www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 26, 12:37:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14707709 alkalommal)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #77611 Dátum: 2017 Március 04, 08:32:12 »

400€ alá nem mennék. 2 karbi, két csonk rudazat, fényes, csicsa, baba.
köszönöm még képlékeny a dolog
 legelőször ez érdekel-ne részletesebben:
nem hoz egy lóerőt sem csak a szívás lesz vele
mármint hogy miéért?
1303LS
« Hozzászólás #77610 Dátum: 2017 Március 04, 08:22:41 »

Nekem pont lenne is eladó KIT-em Empi EPC szimplaszívós csonkkal, rudazattal, 1000km-t sem futott.
EPC 34 ha jól mondom, ez az ICT csereszabata. Szóval 1 torok, könnyen kezelhető.
1303LS
« Hozzászólás #77609 Dátum: 2017 Március 04, 08:17:58 »

ára?
400€ alá nem mennék. 2 karbi, két csonk rudazat, fényes, csicsa, baba.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #77608 Dátum: 2017 Március 04, 07:39:22 »

Nekem pont lenne is eladó KIT-em Empi EPC szimplaszívós csonkkal, rudazattal, 1000km-t sem futott.
ára?
1303LS
« Hozzászólás #77607 Dátum: 2017 Március 04, 05:35:46 »

szerintem a typ3 karbit felejtsd el ,nem hoz egy lóerőt sem csak a szívás lesz vele . be kell ruházni  egy ict-re vagy hebrákolni rá valamit .....
Nekem pont lenne is eladó KIT-em Empi EPC szimplaszívós csonkkal, rudazattal, 1000km-t sem futott.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77606 Dátum: 2017 Március 03, 22:34:43 »

erős motor lesz☺
 1.6 új hd szett
  typ3 duplakarbijával
 szimplaszívós hf
na jó nem lesz olyan nagyon erős csak kicsit
szerintem a typ3 karbit felejtsd el ,nem hoz egy lóerőt sem csak a szívás lesz vele . be kell ruházni  egy ict-re vagy hebrákolni rá valamit .....

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #77605 Dátum: 2017 Március 03, 21:49:24 »

Ott is meggondolnám.
Téli gumim 165R15. Annyival nagyobb az áttétel, hogy 3-asban jobb neki az 50 km/h.
erős motor lesz☺
 1.6 új hd szett
  typ3 duplakarbijával
 szimplaszívós hf
na jó nem lesz olyan nagyon erős csak kicsit
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #77604 Dátum: 2017 Március 03, 18:11:04 »

Gyári benzincső belső átmérője mekkora? (Alagútban a fém.)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #77603 Dátum: 2017 Március 03, 09:46:58 »

Ott is meggondolnám.
Téli gumim 165R15. Annyival nagyobb az áttétel, hogy 3-asban jobb neki az 50 km/h.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #77602 Dátum: 2017 Március 03, 09:08:32 »

Ott is meggondolnám.
Téli gumim 165R15. Annyival nagyobb az áttétel, hogy 3-asban jobb neki az 50 km/h.
www.motorgenerál.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77601 Dátum: 2017 Március 03, 08:52:29 »

most a bogaráról van szó
Ott is meggondolnám.
Téli gumim 165R15. Annyival nagyobb az áttétel, hogy 3-asban jobb neki az 50 km/h.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77600 Dátum: 2017 Március 03, 08:33:04 »

most a bogaráról van szó
Ja, nem jött át. Smiley
Hajrá!

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #77599 Dátum: 2017 Március 03, 08:04:27 »

Lehet kapni boltba' végáttételt. Munkával együtt legalább annyi, mint egy váltó ára.
Amúgy buszba én meggondolnám (persze motortól is függ), szimplán a hűtés miatt. Volt már erről is szó itt.
most a bogaráról van szó
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77598 Dátum: 2017 Március 03, 08:02:48 »

Akkor én még körbejárnám azt a témát, hogy a mostani lengőtengelyesnek a végáttételét, hogyan lehetne meghosszabbítani. Talán egyszerűbb és olcsóbb is lehet, mint faragni/átépíteni. Ha jól emlékszem Maresz csinált ilyet vagy tudott difit, hátha.
Lehet kapni boltba' végáttételt. Munkával együtt legalább annyi, mint egy váltó ára.
Amúgy buszba én meggondolnám (persze motortól is függ), szimplán a hűtés miatt. Volt már erről is szó itt.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #77597 Dátum: 2017 Március 03, 07:02:06 »

kell a magasabb utazó
Akkor én még körbejárnám azt a témát, hogy a mostani lengőtengelyesnek a végáttételét, hogyan lehetne meghosszabbítani. Talán egyszerűbb és olcsóbb is lehet, mint faragni/átépíteni. Ha jól emlékszem Maresz csinált ilyet vagy tudott difit, hátha.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #77596 Dátum: 2017 Március 03, 06:56:18 »

Mindenképpen jobb a szárazféltengelyes, zongorázni lehet a különbséget, viszont átépíteni a kocsit én nem vállalnám be, annyit nem ér.
Azt a hosszúváltót eladnám a helyedben, csillagokban van már az ára.
kell a magasabb utazó
 és nem profitorientált a projekt... sőt☺
1303LS
« Hozzászólás #77595 Dátum: 2017 Március 03, 06:05:12 »

nem találom
csak ennyit:

A váltó még mindig nyitott kérdés, itt van egy száraz féltengelyes hosszú váltóm, vagy átépítem olajosra, vagy az autót száraz féltengelyesre, ez utóbbi nagy feladat a kasztni levétele nélkül, még nagyon meggondolom. A váltót sem egyszerű átépíteni, mert új ház kell hozzá, ugyanis ez csak egy oldalon szerelhető difis.

annyi a különbség hogy a kasztni lent van és két oldalon szerelhető a váltóm

tehát vagy a váltó építödik olajosra vagy az autó száraz féltengelyesre
melyik végeredmény "okoz több örömet---- jobb autót"?
Mindenképpen jobb a szárazféltengelyes, zongorázni lehet a különbséget, viszont átépíteni a kocsit én nem vállalnám be, annyit nem ér.
Azt a hosszúváltót eladnám a helyedben, csillagokban van már az ára.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #77594 Dátum: 2017 Március 03, 00:09:48 »

van valahol összehasonlítás olajos, kontra száraz féltengelyes hátsó futómű tekintetében?

előnyök hátrányok, melyik miben jó, menettulajdonságok, kényelmi szempontok, ilyesmi...

sima bogár,
1600-os motor félhosszú váltó
nincs: ültetési szándék-drift-versenyzés,

 csak sima lendületes használat

esetleg ha írna valaki hozzáértő pár sort..... köszönöm előre is

Nem sorolom magam ide, de volt mindketto, eg es fold a szaraz javara

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77593 Dátum: 2017 Március 02, 21:23:35 »

nem találom
csak ennyit:

A váltó még mindig nyitott kérdés, itt van egy száraz féltengelyes hosszú váltóm, vagy átépítem olajosra, vagy az autót száraz féltengelyesre, ez utóbbi nagy feladat a kasztni levétele nélkül, még nagyon meggondolom. A váltót sem egyszerű átépíteni, mert új ház kell hozzá, ugyanis ez csak egy oldalon szerelhető difis.

annyi a különbség hogy a kasztni lent van és két oldalon szerelhető a váltóm

tehát vagy a váltó építödik olajosra vagy az autó száraz féltengelyesre
melyik végeredmény "okoz több örömet---- jobb autót"?
Okosok szerint a száraz féltengelyes jobb. A lengőtokosnál változik a nyomtáv be-kirugózáskor, ami instabilitást is okozhat (lásd még Mercedes 300 SL w198). Átépíteni viszont nem egyszerű, kasztnin is kell hegeszteni asszem'.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #77592 Dátum: 2017 Március 02, 18:32:53 »

Stunt oldalán volt erről - ha jól emlékszem.
nem találom
csak ennyit:

A váltó még mindig nyitott kérdés, itt van egy száraz féltengelyes hosszú váltóm, vagy átépítem olajosra, vagy az autót száraz féltengelyesre, ez utóbbi nagy feladat a kasztni levétele nélkül, még nagyon meggondolom. A váltót sem egyszerű átépíteni, mert új ház kell hozzá, ugyanis ez csak egy oldalon szerelhető difis.

annyi a különbség hogy a kasztni lent van és két oldalon szerelhető a váltóm

tehát vagy a váltó építödik olajosra vagy az autó száraz féltengelyesre
melyik végeredmény "okoz több örömet---- jobb autót"?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77591 Dátum: 2017 Március 02, 16:07:28 »

van valahol összehasonlítás olajos, kontra száraz féltengelyes hátsó futómű tekintetében?

előnyök hátrányok, melyik miben jó, menettulajdonságok, kényelmi szempontok, ilyesmi...

sima bogár,
1600-os motor félhosszú váltó
nincs: ültetési szándék-drift-versenyzés,

 csak sima lendületes használat

esetleg ha írna valaki hozzáértő pár sort..... köszönöm előre is
Stunt oldalán volt erről - ha jól emlékszem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #77590 Dátum: 2017 Március 02, 15:06:44 »

van valahol összehasonlítás olajos, kontra száraz féltengelyes hátsó futómű tekintetében?

előnyök hátrányok, melyik miben jó, menettulajdonságok, kényelmi szempontok, ilyesmi...

sima bogár,
1600-os motor félhosszú váltó
nincs: ültetési szándék-drift-versenyzés,

 csak sima lendületes használat

esetleg ha írna valaki hozzáértő pár sort..... köszönöm előre is
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77589 Dátum: 2017 Március 02, 12:26:29 »

Bendix vagy Ruville gömbfej? Melyiket vennétek?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77588 Dátum: 2017 Február 24, 15:50:53 »

Nekem az omega alakú rögzítő esett le egyszer és ékelődött a pofa alá az csinált ilyet.
Amikor ez másodszor fordul elő, az ember cseréli a csapszeget egy önzárós anyával ellátott csavarra...

Bácsi Győző
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #77587 Dátum: 2017 Február 22, 20:58:58 »

Reggel hosszabb állás után indultam volna a bogárral, de a hátsó fékek befogtak.
Előre nem akart engedni így picit visszatolattam ekkor engedett.

Na azóta fékezésnél pulzál a pedál.
Szabályozhatom a szar 1 éves ATE dobokat?
Nekem az omega alakú rögzítő esett le egyszer és ékelődött a pofa alá az csinált ilyet.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77586 Dátum: 2017 Február 21, 22:03:34 »

A felfekvő rész, ha nem derékszög már üt is a dob. Már a menetemelkedés is pici nyolcast okoz. Szívtam a felszabályzott dobbal pont ezért. Végén kínomban felcseréltem a jobbost a balos dobbal, és átment a vizsgán nem ütött a dob. Ha laza a nagy csavar, akkor is üthet a dob, mert nyolcast csinál, és lüktet a pedál. Nem tojás a dob! Ezt külön kihangsúlyozom.
Köszönöm.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77585 Dátum: 2017 Február 21, 22:00:16 »

A felfekvő rész, ha nem derékszög már üt is a dob. Már a menetemelkedés is pici nyolcast okoz. Szívtam a felszabályzott dobbal pont ezért. Végén kínomban felcseréltem a jobbost a balos dobbal, és átment a vizsgán nem ütött a dob. Ha laza a nagy csavar, akkor is üthet a dob, mert nyolcast csinál, és lüktet a pedál. Nem tojás a dob! Ezt külön kihangsúlyozom.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77584 Dátum: 2017 Február 21, 21:52:48 »

Meg kell jelölni leszedés előtt, mert bizony ha nem arra a ricnire teszed, hanem 180 fokkal elrakod, lehet ütése a dobnak.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77583 Dátum: 2017 Február 21, 19:55:20 »

Nekem is volt fenn Samko, minden vizsga előtt fel kellett szabályozni. Aztán meguntam, vettem ATE-t meg új betéteket, és új rögzítőket. Ősszel két új munkahengert, új kézifék bowdent és új fékbetét rögzítőket   . Szóval kíváncsi leszek. Adok neki 200 km-t ha utána is üt akkor szétszedem.
Szerencsére az enyémen még az eredeti dobok vannak. Igaz szabályoztattam őket és az első hátsó fék munkahengereket cseréltem.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77582 Dátum: 2017 Február 21, 19:22:21 »

Ha pulzál a pedál az inkább ovalitás, ha a fékezés intenzitása hullámzó, akkor lehet, hogy felrozsdásodott a  felület, de az hamar le kell hogy kopjon......
Kicsit itt off mert SzMT3...
Nekem is volt fenn Samko, minden vizsga előtt fel kellett szabályozni. Aztán meguntam, vettem ATE-t meg új betéteket, és új rögzítőket. Ősszel két új munkahengert, új kézifék bowdent és új fékbetét rögzítőket   . Szóval kíváncsi leszek. Adok neki 200 km-t ha utána is üt akkor szétszedem.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #77581 Dátum: 2017 Február 21, 13:07:05 »

Reggel hosszabb állás után indultam volna a bogárral, de a hátsó fékek befogtak.
Előre nem akart engedni így picit visszatolattam ekkor engedett.

Na azóta fékezésnél pulzál a pedál.
Szabályozhatom a szar 1 éves ATE dobokat?
Ha pulzál a pedál az inkább ovalitás, ha a fékezés intenzitása hullámzó, akkor lehet, hogy felrozsdásodott a  felület, de az hamar le kell hogy kopjon......
Kicsit itt off mert SzMT3
Szóval dob ovalitásról, meg csak annyit, hogy a tranyón, ki kellet cserélni a munkahengereket, ill a betéteket, ha már lúd...... és kopottnak is tűntek, kapott két új dobot, mivel samko (Itali)  nem a legolcsób, de nem is "drága",a szerelő szerint munkahengerekben jó gyártó terméke került bele, gondoltam ez is legyen az, kb 3 fékezés után után intnezíven pulzál a pedál, le szerel, méreget, ovális, üzletbe vissza, gari.... cseredarab másnapra HANS PRIES-TOPRAN,( a pócvágeny beszállítója is volt fék futómű területen, elvileg nem szar minőség, a passatomon minden fékalkatrész ilyen, már 40000km óta, gond nélkül), kb 10 km után szintén pulzál a pedál, leszerel méreget, kiderült, hogy a fennlévő használt kopottnak tűnő dobok nem oválisak, ill. a belső átmérő 0.02-al kisebb, az anyagvastagság 0.01-al nagyobb a az új dobnál.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
1303LS
« Hozzászólás #77580 Dátum: 2017 Február 21, 10:45:20 »

Vagy beleég a ferrodol-ba.

Az is lehet, de jó helyen van az ott is. Cheesy
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #77579 Dátum: 2017 Február 21, 09:48:39 »

Vagy beleég a ferrodol-ba.

Nem kell azt szétszedni, majd lekopik a rozsda és jó lesz.
1303LS
« Hozzászólás #77578 Dátum: 2017 Február 21, 05:35:15 »

Nem volt. Viszont amikor beálltam a helyére éppen -15 fok volt, lehet nem jött vissza a betét.  Undecided

3 hetet állt. Na majd szerda délután szétborítom, ha szép idő lesz.
Nem kell azt szétszedni, majd lekopik a rozsda és jó lesz.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77577 Dátum: 2017 Február 20, 18:49:33 »

Nem a dobok a szarok, hanem nem  állunk le téli behúzott kézifékkel.  
Nem volt. Viszont amikor beálltam a helyére éppen -15 fok volt, lehet nem jött vissza a betét.  Undecided

3 hetet állt. Na majd szerda délután szétborítom, ha szép idő lesz.
1303LS
« Hozzászólás #77576 Dátum: 2017 Február 20, 18:37:32 »

Reggel hosszabb állás után indultam volna a bogárral, de a hátsó fékek befogtak.
Előre nem akart engedni így picit visszatolattam ekkor engedett.

Na azóta fékezésnél pulzál a pedál.
Szabályozhatom a szar 1 éves ATE dobokat?
Mi az a hosszabb? Hónapok?
Ha igen, majd ledörzsöli a rozsdát a betét és jó lesz.
Nem a dobok a szarok, hanem nem  állunk le téli behúzott kézifékkel.  
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77575 Dátum: 2017 Február 20, 18:36:40 »

Reggel hosszabb állás után indultam volna a bogárral, de a hátsó fékek befogtak.
Előre nem akart engedni így picit visszatolattam ekkor engedett.

Na azóta fékezésnél pulzál a pedál.
Szabályozhatom a szar 1 éves ATE dobokat?
Majd lekopik a rozsda, és idővel jó lesz.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77574 Dátum: 2017 Február 20, 16:25:09 »

Reggel hosszabb állás után indultam volna a bogárral, de a hátsó fékek befogtak.
Előre nem akart engedni így picit visszatolattam ekkor engedett.

Na azóta fékezésnél pulzál a pedál.
Szabályozhatom a szar 1 éves ATE dobokat?
1303LS
« Hozzászólás #77573 Dátum: 2017 Február 20, 07:25:35 »

Ja, azt minden 400 méter után tolnád míg ki nem hül.  Evil
Még hűtés sincs rajtuk. 
Ez is pont 10 éve szerelgetődött.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #77572 Dátum: 2017 Február 19, 17:57:19 »

Kivéve mondjuk a pre, ahol súllyal...
az én 69-es f-es motoromon is súly van

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.