www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 19:24:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1898 1899 1900 1901 1902 [1903] 1904 1905 1906 1907 1908 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14778384 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #4531 Dátum: 2006 Június 10, 20:07:16 »

Ez igy igaz. Sok autónál a padlólemezhez van csavarozva a 3. pont.Ütközésnél ez úgy kiszakad, hogy csak na! Hamis biztonságérzetet ad. Nekem a rendőrük is megmondták, hogy 1967 elötti autóban, ha gyárilag nincs kialakitva a helye, tilos beszerelni az övet. Nekem műszakin is igy ment át, hivatalosan!


66osban benne van a gyári helye mondjuk ...nekem betette a szerelő azt az övet amit te adtál de valami nem koser szerintem forditva tette vagy nemtom de nem igen ér össze....sose kötöttem be...rendőrnek mondtam ez valami házi és nem gyári ebben gyárilag nem volt azt mondta akkkor OK
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #4530 Dátum: 2006 Június 10, 20:03:50 »

Es azt honnet tudjak, hogy milyen fek volt az adott bogaron? Gondolom nem olyan nagy szakik mindenfele.
MEg ha jobbat teszel be mint ami volt, akkor minek ez a hercehurca  Huh  Csak kishazankban van ilyen burokracia 

bogarak 90%a dobfékes elől annyira nem hülyék ők se...
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4529 Dátum: 2006 Június 10, 19:33:42 »

ja köszönöm a helpet
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4528 Dátum: 2006 Június 10, 19:33:11 »

Ha megvan az a bogár motor + szerk akkor megvenném sörért s ha nem kell kiderül 2-3  héten belül akkor meg 1 sörért tovább nyomnám ???

Másnak akinek kellhet
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4527 Dátum: 2006 Június 10, 19:10:23 »

Szerkezetet és a motort kellene megvizsgálni. mivel egyben lehet kivenni, így is célszerű.

Ha az anlaktörő lapátom hol szinte közép helyzetig megy csak le hol(esőben főleg) teljesen akkor ott a szerkezet rossz ???

Azaz esőben mondjuk kb 110 fokot mozog a jobb különben meg csak kb 70 fokot a bal is hasonló de az nem ilyen szélsőséges
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4526 Dátum: 2006 Június 10, 18:56:25 »

Ha az anlaktörő lapátom hol szinte közép helyzetig megy csak le hol(esőben főleg) teljesen akkor ott a szerkezet rossz ???

Azaz esőben mondjuk kb 110 fokot mozog a jobb különben meg csak kb 70 fokot a bal is hasonló de az nem ilyen szélsőséges
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #4525 Dátum: 2006 Június 10, 18:24:21 »

Én úgy tudom, hogy ha gyárilag nem volt benne akkor TILOS beszerelni ha nincs gyári helye!


Ez igy igaz. Sok autónál a padlólemezhez van csavarozva a 3. pont.Ütközésnél ez úgy kiszakad, hogy csak na! Hamis biztonságérzetet ad. Nekem a rendőrük is megmondták, hogy 1967 elötti autóban, ha gyárilag nincs kialakitva a helye, tilos beszerelni az övet. Nekem műszakin is igy ment át, hivatalosan!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #4524 Dátum: 2006 Június 10, 18:04:44 »

na, ma volt SzMBicikli, most kezdjük a fordulatszámmérőt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #4523 Dátum: 2006 Június 10, 17:28:24 »

a tárcsafék is gond a 60 körüli bogaradon...szóval érdemes vizsga után betenni...havernak pl tárcsafékes a trabija kétütemű...2000res ford sierra tárcsaféke van fenn teljesen stimmeltek a felfogatások ....és hát jóval jobb féke mint a gyári...minden vizsga előtt szedheti le mer csókos vizsgán is szóltak érte

Es azt honnet tudjak, hogy milyen fek volt az adott bogaron? Gondolom nem olyan nagy szakik mindenfele.
MEg ha jobbat teszel be mint ami volt, akkor minek ez a hercehurca  Huh  Csak kishazankban van ilyen burokracia 
« Utoljára szerkesztve: 2006 Június 10, 17:30:18 írta GeRGelu: »

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #4522 Dátum: 2006 Június 10, 14:43:32 »

Én úgy tudom, hogy ha gyárilag nem volt benne akkor TILOS beszerelni ha nincs gyári helye!


a tárcsafék is gond a 60 körüli bogaradon...szóval érdemes vizsga után betenni...havernak pl tárcsafékes a trabija kétütemű...2000res ford sierra tárcsaféke van fenn teljesen stimmeltek a felfogatások ....és hát jóval jobb féke mint a gyári...minden vizsga előtt szedheti le mer csókos vizsgán is szóltak érte
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #4521 Dátum: 2006 Június 10, 14:38:49 »

Hi All!

Csináltattam zöldkártyát , hát nem középszerű! Pl: nincs benne az adatbázisban a Bogár ! Shocked ellenben a Velorex az benne van lehet belőle vagy tíz darab , az is gyüjtőknél. Befújta a szél a kipuffogo gázt a mühelybe erre letiltott a gép mert túl sok a co a műhelyben ! 

nekem másnapra megoldották hogy benne legyen....és elsőre kivillant megfelelt Smiley és nem trükköztek a motorral
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4520 Dátum: 2006 Június 10, 13:15:58 »

A ventillator kerek nagysaga (magassaga) is kulonbozo. Valszeg ennek is lehet nemi hatasa a szallitott legmennyisegre.

Azonos évjáraton belül?

Mondjuk az AB-s (és az összes 1.6-os) motornak tényleg nagyobb a ventillátorkereke. De az F-es és a D-s azonos.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Június 10, 13:21:18 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #4519 Dátum: 2006 Június 10, 13:06:47 »

Kérdés(ek): Mi határozza meg a szállított levegőmennyiséget a motor hűtésénél? Arra lennék kiváncsi hogy pl. az 1200-es és 1600 -os közt mi a különbség?
Tippem van: a főtengely ékszíjtárcsa átmérője. Ha ez akkor számszerint mekkora? 

A ventillator kerek nagysaga (magassaga) is kulonbozo. Valszeg ennek is lehet nemi hatasa a szallitott legmennyisegre.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4518 Dátum: 2006 Június 10, 12:19:56 »

Kérdés(ek): Mi határozza meg a szállított levegőmennyiséget a motor hűtésénél? Arra lennék kiváncsi hogy pl. az 1200-es és 1600 -os közt mi a különbség?
Tippem van: a főtengely ékszíjtárcsa átmérője. Ha ez akkor számszerint mekkora? 

Szerintem évjáratokon belül azonos, nincs különbség a szállított mennyiségben. Az ékszíjtárcsák azonosak. És csak kisebbet lehet kapni, mert 6000 főtengely fordulatnál (és felette) a ventillátor nem szállít rendesen.

Tudom, hogy némelyik adat különbözik (560 l/s és 620 l/s 4000 1/min-nél), de véleményem szerint csak valami sajtóhiba stb. szerű lehet benne, mert a járókerekek pl. a D-s és F-es motorokon azonosak, ahogy a szíjtárcsák is.

A régebbi 1200-eseken meg 500 l/s-ot szoktak megadni, de 3600 1/min-nél.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #4517 Dátum: 2006 Június 10, 11:20:27 »

Kérdés(ek): Mi határozza meg a szállított levegőmennyiséget a motor hűtésénél? Arra lennék kiváncsi hogy pl. az 1200-es és 1600 -os közt mi a különbség?
Tippem van: a főtengely ékszíjtárcsa átmérője. Ha ez akkor számszerint mekkora? 

'81 Hecho en México
1303LS
« Hozzászólás #4516 Dátum: 2006 Június 10, 10:01:17 »



 igy a parositas eselye 25%-ra esett vissza.  Huh


Kivéve ha van lendkerékjeladó a motoron.  Grin
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #4515 Dátum: 2006 Június 10, 09:44:21 »

Nem akarok überokoskodni, de én szeretem ugyanúgy felrakni a lendkereket, ahogy fent volt, mert elméletileg a főtengellyel együtt centírozzák ki a gyárban. Sajnos csak azért elméletileg, mert tudom, hogy a 18 ember, aki előttem szétszedte a motort az b*szott az ilyesmire figyelni, mindent kicserélgetett príma bontottra, amit "óccsóé" szerzett....és fennhangon hangoztatják, hogy "ha már szét volt szedve akkor soha nem lesz olyan, mint a gyári"  ...Hát így biztos nem. 


Hat en is ismertem ezt a dolgot, de mivel sajna meg nem volt bontatlan motorhoz szerencsem, igy a parositas eselye 25%-ra esett vissza.  Huh
(de ha cserelni kell egy 180-as lendkereket 200-asra akkor is hasonlo az arany. Persze lehet centirozni is.)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
1303LS
« Hozzászólás #4514 Dátum: 2006 Június 10, 09:06:04 »

És a főtengely centírozás az mán SMAFU?  Grin

OFF
Ha már ez a reklám felmerült.
A hideg futkos a hátamon mikor nézem.
Mert ugye az öreg ájrodinamikát emleget ami mint tudjuk a levegőben mint közegben való haladás ellenállásával foglalatoskodik, viszont amire gondol az meg az ergonómia.
Mindegy személyikölcsönt így is lehet reklámozni.
ON
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #4513 Dátum: 2006 Június 10, 09:01:51 »

És a főtengely centírozás az mán SMAFU?  Grin
1303LS
« Hozzászólás #4512 Dátum: 2006 Június 10, 09:01:15 »

Nem akarok überokoskodni, de én szeretem ugyanúgy felrakni a lendkereket, ahogy fent volt, mert elméletileg a főtengellyel együtt centírozzák ki a gyárban. Sajnos csak azért elméletileg, mert tudom, hogy a 18 ember, aki előttem szétszedte a motort az b*szott az ilyesmire figyelni, mindent kicserélgetett príma bontottra, amit "óccsóé" szerzett....és fennhangon hangoztatják, hogy "ha már szét volt szedve akkor soha nem lesz olyan, mint a gyári"  ...Hát így biztos nem. 

Sőt régebben (most nem tudom hogy csinálják) pl  Pálgépműhely (tudom sokan szidják) a gépmunkához ha ők fűzték a motort mindig bekérték a lendkereket is de ha csak köszörülést kértél azt is kérhetted lendkerekes centírozással.
1303LS
« Hozzászólás #4511 Dátum: 2006 Június 10, 08:57:19 »

Nem akarok überokoskodni, de én szeretem ugyanúgy felrakni a lendkereket, ahogy fent volt, mert elméletileg a főtengellyel együtt centírozzák ki a gyárban. Sajnos csak azért elméletileg, mert tudom, hogy a 18 ember, aki előttem szétszedte a motort az b*szott az ilyesmire figyelni, mindent kicserélgetett príma bontottra, amit "óccsóé" szerzett....és fennhangon hangoztatják, hogy "ha már szét volt szedve akkor soha nem lesz olyan, mint a gyári"  ...Hát így biztos nem. 

Pontosan.
Nekem is össze van jelölve a már említett kivertcsapos páros és úgy várja a sorsát.
Ha nem is a gyári kicentírozott összerekást is bontottam meg, azt tudom hogy szépen járt úgy a motor és annál rosszabb már ne legyen.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4510 Dátum: 2006 Június 10, 08:52:07 »

En ismereteim szerint a lendkereket 8 csaposra szoktak az erosebb tuning mociknal megcsinalni. Igy 90 fokkal elforgatva a 4 lyuk valszeg meg megoldhato a te esetedben. (gepmuhely arat nem tudok erre vonatkozolag, hasonlot odabenn megcsinaltatneka fiukkal)


Nem akarok überokoskodni, de én szeretem ugyanúgy felrakni a lendkereket, ahogy fent volt, mert elméletileg a főtengellyel együtt centírozzák ki a gyárban. Sajnos csak azért elméletileg, mert tudom, hogy a 18 ember, aki előttem szétszedte a motort az b*szott az ilyesmire figyelni, mindent kicserélgetett príma bontottra, amit "óccsóé" szerzett....és fennhangon hangoztatják, hogy "ha már szét volt szedve akkor soha nem lesz olyan, mint a gyári"  ...Hát így biztos nem. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4509 Dátum: 2006 Június 10, 08:46:47 »

"Minden bontás egy rontás!"
Teljesen jogos! A pénztárcám a tanú... De ha felhegeszttettem volna a korhadt küszöbre egy fél tábla lemezt, soha meg nem ismerek személyesen soha nem látott alkatrészeket, fogásokat, és fogalmam sem lenne a kocsi általános állapotáról. Így meg majd egyszer nyugodt leszek... Grin Roll Eyes

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4508 Dátum: 2006 Június 10, 08:39:32 »

De ha már egyszer ott van...! Grin

"Minden bontás egy rontás!"

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4507 Dátum: 2006 Június 10, 08:38:52 »

Még annyit tennék hozzá a szimmering csere témához, hogy ha lent a lendkerék és kint a szimmering, akkor érdemes megnézni, hogy a hátsó vállas főtengelycsapágy hogy áll a blokkban, ki van-e verődve, mert akkor lehet kezdeni spórolni egy gépmunkára és felújításra. Tudni kell, hogy a lendkerék alatti hézagolók ennek a támcsapágynak a vállára támaszkodnak és amikor a pontos kihézagolás (0.7 mm) "elmegy" akkor nem kopás szokott lenni, hanem a csapágy mozog a blokkban.

A lendkerék csavar (Gland nut) meghúzása természetesen nyomatékkulcsal a legjobb, de az enyém csak 250-ig állítható. Én nem szoktam visszatenni régi csavart, ritkán használom kétszer és MINDIG betegesen megtisztítom mindkét menetet, tehát a csavaron és a furatban (a főtengelyen) is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4506 Dátum: 2006 Június 10, 08:35:23 »

Én úgy tudom, hogy ha gyárilag nem volt benne akkor TILOS beszerelni ha nincs gyári helye!

Hogy a tarcsafekes lassulasnal ne kelljen izombol kitamasztani a kormanyon beszereztem ket ovet is elore (mivel gyarilag meg nem volt).
Muszakin nem okoskodhatnak ezen ha utolag szereltem be biztonsagi ovet?



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4505 Dátum: 2006 Június 10, 08:32:04 »

a Qplungot azért nem fogod lepattintani.
De ha már egyszer ott van...! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4504 Dátum: 2006 Június 10, 08:06:20 »

Mivel a motorterem hangszigetelése némileg gallyra ment, még egyszer ki kell vennem a mocit, úgy hogy még gyakorolhatok is! Grin

a Qplungot azért nem fogod lepattintani.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4503 Dátum: 2006 Június 10, 07:57:10 »


na, akkor mindketten ilyen ügyesek vagyunk :-))
Idézet
Mivel a motorterem hangszigetelése némileg gallyra ment, még egyszer ki kell vennem a mocit, úgy hogy még gyakorolhatok is! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4502 Dátum: 2006 Június 10, 07:47:22 »

Hogy a tarcsafekes lassulasnal ne kelljen izombol kitamasztani a kormanyon beszereztem ket ovet is elore (mivel gyarilag meg nem volt).
Muszakin nem okoskodhatnak ezen ha utolag szereltem be biztonsagi ovet?

van rajta E betű, akkor nem ugathatnak

Nem hinném... Nekem is sikerült, Ladánál, Waresznál, és a bogár motornál is...

na, akkor mindketten ilyen ügyesek vagyunk :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4501 Dátum: 2006 Június 10, 07:42:48 »

nemá'
kábé 3 alkalommal volt szerencsém(???) lebontani Qplungot, mindenféle segédeszköz nélkül sikerült visszapászintani rendes helyre a cuccost.
kezdők szerencséje??? :-))
Nem hinném... Nekem is sikerült, Ladánál, Waresznál, és a bogár motornál is...

Bácsi Győző
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #4500 Dátum: 2006 Június 10, 07:35:17 »

Hogy a tarcsafekes lassulasnal ne kelljen izombol kitamasztani a kormanyon beszereztem ket ovet is elore (mivel gyarilag meg nem volt).
Muszakin nem okoskodhatnak ezen ha utolag szereltem be biztonsagi ovet?



[melléklet törölve a rendszer által]

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #4499 Dátum: 2006 Június 10, 07:31:31 »

Nekem is lazult le egyszer már lendkerék (nem én raktam össze), stiftet szintén kiverte a főtengelyben(alapméretes tökéletes tengely Sad )
Viszont az "ahogy csak bírod" nem biztos hogy jó politika.Ha valaki akár buzgóságból akár csak úgy a fél méteres cső helyett méteressel (neadj'Isten másfél) játszik ugye ott SZVSZ a csavar már törik (1000+Nm) Meg hát mondjuk én 70+kg vagyok de lehet hogy az illető 120.
Mindenki környékén van valhol nyomatékkulcs amit kölcsön lehet kérni.

Egyébként egy ilyen főtengelystift fúrást javítást kb mennyiért csinálhat egy gépműhely?
Asszem a régi luk már nem is ad ki semmi nagyobb méretű stiftet.

En ismereteim szerint a lendkereket 8 csaposra szoktak az erosebb tuning mociknal megcsinalni. Igy 90 fokkal elforgatva a 4 lyuk valszeg meg megoldhato a te esetedben. (gepmuhely arat nem tudok erre vonatkozolag, hasonlot odabenn megcsinaltatneka fiukkal)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
1303LS
« Hozzászólás #4498 Dátum: 2006 Június 10, 07:19:07 »


Úgy meg kell tépni ahogy csak bírod. Meg Loctite 243-as vagy 2701-est kell rákenni.

Én földre teszem a motort, laposvasat a lendkerékre csavarozok két kuplungcsavarral, erre és a blokkra rááll a segítőm, hogy ne boruljon fel, és én egy félméteres csövet dugok a profi dugókulcs szárra és ráállok. És dinamikusan is lökdösöm. Ez kb, 500 Nm.  Wink

Nekem csak egyszter lazult le lendkerekem és tette tönkre a főtengely stiftjeit. Többet nem fog.


Központosítani a kuplungtárcsát meg én nem tudom kézzel, nekem kell az idomszer. Az a biztos.

Nekem is lazult le egyszer már lendkerék (nem én raktam össze), stiftet szintén kiverte a főtengelyben(alapméretes tökéletes tengely Sad )
Viszont az "ahogy csak bírod" nem biztos hogy jó politika.Ha valaki akár buzgóságból akár csak úgy a fél méteres cső helyett méteressel (neadj'Isten másfél) játszik ugye ott SZVSZ a csavar már törik (1000+Nm) Meg hát mondjuk én 70+kg vagyok de lehet hogy az illető 120.
Mindenki környékén van valhol nyomatékkulcs amit kölcsön lehet kérni.

Egyébként egy ilyen főtengelystift fúrást javítást kb mennyiért csinálhat egy gépműhely?
Asszem a régi luk már nem is ad ki semmi nagyobb méretű stiftet.
1303LS
« Hozzászólás #4497 Dátum: 2006 Június 10, 07:11:22 »


kezdők szerencséje??? :-))

Lehet.
Vagy pedig már annyira kopott a kiscsapágyad hogy annyi lötyögést enged, hogy a nem telesen központos tárcsával is be tud lődörögni a nyelestengelyed.Vagy lötyög a tárcsád közepe.
SZVSZ egy motor emeléshez taszigáláshoz jobb úgy nekimenni hogy tudod hogy a helyén a tárcsa és nem kell viszaengedni a motort aztán újrakezdeni.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #4496 Dátum: 2006 Június 09, 22:45:39 »

Hi All!
Csináltattam zöldkártyát , hát nem középszerű! Pl: nincs benne az adatbázisban a Bogár ! Shocked ellenben a Velorex az benne van lehet belőle vagy tíz darab , az is gyüjtőknél. Befújta a szél a kipuffogo gázt a mühelybe erre letiltott a gép mert túl sok a co a műhelyben ! 

Nalam meg a bedugott gumicso (korabban fem) olvadt le fel perc alatt Grin
Aztan mondja a klubos hogy "a kispoknal is le szokott olvadni" Huh
(elottem egy 4 eves off topic renault megane-t tornasztak 20 percig, rangatva a gazbovdent mindenfele alapjaratnal, hogy jo legyen a gepnek. Pedig az meg nem oreg auto.)
Nagyot ujitottak megint egyesek jopenzert.  (a mi penzunkbol, lenyulasunkra, bar ez mar masik topic)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #4495 Dátum: 2006 Június 09, 22:35:32 »

Hi All!

Csináltattam zöldkártyát , hát nem középszerű! Pl: nincs benne az adatbázisban a Bogár ! Shocked ellenben a Velorex az benne van lehet belőle vagy tíz darab , az is gyüjtőknél. Befújta a szél a kipuffogo gázt a mühelybe erre letiltott a gép mert túl sok a co a műhelyben ! 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4494 Dátum: 2006 Június 09, 21:46:29 »

Központosítani a kuplungtárcsát meg én nem tudom kézzel, nekem kell az idomszer. Az a biztos.

nemá'
kábé 3 alkalommal volt szerencsém(???) lebontani Qplungot, mindenféle segédeszköz nélkül sikerült visszapászintani rendes helyre a cuccost.
kezdők szerencséje??? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4493 Dátum: 2006 Június 09, 21:42:20 »


Úgy meg kell tépni ahogy csak bírod. Meg Loctite 243-as vagy 2701-est kell rákenni.

Én földre teszem a motort, laposvasat a lendkerékre csavarozok két kuplungcsavarral, erre és a blokkra rááll a segítőm, hogy ne boruljon fel, és én egy félméteres csövet dugok a profi dugókulcs szárra és ráállok. És dinamikusan is lökdösöm. Ez kb, 500 Nm.  Wink

Nekem csak egyszter lazult le lendkerekem és tette tönkre a főtengely stiftjeit. Többet nem fog.


Központosítani a kuplungtárcsát meg én nem tudom kézzel, nekem kell az idomszer. Az a biztos.
én már törtem bele a nagy csavrat de hála isten a törés pillanatába le is lazul és ki is lehet tekerni!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4492 Dátum: 2006 Június 09, 21:38:41 »

Hát rajzot azt nem tudok sehol.
Viszont a nagycsavar nyomatékkulccsal való meghúzása is fontos.
A meghúzási táblázatok 300Nm-t írnak, de én nem tartom túlzásnak a 350-400-at sem.


Úgy meg kell tépni ahogy csak bírod. Meg Loctite 243-as vagy 2701-est kell rákenni.

Én földre teszem a motort, laposvasat a lendkerékre csavarozok két kuplungcsavarral, erre és a blokkra rááll a segítőm, hogy ne boruljon fel, és én egy félméteres csövet dugok a profi dugókulcs szárra és ráállok. És dinamikusan is lökdösöm. Ez kb, 500 Nm.  Wink

Nekem csak egyszter lazult le lendkerekem és tette tönkre a főtengely stiftjeit. Többet nem fog.


Központosítani a kuplungtárcsát meg én nem tudom kézzel, nekem kell az idomszer. Az a biztos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1898 1899 1900 1901 1902 [1903] 1904 1905 1906 1907 1908 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.