www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 19:20:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13214704 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #75075 Dátum: 2015 Augusztus 05, 11:43:46 »

Papírkutya vagyok, ezért nem volt dupla karbim sosem - pedig amúgy jó dolog....

Állítom a kosz nem a fúvókában, hanem valamelyik furatban liftezik. Lassan 3 éve szív vele...
1303LS
« Hozzászólás #75074 Dátum: 2015 Augusztus 05, 11:26:00 »

Papírkutya vagyok, ezért nem volt dupla karbim sosem - pedig amúgy jó dolog....

Nekem volt a typ3-ason, vadi új "0" km-es, aztán leszedtem és megcsináltam a gyáriját.  Wink
Sokkal jobb lett.
Majd ha járok felé a pincében lefotózom és jól el is adom, szívócsonkostól, rudazatostól.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75073 Dátum: 2015 Augusztus 05, 11:05:34 »

A fúvókák - sajnos - tiszták.

leesett egy gyertyakábel mert stunt lehúzgálta mikor szinkront állított.....

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #75072 Dátum: 2015 Augusztus 05, 09:48:35 »

Papírkutya vagyok, ezért nem volt dupla karbim sosem - pedig amúgy jó dolog....

Ma ilyet csinált a piros:
Mentünk, minden jó volt. Aztán egyidejűleg elment az 1-es henger és a töltés. Aztán mentünk kb 20km-t világító töltéslámpával, aztán elaludt (hűtés végig volt, ékszíj szépen ment). Az 1-es henger nem jött vissza, viszont ha tartott gázon megyek, akkor elkapja néha és akkor szépen megy, de egy idő után rángat, majd megáll, visszajön, stb.
Az olajhőfok stabilan 90-100 fok között van, ha 90-110km/h-val megyek (a külső hőmérséklet 30-33 fok).
A gyújtást fülre állítottam be.
Holnap lekapom a szelepfedelet és ránézek a szelepekre. Ha ez nem nyer, akkor nincs más ötletem...
Ettől eltekintve szépen eljöttünk 180km-t ma, és gyomára is el fogunk jutni remélhetőleg. :-)))))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75071 Dátum: 2015 Augusztus 05, 08:22:05 »

A fúvókák - sajnos - tiszták.

Jó ötlet, erre is rápillantok. Köszi!

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75070 Dátum: 2015 Augusztus 05, 06:37:46 »

Jó ötlet, erre is rápillantok. Köszi!

nekem ilyen volt egyszer amikor szutyok úszkált a weberben és el-el tömítette hol az alapjárati fúvókát hol a főt  balatonról hazafele 4szer megáltam mert annyira idegesített ....
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75069 Dátum: 2015 Augusztus 04, 21:34:46 »

Ma ilyet csinált a piros:
Mentünk, minden jó volt. Aztán egyidejűleg elment az 1-es henger és a töltés. Aztán mentünk kb 20km-t világító töltéslámpával, aztán elaludt (hűtés végig volt, ékszíj szépen ment). Az 1-es henger nem jött vissza, viszont ha tartott gázon megyek, akkor elkapja néha és akkor szépen megy, de egy idő után rángat, majd megáll, visszajön, stb.
Az olajhőfok stabilan 90-100 fok között van, ha 90-110km/h-val megyek (a külső hőmérséklet 30-33 fok).
A gyújtást fülre állítottam be.
Holnap lekapom a szelepfedelet és ránézek a szelepekre. Ha ez nem nyer, akkor nincs más ötletem...
Ettől eltekintve szépen eljöttünk 180km-t ma, és gyomára is el fogunk jutni remélhetőleg. :-)))))
nekem ilyen volt egyszer amikor szutyok úszkált a weberben és el-el tömítette hol az alapjárati fúvókát hol a főt  balatonról hazafele 4szer megáltam mert annyira idegesített ....

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #75068 Dátum: 2015 Augusztus 04, 21:00:21 »

Gumioldat. Este ha nem felejtem el lemegyek a pincébe és megnézem mi van az 5 literes kanna oldalára írva.
Gumi Glanz.

Glicerint meg 1:10-be keverjük.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75067 Dátum: 2015 Augusztus 04, 19:58:21 »

Ma ilyet csinált a piros:
Mentünk, minden jó volt. Aztán egyidejűleg elment az 1-es henger és a töltés. Aztán mentünk kb 20km-t világító töltéslámpával, aztán elaludt (hűtés végig volt, ékszíj szépen ment). Az 1-es henger nem jött vissza, viszont ha tartott gázon megyek, akkor elkapja néha és akkor szépen megy, de egy idő után rángat, majd megáll, visszajön, stb.
Az olajhőfok stabilan 90-100 fok között van, ha 90-110km/h-val megyek (a külső hőmérséklet 30-33 fok).
A gyújtást fülre állítottam be.
Holnap lekapom a szelepfedelet és ránézek a szelepekre. Ha ez nem nyer, akkor nincs más ötletem...
Ettől eltekintve szépen eljöttünk 180km-t ma, és gyomára is el fogunk jutni remélhetőleg. :-)))))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #75066 Dátum: 2015 Augusztus 04, 19:35:34 »

Abes-nek van valami csodaszere. 5 literes kiszerelésben van, és fél vese az ára, de jó. Csapatban szokták venni. Én beszállok Smiley

az micsoda?
ilyen néven biciklibelső ragasztót találok
én is a glicerinest hallottam eddig, de még nem teszteltem
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75065 Dátum: 2015 Augusztus 04, 14:23:24 »

Gumioldat. Este ha nem felejtem el lemegyek a pincébe és megnézem mi van az 5 literes kanna oldalára írva.
az micsoda?
ilyen néven biciklibelső ragasztót találok
én is a glicerinest hallottam eddig, de még nem teszteltem
1303LS
« Hozzászólás #75064 Dátum: 2015 Augusztus 04, 14:20:00 »

Az öreg gumi tömítések "felfrissítésére" milyen módszer is van? Valamilyen glicerines rémlik, valaki tudna pontosítani?  Cheesy
Glicerines oldat.
Patika, párszáz Ft.
1:2 arányban vízzel kell higítani, mert egyébként a maradék nedvességet is kirántja a gumiból és több kárt okoz hosszú távon, mint hasznot.
De sokan esküsznek a szilikonra is. Smiley Meg a szinterre.  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #75063 Dátum: 2015 Augusztus 04, 14:17:59 »

Az öreg gumi tömítések "felfrissítésére" milyen módszer is van? Valamilyen glicerines rémlik, valaki tudna pontosítani?  Cheesy
Gumioldat. Este ha nem felejtem el lemegyek a pincébe és megnézem mi van az 5 literes kanna oldalára írva.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #75062 Dátum: 2015 Augusztus 04, 14:16:39 »

Az öreg gumi tömítések "felfrissítésére" milyen módszer is van? Valamilyen glicerines rémlik, valaki tudna pontosítani?  Cheesy
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #75061 Dátum: 2015 Augusztus 04, 13:50:08 »

A műszaki tudásommal azt hiszem nem lesz baj, bár autót kb. 15 éve szereltem komolyabban utoljára. Nagy baj a típus ismerettel van, ugyanis az totál 0,
ma kezdtem el foglalkozni a Bogaras témával. Pontosan ezért keresek egy olyat, aminél nem egyből motorgenerállal kell kezdeni. Az alapjárati problémára is volt tippem (zárójelben van). Most hogy itt a fórum főoldal tippjeit olvasgattam, már a kuplung állításra is volt tippem :-)
Egyébként nem Magyarországon élünk, nem ott nézek autót.

Ez nam cabrio, hanem egy csinált speedster. Veteránként az értéke kb. 0. Ezt nem fikázásként, hanem jóindulatú figyelmeztetésként írom.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75060 Dátum: 2015 Augusztus 02, 15:08:14 »

Ez még nekem mindig misztikus, hogy egy üzemelő motornál színig áll a benzin a szívocsatornában.
Ezt én sem értettem... Undecided

Bácsi Győző
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #75059 Dátum: 2015 Augusztus 02, 08:03:41 »

Vágjatok bele bátran. Tízen valahány éve én is gyerekeknek vettem egy bogarat, és rajtam maradt, mint szamáron a fül. Smiley Egy váltó csere sem a világ, legalábbis itthon. Ha a kaszni jó, papírok rendben, hajrá!

A műszaki tudásommal azt hiszem nem lesz baj, bár autót kb. 15 éve szereltem komolyabban utoljára. Nagy baj a típus ismerettel van, ugyanis az totál 0,
ma kezdtem el foglalkozni a Bogaras témával. Pontosan ezért keresek egy olyat, aminél nem egyből motorgenerállal kell kezdeni. Az alapjárati problémára is volt tippem (zárójelben van). Most hogy itt a fórum főoldal tippjeit olvasgattam, már a kuplung állításra is volt tippem :-)
Egyébként nem Magyarországon élünk, nem ott nézek autót.

Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #75058 Dátum: 2015 Augusztus 01, 20:53:45 »

Ez még nekem mindig misztikus, hogy egy üzemelő motornál színig áll a benzin a szívocsatornában.

Fócvágen
1303LS
« Hozzászólás #75057 Dátum: 2015 Augusztus 01, 20:50:29 »

A kipufogó szelepnél erősen nem volt hézag, mert megrángattam és semmi. Szívószelepnél lehetett egy minimális de csak minimális, olyan 0.0 valamennyi. Na mindegy a lényeg hogy jó lett.
Ez még nekem mindig misztikus, hogy egy üzemelő motornál színig áll a benzin a szívocsatornában.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #75056 Dátum: 2015 Augusztus 01, 20:46:36 »

HA nem volt hézag akkor nyitva marad a szelep. A nyitott szelepen meg befolyik a benzin, nem áll meg a szívócsatornában. Főleg nem színig.

A kipufogó szelepnél erősen nem volt hézag, mert megrángattam és semmi. Szívószelepnél lehetett egy minimális de csak minimális, olyan 0.0 valamennyi. Na mindegy a lényeg hogy jó lett.
1303LS
« Hozzászólás #75055 Dátum: 2015 Augusztus 01, 20:29:52 »

Persze megnéztem a himbákat nyomatékkulccsal, de jók. Viszont az összes szelephézag szinte nulla volt mindeggyik hengernél. Beállítottam, összeraktam. Kettőt tekert és röff. Kerültem egyet itt a dűlőbe, vagy 10 lóerővel megnövekedett a teljesítmény. Az alapjárat fasza, nem áll le és indul is egyből be sem kell ülni az autóba, csak a kulcsot kell elfordítani. Mondjuk majdnem tízezret mentem az előző szelepállítás óta. A kontraanyák nem voltak lelazulva.
REmélem gyomát kibírja utána úgyis ujrafényezés lesz, szedem szét.

Köszönöm mindenkinek a segítségét! Egyenlőre nem lesz szuzuki.
HA nem volt hézag akkor nyitva marad a szelep. A nyitott szelepen meg befolyik a benzin, nem áll meg a szívócsatornában. Főleg nem színig.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #75054 Dátum: 2015 Augusztus 01, 16:31:53 »

Himbatörésre tippelnék fűszerezve egy kis karburátor túlfolyással.
Én azt a hengerfejet is levenném ami ezt produkálta.

Persze megnéztem a himbákat nyomatékkulccsal, de jók. Viszont az összes szelephézag szinte nulla volt mindeggyik hengernél. Beállítottam, összeraktam. Kettőt tekert és röff. Kerültem egyet itt a dűlőbe, vagy 10 lóerővel megnövekedett a teljesítmény. Az alapjárat fasza, nem áll le és indul is egyből be sem kell ülni az autóba, csak a kulcsot kell elfordítani. Mondjuk majdnem tízezret mentem az előző szelepállítás óta. A kontraanyák nem voltak lelazulva.
REmélem gyomát kibírja utána úgyis ujrafényezés lesz, szedem szét.

Köszönöm mindenkinek a segítségét! Egyenlőre nem lesz szuzuki.
Nem elérhető majdnemviking
Hozzászólások: 2

« Hozzászólás #75053 Dátum: 2015 Augusztus 01, 16:13:17 »

A műszaki tudásommal azt hiszem nem lesz baj, bár autót kb. 15 éve szereltem komolyabban utoljára. Nagy baj a típus ismerettel van, ugyanis az totál 0,
ma kezdtem el foglalkozni a Bogaras témával. Pontosan ezért keresek egy olyat, aminél nem egyből motorgenerállal kell kezdeni. Az alapjárati problémára is volt tippem (zárójelben van). Most hogy itt a fórum főoldal tippjeit olvasgattam, már a kuplung állításra is volt tippem :-)
Egyébként nem Magyarországon élünk, nem ott nézek autót.


[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #75052 Dátum: 2015 Augusztus 01, 15:56:25 »

Üdv mindenkinek!
A fiammal (13 éves) arra gondoltunk, hogy kellene vennünk egy Bogarat, amolyan apa-fia autófelújítós projektnek. A típust konkrétan a fiam választotta, neki ez tetszik a veteránok közül a legjobban.
Ki is néztünk egy sárga kabriót, ami képek alapján egész jól néz ki.
VISZONT: azt írja a tulaj, hogy a motornak kell kb. 2 perc, míg beáll az alapjárat (gondolom addíg tartani kell a gázpedált, szivató hibára tippelnék), valamint a hátramenet nehezen kapcsolható.
Ezek alapján érdemes elmenni megnézni, vagy motor-váltócsere a történet kezdete?
A válaszokat előre is köszönöm.
A használtautón néztétek?
Szerintem az a sárga (6millió800ezer) nem fog problémát okozni.
1303LS
« Hozzászólás #75051 Dátum: 2015 Augusztus 01, 15:53:12 »

az 1-es hengerhez menő szívónyílás színig van benzinnel
Himbatörésre tippelnék fűszerezve egy kis karburátor túlfolyással.
Én azt a hengerfejet is levenném ami ezt produkálta.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #75050 Dátum: 2015 Augusztus 01, 15:48:10 »

Üdv mindenkinek!
A fiammal (13 éves) arra gondoltunk, hogy kellene vennünk egy Bogarat, amolyan apa-fia autófelújítós projektnek. A típust konkrétan a fiam választotta, neki ez tetszik a veteránok közül a legjobban.
Ki is néztünk egy sárga kabriót, ami képek alapján egész jól néz ki.
VISZONT: azt írja a tulaj, hogy a motornak kell kb. 2 perc, míg beáll az alapjárat (gondolom addíg tartani kell a gázpedált, szivató hibára tippelnék), valamint a hátramenet nehezen kapcsolható.
Ezek alapján érdemes elmenni megnézni, vagy motor-váltócsere a történet kezdete?
A válaszokat előre is köszönöm.
Ne haragudj,nem megbántani akarlak,de egy 13 éves fiú,és az apuja akinek a kérdése alapján nem sok műszaki tudása és bogár típusismerete lehet,nekiugrik egy "apa-fia autófelújítás projectnek",számomra elég kétséges a végeredmény.

Inkább vagy vegyetek egy műszakilag rendbenlévőt,vagy pedig ha felújításra szorulót kerestek,akkor inkább bízzátok,bogárhoz értő,bogár típusimerettel rendelkező szakemberre.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75049 Dátum: 2015 Augusztus 01, 15:32:21 »

Üdv mindenkinek!
A fiammal (13 éves) arra gondoltunk, hogy kellene vennünk egy Bogarat, amolyan apa-fia autófelújítós projektnek. A típust konkrétan a fiam választotta, neki ez tetszik a veteránok közül a legjobban.
Ki is néztünk egy sárga kabriót, ami képek alapján egész jól néz ki.
VISZONT: azt írja a tulaj, hogy a motornak kell kb. 2 perc, míg beáll az alapjárat (gondolom addíg tartani kell a gázpedált, szivató hibára tippelnék), valamint a hátramenet nehezen kapcsolható.
Ezek alapján érdemes elmenni megnézni, vagy motor-váltócsere a történet kezdete?
A válaszokat előre is köszönöm.
Az alapjárat normál esetben eleve magasabb, mert a szívató magasabb fordulaton tartja. Ha rossz, akkor lehet, hogy kis gáztartással segíteni kell a motornak, mert akkor ugye alacsony a fordulat, le is áll. De ez a hiba nem indok a motorcserére. A hátramenet nehezen kapcsolható? Kuplung bowden utánállítása is elég lehet. Vagy a váltórúd szilentje, vagy valami. De váltócsere?

Bácsi Győző
Nem elérhető majdnemviking
Hozzászólások: 2

« Hozzászólás #75048 Dátum: 2015 Augusztus 01, 14:53:50 »

Üdv mindenkinek!
A fiammal (13 éves) arra gondoltunk, hogy kellene vennünk egy Bogarat, amolyan apa-fia autófelújítós projektnek. A típust konkrétan a fiam választotta, neki ez tetszik a veteránok közül a legjobban.
Ki is néztünk egy sárga kabriót, ami képek alapján egész jól néz ki.
VISZONT: azt írja a tulaj, hogy a motornak kell kb. 2 perc, míg beáll az alapjárat (gondolom addíg tartani kell a gázpedált, szivató hibára tippelnék), valamint a hátramenet nehezen kapcsolható.
Ezek alapján érdemes elmenni megnézni, vagy motor-váltócsere a történet kezdete?
A válaszokat előre is köszönöm.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #75047 Dátum: 2015 Augusztus 01, 12:42:02 »

Megy mint a barom 3000-4500 ig .
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75046 Dátum: 2015 Augusztus 01, 12:30:27 »

Jó állapotú a mocid, ha nem éreztél különbséget a 3 és 4 hengeres üzem között, csak az alapjáratnál és az indításnál. :-)

Kiszedtem a szívócsövet. Nem látok  rajta semmi lukat, repedést. A csonkokon sem, csavarok meg voltak húzva rendesen, tömítések, gumikarika tömítések is faszák. Viszont egy dolgot vettem észre, hogy az 1-es hengerhez menő szívónyílás színig van benzinnel, a többiben nincsen semmi.
Gyertyát kiszedtem, fekete volt, nem úszott a benzinben.
Szelepfedél le, 1es henger kipufogószelepnél nulla hézag. Délután beállítom. Aztán majd összepakolom.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #75045 Dátum: 2015 Augusztus 01, 12:27:12 »

Kiszedtem a szívócsövet. Nem látok  rajta semmi lukat, repedést. A csonkokon sem, csavarok meg voltak húzva rendesen, tömítések, gumikarika tömítések is faszák. Viszont egy dolgot vettem észre, hogy az 1-es hengerhez menő szívónyílás színig van benzinnel, a többiben nincsen semmi.
Gyertyát kiszedtem, fekete volt, nem úszott a benzinben.
Szelepfedél le, 1es henger kipufogószelepnél nulla hézag. Délután beállítom. Aztán majd összepakolom.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #75044 Dátum: 2015 Július 31, 22:54:37 »

Helló.
Leírom akkor hogy jártam:
Kb. 1 hónapja szarakszik az alapjáratom a dokán (1.6). Összevissza ingadozott, főleg meleg motornál, félmelegen leállt, gondoltam falschot szív a pillangószelep tengelyénél, mert elléggé lötyög. Oké összeraktam egy fasza karbit, új membránok, tömítés, gázkart beállítottam faszául. Felraktam, ugyanaz, de most már indításnál köhögött, durrogott, viszont 100 at simán mentem vele. Melegen kurva nehezen indult. Oké akkor komplett gyujtást cseréltem, zsír újat raktam be a tartalékomat, trafóstul, elosztóstul. Ugyanaz nem indul se hidegen se melegen, köszörültetni kell kurvasokáig. Na semmin baj, akkor ma átpakoltam a bogaramról a zsír karbit ami tényleg fasza. Ugyanaz, nem indul. köpköd, durrog. Valami nem fasza kiszedtem egy gyertyát hófehér volt, gondolom keveset kapott. Holnap leszedem a szívócsövet, megnézek minden tömítést (amik egyébként újak), ha semmit nem találok akkor szelephézag. Aztán gyufa. Szétszopat a héten rendesen.
És erre a motorra mondja mindenki, hogy egy egyszerű boxer motor.  Grin
Azt szokták javasolni a szerelők, hogy mindig egy dolgot kell cserélni. Nem komplett gyújtást, hanem kondit, majd megszakítót, majd rotort, majd stb. Így nem fogod tudni mi volt a hiba. Ez csak egy példa.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Július 31, 22:59:57 írta sparkafer »

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75043 Dátum: 2015 Július 31, 21:16:36 »

A tippem a falsszívás, ha nem a karbinál, akkor a szívócsőnél valahol.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #75042 Dátum: 2015 Július 31, 20:23:25 »

Helló.
Leírom akkor hogy jártam:
Kb. 1 hónapja szarakszik az alapjáratom a dokán (1.6). Összevissza ingadozott, főleg meleg motornál, félmelegen leállt, gondoltam falschot szív a pillangószelep tengelyénél, mert elléggé lötyög. Oké összeraktam egy fasza karbit, új membránok, tömítés, gázkart beállítottam faszául. Felraktam, ugyanaz, de most már indításnál köhögött, durrogott, viszont 100 at simán mentem vele. Melegen kurva nehezen indult. Oké akkor komplett gyujtást cseréltem, zsír újat raktam be a tartalékomat, trafóstul, elosztóstul. Ugyanaz nem indul se hidegen se melegen, köszörültetni kell kurvasokáig. Na semmin baj, akkor ma átpakoltam a bogaramról a zsír karbit ami tényleg fasza. Ugyanaz, nem indul. köpköd, durrog. Valami nem fasza kiszedtem egy gyertyát hófehér volt, gondolom keveset kapott. Holnap leszedem a szívócsövet, megnézek minden tömítést (amik egyébként újak), ha semmit nem találok akkor szelephézag. Aztán gyufa. Szétszopat a héten rendesen.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75041 Dátum: 2015 Július 30, 15:55:38 »

Na, nekem is szól(t) a kürt, Mesélj nekem, mi volt itt pontosan a gond?
Csak annyi ,hogy cseréltem hardyt. Csak éppen ami jött az belül fémszövetes(vezette az áramot) és nem vásznas.
Vagyis a hardyn keresztül záródott a kürt áramköre. Oszt szót Grin Grin Grin Ennyi Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75040 Dátum: 2015 Július 30, 15:22:11 »

Valószínűleg a tankhoz valamilyen módon hozzáérhetett (a tököm tudja mi módon) a kormány valamely része vagy a hardynál kijövő vezeték Huh
Készítettem egy gyors rögtönzött rajzot. Ezen megérthető  a kürt működése. Szerintem Wink Szóval: a kürt fixen kapja a +6V-t ezután a (-) tovább megy a kormányházra (el van szigetelve a kasznitól) ,ami egyébként közös potenciálon van a kormányrúddal. (rajzon sárga) Erre van elhelyezve a kürtgomb mely másik kontaktja egy vezetéken keresztül megy le a kormányrúdban és csatlakozik a hardy rözítő csavarjához egy sarun keresztül mely már a kormányműhöz tartozó rögzítő csavar. Tehát ez már (-) potenciál.

Íme a kreáció Grin
...és még pár kép a kormány környékéről Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75039 Dátum: 2015 Július 30, 15:20:17 »

Na, nekem is szól(t) a kürt, amikor tekertem a kormányt. Bár a saját tankkal nem, csak az "ideiglenesen" betett Karmann tankkal. Mesélj nekem, mi volt itt pontosan a gond? Bár nem hiszem, hoy a Hardy-m rossz lenne, ha a bogártankkal nem szólt a kürt...
Valószínűleg a tankhoz valamilyen módon hozzáérhetett (a tököm tudja mi módon) a kormány valamely része vagy a hardynál kijövő vezeték Huh
Készítettem egy gyors rögtönzött rajzot. Ezen megérthető  a kürt működése. Szerintem Wink Szóval: a kürt fixen kapja a +6V-t ezután a (-) tovább megy a kormányházra (el van szigetelve a kasznitól) ,ami egyébként közös potenciálon van a kormányrúddal. (rajzon sárga) Erre van elhelyezve a kürtgomb mely másik kontaktja egy vezetéken keresztül megy le a kormányrúdban és csatlakozik a hardy rözítő csavarjához egy sarun keresztül mely már a kormányműhöz tartozó rögzítő csavar. Tehát ez már (-) potenciál.

Íme a kreáció Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #75038 Dátum: 2015 Július 30, 13:48:12 »

Megjött az új hardy Cheesy  ,beépítettem és nincs itt semmi csodálkozni való. Múködik itt minden.(csak a megfelelő alkatrészt kell beszerezni Tongue) A duda is csak akkor dudál ha nyomom a kűrt gombot és nem akkor mikor tekerem a kormányt Grin Grin Grin

Íme az új:
Na, nekem is szól(t) a kürt, amikor tekertem a kormányt. Bár a saját tankkal nem, csak az "ideiglenesen" betett Karmann tankkal. Mesélj nekem, mi volt itt pontosan a gond? Bár nem hiszem, hoy a Hardy-m rossz lenne, ha a bogártankkal nem szólt a kürt...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75037 Dátum: 2015 Július 29, 21:53:32 »

Tati, a piros kotlott meg. Az Oválnak gyújtás problémája volt és 5 perc alatt megoldottam (mikor már tudtam, mi lehet a gond. :-)).
köszi a kiigazítást  Kiss

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75036 Dátum: 2015 Július 29, 21:17:41 »

Tati, a piros kotlott meg. Az Oválnak gyújtás problémája volt és 5 perc alatt megoldottam (mikor már tudtam, mi lehet a gond. :-)).
Oldalak: 1 ... 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.145 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.