www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 00:09:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14748768 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77331 Dátum: 2016 November 28, 22:07:11 »

Eladtam egy ülésszettet, utólag derült ki a vevő számára, hogy nem jó az autójába, mert már nem eredeti az alváz és hiába stimmelt évjárat szerint és emlékezet szerint is, nem volt mégsem jó.
Az üléseim L sínesek, a padlólemez T sínes. Lakatos nem vállalta. Én nem értek hozzá, az autó tulaja nem ért hozzá, lakatos lerázta, nyilván az ülést minél kevésbé kéne átalakítani, akkor volna értelme a dolognak.

De akkor ezek szerint az ülés alsó sínjét kellene áthegeszteni, ez a legegyszerűbb? Külön ülés aljat találni nem tudom mennyire volna egyszerű.

Nem kell semmit hegesztgetni. A támlát és a huzatot kell átrakni. A sínen kívül minden egyforma. Meg is volt a két L sínes alj, de egyszerűen nem találom.  Huh

Egyébként ha nem gyári a padlólemez, akkor valószínüleg kell hegeszteni rajta, (már többen mondták)mert nem mindig párhuzamosak a sínek.  Nekem a jobb külső hátulja egy centivel kijjebb volt, belevezette az ülést a küszöbbe. Inkább ott  hegesszen, mint az ülésen. Gyárilag (nem német) vagy 8 pötty tartja.




« Utoljára szerkesztve: 2016 November 28, 22:17:55 írta Zoli »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77330 Dátum: 2016 November 28, 19:35:11 »

Elvileg még hegeszteni sem kell. A cső keretre (amin a sín is van) a rugózat csak ráhajtott fém fülekkel van rögzítve. Ha az ülőlapon lévő huzat alját leakasztod a rögzítőkarmokról, akkor simán egy fogóval és egy csavarhúzóval le tudod hajtogatni a rugózatot a keretről és ugyanígy át tudod rakni az egészet a másik alapra. (ha a forma nem különbözik).

Eladtam egy ülésszettet, utólag derült ki a vevő számára, hogy nem jó az autójába, mert már nem eredeti az alváz és hiába stimmelt évjárat szerint és emlékezet szerint is, nem volt mégsem jó.
Az üléseim L sínesek, a padlólemez T sínes. Lakatos nem vállalta. Én nem értek hozzá, az autó tulaja nem ért hozzá, lakatos lerázta, nyilván az ülést minél kevésbé kéne átalakítani, akkor volna értelme a dolognak.

De akkor ezek szerint az ülés alsó sínjét kellene áthegeszteni, ez a legegyszerűbb? Külön ülés aljat találni nem tudom mennyire volna egyszerű.


Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #77329 Dátum: 2016 November 28, 14:41:00 »

Ülés alját nem nehéz cserélni.
<beszúrt kép törölve>
Eladtam egy ülésszettet, utólag derült ki a vevő számára, hogy nem jó az autójába, mert már nem eredeti az alváz és hiába stimmelt évjárat szerint és emlékezet szerint is, nem volt mégsem jó.
Az üléseim L sínesek, a padlólemez T sínes. Lakatos nem vállalta. Én nem értek hozzá, az autó tulaja nem ért hozzá, lakatos lerázta, nyilván az ülést minél kevésbé kéne átalakítani, akkor volna értelme a dolognak.

De akkor ezek szerint az ülés alsó sínjét kellene áthegeszteni, ez a legegyszerűbb? Külön ülés aljat találni nem tudom mennyire volna egyszerű.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #77328 Dátum: 2016 November 23, 10:37:55 »

Ezért szereztem be egy gyári padlólemezt.  Wink
nekem is azt kellett volna, de már mindegy
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77327 Dátum: 2016 November 23, 10:19:33 »

Ülés alját nem nehéz cserélni.
<beszúrt kép törölve>
Nem kell semmit hegesztgetni. A támlát és a huzatot kell átrakni. A sínen kívül minden egyforma. Meg is volt a két L sínes alj, de egyszerűen nem találom.  Huh

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77326 Dátum: 2016 November 23, 10:07:15 »

Ezért szereztem be egy gyári padlólemezt.  Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #77325 Dátum: 2016 November 23, 09:13:02 »

Sziasztok!

Talán lerágott csont, de nem nagyon találtam erről normális leírást.

Mennyire nagy meló T sínesről L sínesre alakítani a padlólemezt? Lakatos nem akarná vállalni, mert "akkor gyengül a padlólemez".
Vagy egyszerűbb az ülést átalakítani? Ki hogy oldaná meg legkisebb melóval és anyagi beruházással?

Köszi!
nem pont ez az eset, de nálam az előző padlólemez helyére (az sem volt gyári, de legalább volt benne anyag és pontos volt) került mexikói, vagy milyet lehet mostanában kapni. L sínes mindkettő. de ez az új sokkal gyengébb. nem pontos a padlólemezen a két sín távolsága, nem is párhuzamosak, és az anyag is hajlik kicsit így az ülés kotyog kicsit a helyén. sőt, a beakasztó fésű vagy hogy nevezzem, amivel az ülést beállítod hogy mennyire legyen elöl vagy hátul, az is olyan pontatlan volt, hogy az ülésen lévő ellendarab nem fért bele, meg kellett flexelni.
Szóval ha az L sín nem elég pontos, akkor az ülés nem lesz teljesen fix. én inkább az ülést próbálnám alakítani, ahogy a többiek is javasolták, azért is, mert az ülés alja sokkal masszívabb, mint ez a két sín (legalábbis mint a mexikói sín)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77324 Dátum: 2016 November 22, 18:10:28 »

Sziasztok!

Talán lerágott csont, de nem nagyon találtam erről normális leírást.

Mennyire nagy meló T sínesről L sínesre alakítani a padlólemezt? Lakatos nem akarná vállalni, mert "akkor gyengül a padlólemez".
Vagy egyszerűbb az ülést átalakítani? Ki hogy oldaná meg legkisebb melóval és anyagi beruházással?

Köszi!
Ami azt illeti, a T sínes ülések modernebbek. Én nem cserélnék visszafelé. De alakítottunk T sínes ülést L sínesre. Elég pontos lakatosmunka kell hozzá, levágni az ülés aljáról a síneket, és precízen visszahegeszteni a másikat.

Bácsi Győző
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77323 Dátum: 2016 November 22, 17:59:03 »

Sziasztok!

Talán lerágott csont, de nem nagyon találtam erről normális leírást.

Mennyire nagy meló T sínesről L sínesre alakítani a padlólemezt? Lakatos nem akarná vállalni, mert "akkor gyengül a padlólemez".
Vagy egyszerűbb az ülést átalakítani? Ki hogy oldaná meg legkisebb melóval és anyagi beruházással?

Köszi!
Ülés alját nem nehéz cserélni.

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #77322 Dátum: 2016 November 22, 16:59:16 »

Sziasztok!

Talán lerágott csont, de nem nagyon találtam erről normális leírást.

Mennyire nagy meló T sínesről L sínesre alakítani a padlólemezt? Lakatos nem akarná vállalni, mert "akkor gyengül a padlólemez".
Vagy egyszerűbb az ülést átalakítani? Ki hogy oldaná meg legkisebb melóval és anyagi beruházással?

Köszi!

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77321 Dátum: 2016 November 22, 08:03:26 »

Elosztófedél és rotor kicserélődött, jobb lett a kocsi, de részterhelésen rángat (egy henger hol megy, hol nem).
Tavasszal lebontok mindent, kap 4 új gyertyát (képtelen vagyok kivenni a hátsókat a szívócsonkok levétele nélkül) és folytatódik a sztori. :-)


Üvegeld meg hogy kiégjenek a gyertyák, lehet, hogy a karbin is segít. De a karbi környéke gyanúsabb (elszegényedik középen), ha elektromos hiba, akkor minden tartományban jelentkezik. Elektrós gyújtsánál meg vagy van, vagy nincs...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77320 Dátum: 2016 November 22, 05:11:28 »

Elosztófedél és rotor kicserélődött, jobb lett a kocsi, de részterhelésen rángat (egy henger hol megy, hol nem).
Tavasszal lebontok mindent, kap 4 új gyertyát (képtelen vagyok kivenni a hátsókat a szívócsonkok levétele nélkül) és folytatódik a sztori. :-)

nem nem örök de már hetekóta megy ez a vesszőfutás, gondoltam azon az első 8-10 perc után túl voltál...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77319 Dátum: 2016 November 17, 11:22:59 »

ok máris küldöm a hidat kettőt is de ha befosnak neked kell kiszedni a motort és venni bele újat majd visszaszerelni .😉
küggyed , a hidat megcsinálom de a többivel nem foglalkozom Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77318 Dátum: 2016 November 17, 09:08:25 »

ok máris küldöm a hidat kettőt is de ha befosnak neked kell kiszedni a motort és venni bele újat majd visszaszerelni .😉

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77317 Dátum: 2016 November 17, 06:44:15 »

nem csak a nagyteljesítményű diódák vannak benne amúgy azoknak nem a kipréselésével van a baj hanem az újat bepréseled összerakod a generátort padon bevizsgálják összerakod a motort mérsz töltést állványon ,berakod a motort majd egy óra múlva veheted ki mert beszart .... én nem hallgattam az szakira 2szer is javíttattam diódahidat mindkétszer ki kellett venni a motort .....

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77316 Dátum: 2016 November 16, 22:31:52 »

Nagyrészt ebbe a kiflibe bele vannak sajtolva a diódák, amiknek mángorolt a külső részük. Elég nehezen lehet kiszedni pláne,hogy az aluba belegyógyul. Egy kis golyósprés és kint is van. Legalábbis amikkel én találkoztam.
nem csak a nagyteljesítményű diódák vannak benne amúgy azoknak nem a kipréselésével van a baj hanem az újat bepréseled összerakod a generátort padon bevizsgálják összerakod a motort mérsz töltést állványon ,berakod a motort majd egy óra múlva veheted ki mert beszart .... én nem hallgattam az szakira 2szer is javíttattam diódahidat mindkétszer ki kellett venni a motort .....

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #77315 Dátum: 2016 November 16, 14:52:56 »

Miért? Kis tömegű járművel,  ha annak a forgalmijában több van, mint 800 akkor húzhat többet.
ha lesz egy 1 tengelyes tréler ami 150kg(nem lesz) akkor 650kg kis polszkit Cheesy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77314 Dátum: 2016 November 16, 08:43:37 »

Nagyrészt ebbe a kiflibe bele vannak sajtolva a diódák, amiknek mángorolt a külső részük. Elég nehezen lehet kiszedni pláne,hogy az aluba belegyógyul. Egy kis golyósprés és kint is van. Legalábbis amikkel én találkoztam.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77313 Dátum: 2016 November 15, 23:18:59 »

Most nincs meg. A házban van bent, nem egy kiflin, ami kivehető?

a kifliben  benne

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77312 Dátum: 2016 November 15, 21:44:44 »

nem férsz hozzá.... transporter generátoron nem próbáltam mert az egész generátor filléres cucc de bogár dióda híddal mindent elkövettem....
Most nincs meg. A házban van bent, nem egy kiflin, ami kivehető?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77311 Dátum: 2016 November 15, 21:43:16 »

Miért is nem cserélhető?
nem férsz hozzá.... transporter generátoron nem próbáltam mert az egész generátor filléres cucc de bogár dióda híddal mindent elkövettem....

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77310 Dátum: 2016 November 15, 08:08:03 »

szerintem a segéd dióda vagy diódák fingtak be  a dióda híd mellett vannak  kb. ugyanúgy nem cserélhetők mint a nagy diódák a hídban .....

Miért is nem cserélhető?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77309 Dátum: 2016 November 14, 21:58:45 »

Kurva jó most van nálam egy t3 1.6 td. Ha lepadlózom akkor kezd el tölteni a generátor, utána már tölt alapjáraton is. Minden indításnál el kell játszani. Ilyennel sem találkoztam még. Hát nem egy szuzuki.
szerintem a segéd dióda vagy diódák fingtak be  a dióda híd mellett vannak  kb. ugyanúgy nem cserélhetők mint a nagy diódák a hídban .....

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77308 Dátum: 2016 November 14, 21:20:13 »

Kurva jó most van nálam egy t3 1.6 td. Ha lepadlózom akkor kezd el tölteni a generátor, utána már tölt alapjáraton is. Minden indításnál el kell játszani. Ilyennel sem találkoztam még. Hát nem egy szuzuki.
Mechanikus fesz. szabályzó?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #77307 Dátum: 2016 November 14, 13:24:07 »

Alkalomadtán ránézek. Új 100A Banner akku van benne, 2 fordulatra indul. Hacsak a hat izzítógyertya nem eszi meg a feszültséget.

Gerjesztésnél van valami hiba. Akku jó? Nem esik be nagyon a feszültség?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77306 Dátum: 2016 November 14, 13:02:51 »

Nekem az LT is ezt csinálja. Felújított nem Bosch generátor....

Gerjesztésnél van valami hiba. Akku jó? Nem esik be nagyon a feszültség?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #77305 Dátum: 2016 November 14, 10:34:27 »

Nekem az LT is ezt csinálja. Felújított nem Bosch generátor....

Kurva jó most van nálam egy t3 1.6 td. Ha lepadlózom akkor kezd el tölteni a generátor, utána már tölt alapjáraton is. Minden indításnál el kell játszani. Ilyennel sem találkoztam még. Hát nem egy szuzuki.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #77304 Dátum: 2016 November 14, 09:48:51 »

Kurva jó most van nálam egy t3 1.6 td. Ha lepadlózom akkor kezd el tölteni a generátor, utána már tölt alapjáraton is. Minden indításnál el kell játszani. Ilyennel sem találkoztam még. Hát nem egy szuzuki.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #77303 Dátum: 2016 November 13, 15:10:15 »

Miért? Kis tömegű járművel,  ha annak a forgalmijában több van, mint 800 akkor húzhat többet.
Mert az ő járművének a forgalmijában max 800 kilo össztömegű ráfutófékes utánfutó vontatására van engedély. hiába húzna esetleg 1 tonna őssztömegüt, tehát nagyobbat , csak félig rakva akkor is meg lesz kínálva ha megállitják. Mármint én igy értelmeztem a kérdést. És ehez jön még hozzá hogy a vontató járműnek nehezebbnek kell lennie mint a vontatmány össztömege és az együtes összömegük B jogsival nem haladhatja meg a 3500 kilogrammot.Különben B +E jogsi kell.
« Utoljára szerkesztve: 2016 November 13, 15:15:02 írta Mr.Horsepower »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #77302 Dátum: 2016 November 13, 14:14:31 »

Nem.
Miért? Kis tömegű járművel,  ha annak a forgalmijában több van, mint 800 akkor húzhat többet.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #77301 Dátum: 2016 November 13, 14:04:55 »

Ha az autónk 800kg ráfutófékest húzhat, akkor húzhatok nagyobbat üresen, vagy kis tömegű járművel?
Nem.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #77300 Dátum: 2016 November 13, 13:38:48 »

Ha az autónk 800kg ráfutófékest húzhat, akkor húzhatok nagyobbat üresen, vagy kis tömegű járművel?
Ezt lehetne magyarul is?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77299 Dátum: 2016 November 13, 12:55:40 »

Ha az autónk 800kg ráfutófékest húzhat, akkor húzhatok nagyobbat üresen, vagy kis tömegű járművel?

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77298 Dátum: 2016 November 12, 17:42:15 »

Sok dolog történik mostanság, nem volt időm vele foglalkozni. Ezek cseréje lesz a következő.

nem nem örök de már hetekóta megy ez a vesszőfutás, gondoltam azon az első 8-10 perc után túl voltál...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77297 Dátum: 2016 November 12, 14:46:14 »

Ezekben örök életű a rotor és az elosztófedél? Nem okoskodni akarok, csak a karbikhoz nem nyúlt senki és olyan is van, hogy egyáltalán nincs szikra (be sem indul a kocsi), aztán pár perc pihenő után megy megint.

nem nem örök de már hetekóta megy ez a vesszőfutás, gondoltam azon az első 8-10 perc után túl voltál...

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77296 Dátum: 2016 November 12, 13:57:52 »

Ezekben örök életű a rotor és az elosztófedél? Nem okoskodni akarok, csak a karbikhoz nem nyúlt senki és olyan is van, hogy egyáltalán nincs szikra (be sem indul a kocsi), aztán pár perc pihenő után megy megint.

ez karbiszinkron lesz. 
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77295 Dátum: 2016 November 12, 08:39:58 »

mai próbaút: terhelésen szépen megy mind a négy henger, viszont részterhelésen 1-2 henger elmegy. Most jön az elosztófedél és rotor csere, ha nincs más ötlet.

ez karbiszinkron lesz.  hidd el végre hogyha az elektronikus gyújtással van szikra akkor mindenhol van .egy dolgot tudsz manuálisan megnézni hogy a röpsúlyok mozognak és a rugó visszahúzza . a részterhelés = átmeneti rendszer .ha a rudazat csal vagy még mindig nem tökéletes az alapjárat akkor az attól van ....  ha elküdöd futárral az elosztót (dpd 890ft) berakom egy motorba és leellenórzöm ,de szinte felesleges a kb 30 gyújtásból már vagy ötöt visszaküldtek és abból kettő volt szar az egyik callookéknál fosott be a halgenerátor amásik itt helyben nálunk elszabadult a vákumdob nélküli alaplap mert szarul csináltam meg illetve egész pontosan kapkodás miatt csak félig volt kész ....

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77294 Dátum: 2016 November 11, 10:57:11 »

Tati-féle elektronikus.

Van benne.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77293 Dátum: 2016 November 11, 05:28:50 »

Tati-féle elektronikus.

Ha vakuumos elogyujtas szabalyzo van, en megmozgatnam vele az alaplapot, mikozben jar a motor ...
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77292 Dátum: 2016 November 10, 20:54:55 »

mai próbaút: terhelésen szépen megy mind a négy henger, viszont részterhelésen 1-2 henger elmegy. Most jön az elosztófedél és rotor csere, ha nincs más ötlet.


Ha vakuumos elogyujtas szabalyzo van, en megmozgatnam vele az alaplapot, mikozben jar a motor ...

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.