www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 December 14, 22:53:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
920670 Hozzaszólás 218 Témában írta 1611 Felhasználó
Legújabb tag: Begami
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2008 2009 2010 2011 2012 [2013] 2014 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 11351707 alkalommal)
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #89 Dátum: 2006 Február 01, 11:44:48 »

Mennyi normál motorban az olaj 'üzemi hőmérséklete'?
Nem lehet túlhűteni a motort ilyen mindenféle extra cuccal?  Undecided

Petyó
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #88 Dátum: 2006 Február 01, 11:42:46 »

Ok, az olajat le lehet hűteni, de nem reped szanaszét a hengerfej közben

ja OK!

 Smiley

Arra kell figyelni, hogy tiszta és száraz, ne olajsáros legyen a hengerfej, az átjárhatósága fontos, ne legyen dzsuva a bordák között. Ez a legtöbb, amit tehetünk.
És legyen pontos a gyújtásidőpont.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #87 Dátum: 2006 Február 01, 11:29:24 »

Ebből az egész olajozási rendszerből már csak azt nem értem hogy a szelepszárak kenéséről mi gondoskodik? Vagy a szelepvezető olyan anyagból vannak? ("impregnált"?). Igaz a kipuff szelepeken nincs szimering...

A szelepek bronzvezetőit nem keni semmi, azok szárazon mennek. Annyi olaj jut bele, amennyi a hengerfejből belejut, inkább csak olajpára. Ezért is van a typ1-es motornak olyan mélyen a szívócsatornába belógó hosszú szelepvezetője.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #86 Dátum: 2006 Február 01, 11:28:46 »

Ha melegszik az olaj (+140 fok) akkor egy külső olajhűtőt is beteszek, aminek most előkészítem a bevezetését a blokkba. De szerintem nem fog kelleni. Remélem!

Ok, az olajat le lehet hűteni, de nem reped szanaszét a hengerfej közben

ja OK!

 Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 01, 11:30:37 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #85 Dátum: 2006 Február 01, 11:26:25 »

Nekem a Typ 4 motorom a vezérműtengellyel, és egyéb átalakítások utábn sem nyomja fel az olajat 110 Fok felé. Olasz autópályán kergetve állt ott.
A pót karter sokat jelent ezeknél valóban.

Én attól inkább félek, hogy a hengerfej hőterhelése nő nagyon meg a növelt kompresziótól és az kevésbé érintkezik az olajjal, nem adja le a hőt rendesen és jön a gátrepedés stb.

Meglátjuk!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #84 Dátum: 2006 Február 01, 11:24:06 »

Mindez azért, mert az olajjárat nem volt kitisztítva. A himbatengely-himba ugyanis úgy kapja az olajozást, hogy a szeleptőkén keresztül a nyomórúdon felmegy az olaj a himbába és a himbakaron lévő furaton a himbatengelyhez megy.

Ebből az egész olajozási rendszerből már csak azt nem értem hogy a szelepszárak kenéséről mi gondoskodik? Vagy a szelepvezető olyan anyagból vannak? ("impregnált"?). Igaz a kipuff szelepeken nincs szimering...

'81 Hecho en México
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #83 Dátum: 2006 Február 01, 11:21:39 »

Lesz nagyobb katrer (+ 1.7 liter és jobb hűtés) valamint nagyobb szállítású (30 mm-es blueprinted Schadek) olajpumpa. És szerelek be olajhőmérőt meg olajnyomásmérőt és majd meglátom.
Ha melegszik az olaj (+140 fok) akkor egy külső olajhűtőt is beteszek, aminek most előkészítem a bevezetését a blokkba. De szerintem nem fog kelleni. Remélem!

Nekem a Typ 4 motorom a vezérműtengellyel, és egyéb átalakítások utábn sem nyomja fel az olajat 110 Fok felé. Olasz autópályán kergetve állt ott.
A pót karter sokat jelent ezeknél valóban.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29056


Road Force One

« Hozzászólás #82 Dátum: 2006 Február 01, 11:12:24 »

Bocs: kívülre is raktunk...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11536

« Hozzászólás #81 Dátum: 2006 Február 01, 11:12:09 »

A franc egye meg, az én motorommal is ez lehet! Ugyan beáztattam benzinbe a nyomórudakat, meg ki is tisztogattam, de szerintm nem jön elég olaj a hengerfejbe. Alig szivárog valami az illesztések mentén. Pedig 3 légkör az olajnyomás. Lehet hogy ezért? Sad

a himbát ritkán áztatja benzinbe két napra és fújja azt is ki...de ha még meg is csinálja, nagy figyelmet kell fordítani a rudak végeire és a tőke és himba fogadó félgömbjére, mert ha nem paszolnak pontosan össze ("jó lesz az a használt rúd a másik motorból!") akkor nem átvezetik az olajat egymásba, hanem kicsepeg és nem keni a tengelyt.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29056


Road Force One

« Hozzászólás #80 Dátum: 2006 Február 01, 11:11:30 »

Ismertem én ilyen "Sanyi bácsi" -kat.
Volt egy öreg, akik valami rettenetesen nagy és tapasztalt bogárszerelőnek számított. Ő volt "A" bogárszerelő.
Egy ismerősöm elvitte hozzá a kocsiját, hogy kopog valami a futóműben.

A kocsi ott parkolt az öregnél egy hétig, majd közölte, hogy kész van és 60 ropi lesz (én akkor bruttó 27 ezer forintot kerestem havonta, csak viszonyítás miatt). Elmesélte, hogy csapágyat cserélt, meg lengőkart meg féltengelyt meg...
Mikor az ismerős elindult hazafele, akkor az első kanyarban megint elkezdett kopogni valami a futóműben, pont ugyanúgy, mint eddig.
Ekkor egy éppen egy kicsit tapasztaltabb sráccal volt együtt, aki kiszállt, megnézte, majd közölte, hogy nincsenek meghúzva a kerékcsavarok. Jól meghúzták és a kopogás el is múlt.

Visszamentek az örghez ordítva, aki hosszas kiabálás után bevallotta, hogy semmit sem csinált a kocsival.
Még arra is lusta volt, hogy leszedje a dísztárcsát és megnézze a kereket.

Ennyit a "Sanyi bácsi" -król.

Vannak újlkeletű "Sanyi bácsik" is, csak legfeljebb tuning műhelynek hívják őket.
Az egyxik ex-tatabábnyai Bogaras srác náluk csináltatta a motorját (1,3-ról 1,6), majd egy rövidke idő múlva jelezte nekik, hogy ég a töltésjelző. Jött is telefonon a diagnózis, generátor-csere.
Én azért bekukkantottam a motortérbe és bátortalanul megkérdeztem a tulajt, hogy nem lesz egy kicsit sok az a kb 3-5 cm holtjáték az ékszíjon?
Ugyanis az összes hézagolóalátétet belülre pakolták.
Leszedtük, raktunk belőle belülre is és jó lett.
És nem kellett 10-15 ezret szánni a cserére...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79 Dátum: 2006 Február 01, 11:09:18 »

És ilyenkor mennyivel nő a hőterhelés? Ezt nem kellene kompenzálni vhogy?

Lesz nagyobb katrer (+ 1.7 liter és jobb hűtés) valamint nagyobb szállítású (30 mm-es blueprinted Schadek) olajpumpa. És szerelek be olajhőmérőt meg olajnyomásmérőt és majd meglátom.
Ha melegszik az olaj (+140 fok) akkor egy külső olajhűtőt is beteszek, aminek most előkészítem a bevezetését a blokkba. De szerintem nem fog kelleni. Remélem!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #78 Dátum: 2006 Február 01, 11:05:05 »

8.5:1-hez számoltam, ehhez úgy kalkuláltam, hogy a hengerfejből (égéstérből) 1.8 mm-t kell levenni homlokmaróval...

És ilyenkor mennyivel nő a hőterhelés? Ezt nem kellene kompenzálni vhogy?

'81 Hecho en México
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7973


« Hozzászólás #77 Dátum: 2006 Február 01, 10:59:23 »

Ismertem én ilyen "Sanyi bácsi" -kat.
Volt egy öreg, akik valami rettenetesen nagy és tapasztalt bogárszerelőnek számított. Ő volt "A" bogárszerelő.
Egy ismerősöm elvitte hozzá a kocsiját, hogy kopog valami a futóműben.

A kocsi ott parkolt az öregnél egy hétig, majd közölte, hogy kész van és 60 ropi lesz (én akkor bruttó 27 ezer forintot kerestem havonta, csak viszonyítás miatt). Elmesélte, hogy csapágyat cserélt, meg lengőkart meg féltengelyt meg...
Mikor az ismerős elindult hazafele, akkor az első kanyarban megint elkezdett kopogni valami a futóműben, pont ugyanúgy, mint eddig.
Ekkor egy éppen egy kicsit tapasztaltabb sráccal volt együtt, aki kiszállt, megnézte, majd közölte, hogy nincsenek meghúzva a kerékcsavarok. Jól meghúzták és a kopogás el is múlt.

Visszamentek az örghez ordítva, aki hosszas kiabálás után bevallotta, hogy semmit sem csinált a kocsival.
Még arra is lusta volt, hogy leszedje a dísztárcsát és megnézze a kereket.

Ennyit a "Sanyi bácsi" -król.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76 Dátum: 2006 Február 01, 10:56:03 »

Mondok egy példát.
Nekem volt olyan blokkom, amin a szelephimbák ráhegedtek a himbatengelyre, mert nem kapott olajat - túlmelegedett és összegyógyult és a himbacsavarok kiszakadtak a hengerfejből, valamint a nyomórudak is elgörbültek (pedig nem alu volt).

Mindez azért, mert az olajjárat nem volt kitisztítva. A himbatengely-himba ugyanis úgy kapja az olajozást, hogy a szeleptőkén keresztül a nyomórúdon felmegy az olaj a himbába és a himbakaron lévő furaton a himbatengelyhez megy. Ha még ki is fújja, ki is tisztítja a szerelőbácsi a rudakat, a himbát ritkán áztatja benzinbe két napra és fújja azt is ki...de ha még meg is csinálja, nagy figyelmet kell fordítani a rudak végeire és a tőke és himba fogadó félgömbjére, mert ha nem paszolnak pontosan össze ("jó lesz az a használt rúd a másik motorból!") akkor nem átvezetik az olajat egymásba, hanem kicsepeg és nem keni a tengelyt.


De ragozhatnám tovább, hogy mi van, ha a szeleptőke kopott a motortömbben és egyáltalán nem megy olaj a nyomórúdba? stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #75 Dátum: 2006 Február 01, 10:55:36 »

A motorom felújításában ÉN vagyok a leggyengébb láncszem.
Már öt éve nem csináltattam meg.  Grin
Akkor most engem is ki kell cserélni?  Roll Eyes

Petyó
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #74 Dátum: 2006 Február 01, 10:48:03 »

ne írj ilyeneket mert mindjárt beszólnak, hogy a sanyi bácsi a kert végében igenis tud 50 ezerért komplett motorgenerált végezni...


Az a helyzet, hogy tényleg össze lehet lapátolni motort olcsón, de ha tényleg jót akar az ember akkor drága.
És következetesen kell mindent jól megcsinálni, hogy ne maradjon gyenge láncszem.




Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73 Dátum: 2006 Február 01, 10:43:21 »

Nem dobnál egy képeket a felnikről, kész állapotban?

Majd dobok, egyelőre a kocsi _mellett_ van és nem is tudok odaférni az egyéb odahalmozot alkatrészektől.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #72 Dátum: 2006 Február 01, 10:38:25 »

És azt is mondják, hogy repedésre hajlamos az AS21-es.

Csupa jó, hír egy nagyobb motor elkezdése előtt, nem?
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7973


« Hozzászólás #71 Dátum: 2006 Február 01, 10:37:52 »

Egy motorfelújításhoz még jön a vezérműtengely csapágyak, a majdnem tuti hengerfej felújítás és igény szerint sok apróság. Semmiképpen nincs anyagár 100 alatt, ha nem konyhakilincsből fröccsöntünk csapágyakat és dugattyút Kínában.

ne írj ilyeneket mert mindjárt beszólnak, hogy a sanyi bácsi a kert végében igenis tud 50 ezerért komplett motorgenerált végezni...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #70 Dátum: 2006 Február 01, 10:37:45 »

Csak információként írom ide, hogy egy vonalba fúrás és főtengely köszörülés az első túlméretre (0.25), valamint a hajtórudak kis szemének perselyezése summa 22e Ft a www.szakalmetal.hu -nál  Ehhez még jön a csapágykészlet, álló csapágyak 9200 és a hajtórudak 2500. 33700 Ft.


Nem dobnál egy képeket a felnikről, kész állapotban?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69 Dátum: 2006 Február 01, 10:37:23 »

Állítólag az AS-21 keményebb anyag, de a tőcsavar meg hamarabb kiszakad belőle. Nincs igazság a földön...   Tongue


És azt is mondják, hogy repedésre hajlamos az AS21-es.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68 Dátum: 2006 Február 01, 10:34:17 »

Csak információként írom ide, hogy egy vonalba fúrás és főtengely köszörülés az első túlméretre (0.25), valamint a hajtórudak kis szemének perselyezése summa 22e Ft a www.szakalmetal.hu -nál  Ehhez még jön a csapágykészlet, álló csapágyak 9200 és a hajtórudak 2500. 33700 Ft.

Tudom, hogy a szakál nem a legolcsóbb gépműhely, és azt is tudom, hogy a Kolbenschmidt csapágyak sem a legolcsóbbak, de mindkettő jó minőséget képvisel.

Egy motorfelújításhoz még jön a vezérműtengely csapágyak, a majdnem tuti hengerfej felújítás és igény szerint sok apróság. Semmiképpen nincs anyagár 100 alatt, ha nem konyhakilincsből fröccsöntünk csapágyakat és dugattyút Kínában.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11536

« Hozzászólás #67 Dátum: 2006 Február 01, 08:55:10 »

Állítólag az AS-21 keményebb anyag, de a tőcsavar meg hamarabb kiszakad belőle. Nincs igazság a földön...   Tongue

Az AS41-es blokkban is csalódtam egy kicsit
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66 Dátum: 2006 Február 01, 08:04:39 »

Stunt! Mekkora hengereket teszel fel?


Marad a gyári 85.5-ös (1600-as). Nagyon jó állapotú, újnak mondható minden tekintetben, alig látszik meddig járt a dugó.

Ha majd nagyobb hengereket teszek fel akkor többmindent módosítok. Az nem most lesz.

Az AS41-es blokkban is csalódtam egy kicsit, mert ebbe is ugyanúgy beverődnek/benyomódnak a csapágyak, mint a korábbi blokkokba. Ha nekiállok valami 1800 körüli gépet építeni akkor szerintem egy új motortömb is kell. De legfőképpen két komolyabb hengerfej...és már a költségek el is szaladtak. A karburátort és kipufogót nem is említettem...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #65 Dátum: 2006 Január 31, 22:38:02 »

(mentségemre szolgáljon, hogy a T3 is léghűtéses boxer)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #64 Dátum: 2006 Január 31, 22:37:17 »

Egy T3 mento? Ott a helyed!  Shocked

á, azt csak viccből vettem, én T2fan vagyok, és az is legyen 2,5 m magas ;-)
Nem elérhető madarka
Hozzászólások: 28


T3 Caravelle 1.9 WBX

« Hozzászólás #63 Dátum: 2006 Január 31, 22:33:53 »

Kosz a tanacsot! Ezzel kezdem holnap!

Egy T3 mento? Ott a helyed!  Shocked
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #62 Dátum: 2006 Január 31, 22:30:44 »

Szombaton ujra T3 tali lesz!

fujjj, kirekesztő bagázs, méghogy feltétel egy T3-as... na most ezért nem fogom beindítani a T3-as mentőmet, inkább elmegyek egy jobb társaságba, ahol egy csomó T2-es tulaj lesz ;-)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #61 Dátum: 2006 Január 31, 22:28:04 »

Stuntmanus javallotta mar, hogy nezzem meg a behuzo rele erintkezojet. De az szerintem nem okozhatja az orszaguti hibajat. Vagy megis?

debizony. húzogassad a kart, és hallgasd közben, hol kattan, akkor megtalálod a relét (T2-ben a biztitábla mögött van). jó esetben az érintkezők pucoválása segít, legrosszabb esetben relé csere. egy pofátlan bontós akár 2-300 forintot is elkér egy ilyenért...
Nem elérhető madarka
Hozzászólások: 28


T3 Caravelle 1.9 WBX

« Hozzászólás #60 Dátum: 2006 Január 31, 22:23:47 »

Ja, es megegy: ismeritek ezt az oldalt? Szombaton ujra T3 tali lesz!

http://www.freeweb.hu/t3-tuning/kezdolap.html
Nem elérhető madarka
Hozzászólások: 28


T3 Caravelle 1.9 WBX

« Hozzászólás #59 Dátum: 2006 Január 31, 22:13:31 »

Buszosok! Tud valaki olyan okot mondani, ami miatt egy T3-nak nem muxik az orszaguti vilagitas, csak a tompitott, de ha reflektorozok, akkor felvillan az orszaguti is meg a reflektor is (dupla kockalampas Caravelle!) Viszont nem marad ugy.

A biztositekokat vegigneztem, mind jo. Stuntmanus javallotta mar, hogy nezzem meg a behuzo rele erintkezojet. De az szerintem nem okozhatja az orszaguti hibajat. Vagy megis?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11536

« Hozzászólás #58 Dátum: 2006 Január 31, 21:15:19 »

Stunt! Mekkora hengereket teszel fel?

A gépmunkák kivételével mindent magamnak csinálok legjobb tudásom szerint.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57 Dátum: 2006 Január 31, 20:50:53 »

Kompressziót mennyit számoltál?


8.5:1-hez számoltam, ehhez úgy kalkuláltam, hogy a hengerfejből (égéstérből) 1.8 mm-t kell levenni homlokmaróval. GSA küldött (köszönet érte!) sok hasznos linket ezekről az égéstér, dugattyúkiállás stb. számításokról és nagyjából összevág az én kalkulációmmal, úgyhogy talán jó lesz. Ezért is kell a pontos csapágyhézag... kicsit nő a terhelés a forgattyúsmechanizmuson. Ez hamar szétüti azt a csapágyat, ami még a nagyobb illesztéssel sokat elment volna, széria kompresszió esetén.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #56 Dátum: 2006 Január 31, 20:35:23 »



Kompressziót mennyit számoltál?
1303LS
« Hozzászólás #55 Dátum: 2006 Január 31, 20:34:29 »

Tök gyári lesz minden kívülről. Se egy sportdob, se egy sportszűrő.
Én is kíváncsi vagyok rá, hogy mit lehet ilyen módon elérni. 70 lóerő a célom, mondtam már, meg a szép motorhang, nem kipufogóhang, motorhang.

Én is motorhangot írtam. Shocked
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54 Dátum: 2006 Január 31, 20:33:08 »

A rajzáson meg elpöfögtetsz majd féltank benzint álló helyzetben mert mindenki a Te motorod hangját akarja hallani.  Grin
Na jó én is.  Grin

Tök gyári lesz minden kívülről. Se egy sportdob, se egy sportszűrő.
Én is kíváncsi vagyok rá, hogy mit lehet ilyen módon elérni. 70 lóerő a célom, mondtam már, meg a szép motorhang, nem kipufogóhang, motorhang.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #53 Dátum: 2006 Január 31, 20:20:59 »


Úgy akarok utazni 140-nel, hogy a hangja szép boxer legyen, a rezgése meg mint egy egy villanymotor!  Grin

A rajzáson meg elpöfögtetsz majd féltank benzint álló helyzetben mert mindenki a Te motorod hangját akarja hallani.  Grin
Na jó én is.  Grin
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #52 Dátum: 2006 Január 31, 20:19:10 »

Ez nem lehetetlen kívánság, ismerve a hozzáállásodat

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17264


« Hozzászólás #51 Dátum: 2006 Január 31, 20:17:46 »

vw1966,
A Buszba megy, amíg faragjuk a kétezres mocit. Nem szeretnék lakás nélkül maradni a talikon... :-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50 Dátum: 2006 Január 31, 20:14:23 »

Meddig akarod pörgetni szegényt? 10000-ig?  Cheesy


Úgy akarok utazni 140-nel, hogy a hangja szép boxer legyen, a rezgése meg mint egy egy villanymotor!  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 2008 2009 2010 2011 2012 [2013] 2014 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.