www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Január 19, 04:37:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
920759 Hozzaszólás 218 Témában írta 1611 Felhasználó
Legújabb tag: Begami
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 11472023 alkalommal)
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79735 Dátum: 2020 Július 28, 22:25:19 »

Gyertyák színét nézted? Egyformák?
Esetleg rossz benzin?
A kondenzátor nem tudom milyen tüneteket produkál, ha elromlik. De a rotor egyébként így romlik el, hogy egyre jobban rángat és erőtlenedik, de azt már cserélted..
100ast tankolok,ma a gyertyákat nem néztem,mert olyan meleg volt ,de azok normálisak voltak,múltkor,igen,egyformák.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14928

« Hozzászólás #79734 Dátum: 2020 Július 28, 21:56:14 »

Volt egy új megszakítóm.Kicseréltem,mert a bennt lévő megégett.
Eredmény gyújtás és hézagbeállítás után minden frankó.Boldog negyed óra kocsikázás,majd megint ránt egyet,aztán többet.
Egyedül a kondenzátorra gyanakszom,de abból nincs itthon.
Megtaláltad a hibát.
Bárdiban Kapható:
https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/VOLKSWAGEN/BEETLE/1973/1_3/B/elektromos-rendszer/gyujtas-alkatreszek/gyujtas-kondenzator?sid=84707226

« Utoljára szerkesztve: 2020 Július 28, 22:00:26 írta abes »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18445


1969

« Hozzászólás #79733 Dátum: 2020 Július 28, 21:49:42 »

Sziasztok!1.2 szimplaszívós Bogaram a következőket produkálta:
Múlt héten már észrevettem,hogy véletlenszerűen mintha kimaradna a gyújtás menet közben.Majd idővel sűrűbben csinálta.Tegnap már nem mertem vele elindulni,rángatott.
Karbi szétszed,minden tiszta.-nem segített
Új elosztófedél és rotor.-nincs változás
Vákuumos rész jól működik,gyújtás helyén,van szikra,megy mind a 4henger,de berángat.
Volt egy új megszakítóm.Kicseréltem,mert a bennt lévő megégett.
Eredmény gyújtás és hézagbeállítás után minden frankó.Boldog negyed óra kocsikázás,majd megint ránt egyet,aztán többet.
Egyedül a kondenzátorra gyanakszom,de abból nincs itthon.
Egyszerű multuméterrel ki lehet mérni?
Tudom,nem egy nagy összeg,ki is cserélném,ha lenne itthon,de vagy egy hét mire megjön,ha megrendelem...ha ez a baj
Köszi,ha megosztod az ötleted
Gyertyák színét nézted? Egyformák?
Esetleg rossz benzin?
A kondenzátor nem tudom milyen tüneteket produkál, ha elromlik. De a rotor egyébként így romlik el, hogy egyre jobban rángat és erőtlenedik, de azt már cserélted..
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79732 Dátum: 2020 Július 28, 21:23:56 »

Sziasztok!1.2 szimplaszívós Bogaram a következőket produkálta:
Múlt héten már észrevettem,hogy véletlenszerűen mintha kimaradna a gyújtás menet közben.Majd idővel sűrűbben csinálta.Tegnap már nem mertem vele elindulni,rángatott.
Karbi szétszed,minden tiszta.-nem segített
Új elosztófedél és rotor.-nincs változás
Vákuumos rész jól működik,gyújtás helyén,van szikra,megy mind a 4henger,de berángat.
Volt egy új megszakítóm.Kicseréltem,mert a bennt lévő megégett.
Eredmény gyújtás és hézagbeállítás után minden frankó.Boldog negyed óra kocsikázás,majd megint ránt egyet,aztán többet.
Egyedül a kondenzátorra gyanakszom,de abból nincs itthon.
Egyszerű multuméterrel ki lehet mérni?
Tudom,nem egy nagy összeg,ki is cserélném,ha lenne itthon,de vagy egy hét mire megjön,ha megrendelem...ha ez a baj
Köszi,ha megosztod az ötleted

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2442


« Hozzászólás #79731 Dátum: 2020 Július 27, 19:30:34 »

Gyújtás elosztón jellemzően a fém testen találom meg a cikkszámot  Ezek melyik karaktere mondja meg a típusát, vagy van valami táblázat? Hosszú évek után fel kell eleveníteni az elveszett tudást. Köszi. Meg úgy látom pár dolgot nem árt megnéznem az 1300-on.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29056


Road Force One

« Hozzászólás #79730 Dátum: 2020 Július 24, 13:13:12 »


Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27102


« Hozzászólás #79729 Dátum: 2020 Július 24, 12:59:55 »

Nem tudom, mennyiben más az 1300-é, mint az 1303-é, de a sorrend talán nagyjából hasonló:
- kormány leszerelés, kürt kikötése...
- a gyújtáskapcsolón volt egy fekete műanyag takaró, azt le kellett óvatosan húzni róla
- az indexkart, ablaktörlőt tartalmazó egység kiszereléséhez ki kell a rögzítő csavarokat tekerni (elvileg nálam 4 csavar rögzítette, ezekre nem árt vigyázni, mert én is elhagytam egyet, de Petinek volt, szerencsére)
- a kormányrúdon volt egy szürke, henger alakú, műanyag elem, azt óvatosan le kellett róla húzni
- a kormányoszlopon lévő fekete borításnál alul volt egy 6-os imbuszcsavar, azt ki kellett tekerni
- le kellett a 3 db stekkert húzni alul a csatlakozókról (nem árt előtte lefotózni, hogy könnyebb legyen visszadugni a helyükre, mi ezt elfelejtettük, de sikerült a visszaszerelés így is). Ebből az egyik legfontosabb a gyújtáskapcsolóbetétre menő...
- ezután óvatosan ki lehet húzni a teljes kapcsolóbetétet a karokkal együtt
- ha levettük a kormányburkolatot, akkor elvileg ott látszik a betét rögzítő csavarja (1 vagy 2, nálam 1 volt), kicsavarni és ezzel cserélhető a betét...
- a visszaszerelés meg pont fordítva, mint eddig...

Nekem mázlim volt, mert a Golf 1 betétje megegyezik az 1303-éval...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29056


Road Force One

« Hozzászólás #79728 Dátum: 2020 Július 24, 12:33:06 »

és hol vannak a képek és a leírás a cseréhez? Smiley nekem is rá kéne szánni magam...

Nem tudom, mennyiben más az 1300-é, mint az 1303-é, de a sorrend talán nagyjából hasonló:
- kormány leszerelés, kürt kikötése...
- a gyújtáskapcsolón volt egy fekete műanyag takaró, azt le kellett óvatosan húzni róla
- az indexkart, ablaktörlőt tartalmazó egység kiszereléséhez ki kell a rögzítő csavarokat tekerni (elvileg nálam 4 csavar rögzítette, ezekre nem árt vigyázni, mert én is elhagytam egyet, de Petinek volt, szerencsére)
- a kormányrúdon volt egy szürke, henger alakú, műanyag elem, azt óvatosan le kellett róla húzni
- a kormányoszlopon lévő fekete borításnál alul volt egy 6-os imbuszcsavar, azt ki kellett tekerni
- le kellett a 3 db stekkert húzni alul a csatlakozókról (nem árt előtte lefotózni, hogy könnyebb legyen visszadugni a helyükre, mi ezt elfelejtettük, de sikerült a visszaszerelés így is). Ebből az egyik legfontosabb a gyújtáskapcsolóbetétre menő...
- ezután óvatosan ki lehet húzni a teljes kapcsolóbetétet a karokkal együtt
- ha levettük a kormányburkolatot, akkor elvileg ott látszik a betét rögzítő csavarja (1 vagy 2, nálam 1 volt), kicsavarni és ezzel cserélhető a betét...
- a visszaszerelés meg pont fordítva, mint eddig...

Nekem mázlim volt, mert a Golf 1 betétje megegyezik az 1303-éval...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29056


Road Force One

« Hozzászólás #79727 Dátum: 2020 Július 24, 12:04:05 »

Jaja! A mai világban gyorsan kattannak a telefonos kamerák.
Kivétel, ha gyorsan akarsz már tovább menni.  Azért köszönjük a hibaleírást Sanyinak!

... mint lejjebb...  Wink
SzíVWesen...  Kezfogas

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29056


Road Force One

« Hozzászólás #79726 Dátum: 2020 Július 24, 12:03:10 »

és hol vannak a képek és a leírás a cseréhez? Smiley nekem is rá kéne szánni magam...

Az a baj, hogy a telóm túl jó képeket csinál és át kellene méretezni őket...
Túl sokat nem csináltam egyébként, mert inkább dolgoztunk vele, mint fotózkodtam...
 Grin Cool
De megpróbálom megoldani...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #79725 Dátum: 2020 Július 24, 07:13:29 »

Melyik szimering?
Miért nem bogárboltból rendeled, ahol jótanácsot is kaphatsz, hogy melyik az ajánlott, a jó minőség? Meg ott ugye pont tudják hogy mekkora kell..

Ha a főtengely szimering, akkor úgy emlékszem Callook az egyszerest ajánlotta, nem a duplát, de volt erről valószínűleg ebben a topikban egy bejegyzése. Esetleg a tuningosban.
Óó azt kihagytam, hogy nyelestengelyhez kell

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3575


« Hozzászólás #79724 Dátum: 2020 Július 24, 06:18:50 »

Melyik szimering?
Miért nem bogárboltból rendeled, ahol jó tanácsot is kaphatsz, hogy melyik az ajánlott, a jó minőség? Meg ott ugye pont tudják hogy mekkora kell..

Ha a főtengely szimering, akkor úgy emlékszem Callook az egyszerest ajánlotta, nem a duplát, de volt erről valószínűleg ebben a topikban egy bejegyzése. Esetleg a tuningosban.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18445


1969

« Hozzászólás #79723 Dátum: 2020 Július 23, 22:01:39 »

Tud valaki szimering méretet 69-eshez f1-es motor. Köszi. Lassan talpra áll a bogár...
Melyik szimering?
Miért nem bogárboltból rendeled, ahol jótanácsot is kaphatsz, hogy melyik az ajánlott, a jó minőség? Meg ott ugye pont tudják hogy mekkora kell..

Ha a főtengely szimering, akkor úgy emlékszem Callook az egyszerest ajánlotta, nem a duplát, de volt erről valószínűleg ebben a topikban egy bejegyzése. Esetleg a tuningosban.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #79722 Dátum: 2020 Július 23, 19:55:07 »

Tud valaki szimering méretet 69-eshez f1-es motor. Köszi. Lassan talpra áll a bogár...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13966


30-347-1939

« Hozzászólás #79721 Dátum: 2020 Július 23, 17:56:46 »

és hol vannak a képek és a leírás a cseréhez? Smiley nekem is rá kéne szánni magam...
Jaja! A mai világban gyorsan kattannak a telefonos kamerák.
Kivétel, ha gyorsan akarsz már tovább menni.  Azért köszönjük a hibaleírást Sanyinak!

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27102


« Hozzászólás #79720 Dátum: 2020 Július 23, 11:49:02 »

Hmmm... egy 45 éves alkatrész elromlásáért gondolom nem lehet reklamálni a Fócvágennél...  Evil Cool Grin
2 hete Öcsisajt sztrájkba kezdett. Előtte még mentem vele a környéken, megjárattam kicsit, semmi gond nem volt...
Aztán két hete mentünk volna egy Bogaras Baráti Társasággal grill partyzni és ide már nem volt hajlandó eljönni...
Kulcs elfordításra pörgött az önindító, mint állat, de nem indult be. Már annyiszor próbálkoztam, hogy tartottam tőle, lemerül a frissen feltöltött akksi...
Patonyi Peti barátom átjött, átnéztük az elektromos rendszert. Kicsit lötyögős volt a trafó, hát kicseréltük. Kicsit kopottas volt a megszakító, mivel volt tartalékban, azt is kicseréltük.
Mivel még ekkor sem volt változás és nem indult, nekiálltunk méregetni: ekkor derült ki, nem jut áram a trafóhoz... Jött egy tipp, hogy kössünk rá egy direkt kábelt a generátor +-ról a trafóra... És láss csodát, így beindult.
Ekkor jöttek a lehetséges tippek: kábel szakadás, vagy gyújtáskapcsoló betét... Ez utóbbira sokan szavaztak...
És az is lett, úgy tűnik...
Bár előtte még eljátszotta a fájó fog vs. fogorvosi váró szindrómát: amikor lementem a garázsba, hogy Petivel csinálunk egy áthidaló kábelt a mozgatáshoz. Én meg tettem egy gyermeteg próbát: kulcs be, indítózás... és beindult.
Na de mindegy, ha már vettem hozzá gyorsban a helyi AVS alkatrészboltban egy Golf 1-es gyújtáskapcsoló betétet (ami a szereléskor derült ki teljesen kompatibilis a 74-es 1303-al), nosza nekiálltunk szétkapni a kormányt, kormányoszlopot, gyújtást.
Szabó Miki hathatós, telefonos segítségnyújtása mellett minden szükséges alkatrészt leszereltünk, kivettük a betétet, ami mát kopott is volt és el is volt repedve.
Kicseréltük, visszaszereltünk mindent és azóta úgy tűnik, müxik... Csak maradjon is így!! Ha 45 évet nem is, de egy-két évtizedet csak kibír még.
Na szóval ennyi a történet, hátha hasznos segítség lesz másnak is...
és hol vannak a képek és a leírás a cseréhez? Smiley nekem is rá kéne szánni magam...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29056


Road Force One

« Hozzászólás #79719 Dátum: 2020 Július 23, 11:37:35 »

Hmmm... egy 45 éves alkatrész elromlásáért gondolom nem lehet reklamálni a Fócvágennél...  Evil Cool Grin
2 hete Öcsisajt sztrájkba kezdett. Előtte még mentem vele a környéken, megjárattam kicsit, semmi gond nem volt...
Aztán két hete mentünk volna egy Bogaras Baráti Társasággal grill partyzni és ide már nem volt hajlandó eljönni...
Kulcs elfordításra pörgött az önindító, mint állat, de nem indult be. Már annyiszor próbálkoztam, hogy tartottam tőle, lemerül a frissen feltöltött akksi...
Patonyi Peti barátom átjött, átnéztük az elektromos rendszert. Kicsit lötyögős volt a trafó, hát kicseréltük. Kicsit kopottas volt a megszakító, mivel volt tartalékban, azt is kicseréltük.
Mivel még ekkor sem volt változás és nem indult, nekiálltunk méregetni: ekkor derült ki, nem jut áram a trafóhoz... Jött egy tipp, hogy kössünk rá egy direkt kábelt a generátor +-ról a trafóra... És láss csodát, így beindult.
Ekkor jöttek a lehetséges tippek: kábel szakadás, vagy gyújtáskapcsoló betét... Ez utóbbira sokan szavaztak...
És az is lett, úgy tűnik...
Bár előtte még eljátszotta a fájó fog vs. fogorvosi váró szindrómát: amikor lementem a garázsba, hogy Petivel csinálunk egy áthidaló kábelt a mozgatáshoz. Én meg tettem egy gyermeteg próbát: kulcs be, indítózás... és beindult.
Na de mindegy, ha már vettem hozzá gyorsban a helyi AVS alkatrészboltban egy Golf 1-es gyújtáskapcsoló betétet (ami a szereléskor derült ki teljesen kompatibilis a 74-es 1303-al), nosza nekiálltunk szétkapni a kormányt, kormányoszlopot, gyújtást.
Szabó Miki hathatós, telefonos segítségnyújtása mellett minden szükséges alkatrészt leszereltünk, kivettük a betétet, ami mát kopott is volt és el is volt repedve.
Kicseréltük, visszaszereltünk mindent és azóta úgy tűnik, müxik... Csak maradjon is így!! Ha 45 évet nem is, de egy-két évtizedet csak kibír még.
Na szóval ennyi a történet, hátha hasznos segítség lesz másnak is...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14928

« Hozzászólás #79718 Dátum: 2020 Június 28, 07:39:40 »

Emlékezetes túra vót  Grin ekkor volt részedről a Kékes ugyeee???
Igen.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3575


« Hozzászólás #79717 Dátum: 2020 Június 27, 23:07:38 »

mikor a busz tankja likas volt, akkor simán jártam 5 literes kannával a motortérben. elsőre nem kapott szellőzőt, akkor laposra szívta  Grin
Rohadt fizika Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3575


« Hozzászólás #79716 Dátum: 2020 Június 27, 23:06:18 »

Emlékezetes túra vót  Grin ekkor volt részedről a Kékes ugyeee???

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27102


« Hozzászólás #79715 Dátum: 2020 Június 27, 19:05:38 »

mikor a busz tankja likas volt, akkor simán jártam 5 literes kannával a motortérben. elsőre nem kapott szellőzőt, akkor laposra szívta  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14928

« Hozzászólás #79714 Dátum: 2020 Június 27, 18:32:40 »

elég oda egy üres sörös doboz is ejtőtartájnak Grin egyébként meg mindenből kettőt ,gázpedálból IS  Evil
Így?  Grin
https://www.youtube.com/watch?v=UlCtnYMELO4
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3575


« Hozzászólás #79713 Dátum: 2020 Június 27, 15:03:49 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79712 Dátum: 2020 Június 27, 12:30:45 »

elég oda egy üres sörös doboz is ejtőtartáLYnak

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3575


« Hozzászólás #79711 Dátum: 2020 Június 27, 11:28:35 »

Nekem eredetileg a "nemszétszedhető" fajta van benne. Plusz egy a hátsó ülés alatt tartalékban, plusz egy elektromos vésztartalékban  Grin  Grin  Grin
Az jó mert akkor tudol másokon segíteni. Azért nekem is van tarcsi nem szétszedhető ,persze nekem csak 1db. (Remélem azért ,hogy van tartalék benyakannád IS! Remélhetőleg tele! Grin )

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2977


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79710 Dátum: 2020 Június 27, 10:46:26 »

elég oda egy üres sörös doboz is ejtőtartájnak Grin egyébként meg mindenből kettőt ,gázpedálból IS  Evil

Nekem eredetileg a "nemszétszedhető" fajta van benne. Plusz egy a hátsó ülés alatt tartalékban, plusz egy elektromos vésztartalékban  Grin  Grin  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3575


« Hozzászólás #79709 Dátum: 2020 Június 27, 08:02:18 »

Nekem utoljára a pumpa karja tört le.
Nagy nevű gyártónak nem sikerült olaj és hő állóra kreálnia. Sad
Elektromos AC került bele.
Nekem Pierburg mechanikus van benne egy igeje és az árát nézve kb 120évig kell szolgálnia Grin. csak merem remélni a tiédben nem ilyen volt Undecided

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3575


« Hozzászólás #79708 Dátum: 2020 Június 27, 07:55:52 »

Elgondolkodtató, hogy egy villanypumpát betelepítek a kocsikba, aztán ha megadja magát az eredeti, akkor csak átrakom a benzincsövet, adok neki energiát és már mehetünk is tovább.  Grin
elég oda egy üres sörös doboz is ejtőtartájnak Grin egyébként meg mindenből kettőt ,gázpedálból IS  Evil

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79707 Dátum: 2020 Június 26, 18:20:23 »

Sziasztok!

Agyaltam h hová írjam de végülis szerelés volt 😆.
Tegnap előtt levizsgázott az 57es- hurrá-Két éve nálam 10 év kivonva.No majd a T2vel fel Bpre érte, ha már ott vagyunk adjunk annak is egy friss vizsgát..
Eddig szuper minden.
HAZAÚT.
Röviden- de persze nem volt rövid XD
indulás 16:00 érkezés 22:00
T2 Biatorbágyig jutott. Töltéshibával.
Bogár Tatán adta meg magát. Most már tökéletesen értem mért hívják szerelhető AC nak 😂😂😂😂 Kiesett a tengelye. Nuku szerszám, mert persze az a buszban maradt. Megállt segíteni egy tök rendes srác aztán 3an a barátommal aki a buszt vezette addig ameddig. Telefonos konzultációkkal - köszi Ati- összerak, hazaér.

Pöttyet kalandosabra sikerült mint gondoltam...
ps a buszt neg ma probálom feléleszteni....

röviden ennyi.
üdv 🙂
Azért megoldottad, és ez benne a jó!
Nekem utoljára a pumpa karja tört le.
Nagy nevű gyártónak nem sikerült olaj és hő állóra kreálnia. Sad
Elektromos AC került bele.
Elgondolkodtató, hogy egy villanypumpát betelepítek a kocsikba, aztán ha megadja magát az eredeti, akkor csak átrakom a benzincsövet, adok neki energiát és már mehetünk is tovább.  Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14928

« Hozzászólás #79706 Dátum: 2020 Június 26, 10:20:21 »

Azért megoldottad, és ez benne a jó!
Nekem utoljára a pumpa karja tört le.
Nagy nevű gyártónak nem sikerült olaj és hő állóra kreálnia. Sad
Elektromos AC került bele.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13966


30-347-1939

« Hozzászólás #79705 Dátum: 2020 Június 26, 07:50:03 »

Sziasztok!

Agyaltam h hová írjam de végülis szerelés volt 😆.
Tegnap előtt levizsgázott az 57es- hurrá-Két éve nálam 10 év kivonva.No majd a T2vel fel Bpre érte, ha már ott vagyunk adjunk annak is egy friss vizsgát..
Eddig szuper minden.
HAZAÚT.
Röviden- de persze nem volt rövid XD
indulás 16:00 érkezés 22:00
T2 Biatorbágyig jutott. Töltéshibával.
Bogár Tatán adta meg magát. Most már tökéletesen értem mért hívják szerelhető AC nak 😂😂😂😂 Kiesett a tengelye. Nuku szerszám, mert persze az a buszban maradt. Megállt segíteni egy tök rendes srác aztán 3an a barátommal aki a buszt vezette addig ameddig. Telefonos konzultációkkal - köszi Ati- összerak, hazaér.

Pöttyet kalandosabra sikerült mint gondoltam...
ps a buszt neg ma probálom feléleszteni....

röviden ennyi.
üdv 🙂

Azért megoldottad, és ez benne a jó!

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #79704 Dátum: 2020 Június 26, 06:18:42 »

Sziasztok!

Agyaltam h hová írjam de végülis szerelés volt 😆.
Tegnap előtt levizsgázott az 57es- hurrá-Két éve nálam 10 év kivonva.No majd a T2vel fel Bpre érte, ha már ott vagyunk adjunk annak is egy friss vizsgát..
Eddig szuper minden.
HAZAÚT.
Röviden- de persze nem volt rövid XD
indulás 16:00 érkezés 22:00
T2 Biatorbágyig jutott. Töltéshibával.
Bogár Tatán adta meg magát. Most már tökéletesen értem mért hívják szerelhető AC nak 😂😂😂😂 Kiesett a tengelye. Nuku szerszám, mert persze az a buszban maradt. Megállt segíteni egy tök rendes srác aztán 3an a barátommal aki a buszt vezette addig ameddig. Telefonos konzultációkkal - köszi Ati- összerak, hazaér.

Pöttyet kalandosabra sikerült mint gondoltam...
ps a buszt neg ma probálom feléleszteni....

röviden ennyi.
üdv 🙂

30/903-63-65

'57 1200 kisablakos
'71 1300
'73 T2b késszzz!!
'73 T2b duplatoló- projekt
W201 2.6 automatik
W124 2.5 td
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2167


« Hozzászólás #79703 Dátum: 2020 Június 25, 22:44:02 »


http://www.vw-kaeferclub.com/downloads/schaltgestaenge.pdf

de van egy másfajta persely is a kényelmesebbeknek
http://www.vw-kaeferclub.com/downloads/schaltgestaenge.pdf

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2167


« Hozzászólás #79702 Dátum: 2020 Június 25, 22:17:58 »

jó játék...
most csináltam az üres alvázon
komplett autón biztos izgibb
rudazatot elól kihuzni,,, jó sok zsir...
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2977


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79701 Dátum: 2020 Június 24, 11:12:24 »

Hol vettetek ilyen váltórúd felújító kitet?

Én úgy emlékszem, ezt vettem (a rögzítő rugó is része volt talán): https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1407/valtorudazat-persely

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17268


« Hozzászólás #79700 Dátum: 2020 Június 24, 06:48:34 »

Hol vettetek ilyen váltórúd felújító kitet?
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79699 Dátum: 2020 Június 23, 14:53:06 »

Meg is oldottad a hibát.  Grin
Oké,vettem.
Egyébként itt a link:
https://m.facebook.com/WorldWideVwBeetleDay/photos/i-got-the-following-message-from-michelangelo-from-the-italian-vw-club-from-the-/1021419291285011/

DO IT YOURSELF
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #79698 Dátum: 2020 Június 23, 14:39:19 »

Persze,ha fogom a kart,akkor nem zörög.
Köszi.Bogár 1.2 motor,1973
Meg is oldottad a hibát.  Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3575


« Hozzászólás #79697 Dátum: 2020 Június 23, 12:14:48 »

Cseréld ki a perselyt...

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13966


30-347-1939

« Hozzászólás #79696 Dátum: 2020 Június 23, 08:00:50 »

A váltóolaj cserén túl vagyok,az nem segített,de azért köszi.Nekem inkább terhelés függően rezeg,de már csak alig.
Cseréld ki a perselyt, ahogy Imrüs írta. Tutti az lesz.

Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.181 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.