www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 23:05:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13218136 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75915 Dátum: 2015 December 22, 11:00:19 »

Ha a kézifék mellet lévő  két csavar az, akkor arra.Az lehet hogy nekem ilyenem nincs?
valószínű hogy neked olyan rövid, ami eléfér rendesen a burkolat alatt
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #75914 Dátum: 2015 December 22, 10:52:01 »

A kézifék állító csavarra gondolsz?
Ha a kézifék mellet lévő  két csavar az, akkor arra.Az lehet hogy nekem ilyenem nincs?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75913 Dátum: 2015 December 21, 21:59:17 »

Tegnap karikáztam egyet a bogival este.  Grin Grin Grin
Imádom a precíz kormányzást  Grin Grin Grin Grin
És tök jól ment, 80-100 meg se kottant neki. Viszont bekötöttem a fűtést, és
így szoros barátságot kötöttem a kiáramló kipufogógázokkal  Grin Grin Grin

Tudom, volt már kérdés, de az adonyi felújítás jó? Vagy mit javasoltok.
Jelenleg elzárt fűtés van, de a seggem is lefagy, no meg a fára is állandó utasom így.

u.i: azért k@rva jó így is  Grin Grin Grin Grin Grin
Nem azért, de a fűtésdob felújítása nem valami speciális művelet, ha a ház lyukas, nyilván be kell foltozni, illetve a a benne lévő cső tud elporózusodni, egy falusi lakatos is ki tudja cserélni a rossz szakaszt. Ehhez ugye fel kell nyitni a házat, hogy hozzá lehessen férni, de az egész megvan nagyjából egy fél óra alatt.

Bácsi Győző
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75912 Dátum: 2015 December 21, 19:24:34 »

A két kiálló csavar az mi?
A kézifék állító csavarra gondolsz?

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #75911 Dátum: 2015 December 21, 18:56:23 »

<beszúrt kép törölve>
A két kiálló csavar az mi?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #75910 Dátum: 2015 December 21, 18:30:30 »

Egy szál pólóban igazi élmény télen bogarazni. Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #75909 Dátum: 2015 December 21, 18:27:20 »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #75908 Dátum: 2015 December 21, 18:18:03 »

az a baj ha feltapasztok egy ülést a szélvédőre ugyan úgy nem látok ki tőle mint a párától  Undecided meg egy kicsit hülyén néz ki ,de lehet ez pesten nem feltünő  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75907 Dátum: 2015 December 21, 18:08:10 »

az a baj ha feltapasztok egy ülést a szélvédőre ugyan úgy nem látok ki tőle mint a párától  Undecided meg egy kicsit hülyén néz ki ,de lehet ez pesten nem feltünő  Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #75906 Dátum: 2015 December 21, 17:46:26 »


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #75905 Dátum: 2015 December 21, 17:27:46 »

Tegnap karikáztam egyet a bogival este.  Grin Grin Grin
Imádom a precíz kormányzást  Grin Grin Grin Grin
És tök jól ment, 80-100 meg se kottant neki. Viszont bekötöttem a fűtést, és
így szoros barátságot kötöttem a kiáramló kipufogógázokkal  Grin Grin Grin

Tudom, volt már kérdés, de az adonyi felújítás jó? Vagy mit javasoltok.
Jelenleg elzárt fűtés van, de a seggem is lefagy, no meg a fára is állandó utasom így.

u.i: azért k@rva jó így is  Grin Grin Grin Grin Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #75904 Dátum: 2015 December 21, 15:54:40 »

Tegnap karikáztam egyet a bogival este.  Grin Grin Grin
Imádom a precíz kormányzást  Grin Grin Grin Grin
És tök jól ment, 80-100 meg se kottant neki. Viszont bekötöttem a fűtést, és
így szoros barátságot kötöttem a kiáramló kipufogógázokkal  Grin Grin Grin

Tudom, volt már kérdés, de az adonyi felújítás jó? Vagy mit javasoltok.

Cool

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75903 Dátum: 2015 December 21, 15:10:32 »

Tegnap karikáztam egyet a bogival este.  Grin Grin Grin
Imádom a precíz kormányzást  Grin Grin Grin Grin
És tök jól ment, 80-100 meg se kottant neki. Viszont bekötöttem a fűtést, és
így szoros barátságot kötöttem a kiáramló kipufogógázokkal  Grin Grin Grin

Tudom, volt már kérdés, de az adonyi felújítás jó? Vagy mit javasoltok.
Jelenleg elzárt fűtés van, de a seggem is lefagy, no meg a fára is állandó utasom így.

u.i: azért k@rva jó így is  Grin Grin Grin Grin Grin
én most vettem adonyit, ha akarod alánézhetsz
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #75902 Dátum: 2015 December 21, 14:47:07 »

Tegnap karikáztam egyet a bogival este.  Grin Grin Grin
Imádom a precíz kormányzást  Grin Grin Grin Grin
És tök jól ment, 80-100 meg se kottant neki. Viszont bekötöttem a fűtést, és
így szoros barátságot kötöttem a kiáramló kipufogógázokkal  Grin Grin Grin

Tudom, volt már kérdés, de az adonyi felújítás jó? Vagy mit javasoltok.
Jelenleg elzárt fűtés van, de a seggem is lefagy, no meg a fára is állandó utasom így.

u.i: azért k@rva jó így is  Grin Grin Grin Grin Grin

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75901 Dátum: 2015 December 20, 19:23:21 »

A hátfalon lévő papirról lehet valami olvasható cikkszámot látni ?
Nem nagyon. Most tudtam fotózni, de elég rosszul, mert zsufi van most a garázsban.
Szóval az van, hogy a szélén mérve mindkét hátfal 42 cm, de a közepén a gyári 24, a brazil 22,5.











Közben csak megvettem ezt is:


Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75900 Dátum: 2015 December 19, 22:33:39 »

sambán megnéztem, létezik.
Igen. nekem is van valami másféle a vödörben, amit NGA adott.

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #75899 Dátum: 2015 December 19, 13:41:31 »

Létezik, hogy az 1968 bogi tanklefogató csavaralátétjei félkör alakúak, hanem eltérőek az after bogiknál használtaknál?
Elég gyáriasan néznek ki.


sambán megnéztem, létezik.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #75898 Dátum: 2015 December 19, 13:39:58 »

Létezik, hogy az 1968 bogi tanklefogató csavaralátétjei félkör alakúak, hanem eltérőek az after bogiknál használtaknál?
Elég gyáriasan néznek ki.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #75897 Dátum: 2015 December 19, 11:26:09 »

Szakemberek..................
Be lett állítva. Az első 100 km tök jó volt, kis holtjáték volt ugyan,  de az megvolt elötte is.
Aztán kezdett megnőni, és mér érzetre a kormányoszlop is bele-bele csapott a védő csövébe.

Tegnap este előkészítve az új kormánymű, kitisztítva, feltöltve új olaj-zsír kombóval, német új hardy beszerelésre vár.

Aknából bontanék, hát nézem, nincs a helyén a kormánymű, a régi helye ott csillog villog a hídtesten.
17 krova pattan a csavarra, de basszus, a fém bilincs himbilimbizik az anya alatt

Utólag, mi lett volna, ha hazafelé a két lánnyal a hátam mögött az M0 on leeseik a kormánymű, és nincs kormányzásom  Embarrassed Embarrassed Embarrassed

Most legalább nyugodt vagyok.

És örülök  Cheesy

Simán halálra tudtad volna rémiszteni a melletted haladókat egy hirtelen kormánymizdulattal.... Smiley

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75896 Dátum: 2015 December 19, 11:14:26 »

Szakemberek..................

A Protitól származó bogaramban a kormánymű minden megtett kilométerrel egyenes arányban lett szarabb.
A ringes találkozóról hazafelé már vagy 3/4 fordulatnyi lett a  holtjáték.
Mivel sokat állt, régi, ki tudja mi volt benne kenő anyagkét?, és a ránézésre is olaj-zsírban tocsogó volt, hát
ki kell cserélni, gondoltam én. De gondoltam volna, mi a hiba??????

Megvétel után elvittem egy régi futóműves céghez, állítsák be a geometriát, hát újak a gumik, felnik, és az összes
gömbfej a kormányműben.

Be lett állítva. Az első 100 km tök jó volt, kis holtjáték volt ugyan,  de az megvolt elötte is.
Aztán kezdett megnőni, és mér érzetre a kormányoszlop is bele-bele csapott a védő csövébe.

Tegnap este előkészítve az új kormánymű, kitisztítva, feltöltve új olaj-zsír kombóval, német új hardy beszerelésre vár.

Aknából bontanék, hát nézem, nincs a helyén a kormánymű, a régi helye ott csillog villog a hídtesten.
17 krova pattan a csavarra, de basszus, a fém bilincs himbilimbizik az anya alatt.

A kedves mester lelazította a kormányművet, és men húzta meg a csavarjait. Már mindkettő a menet végén kóricált.
Próba kormányzás, és basszus, maga a kormánymű kezdett el vándorolni a hídtesten előszőr, majd
megakadt, és onnan kormányozódott a kerék csak. Hát innen a nagy holtjáték. A kormányoszlop meg ezért vert bele a tokjába.
Miután mindent a helyére visszaraktam, meghúztam, végállás határolókat beállítottam, olajjal feltöltöttem
a régi kormányművet ( kb 1 fecskendőnyit nyelt el) hézag beállítva, hát "faszagányos" lett a kormányzásom.

Utólag, mi lett volna, ha hazafelé a két lánnyal a hátam mögött az M0 on leeseik a kormánymű, és nincs kormányzásom  Embarrassed Embarrassed Embarrassed

Most legalább nyugodt vagyok.

És örülök  Cheesy
semmi nem történt volna, kb 90 fokos holtjátékkal hazamosolyogtál volna....

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #75895 Dátum: 2015 December 19, 11:08:14 »

Szakemberek..................

A Protitól származó bogaramban a kormánymű minden megtett kilométerrel egyenes arányban lett szarabb.
A ringes találkozóról hazafelé már vagy 3/4 fordulatnyi lett a  holtjáték.
Mivel sokat állt, régi, ki tudja mi volt benne kenő anyagkét?, és a ránézésre is olaj-zsírban tocsogó volt, hát
ki kell cserélni, gondoltam én. De gondoltam volna, mi a hiba??????

Megvétel után elvittem egy régi futóműves céghez, állítsák be a geometriát, hát újak a gumik, felnik, és az összes
gömbfej a kormányműben.

Be lett állítva. Az első 100 km tök jó volt, kis holtjáték volt ugyan,  de az megvolt elötte is.
Aztán kezdett megnőni, és mér érzetre a kormányoszlop is bele-bele csapott a védő csövébe.

Tegnap este előkészítve az új kormánymű, kitisztítva, feltöltve új olaj-zsír kombóval, német új hardy beszerelésre vár.

Aknából bontanék, hát nézem, nincs a helyén a kormánymű, a régi helye ott csillog villog a hídtesten.
17 krova pattan a csavarra, de basszus, a fém bilincs himbilimbizik az anya alatt.

A kedves mester lelazította a kormányművet, és men húzta meg a csavarjait. Már mindkettő a menet végén kóricált.
Próba kormányzás, és basszus, maga a kormánymű kezdett el vándorolni a hídtesten előszőr, majd
megakadt, és onnan kormányozódott a kerék csak. Hát innen a nagy holtjáték. A kormányoszlop meg ezért vert bele a tokjába.
Miután mindent a helyére visszaraktam, meghúztam, végállás határolókat beállítottam, olajjal feltöltöttem
a régi kormányművet ( kb 1 fecskendőnyit nyelt el) hézag beállítva, hát "faszagányos" lett a kormányzásom.

Utólag, mi lett volna, ha hazafelé a két lánnyal a hátam mögött az M0 on leeseik a kormánymű, és nincs kormányzásom  Embarrassed Embarrassed Embarrassed

Most legalább nyugodt vagyok.

És örülök  Cheesy

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75894 Dátum: 2015 December 19, 10:09:30 »

Minden a helyén. Tegnap 300km-en tesztelve. Szerintem OK Cheesy Az elhelyezése:
Így helyeztem el a szenzort Wink  (hogy ne legyen karácsonyfa Grin)

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75893 Dátum: 2015 December 19, 00:05:32 »

Árul a VDO T elosztót is. 2 db belőle 3 csatlakozási pontot jelent.
Bár az inkább karácsonyfa.  Grin

Pont ezt szeretném elkerülni...
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #75892 Dátum: 2015 December 18, 23:04:17 »

Próbálnám valami "gyári" elágazóval megoldani...valahogy most nem akarok esztergályoshoz rohangálni.
De nekem 3 kivezetés kéne: olajhőfok, olajnyomás érzékelő, gyári olajnyomás gomba...




Árul a VDO T elosztót is. 2 db belőle 3 csatlakozási pontot jelent.
Bár az inkább karácsonyfa.  Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75891 Dátum: 2015 December 18, 22:56:24 »

Az a baj ezekkel a VDO két kivezetésesekkel, hogy túl magas értéken kapcsol. Egy gyári bogárnál alapjáraton világítani fog. Legalábbis két éve még így volt...
Jobb egy T elág.
Próbálnám valami "gyári" elágazóval megoldani...valahogy most nem akarok esztergályoshoz rohangálni.
De nekem 3 kivezetés kéne: olajhőfok, olajnyomás érzékelő, gyári olajnyomás gomba...


Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75890 Dátum: 2015 December 18, 20:19:45 »

Célszerű 2 kivezetéses olajnyomás gombát használni, arra ráköthető a műszer és a visszajelző lámpa is. Ezzel már megspórolsz 1 jeladót. Az olajhőfok jeladóhoz vagy használsz egy elosztót ami a gyári olajgomba helyére megy be és bele tudod csavarozni az olajhőfok és az olajnyomás gombát is. Ez egy picit alámutathatja az olajhőfokot, mert nem a nagy tömegben jelenlévő olajat méri, hanem az egyék olajjáratot érinti csak. Viszont én nem tartom ezt olyan nagy gondnak, hisz' nem kell nekünk tizedre pontosan tudni az olajhőfokot, ha meg valami gond van és melegszik a motor azt rögtön látni lehet a műszeren. A másik és egyben korrekt megoldás, ha a kétvezetékes olajnyomás jeladót beteszed a gyári helyre, az olajhőfok jeladónak meg csinálsz menetet az olajleeresztő fedélbe. Illetve ott van még az olajhőfok jeladós nívópálca is.

Ezeken kívül még rengeteg megoldás van, de ezekhez nem kell a blokkot bontani, megmunkálni.

Az a baj ezekkel a VDO két kivezetésesekkel, hogy túl magas értéken kapcsol. Egy gyári bogárnál alapjáraton világítani fog. Legalábbis két éve még így volt...
Jobb egy T elág.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75889 Dátum: 2015 December 18, 11:15:35 »

A számát meg tudnád adni?
Nekem nincs meg...

Megtaláltam a neten...
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75888 Dátum: 2015 December 18, 11:03:09 »

* gabinak szokott lenni polcon.

A számát meg tudnád adni?
Nekem nincs meg...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75887 Dátum: 2015 December 18, 10:10:37 »

* gabinak szokott lenni polcon.

Szia!

Köszönöm az ötletet....és nem tudod véletlenül, hogy ilyen elosztót vagy 2 kivezetéses gombát hol kaphatok?

üdv


Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75886 Dátum: 2015 December 18, 08:42:24 »


Szia!

Köszönöm az ötletet....és nem tudod véletlenül, hogy ilyen elosztót vagy 2 kivezetéses gombát hol kaphatok?

üdv


Célszerű 2 kivezetéses olajnyomás gombát használni, arra ráköthető a műszer és a visszajelző lámpa is. Ezzel már megspórolsz 1 jeladót. Az olajhőfok jeladóhoz vagy használsz egy elosztót ami a gyári olajgomba helyére megy be és bele tudod csavarozni az olajhőfok és az olajnyomás gombát is. Ez egy picit alámutathatja az olajhőfokot, mert nem a nagy tömegben jelenlévő olajat méri, hanem az egyék olajjáratot érinti csak. Viszont én nem tartom ezt olyan nagy gondnak, hisz' nem kell nekünk tizedre pontosan tudni az olajhőfokot, ha meg valami gond van és melegszik a motor azt rögtön látni lehet a műszeren. A másik és egyben korrekt megoldás, ha a kétvezetékes olajnyomás jeladót beteszed a gyári helyre, az olajhőfok jeladónak meg csinálsz menetet az olajleeresztő fedélbe. Illetve ott van még az olajhőfok jeladós nívópálca is.

Ezeken kívül még rengeteg megoldás van, de ezekhez nem kell a blokkot bontani, megmunkálni.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75885 Dátum: 2015 December 18, 07:38:53 »

Célszerű 2 kivezetéses olajnyomás gombát használni, arra ráköthető a műszer és a visszajelző lámpa is. Ezzel már megspórolsz 1 jeladót. Az olajhőfok jeladóhoz vagy használsz egy elosztót ami a gyári olajgomba helyére megy be és bele tudod csavarozni az olajhőfok és az olajnyomás gombát is. Ez egy picit alámutathatja az olajhőfokot, mert nem a nagy tömegben jelenlévő olajat méri, hanem az egyék olajjáratot érinti csak. Viszont én nem tartom ezt olyan nagy gondnak, hisz' nem kell nekünk tizedre pontosan tudni az olajhőfokot, ha meg valami gond van és melegszik a motor azt rögtön látni lehet a műszeren. A másik és egyben korrekt megoldás, ha a kétvezetékes olajnyomás jeladót beteszed a gyári helyre, az olajhőfok jeladónak meg csinálsz menetet az olajleeresztő fedélbe. Illetve ott van még az olajhőfok jeladós nívópálca is.

Ezeken kívül még rengeteg megoldás van, de ezekhez nem kell a blokkot bontani, megmunkálni.

Sziasztok!

Tegnap vettem egy olajnyomás és egy olajhőfok mérőt.
Milyen ötletetek lenne a bekötésére úgy hogy megtartsam a gyári olajnyomás mérő gombát is.

Üdv

Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75884 Dátum: 2015 December 17, 22:33:23 »

Sziasztok!

Tegnap vettem egy olajnyomás és egy olajhőfok mérőt.
Milyen ötletetek lenne a bekötésére úgy hogy megtartsam a gyári olajnyomás mérő gombát is.

Üdv
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #75883 Dátum: 2015 December 17, 19:47:14 »

Sima szekérfutóműves 1300 bogi kormányművébe mennyi, és milyen olajat töltsek?
És ezt miként? pl a régi olajat mivel távolítsam el?


VW 1300  1968.06.
pecek
« Hozzászólás #75882 Dátum: 2015 December 17, 18:53:30 »

Egyelőre ezek vannak, mert akkor még azt hittem, hogy csak az ív kisebb, de nem, a szoknya aljából hiányzik. Majd felrakom a sárvédőket és méretezve fotózok.

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

A hátfalon lévő papirról lehet valami olvasható cikkszámot látni ?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75881 Dátum: 2015 December 16, 16:40:14 »

Fotót!
Egyelőre ezek vannak, mert akkor még azt hittem, hogy csak az ív kisebb, de nem, a szoknya aljából hiányzik. Majd felrakom a sárvédőket és méretezve fotózok.


« Utoljára szerkesztve: 2015 December 16, 16:51:36 írta Zoli »

pecek
« Hozzászólás #75880 Dátum: 2015 December 16, 16:36:14 »

És a hátfallal mit csináljak? Ma kisütött a nap és felnyitottam a garázsajtót, hát qrva hullámos, nem kérdés a csere, ha nem akarok gittelni.
Van egy utángyártottam, de 1,5 cm-rel rövidebb, mint a gyári. 
Ha a végét a sárvédőkhöz illesztem, a zárhíd, a tömítés leszorító perem, a kipuff. kivágás íve mind lejjebb van 1,5 cm-rel.
Fotót!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75879 Dátum: 2015 December 16, 16:31:05 »

Az első doblemez javítót hanyagolnám ezt lehet lemezből csinálni és a oldalfalnál a nagyobbat kéne raknod a kicsi helyett.És nem kell az oszlopig beengedni a lemezt.
És a hátfallal mit csináljak? Ma kisütött a nap és felnyitottam a garázsajtót, hát qrva hullámos, nem kérdés a csere, ha nem akarok gittelni.
Van egy utángyártottam, de 1,5 cm-rel rövidebb, mint a gyári. 
Ha a végét a sárvédőkhöz illesztem, a zárhíd, a tömítés leszorító perem, a kipuff. kivágás íve mind lejjebb van 1,5 cm-rel.

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #75878 Dátum: 2015 December 15, 15:37:57 »

Figyelj Sanyi,az tény,hogy amiker felsorolsz,azok tényleg fokozzák,gyorsítják az autó állapotának romlását,amortizációját.De hidd el,egy nem kellően kilakatolt,nem megfelelően alákezelt,nem megfelelően alapozott,agyongittelt stb,autón,tíz év alatt (sőt még rövidebb idő alatt),még száraz fedett helyen is bőven előjönnek hibák,elkezd púposodni,berepedni a festék,kirügyezik...
Sokan hozzáértők,kasznisok,fényezők,is megnézték már az autót,tisztában vele,hogy mennyit volt használva,hogyan volt tárolva,de mégis mind azt mondták,hogy ahhoz képest,hogy tíz éves fényezés,még mindig nagyon szép,és nagyon jól tartja magát.

Ha nem lennének végigvarrva a lemezek,már visszarepedtek volna a gittelések hidd el.

Értem én ezt, Laci! Csak a példa nem volt túl jó szerintem: a Te Bogarad, amlelyik alig mozdul ki a garázsból. Aláírom, hogy amiket felsoroltál, azok kellenek a normális és tartós állapotba hozáshoz, de használat mellett lehet letesztelni csak a produktumot...  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75877 Dátum: 2015 December 15, 15:12:57 »

Az első doblemez javítót hanyagolnám ezt lehet lemezből csinálni és a oldalfalnál a nagyobbat kéne raknod a kicsi helyett.És nem kell az oszlopig beengedni a lemezt.
Ezt a kicsit kéztől vettem elég olcsón, azért van ez, de akarok egy nagyot tenni, mert ennek a sarka kintebb áll egy fél centivel. Az alsó rész, ami a küszöbhöz befordul, túl nagyra van hajtva.

pecek
« Hozzászólás #75876 Dátum: 2015 December 15, 15:08:06 »

A jobboldalon ez meg is történt, mert oda volt, de a bal oldalon megpróbálok minél több gyári lemezt meghagyni, ahol nem rozsdás. Nagyon nem vagyik kibékülve ezekkel a fekete cuccokkal...

<beszúrt kép törölve>

Az első doblemez javítót hanyagolnám ezt lehet lemezből csinálni és a oldalfalnál a nagyobbat kéne raknod a kicsi helyett.És nem kell az oszlopig beengedni a lemezt.
Oldalak: 1 ... 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.162 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.