www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 22, 20:06:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14649913 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #78851 Dátum: 2019 Március 21, 05:50:04 »

Az alváz, a bódé, a motor a rajta lévő kipufogóval, a váltó a felújítás előtt évtizedekig nagyon jó barátságban elvoltak egymással. Egyszerűen nem értem az egészet. Tegnap kínomban leoldottam a váltót és a váltó rudazatot, majd azt a bizonyos két nagy csavart a váltótartó nyúlvány végéről. Amikor csavarok kijöttek és lejjebb eresztettem a váltóval még szépen összeszerelt motort, úgy lefelé 2-3 centiméter után került a motor a normál magasságba. Ekkor feltehettem volna a furulyákat vízszintesen, de minek. Valahogy olyan érzésem van, hogy a váltótartó nyúlványok felfelé el vannak deformálódva. De lehet már belebolondultam a sok órányi agyalásba, kínlódásba. Huh
El lett lakatolva a bódé. Feszegesd bele a kipufogót, hogy jól álljon és ennyi. Sokkal fontosabb, hogy az ajtók jól, szépen csukódjanak.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78850 Dátum: 2019 Március 21, 05:45:36 »

"Előtte ugyanez a 4 játékos nagyon szépen elvoltak egymással, a furulyák szépen, vízszintesen álltak"

azt nem érintette a móka elvileg. hacsak nem esett pofára a kiszerelt motor
Nem

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78849 Dátum: 2019 Március 21, 05:44:40 »

Nem tudom, milyen kipufogód van, de... az tuti méreten van? Ott azért tudnak lenni csodák...
Az alváz, a bódé, a motor a rajta lévő kipufogóval, a váltó a felújítás előtt évtizedekig nagyon jó barátságban elvoltak egymással. Egyszerűen nem értem az egészet. Tegnap kínomban leoldottam a váltót és a váltó rudazatot, majd azt a bizonyos két nagy csavart a váltótartó nyúlvány végéről. Amikor csavarok kijöttek és lejjebb eresztettem a váltóval még szépen összeszerelt motort, úgy lefelé 2-3 centiméter után került a motor a normál magasságba. Ekkor feltehettem volna a furulyákat vízszintesen, de minek. Valahogy olyan érzésem van, hogy a váltótartó nyúlványok felfelé el vannak deformálódva. De lehet már belebolondultam a sok órányi agyalásba, kínlódásba. Huh

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78848 Dátum: 2019 Március 21, 05:38:09 »

Létezhet. A schwimmwageneknél így állítják be a propellert a főtengelyhez. Excenteres az a nagy csavar. Ha meglazítod, akkor fogod látni, hogy a motor lefelé jön.

Miénk normál csavarozású. Embarrassed

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #78847 Dátum: 2019 Március 20, 21:16:25 »

Úgy néz ki van javulás generátor téren.Kivettem a szénkeféket,valamint azt a szigetelt csavarozott pozitív kábelt.Tisztítás után a töltés 13.3 - 13.7 V között lett. Keresek hozzá új szénkefét,mert elég kopottnak láttam. Hurrá
Esetleg tudtok ajánlani letölthető javítási útmutatót?Köszi

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #78846 Dátum: 2019 Március 20, 21:15:24 »

Köszönöm a segítő hozzászólásokat.
Ma délután átnézem az elektromos részét,mert elég sok gubanc van.
Bár a generátornak van egy kis csapágyhangja.
Úgy néz ki van javulás generátor téren.Kivettem a szénkeféket,valamint azt a szigetelt csavarozott pozitív kábelt.Tisztítás után a töltés 13.3 - 13.7 V között lett. Keresek hozzá új szénkefét,mert elég kopottnak láttam. Hurrá

DO IT YOURSELF
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #78845 Dátum: 2019 Március 20, 20:45:14 »

Itt látszik valami. Ha kiveszed a nagy csavart azon is látszik, ha különleges.
bal oldalon mi az a varacskolás, csak nem hegesztésnek látszó valami?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #78844 Dátum: 2019 Március 20, 20:33:56 »

Nem tudom, milyen kipufogód van, de... az tuti méreten van? Ott azért tudnak lenni csodák...
"Előtte ugyanez a 4 játékos nagyon szépen elvoltak egymással, a furulyák szépen, vízszintesen álltak"

azt nem érintette a móka elvileg. hacsak nem esett pofára a kiszerelt motor

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78843 Dátum: 2019 Március 20, 20:30:29 »

Az mitől fordulhatott elő, hogy az eredeti alvázat, bódét, váltót és motort összeszerelve a kipufogó furulyái nem férnek el a számukra gyárilag kivágott helyeken? Pont ezt a hátfal szakaszt nem is kellett cserélni, javítani, csak egy kis felületi javítást kapott a fényezés előtt. Előtte ugyanez a 4 játékos nagyon szépen elvoltak egymással, a furulyák szépen, vízszintesen álltak, körben szépen meg volt az a nagyjából 1 ujjnyi hézag. Most meg ha a furulyát illeszteném, akkor lefelé kell hajlítani és még így is hozzáér a kivágás közepénél a kaszniba. Alul minden nagyon szép, új, vagy felújított, ránézésre minden a helyén, nincs lógás, deformáció, nincs laza/hiányzó csavar. Két elmélet alakult ki bennem. Az egyik, hogy az a nyúlvány ami a végén a váltótartó bakot tartja két nagy csavar segítségével valami okból felfelé "hajtódott", bár fogalmam sincs mitől, miért és hogyan. A másik, hogy az új váltótartó bakok túl vastagak/magasak, ezáltal a kipufogó a furulyákkal is magasabbra került. Shocked Lips Sealed Undecided  Huh
Nem tudom, milyen kipufogód van, de... az tuti méreten van? Ott azért tudnak lenni csodák...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #78842 Dátum: 2019 Március 20, 18:41:38 »

Itt látszik valami. Ha kiveszed a nagy csavart azon is látszik, ha különleges.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #78841 Dátum: 2019 Március 20, 18:33:13 »

Két elmélet alakult ki bennem. Az egyik, hogy az a nyúlvány ami a végén a váltótartó bakot tartja két nagy csavar segítségével valami okból felfelé "hajtódott", bár fogalmam sincs mitől, miért és hogyan.
Létezhet. A schwimmwageneknél így állítják be a propellert a főtengelyhez. Excenteres az a nagy csavar. Ha meglazítod, akkor fogod látni, hogy a motor lefelé jön.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78840 Dátum: 2019 Március 20, 12:05:56 »

Az új bakok kb. 23 mm vastagok a közepükön, a széleiken meg úgy 15 mm. Ha volna kb. 1 centivel vékonyabb bak, akkor a hátsó egység már lejjebb süllyedne úgy 2,5 - 3 centit.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78839 Dátum: 2019 Március 20, 12:04:05 »

erről tudsz valami fotót mellékelni, hogy mit kéne mérni?
 
Ezt

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #78838 Dátum: 2019 Március 20, 12:01:59 »

Valaki mérje már meg legyen oly kedves - vagy fejből is mondhatja ha tudja Grin - hogy egy 1970-es 1,3-as bogárnál ami nincs módosítva és szépen állnak a furulyái, mennyi a távolság a váltótartó konzol alsó síkja és ott felette a váltó alja között. És ha már méricskélünk, egy ép állapotú váltótartó gumibak ami a kuplungharangnál van, az a közepénél milyen vastag.
erről tudsz valami fotót mellékelni, hogy mit kéne mérni?
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78837 Dátum: 2019 Március 20, 11:55:53 »

Valaki mérje már meg legyen oly kedves - vagy fejből is mondhatja ha tudja Grin - hogy egy 1970-es 1,3-as bogárnál ami nincs módosítva és szépen állnak a furulyái, mennyi a távolság a váltótartó konzol alsó síkja és ott felette a váltó alja között. És ha már méricskélünk, egy ép állapotú váltótartó gumibak ami a kuplungharangnál van, az a közepénél milyen vastag.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78836 Dátum: 2019 Március 20, 11:48:08 »

Az mitől fordulhatott elő, hogy az eredeti alvázat, bódét, váltót és motort összeszerelve a kipufogó furulyái nem férnek el a számukra gyárilag kivágott helyeken? Pont ezt a hátfal szakaszt nem is kellett cserélni, javítani, csak egy kis felületi javítást kapott a fényezés előtt. Előtte ugyanez a 4 játékos nagyon szépen elvoltak egymással, a furulyák szépen, vízszintesen álltak, körben szépen meg volt az a nagyjából 1 ujjnyi hézag. Most meg ha a furulyát illeszteném, akkor lefelé kell hajlítani és még így is hozzáér a kivágás közepénél a kaszniba. Alul minden nagyon szép, új, vagy felújított, ránézésre minden a helyén, nincs lógás, deformáció, nincs laza/hiányzó csavar. Két elmélet alakult ki bennem. Az egyik, hogy az a nyúlvány ami a végén a váltótartó bakot tartja két nagy csavar segítségével valami okból felfelé "hajtódott", bár fogalmam sincs mitől, miért és hogyan. A másik, hogy az új váltótartó bakok túl vastagak/magasak, ezáltal a kipufogó a furulyákkal is magasabbra került. Shocked Lips Sealed Undecided  Huh

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78835 Dátum: 2019 Március 20, 10:48:36 »

"...Bár a generátornak van egy kis csapágyhangja."
Gratulálok a szerzeményhez, sok sikert a hibaelhárításhoz! Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #78834 Dátum: 2019 Március 20, 06:50:41 »

Szia!
Gratula!
Ha a generátor szénkefe (vagy/és csúszógyűrű) van elkopva, akkor ráadott gyújtásnál álló motornál sem világít a töltés jelző lámpa. (ez esetben lehet amúgy még izzó hiba is, ami szintén okozhatja, hogy nem gerjed fel, vagy forgórész szakadás)


Köszönöm a segítő hozzászólásokat.
Ma délután átnézem az elektromos részét,mert elég sok gubanc van.
Bár a generátornak van egy kis csapágyhangja.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78833 Dátum: 2019 Március 20, 06:24:28 »

Sziasztok!
Büszke új tulajként regisztráltam,ugyanis ma vettem egy 1200 bogárkát '73 as.
Sajna már a hazaúton lerobbantam,ugyanis mint kiderült,nincs töltés.
Ha lehúzom az akksisarut nem áll le,de a töltése csak 10V körül.
Érdekesség,hogy a töltéslámpa nem világít a műszerfalon.
Kaptam hozzá egy fesszabályzót,de azzal sincs töltés.
Véleményetek szerint lehet ez generátor szénkefe?

Szia!
Gratula!
Ha a generátor szénkefe (vagy/és csúszógyűrű) van elkopva, akkor ráadott gyújtásnál álló motornál sem világít a töltés jelző lámpa. (ez esetben lehet amúgy még izzó hiba is, ami szintén okozhatja, hogy nem gerjed fel, vagy forgórész szakadás)


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78832 Dátum: 2019 Március 19, 23:22:43 »

Sziasztok!
Büszke új tulajként regisztráltam,ugyanis ma vettem egy 1200 bogárkát '73 as.
Sajna már a hazaúton lerobbantam,ugyanis mint kiderült,nincs töltés.
Ha lehúzom az akksisarut nem áll le,de a töltése csak 10V körül.
Érdekesség,hogy a töltéslámpa nem világít a műszerfalon.
Kaptam hozzá egy fesszabályzót,de azzal sincs töltés.
Véleményetek szerint lehet ez generátor szénkefe?
hát ha eddig csak fesszabályzó gondja volt akkor mostmár lehet dióda híd is . dinamónál le lehet venni az akksi sarut de generátornál nem szabad . szerintem inkább ne kísérletezz vidd el olyanhozaki ért hozzá.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #78831 Dátum: 2019 Március 19, 22:07:58 »

Sziasztok!
Büszke új tulajként regisztráltam,ugyanis ma vettem egy 1200 bogárkát '73 as.
Sajna már a hazaúton lerobbantam,ugyanis mint kiderült,nincs töltés.
Ha lehúzom az akksisarut nem áll le,de a töltése csak 10V körül.
Érdekesség,hogy a töltéslámpa nem világít a műszerfalon.
Kaptam hozzá egy fesszabályzót,de azzal sincs töltés.
Véleményetek szerint lehet ez generátor szénkefe?
Gratula!
Kezdődnek a barkács évek. Smiley Sajnos csak én is találgatnék, ezért inkább várjunk amígy a villanyász szakértők beírnak valamit. Elektromos hibánál én mindig test hibára gondolok.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78830 Dátum: 2019 Március 19, 20:01:46 »

Sziasztok!
Büszke új tulajként regisztráltam,ugyanis ma vettem egy 1200 bogárkát '73 as.
Gratula! Üdvw a klubban Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78829 Dátum: 2019 Március 19, 20:00:48 »

Véleményetek szerint lehet ez generátor szénkefe?
Lehet.
Én is jártam már így.
Gyújtás még 6V-ról is működött.  Grin

Üdv. a Fórumon.
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #78828 Dátum: 2019 Március 19, 19:57:06 »

Sziasztok!
Büszke új tulajként regisztráltam,ugyanis ma vettem egy 1200 bogárkát '73 as.
Sajna már a hazaúton lerobbantam,ugyanis mint kiderült,nincs töltés.
Ha lehúzom az akksisarut nem áll le,de a töltése csak 10V körül.
Érdekesség,hogy a töltéslámpa nem világít a műszerfalon.
Kaptam hozzá egy fesszabályzót,de azzal sincs töltés.
Véleményetek szerint lehet ez generátor szénkefe?

DO IT YOURSELF
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78827 Dátum: 2019 Március 19, 06:15:50 »

Sztem ilyet kaptál te is.
Bakony művek gyártotta.
Vélhetően igen.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78826 Dátum: 2019 Március 18, 08:32:42 »

Hello,
Megrendeltem hozzá a karbi felújító szettet, plusz vettem hozzá.......
OK! Várjuk a fejleményeket!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Csaba03
Hozzászólások: 10

« Hozzászólás #78825 Dátum: 2019 Március 18, 07:38:44 »

Sikerült előrébb lépni a probléma orvoslásában?

Hello,
Megrendeltem hozzá a karbi felújító szettet, plusz vettem hozzá gyertyákat, elosztó fedelet. Még nem érkezett meg minden, remélem a héten megjön. Akkor majd neki esek, kicserélek mindent, kitisztítom a karbit és kalibrálhatom majd újra. Amint megleszek jelentkezem majd, hogy sikerült e a hibát megszüntetnem. Egyébként máshonnan is kérdezgettem szakikat, majdnem mindenki a falslevegőre gyanakszik...

ÜdVW
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78824 Dátum: 2019 Március 17, 17:46:38 »

Akkor már ő is tud szakaszosan. Smiley
Sztem ilyet kaptál te is.
Bakony művek gyártotta.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78823 Dátum: 2019 Március 17, 11:14:24 »

Bal oldalt a műszerfalon. Smiley
Akkor már ő is tud szakaszosan. Smiley

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #78822 Dátum: 2019 Március 17, 10:22:25 »

Bal oldalt a műszerfalon. Smiley
benéztetek valamit  de nagyon,dákóba is lehet polc. Grin
« Utoljára szerkesztve: 2019 Március 17, 10:24:18 írta pecek »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78821 Dátum: 2019 Március 17, 08:34:24 »

Huh Mit? Befaragta bogárba a dacia műszerfalat?
Bal oldalt a műszerfalon. Smiley
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78820 Dátum: 2019 Március 17, 07:17:30 »

Nézd!
<beszúrt kép törölve>
Huh Mit? Befaragta bogárba a dacia műszerfalat?
« Utoljára szerkesztve: 2019 Március 17, 07:20:57 írta VW T2b »

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78819 Dátum: 2019 Március 16, 09:12:32 »

Shocked Fene nagy szaki lehetett az előző tulaj. 
Nézd!

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78818 Dátum: 2019 Március 16, 08:12:45 »

Shocked Fene nagy szaki lehetett az előző tulaj. 

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #78817 Dátum: 2019 Március 16, 08:01:49 »

Dehogy szilóval!

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78816 Dátum: 2019 Március 16, 06:53:58 »

Igen, nálam a fulladásos helyzet van...
Közben keresgélek, olvasgatok ezt-azt...
A hétvégén fogok tudni csak foglalkozni vele, sajnos...
Sikerült előrébb lépni a probléma orvoslásában?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78815 Dátum: 2019 Március 16, 06:49:03 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78814 Dátum: 2019 Március 16, 06:14:06 »

Bammmmeg! Remélhetőleg a csavarokat nem szilóval helyettesítette....Kitartás!
Dehogy szilóval!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78813 Dátum: 2019 Március 14, 08:21:19 »

Üdv!
Már rég volt ilyen........
Egy kis SZMB az előző tulajt nemistudom mineknevezzem.....biztos a szilikon gyárban dolgozott. Smiley ..
Kíváncsi vagyok, hogy még milyen meglepetést tartogat... Wink
Bammmmeg! Remélhetőleg a csavarokat nem szilóval helyettesítette....Kitartás!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #78812 Dátum: 2019 Március 14, 08:11:45 »

Üdv!
Már rég volt ilyen........
Egy kis SZMB az előző tulajt nemistudom mineknevezzem.....biztos a szilikon gyárban dolgozott. Smiley
Nem záródtak rendesen az ajtók, úgy kellett beb@szni, hogy csukódjon, és még így is fél cm-t ki állt , 70-nél már hangja volt , és bevezeti a vizet,ezanemistudommineknevezzelek, fordítva rakta be a tömítéseket, a külsőprem volt a falcban, és a hézagot ki nyomta szilikonnal, kb 2 óra volt mire ki kapirgáltam, kb a falc feléig volt benn, a jobboldali még vissza van.
A csomagtartó felől huzatvolt, Mexikó-i tömítés van a peremén de levolt vágva a D profil, csak a peremrevaló kéderrész volt meg, kicseréltem, zár beállítás, kész, két katt és zárva, a balos ajtó is szépen áll-zár.
Még nem tudom mi az oka annak, hogy a padlótálcák, belső szélein, körben kb 2 ujjnyi vastagon szilikonnal körbe volt kenve, félig lett a szemetes vödröm attól amit kihúztam belőle.
Kíváncsi vagyok, hogy még milyen meglepetést tartogat... Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.