www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Szeptember 14, 22:11:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Nyári Rajzás
Yacht Camping
2024. június 14-16.
920530 Hozzaszólás 218 Témában írta 1609 Felhasználó
Legújabb tag: migab67
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 11106546 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #79349 Dátum: 2019 Július 24, 22:33:59 »

Hogy eltelt ez az utolsó 5-6 év és már megint az utakon vagyunk.  Cool Cheesy
Nagyon szép lett! Ezt már akkor is láttam, mikor nálatok voltunk.
Gratulálok nektek!

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79348 Dátum: 2019 Július 24, 22:20:26 »

Nagyon jó lett. Egyetlen észrevétel, a ködlámpa a lökös alatt jobb lenne.
Csak neked, csak most, csak itt a lököst direkt fordítva tettük fel, így az alja van felül, hogy neked jó legyen. Így már maradhat?  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14892

« Hozzászólás #79347 Dátum: 2019 Július 24, 21:11:54 »

Hogy eltelt ez az utolsó 5-6 év és már megint az utakon vagyunk.  Cool Cheesy
Nagyon jó lett. Egyetlen észrevétel, a ködlámpa a lökös alatt jobb lenne.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27060


« Hozzászólás #79346 Dátum: 2019 Július 24, 20:50:26 »

<
nagyon csini lett, gratula!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79345 Dátum: 2019 Július 24, 17:35:00 »

Dudu kocsink idővel majd kap új szőnyegezést, természetesen az ülések is megújulnak, de ez csak a jövő év vége felé esedékes, amikor mi kerülünk sorra a kárpitos barátunknál. A következő napokban pedig megkapja a NEM kabrióra való külső tükreit  Grin , összerakom a fűtés/szellőzés csöveit, kap egy áramtalanító kapcsolót  , egy 12V-os aljzatot az aksi közelében és beszerelem még a csomagtér világítást.
« Utoljára szerkesztve: 2019 Július 24, 17:38:05 írta VW T2b »

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79344 Dátum: 2019 Július 24, 17:28:01 »

<

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79343 Dátum: 2019 Július 24, 17:27:32 »

*

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79342 Dátum: 2019 Július 24, 17:27:08 »

,

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79341 Dátum: 2019 Július 24, 17:26:34 »

-

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79340 Dátum: 2019 Július 24, 17:26:01 »

.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79339 Dátum: 2019 Július 24, 17:25:21 »

.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79338 Dátum: 2019 Július 24, 17:24:38 »

Hogy eltelt ez az utolsó 5-6 év és már megint az utakon vagyunk.  Cool Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79337 Dátum: 2019 Július 11, 08:24:55 »


én úgy szoktam intézni a garanciát : a hibás helyett megrendelem az újat ,beépítem és intézem a garit  beépitési számla ,jegyzőkönyv stb .kifizetem és bevizsgálás után jóváírják.A kuncsaft csak alkatrész kap és nem pénzt.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3540


« Hozzászólás #79336 Dátum: 2019 Július 10, 19:56:02 »

Márka minőség terén:

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14892

« Hozzászólás #79335 Dátum: 2019 Július 09, 18:58:26 »

Várom, mert az első futómű lefogatókat még nem találtam meg.  Sad

Közben megtaláltam: M12x1,50x90  fotó is van róla. Királyság!! Köszi!
Aztán makói csavarboltost csak ismered....
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3540


« Hozzászólás #79334 Dátum: 2019 Július 09, 18:34:33 »

Közben megtaláltam: M12x1,50x90  fotó is van róla. Királyság!! Köszi!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #79333 Dátum: 2019 Július 09, 16:39:20 »

Szívwesen! Tudom ,hogy jó! Csak neked ,csak most  Wink DE szerintem Vili tud ennél is jobbat Grin Evil
Várom, mert az első futómű lefogatókat még nem találtam meg.  Sad

Közben megtaláltam: M12x1,50x90  fotó is van róla. Királyság!! Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2019 Július 09, 16:42:36 írta sparkafer »

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3540


« Hozzászólás #79332 Dátum: 2019 Július 09, 16:27:50 »

Köszi!

Ez nagyon jó oldal!!
Szívwesen! Tudom ,hogy jó! Csak neked ,csak most  Wink DE szerintem Vili tud ennél is jobbat Grin Evil

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #79331 Dátum: 2019 Július 09, 16:24:31 »


Köszi!

Ez nagyon jó oldal!!

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3540


« Hozzászólás #79330 Dátum: 2019 Július 09, 16:08:36 »

Van valami doksi valahol?
Itt keresgéjj ,hátha! Wink
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiYo7jAgKjjAhX7SBUIHd2CDtcQFjAAegQIBhAC&url=https%3A%2F%2F7zap.com%2Fen%2F&usg=AOvVaw0tr13hGHa3mlTeFHSIe-EN

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #79329 Dátum: 2019 Július 09, 15:26:31 »

Szeretném megtudni, hogy mi a pontos mérete a 63-as, csapos első futómű felfogató csavarjainak. Van valami doksi valahol?
Sajna több féle csavar van benne, és a menetemelkedés is gyanús. Vagy ha valaki tudja, megírja, azt is köszönöm!!
Az első lengéscsillapítónak a felső csavaré is kellene. Smiley

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27060


« Hozzászólás #79328 Dátum: 2019 Július 07, 18:34:38 »

a mai nagy projekt megvolt, visszahegeszteni (taknyolni...) az olajszűrő konzolját, meg lecserélni az olajat. aztán ennek kapcsán felmerült a hátsó gumik csereérettsége is...jah meg egy kis karbipucc, de az már csak hab a tortán

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11536

« Hozzászólás #79327 Dátum: 2019 Július 03, 07:50:10 »

Akkor nem volt rendesen köbölve! 😜

Igen, ez sajnos kimaradt az összerakásnál.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17252


« Hozzászólás #79326 Dátum: 2019 Július 03, 05:01:48 »

Igen, ez sajnos kimaradt az összerakásnál.

hézagolás a hengertalp alá kerül?
ennél az évjáratnál ez gyári dolog volt?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5784


redgear.hu

« Hozzászólás #79325 Dátum: 2019 Július 02, 22:47:22 »

Ma két nagy előrelépés is történt az 53-assal kapcsolatban:
- a motor kopogását a 3. henger nem megfelelő henger hézagolása okozta; így picit elérte a dugó teteje a hengerfejet. Úgy tűnik, nagyobb baj nem történt, de minden hengert újra kell hézagolni (és becsiszolni, eltakarítani, stb.)
- mivel égen-földön nem találtam Ovál hamutartó gombot, ezért a kdf Józsitól kapott minta alapján nyomtattunk egyet. Keresek műanyag krómozót és fain lesz, amíg találok eredetit. :-)
Pár hét és szalad a gép megint! :-)


hézagolás a hengertalp alá kerül?
ennél az évjáratnál ez gyári dolog volt?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17252


« Hozzászólás #79324 Dátum: 2019 Július 02, 21:03:08 »

Ma két nagy előrelépés is történt az 53-assal kapcsolatban:
- a motor kopogását a 3. henger nem megfelelő henger hézagolása okozta; így picit elérte a dugó teteje a hengerfejet. Úgy tűnik, nagyobb baj nem történt, de minden hengert újra kell hézagolni (és becsiszolni, eltakarítani, stb.)
- mivel égen-földön nem találtam Ovál hamutartó gombot, ezért a kdf Józsitól kapott minta alapján nyomtattunk egyet. Keresek műanyag krómozót és fain lesz, amíg találok eredetit. :-)
Pár hét és szalad a gép megint! :-)

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3540


« Hozzászólás #79323 Dátum: 2019 Június 30, 12:10:20 »

H30/31 való az 1.2-1.3-1.6-ra. Tuning 1.6-ra már kevés...
Nekem a H30/31 az istennek sem akart összejönni az 1.2-eshez(mondgyuk az alapjárattal ,menetteljesítménnyel nem volt bajom ,csak a melegen való indítással).Valszeg hülye vagyok hozzá Tongue ,meg hát fúvókáim sincsennek igazán ,hogy próbálgathattam volna. Így hát vettem németből egy gyári használ karbit ,azt rendbevwágtam és tökéletes lett Cheesy (semmit nem módosítottam csak karbit cseréltem) 

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
RNIE
« Hozzászólás #79322 Dátum: 2019 Június 28, 22:35:54 »

az arányokat nem tudom, én végül nem ezt raktam, hanem komplett kart, de igen, rövidebb úton jár a váltókar, gyorsabb váltani

a beszerelés: https://www.youtube.com/watch?v=2OTD7cqOQqw
Köszi,azt hiszem ez megéri
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27060


« Hozzászólás #79321 Dátum: 2019 Június 28, 20:05:54 »

Stimm,csak annyi hogy nem fél métert húzok a karon hanem 20 centit?
az arányokat nem tudom, én végül nem ezt raktam, hanem komplett kart, de igen, rövidebb úton jár a váltókar, gyorsabb váltani

a beszerelés: https://www.youtube.com/watch?v=2OTD7cqOQqw

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79320 Dátum: 2019 Június 28, 20:02:48 »

Szia,, nem csak a fuvókázás miatt nem lesz jó, hanem a fizikai méretei miatt sem, a 34-nek nagyobb a talpa, az 1.2-és szívó csőre csak a 28-30-31-es torokátmérőjű karbik jók.
Köszi,látod,ezt nem tudtam.Akkor egyenlőre marad az eredeti.Ezt a vákuumos rásegítést,pedig megnézetem valaki hozzáértővel.

DO IT YOURSELF
RNIE
« Hozzászólás #79319 Dátum: 2019 Június 28, 18:19:29 »

ez váltóút rövidítő
Stimm,csak annyi hogy nem fél métert húzok a karon hanem 20 centit?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27060


« Hozzászólás #79318 Dátum: 2019 Június 28, 16:54:08 »

Ezt a cuccot hogyan kell beszerelni?Gyak. annyi a működése hogy nem engedi szanaszét kóvályogni a váltókart?
ez váltóút rövidítő

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #79317 Dátum: 2019 Június 28, 16:50:34 »

Ezt a cuccot hogyan kell beszerelni?Gyak. annyi a működése hogy nem engedi szanaszét kóvályogni a váltókart?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14892

« Hozzászólás #79316 Dátum: 2019 Június 28, 16:24:40 »

Az lehet,mert a leírás 1.6 motorra ajánlja.
H30/31 való az 1.2-1.3-1.6-ra. Tuning 1.6-ra már kevés...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #79315 Dátum: 2019 Június 28, 10:42:43 »

Az lehet,mert a leírás 1.6 motorra ajánlja.
Szia,, nem csak a fuvókázás miatt nem lesz jó, hanem a fizikai méretei miatt sem, a 34-nek nagyobb a talpa, az 1.2-és szívó csőre csak a 28-30-31-es torokátmérőjű karbik jók.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17252


« Hozzászólás #79314 Dátum: 2019 Június 28, 05:12:16 »

Ha csak indítási problémád van melegben, jó eséllyel ez a megoldás. Padlógáz indítózás közben.

Melegen a gyári is nehezen indul, főleg ha picit állt, padlógázzal kell indítani, mert a szívató "ráadja magát", hiába meleg a motor...
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79313 Dátum: 2019 Június 26, 21:32:44 »

Pár éve én is majdnem vettem, akkor jókat hallottam ezekről két embertől is.
De úgy emlékszem inkább 40e körül volt akkor. Nem tudom az azonos-e a ma kaphatóval
Van többféle is,különböző áron.A 34 pict 3 a legolcsóbb,jelenleg.Egyébként menetközben semmi panasz.Most voltunk egy Balatonkerülő túrán.Hiba nélkül mentünk.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79312 Dátum: 2019 Június 26, 21:29:09 »

Melegen a gyári is nehezen indul, főleg ha picit állt, padlógázzal kell indítani, mert a szívató "ráadja magát", hiába meleg a motor...
Jelenleg a szívatómnak a rugója már eléggé ki van lágyulva,ami annyit tesz,hogy hidegindításnál is rá kell segíteni,és kézzel beforgatni a lépcsős tengelyre.De valóban a padlógázas indítás segít.Akkor ezek szerint ez nem egyedi eset.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79311 Dátum: 2019 Június 26, 21:25:38 »

1.2-re 34-es nagy lesz
Az lehet,mert a leírás 1.6 motorra ajánlja.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18424


1969

« Hozzászólás #79310 Dátum: 2019 Június 26, 21:22:03 »


Pár éve én is majdnem vettem, akkor jókat hallottam ezekről két embertől is.
De úgy emlékszem inkább 40e körül volt akkor. Nem tudom az azonos-e a ma kaphatóval
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.