www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 23:30:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14818700 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74771 Dátum: 2015 Május 30, 21:27:33 »

Ha jól sejtem, akkor ilyen orrkúp kellene a váltóra ahhoz, hogy a régi felfogatásra is jó legyen.
Kb. 50euro postával együtt az új.
 
Nekem van valami váltóm, majd megnézem neked, milyen az orra.

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #74770 Dátum: 2015 Május 30, 21:24:06 »

kb.1972 elött vizszintes csavaros,utána meg függőleges. Pontos évszámot majd mondanak az okosok....
Nekem volt ilyen bontottam de oda adtam balunak,mert ő is fiatalabb alvázra cserélt...
Ha valaki vesz egy fiatalabb váltót régebbi bogárba azzal tudsz cserélni....

Ha jól sejtem, akkor ilyen orrkúp kellene a váltóra ahhoz, hogy a régi felfogatásra is jó legyen.
Kb. 50euro postával együtt az új.
 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74769 Dátum: 2015 Május 30, 21:12:17 »

Akkor ezért volt az Tati,hogy mikor ilyen erősebb váltófelfogatókat kerestem,csak 1972-ig hozta őket az összes oldal.
Ilyen urethan váltótartókat is csak 1972-ig hozzák.Tehát a régi váltókhoz.Ha jól néztem,az 1972 utáni váltókhoz már nincsen ilyen urathan,csak a sima fekete tartóbakok.

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=45680406996&rub1=Getriebe&rub2=Getriebehalter&artnr=11350a&pn=0&sort=0&all=

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=45680406996&rub1=Getriebe&rub2=Getriebehalter&artnr=10308a&pn=0&sort=0&all=
szerintem igen így van....

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #74768 Dátum: 2015 Május 30, 21:08:01 »

kb.1972 elött vizszintes csavaros,utána meg függőleges. Pontos évszámot majd mondanak az okosok....
Nekem volt ilyen bontottam de oda adtam balunak,mert ő is fiatalabb alvázra cserélt...
Ha valaki vesz egy fiatalabb váltót régebbi bogárba azzal tudsz cserélni....
Akkor ezért volt az Tati,hogy mikor ilyen erősebb váltófelfogatókat kerestem,csak 1972-ig hozta őket az összes oldal.
Ilyen urethan váltótartókat is csak 1972-ig hozzák.Tehát a régi váltókhoz.Ha jól néztem,az 1972 utáni váltókhoz már nincsen ilyen urathan,csak a sima fekete tartóbakok.

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=45680406996&rub1=Getriebe&rub2=Getriebehalter&artnr=11350a&pn=0&sort=0&all=

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=45680406996&rub1=Getriebe&rub2=Getriebehalter&artnr=10308a&pn=0&sort=0&all=
« Utoljára szerkesztve: 2015 Május 30, 21:10:00 írta Narancs »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74767 Dátum: 2015 Május 30, 20:51:51 »

Kösz.
Ilyen orrkúpot kinél keressek?
Az nem tudom, hogy számít-e, hogy szárazféltengelyes váltóm van.
kb.1972 elött vizszintes csavaros,utána meg függőleges. Pontos évszámot majd mondanak az okosok....
Nekem volt ilyen bontottam de oda adtam balunak,mert ő is fiatalabb alvázra cserélt...
Ha valaki vesz egy fiatalabb váltót régebbi bogárba azzal tudsz cserélni....

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #74766 Dátum: 2015 Május 30, 20:16:35 »

cserélsz váltó orkúpot és kész.

Kösz.
Ilyen orrkúpot kinél keressek?
Az nem tudom, hogy számít-e, hogy szárazféltengelyes váltóm van.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #74765 Dátum: 2015 Május 30, 20:12:32 »

nem lehetséges....... Ha csipeszes nézd meg van rajta egy nyil !
akkor beszart a cucc :S

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74764 Dátum: 2015 Május 30, 19:55:56 »

az lehetséges, hogy egy stroboszkóp elektronikus gyújtással nem hajlandó működni? jelenleg nincs mezei megszakítós motor a kezem ügyében indítható állapotban, hogy kipróbáljam. ha lehetséges, honnan tudom, hogy olyat veszek, ami működni fog?
thx
nem lehetséges....... Ha csipeszes nézd meg van rajta egy nyil !

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74763 Dátum: 2015 Május 30, 19:53:47 »

Tegnap este olvasgattam a félautomata Bogár váltóról, és a váltó felfogatásánál azt írták, hogy 2 fajta felfogatással gyártották az alvázakat.
Ma megnéztem és jött a meglepi:
A német automata alvázamnál lefelé áll 2 db tőcsavar és ezt láttam másik 1303-as alvázon is, ami lemezlengőkaros volt.

Az én felújított alvázamra pedig egy konzol van ráhegesztve és abból néz hátrafelé 2 db tőcsavar.

Ezzel mit tudok csinálni?
Át kell hegeszteni a lefelé álló tőcsavaros tartót az én alvázamra?

cserélsz váltó orkúpot és kész.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #74762 Dátum: 2015 Május 30, 18:09:54 »

az lehetséges, hogy egy stroboszkóp elektronikus gyújtással nem hajlandó működni? jelenleg nincs mezei megszakítós motor a kezem ügyében indítható állapotban, hogy kipróbáljam. ha lehetséges, honnan tudom, hogy olyat veszek, ami működni fog?
thx

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #74761 Dátum: 2015 Május 30, 17:42:51 »

Tegnap este olvasgattam a félautomata Bogár váltóról, és a váltó felfogatásánál azt írták, hogy 2 fajta felfogatással gyártották az alvázakat.
Ma megnéztem és jött a meglepi:
A német automata alvázamnál lefelé áll 2 db tőcsavar és ezt láttam másik 1303-as alvázon is, ami lemezlengőkaros volt.

Az én felújított alvázamra pedig egy konzol van ráhegesztve és abból néz hátrafelé 2 db tőcsavar.

Ezzel mit tudok csinálni?
Át kell hegeszteni a lefelé álló tőcsavaros tartót az én alvázamra?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #74760 Dátum: 2015 Május 30, 12:01:45 »

Neszmélyi bogártolásnál valami karcolászás hallatszott a hátsó fékdobból.
Na, ma menni kéne a bogárral, tegnap este "na nézzük meg, mi a bánata"!  A féltengely anyáját a sasszeg tartotta nagyjából, menet csak annyi volt rajta, látsszon, volt az is valamikor. Mondjuk amikor a féltengelyt cseréltük, felmerült, hogy nincs-e az évjáratoknál különbség, mert elég szorosan ment fel..
Na, mindegy, a kocsinak üzemképesnek kel lenni, hát ved le, fiam, az enyémről azt az anyát, én meg rendelek egy újat.. Eredmény: két járóképtelen bogár, mert a féltengely menete is sérült, úgy látszik. Szerencsére van olyan műhely a közelben, ahol sikerült szerezni menetvágót, de még tartalék anyákat is. 

Végül is stimmelhet az SZMB arra is, hogy :Szopasd Magad Bogaraddal.. . Evil  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74759 Dátum: 2015 Május 30, 09:52:51 »

Neszmélyi bogártolásnál valami karcolászás hallatszott a hátsó fékdobból.
Na, ma menni kéne a bogárral, tegnap este "na nézzük meg, mi a bánata"!  A féltengely anyáját a sasszeg tartotta nagyjából, menet csak annyi volt rajta, látsszon, volt az is valamikor. Mondjuk amikor a féltengelyt cseréltük, felmerült, hogy nincs-e az évjáratoknál különbség, mert elég szorosan ment fel..
Na, mindegy, a kocsinak üzemképesnek kel lenni, hát ved le, fiam, az enyémről azt az anyát, én meg rendelek egy újat.. Eredmény: két járóképtelen bogár, mert a féltengely menete is sérült, úgy látszik. Szerencsére van olyan műhely a közelben, ahol sikerült szerezni menetvágót, de még tartalék anyákat is. 

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74758 Dátum: 2015 Május 28, 20:45:56 »

Torziós híd felújítás mennyibe kerülhet?
10-100eft

Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74757 Dátum: 2015 Május 28, 20:44:34 »

Torziós híd felújítás mennyibe kerülhet?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74756 Dátum: 2015 Május 28, 20:38:20 »

Persze igényesebb munka így.
Bár mondjuk ott nem csak ráragasztott kátránypapír vagy mi van,hanem rendes hang és hőszigetelés,ilyen foszlós anyag,azt letépve,megbontva,nem tudom,hogy mennyire tudod újra a gyárival azonosra reprodukálni.

Nekem egyik autómon sem lettek ezek lebolygatva,bár mindkét autómon teljesen egészséges volt az a lemez (a 63-as ugye meg még teljesen hegesztésmentes),meg a színbeli eltéréstől sem kell félni,mert mindkét autóm az eredeti  gyártáskori színét kapta vissza,a gyári színkódjukkal lettek fényezve,úgy hogy ez sem indokolta a lebontást.

A kabrió nekem is homokfújva lesz,meg ebbe a hátsó csomagtérbe a tető miatt valahogy bejutott a víz és korróziós károk vannak,ott én is így fogom csinálni mint ahogy a képen van.
Én sem a szín miatt, a fehérnek beázott a hátsó ablaka és kirohadt a csomagtartó. Hogyan javították ki? Letakarták egy nagy lemezzel, a négy sarkán odapöccintve, ami alatt még jobban kilyukadt, mert ugye megállt a víz, nem tudott kiszáradni. Ezt szeretném elkerülni. Alulról nézve egészséges a lemez, de elég sok alvázvédő van ott, úgyhogy azt még fel kell tárni...
Szép (volt) nem?


itt azért bíztatóbb a helyzet:
« Utoljára szerkesztve: 2015 Május 28, 20:43:08 írta Zoli »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #74755 Dátum: 2015 Május 28, 20:30:09 »

Ja és mert kb így akarom festeni a bogarat. Hányok, mikor két deci festék spórolás miatt a szőnyeg, meg az ajtókárpit alatt piros az egyébként fehérre festett bogár. 
<beszúrt kép törölve>


Jezusom ...
Persze igényesebb munka így.
Bár mondjuk ott nem csak ráragasztott kátránypapír vagy mi van,hanem rendes hang és hőszigetelés,ilyen foszlós anyag,azt letépve,megbontva,nem tudom,hogy mennyire tudod újra a gyárival azonosra reprodukálni.

Nekem egyik autómon sem lettek ezek lebolygatva,bár mindkét autómon teljesen egészséges volt az a lemez (a 63-as ugye meg még teljesen hegesztésmentes),meg a színbeli eltéréstől sem kell félni,mert mindkét autóm az eredeti  gyártáskori színét kapta vissza,a gyári színkódjukkal lettek fényezve,úgy hogy ez sem indokolta a lebontást.

A kabrió nekem is homokfújva lesz,meg ebbe a hátsó csomagtérbe a tető miatt valahogy bejutott a víz és korróziós károk vannak,ott én is így fogom csinálni mint ahogy a képen van.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74754 Dátum: 2015 Május 28, 19:44:22 »



Miért akarod azokat a szurkos lapokat eltávolítani?Vagyis mi indokolja?
Ja és mert kb így akarom festeni a bogarat. Hányok, mikor két deci festék spórolás miatt a szőnyeg, meg az ajtókárpit alatt piros az egyébként fehérre festett bogár. 



Jezusom ...

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #74753 Dátum: 2015 Május 28, 12:21:43 »

A hátsó csomitartóból a szurkos lapokat milyen módszerrel kell kiszedni? Hőlégfúvó?

Én először hidegen álltam neki, de kemény mint a beton, de kis melegítés után a nagyrésze lekaparhatóvá vállt. A kaparás után az egész bódét homokoltattam ezzel eltüntetve a maradékot is.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74752 Dátum: 2015 Május 27, 19:29:21 »

Nem a fehér,1971-es,1300-as bódét csinálod meg?

Miért akarod azokat a szurkos lapokat eltávolítani?Vagyis mi indokolja?
Mert nem akarom összefesteni és nem tudom, milyen alatta a lemez.

A fehér bódé sajnos nagy-nagyon gáz volt. Még a teteje is hegesztve volt. A zártszelvény-küszöb felrakásakor pedig kicsit megcsavarodott a kaszni ezért az ajtó sarka kiállt vagy másfél centit, plusz az említett hátsó csomagtartó gyakorlatilag szitára volt rohadva.
Bárhova néztem, ott cserélni kellett, vagy pótolni. Még a műszerfalon is...
Nem volt egy ép porcikája sem annak ellenére, hogy 1 centi szurok volt mindenhol, de főleg a belsejében.
Ezt 40 ezerért vettem és kisebb javítások kellettek rajta, vagyis a szokásosak, de a lényeg, hogy gyári mindenhol, nincs gányolva
« Utoljára szerkesztve: 2015 Május 27, 22:20:58 írta Zoli »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #74751 Dátum: 2015 Május 27, 18:34:49 »

Jobb oldal kész.
A hátsó csomitartóból a szurkos lapokat milyen módszerrel kell kiszedni? Hőlégfúvó?

<beszúrt kép törölve>
Nem a fehér,1971-es,1300-as bódét csinálod meg?

Miért akarod azokat a szurkos lapokat eltávolítani?Vagyis mi indokolja?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74750 Dátum: 2015 Május 27, 18:24:18 »

Jobb oldal kész.
A hátsó csomitartóból a szurkos lapokat milyen módszerrel kell kiszedni? Hőlégfúvó?


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74749 Dátum: 2015 Május 26, 12:39:57 »

Nincs visszahúzó rugóm, de már sokan mondták, úgyhogy teszek be egyet.
Megkenem, ellenőrzöm a forgáspontokat, aztán meglátjuk.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #74748 Dátum: 2015 Május 26, 06:18:24 »

Nem emlékszem, neked a gázrudazatodnak van visszahúzó rugója? Vagy csak a karbik tengelyén lévő rugó húz vissza?
Az esetek nagy részében nem elég a karbik rugója és azokban az esetekben is amikor csak a karbi rugója elbír a rudazat tömegével, súrlódásaival is, ha finoman engeded vissza a gázt, akkor tökéletesen nem húznak vissza.
Mindemellett a faudi tisztítással, kenéssel nem ártasz, de akkor ne csak a faudit nézd meg, hanem a többi forgáspontot, súrlódó részt, hiszen ha a faudit leakasztod, akkor nem csak a faudik súrlódásától tehermentesíted a karbik rugóit, hanem a komplett rudazat tömegétől, a rudazat többi forgáspontjának súrlódásától, sőt még a gázbovden súrlódásától, akadásától is.
Amit érdemes még megnézni, hogy a faudi meghúzásakor nem került-e a rúd két végén lévő fej olyan kitekert állásba egymáshoz képest, hogy az befeszülést okozzon.

Más ötletem pedig nincsen. Ha leveszem a faudikat, minden tökéletesnek tűnik, ahogy visszarakom, szorul. Kivéve a fejet magában is kicsit szorulnak, eddig könnyen jártak.


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74747 Dátum: 2015 Május 26, 05:14:39 »

Más ötletem pedig nincsen. Ha leveszem a faudikat, minden tökéletesnek tűnik, ahogy visszarakom, szorul. Kivéve a fejet magában is kicsit szorulnak, eddig könnyen jártak.

offroad autón előfordulhat....

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74746 Dátum: 2015 Május 25, 20:54:03 »

a legeszerűbb pedig, ha a nívópálca helyére dugható érzékelőst veszel
Praktikus de sajna nem teccik. Azért köszönöm!!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #74745 Dátum: 2015 Május 25, 20:45:34 »

Sziasztok!
Ha a motorolajhőfokot szeretném mérni ,látni ,felügyelni menet közben azt ,hogy tehetem meg? ,hova csatlakoztassam a szenzort?
Az olajnyomás kapcsolónál jó rácsatlakozni egy plusz idomon keresztül? Vagy esetleg érdemesebb valamelyik henger hőfokát figyelni?
Köszönöm!
a legeszerűbb pedig, ha a nívópálca helyére dugható érzékelőst veszel
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74744 Dátum: 2015 Május 25, 20:18:23 »

Lehetséges, hogy a faudi fejek megszorulnak? Most úgy tűnik, hogy azok miatt nem megy vissza a gázrudazat alaphelyzetbe. Mossam el és zsírozzam, vagy van valami bevált módszer?
Köszi!
offroad autón előfordulhat....

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74743 Dátum: 2015 Május 25, 17:27:04 »

Lehetséges, hogy a faudi fejek megszorulnak? Most úgy tűnik, hogy azok miatt nem megy vissza a gázrudazat alaphelyzetbe. Mossam el és zsírozzam, vagy van valami bevált módszer?
Köszi!
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #74742 Dátum: 2015 Május 25, 17:08:35 »

A bézs bogaram tankjához nem kaptam kulcsot.
Van rá valami ötlet, hogyan tudnám kinyitni?
A 90-es évek végén egy 105-ös Skodával jártam úgy, hogy nem nyitotta a tanksapkát a kulcs. Zárbetét mellett 6 mm-es lyukfúrás, beletoltam egy megfelelő hosszúságú csavart, hogy bőven átérjen, majd kitekertem a tanksapkát.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74741 Dátum: 2015 Május 25, 16:15:30 »

Szerintem olaj hőfokot érdemes, adapterrel a legegyeszerűbb, blokkba fúrva alul a legpontosabb / legelegánsabb.

Köszi!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74740 Dátum: 2015 Május 25, 16:11:35 »

Szerintem olaj hőfokot érdemes, adapterrel a legegyeszerűbb, blokkba fúrva alul a legpontosabb / legelegánsabb.

Sziasztok!
Ha a motorolajhőfokot szeretném mérni ,látni ,felügyelni menet közben azt ,hogy tehetem meg? ,hova csatlakoztassam a szenzort?
Az olajnyomás kapcsolónál jó rácsatlakozni egy plusz idomon keresztül? Vagy esetleg érdemesebb valamelyik henger hőfokát figyelni?
Köszönöm!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74739 Dátum: 2015 Május 25, 13:26:36 »

Sziasztok!
Ha a motorolajhőfokot szeretném mérni ,látni ,felügyelni menet közben azt ,hogy tehetem meg? ,hova csatlakoztassam a szenzort?
Az olajnyomás kapcsolónál jó rácsatlakozni egy plusz idomon keresztül? Vagy esetleg érdemesebb valamelyik henger hőfokát figyelni?
Köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74738 Dátum: 2015 Május 25, 10:33:15 »

A bézs bogaram tankjához nem kaptam kulcsot.
Van rá valami ötlet, hogyan tudnám kinyitni?
Zsigulival jártam így, akkor egyszerűen lecsavartam a sapkát mérgemben. A fém része lejött, alatta meg már könnyű volt a dolog, igaz, másik sapka kellett...

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #74737 Dátum: 2015 Május 24, 22:40:13 »

A fém tekerős kupakban van zár.
Az ajtót ki tudom nyitni.
még nem csináltam ilyet. lehet hogy ki kell fúrni..
ha be van építve a tank és használni is fogod így, esetleg érdemes lehet előbb a betöltőcsövet leszedni mögüle, hogy ne essen semmi a tankba
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #74736 Dátum: 2015 Május 24, 21:59:31 »

mivel van lezárva?
fém tekerős kupak, kicsi zárral? vagy a tanksapka ajtó?
esetleg próbáld meg feltörni hajcsattal Smiley

A fém tekerős kupakban van zár.
Az ajtót ki tudom nyitni.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #74735 Dátum: 2015 Május 24, 21:56:51 »

A bézs bogaram tankjához nem kaptam kulcsot.
Van rá valami ötlet, hogyan tudnám kinyitni?
mivel van lezárva?
fém tekerős kupak, kicsi zárral? vagy a tanksapka ajtó?
esetleg próbáld meg feltörni hajcsattal Smiley
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #74734 Dátum: 2015 Május 24, 20:19:28 »

A bézs bogaram tankjához nem kaptam kulcsot.
Van rá valami ötlet, hogyan tudnám kinyitni?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74733 Dátum: 2015 Május 23, 20:55:19 »

Kiszedtem a csapágyat meg a perselyt a hidbol.Nem is volt nehéz csak csinálnom kellett egy célszerszámot meg lehet szerencsém volt Cheesy Kérdés a következő mennyit szabad lötyögnie a perselynek a lengőkar tengelyen és ha kell új persely mivel célszerű visszajuttatnom a hídházba. Mérni kell a távolságot vagy ütközési pont van?
Ha jól emlékszm, ütközésig kell tolni. De egyszerűen meg tudod állapítani, ha a belső mentén feltolsz egy csavarhúzót pl.

Bácsi Győző
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74732 Dátum: 2015 Május 23, 20:04:27 »

Kiszedtem a csapágyat meg a perselyt a hidbol.Nem is volt nehéz csak csinálnom kellett egy célszerszámot meg lehet szerencsém volt Cheesy Kérdés a következő mennyit szabad lötyögnie a perselynek a lengőkar tengelyen és ha kell új persely mivel célszerű visszajuttatnom a hídházba. Mérni kell a távolságot vagy ütközési pont van?
Oldalak: 1 ... 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.