www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 22, 19:30:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14649505 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #78811 Dátum: 2019 Március 07, 00:16:05 »

az AR-es motorhoz való karbinak egész más a gyorsító membránja mint az összes többinek . ez szopás gyanus játék lesz Roll Eyes
34-es karbi van rajta neki,szerintem az nem a gyári,AR-eshez való karbi.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78810 Dátum: 2019 Március 06, 22:15:16 »

Igen, fog kapni egy felújító szettet egy membránnal és egy gyorsító fúvókát is cserélek. Megpróbálom jól áttisztítani a karburátort, veszek hozzá tisztító sprayt és meglátom, mit sikerül vele elérnem.
Köszönöm a hozzá szólásaitokat!  Smiley
az AR-es motorhoz való karbinak egész más a gyorsító membránja mint az összes többinek . ez szopás gyanus játék lesz Roll Eyes

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78809 Dátum: 2019 Március 05, 15:40:52 »

Igen, fog kapni egy felújító szettet egy membránnal és egy gyorsító fúvókát is cserélek. Megpróbálom jól áttisztítani a karburátort, veszek hozzá tisztító sprayt és meglátom, mit sikerül vele elérnem.
Köszönöm a hozzá szólásaitokat!  Smiley
AR-es motor.
Tünetek alapján, szivató kikapcsol és el kezd fuldokolni.
Előmelegító cső átjárható? Ugye ezen a motoron extra vékony.
Nem elérhető Csaba03
Hozzászólások: 10

« Hozzászólás #78808 Dátum: 2019 Március 05, 15:23:09 »

Cseréld ki a gyorsítómembránt.

Igen, fog kapni egy felújító szettet egy membránnal és egy gyorsító fúvókát is cserélek. Megpróbálom jól áttisztítani a karburátort, veszek hozzá tisztító sprayt és meglátom, mit sikerül vele elérnem.
Köszönöm a hozzá szólásaitokat!  Smiley
1303LS
« Hozzászólás #78807 Dátum: 2019 Március 05, 15:05:51 »

Igen, nálam a fulladásos helyzet van...
Közben keresgélek, olvasgatok ezt-azt... Találtam egy cikket, nem tudom, hogy erről tudtok e:
http://1967beetle.com/carburetor-rebuild/
Illetve nem lehetséges, hogy mondjuk a gyorsító membránon keressem a hibát? Persze annyi minden lehetséges és amíg meg nem találom, addig nyilván nem fogom tudni. A hétvégén fogok tudni csak foglalkozni vele, sajnos...
Cseréld ki a gyorsítómembránt.
Nem elérhető Csaba03
Hozzászólások: 10

« Hozzászólás #78806 Dátum: 2019 Március 05, 13:56:31 »

Falslevegőkeresés egyik módja a féktisztító fújkálása a gyanús helyekre és figyelni a motorjárás változását, kritikus a két gumiharang a szívócsövön a kanyarok előtt.
De ez inkább zárt fojtószelepnél játszik. ebből is jön a következő keresési módszer.
Padlógáz adáskor a szívótorokban lecsökken a falslevegő és a rendes ott áramolni hivatott levegő aránya a falslevegő hátrányára és a motor vígan fog pörögni. Asszem nálad nem ez van.



Igen, nálam a fulladásos helyzet van...
Közben keresgélek, olvasgatok ezt-azt... Találtam egy cikket, nem tudom, hogy erről tudtok e:
http://1967beetle.com/carburetor-rebuild/
Illetve nem lehetséges, hogy mondjuk a gyorsító membránon keressem a hibát? Persze annyi minden lehetséges és amíg meg nem találom, addig nyilván nem fogom tudni. A hétvégén fogok tudni csak foglalkozni vele, sajnos...
1303LS
« Hozzászólás #78805 Dátum: 2019 Március 05, 12:01:34 »

Nagyon köszönöm MINDENKINEK az észrevételt, hozzá szólást. Igen, sajnos ez egy olyan dolog, ami időigényes lesz ezt már az elején gondoltam. Az általatok leírtakat fogom követni, megnézem, hogy szív e fals levegőt illetve hogy mi okozhatja a benzinhiányt gyorsításnál. Lehet gyorsítómembrán hiba is....
Minden esetre köszönöm!
Karbi ismét szétszed de azt hiszem adok neki egy felújító szettet, megérdemli és az a biztos!
Falslevegőkeresés egyik módja a féktisztító fújkálása a gyanús helyekre és figyelni a motorjárás változását, kritikus a két gumiharang a szívócsövön a kanyarok előtt.
De ez inkább zárt fojtószelepnél játszik. ebből is jön a következő keresési módszer.
Padlógáz adáskor a szívótorokban lecsökken a falslevegő és a rendes ott áramolni hivatott levegő aránya a falslevegő hátrányára és a motor vígan fog pörögni. Asszem nálad nem ez van.

1303LS
« Hozzászólás #78804 Dátum: 2019 Március 05, 11:56:41 »

mi okozhatja a benzinhiányt gyorsításnál. Lehet gyorsítómembrán hiba is....
Ezt a részt tegyük tisztába először, mert úgy látom itt nagyon leragadtál.
Ha a fuldokló motor pumpálva a gázpedált él, felpörög akkor az azért van mert a bespriccelő rézcsövecskén pumpálsz bele extra benzint ami a gyorsításhoz kell.
Tehát a gyorsítómembrán MŰKÖDIK, JÓ: hagyd a francba. Ez az a csövecske amit ferdének lát, réz színű. Képet nem fogok keresni.
Az egészre azért van szükség, mert a benzin és a levegő fajsúlya nagyon eltérő.
Hirtelen gázadáskor a levegő könnyen, gyorsan felgyorsul, nagy mennyiségben áramlik a szívótorokba és csak késve, lassabban tudja magával rántani a keverőtorokból a nagy fajsúlyú benzint. Ezért mechanikusan és főleg ideiglenesen bespriccelünk neki egy kis extra benzint. Miután felépült az üzemi állapot erre már nincs is szükség a levegő pont annyi benzint ránt majd magával amennyit a fúvókakeresztmetszetek és egyéb áramlást meghatározó tényezők engednek neki. Ezeket állítgatjuk fúvókacserével csavargatással.
Egy jól beállított motort simán meg lehet fullasztani egy kis pedálpumpálással, úgy hogy annyi benzint "ügyesen" bepumpálgatunk, hogy a motor belefullad a benzinbe. Bárki kipróbálhatja.
Viszont egy szegénykeverékes, benzinhiánytól fuldokló motort épphogy ezzel (a plusz benzinnel) tudunk életbentartani. Persze ez nem normál állapot hanem hibakeresési, gondolatok ébresztője.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78803 Dátum: 2019 Március 05, 10:16:13 »

Sziasztok! A segítségeteket, véleményeteket szeretném kérni '03-as, AR-es motor alapjáratának beállításában. Az autót egy hónapja vásároltam, magas alapjárattal és gyorsuláskori megtorpanással. Itt a jó idő és kezdek vele foglalkozni egy kicsit, így megpróbálom beállítani a szükséges dolgokat. Előgyújtást rednbetettem, karbit kipucoltam, gyertyák jók. Hidegen pöcre röff, majd ahogyan melegszik, el kezd egyelletlenül járni és gáz adására lehörög, nem veszi a fordulatot, majd leáll. Ha pöckölgetem szépen a gázt neki, akkor nem áll le.
Nem tudom, hogy ki találkozott már ilyen vagy hasonló hibával, de ha valaki igen, kérném a segítségét, hogy mivel kezdjem, folytassam a hiba forrásának keresését.
Köszönöm szépen!

Szia!
Ha papírfilteres (AR nyilván), érdemes megnézni a szívócső vákuumcsappantyú működését, membránját is. (szerintem)
Nekem akkor volt ilyesmi jelenség, amikor a motor hideg levegőt szívott. (amíg a hidegindító automatika működésben volt, és később üzemmelegen nem volt érezhető, de a köztes időszakban nagyon ... főleg akkor még a szívócsőfűtés is dugult volt ... )

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Csaba03
Hozzászólások: 10

« Hozzászólás #78802 Dátum: 2019 Március 05, 09:46:56 »

Arra emlékeztem, hogy azt írta hogy fals levegő nincs, de most visszatekerve az a helyzet, hogy valójában azt írta, hogy a falsot nem nézte.
Szóval lehet akármi.  Grin

Nagyon köszönöm MINDENKINEK az észrevételt, hozzá szólást. Igen, sajnos ez egy olyan dolog, ami időigényes lesz ezt már az elején gondoltam. Az általatok leírtakat fogom követni, megnézem, hogy szív e fals levegőt illetve hogy mi okozhatja a benzinhiányt gyorsításnál. Lehet gyorsítómembrán hiba is....
Minden esetre köszönöm!
Karbi ismét szétszed de azt hiszem adok neki egy felújító szettet, megérdemli és az a biztos!
1303LS
« Hozzászólás #78801 Dátum: 2019 Március 05, 09:07:06 »

Amúgy az úszószintes kitérőt félretéve nekem is az a véleményem amit Vili és te_o írt: Ha pumpálva megy jól, az arra utal, hogy a gyorsító rendszer jó, viszont szegény a keverék (a kevés benzint kompenzálja a bepumpált többlet).

Szóval vagy sok a levegő (pl. fals levegő), vagy kevés az üzemanyag (pl. dugulás), esetleg nagyon helytelen beállítás.
Arra emlékeztem, hogy azt írta hogy fals levegő nincs, de most visszatekerve az a helyzet, hogy valójában azt írta, hogy a falsot nem nézte.
Szóval lehet akármi.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #78800 Dátum: 2019 Március 05, 08:43:10 »

Weber IDF, IDA, Dellorto DRLA karbiknál pl. gyári utasítás szerint az úszó karjának hajlításával állítod az úszószintet.


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #78799 Dátum: 2019 Március 05, 08:37:13 »

kössz, most akkor már ezt is jobban értem  Cheesy

a gyári bogár karbin kívül nem szereltem mást sosem, nem tudtam hogy van ahol hajlítható az úszó karja, pont ezért érdekelt a válasz
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #78798 Dátum: 2019 Március 05, 08:28:55 »

Amúgy az úszószintes kitérőt félretéve nekem is az a véleményem amit Vili és te_o írt: Ha pumpálva megy jól, az arra utal, hogy a gyorsító rendszer jó, viszont szegény a keverék (a kevés benzint kompenzálja a bepumpált többlet).

Szóval vagy sok a levegő (pl. fals levegő), vagy kevés az üzemanyag (pl. dugulás), esetleg nagyon helytelen beállítás.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #78797 Dátum: 2019 Március 05, 08:25:19 »

Weber IDF, IDA, Dellorto DRLA karbiknál pl. gyári utasítás szerint az úszó karjának hajlításával állítod az úszószintet.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #78796 Dátum: 2019 Március 05, 08:22:37 »

Magától nem állítódik el, de átlagosan 40-50 éves autókról beszélünk amik közül kevesebb az olyan amit még nem tákoltak. A tákolás egyik fő célpontja pedig a karbi. Bármi van a motorral elkezdik tekergetni, majd szétszedik és jönnek az ötletek a ladákon, trabantokon, stb. szocializálódott haveroktól. Több olyan bogár karbit láttam amelyiknél nem volt rendben az úszószint, mint amelyiknél rendben volt. Ahogy írod, előfordul, hogy alátétezik a tűszelepet. De ha cseréltek már tűszelepet (az szintén előfordul 50 év alatt), akkor is érdemes ellenőrizni, mert az utángyártott tűszelepben lehet mélyebben a fészek, lehet vastagabb, vagy vékonyabb a tömítés.

A gyári Solex karbi egyébként nem tudom mennyire érzékeny az úszószintre, mert azokat inkább apu bűvöli és akkor is a gyári állapot elérése a cél, de pl. egy Weber IDF-nél nagyon sokat számít. Ott 1mm difi az úszószintnél igényel 0,1-0,15mm korrekciót főfúvókában. Volt olyan dupla Weberes motor nálam ami az építője szerint tökéletesen fúvókázott volt, de a tulaj soknak találta a 13-14 literes országúti fogyasztást. A fúvókázás tényleg tökéletesen passzolt a motorhoz, de 3mm hiba volt az úszószintben. Csak az úszószint korrekciója 8-9 közé vitte le a fogyasztást, úgy hogy az autó jobban ment utána.

Ez a benzinszint dolgot sosem értettem. Ez valami más autóról  jövő félelem ugye? Vagy ez valami tuning valamelyik kocsin?
Hogy tud elállítódni ha a karbi fedelében nincs valami a zárószelep alá tákolva? Ok azon kívül hogy az úszó kilyukad és megszívja magát benzinnel? De ilyen esetet is csak egyet hallottam.

Szóval ha levenném a fedelet,  mit kell mérni és azt a számot mihez hasonlítani?

1303LS
« Hozzászólás #78795 Dátum: 2019 Március 05, 05:28:26 »

Ez a benzinszint dolgot sosem értettem. Ez valami más autóról  jövő félelem ugye? Vagy ez valami tuning valamelyik kocsin?
Hogy tud elállítódni ha a karbi fedelében nincs valami a zárószelep alá tákolva? Ok azon kívül hogy az úszó kilyukad és megszívja magát benzinnel? De ilyen esetet is csak egyet hallottam.

Szóval ha levenném a fedelet,  mit kell mérni és azt a számot mihez hasonlítani?
Pl sokan szoktak tömítést cserélni a tűszelep alatt, azzal pl. állítható.
Ha azt mondja, hogy tiszta a karbi akkor mástól nem kaphat kevés benzint. Eltekintve olyanoktól, hogy tankolt-e bele, nyom-e az ÁCÉ, stb...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #78794 Dátum: 2019 Március 04, 21:40:08 »

Ez a benzinszint dolgot sosem értettem. Ez valami más autóról  jövő félelem ugye? Vagy ez valami tuning valamelyik kocsin?
Hogy tud elállítódni ha a karbi fedelében nincs valami a zárószelep alá tákolva? Ok azon kívül hogy az úszó kilyukad és megszívja magát benzinnel? De ilyen esetet is csak egyet hallottam.

Szóval ha levenném a fedelet,  mit kell mérni és azt a számot mihez hasonlítani?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #78793 Dátum: 2019 Március 04, 21:18:12 »

Ez a benzinszint dolgot sosem értettem. Ez valami más autóról  jövő félelem ugye? Vagy ez valami tuning valamelyik kocsin?
Hogy tud elállítódni ha a karbi fedelében nincs valami a zárószelep alá tákolva? Ok azon kívül hogy az úszó kilyukad és megszívja magát benzinnel? De ilyen esetet is csak egyet hallottam.

Szóval ha levenném a fedelet,  mit kell mérni és azt a számot mihez hasonlítani?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78792 Dátum: 2019 Március 04, 20:06:16 »

Takarítsd ki az úszóházat és a főfúvókát, plusz a féklevegő fúvókát is. (Ahogyan Vili is írta, ha pumpálva jó, akkor a plusz benzin kell neki.)
A benzinszint nem "állítódik" csak úgy el, de ha már nekiálltál, ezt is meg tudod mérni (fedél le, megmérni, milyen mélyen van a szint).
A spricnit nem kell cserélni, fordítsd el kicsit. Amúgy nekem évekig működött anélkül is, hiányzott a réz könyök, szóval nem az lesz, hidd el....

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Csaba03
Hozzászólások: 10

« Hozzászólás #78791 Dátum: 2019 Március 04, 15:00:24 »

Miért a gyorsítófúvókát akarod cserélni ha az -szemmel láthatóan jól működik? Pumpálgatva veszi a fordulatot, ezt írtad.
Kezdj a benzinszintnél. Ha jó a benzinszint, nincs dugulás és falsot sem szív akkor annak mennie kell, nem egy ördöglakat az egész.

Azért gondoltam hogy kicserélem a gyorsítót, mert enyhén félre hord. Nem középre adja le a spriccelést, hanem oldalra, bár spriccel.
A benzin szintet hol tudom állítani? Valahol olvastam egyszer az ideális benzin szintet, de nem találom...
1303LS
« Hozzászólás #78790 Dátum: 2019 Március 04, 14:44:22 »

Igen, a megszakító is rendben volt, nincs beégve. A karbi is jónak tűnik, a tengelyek nem szorulnak de egy gyorsító fúvókát a biztonság kedvéért cserélek. A szívató teljesen rendben múkod, szépen fokozatosan viszi le az alapjáratot melegedéskor. Falsot nem néztem, ezt is kipróbálom majd, köszi a tippet.
Üdv: Csabi
Miért a gyorsítófúvókát akarod cserélni ha az -szemmel láthatóan jól működik? Pumpálgatva veszi a fordulatot, ezt írtad.
Kezdj a benzinszintnél. Ha jó a benzinszint, nincs dugulás és falsot sem szív akkor annak mennie kell, nem egy ördöglakat az egész.
Nem elérhető Csaba03
Hozzászólások: 10

« Hozzászólás #78789 Dátum: 2019 Március 04, 14:41:11 »


Igen, megtaláltam ezt is, Köszönöm!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78788 Dátum: 2019 Március 04, 14:36:14 »

Ez is hasznos lehet:
http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=50:szmb-oldies&catid=16:szmb&Itemid=35
Nem elérhető Csaba03
Hozzászólások: 10

« Hozzászólás #78787 Dátum: 2019 Március 04, 13:55:31 »

Szia,

volt egy tudásbázisunk, de most úgy látom nem működik. megtaláltam a főoldalon ábra nélkül a régi cikket:

http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=48:pict-3-as-karbi-beallitasa&catid=16:szmb&Itemid=35

helyes hogy az előgyújtást rendbetetted. megszakító is rendben van?
karbin a tengelyek nem szorulnak?
szivató működik?
nem szív falsot? ha a karbitalphoz fújsz féktisztítót megemelkedik a fordulatszám?

Igen, a megszakító is rendben volt, nincs beégve. A karbi is jónak tűnik, a tengelyek nem szorulnak de egy gyorsító fúvókát a biztonság kedvéért cserélek. A szívató teljesen rendben múkod, szépen fokozatosan viszi le az alapjáratot melegedéskor. Falsot nem néztem, ezt is kipróbálom majd, köszi a tippet.
Üdv: Csabi
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #78786 Dátum: 2019 Március 04, 13:47:49 »

Sziasztok! A segítségeteket, véleményeteket szeretném kérni '03-as, AR-es motor alapjáratának beállításában. Az autót egy hónapja vásároltam, magas alapjárattal és gyorsuláskori megtorpanással. Itt a jó idő és kezdek vele foglalkozni egy kicsit, így megpróbálom beállítani a szükséges dolgokat. Előgyújtást rednbetettem, karbit kipucoltam, gyertyák jók. Hidegen pöcre röff, majd ahogyan melegszik, el kezd egyelletlenül járni és gáz adására lehörög, nem veszi a fordulatot, majd leáll. Ha pöckölgetem szépen a gázt neki, akkor nem áll le.
Nem tudom, hogy ki találkozott már ilyen vagy hasonló hibával, de ha valaki igen, kérném a segítségét, hogy mivel kezdjem, folytassam a hiba forrásának keresését.
Köszönöm szépen!
Szia,

volt egy tudásbázisunk, de most úgy látom nem működik. megtaláltam a főoldalon ábra nélkül a régi cikket:

http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=48:pict-3-as-karbi-beallitasa&catid=16:szmb&Itemid=35

helyes hogy az előgyújtást rendbetetted. megszakító is rendben van?
karbin a tengelyek nem szorulnak?
szivató működik?
nem szív falsot? ha a karbitalphoz fújsz féktisztítót megemelkedik a fordulatszám?
Nem elérhető Csaba03
Hozzászólások: 10

« Hozzászólás #78785 Dátum: 2019 Március 04, 13:31:21 »

Sziasztok! A segítségeteket, véleményeteket szeretném kérni '03-as, AR-es motor alapjáratának beállításában. Az autót egy hónapja vásároltam, magas alapjárattal és gyorsuláskori megtorpanással. Itt a jó idő és kezdek vele foglalkozni egy kicsit, így megpróbálom beállítani a szükséges dolgokat. Előgyújtást rednbetettem, karbit kipucoltam, gyertyák jók. Hidegen pöcre röff, majd ahogyan melegszik, el kezd egyelletlenül járni és gáz adására lehörög, nem veszi a fordulatot, majd leáll. Ha pöckölgetem szépen a gázt neki, akkor nem áll le.
Nem tudom, hogy ki találkozott már ilyen vagy hasonló hibával, de ha valaki igen, kérném a segítségét, hogy mivel kezdjem, folytassam a hiba forrásának keresését.
Köszönöm szépen!
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78784 Dátum: 2019 Március 03, 21:36:31 »

Ha már a Boxer oltár előtt térdeltem, kiszereltem a rossz mechanikus AC pumpát ami tavaly március 15-én keresztbetet a túránknak.
Bírt 3 évet és 10e km-t.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78783 Dátum: 2019 Március 03, 21:35:06 »

1 éves semperit benzincső. Roll Eyes
Shocked Undecided

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78782 Dátum: 2019 Március 02, 20:00:19 »

miféle, hova rakva?
Alacsony nyomású, egyenlőre motortérben.
Jövő hétvégén átköltözik a tank alá.
Unixból rendeltem, kedvezménnyel volt talán 6e ft.

https://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/10351/10351133.unk

Magneti-Marelli.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #78781 Dátum: 2019 Március 02, 19:43:59 »

Elektromos AC.
miféle, hova rakva?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78780 Dátum: 2019 Március 02, 17:40:53 »

Most mi van a helyén?
Elektromos AC.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78779 Dátum: 2019 Március 02, 17:37:47 »

Ha már a Boxer oltár előtt térdeltem, kiszereltem a rossz mechanikus AC pumpát ami tavaly március 15-én keresztbetet a túránknak.
Bírt 3 évet és 10e km-t.

Most mi van a helyén?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78778 Dátum: 2019 Március 02, 17:27:21 »

Hosszú rúddal raktad össze?
Nem.
1303LS
« Hozzászólás #78777 Dátum: 2019 Március 02, 17:15:09 »

Ha már a Boxer oltár előtt térdeltem, kiszereltem a rossz mechanikus AC pumpát ami tavaly március 15-én keresztbetet a túránknak.
Bírt 3 évet és 10e km-t.

Hosszú rúddal raktad össze?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78776 Dátum: 2019 Március 02, 16:30:05 »

Ha már a Boxer oltár előtt térdeltem, kiszereltem a rossz mechanikus AC pumpát ami tavaly március 15-én keresztbetet a túránknak.
Bírt 3 évet és 10e km-t.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78775 Dátum: 2019 Március 02, 16:23:27 »


Kész.
Gyújtás fenn.
Volt baj rendesen, de járt. Cheesy

1 éves semperit benzincső. Roll Eyes
RNIE
« Hozzászólás #78774 Dátum: 2019 Február 26, 22:47:34 »

én kb 10x voltam ott motorkivevésnél-berakásnál először 10%-ot segítettem legutoljára 90-%-ot, mégsem csinálnám egyedül, csak ha nincs más megoldás
Mondjuk Szeda a buszból kikapta egyedül anno a typ4-et.
« Utoljára szerkesztve: 2019 Február 26, 22:49:55 írta RNIE »
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #78773 Dátum: 2019 Február 26, 22:37:32 »

Kivevés a lényeg.Homokszórást-festést elintézem én.Aztán meg a betevés. Grin
én kb 10x voltam ott motorkivevésnél-berakásnál először 10%-ot segítettem legutoljára 90-%-ot, mégsem csinálnám egyedül, csak ha nincs más megoldás
RNIE
« Hozzászólás #78772 Dátum: 2019 Február 26, 22:29:30 »

Én most szintereztetem az enyimet. Mennyire sürgős?

Kivevés a lényeg.Homokszórást-festést elintézem én.Aztán meg a betevés. Grin
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.