www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2021 Május 14, 09:17:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Nyári Rajzás
Yacht kemping, Balatonalmádi
2021.06.11-13
916080 Hozzaszólás 215 Témában írta 1592 Felhasználó
Legújabb tag: zond
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 ... 1997
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 7028650 alkalommal)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2889


« Hozzászólás #79876 Dátum: 2021 április 12, 19:23:48 »

Szia!
Nekem is ilyenek vannak benne (+ az 500-asban, a Solexben és a Simson 425-ben is).
Nálam (el ne kiabáljam) hosszú idő óta szépen működnek  Cool
(ha jársz erre, meg tudjuk nézni az öreg gyertyatesztelő készülékkel nyomás alatt ... milyen képet mutat  Wink )
Köszönöm a lehetőséget!

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2865


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79875 Dátum: 2021 április 12, 15:49:33 »

Gyűjtögetem én is, egyszer eljutok hozzád.


 Cheesy

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14295

« Hozzászólás #79874 Dátum: 2021 április 12, 15:24:35 »

(ha jársz erre, meg tudjuk nézni az öreg gyertyatesztelő készülékkel nyomás alatt ... milyen képet mutat  Wink )
Gyűjtögetem én is, egyszer eljutok hozzád.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2865


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79873 Dátum: 2021 április 12, 13:11:33 »

Tegnap úgy döntöttünk ,hogy elmegyünk bogarazni. Könnyen indult ,pedig egy ideje pihengetett. Alapjárat jónak tünt ,viszont terhelésre egy henger nem igazán teljesített. Gyors ellenörzés melyik henger vacakol. Gyertya ki. Hát nem tetszett amit láttam. Pedig a szuper denso irídium gyertyák vannak benne. Na mindegy ,mit tudok tenni beleraktam egy régebbi alighasznált gyertyát próbaképpen és mindjárt erőre kapott a bogi. Ennyit érnének ezek a méregderága gyertyák? Vagy csak a bogi nem csipázza a Japán alkatrészt?  Grin
Akkor most megint ott tartok ahonnan kiindultam: milyen gyertyát tegyek bele Huh

Szia!
Nekem is ilyenek vannak benne (+ az 500-asban, a Solexben és a Simson 425-ben is).
Nálam (el ne kiabáljam) hosszú idő óta szépen működnek  Cool
(ha jársz erre, meg tudjuk nézni az öreg gyertyatesztelő készülékkel nyomás alatt ... milyen képet mutat  Wink )

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2889


« Hozzászólás #79872 Dátum: 2021 április 12, 13:06:44 »

Dobozban pihen, mérek hézagot.
Esetleg ugyanilyen bosch-t is meg tudok neked mérni.
Jöhet a Bosch is. Köszönöm!

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14295

« Hozzászólás #79871 Dátum: 2021 április 12, 10:15:27 »

Dobozban pihen, mérek hézagot.
Esetleg ugyanilyen bosch-t is meg tudok neked mérni.

Sajnos nincs amiben járjon. :-(
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2889


« Hozzászólás #79870 Dátum: 2021 április 12, 08:28:38 »

Tegnap úgy döntöttünk ,hogy elmegyünk bogarazni. Könnyen indult ,pedig egy ideje pihengetett. Alapjárat jónak tünt ,viszont terhelésre egy henger nem igazán teljesített. Gyors ellenörzés melyik henger vacakol. Gyertya ki. Hát nem tetszett amit láttam. Pedig a szuper denso irídium gyertyák vannak benne. Na mindegy ,mit tudok tenni beleraktam egy régebbi alighasznált gyertyát próbaképpen és mindjárt erőre kapott a bogi. Ennyit érnének ezek a méregderága gyertyák? Vagy csak a bogi nem csipázza a Japán alkatrészt?  Grin
Akkor most megint ott tartok ahonnan kiindultam: milyen gyertyát tegyek bele Huh

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2419


« Hozzászólás #79869 Dátum: 2021 április 10, 16:18:40 »

Ez gyors volt.
Segített az opel astra zenekar.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13686


30-347-1939

« Hozzászólás #79868 Dátum: 2021 április 09, 23:32:29 »

Úgy néz ki, hogy megoldva.
Ez gyors volt.

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2419


« Hozzászólás #79867 Dátum: 2021 április 09, 15:54:45 »

Maresznál hasonló kapható. Talán utoljára 12e volt.
Úgy néz ki, hogy megoldva.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14295

« Hozzászólás #79866 Dátum: 2021 április 08, 19:30:59 »

Ilyet nem akarunk páran rendelni? Ahogy látom, az átalakítás nem egy nagy etvasz.


https://www.youtube.com/watch?v=uk2U880CKNc&ab_channel=AirheadParts

https://youtu.be/uk2U880CKNc
Maresznál hasonló kapható. Talán utoljára 12e volt.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2419


« Hozzászólás #79865 Dátum: 2021 április 08, 16:17:56 »

Ilyet nem akarunk páran rendelni? Ahogy látom, az átalakítás nem egy nagy etvasz.


https://www.youtube.com/watch?v=uk2U880CKNc&ab_channel=AirheadParts

https://youtu.be/uk2U880CKNc
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8662


« Hozzászólás #79864 Dátum: 2021 április 08, 12:24:07 »

Az történt, hogy vásároltam egy karburátort a felújított motorra. Szinte újnak néz ki, ezért nem is gyanakodtam, hogy nincs benne az úszó tengelye, amitől beszívott egy kanna benzint 20 perc alatt és kinyomta az olajat a lendkerék felé. Ilyenkor beszarik a szimmering, elhajlik mittudomén? Cserélni kell, vagy nem? A drágábbik piros 3 élű van benne. Idáig tökéletesen zárt.

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2106


« Hozzászólás #79863 Dátum: 2021 Január 30, 14:57:37 »

Valaki tudja hogy a pict 31-3 karbiban mekkora a gyári főfúvóka és milyen menetű? Visszafúvókáznám gyárira.

segit?

https://www.ruddies-berlin.de/solexPICT.htm

vagy  a felsó adattábla  a képen

« Utoljára szerkesztve: 2021 Január 30, 15:09:59 írta mikrobi »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12090


« Hozzászólás #79862 Dátum: 2021 Január 30, 12:25:52 »

Valaki tudja hogy a pict 31-3 karbiban mekkora a gyári főfúvóka és milyen menetű? Visszafúvókáznám gyárira.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3143


« Hozzászólás #79861 Dátum: 2021 Január 30, 10:14:09 »

Az elektronyos gyújtáshozt valóban másik trafó kell, de ennyi, jobb, stabilabb, erősebb a gyújtás..... és nekem a dupla weberes 1.6 (2.1wbx tengellyel) 300-al tovább pörgött, megszakítós 6200, Tatiféle 6500.

A dinamó szíjtárcsa csavarhúzós betámasztásánál addig kell forgatni míg az összefogató csavar fejében akad a csavhuz

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13686


30-347-1939

« Hozzászólás #79860 Dátum: 2021 Január 28, 20:28:47 »

Rettenesen megbízható, nagy erejű és pontos szikrát ad.
Nekem is meg van már, csak ki kellene cserélnem.
Van valahol gyújtáselosztóm amiből esetleg lehet csinálni. Majd írok Tatinak, hátha csinál egyet Funk-nak.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2889


« Hozzászólás #79859 Dátum: 2021 Január 27, 20:46:57 »

Sok típuson volt használatos ugyanez a 7 pólusú csatlakozóval ellátott gyújtás elektronika. Funkcionálisan azok is jók, de nem tudom minden paraméter megegyezik-e. (pl már a Lada is lekapcsolta a trafót, ha nem érzékelt impulzust és állandó zárásszöggel dolgozott, de nem tudom az is egyforma-e)
Én is sokat elhasználtam anno sokmindenre. (Bogárra és Harley Davidsonra is  Grin )
Volt magyar (Remix) is és pl ez a brutál változat is kompatibilis a korabeli lengyelpiacról (a ciril betűket lemartam  Cool )
Biztos ami biztos én valami VW származékot használok.
Amúgy ez a Trabant Wartburg teszt készülék is magyar és kitűnően funkcionál velük  Cheesy
A dobozban pedig talán Golf 1 utángyártott olcsó alaplap az ebayról, az is passzol a T3 elosztóba.
Nekem gyárilag Remix volt a csacsiba(szamarába) Ja ,német export volt ,No.-ból lett hozva. 16 évig nem kellett hozzányúlni. Utána nemtom mert eladtam a csacsit Embarrassed  

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14295

« Hozzászólás #79858 Dátum: 2021 Január 27, 20:28:43 »


Jah és 4,5V-ról is működik. Egy generátor tönkremenésnél jól jött. :-D
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2865


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79857 Dátum: 2021 Január 27, 20:15:33 »

Rettenesen megbízható, nagy erejű és pontos szikrát ad.


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14295

« Hozzászólás #79856 Dátum: 2021 Január 27, 19:03:12 »

Egyáltalán van valami értelme? Vagy csak egy újabb probléma?
Rettenesen megbízható, nagy erejű és pontos szikrát ad.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2419


« Hozzászólás #79855 Dátum: 2021 Január 27, 18:09:39 »

Egyáltalán van valami értelme? Vagy csak egy újabb probléma?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2865


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79854 Dátum: 2021 Január 27, 17:29:11 »

Amúgy ez a Trabant Wartburg teszt készülék is magyar és kitűnően funkcionál velük  Cheesy
A dobozban pedig talán Golf 1 utángyártott olcsó alaplap az ebayról, az is passzol a T3 elosztóba.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2865


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79853 Dátum: 2021 Január 27, 17:28:38 »

Igen. De pl az elektronika Szamarán is használták.
Ha bemegyek a bontóba és azt mondom, hogy trabiból kéne akkor 5e. Ha Golfból kérem 10e és szögre ugyanaz.
Sok típuson volt használatos ugyanez a 7 pólusú csatlakozóval ellátott gyújtás elektronika. Funkcionálisan azok is jók, de nem tudom minden paraméter megegyezik-e. (pl már a Lada is lekapcsolta a trafót, ha nem érzékelt impulzust és állandó zárásszöggel dolgozott, de nem tudom az is egyforma-e)
Én is sokat elhasználtam anno sokmindenre. (Bogárra és Harley Davidsonra is  Grin )
Volt magyar (Remix) is és pl ez a brutál változat is kompatibilis a korabeli lengyelpiacról (a ciril betűket lemartam  Cool )
Biztos ami biztos én valami VW származékot használok.
Amúgy ez a Trabant Wartburg teszt készülék is magyar és kitűnően funkcionál velük  Cheesy
A dobozban pedig talán Golf 1 utángyártott olcsó alaplap az ebayról, az is passzol a T3 elosztóba.
« Utoljára szerkesztve: 2021 Január 27, 17:30:16 írta Imrüs »

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14295

« Hozzászólás #79852 Dátum: 2021 Január 27, 16:39:12 »

Aha értem,a mert a négyütemű Trabi,az 1.1-es Polo motor.Tehát valahol az is egy régi Volkswagen motor.
Igen. De pl az elektronika Szamarán is használták.
Ha bemegyek a bontóba és azt mondom, hogy trabiból kéne akkor 5e. Ha Golfból kérem 10e és szögre ugyanaz.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8776


« Hozzászólás #79851 Dátum: 2021 Január 27, 15:54:45 »

és trabi.
Aha értem,a mert a négyütemű Trabi,az 1.1-es Polo motor.Tehát valahol az is egy régi Volkswagen motor.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14295

« Hozzászólás #79850 Dátum: 2021 Január 27, 06:40:57 »

Majd a hozzáértők kiegészítik,vagy megmondják,de én úgy tudom,hogy nem a régi megszakítós Bogár elosztó hozzá a hiánycikk.Hanem maga,az elektromos gyújtáselosztó,a gyújtás elektronika panellal,kábelköteggel,gyújtótrafóval,mindennel,ami hozzá tartozik.Mert ezek sem mai autókból származnak ha jól tudom régi Volkswagenek,Golf II-es és társai.Azokból sem sok fut már manapság.
és trabi.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8776


« Hozzászólás #79849 Dátum: 2021 Január 26, 22:29:17 »

Mi is ez? Nekem van vagy 3 használt elosztóm, abból lehet csinálni? Megszakítós.

Majd a hozzáértők kiegészítik,vagy megmondják,de én úgy tudom,hogy nem a régi megszakítós Bogár elosztó hozzá a hiánycikk.Hanem maga,az elektromos gyújtáselosztó,a gyújtás elektronika panellal,kábelköteggel,gyújtótrafóval,mindennel,ami hozzá tartozik.Mert ezek sem mai autókból származnak ha jól tudom régi Volkswagenek,Golf II-es és társai.Azokból sem sok fut már manapság.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8662


« Hozzászólás #79848 Dátum: 2021 Január 26, 20:19:05 »

Tati,hébe-hóba készít még,de csak úgy,olyan ütemben,ahogy jön neki,kapja hozzá az alapanyagot,mert azt mondja,hogy már nagyon nehéz ilyen cuccokat beszerezni,már kifogyott a bontós ismerőse.Így elég nagy a várólista is.
De nem kizárt,hogy közben tudsz egyet venni tőle.
Mi is ez? Nekem van vagy 3 használt elosztóm, abból lehet csinálni? Megszakítós.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8776


« Hozzászólás #79847 Dátum: 2021 Január 26, 19:19:52 »

Készíti még?
Tati,hébe-hóba készít még,de csak úgy,olyan ütemben,ahogy jön neki,kapja hozzá az alapanyagot,mert azt mondja,hogy már nagyon nehéz ilyen cuccokat beszerezni,már kifogyott a bontós ismerőse.Így elég nagy a várólista is.
De nem kizárt,hogy közben tudsz egyet venni tőle.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14295

« Hozzászólás #79846 Dátum: 2021 Január 26, 17:35:42 »

Készíti még?
Jó a kérdés, de múltkor facsén valaki árult.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2419


« Hozzászólás #79845 Dátum: 2021 Január 26, 16:39:52 »

Tati félét.
Készíti még?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14295

« Hozzászólás #79844 Dátum: 2021 Január 26, 16:06:22 »

Sziasztok!

Ha a most meglévő 009-es elosztót elektronikusra cserélem, nyerek valamit? Gondolom cserélni kell a trafót, meg akkor a kábeleket. Milyen rendszert próbáljak beszerezni? 1,6-os bogár.

Köszönöm.
Tati félét.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2419


« Hozzászólás #79843 Dátum: 2021 Január 26, 12:37:54 »

Sziasztok!

Ha a most meglévő 009-es elosztót elektronikusra cserélem, nyerek valamit? Gondolom cserélni kell a trafót, meg akkor a kábeleket. Milyen rendszert próbáljak beszerezni? 1,6-os bogár.

Köszönöm.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13686


30-347-1939

« Hozzászólás #79842 Dátum: 2021 Január 25, 21:29:47 »

Béci ha van otthon rossz ékszíjtárcsád abból tudsz csinálni célszerszámot. A tárcsa belső része kell csak hozzá (az ékes része) ráhúzol egy bazi nagy anyát ráhegeszted a tárcsára, és kulccsal már rá is tudsz tartani elől hogy meg tudd húzni a turbina anyáját.
Köszi Béci!
Sajna nincs itthon rossz tárcsám, de a hegesztőm is kölcsön, a co-hoz meg nincs még palackom.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13686


30-347-1939

« Hozzászólás #79841 Dátum: 2021 Január 25, 21:19:26 »

A nagy meghúzásban ki ne nyírd a forgórészt. Ha kint van légkulccsal jó meg lehet húzni. Lefelé is azzal jön jellemzően.


Majdnem sikerült. Alig jött le az anya az ékszíjtárcsánál.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11485

« Hozzászólás #79840 Dátum: 2021 Január 25, 20:23:21 »

A nagy meghúzásban ki ne nyírd a forgórészt. Ha kint van légkulccsal jó meg lehet húzni. Lefelé is azzal jön jellemzően.

Sziasztok 2 kérdés:
Vizsgára kell-e a sárfogó gumi a bogárra? Már meg van, és elő van készítve, csak érdekel.

Hogy tudom a generátoron meghúzni a nagy anyát hátul a turbinánál?
Feltettem a talpra, tettem rá ékszíjat, nem tettem 1 db alátétet sem belülre, és feltettem az anyát az ékszíjtárcsára. 36-os és 21-es dugókulccsal ellentétesen, erőkarokat megtoldottam, és jól meghúztam. Elég lesz ez, vagy van valami nyomaték amivel érdemes foglalkozni? A rugós alátét alatta van. Le tud csavarodni?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #79839 Dátum: 2021 Január 25, 16:31:06 »

Béci ha van otthon rossz ékszíjtárcsád abból tudsz csinálni célszerszámot. A tárcsa belső része kell csak hozzá (az ékes része) ráhúzol egy bazi nagy anyát ráhegeszted a tárcsára, és kulccsal már rá is tudsz tartani elől hogy meg tudd húzni a turbina anyáját.
Sziasztok 2 kérdés:
Vizsgára kell-e a sárfogó gumi a bogárra? Már meg van, és elő van készítve, csak érdekel.

Hogy tudom a generátoron meghúzni a nagy anyát hátul a turbinánál?
Feltettem a talpra, tettem rá ékszíjat, nem tettem 1 db alátétet sem belülre, és feltettem az anyát az ékszíjtárcsára. 36-os és 21-es dugókulccsal ellentétesen, erőkarokat megtoldottam, és jól meghúztam. Elég lesz ez, vagy van valami nyomaték amivel érdemes foglalkozni? A rugós alátét alatta van. Le tud csavarodni?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13686


30-347-1939

« Hozzászólás #79838 Dátum: 2021 Január 25, 08:02:15 »

Szia! Szerintem nem kell sárfogó gumi.
Az anya ritkán lazul le. Az ékszíjtárcsán szokott lenni egy bevágás, oda be tudsz támasztani egy csavarhúzót, kiékelni és úgy meghúzni a csavart.

Hali!
Köszi!
Igen, azt nem írtam,hogy oda is betettem a csavarhúzót. Csak az újonnan vásárolt ékszíjtárcsán nem akkora a bevágás. A generátor külső borítása, a tárcsa alatt, az öntvény olyan gyengének látszik. Olyan érzésem van, ha erősen meghúzom a csavarhúzó letöri azt amibe beakadt. Sad   Gondoltam még, hogy meg kellene vennem azt a lendkerék rögzítő szerszámot, talán az is segítene valamit.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16935


« Hozzászólás #79837 Dátum: 2021 Január 25, 06:22:10 »

Szia! Szerintem nem kell sárfogó gumi.
Az anya ritkán lazul le. Az ékszíjtárcsán szokott lenni egy bevágás, oda be tudsz támasztani egy csavarhúzót, kiékelni és úgy meghúzni a csavart.

Sziasztok 2 kérdés:
Vizsgára kell-e a sárfogó gumi a bogárra? Már meg van, és elő van készítve, csak érdekel.

Hogy tudom a generátoron meghúzni a nagy anyát hátul a turbinánál?
Feltettem a talpra, tettem rá ékszíjat, nem tettem 1 db alátétet sem belülre, és feltettem az anyát az ékszíjtárcsára. 36-os és 21-es dugókulccsal ellentétesen, erőkarokat megtoldottam, és jól meghúztam. Elég lesz ez, vagy van valami nyomaték amivel érdemes foglalkozni? A rugós alátét alatta van. Le tud csavarodni?
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 ... 1997
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.