www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 21, 18:35:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921399 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15600586 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #76814 Dátum: 2016 Május 05, 12:27:43 »

Baloldalinál még lehet jó is a teteje, kevesebbet kap. Nálam hasonló külső nyomokkal a jobb teljes csere, baloldalt csak az alja.
Nagyon ritka, hogy csak az alját kelljen javítani. SZVSZ aki látatlanba bevállalja, hogy csak itt ott megfoltozza és jó lesz az vagy nem ért hozzá vagy taknyolni fog, de azt nagyon.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #76813 Dátum: 2016 Május 05, 12:19:25 »

Baloldalinál még lehet jó is a teteje, kevesebbet kap. Nálam hasonló külső nyomokkal a jobb teljes csere, baloldalt csak az alja.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #76812 Dátum: 2016 Május 05, 12:17:51 »

Az enyémen is úgy nézett ki, hogy a küszöbnél elég lesz csak az alsó javítót megvenni, sőt a doblemezen nekem sokkal kisebb volt a lyuk, mint a tiéden.
Aztán amikor meg lett bontva, elhívott a lakatos, hogy pudvafészek az egész. Vagy kicseréli komplett a küszöböt, vagy semmit, mert kókányolásba megy át az egész.
Ha az eleje úgy néz ki, mint a képen, akkor szerintem a hátsó része is pudvás lesz.
Ki kell cserélni, rendesen le kell festetni és nem lesz vele gond egy jó darabig.


Értem én... Viszont nem OT-re és hasonló huncutságokra készülne...
Viszont, ha nem megy egyszerűen, akkor lehet, hogy lesz egy eladó Bogaram.... :-P
Ja és nem Rotschild a vezetéknevem, sajnos... :-P

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #76811 Dátum: 2016 Május 05, 12:12:30 »

Eléggé hihetetlen, hogy egy egyszerű lemezpótlás milyen gondokat tud okozni a hirtelen megvilágosodott lakatos szakembereknek. Láttam én a lyukakat, de küszöbcseréig tökéletesen megfelel a szakszerű foltozás.
Vagy esetleg az a lakatos szakember látott már ilyet és tudja mi rejtőzik a mélyben. A mai technológiával még nem megoldott a lemez semmihez hegesztése.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #76810 Dátum: 2016 Május 05, 11:44:48 »

A küszöbnél is elvileg a baloldalinak az alja van oda, mert felül nem ropog, stb...
És értem én, hogy komplett doblemezt egyszerűbb talán cserélni, mint egy javítóelemet, csak amíg a doblemez 75 ezer, addig a javító 6.840,- ...  Tongue
Valamint amíg a komplett küszöb-fűtéscsatorna 29.900,-/db, addig az alsó javítólemez: 8.790,- ...

Az enyémen is úgy nézett ki, hogy a küszöbnél elég lesz csak az alsó javítót megvenni, sőt a doblemezen nekem sokkal kisebb volt a lyuk, mint a tiéden.
Aztán amikor meg lett bontva, elhívott a lakatos, hogy pudvafészek az egész. Vagy kicseréli komplett a küszöböt, vagy semmit, mert kókányolásba megy át az egész.
Ha az eleje úgy néz ki, mint a képen, akkor szerintem a hátsó része is pudvás lesz.
Ki kell cserélni, rendesen le kell festetni és nem lesz vele gond egy jó darabig.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #76809 Dátum: 2016 Május 05, 11:00:33 »

Eléggé hihetetlen, hogy egy egyszerű lemezpótlás milyen gondokat tud okozni a hirtelen megvilágosodott lakatos szakembereknek. Láttam én a lyukakat, de küszöbcseréig tökéletesen megfelel a szakszerű foltozás.

A küszöbnél is elvileg a baloldalinak az alja van oda, mert felül nem ropog, stb...
És értem én, hogy komplett doblemezt egyszerűbb talán cserélni, mint egy javítóelemet, csak amíg a doblemez 75 ezer, addig a javító 6.840,- ...  Tongue
Valamint amíg a komplett küszöb-fűtéscsatorna 29.900,-/db, addig az alsó javítólemez: 8.790,- ...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #76808 Dátum: 2016 Május 05, 08:44:01 »

Nem... Kicsit megfáradt (konkrétan itt-ott lyukas) a kaszni... Sajnos... Tongue
Egy másik lakatos-ember olyan árat mondott, amit nem tudok finanszírozni... És vagy találok egy egyszerűsített lakatolást, vagy C vágány.... Undecided
Eléggé hihetetlen, hogy egy egyszerű lemezpótlás milyen gondokat tud okozni a hirtelen megvilágosodott lakatos szakembereknek. Láttam én a lyukakat, de küszöbcseréig tökéletesen megfelel a szakszerű foltozás.

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #76807 Dátum: 2016 Május 04, 21:31:45 »

Az üresjárati mágnesszeleppel ?
 Grin

Nem... Kicsit megfáradt (konkrétan itt-ott lyukas) a kaszni... Sajnos... Tongue
Egy másik lakatos-ember olyan árat mondott, amit nem tudok finanszírozni... És vagy találok egy egyszerűsített lakatolást, vagy C vágány.... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #76806 Dátum: 2016 Május 04, 21:20:59 »

Holnap kiderül... Viszem egy lakatoshoz, hogy tud-e valamit kezdeni vele....  Tongue Undecided
Az üresjárati mágnesszeleppel ?
 Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #76805 Dátum: 2016 Május 04, 21:19:59 »

Ugyan ez volt nálam is a jelenség, de az egyik vákuum cső repedt szét.

Véletlenül vettem észre, mikor megnéztem, hogy a csatija rendben van-e.... Furcsán megmozdult és gyanús lett...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #76804 Dátum: 2016 Május 04, 21:17:06 »

akkor reptér játszik??  Wink

Holnap kiderül... Viszem egy lakatoshoz, hogy tud-e valamit kezdeni vele....  Tongue Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15001

« Hozzászólás #76803 Dátum: 2016 Május 04, 21:13:27 »

Gondoltam, megosztom veletek... Wink
Ugyan ez volt nálam is a jelenség, de az egyik vákuum cső repedt szét.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #76802 Dátum: 2016 Május 04, 21:12:22 »

Kis tanulság egy közben megoldott problémáról, hátha másnak is jól jön...
Már a Rajzáskor, meg előtte is egyszer megtréfált Öcsike... Időnként, zömmel meleg motornál menet közben ki-kihagyott a motor, lámpánál, kereszteződésben meg le is állt... Előfordult, hogy lejtőn lefelé haladva, ha kinyomtam a kuplungot, pár pillanat múlva kivillant, mindkét kontroll lámpa és lefulladt... Ha visszaengedtem a kuplungot, újra beindult és egy ideig megint nem volt gond...
Aztán az Oldtimer Premieren, mikor nézegettem a motort, akkor vettem észre, hogy nagyon picit lelazult az üresjárati mágnesszelep... Nem nagyon, kb 10-15 foknyit kellett rajta húzni és most úgy tűnik ez okozta a problémát.... Azóta megszűnt a hibajelenség...
Gondoltam, megosztom veletek... Wink

akkor reptér játszik??  Wink
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #76801 Dátum: 2016 Május 04, 20:58:18 »

Kis tanulság egy közben megoldott problémáról, hátha másnak is jól jön...
Már a Rajzáskor, meg előtte is egyszer megtréfált Öcsike... Időnként, zömmel meleg motornál menet közben ki-kihagyott a motor, lámpánál, kereszteződésben meg le is állt... Előfordult, hogy lejtőn lefelé haladva, ha kinyomtam a kuplungot, pár pillanat múlva kivillant, mindkét kontroll lámpa és lefulladt... Ha visszaengedtem a kuplungot, újra beindult és egy ideig megint nem volt gond...
Aztán az Oldtimer Premieren, mikor nézegettem a motort, akkor vettem észre, hogy nagyon picit lelazult az üresjárati mágnesszelep... Nem nagyon, kb 10-15 foknyit kellett rajta húzni és most úgy tűnik ez okozta a problémát.... Azóta megszűnt a hibajelenség...
Gondoltam, megosztom veletek... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #76800 Dátum: 2016 Május 04, 10:11:36 »

Szimplaszívós motoron szívócsövet cserélni mekkora szívás?

Motor ki, motor be?
Felesleges kivenni. A kipufogó csavarjai okozhatnak csalódást, de az akkor is, ha kint a motor.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15001

« Hozzászólás #76799 Dátum: 2016 Május 03, 22:37:56 »

A generátor/dinamó, plusz talp útban lesz. Kinn is, benn is.
Persze kinn könnyebb hozzáférni a csavarokhoz. Valamivel.

Mi a baja a szívócsőnek? Miért cserélnéd?
Karbifelfogatást átszabnám. Weberhez.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #76798 Dátum: 2016 Május 03, 22:09:40 »

A generátor/dinamó, plusz talp útban lesz. Kinn is, benn is.
Persze kinn könnyebb hozzáférni a csavarokhoz. Valamivel.

Mi a baja a szívócsőnek? Miért cserélnéd?
Az előmelegítő el szokott tömítődni.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #76797 Dátum: 2016 Május 03, 21:34:19 »

Mégis sokkal egyszerübb kinn.

A generátor/dinamó, plusz talp útban lesz. Kinn is, benn is.
Persze kinn könnyebb hozzáférni a csavarokhoz. Valamivel.

Mi a baja a szívócsőnek? Miért cserélnéd?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #76796 Dátum: 2016 Május 03, 21:06:10 »

Szerintem simán megoldható anélkül is.

Mégis sokkal egyszerübb kinn.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #76795 Dátum: 2016 Május 03, 18:50:39 »

Szerintem simán megoldható anélkül is.

Motor ki, motor be?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15001

« Hozzászólás #76794 Dátum: 2016 Május 03, 17:12:18 »

Szimplaszívós motoron szívócsövet cserélni mekkora szívás?

Motor ki, motor be?
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #76793 Dátum: 2016 Május 01, 14:46:41 »

Ilyen

Szerintem dinamosod van, mar amennyire a kepen latszik. De majd a lokorud mereset azert ne hagyd ki.

En is most csereltem, sajna az enyemen is osszesajtolt volt, amin csak a felso szurot lehetett cserelni.
Volt elfekvoben egy 65 utani dinamoshoz valo, amit atomjaira lehet szedni szepen es azt raktam be. Erdekes, hogy gond nelkul befert a generator melle. Pedig mindenki azt irja/mondja, hogy a ketto nem cserelheto ebbe az iranyba.

Az egesz persze azutan miutan a zsir uj utangyartott pumpa elt cirka 3 percet es eltort az also reszen a lemez a csapnal.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76792 Dátum: 2016 Május 01, 09:45:49 »

Leültetted? Grin
Csak a lökhárítót.  Cool

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #76791 Dátum: 2016 Május 01, 06:04:20 »

Kiszagoltunk
<beszúrt kép törölve>
Leültetted? Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #76790 Dátum: 2016 április 30, 21:10:28 »

Kiszagoltunk
<beszúrt kép törölve>
Jó lesz ez!

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76789 Dátum: 2016 április 30, 17:53:47 »

Kiszagoltunk

Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76788 Dátum: 2016 április 30, 11:59:11 »

Ilyen

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76787 Dátum: 2016 április 30, 10:25:37 »

A blokk és a bakelit között nincs benzin, de még az AC és a bakelit között sem.
Cserélj AC-t, és igen nézd meg az olajat nem ment-e tele benzinnel.
Amatőr kérdés volt részemről...előbb kérdeztem mint gondolkoztam volna :-)
Ott valóban nem lehet benzin...
Néztem Misinél ac-t...a weboldal szerint az enyémen a generátoroshoz való van(szétszedhetetlen brosol). Mivel az enyém dinamos akkor ez eleve nem is volt jo rá? Ha szétszedem majd megmérem a rudazatot h 100 vagy 108 mm.
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76786 Dátum: 2016 április 30, 10:19:49 »

ha ott szivárog, akkor lehet hogy lefolyik a blokkba is és felhigítja az olajadat.
nem szokott alapjáraton világítani/parázslani az olajnyomás visszajelződ?
Nem világít villog alapjáraton az olajnyomás visszajelzőm...most cseréltem olajat. Cserélek ac-t aztán meglátom milyen lesz.
1303LS
« Hozzászólás #76785 Dátum: 2016 április 30, 07:42:19 »

Az ac-m nem szétszedhető szerintem (brosol) ez megoldaná?
Az olajnak ehhez mi köze van? Egyébként pár hete lett cserélve...
A blokk és a bakelit között nincs benzin, de még az AC és a bakelit között sem.
Cserélj AC-t, és igen nézd meg az olajat nem ment-e tele benzinnel.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #76784 Dátum: 2016 április 30, 00:09:17 »

Az ac-m nem szétszedhető szerintem (brosol) ez megoldaná?
Az olajnak ehhez mi köze van? Egyébként pár hete lett cserélve...
ha ott szivárog, akkor lehet hogy lefolyik a blokkba is és felhigítja az olajadat.
nem szokott alapjáraton világítani/parázslani az olajnyomás visszajelződ?
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76783 Dátum: 2016 április 30, 00:09:08 »

Sziasztok,
Hetek óta küzdök benzin szivárgással. Az ac alatt szivárog a blokk és a bakelit között.
Cseréltem már tömítést is pasztáztam meg minden, de még mindig szivárog...

Ötlet??
Bakelit

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76782 Dátum: 2016 április 29, 23:53:28 »

Membránt cseréltél? Ja és olajat is.
Az ac-m nem szétszedhető szerintem (brosol) ez megoldaná?
Az olajnak ehhez mi köze van? Egyébként pár hete lett cserélve...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15001

« Hozzászólás #76781 Dátum: 2016 április 29, 23:50:59 »

Sziasztok,
Hetek óta küzdök benzin szivárgással. Az ac alatt szivárog a blokk és a bakelit között.
Cseréltem már tömítést is pasztáztam meg minden, de még mindig szivárog...

Ötlet??
Membránt cseréltél? Ja és olajat is.
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76780 Dátum: 2016 április 29, 23:44:36 »

Sziasztok,
Hetek óta küzdök benzin szivárgással. Az ac alatt szivárog a blokk és a bakelit között.
Cseréltem már tömítést is pasztáztam meg minden, de még mindig szivárog...

Ötlet??
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #76779 Dátum: 2016 április 28, 06:46:06 »

Hello!

Futómű keskenyítéssel foglalkozik valaki? Tolna megye és környéke előnyben Smiley
Binci hirdetett pont nemrég:
Ha valaki szeretne teljesen új, 0-ról gyártott, erősített, állítható és keskeny hídtestet, az keressen bizalommal. Az ára 100.000 forint.
Egy darabból csőből legyártva, nem egy régi szétkaszabolva, még a magnál sincs kivágva belőle. A tornyok egyedileg, a gyári méretek szerint. Uretán persellyel. A keskenyítés lehet 7,5 vagy 10 centi, a 14-esen még dolgozunk. Fotók kb. jövő hétvégén.
Nem elérhető Kika
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #76778 Dátum: 2016 április 27, 23:54:36 »

Hello!

Futómű keskenyítéssel foglalkozik valaki? Tolna megye és környéke előnyben Smiley

VW T2/a
VW T2/b
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76777 Dátum: 2016 április 27, 21:41:30 »

A váltórúdnak gondolom egyenesnek kéne lennie, mert az enyémben van egy kis ív.
De legalább rajta van a persely acélgyűrűje.  Cool
nem egyenes!

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76776 Dátum: 2016 április 27, 21:26:54 »

A váltórúdnak gondolom egyenesnek kéne lennie, mert az enyémben van egy kis ív.
De legalább rajta van a persely acélgyűrűje.  Cool

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76775 Dátum: 2016 április 18, 00:06:33 »

Sziasztok!
Pakolásztam a bogaras cuccaim, lett egy vödörnyi csavarom innen onnan...a gyári csavarokat meg tudom különböztetni a vendég csavaroktól? Fején valami jelölés, ilyesmire gondolok...van amin a szakítószilárdság van csak, van amin csak egy stilizált F betű, Csiv felirat,  Grin
Szóval van valami tuti a megkülönböztetésre? Anyáknál, alátéteknél esetleg?
Anya? Alátééééét? Metallográfiai vizsgálat.  Evil Egyes könyvekben látni, hogy az anyákat pöttyözéssel jelölik, de elég nehéz megtalálni egy félcenti alvázvédő és az az alatti rozsda alatt...
A csavarok egyedibbek. Pl a végig menetes gyanús. Az alváz-kaszni csavarok hegyes végűek, a sárvédő csavarok hatlap feje magasabb a csavarboltban kapható M8-as csavarokénál. Ami "sűrű menet" az általában békém hagyják  Cool




Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.