www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 április 25, 10:17:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920269 Hozzaszólás 218 Témában írta 1607 Felhasználó
Legújabb tag: tohotom
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10664059 alkalommal)
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79337 Dátum: 2019 Július 11, 08:24:55 »


én úgy szoktam intézni a garanciát : a hibás helyett megrendelem az újat ,beépítem és intézem a garit  beépitési számla ,jegyzőkönyv stb .kifizetem és bevizsgálás után jóváírják.A kuncsaft csak alkatrész kap és nem pénzt.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3505


« Hozzászólás #79336 Dátum: 2019 Július 10, 19:56:02 »

Márka minőség terén:

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14848

« Hozzászólás #79335 Dátum: 2019 Július 09, 18:58:26 »

Várom, mert az első futómű lefogatókat még nem találtam meg.  Sad

Közben megtaláltam: M12x1,50x90  fotó is van róla. Királyság!! Köszi!
Aztán makói csavarboltost csak ismered....
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3505


« Hozzászólás #79334 Dátum: 2019 Július 09, 18:34:33 »

Közben megtaláltam: M12x1,50x90  fotó is van róla. Királyság!! Köszi!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13947


30-347-1939

« Hozzászólás #79333 Dátum: 2019 Július 09, 16:39:20 »

Szívwesen! Tudom ,hogy jó! Csak neked ,csak most  Wink DE szerintem Vili tud ennél is jobbat Grin Evil
Várom, mert az első futómű lefogatókat még nem találtam meg.  Sad

Közben megtaláltam: M12x1,50x90  fotó is van róla. Királyság!! Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2019 Július 09, 16:42:36 írta sparkafer »

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3505


« Hozzászólás #79332 Dátum: 2019 Július 09, 16:27:50 »

Köszi!

Ez nagyon jó oldal!!
Szívwesen! Tudom ,hogy jó! Csak neked ,csak most  Wink DE szerintem Vili tud ennél is jobbat Grin Evil

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13947


30-347-1939

« Hozzászólás #79331 Dátum: 2019 Július 09, 16:24:31 »


Köszi!

Ez nagyon jó oldal!!

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3505


« Hozzászólás #79330 Dátum: 2019 Július 09, 16:08:36 »

Van valami doksi valahol?
Itt keresgéjj ,hátha! Wink
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiYo7jAgKjjAhX7SBUIHd2CDtcQFjAAegQIBhAC&url=https%3A%2F%2F7zap.com%2Fen%2F&usg=AOvVaw0tr13hGHa3mlTeFHSIe-EN

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13947


30-347-1939

« Hozzászólás #79329 Dátum: 2019 Július 09, 15:26:31 »

Szeretném megtudni, hogy mi a pontos mérete a 63-as, csapos első futómű felfogató csavarjainak. Van valami doksi valahol?
Sajna több féle csavar van benne, és a menetemelkedés is gyanús. Vagy ha valaki tudja, megírja, azt is köszönöm!!
Az első lengéscsillapítónak a felső csavaré is kellene. Smiley

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27024


« Hozzászólás #79328 Dátum: 2019 Július 07, 18:34:38 »

a mai nagy projekt megvolt, visszahegeszteni (taknyolni...) az olajszűrő konzolját, meg lecserélni az olajat. aztán ennek kapcsán felmerült a hátsó gumik csereérettsége is...jah meg egy kis karbipucc, de az már csak hab a tortán

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11536

« Hozzászólás #79327 Dátum: 2019 Július 03, 07:50:10 »

Akkor nem volt rendesen köbölve! 😜

Igen, ez sajnos kimaradt az összerakásnál.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17234


« Hozzászólás #79326 Dátum: 2019 Július 03, 05:01:48 »

Igen, ez sajnos kimaradt az összerakásnál.

hézagolás a hengertalp alá kerül?
ennél az évjáratnál ez gyári dolog volt?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5780


redgear.hu

« Hozzászólás #79325 Dátum: 2019 Július 02, 22:47:22 »

Ma két nagy előrelépés is történt az 53-assal kapcsolatban:
- a motor kopogását a 3. henger nem megfelelő henger hézagolása okozta; így picit elérte a dugó teteje a hengerfejet. Úgy tűnik, nagyobb baj nem történt, de minden hengert újra kell hézagolni (és becsiszolni, eltakarítani, stb.)
- mivel égen-földön nem találtam Ovál hamutartó gombot, ezért a kdf Józsitól kapott minta alapján nyomtattunk egyet. Keresek műanyag krómozót és fain lesz, amíg találok eredetit. :-)
Pár hét és szalad a gép megint! :-)


hézagolás a hengertalp alá kerül?
ennél az évjáratnál ez gyári dolog volt?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17234


« Hozzászólás #79324 Dátum: 2019 Július 02, 21:03:08 »

Ma két nagy előrelépés is történt az 53-assal kapcsolatban:
- a motor kopogását a 3. henger nem megfelelő henger hézagolása okozta; így picit elérte a dugó teteje a hengerfejet. Úgy tűnik, nagyobb baj nem történt, de minden hengert újra kell hézagolni (és becsiszolni, eltakarítani, stb.)
- mivel égen-földön nem találtam Ovál hamutartó gombot, ezért a kdf Józsitól kapott minta alapján nyomtattunk egyet. Keresek műanyag krómozót és fain lesz, amíg találok eredetit. :-)
Pár hét és szalad a gép megint! :-)

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3505


« Hozzászólás #79323 Dátum: 2019 Június 30, 12:10:20 »

H30/31 való az 1.2-1.3-1.6-ra. Tuning 1.6-ra már kevés...
Nekem a H30/31 az istennek sem akart összejönni az 1.2-eshez(mondgyuk az alapjárattal ,menetteljesítménnyel nem volt bajom ,csak a melegen való indítással).Valszeg hülye vagyok hozzá Tongue ,meg hát fúvókáim sincsennek igazán ,hogy próbálgathattam volna. Így hát vettem németből egy gyári használ karbit ,azt rendbevwágtam és tökéletes lett Cheesy (semmit nem módosítottam csak karbit cseréltem) 

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
RNIE
« Hozzászólás #79322 Dátum: 2019 Június 28, 22:35:54 »

az arányokat nem tudom, én végül nem ezt raktam, hanem komplett kart, de igen, rövidebb úton jár a váltókar, gyorsabb váltani

a beszerelés: https://www.youtube.com/watch?v=2OTD7cqOQqw
Köszi,azt hiszem ez megéri
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27024


« Hozzászólás #79321 Dátum: 2019 Június 28, 20:05:54 »

Stimm,csak annyi hogy nem fél métert húzok a karon hanem 20 centit?
az arányokat nem tudom, én végül nem ezt raktam, hanem komplett kart, de igen, rövidebb úton jár a váltókar, gyorsabb váltani

a beszerelés: https://www.youtube.com/watch?v=2OTD7cqOQqw

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79320 Dátum: 2019 Június 28, 20:02:48 »

Szia,, nem csak a fuvókázás miatt nem lesz jó, hanem a fizikai méretei miatt sem, a 34-nek nagyobb a talpa, az 1.2-és szívó csőre csak a 28-30-31-es torokátmérőjű karbik jók.
Köszi,látod,ezt nem tudtam.Akkor egyenlőre marad az eredeti.Ezt a vákuumos rásegítést,pedig megnézetem valaki hozzáértővel.

DO IT YOURSELF
RNIE
« Hozzászólás #79319 Dátum: 2019 Június 28, 18:19:29 »

ez váltóút rövidítő
Stimm,csak annyi hogy nem fél métert húzok a karon hanem 20 centit?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27024


« Hozzászólás #79318 Dátum: 2019 Június 28, 16:54:08 »

Ezt a cuccot hogyan kell beszerelni?Gyak. annyi a működése hogy nem engedi szanaszét kóvályogni a váltókart?
ez váltóút rövidítő

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #79317 Dátum: 2019 Június 28, 16:50:34 »

Ezt a cuccot hogyan kell beszerelni?Gyak. annyi a működése hogy nem engedi szanaszét kóvályogni a váltókart?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14848

« Hozzászólás #79316 Dátum: 2019 Június 28, 16:24:40 »

Az lehet,mert a leírás 1.6 motorra ajánlja.
H30/31 való az 1.2-1.3-1.6-ra. Tuning 1.6-ra már kevés...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #79315 Dátum: 2019 Június 28, 10:42:43 »

Az lehet,mert a leírás 1.6 motorra ajánlja.
Szia,, nem csak a fuvókázás miatt nem lesz jó, hanem a fizikai méretei miatt sem, a 34-nek nagyobb a talpa, az 1.2-és szívó csőre csak a 28-30-31-es torokátmérőjű karbik jók.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17234


« Hozzászólás #79314 Dátum: 2019 Június 28, 05:12:16 »

Ha csak indítási problémád van melegben, jó eséllyel ez a megoldás. Padlógáz indítózás közben.

Melegen a gyári is nehezen indul, főleg ha picit állt, padlógázzal kell indítani, mert a szívató "ráadja magát", hiába meleg a motor...
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79313 Dátum: 2019 Június 26, 21:32:44 »

Pár éve én is majdnem vettem, akkor jókat hallottam ezekről két embertől is.
De úgy emlékszem inkább 40e körül volt akkor. Nem tudom az azonos-e a ma kaphatóval
Van többféle is,különböző áron.A 34 pict 3 a legolcsóbb,jelenleg.Egyébként menetközben semmi panasz.Most voltunk egy Balatonkerülő túrán.Hiba nélkül mentünk.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79312 Dátum: 2019 Június 26, 21:29:09 »

Melegen a gyári is nehezen indul, főleg ha picit állt, padlógázzal kell indítani, mert a szívató "ráadja magát", hiába meleg a motor...
Jelenleg a szívatómnak a rugója már eléggé ki van lágyulva,ami annyit tesz,hogy hidegindításnál is rá kell segíteni,és kézzel beforgatni a lépcsős tengelyre.De valóban a padlógázas indítás segít.Akkor ezek szerint ez nem egyedi eset.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79311 Dátum: 2019 Június 26, 21:25:38 »

1.2-re 34-es nagy lesz
Az lehet,mert a leírás 1.6 motorra ajánlja.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18404


1969

« Hozzászólás #79310 Dátum: 2019 Június 26, 21:22:03 »


Pár éve én is majdnem vettem, akkor jókat hallottam ezekről két embertől is.
De úgy emlékszem inkább 40e körül volt akkor. Nem tudom az azonos-e a ma kaphatóval
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79309 Dátum: 2019 Június 26, 21:18:29 »

Sziasztok!Valaki vásárolt már ebayről,esetleg máshonnan komplett karbit?Jelenleg solex pict 30 -3 van az 1.2 bogin.
Nem tudom,mi lehet a probléma,de melegen időnként nehezen indul.Ha beindul füstöl,mintha megszívná magát.Valamint gyanús nekem,hogy a vákuumos előgyújtásszabályzót nem tudja teljesen működtetni,pedig kipróbáltam,mozog a gyújtás alaplap.Viszont alig érzek vákuumot azon a csövön.A karbit szétszedtem,kitakarítottam,nem szív falsot,nem lett jobb.
20ezer körül találtam vadiúj pict 34 3 as solexet ingyen postával.Szerintetek?
Melegen a gyári is nehezen indul, főleg ha picit állt, padlógázzal kell indítani, mert a szívató "ráadja magát", hiába meleg a motor...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27024


« Hozzászólás #79308 Dátum: 2019 Június 26, 21:17:58 »

Sziasztok!Valaki vásárolt már ebayről,esetleg máshonnan komplett karbit?Jelenleg solex pict 30 -3 van az 1.2 bogin.
Nem tudom,mi lehet a probléma,de melegen időnként nehezen indul.Ha beindul füstöl,mintha megszívná magát.Valamint gyanús nekem,hogy a vákuumos előgyújtásszabályzót nem tudja teljesen működtetni,pedig kipróbáltam,mozog a gyújtás alaplap.Viszont alig érzek vákuumot azon a csövön.A karbit szétszedtem,kitakarítottam,nem szív falsot,nem lett jobb.
20ezer körül találtam vadiúj pict 34 3 as solexet ingyen postával.Szerintetek?
1.2-re 34-es nagy lesz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79307 Dátum: 2019 Június 26, 21:14:12 »

Sziasztok!Valaki vásárolt már ebayről,esetleg máshonnan komplett karbit?Jelenleg solex pict 30 -3 van az 1.2 bogin.
Nem tudom,mi lehet a probléma,de melegen időnként nehezen indul.Ha beindul füstöl,mintha megszívná magát.Valamint gyanús nekem,hogy a vákuumos előgyújtásszabályzót nem tudja teljesen működtetni,pedig kipróbáltam,mozog a gyújtás alaplap.Viszont alig érzek vákuumot azon a csövön.A karbit szétszedtem,kitakarítottam,nem szív falsot,nem lett jobb.
20ezer körül találtam vadiúj pict 34 3 as solexet ingyen postával.Szerintetek?

DO IT YOURSELF
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13947


30-347-1939

« Hozzászólás #79306 Dátum: 2019 Június 22, 10:30:08 »


Igen, lehet ezért is választottam.

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79305 Dátum: 2019 Június 21, 13:58:13 »

Nekem tetszik ez a túltolt szigetelés.
De, nagyon nagy figyelmet firdítanék a helyedben a kicsapódó páráknak. Alapból tocsogósra fújnám az ereszcsatorna belső felét. Vajon mennyire szívják, tartják magukban ezek a lapok a nedvességet? Szóval csak okosan.
Ez nem olyan szivacs mint amit a fürdőszobában szokás használni, nem issza a vizet. És az az alufóliás kátrányszerű anyag se, szóval emiatt nem parázok.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27024


« Hozzászólás #79304 Dátum: 2019 Június 21, 09:24:31 »

Én meg úgy látom én leszek a másik véglet!
Se nem erdeti, se nem tuning, csak a puritán bogár. Minimális extrával csak.  Smiley
Olyan befejezetlen lesz, mint nálam általában minden. Sad

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #79303 Dátum: 2019 Június 21, 07:48:47 »

Nincs itt semmi gond, egyszerűen nem vagyunk egyformák. Kinek a szőke tetszik, kinek a barna. Te pl. az eredetiségre törekszel én meg némi modernizálásra a mindennapos használat miatt. Ha pedig boxermotor hangot akarok hallgatni, majd leengedem az ablakot. Wink
Nekem tetszik ez a túltolt szigetelés.
De, nagyon nagy figyelmet firdítanék a helyedben a kicsapódó páráknak. Alapból tocsogósra fújnám az ereszcsatorna belső felét. Vajon mennyire szívják, tartják magukban ezek a lapok a nedvességet? Szóval csak okosan.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79302 Dátum: 2019 Június 21, 07:37:23 »

Nem akarlak bántani,sem kötekedni,tudod,tisztellek,becsüllek,haver Vagy,de szerintem ebbe a hő és hangszigetelésbe,egy kicsit Te túl sokat gondoltál bele,egy kicsit elborult az agyad.Bocsi Lajos,hogy így "mondom",tök szép ez az autó,tök jó volt eddig az összes munka is,de tényleg nem értem,hogy egy ötven éves veterán autóban,mi indokolja ezt a túlzott,nem is korabeli,nem is korhű,nem is gyári (sőt a régi bogár fílinget,szép kis duruzsoló boxerhangot,a kaszni nyekergését,nyöszörszégét,szelepek csilingelését,a kipuffogósípok sípolását...)mind-mind elfojtó,elnyomó hangszigetelő anyagok ennyire eltúlzott beépítését?!

Csináltam már én is pár etalon autót,szépek voltak,mindenki elismerte őket,pénzes külföldiek elutaztak értük,elégedetten kifizették érte a pénzüket,sőt elvitték üzleti szemmel,és még odahaza is továbbadták őket,kerestek velük,de megvettem rájuk a négy taposóra árult,bogár kátrányt,ami a padlólemezről veszi le egy kicsit a lemezhangot,a motortérbe megvettem körbe a hármas szettet,és ennyi.Ez ennyiről szól.

Tényleg nem értelek.És ezt nem bántásból írtam.Csak kimondtam.
Nincs itt semmi gond, egyszerűen nem vagyunk egyformák. Kinek a szőke tetszik, kinek a barna. Te pl. az eredetiségre törekszel én meg némi modernizálásra a mindennapos használat miatt. Ha pedig boxermotor hangot akarok hallgatni, majd leengedem az ablakot. Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79301 Dátum: 2019 Június 21, 07:32:14 »

Én meg úgy látom én leszek a másik véglet!
Se nem erdeti, se nem tuning, csak a puritán bogár. Minimális extrával csak.  Smiley
Olyan befejezetlen lesz, mint nálam általában minden. Sad
Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13947


30-347-1939

« Hozzászólás #79300 Dátum: 2019 Június 20, 21:59:19 »

Te az eredetiségre törekszel vagy a tuningnál esel át a lónak a másik oldalára.

Úgy látom itt egy modernizált bogár készül. Zajcsökkentőből pedig sosem elég. :-)
Én meg úgy látom én leszek a másik véglet!
Se nem erdeti, se nem tuning, csak a puritán bogár. Minimális extrával csak.  Smiley
Olyan befejezetlen lesz, mint nálam általában minden. Sad

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14848

« Hozzászólás #79299 Dátum: 2019 Június 20, 20:40:21 »

Csak kimondtam.
Te az eredetiségre törekszel vagy a tuningnál esel át a lónak a másik oldalára.

Úgy látom itt egy modernizált bogár készül. Zajcsökkentőből pedig sosem elég. :-)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3505


« Hozzászólás #79298 Dátum: 2019 Június 20, 20:18:50 »

Nem akarlak bántani,sem kötekedni,tudod,tisztellek,becsüllek,haver Vagy,de szerintem ebbe a hő és hangszigetelésbe,egy kicsit Te túl sokat gondoltál bele,egy kicsit elborult az agyad.Bocsi Lajos,hogy így "mondom",tök szép ez az autó,tök jó volt eddig az összes munka is,de tényleg nem értem,hogy egy ötven éves veterán autóban,mi indokolja ezt a túlzott,nem is korabeli,nem is korhű,nem is gyári (sőt a régi bogár fílinget,szép kis duruzsoló boxerhangot,a kaszni nyekergését,nyöszörszégét,szelepek csilingelését,a kipuffogósípok sípolását....................................

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.