www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 07:36:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13185214 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #77315 Dátum: 2016 November 16, 14:52:56 »

Miért? Kis tömegű járművel,  ha annak a forgalmijában több van, mint 800 akkor húzhat többet.
ha lesz egy 1 tengelyes tréler ami 150kg(nem lesz) akkor 650kg kis polszkit Cheesy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77314 Dátum: 2016 November 16, 08:43:37 »

Nagyrészt ebbe a kiflibe bele vannak sajtolva a diódák, amiknek mángorolt a külső részük. Elég nehezen lehet kiszedni pláne,hogy az aluba belegyógyul. Egy kis golyósprés és kint is van. Legalábbis amikkel én találkoztam.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77313 Dátum: 2016 November 15, 23:18:59 »

Most nincs meg. A házban van bent, nem egy kiflin, ami kivehető?

a kifliben  benne

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77312 Dátum: 2016 November 15, 21:44:44 »

nem férsz hozzá.... transporter generátoron nem próbáltam mert az egész generátor filléres cucc de bogár dióda híddal mindent elkövettem....
Most nincs meg. A házban van bent, nem egy kiflin, ami kivehető?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77311 Dátum: 2016 November 15, 21:43:16 »

Miért is nem cserélhető?
nem férsz hozzá.... transporter generátoron nem próbáltam mert az egész generátor filléres cucc de bogár dióda híddal mindent elkövettem....

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77310 Dátum: 2016 November 15, 08:08:03 »

szerintem a segéd dióda vagy diódák fingtak be  a dióda híd mellett vannak  kb. ugyanúgy nem cserélhetők mint a nagy diódák a hídban .....

Miért is nem cserélhető?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77309 Dátum: 2016 November 14, 21:58:45 »

Kurva jó most van nálam egy t3 1.6 td. Ha lepadlózom akkor kezd el tölteni a generátor, utána már tölt alapjáraton is. Minden indításnál el kell játszani. Ilyennel sem találkoztam még. Hát nem egy szuzuki.
szerintem a segéd dióda vagy diódák fingtak be  a dióda híd mellett vannak  kb. ugyanúgy nem cserélhetők mint a nagy diódák a hídban .....

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77308 Dátum: 2016 November 14, 21:20:13 »

Kurva jó most van nálam egy t3 1.6 td. Ha lepadlózom akkor kezd el tölteni a generátor, utána már tölt alapjáraton is. Minden indításnál el kell játszani. Ilyennel sem találkoztam még. Hát nem egy szuzuki.
Mechanikus fesz. szabályzó?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #77307 Dátum: 2016 November 14, 13:24:07 »

Alkalomadtán ránézek. Új 100A Banner akku van benne, 2 fordulatra indul. Hacsak a hat izzítógyertya nem eszi meg a feszültséget.

Gerjesztésnél van valami hiba. Akku jó? Nem esik be nagyon a feszültség?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77306 Dátum: 2016 November 14, 13:02:51 »

Nekem az LT is ezt csinálja. Felújított nem Bosch generátor....

Gerjesztésnél van valami hiba. Akku jó? Nem esik be nagyon a feszültség?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #77305 Dátum: 2016 November 14, 10:34:27 »

Nekem az LT is ezt csinálja. Felújított nem Bosch generátor....

Kurva jó most van nálam egy t3 1.6 td. Ha lepadlózom akkor kezd el tölteni a generátor, utána már tölt alapjáraton is. Minden indításnál el kell játszani. Ilyennel sem találkoztam még. Hát nem egy szuzuki.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #77304 Dátum: 2016 November 14, 09:48:51 »

Kurva jó most van nálam egy t3 1.6 td. Ha lepadlózom akkor kezd el tölteni a generátor, utána már tölt alapjáraton is. Minden indításnál el kell játszani. Ilyennel sem találkoztam még. Hát nem egy szuzuki.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #77303 Dátum: 2016 November 13, 15:10:15 »

Miért? Kis tömegű járművel,  ha annak a forgalmijában több van, mint 800 akkor húzhat többet.
Mert az ő járművének a forgalmijában max 800 kilo össztömegű ráfutófékes utánfutó vontatására van engedély. hiába húzna esetleg 1 tonna őssztömegüt, tehát nagyobbat , csak félig rakva akkor is meg lesz kínálva ha megállitják. Mármint én igy értelmeztem a kérdést. És ehez jön még hozzá hogy a vontató járműnek nehezebbnek kell lennie mint a vontatmány össztömege és az együtes összömegük B jogsival nem haladhatja meg a 3500 kilogrammot.Különben B +E jogsi kell.
« Utoljára szerkesztve: 2016 November 13, 15:15:02 írta Mr.Horsepower »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #77302 Dátum: 2016 November 13, 14:14:31 »

Nem.
Miért? Kis tömegű járművel,  ha annak a forgalmijában több van, mint 800 akkor húzhat többet.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #77301 Dátum: 2016 November 13, 14:04:55 »

Ha az autónk 800kg ráfutófékest húzhat, akkor húzhatok nagyobbat üresen, vagy kis tömegű járművel?
Nem.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #77300 Dátum: 2016 November 13, 13:38:48 »

Ha az autónk 800kg ráfutófékest húzhat, akkor húzhatok nagyobbat üresen, vagy kis tömegű járművel?
Ezt lehetne magyarul is?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77299 Dátum: 2016 November 13, 12:55:40 »

Ha az autónk 800kg ráfutófékest húzhat, akkor húzhatok nagyobbat üresen, vagy kis tömegű járművel?

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77298 Dátum: 2016 November 12, 17:42:15 »

Sok dolog történik mostanság, nem volt időm vele foglalkozni. Ezek cseréje lesz a következő.

nem nem örök de már hetekóta megy ez a vesszőfutás, gondoltam azon az első 8-10 perc után túl voltál...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77297 Dátum: 2016 November 12, 14:46:14 »

Ezekben örök életű a rotor és az elosztófedél? Nem okoskodni akarok, csak a karbikhoz nem nyúlt senki és olyan is van, hogy egyáltalán nincs szikra (be sem indul a kocsi), aztán pár perc pihenő után megy megint.

nem nem örök de már hetekóta megy ez a vesszőfutás, gondoltam azon az első 8-10 perc után túl voltál...

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77296 Dátum: 2016 November 12, 13:57:52 »

Ezekben örök életű a rotor és az elosztófedél? Nem okoskodni akarok, csak a karbikhoz nem nyúlt senki és olyan is van, hogy egyáltalán nincs szikra (be sem indul a kocsi), aztán pár perc pihenő után megy megint.

ez karbiszinkron lesz. 
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77295 Dátum: 2016 November 12, 08:39:58 »

mai próbaút: terhelésen szépen megy mind a négy henger, viszont részterhelésen 1-2 henger elmegy. Most jön az elosztófedél és rotor csere, ha nincs más ötlet.

ez karbiszinkron lesz.  hidd el végre hogyha az elektronikus gyújtással van szikra akkor mindenhol van .egy dolgot tudsz manuálisan megnézni hogy a röpsúlyok mozognak és a rugó visszahúzza . a részterhelés = átmeneti rendszer .ha a rudazat csal vagy még mindig nem tökéletes az alapjárat akkor az attól van ....  ha elküdöd futárral az elosztót (dpd 890ft) berakom egy motorba és leellenórzöm ,de szinte felesleges a kb 30 gyújtásból már vagy ötöt visszaküldtek és abból kettő volt szar az egyik callookéknál fosott be a halgenerátor amásik itt helyben nálunk elszabadult a vákumdob nélküli alaplap mert szarul csináltam meg illetve egész pontosan kapkodás miatt csak félig volt kész ....

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77294 Dátum: 2016 November 11, 10:57:11 »

Tati-féle elektronikus.

Van benne.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77293 Dátum: 2016 November 11, 05:28:50 »

Tati-féle elektronikus.

Ha vakuumos elogyujtas szabalyzo van, en megmozgatnam vele az alaplapot, mikozben jar a motor ...
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77292 Dátum: 2016 November 10, 20:54:55 »

mai próbaút: terhelésen szépen megy mind a négy henger, viszont részterhelésen 1-2 henger elmegy. Most jön az elosztófedél és rotor csere, ha nincs más ötlet.


Ha vakuumos elogyujtas szabalyzo van, en megmozgatnam vele az alaplapot, mikozben jar a motor ...

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77291 Dátum: 2016 November 10, 20:14:56 »

mai próbaút: terhelésen szépen megy mind a négy henger, viszont részterhelésen 1-2 henger elmegy. Most jön az elosztófedél és rotor csere, ha nincs más ötlet.

A karbi fúvókák tiszták voltak.
A 4-es henger gyertyája nem volt szép. A szelephézag itt egy kicsit talán nagy volt, azt beállítottam (de nem gondolom, hogy ez a baj).

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #77290 Dátum: 2016 November 10, 20:06:03 »

Air-ride?
Mibe?
bogárba

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #77289 Dátum: 2016 November 10, 20:01:02 »

<beszúrt kép törölve>
Valami készül Smiley
Air-ride?
Mibe?

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #77288 Dátum: 2016 November 10, 19:53:29 »


Valami készül Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77287 Dátum: 2016 November 07, 09:16:38 »

Tán a váciak honlapján van egy leírás. Megfelelő szögben bedugod, alátámasztod, az alvázat lenyomod, míg a helyére nem tudod ütne befelé. Nagyjából Smiley

a váciak honlapja sajnos megint nem elérhető
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #77286 Dátum: 2016 November 07, 07:18:10 »

Én meg rátettem a külön alvázra öt zsák cementet Smiley
Bakker, most mehetek a tüzépre.  Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #77285 Dátum: 2016 November 07, 07:17:39 »

Ahogy írták. Én annyival egészíteném ki, hogy mi abban az esetben ha az alváz még külön van a kasztnitól és nincs tömege és a penge emelésével az alváz is mocorogna a bakon, mi nagyméretű sodronyfeszítőt szoktunk használni. A feszítő felső szemét a lengéscsillapító felső pontjához kötjük be, az alsót meg a pengéhez. Ezzel egy kézzel, egyedül, a bakon lévő alváznál is helyére tudod húzatni a pengét.
Tetszetős megoldás, köszi.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #77284 Dátum: 2016 November 06, 11:01:54 »

Én meg rátettem a külön alvázra öt zsák cementet Smiley

Ahogy írták. Én annyival egészíteném ki, hogy mi abban az esetben ha az alváz még külön van a kasztnitól és nincs tömege és a penge emelésével az alváz is mocorogna a bakon, mi nagyméretű sodronyfeszítőt szoktunk használni. A feszítő felső szemét a lengéscsillapító felső pontjához kötjük be, az alsót meg a pengéhez. Ezzel egy kézzel, egyedül, a bakon lévő alváznál is helyére tudod húzatni a pengét.

« Utoljára szerkesztve: 2016 November 06, 11:07:39 írta gsattila »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77283 Dátum: 2016 November 06, 09:59:20 »

Ahogy írták. Én annyival egészíteném ki, hogy mi abban az esetben ha az alváz még külön van a kasztnitól és nincs tömege és a penge emelésével az alváz is mocorogna a bakon, mi nagyméretű sodronyfeszítőt szoktunk használni. A feszítő felső szemét a lengéscsillapító felső pontjához kötjük be, az alsót meg a pengéhez. Ezzel egy kézzel, egyedül, a bakon lévő alváznál is helyére tudod húzatni a pengét.

A bogár alvázba a hátsó futómű torzióját mi módon, milyen eszközzel/szerszámmal kéne összerakni, hogy baleset se legyen, és a segédeszköz is kibírja a torzió feszítését amíg a helyére kerül?

1303LS
« Hozzászólás #77282 Dátum: 2016 November 06, 08:35:33 »

A bogár alvázba a hátsó futómű torzióját mi módon, milyen eszközzel/szerszámmal kéne összerakni, hogy baleset se legyen, és a segédeszköz is kibírja a torzió feszítését amíg a helyére kerül?
Minimálisat kell feszíteni.
A penge alsó éle kb az alsó csavar fejének közepén legyen.
Kicsit emelővel ráemelsz és bekocogtatod, vagy a fedéllel behúzatod. Ha rövid a fedélcsavar akor átmenetileg 2 hosszabbal húzod be.
Kívül/belül más a ricni osztása így előfordulhat, hogy érthetetlen helyzetbe kerülsz, mert sehogy sem lesz egyforma a két oldal. Belül és kívül is állítgatni kell.
Egyszerűbb csinálni, mint elmondani.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #77281 Dátum: 2016 November 06, 08:29:35 »

Tán a váciak honlapján van egy leírás. Megfelelő szögben bedugod, alátámasztod, az alvázat lenyomod, míg a helyére nem tudod ütne befelé. Nagyjából Smiley

A bogár alvázba a hátsó futómű torzióját mi módon, milyen eszközzel/szerszámmal kéne összerakni, hogy baleset se legyen, és a segédeszköz is kibírja a torzió feszítését amíg a helyére kerül?
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #77280 Dátum: 2016 November 06, 06:39:39 »

A bogár alvázba a hátsó futómű torzióját mi módon, milyen eszközzel/szerszámmal kéne összerakni, hogy baleset se legyen, és a segédeszköz is kibírja a torzió feszítését amíg a helyére kerül?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #77279 Dátum: 2016 Október 30, 08:08:31 »

Lassan  a célban egy kis szmb















WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77278 Dátum: 2016 Október 30, 07:22:40 »

Rotor csere (hőzárlatosra tippelem), gyújtás állítás, alig futott h30/31-es karbi beszerzése és felszerelése.

Most jó, kezd összeállni. Már csak a finomhangolás van hátra, alapjárat, CO, előgyújtás.
Még vákuum csöveket kell cserélnem. Légszűrő és karbi között.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77277 Dátum: 2016 Október 30, 04:31:19 »

Tegnap egy ilyet (csak híradós kivitelt) barkácsoltunk 2 órán keresztül (ő volt a párunk egy off road versenyen), nem volt szikra. Mindent kitakarítottunk, ellenőriztünk, amihez hozzáfértünk. Katonai kivitel miatt minden külön szigetelt, a gyertyák hozzáférhetetlenek (különösen igen korlátozott szerszámkészlettel). Valószínűleg a trafó vagy a rotor lehetett a bűnös, végül trélerrel ment haza.
http://www.origo.hu/auto/20160129-steyr-puch-pinzgauer-teszt-terepjarokat-selejtez-az-osztrak-sereg.html
Külön vicces, hogy mi UAZ-zal voltunk, de picit sem voltunk irigyek. :-))))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77276 Dátum: 2016 Október 29, 23:15:44 »

Karbi, gyertyapipa, mindkét oldali féltengelyen szimmering csere. Egyik oldalt sziló kipucolása, rossz sorrendben történő össze szerelés miatt sérült alátétek, hézagolók cseréje. Kézifék bovden, mindkét oldalt fékmunka henger csere. A kétéves fékszerelék cseréje újra.
Szelephézag állítás, olaj és AC pumpa csere.

 Roll Eyes
Rotor csere (hőzárlatosra tippelem), gyújtás állítás, alig futott h30/31-es karbi beszerzése és felszerelése.

Most jó, kezd összeállni. Már csak a finomhangolás van hátra, alapjárat, CO, előgyújtás.
Még vákuum csöveket kell cserélnem. Légszűrő és karbi között.
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.