www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 23:05:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14833687 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #75091 Dátum: 2015 Augusztus 05, 23:53:59 »

az mitől van, hogy az önindító elkezdett néha nem indítani? a visszajelzők világítanak, azt hiszem el is halványodnak indítási kísérletkor, van is kattanó hang, de nem forgat. Ha megmozgatom a kocsit utána újra jól működik.

ez az amikor azt a perselyt kell cserélni a lendkeréknél?

Enyém is ezt csinálja, fel kell majd újítanom.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75090 Dátum: 2015 Augusztus 05, 22:59:57 »

AB motorra mennyi paircső kell? Kettő a fűtés és egy a légszűrőhöz, de az hány ilyenből jön ki?
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1095-1/fekete-papirfutescso-50x1100mm
1db köll

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #75089 Dátum: 2015 Augusztus 05, 22:04:24 »

és akkor * a homlokára csapott, és azóta széthúzva árulja a csöveket  Grin

Mikor legutobb Csillag mesterrel neztuk, akkor nala 800 forint korul volt egy ilyen fekete alu-papir harmonika cso (~5 eve?), es egy eleg volt egy motorra, mert eleg jol szet lehet huzni a csovet hosszaban.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #75088 Dátum: 2015 Augusztus 05, 21:49:47 »

AB motorra mennyi paircső kell? Kettő a fűtés és egy a légszűrőhöz, de az hány ilyenből jön ki?
Mikor legutobb Csillag mesterrel neztuk, akkor nala 800 forint korul volt egy ilyen fekete alu-papir harmonika cso (~5 eve?), es egy eleg volt egy motorra, mert eleg jol szet lehet huzni a csovet hosszaban.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75087 Dátum: 2015 Augusztus 05, 21:41:40 »

holnap ha jössz hozzám megmérjük az enyémen és akkor kitudjuk számolni hogy mennyi az annyi,ok?
Okés.

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #75086 Dátum: 2015 Augusztus 05, 21:26:13 »

AB motorra mennyi paircső kell? Kettő a fűtés és egy a légszűrőhöz, de az hány ilyenből jön ki?
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1095-1/fekete-papirfutescso-50x1100mm
holnap ha jössz hozzám megmérjük az enyémen és akkor kitudjuk számolni hogy mennyi az annyi,ok?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75085 Dátum: 2015 Augusztus 05, 20:55:30 »

AB motorra mennyi paircső kell? Kettő a fűtés és egy a légszűrőhöz, de az hány ilyenből jön ki?
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1095-1/fekete-papirfutescso-50x1100mm
« Utoljára szerkesztve: 2015 Augusztus 05, 20:58:37 írta Zoli »

Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #75084 Dátum: 2015 Augusztus 05, 20:39:32 »

az mitől van, hogy az önindító elkezdett néha nem indítani? a visszajelzők világítanak, azt hiszem el is halványodnak indítási kísérletkor, van is kattanó hang, de nem forgat. Ha megmozgatom a kocsit utána újra jól működik.
ez az amikor azt a perselyt kell cserélni a lendkeréknél?
nekem is rendszeresen előjön ez a 'hiba'
de mondjuk 30-50 indításból 1 ilyen
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3646


« Hozzászólás #75083 Dátum: 2015 Augusztus 05, 19:28:09 »

ma végre bekerült a digit klíma Grin Grin Grin Grin Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3646


« Hozzászólás #75082 Dátum: 2015 Augusztus 05, 19:26:34 »

az mitől van, hogy az önindító elkezdett néha nem indítani? a visszajelzők világítanak, azt hiszem el is halványodnak indítási kísérletkor, van is kattanó hang, de nem forgat. Ha megmozgatom a kocsit utána újra jól működik.

ez az amikor azt a perselyt kell cserélni a lendkeréknél?

szénkefe? nézd meg ,hogy átad-e a mágneskapcsoló ha a behúzótekercsére tápot adol Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75081 Dátum: 2015 Augusztus 05, 18:03:46 »

Szelepek jók, cserélek gyertyát, ha találok...

Lehet, de vagy 6000 km-en keresztül tökéletes volt és ma már durrog is, tehát az üzemanyag a kipuffban ég el. Hazaindulás előtt ránézek a szelepekre...

1303LS
« Hozzászólás #75080 Dátum: 2015 Augusztus 05, 17:31:36 »

az mitől van, hogy az önindító elkezdett néha nem indítani? a visszajelzők világítanak, azt hiszem el is halványodnak indítási kísérletkor, van is kattanó hang, de nem forgat. Ha megmozgatom a kocsit utána újra jól működik.

ez az amikor azt a perselyt kell cserélni a lendkeréknél?

Mindegyik önindító ilyen. Na jó 99%.
A behúzómágnesben 2 tekercs van. Az egyik akkor enged el amikor a réz "szegecsek" áramot adnak a forgórészre.
Ilyenkor csak az ún. megtartótekercs működik, mert már nem kell behúzni nagy erővel hanem csak benttartani.
Az összes behúzómágnesben a másik tekercs bevezetőszála mindben elég egy idő után és csak az egyik tekercs működik.
Amíg csépen simán csúszik minden addig ezt észre sem veszed. Gyengélkedő feszültségnél, vagy itt-ott szoruló mechanikánál, már e leírt hiba a jelenség. Majd másnap újra indul.
Szétszedni, javítani nem igazán lehet.
Behúzómágnest nem tudom lehet-e kapni.
Valahol már láttam belső vezetékeléses rajzot önindítóról, de most nem fogom keresni, azzal jobban érthető lenne amit mondok.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #75079 Dátum: 2015 Augusztus 05, 17:19:38 »

az mitől van, hogy az önindító elkezdett néha nem indítani? a visszajelzők világítanak, azt hiszem el is halványodnak indítási kísérletkor, van is kattanó hang, de nem forgat. Ha megmozgatom a kocsit utána újra jól működik.

ez az amikor azt a perselyt kell cserélni a lendkeréknél?

a nagy meleg lehet ilyen hatással (pontosan miért nem tudom)
nekem a szupermegbízható buszom, pont ezt produkálta tegnap a forróságban
--mondjuk kattanó hang nem volt-- és mástól is hallottam már...
ja meg nyikorog a gömbcsuklóm melegben☺...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #75078 Dátum: 2015 Augusztus 05, 15:55:35 »

az mitől van, hogy az önindító elkezdett néha nem indítani? a visszajelzők világítanak, azt hiszem el is halványodnak indítási kísérletkor, van is kattanó hang, de nem forgat. Ha megmozgatom a kocsit utána újra jól működik.

ez az amikor azt a perselyt kell cserélni a lendkeréknél?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75077 Dátum: 2015 Augusztus 05, 14:34:56 »

Lehet, de vagy 6000 km-en keresztül tökéletes volt és ma már durrog is, tehát az üzemanyag a kipuffban ég el. Hazaindulás előtt ránézek a szelepekre...

simán,nekem is így volt....

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75076 Dátum: 2015 Augusztus 05, 12:07:16 »

Állítom a kosz nem a fúvókában, hanem valamelyik furatban liftezik. Lassan 3 éve szív vele...
simán,nekem is így volt....

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #75075 Dátum: 2015 Augusztus 05, 11:43:46 »

Papírkutya vagyok, ezért nem volt dupla karbim sosem - pedig amúgy jó dolog....

Állítom a kosz nem a fúvókában, hanem valamelyik furatban liftezik. Lassan 3 éve szív vele...
1303LS
« Hozzászólás #75074 Dátum: 2015 Augusztus 05, 11:26:00 »

Papírkutya vagyok, ezért nem volt dupla karbim sosem - pedig amúgy jó dolog....

Nekem volt a typ3-ason, vadi új "0" km-es, aztán leszedtem és megcsináltam a gyáriját.  Wink
Sokkal jobb lett.
Majd ha járok felé a pincében lefotózom és jól el is adom, szívócsonkostól, rudazatostól.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75073 Dátum: 2015 Augusztus 05, 11:05:34 »

A fúvókák - sajnos - tiszták.

leesett egy gyertyakábel mert stunt lehúzgálta mikor szinkront állított.....

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #75072 Dátum: 2015 Augusztus 05, 09:48:35 »

Papírkutya vagyok, ezért nem volt dupla karbim sosem - pedig amúgy jó dolog....

Ma ilyet csinált a piros:
Mentünk, minden jó volt. Aztán egyidejűleg elment az 1-es henger és a töltés. Aztán mentünk kb 20km-t világító töltéslámpával, aztán elaludt (hűtés végig volt, ékszíj szépen ment). Az 1-es henger nem jött vissza, viszont ha tartott gázon megyek, akkor elkapja néha és akkor szépen megy, de egy idő után rángat, majd megáll, visszajön, stb.
Az olajhőfok stabilan 90-100 fok között van, ha 90-110km/h-val megyek (a külső hőmérséklet 30-33 fok).
A gyújtást fülre állítottam be.
Holnap lekapom a szelepfedelet és ránézek a szelepekre. Ha ez nem nyer, akkor nincs más ötletem...
Ettől eltekintve szépen eljöttünk 180km-t ma, és gyomára is el fogunk jutni remélhetőleg. :-)))))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75071 Dátum: 2015 Augusztus 05, 08:22:05 »

A fúvókák - sajnos - tiszták.

Jó ötlet, erre is rápillantok. Köszi!

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75070 Dátum: 2015 Augusztus 05, 06:37:46 »

Jó ötlet, erre is rápillantok. Köszi!

nekem ilyen volt egyszer amikor szutyok úszkált a weberben és el-el tömítette hol az alapjárati fúvókát hol a főt  balatonról hazafele 4szer megáltam mert annyira idegesített ....
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75069 Dátum: 2015 Augusztus 04, 21:34:46 »

Ma ilyet csinált a piros:
Mentünk, minden jó volt. Aztán egyidejűleg elment az 1-es henger és a töltés. Aztán mentünk kb 20km-t világító töltéslámpával, aztán elaludt (hűtés végig volt, ékszíj szépen ment). Az 1-es henger nem jött vissza, viszont ha tartott gázon megyek, akkor elkapja néha és akkor szépen megy, de egy idő után rángat, majd megáll, visszajön, stb.
Az olajhőfok stabilan 90-100 fok között van, ha 90-110km/h-val megyek (a külső hőmérséklet 30-33 fok).
A gyújtást fülre állítottam be.
Holnap lekapom a szelepfedelet és ránézek a szelepekre. Ha ez nem nyer, akkor nincs más ötletem...
Ettől eltekintve szépen eljöttünk 180km-t ma, és gyomára is el fogunk jutni remélhetőleg. :-)))))
nekem ilyen volt egyszer amikor szutyok úszkált a weberben és el-el tömítette hol az alapjárati fúvókát hol a főt  balatonról hazafele 4szer megáltam mert annyira idegesített ....

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #75068 Dátum: 2015 Augusztus 04, 21:00:21 »

Gumioldat. Este ha nem felejtem el lemegyek a pincébe és megnézem mi van az 5 literes kanna oldalára írva.
Gumi Glanz.

Glicerint meg 1:10-be keverjük.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75067 Dátum: 2015 Augusztus 04, 19:58:21 »

Ma ilyet csinált a piros:
Mentünk, minden jó volt. Aztán egyidejűleg elment az 1-es henger és a töltés. Aztán mentünk kb 20km-t világító töltéslámpával, aztán elaludt (hűtés végig volt, ékszíj szépen ment). Az 1-es henger nem jött vissza, viszont ha tartott gázon megyek, akkor elkapja néha és akkor szépen megy, de egy idő után rángat, majd megáll, visszajön, stb.
Az olajhőfok stabilan 90-100 fok között van, ha 90-110km/h-val megyek (a külső hőmérséklet 30-33 fok).
A gyújtást fülre állítottam be.
Holnap lekapom a szelepfedelet és ránézek a szelepekre. Ha ez nem nyer, akkor nincs más ötletem...
Ettől eltekintve szépen eljöttünk 180km-t ma, és gyomára is el fogunk jutni remélhetőleg. :-)))))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #75066 Dátum: 2015 Augusztus 04, 19:35:34 »

Abes-nek van valami csodaszere. 5 literes kiszerelésben van, és fél vese az ára, de jó. Csapatban szokták venni. Én beszállok Smiley

az micsoda?
ilyen néven biciklibelső ragasztót találok
én is a glicerinest hallottam eddig, de még nem teszteltem
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #75065 Dátum: 2015 Augusztus 04, 14:23:24 »

Gumioldat. Este ha nem felejtem el lemegyek a pincébe és megnézem mi van az 5 literes kanna oldalára írva.
az micsoda?
ilyen néven biciklibelső ragasztót találok
én is a glicerinest hallottam eddig, de még nem teszteltem
1303LS
« Hozzászólás #75064 Dátum: 2015 Augusztus 04, 14:20:00 »

Az öreg gumi tömítések "felfrissítésére" milyen módszer is van? Valamilyen glicerines rémlik, valaki tudna pontosítani?  Cheesy
Glicerines oldat.
Patika, párszáz Ft.
1:2 arányban vízzel kell higítani, mert egyébként a maradék nedvességet is kirántja a gumiból és több kárt okoz hosszú távon, mint hasznot.
De sokan esküsznek a szilikonra is. Smiley Meg a szinterre.  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #75063 Dátum: 2015 Augusztus 04, 14:17:59 »

Az öreg gumi tömítések "felfrissítésére" milyen módszer is van? Valamilyen glicerines rémlik, valaki tudna pontosítani?  Cheesy
Gumioldat. Este ha nem felejtem el lemegyek a pincébe és megnézem mi van az 5 literes kanna oldalára írva.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #75062 Dátum: 2015 Augusztus 04, 14:16:39 »

Az öreg gumi tömítések "felfrissítésére" milyen módszer is van? Valamilyen glicerines rémlik, valaki tudna pontosítani?  Cheesy
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #75061 Dátum: 2015 Augusztus 04, 13:50:08 »

A műszaki tudásommal azt hiszem nem lesz baj, bár autót kb. 15 éve szereltem komolyabban utoljára. Nagy baj a típus ismerettel van, ugyanis az totál 0,
ma kezdtem el foglalkozni a Bogaras témával. Pontosan ezért keresek egy olyat, aminél nem egyből motorgenerállal kell kezdeni. Az alapjárati problémára is volt tippem (zárójelben van). Most hogy itt a fórum főoldal tippjeit olvasgattam, már a kuplung állításra is volt tippem :-)
Egyébként nem Magyarországon élünk, nem ott nézek autót.

Ez nam cabrio, hanem egy csinált speedster. Veteránként az értéke kb. 0. Ezt nem fikázásként, hanem jóindulatú figyelmeztetésként írom.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75060 Dátum: 2015 Augusztus 02, 15:08:14 »

Ez még nekem mindig misztikus, hogy egy üzemelő motornál színig áll a benzin a szívocsatornában.
Ezt én sem értettem... Undecided

Bácsi Győző
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #75059 Dátum: 2015 Augusztus 02, 08:03:41 »

Vágjatok bele bátran. Tízen valahány éve én is gyerekeknek vettem egy bogarat, és rajtam maradt, mint szamáron a fül. Smiley Egy váltó csere sem a világ, legalábbis itthon. Ha a kaszni jó, papírok rendben, hajrá!

A műszaki tudásommal azt hiszem nem lesz baj, bár autót kb. 15 éve szereltem komolyabban utoljára. Nagy baj a típus ismerettel van, ugyanis az totál 0,
ma kezdtem el foglalkozni a Bogaras témával. Pontosan ezért keresek egy olyat, aminél nem egyből motorgenerállal kell kezdeni. Az alapjárati problémára is volt tippem (zárójelben van). Most hogy itt a fórum főoldal tippjeit olvasgattam, már a kuplung állításra is volt tippem :-)
Egyébként nem Magyarországon élünk, nem ott nézek autót.

Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #75058 Dátum: 2015 Augusztus 01, 20:53:45 »

Ez még nekem mindig misztikus, hogy egy üzemelő motornál színig áll a benzin a szívocsatornában.

Fócvágen
1303LS
« Hozzászólás #75057 Dátum: 2015 Augusztus 01, 20:50:29 »

A kipufogó szelepnél erősen nem volt hézag, mert megrángattam és semmi. Szívószelepnél lehetett egy minimális de csak minimális, olyan 0.0 valamennyi. Na mindegy a lényeg hogy jó lett.
Ez még nekem mindig misztikus, hogy egy üzemelő motornál színig áll a benzin a szívocsatornában.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #75056 Dátum: 2015 Augusztus 01, 20:46:36 »

HA nem volt hézag akkor nyitva marad a szelep. A nyitott szelepen meg befolyik a benzin, nem áll meg a szívócsatornában. Főleg nem színig.

A kipufogó szelepnél erősen nem volt hézag, mert megrángattam és semmi. Szívószelepnél lehetett egy minimális de csak minimális, olyan 0.0 valamennyi. Na mindegy a lényeg hogy jó lett.
1303LS
« Hozzászólás #75055 Dátum: 2015 Augusztus 01, 20:29:52 »

Persze megnéztem a himbákat nyomatékkulccsal, de jók. Viszont az összes szelephézag szinte nulla volt mindeggyik hengernél. Beállítottam, összeraktam. Kettőt tekert és röff. Kerültem egyet itt a dűlőbe, vagy 10 lóerővel megnövekedett a teljesítmény. Az alapjárat fasza, nem áll le és indul is egyből be sem kell ülni az autóba, csak a kulcsot kell elfordítani. Mondjuk majdnem tízezret mentem az előző szelepállítás óta. A kontraanyák nem voltak lelazulva.
REmélem gyomát kibírja utána úgyis ujrafényezés lesz, szedem szét.

Köszönöm mindenkinek a segítségét! Egyenlőre nem lesz szuzuki.
HA nem volt hézag akkor nyitva marad a szelep. A nyitott szelepen meg befolyik a benzin, nem áll meg a szívócsatornában. Főleg nem színig.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #75054 Dátum: 2015 Augusztus 01, 16:31:53 »

Himbatörésre tippelnék fűszerezve egy kis karburátor túlfolyással.
Én azt a hengerfejet is levenném ami ezt produkálta.

Persze megnéztem a himbákat nyomatékkulccsal, de jók. Viszont az összes szelephézag szinte nulla volt mindeggyik hengernél. Beállítottam, összeraktam. Kettőt tekert és röff. Kerültem egyet itt a dűlőbe, vagy 10 lóerővel megnövekedett a teljesítmény. Az alapjárat fasza, nem áll le és indul is egyből be sem kell ülni az autóba, csak a kulcsot kell elfordítani. Mondjuk majdnem tízezret mentem az előző szelepállítás óta. A kontraanyák nem voltak lelazulva.
REmélem gyomát kibírja utána úgyis ujrafényezés lesz, szedem szét.

Köszönöm mindenkinek a segítségét! Egyenlőre nem lesz szuzuki.
Nem elérhető majdnemviking
Hozzászólások: 2

« Hozzászólás #75053 Dátum: 2015 Augusztus 01, 16:13:17 »

A műszaki tudásommal azt hiszem nem lesz baj, bár autót kb. 15 éve szereltem komolyabban utoljára. Nagy baj a típus ismerettel van, ugyanis az totál 0,
ma kezdtem el foglalkozni a Bogaras témával. Pontosan ezért keresek egy olyat, aminél nem egyből motorgenerállal kell kezdeni. Az alapjárati problémára is volt tippem (zárójelben van). Most hogy itt a fórum főoldal tippjeit olvasgattam, már a kuplung állításra is volt tippem :-)
Egyébként nem Magyarországon élünk, nem ott nézek autót.


[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #75052 Dátum: 2015 Augusztus 01, 15:56:25 »

Üdv mindenkinek!
A fiammal (13 éves) arra gondoltunk, hogy kellene vennünk egy Bogarat, amolyan apa-fia autófelújítós projektnek. A típust konkrétan a fiam választotta, neki ez tetszik a veteránok közül a legjobban.
Ki is néztünk egy sárga kabriót, ami képek alapján egész jól néz ki.
VISZONT: azt írja a tulaj, hogy a motornak kell kb. 2 perc, míg beáll az alapjárat (gondolom addíg tartani kell a gázpedált, szivató hibára tippelnék), valamint a hátramenet nehezen kapcsolható.
Ezek alapján érdemes elmenni megnézni, vagy motor-váltócsere a történet kezdete?
A válaszokat előre is köszönöm.
A használtautón néztétek?
Szerintem az a sárga (6millió800ezer) nem fog problémát okozni.
Oldalak: 1 ... 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.