www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 20:52:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14799130 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75931 Dátum: 2015 December 27, 11:38:31 »

Sziasztok,

Lenne egy kérdésem: gyárilag hogy rögzítették a motorháztetőn a vw1300 emblémát.( kétoldali ragasztón kívül)
Kaptam egyet ami tökéletesen belepasszol a lyukakba, de nem vágom hogy mitől nem fogom elhagyni.

Üdv
Mi azt csináltuk, hogy bementünk egy autós boltba, és kértünk Zsiguli feliratot, azon van négy olyan csecs, mint ami a vw-n a lyukakba passzol, és rajta van az ellendarab is...

Bácsi Győző
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #75930 Dátum: 2015 December 26, 22:56:14 »

Ohhh...csak ennyi?

Köszi a választ.
Igen,ilyen kis fekete valami,van olyan hatlapos verzió mint amit a Dávid is linkelt,ami végülis úgy néz ki mint egy anya,és van sima kör alakú formátumban is.
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75929 Dátum: 2015 December 26, 22:37:34 »


Ohhh...csak ennyi?

Köszi a választ.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #75928 Dátum: 2015 December 26, 22:28:53 »

Sziasztok,

Lenne egy kérdésem: gyárilag hogy rögzítették a motorháztetőn a vw1300 emblémát.( kétoldali ragasztón kívül)
Kaptam egyet ami tökéletesen belepasszol a lyukakba, de nem vágom hogy mitől nem fogom elhagyni.

Üdv



http://www.jbugs.com/product/113853695-3.html
« Utoljára szerkesztve: 2015 December 26, 22:30:53 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75927 Dátum: 2015 December 26, 22:12:40 »

Sziasztok,

Lenne egy kérdésem: gyárilag hogy rögzítették a motorháztetőn a vw1300 emblémát.( kétoldali ragasztón kívül)
Kaptam egyet ami tökéletesen belepasszol a lyukakba, de nem vágom hogy mitől nem fogom elhagyni.

Üdv
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75926 Dátum: 2015 December 26, 12:38:25 »

De el lehet küldeni az emailcímeteket nekik,és automatikusan értesítenek,ha újra szállítható lesz.
Ja-Ja engem fél év után értesítettek egy termékkel kapcsolatban ,hogy újra van a polcon.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #75925 Dátum: 2015 December 25, 22:53:10 »

És oda is van írva,hogy "jelenleg nem forgalmazzák","vagy jelenleg nem szállítható".

Más alkatrészeseknél kell próbálkozni.
De el lehet küldeni az emailcímeteket nekik,és automatikusan értesítenek,ha újra szállítható lesz.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #75924 Dátum: 2015 December 25, 22:51:40 »

És oda is van írva,hogy "jelenleg nem forgalmazzák","vagy jelenleg nem szállítható".

Más alkatrészeseknél kell próbálkozni.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75923 Dátum: 2015 December 25, 22:10:25 »

Igen, ez elég jó. De csak a 71 utáni vezérműtengelyhez jó.

az azt jelenti tuning tengelyhez nem.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75922 Dátum: 2015 December 25, 22:08:31 »

Igen, ez elég jó. De csak a 71 utáni vezérműtengelyhez jó.


Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #75921 Dátum: 2015 December 25, 22:02:56 »

a mexicoi injektoros gyári pumpája az jó úgy láttam a hofmannál az a legolcsóbb . callok is ajánlotta nekem....
http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/oelkreislauf-anbauteile/629/oelpumpe-30mm-mexiko-4-bolzen-8.71?c=141487
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75920 Dátum: 2015 December 25, 21:45:48 »

Köszönöm az infót. A jó minőség gondolom a csatornákon lehet tetten érni. Ha van konkrét típus akkor írd meg légyszíves.
a mexicoi injektoros gyári pumpája az jó úgy láttam a hofmannál az a legolcsóbb . callok is ajánlotta nekem....

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #75919 Dátum: 2015 December 25, 21:23:49 »


Nagyon nem érdemes agyonfaragni az olajpumpát, pláne nem a külső szűrőset. Kicsit lehet optimalizálni a sokkal fontosabb szívóoldalt, de a blokkban a járat adott, a szívócső adott, hiába szélesíted ki, hogy a 30 mm-es fogakat szinte teljes szélességben töltse, semmivel nem lesz jobb az olajnyomásod.

Csináltam, mértem, próbáltam.

Amit érdemes megcsinálni, az a tengelyek/kerekek tengelyirányú játékának nullázása a ház megcsiszolásával, valamint a szívóoldal nagyon jó letömítése, akár ragasztóval (!) nem sima szilikonpasztával.

És jó minőségű pumpát kell venni, ami van szűrősben is, csak ritka.
Köszönöm az infót. A jó minőség gondolom a csatornákon lehet tetten érni. Ha van konkrét típus akkor írd meg légyszíves.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75918 Dátum: 2015 December 22, 14:59:26 »

Ha a kézifék mellet lévő  két csavar az, akkor arra.Az lehet hogy nekem ilyenem nincs?
Rendesen nem kell, hogy kilátsszon, ha évjáratnak megfelelő a bowden, és a gumibéka se szakadt..

Bácsi Győző
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #75917 Dátum: 2015 December 22, 14:33:23 »

Ezt igazolom. Pont ezt csinálják Adonyban is. Nekem itt volt lyukas, pont ahogy kibújik a lemez alól.
<beszúrt kép törölve>

Ha időm engedi megnézem, ha nem marad az Adonyi dob.

Köszönöm az infókat srácok  Kiss Kiss   Cheesy Cheesy

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75916 Dátum: 2015 December 22, 12:29:52 »

Nem azért, de a fűtésdob felújítása nem valami speciális művelet, ha a ház lyukas, nyilván be kell foltozni, illetve a a benne lévő cső tud elporózusodni, egy falusi lakatos is ki tudja cserélni a rossz szakaszt. Ehhez ugye fel kell nyitni a házat, hogy hozzá lehessen férni, de az egész megvan nagyjából egy fél óra alatt.
Ezt igazolom. Pont ezt csinálják Adonyban is. Nekem itt volt lyukas, pont ahogy kibújik a lemez alól.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #75915 Dátum: 2015 December 22, 11:00:19 »

Ha a kézifék mellet lévő  két csavar az, akkor arra.Az lehet hogy nekem ilyenem nincs?
valószínű hogy neked olyan rövid, ami eléfér rendesen a burkolat alatt
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #75914 Dátum: 2015 December 22, 10:52:01 »

A kézifék állító csavarra gondolsz?
Ha a kézifék mellet lévő  két csavar az, akkor arra.Az lehet hogy nekem ilyenem nincs?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75913 Dátum: 2015 December 21, 21:59:17 »

Tegnap karikáztam egyet a bogival este.  Grin Grin Grin
Imádom a precíz kormányzást  Grin Grin Grin Grin
És tök jól ment, 80-100 meg se kottant neki. Viszont bekötöttem a fűtést, és
így szoros barátságot kötöttem a kiáramló kipufogógázokkal  Grin Grin Grin

Tudom, volt már kérdés, de az adonyi felújítás jó? Vagy mit javasoltok.
Jelenleg elzárt fűtés van, de a seggem is lefagy, no meg a fára is állandó utasom így.

u.i: azért k@rva jó így is  Grin Grin Grin Grin Grin
Nem azért, de a fűtésdob felújítása nem valami speciális művelet, ha a ház lyukas, nyilván be kell foltozni, illetve a a benne lévő cső tud elporózusodni, egy falusi lakatos is ki tudja cserélni a rossz szakaszt. Ehhez ugye fel kell nyitni a házat, hogy hozzá lehessen férni, de az egész megvan nagyjából egy fél óra alatt.

Bácsi Győző
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75912 Dátum: 2015 December 21, 19:24:34 »

A két kiálló csavar az mi?
A kézifék állító csavarra gondolsz?

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #75911 Dátum: 2015 December 21, 18:56:23 »

<beszúrt kép törölve>
A két kiálló csavar az mi?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #75910 Dátum: 2015 December 21, 18:30:30 »

Egy szál pólóban igazi élmény télen bogarazni. Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #75909 Dátum: 2015 December 21, 18:27:20 »

Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #75908 Dátum: 2015 December 21, 18:18:03 »

az a baj ha feltapasztok egy ülést a szélvédőre ugyan úgy nem látok ki tőle mint a párától  Undecided meg egy kicsit hülyén néz ki ,de lehet ez pesten nem feltünő  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75907 Dátum: 2015 December 21, 18:08:10 »

az a baj ha feltapasztok egy ülést a szélvédőre ugyan úgy nem látok ki tőle mint a párától  Undecided meg egy kicsit hülyén néz ki ,de lehet ez pesten nem feltünő  Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #75906 Dátum: 2015 December 21, 17:46:26 »

Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #75905 Dátum: 2015 December 21, 17:27:46 »

Tegnap karikáztam egyet a bogival este.  Grin Grin Grin
Imádom a precíz kormányzást  Grin Grin Grin Grin
És tök jól ment, 80-100 meg se kottant neki. Viszont bekötöttem a fűtést, és
így szoros barátságot kötöttem a kiáramló kipufogógázokkal  Grin Grin Grin

Tudom, volt már kérdés, de az adonyi felújítás jó? Vagy mit javasoltok.
Jelenleg elzárt fűtés van, de a seggem is lefagy, no meg a fára is állandó utasom így.

u.i: azért k@rva jó így is  Grin Grin Grin Grin Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #75904 Dátum: 2015 December 21, 15:54:40 »

Tegnap karikáztam egyet a bogival este.  Grin Grin Grin
Imádom a precíz kormányzást  Grin Grin Grin Grin
És tök jól ment, 80-100 meg se kottant neki. Viszont bekötöttem a fűtést, és
így szoros barátságot kötöttem a kiáramló kipufogógázokkal  Grin Grin Grin

Tudom, volt már kérdés, de az adonyi felújítás jó? Vagy mit javasoltok.

Cool

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #75903 Dátum: 2015 December 21, 15:10:32 »

Tegnap karikáztam egyet a bogival este.  Grin Grin Grin
Imádom a precíz kormányzást  Grin Grin Grin Grin
És tök jól ment, 80-100 meg se kottant neki. Viszont bekötöttem a fűtést, és
így szoros barátságot kötöttem a kiáramló kipufogógázokkal  Grin Grin Grin

Tudom, volt már kérdés, de az adonyi felújítás jó? Vagy mit javasoltok.
Jelenleg elzárt fűtés van, de a seggem is lefagy, no meg a fára is állandó utasom így.

u.i: azért k@rva jó így is  Grin Grin Grin Grin Grin
én most vettem adonyit, ha akarod alánézhetsz
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #75902 Dátum: 2015 December 21, 14:47:07 »

Tegnap karikáztam egyet a bogival este.  Grin Grin Grin
Imádom a precíz kormányzást  Grin Grin Grin Grin
És tök jól ment, 80-100 meg se kottant neki. Viszont bekötöttem a fűtést, és
így szoros barátságot kötöttem a kiáramló kipufogógázokkal  Grin Grin Grin

Tudom, volt már kérdés, de az adonyi felújítás jó? Vagy mit javasoltok.
Jelenleg elzárt fűtés van, de a seggem is lefagy, no meg a fára is állandó utasom így.

u.i: azért k@rva jó így is  Grin Grin Grin Grin Grin

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75901 Dátum: 2015 December 20, 19:23:21 »

A hátfalon lévő papirról lehet valami olvasható cikkszámot látni ?
Nem nagyon. Most tudtam fotózni, de elég rosszul, mert zsufi van most a garázsban.
Szóval az van, hogy a szélén mérve mindkét hátfal 42 cm, de a közepén a gyári 24, a brazil 22,5.











Közben csak megvettem ezt is:


Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75900 Dátum: 2015 December 19, 22:33:39 »

sambán megnéztem, létezik.
Igen. nekem is van valami másféle a vödörben, amit NGA adott.

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #75899 Dátum: 2015 December 19, 13:41:31 »

Létezik, hogy az 1968 bogi tanklefogató csavaralátétjei félkör alakúak, hanem eltérőek az after bogiknál használtaknál?
Elég gyáriasan néznek ki.


sambán megnéztem, létezik.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #75898 Dátum: 2015 December 19, 13:39:58 »

Létezik, hogy az 1968 bogi tanklefogató csavaralátétjei félkör alakúak, hanem eltérőek az after bogiknál használtaknál?
Elég gyáriasan néznek ki.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #75897 Dátum: 2015 December 19, 11:26:09 »

Szakemberek..................
Be lett állítva. Az első 100 km tök jó volt, kis holtjáték volt ugyan,  de az megvolt elötte is.
Aztán kezdett megnőni, és mér érzetre a kormányoszlop is bele-bele csapott a védő csövébe.

Tegnap este előkészítve az új kormánymű, kitisztítva, feltöltve új olaj-zsír kombóval, német új hardy beszerelésre vár.

Aknából bontanék, hát nézem, nincs a helyén a kormánymű, a régi helye ott csillog villog a hídtesten.
17 krova pattan a csavarra, de basszus, a fém bilincs himbilimbizik az anya alatt

Utólag, mi lett volna, ha hazafelé a két lánnyal a hátam mögött az M0 on leeseik a kormánymű, és nincs kormányzásom  Embarrassed Embarrassed Embarrassed

Most legalább nyugodt vagyok.

És örülök  Cheesy

Simán halálra tudtad volna rémiszteni a melletted haladókat egy hirtelen kormánymizdulattal.... Smiley

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75896 Dátum: 2015 December 19, 11:14:26 »

Szakemberek..................

A Protitól származó bogaramban a kormánymű minden megtett kilométerrel egyenes arányban lett szarabb.
A ringes találkozóról hazafelé már vagy 3/4 fordulatnyi lett a  holtjáték.
Mivel sokat állt, régi, ki tudja mi volt benne kenő anyagkét?, és a ránézésre is olaj-zsírban tocsogó volt, hát
ki kell cserélni, gondoltam én. De gondoltam volna, mi a hiba??????

Megvétel után elvittem egy régi futóműves céghez, állítsák be a geometriát, hát újak a gumik, felnik, és az összes
gömbfej a kormányműben.

Be lett állítva. Az első 100 km tök jó volt, kis holtjáték volt ugyan,  de az megvolt elötte is.
Aztán kezdett megnőni, és mér érzetre a kormányoszlop is bele-bele csapott a védő csövébe.

Tegnap este előkészítve az új kormánymű, kitisztítva, feltöltve új olaj-zsír kombóval, német új hardy beszerelésre vár.

Aknából bontanék, hát nézem, nincs a helyén a kormánymű, a régi helye ott csillog villog a hídtesten.
17 krova pattan a csavarra, de basszus, a fém bilincs himbilimbizik az anya alatt.

A kedves mester lelazította a kormányművet, és men húzta meg a csavarjait. Már mindkettő a menet végén kóricált.
Próba kormányzás, és basszus, maga a kormánymű kezdett el vándorolni a hídtesten előszőr, majd
megakadt, és onnan kormányozódott a kerék csak. Hát innen a nagy holtjáték. A kormányoszlop meg ezért vert bele a tokjába.
Miután mindent a helyére visszaraktam, meghúztam, végállás határolókat beállítottam, olajjal feltöltöttem
a régi kormányművet ( kb 1 fecskendőnyit nyelt el) hézag beállítva, hát "faszagányos" lett a kormányzásom.

Utólag, mi lett volna, ha hazafelé a két lánnyal a hátam mögött az M0 on leeseik a kormánymű, és nincs kormányzásom  Embarrassed Embarrassed Embarrassed

Most legalább nyugodt vagyok.

És örülök  Cheesy
semmi nem történt volna, kb 90 fokos holtjátékkal hazamosolyogtál volna....

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #75895 Dátum: 2015 December 19, 11:08:14 »

Szakemberek..................

A Protitól származó bogaramban a kormánymű minden megtett kilométerrel egyenes arányban lett szarabb.
A ringes találkozóról hazafelé már vagy 3/4 fordulatnyi lett a  holtjáték.
Mivel sokat állt, régi, ki tudja mi volt benne kenő anyagkét?, és a ránézésre is olaj-zsírban tocsogó volt, hát
ki kell cserélni, gondoltam én. De gondoltam volna, mi a hiba??????

Megvétel után elvittem egy régi futóműves céghez, állítsák be a geometriát, hát újak a gumik, felnik, és az összes
gömbfej a kormányműben.

Be lett állítva. Az első 100 km tök jó volt, kis holtjáték volt ugyan,  de az megvolt elötte is.
Aztán kezdett megnőni, és mér érzetre a kormányoszlop is bele-bele csapott a védő csövébe.

Tegnap este előkészítve az új kormánymű, kitisztítva, feltöltve új olaj-zsír kombóval, német új hardy beszerelésre vár.

Aknából bontanék, hát nézem, nincs a helyén a kormánymű, a régi helye ott csillog villog a hídtesten.
17 krova pattan a csavarra, de basszus, a fém bilincs himbilimbizik az anya alatt.

A kedves mester lelazította a kormányművet, és men húzta meg a csavarjait. Már mindkettő a menet végén kóricált.
Próba kormányzás, és basszus, maga a kormánymű kezdett el vándorolni a hídtesten előszőr, majd
megakadt, és onnan kormányozódott a kerék csak. Hát innen a nagy holtjáték. A kormányoszlop meg ezért vert bele a tokjába.
Miután mindent a helyére visszaraktam, meghúztam, végállás határolókat beállítottam, olajjal feltöltöttem
a régi kormányművet ( kb 1 fecskendőnyit nyelt el) hézag beállítva, hát "faszagányos" lett a kormányzásom.

Utólag, mi lett volna, ha hazafelé a két lánnyal a hátam mögött az M0 on leeseik a kormánymű, és nincs kormányzásom  Embarrassed Embarrassed Embarrassed

Most legalább nyugodt vagyok.

És örülök  Cheesy

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75894 Dátum: 2015 December 19, 10:09:30 »

Minden a helyén. Tegnap 300km-en tesztelve. Szerintem OK Cheesy Az elhelyezése:
Így helyeztem el a szenzort Wink  (hogy ne legyen karácsonyfa Grin)

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75893 Dátum: 2015 December 19, 00:05:32 »

Árul a VDO T elosztót is. 2 db belőle 3 csatlakozási pontot jelent.
Bár az inkább karácsonyfa.  Grin

Pont ezt szeretném elkerülni...
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #75892 Dátum: 2015 December 18, 23:04:17 »

Próbálnám valami "gyári" elágazóval megoldani...valahogy most nem akarok esztergályoshoz rohangálni.
De nekem 3 kivezetés kéne: olajhőfok, olajnyomás érzékelő, gyári olajnyomás gomba...




Árul a VDO T elosztót is. 2 db belőle 3 csatlakozási pontot jelent.
Bár az inkább karácsonyfa.  Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Oldalak: 1 ... 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.181 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.