www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 21:05:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10564956 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11536

« Hozzászólás #79327 Dátum: 2019 Július 03, 07:50:10 »

Akkor nem volt rendesen köbölve! 😜

Igen, ez sajnos kimaradt az összerakásnál.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #79326 Dátum: 2019 Július 03, 05:01:48 »

Igen, ez sajnos kimaradt az összerakásnál.

hézagolás a hengertalp alá kerül?
ennél az évjáratnál ez gyári dolog volt?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5774


redgear.hu

« Hozzászólás #79325 Dátum: 2019 Július 02, 22:47:22 »

Ma két nagy előrelépés is történt az 53-assal kapcsolatban:
- a motor kopogását a 3. henger nem megfelelő henger hézagolása okozta; így picit elérte a dugó teteje a hengerfejet. Úgy tűnik, nagyobb baj nem történt, de minden hengert újra kell hézagolni (és becsiszolni, eltakarítani, stb.)
- mivel égen-földön nem találtam Ovál hamutartó gombot, ezért a kdf Józsitól kapott minta alapján nyomtattunk egyet. Keresek műanyag krómozót és fain lesz, amíg találok eredetit. :-)
Pár hét és szalad a gép megint! :-)


hézagolás a hengertalp alá kerül?
ennél az évjáratnál ez gyári dolog volt?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #79324 Dátum: 2019 Július 02, 21:03:08 »

Ma két nagy előrelépés is történt az 53-assal kapcsolatban:
- a motor kopogását a 3. henger nem megfelelő henger hézagolása okozta; így picit elérte a dugó teteje a hengerfejet. Úgy tűnik, nagyobb baj nem történt, de minden hengert újra kell hézagolni (és becsiszolni, eltakarítani, stb.)
- mivel égen-földön nem találtam Ovál hamutartó gombot, ezért a kdf Józsitól kapott minta alapján nyomtattunk egyet. Keresek műanyag krómozót és fain lesz, amíg találok eredetit. :-)
Pár hét és szalad a gép megint! :-)

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3483


« Hozzászólás #79323 Dátum: 2019 Június 30, 12:10:20 »

H30/31 való az 1.2-1.3-1.6-ra. Tuning 1.6-ra már kevés...
Nekem a H30/31 az istennek sem akart összejönni az 1.2-eshez(mondgyuk az alapjárattal ,menetteljesítménnyel nem volt bajom ,csak a melegen való indítással).Valszeg hülye vagyok hozzá Tongue ,meg hát fúvókáim sincsennek igazán ,hogy próbálgathattam volna. Így hát vettem németből egy gyári használ karbit ,azt rendbevwágtam és tökéletes lett Cheesy (semmit nem módosítottam csak karbit cseréltem) 

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
RNIE
« Hozzászólás #79322 Dátum: 2019 Június 28, 22:35:54 »

az arányokat nem tudom, én végül nem ezt raktam, hanem komplett kart, de igen, rövidebb úton jár a váltókar, gyorsabb váltani

a beszerelés: https://www.youtube.com/watch?v=2OTD7cqOQqw
Köszi,azt hiszem ez megéri
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #79321 Dátum: 2019 Június 28, 20:05:54 »

Stimm,csak annyi hogy nem fél métert húzok a karon hanem 20 centit?
az arányokat nem tudom, én végül nem ezt raktam, hanem komplett kart, de igen, rövidebb úton jár a váltókar, gyorsabb váltani

a beszerelés: https://www.youtube.com/watch?v=2OTD7cqOQqw

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79320 Dátum: 2019 Június 28, 20:02:48 »

Szia,, nem csak a fuvókázás miatt nem lesz jó, hanem a fizikai méretei miatt sem, a 34-nek nagyobb a talpa, az 1.2-és szívó csőre csak a 28-30-31-es torokátmérőjű karbik jók.
Köszi,látod,ezt nem tudtam.Akkor egyenlőre marad az eredeti.Ezt a vákuumos rásegítést,pedig megnézetem valaki hozzáértővel.

DO IT YOURSELF
RNIE
« Hozzászólás #79319 Dátum: 2019 Június 28, 18:19:29 »

ez váltóút rövidítő
Stimm,csak annyi hogy nem fél métert húzok a karon hanem 20 centit?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #79318 Dátum: 2019 Június 28, 16:54:08 »

Ezt a cuccot hogyan kell beszerelni?Gyak. annyi a működése hogy nem engedi szanaszét kóvályogni a váltókart?
ez váltóút rövidítő

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #79317 Dátum: 2019 Június 28, 16:50:34 »

Ezt a cuccot hogyan kell beszerelni?Gyak. annyi a működése hogy nem engedi szanaszét kóvályogni a váltókart?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #79316 Dátum: 2019 Június 28, 16:24:40 »

Az lehet,mert a leírás 1.6 motorra ajánlja.
H30/31 való az 1.2-1.3-1.6-ra. Tuning 1.6-ra már kevés...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #79315 Dátum: 2019 Június 28, 10:42:43 »

Az lehet,mert a leírás 1.6 motorra ajánlja.
Szia,, nem csak a fuvókázás miatt nem lesz jó, hanem a fizikai méretei miatt sem, a 34-nek nagyobb a talpa, az 1.2-és szívó csőre csak a 28-30-31-es torokátmérőjű karbik jók.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #79314 Dátum: 2019 Június 28, 05:12:16 »

Ha csak indítási problémád van melegben, jó eséllyel ez a megoldás. Padlógáz indítózás közben.

Melegen a gyári is nehezen indul, főleg ha picit állt, padlógázzal kell indítani, mert a szívató "ráadja magát", hiába meleg a motor...
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79313 Dátum: 2019 Június 26, 21:32:44 »

Pár éve én is majdnem vettem, akkor jókat hallottam ezekről két embertől is.
De úgy emlékszem inkább 40e körül volt akkor. Nem tudom az azonos-e a ma kaphatóval
Van többféle is,különböző áron.A 34 pict 3 a legolcsóbb,jelenleg.Egyébként menetközben semmi panasz.Most voltunk egy Balatonkerülő túrán.Hiba nélkül mentünk.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79312 Dátum: 2019 Június 26, 21:29:09 »

Melegen a gyári is nehezen indul, főleg ha picit állt, padlógázzal kell indítani, mert a szívató "ráadja magát", hiába meleg a motor...
Jelenleg a szívatómnak a rugója már eléggé ki van lágyulva,ami annyit tesz,hogy hidegindításnál is rá kell segíteni,és kézzel beforgatni a lépcsős tengelyre.De valóban a padlógázas indítás segít.Akkor ezek szerint ez nem egyedi eset.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79311 Dátum: 2019 Június 26, 21:25:38 »

1.2-re 34-es nagy lesz
Az lehet,mert a leírás 1.6 motorra ajánlja.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #79310 Dátum: 2019 Június 26, 21:22:03 »


Pár éve én is majdnem vettem, akkor jókat hallottam ezekről két embertől is.
De úgy emlékszem inkább 40e körül volt akkor. Nem tudom az azonos-e a ma kaphatóval
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79309 Dátum: 2019 Június 26, 21:18:29 »

Sziasztok!Valaki vásárolt már ebayről,esetleg máshonnan komplett karbit?Jelenleg solex pict 30 -3 van az 1.2 bogin.
Nem tudom,mi lehet a probléma,de melegen időnként nehezen indul.Ha beindul füstöl,mintha megszívná magát.Valamint gyanús nekem,hogy a vákuumos előgyújtásszabályzót nem tudja teljesen működtetni,pedig kipróbáltam,mozog a gyújtás alaplap.Viszont alig érzek vákuumot azon a csövön.A karbit szétszedtem,kitakarítottam,nem szív falsot,nem lett jobb.
20ezer körül találtam vadiúj pict 34 3 as solexet ingyen postával.Szerintetek?
Melegen a gyári is nehezen indul, főleg ha picit állt, padlógázzal kell indítani, mert a szívató "ráadja magát", hiába meleg a motor...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #79308 Dátum: 2019 Június 26, 21:17:58 »

Sziasztok!Valaki vásárolt már ebayről,esetleg máshonnan komplett karbit?Jelenleg solex pict 30 -3 van az 1.2 bogin.
Nem tudom,mi lehet a probléma,de melegen időnként nehezen indul.Ha beindul füstöl,mintha megszívná magát.Valamint gyanús nekem,hogy a vákuumos előgyújtásszabályzót nem tudja teljesen működtetni,pedig kipróbáltam,mozog a gyújtás alaplap.Viszont alig érzek vákuumot azon a csövön.A karbit szétszedtem,kitakarítottam,nem szív falsot,nem lett jobb.
20ezer körül találtam vadiúj pict 34 3 as solexet ingyen postával.Szerintetek?
1.2-re 34-es nagy lesz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79307 Dátum: 2019 Június 26, 21:14:12 »

Sziasztok!Valaki vásárolt már ebayről,esetleg máshonnan komplett karbit?Jelenleg solex pict 30 -3 van az 1.2 bogin.
Nem tudom,mi lehet a probléma,de melegen időnként nehezen indul.Ha beindul füstöl,mintha megszívná magát.Valamint gyanús nekem,hogy a vákuumos előgyújtásszabályzót nem tudja teljesen működtetni,pedig kipróbáltam,mozog a gyújtás alaplap.Viszont alig érzek vákuumot azon a csövön.A karbit szétszedtem,kitakarítottam,nem szív falsot,nem lett jobb.
20ezer körül találtam vadiúj pict 34 3 as solexet ingyen postával.Szerintetek?

DO IT YOURSELF
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13940


30-347-1939

« Hozzászólás #79306 Dátum: 2019 Június 22, 10:30:08 »


Igen, lehet ezért is választottam.

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79305 Dátum: 2019 Június 21, 13:58:13 »

Nekem tetszik ez a túltolt szigetelés.
De, nagyon nagy figyelmet firdítanék a helyedben a kicsapódó páráknak. Alapból tocsogósra fújnám az ereszcsatorna belső felét. Vajon mennyire szívják, tartják magukban ezek a lapok a nedvességet? Szóval csak okosan.
Ez nem olyan szivacs mint amit a fürdőszobában szokás használni, nem issza a vizet. És az az alufóliás kátrányszerű anyag se, szóval emiatt nem parázok.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #79304 Dátum: 2019 Június 21, 09:24:31 »

Én meg úgy látom én leszek a másik véglet!
Se nem erdeti, se nem tuning, csak a puritán bogár. Minimális extrával csak.  Smiley
Olyan befejezetlen lesz, mint nálam általában minden. Sad

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #79303 Dátum: 2019 Június 21, 07:48:47 »

Nincs itt semmi gond, egyszerűen nem vagyunk egyformák. Kinek a szőke tetszik, kinek a barna. Te pl. az eredetiségre törekszel én meg némi modernizálásra a mindennapos használat miatt. Ha pedig boxermotor hangot akarok hallgatni, majd leengedem az ablakot. Wink
Nekem tetszik ez a túltolt szigetelés.
De, nagyon nagy figyelmet firdítanék a helyedben a kicsapódó páráknak. Alapból tocsogósra fújnám az ereszcsatorna belső felét. Vajon mennyire szívják, tartják magukban ezek a lapok a nedvességet? Szóval csak okosan.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79302 Dátum: 2019 Június 21, 07:37:23 »

Nem akarlak bántani,sem kötekedni,tudod,tisztellek,becsüllek,haver Vagy,de szerintem ebbe a hő és hangszigetelésbe,egy kicsit Te túl sokat gondoltál bele,egy kicsit elborult az agyad.Bocsi Lajos,hogy így "mondom",tök szép ez az autó,tök jó volt eddig az összes munka is,de tényleg nem értem,hogy egy ötven éves veterán autóban,mi indokolja ezt a túlzott,nem is korabeli,nem is korhű,nem is gyári (sőt a régi bogár fílinget,szép kis duruzsoló boxerhangot,a kaszni nyekergését,nyöszörszégét,szelepek csilingelését,a kipuffogósípok sípolását...)mind-mind elfojtó,elnyomó hangszigetelő anyagok ennyire eltúlzott beépítését?!

Csináltam már én is pár etalon autót,szépek voltak,mindenki elismerte őket,pénzes külföldiek elutaztak értük,elégedetten kifizették érte a pénzüket,sőt elvitték üzleti szemmel,és még odahaza is továbbadták őket,kerestek velük,de megvettem rájuk a négy taposóra árult,bogár kátrányt,ami a padlólemezről veszi le egy kicsit a lemezhangot,a motortérbe megvettem körbe a hármas szettet,és ennyi.Ez ennyiről szól.

Tényleg nem értelek.És ezt nem bántásból írtam.Csak kimondtam.
Nincs itt semmi gond, egyszerűen nem vagyunk egyformák. Kinek a szőke tetszik, kinek a barna. Te pl. az eredetiségre törekszel én meg némi modernizálásra a mindennapos használat miatt. Ha pedig boxermotor hangot akarok hallgatni, majd leengedem az ablakot. Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79301 Dátum: 2019 Június 21, 07:32:14 »

Én meg úgy látom én leszek a másik véglet!
Se nem erdeti, se nem tuning, csak a puritán bogár. Minimális extrával csak.  Smiley
Olyan befejezetlen lesz, mint nálam általában minden. Sad
Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13940


30-347-1939

« Hozzászólás #79300 Dátum: 2019 Június 20, 21:59:19 »

Te az eredetiségre törekszel vagy a tuningnál esel át a lónak a másik oldalára.

Úgy látom itt egy modernizált bogár készül. Zajcsökkentőből pedig sosem elég. :-)
Én meg úgy látom én leszek a másik véglet!
Se nem erdeti, se nem tuning, csak a puritán bogár. Minimális extrával csak.  Smiley
Olyan befejezetlen lesz, mint nálam általában minden. Sad

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #79299 Dátum: 2019 Június 20, 20:40:21 »

Csak kimondtam.
Te az eredetiségre törekszel vagy a tuningnál esel át a lónak a másik oldalára.

Úgy látom itt egy modernizált bogár készül. Zajcsökkentőből pedig sosem elég. :-)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3483


« Hozzászólás #79298 Dátum: 2019 Június 20, 20:18:50 »

Nem akarlak bántani,sem kötekedni,tudod,tisztellek,becsüllek,haver Vagy,de szerintem ebbe a hő és hangszigetelésbe,egy kicsit Te túl sokat gondoltál bele,egy kicsit elborult az agyad.Bocsi Lajos,hogy így "mondom",tök szép ez az autó,tök jó volt eddig az összes munka is,de tényleg nem értem,hogy egy ötven éves veterán autóban,mi indokolja ezt a túlzott,nem is korabeli,nem is korhű,nem is gyári (sőt a régi bogár fílinget,szép kis duruzsoló boxerhangot,a kaszni nyekergését,nyöszörszégét,szelepek csilingelését,a kipuffogósípok sípolását....................................

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8908


« Hozzászólás #79297 Dátum: 2019 Június 20, 20:02:03 »

Letelt egy kis kényszer szünet, úgy 70 nap és máris haladhattunk tovább egy kicsit. Egy kis szivacsozás a kárpit alá sosem árt.
Nem akarlak bántani,sem kötekedni,tudod,tisztellek,becsüllek,haver Vagy,de szerintem ebbe a hő és hangszigetelésbe,egy kicsit Te túl sokat gondoltál bele,egy kicsit elborult az agyad.Bocsi Lajos,hogy így "mondom",tök szép ez az autó,tök jó volt eddig az összes munka is,de tényleg nem értem,hogy egy ötven éves veterán autóban,mi indokolja ezt a túlzott,nem is korabeli,nem is korhű,nem is gyári (sőt a régi bogár fílinget,szép kis duruzsoló boxerhangot,a kaszni nyekergését,nyöszörszégét,szelepek csilingelését,a kipuffogósípok sípolását...)mind-mind elfojtó,elnyomó hangszigetelő anyagok ennyire eltúlzott beépítését?!

Csináltam már én is pár etalon autót,szépek voltak,mindenki elismerte őket,pénzes külföldiek elutaztak értük,elégedetten kifizették érte a pénzüket,sőt elvitték üzleti szemmel,és még odahaza is továbbadták őket,kerestek velük,de megvettem rájuk a négy taposóra árult,bogár kátrányt,ami a padlólemezről veszi le egy kicsit a lemezhangot,a motortérbe megvettem körbe a hármas szettet,és ennyi.Ez ennyiről szól.

Tényleg nem értelek.És ezt nem bántásból írtam.Csak kimondtam.
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79296 Dátum: 2019 Június 19, 18:58:41 »

köszi a leírást,képen nem látom mintha a széle le lenne gömbölyítve(?)
vagy az alap kasztnilemezre idomul az ívesedik?

ami izgalmas nekem☺ hogy hogyan fog majd a kárpitanyag egységes ívesre feszülni
tud-e majd ez az anyag besimulni és ott-olyan marad-e? mert hogy a gyári az ilyen kenderkócszerü formázható és nem visszarúgós anyag
remélem alaptalan a félelmem.... szurkolok☺


filcnek hívják,és az nem öregszik/ porlik/ mint a szivacs.
« Utoljára szerkesztve: 2019 Június 19, 19:00:31 írta pecek »
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79295 Dátum: 2019 Június 19, 18:45:48 »

...ez hogyan, honnan, milyen anyag, írhatnál róla (2 sör között)☺
Eltévesztettem, nem 2, hanem 3 mm vastag. A többi stimmel. 

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5774


redgear.hu

« Hozzászólás #79294 Dátum: 2019 Június 19, 15:39:53 »

innen
köszi
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79293 Dátum: 2019 Június 19, 14:25:42 »

....majd az anyag beszerzési forrását szeretném
.... azért érdeklődöm az infók után
https://www.google.com/search?ei=YygKXduBOfKIrwTDzIHYAQ&q=aut%C3%B3l%C3%A9der+kft&oq=aut%C3%B3l%C3%A9der+&gs_l=psy-ab.1.0.0i30.42101.42101..44263...0.0..0.116.116.0j1......0....1..gws-wiz.......0i71.Kq-21JX_uQY
Gabi évek óta innen szokta beszerezni ezt az öntapadós szivacsot (is). Többféle a szivacs keménysége és vastagsága, mindig az igénynek megfelelőt választja. Az árat nem tudta megmondani, mert nem csak egyfélét vásárol ha időnként arra jár, de emlékei szerint valahol 2.000 Ft körül van métere.
« Utoljára szerkesztve: 2019 Június 19, 14:30:07 írta VW T2b »

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79292 Dátum: 2019 Június 19, 09:59:09 »

ok szuper
 képeket készíts majd(és tedd is fel ide☺)
Kárpitosunk csütörtökön Erdélybe utazik, nem valószínű hogy addig befejeződik a munka, de a jövőhét első felében azért már nagyon remélem. Kiböjtöltük már rendesen. Lesznek majd képek.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5774


redgear.hu

« Hozzászólás #79291 Dátum: 2019 Június 19, 09:55:08 »

Használta persze. Nem kell azzal az általad kenderkócszerűnek nevezett anyaggal vacakolni. Mindenhol egységes a vastagsága, a kész kárpitozott rész nem fémesen kemény, de kellően feszes, tapintása kellemes komfortérzetet biztosít.
ok szuper
 képeket készíts majd(és tedd is fel ide☺)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79290 Dátum: 2019 Június 19, 09:35:16 »

esetleg használta már ezt az aláburkolást?
majd az anyag beszerzési forrását szeretném
egyszer eljutok én is ide remélem.... azért érdeklődöm az infók után
Használta persze. Nem kell azzal az általad kenderkócszerűnek nevezett anyaggal vacakolni. Mindenhol egységes a vastagsága, a kész kárpitozott rész nem fémesen kemény, de kellően feszes, tapintása kellemes komfortérzetet biztosít.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5774


redgear.hu

« Hozzászólás #79289 Dátum: 2019 Június 19, 09:20:44 »

Bizakodom én is. Ha a szakinak szépen sikerültek;D[/offtopic]
esetleg használta már ezt az aláburkolást?
majd az anyag beszerzési forrását szeretném
egyszer eljutok én is ide remélem.... azért érdeklődöm az infók után
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79288 Dátum: 2019 Június 19, 09:16:46 »

köszi a leírást,képen nem látom mintha a széle le lenne gömbölyítve(?)
vagy az alap kasztnilemezre idomul az ívesedik?
ami izgalmas nekem☺ hogy hogyan fog majd a kárpitanyag egységes ívesre feszülni
tud-e majd ez az anyag besimulni és ott-olyan marad-e? mert hogy a gyári az ilyen kenderkócszerü formázható és nem visszarúgós anyag
remélem alaptalan a félelmem.... szurkolok☺
Bizakodom én is. Ha a szakinak szépen sikerültek az eddigi Karmannok, Porschek, SL és egyéb régebbi Mercedesek, VW Bogarak, stb., akkor szerintem ez is fog menni neki. Nincs lekerekítve a szivacs széle, mert elég vékony és majd a kárpitanyag a megfeszítéskor kellően "lenyomja". A mester meg látni fogja hogy hol kell esetleg egy kicsit alakítani a szivacson az éppen készülő szakaszon és majd módosít rajta ahogy eddig is tette.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.172 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.