www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 10, 22:55:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13994781 alkalommal)
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #75202 Dátum: 2015 Augusztus 25, 20:14:04 »

köszi de nekem ez a kép kellene:http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=48:pict-3-as-karbi-beallitasa&catid=16:szmb&Itemid=35
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #75201 Dátum: 2015 Augusztus 25, 20:09:49 »

Naaaa

Két ember megfogja, felegyenesedik, és kész.
Ha bent a motor, akkor a hátsó kissé besz@rik, és magasabbra emeli. Vagy két ember hátul.

uff  Grin

Folyamatosan ki-be tolható kell hogy legyen helytakarékosságból, ha nem dolgozok rajta... Motor már nincs bent úgy két éve... Cheesy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #75200 Dátum: 2015 Augusztus 25, 00:34:17 »

Még mindig keresem a képeket solex p 3 karbi beállitás cikkhez
kép
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #75199 Dátum: 2015 Augusztus 24, 22:50:08 »

Köszönöm mindeninek a segítséget, vasárnap szétjött a kasztni az alváztól.  Wink Már egy csavar sem tartotta, csak a gumi fogta össze őket...

Persze ki nem tudtam húzni az alvázat, mert az égbe kell emelni a bódét hozzá.

Naaaa

Két ember megfogja, felegyenesedik, és kész.
Ha bent a motor, akkor a hátsó kissé besz@rik, és magasabbra emeli. Vagy két ember hátul.

uff  Grin

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #75198 Dátum: 2015 Augusztus 24, 21:13:33 »

Még mindig keresem a képeket solex p 3 karbi beállitás cikkhez
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #75197 Dátum: 2015 Augusztus 24, 20:50:43 »

Elől a tengelytest fölötti 2 csavar?


Köszönöm mindeninek a segítséget, vasárnap szétjött a kasztni az alváztól.  Wink Már egy csavar sem tartotta, csak a gumi fogta össze őket...

Persze ki nem tudtam húzni az alvázat, mert az égbe kell emelni a bódét hozzá.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Augusztus 24, 20:56:05 írta tazoli49 »
pecek
« Hozzászólás #75196 Dátum: 2015 Augusztus 24, 16:52:57 »

Üzemanyag tartályt szeretnék kitisztítani a szutykos, trutyis benzinmaradványtól.
Valami hideg zsíroldóra gondoltam. De aztán ezt mivel öblítem ki?
Ötletet várnék ha valaki csinálta már. Köszi.

Brigéciólal vagy pedig szódás vízzel.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #75195 Dátum: 2015 Augusztus 24, 10:05:35 »

15e-25e ft közötti összegekért van az ebayon tankfelújító szettben:


http://www.ebay.de/itm/SET-Tankversiegelung-4-teilig-fur-Tanks-bis-45-ltr-mit-detaillierter-Gebrauchs/301555280783?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140117130753%26meid%3D61dd64978ce34bb68594b343d003019a%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D2%26sd%3D301543331490

http://www.ebay.de/itm/FERTAN-TAPOX-2-K-Tank-Innen-Beschichtung-Set-540g-Tankversiegelung-gegen-Rost-/301543331490?hash=item46356216a2

http://www.ebay.de/itm/FERTAN-TANKSANIERUNG-SET-TANKBESCHICHTUNG-ENTROSTUNG-TANKSANIERUNGSSET-TANK-/251217903732?hash=item3a7dc10074
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #75194 Dátum: 2015 Augusztus 24, 08:48:03 »

Azt néztük ki Bitussal mi is. Használati útmutatót nem találtam hozzá.
Csak gondoltam van valakinek még valami hatékony módszere a betonkeverőn kívül is.
http://www.oldtimerperfekt.hu/muhelyhirek/5-uzemanyagtank-felujitas.html
1303LS
« Hozzászólás #75193 Dátum: 2015 Augusztus 24, 08:13:57 »

Azt néztük ki Bitussal mi is. Használati útmutatót nem találtam hozzá.
Csak gondoltam van valakinek még valami hatékony módszere a betonkeverőn kívül is.
Nem kell félned a felkarcolástól. Az aljában úgyis már csak finom rozsdás lemez van, nincs ott már nyoma sem amit felkarcolhatnál.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75192 Dátum: 2015 Augusztus 24, 08:01:47 »

Azt néztük ki Bitussal mi is. Használati útmutatót nem találtam hozzá.
Csak gondoltam van valakinek még valami hatékony módszere a betonkeverőn kívül is.
Nekem a babettából az aceton oldotta ki a benzin maradékát.  Tongue

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #75191 Dátum: 2015 Augusztus 23, 22:35:42 »

Az olcsó megoldás az, hogy raksz rá két szűrőt és az elsőt sűrűn cserélgeted.
Aztán eleged lesz a szűrőcserélgetésből és betonkeverőn megtekered.
Utána ráunsz a visszarozsdásodásra és gyűjtögetsz a POR üzemanyagtartály kezelő rendszerére. kb. 20 pénz.

Szopatod magadat vagy bogarazni akarsz?
Azt néztük ki Bitussal mi is. Használati útmutatót nem találtam hozzá.
Csak gondoltam van valakinek még valami hatékony módszere a betonkeverőn kívül is.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #75190 Dátum: 2015 Augusztus 23, 22:23:00 »

Ezt szeretném kihagyni. Pedig már kértem kölcsön betonkeverőt is.
Nem szeretném a tank belsejét felkarcolni fémtisztára. Egyszerűen csak feloldani a trutyit.
Ha azt feloldottam, akkor gondolkodnék a további lépéseken. Ha már látom, hogy milyen a trutymó alatti felület.
Az olcsó megoldás az, hogy raksz rá két szűrőt és az elsőt sűrűn cserélgeted.
Aztán eleged lesz a szűrőcserélgetésből és betonkeverőn megtekered.
Utána ráunsz a visszarozsdásodásra és gyűjtögetsz a POR üzemanyagtartály kezelő rendszerére. kb. 20 pénz.

Szopatod magadat vagy bogarazni akarsz?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #75189 Dátum: 2015 Augusztus 23, 22:17:10 »

Nekem a betonkeverős - kavicsos megoldást javasolták itt a fórumon rozsda ellen.
Neked is jó lehet, de kavics - benzin keverékkel próbálkoznék.
Ezt szeretném kihagyni. Pedig már kértem kölcsön betonkeverőt is.
Nem szeretném a tank belsejét felkarcolni fémtisztára. Egyszerűen csak feloldani a trutyit.
Ha azt feloldottam, akkor gondolkodnék a további lépéseken. Ha már látom, hogy milyen a trutymó alatti felület.

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #75188 Dátum: 2015 Augusztus 23, 22:08:56 »

Üzemanyag tartályt szeretnék kitisztítani a szutykos, trutyis benzinmaradványtól.
Valami hideg zsíroldóra gondoltam. De aztán ezt mivel öblítem ki?
Ötletet várnék ha valaki csinálta már. Köszi.

Nekem a betonkeverős - kavicsos megoldást javasolták itt a fórumon rozsda ellen.
Neked is jó lehet, de kavics - benzin keverékkel próbálkoznék.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #75187 Dátum: 2015 Augusztus 23, 21:41:19 »

Üzemanyag tartályt szeretnék kitisztítani a szutykos, trutyis benzinmaradványtól.
Valami hideg zsíroldóra gondoltam. De aztán ezt mivel öblítem ki?
Ötletet várnék ha valaki csinálta már. Köszi.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #75186 Dátum: 2015 Augusztus 23, 12:18:29 »

Laci, véletlenül nem tudod, hogy sárvédőcsavarnak hánynak kell lennie?
Hegyes alvázcsavarnak 18-nak, ha jól veszem ki, és ugyanennyi tepsi alátétnek.

<beszúrt kép törölve>
Hegyes alvázcsvar és alátétnek 22db-nak kell lennie.

Vastagefejű sárvédőfelfogató csavarból,pedig sárvédőnként 10 db.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #75185 Dátum: 2015 Augusztus 23, 10:56:39 »

1300-as az enyém. Vették le kb. 10 éve...  Szerintem az utóbbi lesz mert a csavarokat is úgy kellett kihúzni egyenként a ragacsból.
Holnap nekimegyek spaklival...
Elől a tengelytest fölötti 2 csavar?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75184 Dátum: 2015 Augusztus 23, 09:44:40 »

Lehet,hogy volt már leemelve az alvázról az autód?

Mert gyárilag az alvázcsavarok ilyen hegyes csavarok,hogy átszúrják,átbökjék,az alváz-kaszni közötti gumitömítést.Mintha a képeken úgy látszódna,hogy ezek nem hegyesfejű csavarok.
Ha meg már tompafejűek,akkor meg mi más indolkolhatta volna a cseréjüket,ha nem bódéleemelés?
Laci, véletlenül nem tudod, hogy sárvédőcsavarnak hánynak kell lennie?
Hegyes alvázcsavarnak 18-nak, ha jól veszem ki, és ugyanennyi tepsi alátétnek.


Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75183 Dátum: 2015 Augusztus 23, 08:16:11 »

Tisztelgek!

Alapvetően mennyire lenne nehéz a bódé leemelés? Elvileg már nem fogja semmi, de mégsem lehet leemelni az alvázról... Mintha oda lenne ragasztva. (Nincs összehegesztve.)

Hátsó stabilizátornak gúnyolt valamik az enyémben már nincsenek, benti 4 csavar is kiszedve, csak a képen nincs.

<beszúrt kép törölve>
Támaszd fel a pótkerékzsebnél, ha van, aztán szállj be! Valahol engedni fog, vagy valahol nem, na ott a problémád.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75182 Dátum: 2015 Augusztus 23, 08:12:25 »

biztos  jó szűrőt vettél hozzá?
Megfordult a fejemben az is, ezért pontosan ugyanolyat vettem, ami rajta volt, és jól működött, valamint a másik bogarunkon sem okoz problémát, amin ugyanez a szett van.

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75181 Dátum: 2015 Augusztus 23, 06:29:15 »

A váci Bogarasoktól:




van valakinek jó szines vezetékelési rajza  72-74es vw 1300hoz ? sürgős ,szambás vagy akármilyen link is jó!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #75180 Dátum: 2015 Augusztus 23, 01:11:02 »

Vették le kb. 10 éve...
Ja,most olvasom.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #75179 Dátum: 2015 Augusztus 23, 01:08:44 »

Tisztelgek!

Alapvetően mennyire lenne nehéz a bódé leemelés? Elvileg már nem fogja semmi, de mégsem lehet leemelni az alvázról... Mintha oda lenne ragasztva. (Nincs összehegesztve.)

Hátsó stabilizátornak gúnyolt valamik az enyémben már nincsenek, benti 4 csavar is kiszedve, csak a képen nincs.

<beszúrt kép törölve>
Lehet,hogy volt már leemelve az alvázról az autód?

Mert gyárilag az alvázcsavarok ilyen hegyes csavarok,hogy átszúrják,átbökjék,az alváz-kaszni közötti gumitömítést.Mintha a képeken úgy látszódna,hogy ezek nem hegyesfejű csavarok.
Ha meg már tompafejűek,akkor meg mi más indolkolhatta volna a cseréjüket,ha nem bódéleemelés?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75178 Dátum: 2015 Augusztus 22, 22:33:03 »

van valakinek jó szines vezetékelési rajza  72-74es vw 1300hoz ? sürgős ,szambás vagy akármilyen link is jó!

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75177 Dátum: 2015 Augusztus 22, 22:07:44 »

A harmadik olajszűrőt löki le a motorom magáról. Olajcseréig gondmentes volt, azóta csak annyit mentem vele, hogy szűrő fel, olaj be, próbajáratás, menetpróba. Nem csepeg, nyomás van, majd a legközelebbi indításnál kinyomja a szűrő tömítését. Nagynyomású pumpa, külső szűrővel. Az olajnyomás szabályozó szelepek lehetnek a ludasak? És melyik, első, hátsó? Mindkettő?
biztos  jó szűrőt vettél hozzá?

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #75176 Dátum: 2015 Augusztus 22, 20:43:17 »

Nem 02-03-od van véletlenül?

Abban van 2db csavar a csomagtérben is a pótkerékzseb aljában.

De ha vették már le és masszával tették össze, akkor maga a massza is fogja annyira, hogy ugrálni is lehet benn csavarok nélkül.

1300-as az enyém. Vették le kb. 10 éve...  Szerintem az utóbbi lesz mert a csavarokat is úgy kellett kihúzni egyenként a ragacsból.
Holnap nekimegyek spaklival...
« Utoljára szerkesztve: 2015 Augusztus 22, 20:46:20 írta tazoli49 »
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #75175 Dátum: 2015 Augusztus 22, 20:11:01 »

Én ott csak 4-et találtam. Megnéztem most ezt:

http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Kasztni_leemel%C3%A9se

Ez alapján jó vagyok. Máshol van a kutya elásva. Cheesy

Nem 02-03-od van véletlenül?

Abban van 2db csavar a csomagtérben is a pótkerékzseb aljában.

De ha vették már le és masszával tették össze, akkor maga a massza is fogja annyira, hogy ugrálni is lehet benn csavarok nélkül.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #75174 Dátum: 2015 Augusztus 22, 20:09:23 »

tudásbázisban karbi beállitás részben ír karburátorrol ábrát azt hol találom?
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #75173 Dátum: 2015 Augusztus 22, 20:08:23 »

Én ott csak 4-et találtam. Megnéztem most ezt:

http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Kasztni_leemel%C3%A9se

Ez alapján jó vagyok. Máshol van a kutya elásva. Cheesy
kiszedtél oldalankén 2 db 8-as 1 db 10-es vsavart?
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #75172 Dátum: 2015 Augusztus 22, 20:06:56 »

hátso üllés alatt 6 csavar?

Én ott csak 4-et találtam. Megnéztem most ezt:

http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Kasztni_leemel%C3%A9se

Ez alapján jó vagyok. Máshol van a kutya elásva. Cheesy
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #75171 Dátum: 2015 Augusztus 22, 19:55:03 »

Kormány: pipa, kerék mögött ahol a bódé felül gátlónyúlványra: pipa.
hátso üllés alatt 6 csavar?
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #75170 Dátum: 2015 Augusztus 22, 19:43:18 »

Kormányhardy?
Hátsó kerék mögé is nézz be.

Kormány: pipa, kerék mögött ahol a bódé felül gátlónyúlványra: pipa.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #75169 Dátum: 2015 Augusztus 22, 19:22:51 »

Hello bogi 1.3 sima 1-es fokozattól felfelé váltás után fulladozik ill alacsony fordulaton menet közben.Gyujtás jó karbi tisztítást nem mertem totál szétszedni tisztitásilag. Mi okozhatja a problémát?Esetleg karbi idegenvezetést megköszönném,mert 3 karbim mind különböző:)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #75168 Dátum: 2015 Augusztus 22, 19:20:55 »

Tisztelgek!

Alapvetően mennyire lenne nehéz a bódé leemelés? Elvileg már nem fogja semmi, de mégsem lehet leemelni az alvázról... Mintha oda lenne ragasztva. (Nincs összehegesztve.)

Hátsó stabilizátornak gúnyolt valamik az enyémben már nincsenek, benti 4 csavar is kiszedve, csak a képen nincs.

<beszúrt kép törölve>
Kormányhardy?
Hátsó kerék mögé is nézz be.

Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #75167 Dátum: 2015 Augusztus 22, 19:17:11 »

Tisztelgek!

Alapvetően mennyire lenne nehéz a bódé leemelés? Elvileg már nem fogja semmi, de mégsem lehet leemelni az alvázról... Mintha oda lenne ragasztva. (Nincs összehegesztve.)
kevés csavart szedtél ki keres még.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #75166 Dátum: 2015 Augusztus 22, 19:12:13 »

Tisztelgek!

Alapvetően mennyire lenne nehéz a bódé leemelés? Elvileg már nem fogja semmi, de mégsem lehet leemelni az alvázról... Mintha oda lenne ragasztva. (Nincs összehegesztve.)

Hátsó stabilizátornak gúnyolt valamik az enyémben már nincsenek, benti 4 csavar is kiszedve, csak a képen nincs.

« Utoljára szerkesztve: 2015 Augusztus 22, 19:19:54 írta tazoli49 »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75165 Dátum: 2015 Augusztus 22, 17:42:32 »

Vegyél rá,olyan olajpumpafedelet,amiben ilyen olajnyomás szabályzó szelepek vannak (Ölpumpendeckel mit Regelkolben).

Vagy úgy is az van rajt?
Eddig nem volt vele baj, akkor?

Bácsi Győző
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75164 Dátum: 2015 Augusztus 22, 17:38:37 »

Egon a szűk két és fél literével termel hőt bőven és taposni is szoktam neki. NGK gyertyák váltak be, BPR6ES típusjelűeket használok úgy 20.000 km óta, tehát mondhatom, hogy nálam bevált. Szerintem jó lesz a tiedbe is a B6-os.
Gyertyánál egyébként nem a lökettérfogat számít, még csak nem is a motor hűtési módja. A gyertya terhelése a keverék minőségétől (mennyire szegény /keverékképzés/ és mennyire hűti a beáramló keverék a gyertyát /hengefej konstrukció függvénye/), a fordulatszámtól (mennyi égés történik), a kompressziótól és a hengerfej melegedésétől függ elsősorban.
Plusz nehezítés a túl dús, túl sokáig tartó hidegüzemek (amikor a túl magas hőértékű gyertya egy idő után slusszol), meg az olajfogyasztás.

Ezért igénytelen ebből a szempontból a typ1 motorok 90%-a (kicsi fordulatszám-különbségek, alacsony kompresszió)/5000 fordulat és 8:1 sűrítési viszony nem magas, csak bogárban!/, és ezért kell magas hőértékű gyertya pl. egy kétütemű robogóba (magas kompresszió, fordulat, hőmérséklet, két ütem-dupla gyújtás).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #75163 Dátum: 2015 Augusztus 22, 17:17:25 »

A harmadik olajszűrőt löki le a motorom magáról. Olajcseréig gondmentes volt, azóta csak annyit mentem vele, hogy szűrő fel, olaj be, próbajáratás, menetpróba. Nem csepeg, nyomás van, majd a legközelebbi indításnál kinyomja a szűrő tömítését. Nagynyomású pumpa, külső szűrővel. Az olajnyomás szabályozó szelepek lehetnek a ludasak? És melyik, első, hátsó? Mindkettő?
Vegyél rá,olyan olajpumpafedelet,amiben ilyen olajnyomás szabályzó szelepek vannak (Ölpumpendeckel mit Regelkolben).

Vagy úgy is az van rajt?
« Utoljára szerkesztve: 2015 Augusztus 22, 17:26:09 írta Narancs »
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.