióta zöld a kocsid?)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73788 Dátum: 2015 Január 19, 19:43:25 »

Az adonyi dob tökéletes lesz Neked.
Hõcserélõ Felújítás
Kõvári József 2457-Adony,István u. 6.
2457-Adony, Fáy A. u. 2/2
(06-25) 231-039, (06-25) 231-048
(06-20) 926-9882 X       
Lyukas hõcserélõdet új állapotba hozza a gyári ár töredékéért, valamint kipuffogó gyártás, felújítás.


Ma végre a vége felé jár a bogárébresztős projektem, viszont kilyukadt a 6 éve felrakott ernst kipum. Régen valami adonyi féle csődob volt rajta vagy mi a fene az mennyire jó tartós? Költséghatékony megoldásban gondolkodom. Kontaktja/tippje valakinek? A bárdi/unix/hudák háromszögben nincs 35 alatt kipu és a 35 ezresért sem adnék túl sok pénzt valahogy nem győzött meg...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #73787 Dátum: 2015 Január 19, 19:29:53 »

Ma végre a vége felé jár a bogárébresztős projektem, viszont kilyukadt a 6 éve felrakott ernst kipum. Régen valami adonyi féle csődob volt rajta vagy mi a fene az mennyire jó tartós? Költséghatékony megoldásban gondolkodom. Kontaktja/tippje valakinek? A bárdi/unix/hudák háromszögben nincs 35 alatt kipu és a 35 ezresért sem adnék túl sok pénzt valahogy nem győzött meg...

[a csatolmányt egy admin törölte]

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73786 Dátum: 2015 Január 19, 14:32:47 »

Ha erre gondolsz, megtaláltam: <beszúrt kép törölve>
Ilyen néven fut: Kartergáz elvezető csőre rezgéscsillapító gumi

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1880/kartergaz-elvezetocsore-rezgescsillapito-gumi
Ez az Köszönöm.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #73785 Dátum: 2015 Január 19, 13:51:27 »

Sziasztok ,kicsit más. Kondenzvíz levezető cső végére keresek gumiszelepet.Hol lehet kapni Huh
Ha erre gondolsz, megtaláltam:
Ilyen néven fut: Kartergáz elvezető csőre rezgéscsillapító gumi

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1880/kartergaz-elvezetocsore-rezgescsillapito-gumi
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #73784 Dátum: 2015 Január 19, 13:18:09 »

Sziasztok ,kicsit más. Kondenzvíz levezető cső végére keresek gumiszelepet.Hol lehet kapni Huh

Hudák honlapján láttam. Csak valami hülye néven fut.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #73783 Dátum: 2015 Január 19, 13:15:59 »

[quote  author=Zoli link=topic=8.msg894348#msg894348 date=1421603439]
2011.
hapsi96.blogspot.hu
[/quote]

Videken satupad  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73782 Dátum: 2015 Január 18, 18:50:39 »

Zoli! Mióta csinálod? 13 év alatt te is eljutsz idáig remélhetőleg.

2011.
hapsi96.blogspot.hu

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73781 Dátum: 2015 Január 18, 17:50:02 »

Zoli! Mióta csinálod? 13 év alatt te is eljutsz idáig remélhetőleg. Nekem ennyi ideje készül, nem elírás a 2001-es szétszedés!
Éles a szemed! Az alvázgerenda első részén a futómű gerenda felfogatásánál (homlokfalán) van egy (szerelőnyílás?) ezt egy kicsit nagyobbra vágtuk, hogy a benzincső szerelése majd könnyebb legyen. Eredetileg egy ovális takarólemez van itt, de a keze sem fér be az embernek (vszínű nem is arra való). Ez egy Typ3-as autóból lett mentve.
Ez a benzincső téma elég gáz, nekem is eszembe jutott az alagút melletti beltér jobb oldala, de nem tűzveszélyes az? Műszakin nem szólnának érte? Másik dolog, milyen csővel lehetne kiváltani? Méretre (külső-belső átmérő) anyagra (réz, vas) gondolok. Hol lehet ilyen vékony csövet beszerezni? Valaminek a fékcsöve jó lehet, vagy fűtéstechnikai boltban?
Egy pár újabb infó a tervekről. Tuning annyira nem érdekel. A komplett féket viszont Typ3-ra cserélném. Elől a tárcsa, féknyereg felfogatás ugyan az (a féknyereg dugattyú átmérő nagyobb) főfékhenger csere, hátsó dobfék szintén komplett csere Typ3-ra. Van egy olajos Typ3 hosszú váltóm féltengelyekkel, dobfékekkel kompletten. Ezt szeretném beletenni. Azt még nem tudom ez hogy fog összejönni, más a tengelytáv, meg a féltengely felfogatások helye is. Van valakinek ötlete, csinált ilyet már valaki? esetleg az eredeti féltengelyek passzolnak a typ3 váltóba? De akkor a fékdob felfogatás hogy is nézne ki, mert az is különbözik a bogáron és a Typ3-ban.
Most az következne, ha jobb idő lesz, hogy kaszni le, csak az alváz marad. Azt kéne kopaszra lebontani, alapozni, festeni és újra építeni. A hátsó torziótól nagyon félek, minimum azért szét kell szedni, hogy a belső gumi pogácsát kicseréljem (teljesen kuka), de hogy tudom pont oda visszatenni? Na majd meglátom. Olvastam az ezzel kapcsolatos tanácsokat itt is(összejelölés, stb.), könyvekben is, de tartok tőle. Azért is, hogy belső oldalon mit találok a pogácsa környékén. Innen kintről jó rohadtnak tűnik. Egyáltalán piszkáljam ezt a részt? Nagyon sok pöpec felújítási képen látom, ehhez nem nyúlnak, még mikor homokszóratják az alvázat, akkor sem. Azoknak nincs annyira rossz állapotban, hogy megbontsák, vagy az én általam felhozott megfontolás miatt?
Félek a hátsó váltótartó alvázvilla végében lévő nagy csavarok beszakadásától is. Itt a melegítés segít?

olajós typ 3 simán bemegy bogár alá.
benzin:nem szolnak érte,réz és 6os .
csavar sosem szakad bele

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73780 Dátum: 2015 Január 18, 17:31:55 »

Sziasztok ,kicsit más. Kondenzvíz levezető cső végére keresek gumiszelepet.Hol lehet kapni Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető ranti
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #73779 Dátum: 2015 Január 18, 16:19:42 »

Zoli! Mióta csinálod? 13 év alatt te is eljutsz idáig remélhetőleg. Nekem ennyi ideje készül, nem elírás a 2001-es szétszedés!
Éles a szemed! Az alvázgerenda első részén a futómű gerenda felfogatásánál (homlokfalán) van egy (szerelőnyílás?) ezt egy kicsit nagyobbra vágtuk, hogy a benzincső szerelése majd könnyebb legyen. Eredetileg egy ovális takarólemez van itt, de a keze sem fér be az embernek (vszínű nem is arra való). Ez egy Typ3-as autóból lett mentve.
Ez a benzincső téma elég gáz, nekem is eszembe jutott az alagút melletti beltér jobb oldala, de nem tűzveszélyes az? Műszakin nem szólnának érte? Másik dolog, milyen csővel lehetne kiváltani? Méretre (külső-belső átmérő) anyagra (réz, vas) gondolok. Hol lehet ilyen vékony csövet beszerezni? Valaminek a fékcsöve jó lehet, vagy fűtéstechnikai boltban?
Egy pár újabb infó a tervekről. Tuning annyira nem érdekel. A komplett féket viszont Typ3-ra cserélném. Elől a tárcsa, féknyereg felfogatás ugyan az (a féknyereg dugattyú átmérő nagyobb) főfékhenger csere, hátsó dobfék szintén komplett csere Typ3-ra. Van egy olajos Typ3 hosszú váltóm féltengelyekkel, dobfékekkel kompletten. Ezt szeretném beletenni. Azt még nem tudom ez hogy fog összejönni, más a tengelytáv, meg a féltengely felfogatások helye is. Van valakinek ötlete, csinált ilyet már valaki? esetleg az eredeti féltengelyek passzolnak a typ3 váltóba? De akkor a fékdob felfogatás hogy is nézne ki, mert az is különbözik a bogáron és a Typ3-ban.
Most az következne, ha jobb idő lesz, hogy kaszni le, csak az alváz marad. Azt kéne kopaszra lebontani, alapozni, festeni és újra építeni. A hátsó torziótól nagyon félek, minimum azért szét kell szedni, hogy a belső gumi pogácsát kicseréljem (teljesen kuka), de hogy tudom pont oda visszatenni? Na majd meglátom. Olvastam az ezzel kapcsolatos tanácsokat itt is(összejelölés, stb.), könyvekben is, de tartok tőle. Azért is, hogy belső oldalon mit találok a pogácsa környékén. Innen kintről jó rohadtnak tűnik. Egyáltalán piszkáljam ezt a részt? Nagyon sok pöpec felújítási képen látom, ehhez nem nyúlnak, még mikor homokszóratják az alvázat, akkor sem. Azoknak nincs annyira rossz állapotban, hogy megbontsák, vagy az én általam felhozott megfontolás miatt?
Félek a hátsó váltótartó alvázvilla végében lévő nagy csavarok beszakadásától is. Itt a melegítés segít?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73778 Dátum: 2015 Január 18, 16:13:23 »

Igen, nekünk automata a typ3-asunk, de ettől még sajnos nem tudok válaszolni a 2003-ban vw depoban megjelent typ3 múltjával kapcsolatos kérdésekre... :-/

Illetve talán mégis. Nekem úgy rémlik, hogy az az autó a Szepes egyik ismerőséé volt (Talán Kolos vezetéknevű a volt tulaj?!). Sőt, mintha a Szepes is birtokolta volna az autót?! Én vele beszélnék, mert ha tényleg arról a kocsiról van szó, akkor biztos ismeri a történetét.

Most már képben vagyok vele,melyik typ3-asról van szó,illetve jól sejtettem.

Az egy tök eredeti,gyári fényezésű,öregbácsis,szűz autó volt,így került anno a Szepeshez.Nagyon régen,még a kilencvenes évek elején.
Mikor a Depoban szerepelt,akkor pedig igen,a Kolos volt a tulajdonosa.

Még írták a cikkben,hogy a Szepi kapta az infót,hogy tudnak valami bogarat,ami mégsem bogár,vagy pontosabban bogár csak valami nagyobb,és először ennyi infóra nem is mozdult a Szepes.Aztán az egyetemi évek alatt,elkeveredett abba a városba ahol árulták,és egyből tudta,hogy "ez a kár lenne kihagyni kategóriába" tartozik,ezért elhozta.
De aztán később más tulajnál amortizálódott már az autó,és később felújították vagy átfényezték ha jól emlékszem.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73777 Dátum: 2015 Január 18, 12:42:20 »

Így állt festés előtt és jelenleg. A szín nem annyira jön le, nem is mutat jól, így szétszedve (kb. trabikék, kicsit szürkébb).

http://bogar.ranti.fotoalbum.hu/viewlarge/pictureid/16900926

Stonemen, bal oldalon beltérben a fékcső megy hátra az alagút mellett.

Kitartás! Én még nem állok így, közel sem.
Ezen a képen az a szögletes fedél hova való? Nekem nincs ilyen.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73776 Dátum: 2015 Január 18, 12:37:36 »

Igen, nekünk automata a typ3-asunk, de ettől még sajnos nem tudok válaszolni a 2003-ban vw depoban megjelent typ3 múltjával kapcsolatos kérdésekre... :-/

Illetve talán mégis. Nekem úgy rémlik, hogy az az autó a Szepes egyik ismerőséé volt (Talán Kolos vezetéknevű a volt tulaj?!). Sőt, mintha a Szepes is birtokolta volna az autót?! Én vele beszélnék, mert ha tényleg arról a kocsiról van szó, akkor biztos ismeri a történetét.

A Schlosser Zoliéké is automata.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73775 Dátum: 2015 Január 17, 21:48:20 »

Akkor menjen a jobb oldalon. :-)

Stonemen, bal oldalon beltérben a fékcső megy hátra az alagút mellett.
Nem elérhető ranti
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #73774 Dátum: 2015 Január 17, 21:42:42 »

Így állt festés előtt és jelenleg. A szín nem annyira jön le, nem is mutat jól, így szétszedve (kb. trabikék, kicsit szürkébb).

http://bogar.ranti.fotoalbum.hu/viewlarge/pictureid/16900926

Stonemen, bal oldalon beltérben a fékcső megy hátra az alagút mellett.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73773 Dátum: 2015 Január 17, 21:26:31 »

Nem vagyok szakértő.
A benzincsövet elvinném az utastérben, az alagút mellett.
Blokkot nem hegesztenék, hanem keresnék jót. Már ha nem alapméretes és a számok miatt fontos.
Motorburkoló lemezből is vennék jót, bár biztosan okosban meg lehet heftölni.
Kitartást kívánok.
Nem elérhető ranti
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #73772 Dátum: 2015 Január 17, 20:46:17 »

Sziasztok!

Régi-új tag vagyok itt. 2001-ben örököltem egy bogarat. Papírja szerint 71-es. A jellemzői szerint valami hibrid. Szepes sem volt benne biztos. F-es 1300-as motor, ez már a papírok szerint a harmadik. Eredetileg az okmányiroda szerint AB-s volt. Extrák:első tárcsafék, gyári első ködlámpa, rádió helye baltával nagyobbítva, a küszöb és a padlólemez szétrohadva, az egyik benzinkúton majdnem kiporszívóztam az egészet. szóval klasszikus dolgok. Gondoltam felújítom. Nagyvonalakban. 2 bírósági per, évekig tartó lakatolás, festés. Jelenleg úgy áll, hogy az alsó 40 cm szinte új, küszöbök, padlólemezek, sárvédők, első tűzfal alul-felül, hátsó lökhárító tartóig javítóelem mindkét oldalt, hátsó ajtó helyén alulról mindkét oldal javítóelem, ajtók alja 20 cm-en javítva, alvázgerenda alja végig cserélve az első háromszöggel együtt, komplett bal doblemez, jobb csak részben, bontott másik ajtó, csomagtér tető. Javítóelemek "papírból" (azt hiszem a legtöbb brazil), szóval nem a legjobb minőségűek, de így is drága mulatság volt. Lakatolás után évekig állt. Jött a festés. Szín, aquarius blau, a jubileumi bogár adta az ötletet, ami ebben és törtfehér színben jelent meg. A lakatolás, festés alvázról levéve folyt. Szerintem jó lett, bár utólag, ezzel az ésszel és tudással, pár dolog másképp lenne. Így állt, hosszú ideig. Munka, házasság, gyerek, ház, felújítás. Az autó anyukám garázsában áll azóta is. Most újra napirenden a téma. Közben alkatrészek gyűjtése. Kb. 3 garázsnyi cucc. Hosszúváltó, plusz két motor, bontott alkatrészek, fejtámlás első ülések, egy 68-as komlett donor (végül alig lett belőle jó valami). Kaptam egy utánfutónyi alkatrészt régi bogarastól, aki felhagyott vele. Lesöpörte a padlást, örült, hogy valaki elvitte...
Szóval újra nekikezdenék összerakni, rengeteg kérdéssel. A fellelhető szervízkönyvek megvannak, azt tanulmányozom.
Első kérdésem, volt-e valakinek olyan bogara, amiben benzinszag volt és nem a benzintanknál eresztett, hanem az alvázalagútban belül (vagy a cső belépésénél az alvázalagútba)? Nekem ez volt, új csövet nem tettünk az alagútba, pedig fel volt nyitva (azóta is bánom). Alulról, kívülről a padlólemez és az alagút találkozásánál tudnám elképzelni az elvezetését, ez rendben is van, de elől és hátul hol kéne felvinni a régi csőkivezetés helyére? Elől át kéne fúrni a merevítő háromszöget esetleg. Hátul a bal villán jön ki a cső, de alulról hogy vigyem fel? Átfúrva a villát? Vagy a villa peremezését kiköszörülve? Egyik sem hangzik túl jól. Van ötlet, vagy volt ilyen helyzetben már más?
Mágus! Ilyen részletes robbantott ábrád van bogárhoz is?
Azt elfelejtettem mondani, hogy az autót az első szarházi szerelőtől tejesládákban hoztam vissza, összevegyítve a dugattyúgyűrű a kárpitbolhával, szóval innen szép nyerni. Csak az alkatrészek kiválogatása és eldöntése, hogy egyáltalán bogár-e szép kör volt/lesz!
Elnézést a hosszú bevezetőért, segítsetek ha tudtok.
Még egy...Bogár Motor blokkot lehet hegeszteni, javítani? Nemrég volt itt is olyan kérdés(képpel), hogy az alsó motorburkoló lemez blokkra felfogató füle ki volt szakadva, vagy elporladt a vas és alu oxidációjától. Enyém is ilyen, mit lehet vele tenni, hogy funkcionáljon?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73771 Dátum: 2015 Január 17, 18:34:12 »

az alvázgerendából nem jön ki a rudazat ,a váltó vége van beledugva. a váltórudazat csatlakozó eleme padig aulról szerelhető, nem felülről mint a bogár... autómatát meg még soha nem láttam....
A Schlosser Zoliéké is automata.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #73770 Dátum: 2015 Január 17, 17:26:25 »

ezeket találtam

http://www.vwtypethree.com/technical/partsbook/pages/69.jpg

http://www.vwtypethree.com/technical/partsbook/pages/68.jpg

http://www.vwtypethree.com/technical/partsbook/pages/70.jpg
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73769 Dátum: 2015 Január 17, 15:08:17 »

Typ3 hozzáértőktől kérdezném, hogy a Fastback verziót gyártották automataváltóval is, most rakok össze egyet, de sima pedálsor meg váltó van hozzá, majdnem sikerült berakni, de  középső alvázgerenda hátsórésze nincs kivágva ahol a sebességváltó rudazat megy ki a váltó felé. Ebből én arra gondolok hogy automataváltós volt. DE megtaláltam a gépet egy 2003 as depóba ott sima pedálsor van a fényképen és említést sem ejtenek hogy automataváltós lenne. Ebből meg az következik hogy kicserélték a komplett alvázat automatáéra. Úgyhogy fasza, vághatom ki a az alvázgerenda végét, ja meg hiányzik a kuplungbovden cső is az alagútból. Szopófaktor 9/10, megint.
Fehér 1970 es Typ3 fastback ACX valami a rendszáma, empi spoke felnivel, régebben mászkált ez a gép.
A kérdésem az  lenne ismeri-e valaki az autót, automata volt vagy sima váltós.
az alvázgerendából nem jön ki a rudazat ,a váltó vége van beledugva. a váltórudazat csatlakozó eleme padig aulról szerelhető, nem felülről mint a bogár... autómatát meg még soha nem láttam....

Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #73768 Dátum: 2015 Január 17, 12:44:51 »

Typ3 hozzáértőktől kérdezném, hogy a Fastback verziót gyártották automataváltóval is, most rakok össze egyet, de sima pedálsor meg váltó van hozzá, majdnem sikerült berakni, de  középső alvázgerenda hátsórésze nincs kivágva ahol a sebességváltó rudazat megy ki a váltó felé. Ebből én arra gondolok hogy automataváltós volt. DE megtaláltam a gépet egy 2003 as depóba ott sima pedálsor van a fényképen és említést sem ejtenek hogy automataváltós lenne. Ebből meg az következik hogy kicserélték a komplett alvázat automatáéra. Úgyhogy fasza, vághatom ki a az alvázgerenda végét, ja meg hiányzik a kuplungbovden cső is az alagútból. Szopófaktor 9/10, megint.
Fehér 1970 es Typ3 fastback ACX valami a rendszáma, empi spoke felnivel, régebben mászkált ez a gép.
A kérdésem az  lenne ismeri-e valaki az autót, automata volt vagy sima váltós.
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #73767 Dátum: 2015 Január 15, 09:12:47 »

Igen! Most már csak azt nem tudom mi tévő legyek?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73766 Dátum: 2015 Január 15, 07:15:24 »

Ezek lennének azok?
<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
Igen! Most már csak azt nem tudom mi tévő legyek?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #73765 Dátum: 2015 Január 14, 23:07:09 »

hát ott a környéken még olyan vak dugók vannak amik helyén a rudazat pozicionáló rugót meg golyót teszik be a gyárba ... De holnap kiváncsiságbol megnézek egy váltót
..
Ezek lennének azok?


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73764 Dátum: 2015 Január 14, 22:54:26 »

Az olajbetöltő a másik oldalon van amit 17-es imbuszkulccsal tudok kicsavarni. Az rendben van.
Ez kisebb furat.A váltórudazathoz esik közelebb és a nem kormányoldalon van. Nem férni hozzá ,kb 8-10mm. Huh

hát ott a környéken még olyan vak dugók vannak amik helyén a rudazat pozicionáló rugót meg golyót teszik be a gyárba ... De holnap kiváncsiságbol megnézek egy váltót
..

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73763 Dátum: 2015 Január 14, 22:50:49 »

Tolatólámpa kapcsolónak van arrafelé helye...
<beszúrt kép törölve>
ez meg a végében van......

Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #73762 Dátum: 2015 Január 14, 21:38:04 »

Az olajbetöltő a másik oldalon van amit 17-es imbuszkulccsal tudok kicsavarni. Az rendben van.
Ez kisebb furat.A váltórudazathoz esik közelebb és a nem kormányoldalon van. Nem férni hozzá ,kb 8-10mm. Huh

Tolatólámpa kapcsolónak van arrafelé helye...
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 14, 21:43:10 írta Louy »
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73761 Dátum: 2015 Január 14, 21:28:32 »

ott egy dugó van és az olajszint ellenörzésére és az olaj betöltésére szolgál.
Az olajbetöltő a másik oldalon van amit 17-es imbuszkulccsal tudok kicsavarni. Az rendben van.
Ez kisebb furat.A váltórudazathoz esik közelebb és a nem kormányoldalon van. Nem férni hozzá ,kb 8-10mm. Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73760 Dátum: 2015 Január 14, 20:54:13 »

Sziasztok!
Segítségetekre van szükségem. Mégpedig váltó témakörben Wink
A váltó oldalán van egy lyuk amiben jelenleg egy imbuszkulcs van ,hogy ezzel jelöljem nektek a problematikát.
Ebből az ominózus lyukból folyik a váltóolajam. Itt minek kellene lenni ,hogy ne folyjon az olaj Huh
(semmi? valami?) Ki tudja???
Válaszokat előre is köszönöm ; Cheesy
ott egy dugó van és az olajszint ellenörzésére és az olaj betöltésére szolgál.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73759 Dátum: 2015 Január 14, 19:45:55 »

Sziasztok!
Segítségetekre van szükségem. Mégpedig váltó témakörben Wink
A váltó oldalán van egy lyuk amiben jelenleg egy imbuszkulcs van ,hogy ezzel jelöljem nektek a problematikát.
Ebből az ominózus lyukból folyik a váltóolajam. Itt minek kellene lenni ,hogy ne folyjon az olaj Huh
(semmi? valami?) Ki tudja???
Válaszokat előre is köszönöm ; Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73758 Dátum: 2015 Január 14, 06:11:23 »

Nem könnyű kérdés, hisz jó kezű lakatosból nagyon kevés van, aki meg rá is ér, abból még kevesebb. Talán Porsche fórumtárs tud segíteni, ő ismerősebb arrafelé.

Üdv az Uraknak!

Tolna megye és vonzáskörében tud valaki lakatost, akinek esetleg ideje is van mostanság? Egy buszról lenne szó, lehomokoltuk festés előtt, de kiderült, hogy úgy talicskázták bele a gittet. Meg ahol látott hegesztőt ott is valami oltári kókány munka ment. Nekem itt megállt tudományom. Pár elemet kellene cserélni, az alja ahogy néztem rendben van, de azért jó lenne, ha látná valami szakember is. Aki tud valakit kérem ne tartsa magába!

U.i.: Bocs ha rossz topikba trollkodok  
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73757 Dátum: 2015 Január 13, 21:47:32 »

Kedves Tati! Én csak véleményt írtam .Ami nem jelenti azt ,hogy teljesen analfabéta vagyok az autójavításhoz.
kedves Pecek ,nem akartam személyeskedni,arról meg szót nem ejtettem hogy mennyire értesz az autókhoz nem is értem hogy jött ez ide, de hamár így privátban is erőlteted a témát   akkor is csak azt tudom mondani ami igazából nem is csak a véleményem hanem tény hogy aki két egymáson lapuló lemezek élén olyan peremvarratot tud csak hegeszteni amit agyon kell köszörülni az NEM TUD HEGESZTENI.

Nem elérhető Kika
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #73756 Dátum: 2015 Január 13, 20:34:23 »

Üdv az Uraknak!

Tolna megye és vonzáskörében tud valaki lakatost, akinek esetleg ideje is van mostanság? Egy buszról lenne szó, lehomokoltuk festés előtt, de kiderült, hogy úgy talicskázták bele a gittet. Meg ahol látott hegesztőt ott is valami oltári kókány munka ment. Nekem itt megállt tudományom. Pár elemet kellene cserélni, az alja ahogy néztem rendben van, de azért jó lenne, ha látná valami szakember is. Aki tud valakit kérem ne tartsa magába!

U.i.: Bocs ha rossz topikba trollkodok  

VW T2/a
VW T2/b
Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.