www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 19, 09:01:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Budapest
2023. december 31.
920097 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10534860 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27014


« Hozzászólás #79925 Dátum: 2021 Szeptember 04, 10:15:10 »

Apue viszont szivat, nem teker az onindito. Fesz leesik inditozasra, de ennyi. Nyilvan elutaztunk es feluton jelentkezik, lehetett tologatni. Mondjuk ket meteren hatramenetben beindult, ee akkoris. Ahogy emlekszem jo szar volt az egyik onindito csavar kiszedni a kutyahaz mogott. Lehet meg alamaszok megkocogtatni, hatha. Sebessegben tologatva sem valtozott.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18386


1969

« Hozzászólás #79924 Dátum: 2021 Szeptember 03, 16:55:22 »

Tyűű, nekem ma reggel spriccelt a benzin a benzincsőből a pumpa után  Shocked
Még szerencse hogy nem indult be, mert levéve felejtettem az elosztófedelet a szemrevételezés után Undecided az tűnt fel hogy jobban benzinszag van mint szokott..

Aztán gyorsan kicseréltem és indulhattam is.

Lehet hogy a többit is cserélni kéne gyorsan. Mindenesetre vettem még 2 métert. Csak semperit volt
Elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79923 Dátum: 2021 Szeptember 03, 09:35:20 »

a francba! ,csak ennyi? igencsak túlgondoltam. A csavarhúzóból indultam ki ,na meg magamból Grin Evil
Grin
Szopads Magad Bogárral.  Shocked
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3480


« Hozzászólás #79922 Dátum: 2021 Szeptember 03, 08:24:40 »

Semmi különös........
a francba! ,csak ennyi? igencsak túlgondoltam. A csavarhúzóból indultam ki ,na meg magamból Grin Evil

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29024


Road Force One

« Hozzászólás #79921 Dátum: 2021 Szeptember 02, 21:30:02 »

Semmi különös. Az olajcserénél vettük észre, hogy az ékszíj elkezdte elhagyogatni a fogazatát. Nosza, vettem egy újat a szomszédos Unixtól.
Először kisebb-nagyobb kulcsokkal próbáltuk leszedni a tárcsa anyáját: nem ment. Aztán BlackP talált a jutyúbon egy videjót, ahol légkulccsal pikk-pakk lekapták. Van a garázsban egy ilyen, de nem tudtam kerékcseréhez használni, mert zsenge a kompresszorom.
Gondoltuk, azért egy próbát megér. Megérte. Simán lejött az anya, többször is, mert a hézagolókkal játszani kellett a feszesség miatt.
Olajcsere, ékszíjcsere és feltámadt a Rozi! Mén mint az ördög lábujjhegyen  Grin

Nyahhh... erre a két utolsó mondatra voltam leginkább kíváncsi... persze a többire is, de leginkàbb arra, hogy milyen volt Bogarazni újra vele...  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11536

« Hozzászólás #79920 Dátum: 2021 Szeptember 02, 21:23:08 »

Csavarhúzóval nem próbáltátok? Smiley

Semmi különös. Az olajcserénél vettük észre, hogy az ékszíj elkezdte elhagyogatni a fogazatát. Nosza, vettem egy újat a szomszédos Unixtól.
Először kisebb-nagyobb kulcsokkal próbáltuk leszedni a tárcsa anyáját: nem ment. Aztán BlackP talált a jutyúbon egy videjót, ahol légkulccsal pikk-pakk lekapták. Van a garázsban egy ilyen, de nem tudtam kerékcseréhez használni, mert zsenge a kompresszorom.
Gondoltuk, azért egy próbát megér. Megérte. Simán lejött az anya, többször is, mert a hézagolókkal játszani kellett a feszesség miatt.
Olajcsere, ékszíjcsere és feltámadt a Rozi! Mén mint az ördög lábujjhegyen  Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19051

« Hozzászólás #79919 Dátum: 2021 Szeptember 02, 11:38:00 »

...
Élménybeszámoló???


Semmi különös. Az olajcserénél vettük észre, hogy az ékszíj elkezdte elhagyogatni a fogazatát. Nosza, vettem egy újat a szomszédos Unixtól.
Először kisebb-nagyobb kulcsokkal próbáltuk leszedni a tárcsa anyáját: nem ment. Aztán BlackP talált a jutyúbon egy videjót, ahol légkulccsal pikk-pakk lekapták. Van a garázsban egy ilyen, de nem tudtam kerékcseréhez használni, mert zsenge a kompresszorom.
Gondoltuk, azért egy próbát megér. Megérte. Simán lejött az anya, többször is, mert a hézagolókkal játszani kellett a feszesség miatt.
Olajcsere, ékszíjcsere és feltámadt a Rozi! Mén mint az ördög lábujjhegyen  Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29024


Road Force One

« Hozzászólás #79918 Dátum: 2021 Szeptember 02, 10:46:07 »

tegnap BlackP hathatós segítségével (értsd: ő csinálta, én meg drukkoltam) csavarhúzó nélkül, mindössze egy légkulcs használatával ékszíjat cseréltünk a Rozin. délután teszt  Wink

Ügyesek vagytok!! 
Élménybeszámoló???

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 758


CSD-226

« Hozzászólás #79917 Dátum: 2021 Szeptember 01, 15:25:37 »

Van valakinek esetleg az indekapcsolóba kis fehér csúszka. Az alsó, ami a helyén van, azon nem látok lyukat, sztem letörött, azért csúszott ki a fenti oldal a rugóval. Esetleg ötlet, hogy lehetne javítani? Másodkörben vennék újat bele. Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2021 Szeptember 01, 15:29:31 írta kanyarkiraly »

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19051

« Hozzászólás #79916 Dátum: 2021 Augusztus 31, 10:53:25 »

tegnap BlackP hathatós segítségével (értsd: ő csinálta, én meg drukkoltam) csavarhúzó nélkül, mindössze egy légkulcs használatával ékszíjat cseréltünk a Rozin. délután teszt  Wink
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5772


redgear.hu

« Hozzászólás #79915 Dátum: 2021 Augusztus 19, 13:37:28 »

koszi, balatonon dolgozunk, valszeg egy ilyen legegyszerubb abes fele lesz, ritkan van ra szukseg
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3480


« Hozzászólás #79914 Dátum: 2021 Augusztus 18, 09:15:40 »

valaki hozzáértő leírná hogy működik mit csinál a camping 'akkus váltó relés egység"?


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3480


« Hozzászólás #79913 Dátum: 2021 Augusztus 18, 09:05:59 »

meg még kismillió megoldás......  , gyárilag is volt bizonyos buszokban ,bosch.
Én Kínából rendeltem programozható feszültség monitoring egységet valami potom huf környékén és ezzel oldottam meg. Egyébként igen ,feltölti a generátor..... Sokan úgy oldják meg ,hogy a töltésvisszajelzőtől vezérlik meg a komfort akksi kapcsoló reléjét. Én mint írtam a monitoring egységgel oldottam meg ,de oly módon ,hogy késleltettem közel egy perccel a töltés kezdetét a komfort felé ,hogy indítás után csak a starter akksit töltse. Ne rántsa meg a generátoromat hirtelen mivel az csak 65A-t tud. Ja ,ha komfort akksiban gondolkodol akkor csak AGM!! ,persze a töltésnek kiválónak kell lennie!! (na lehet páran beszólnak de leszarom) Végig zongoráztam..... Összehasonlíthatatlan a többihez képest az agm ,ütheted ,vághatod! (lifepokat most hadjuk)
« Utoljára szerkesztve: 2021 Augusztus 18, 10:04:19 írta zsozsy »

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5772


redgear.hu

« Hozzászólás #79912 Dátum: 2021 Augusztus 16, 21:54:30 »

Igen. A bogárban 55A generátor feltöltötte a 72Ah akkut és a 36Ah-s munkaakkut is.
Csak az idő kérdés, meg hogy előtte mennyit vettél ki az akkuból.
ok köszi
Elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79911 Dátum: 2021 Augusztus 16, 21:53:36 »

köszi
és ez vajh fogja bármikor is tölteni a b akkut? sima gyári busz 1.6 motor gyári generátor
Igen. A bogárban 55A generátor feltöltötte a 72Ah akkut és a 36Ah-s munkaakkut is.
Csak az idő kérdés, meg hogy előtte mennyit vettél ki az akkuból.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5772


redgear.hu

« Hozzászólás #79910 Dátum: 2021 Augusztus 16, 21:34:25 »

köszi
és ez vajh fogja bármikor is tölteni a b akkut? sima gyári busz 1.6 motor gyári generátor
Elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79909 Dátum: 2021 Augusztus 16, 20:53:50 »

valaki hozzáértő leírná hogy működik mit csinál a camping 'akkus váltó relés egység"?
 habár nem én szerelem be, csak végre megérteni szeretném mikor-mit-hogy kapcsol.... ilyesmi?
és ha van több féle (típusú) melyik a tuti?

2 féle van.
 Wink
http://forex.hu/webshop/levalaszto-kapcsolo

Neked ez kell: .LK-BI_12,8V
http://forex.hu/webshop/levalaszto-kapcsolo/univerzalis-levalaszto-kapcsolo-1-cikk
« Utoljára szerkesztve: 2021 Augusztus 16, 20:55:31 írta abes »
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5772


redgear.hu

« Hozzászólás #79908 Dátum: 2021 Augusztus 16, 20:25:38 »

valaki hozzáértő leírná hogy működik mit csinál a camping 'akkus váltó relés egység"?
 habár nem én szerelem be, csak végre megérteni szeretném mikor-mit-hogy kapcsol.... ilyesmi?
és ha van több féle (típusú) melyik a tuti?

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2955


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79907 Dátum: 2021 Július 12, 20:09:29 »

A hétvégén mentünk egy kört a Balcsi körül az 53-assal. Az utóbbi időben nehezebben indult, 1-2x egyáltalán nem indult be, de aztán másnap igen.
Mindig ráfogtam a benne lévő 4 éves benyára, de menet közben is volt, hogy elment az erő 1-2 másodpercre, á, biztos dugulás, kiköhögi.

Aztán tegnap úgy döntöttem, hogy átnézem a gyújtást. Az hamar kiderült, hogy a megszakító hézag 0 (vagy ahhoz nagyon közeli :-)). Olyannyira nulla volt, hogy nem lehetett szakadást mérni rajta ahogy forgattam a motort. :-)

Beállítottam, gyorsan még állítottam egy gyújtást is (egyből olyan bika szikra lett, hogy élvezet volt nézni-hallgatni :-)). Most első főtengely fordulatra indul hidegen-melegen.

Elszoktam a megszakítós gyújtástól, el is felejtettem, hogy ez is lehet a baj. :-)

 

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17216


« Hozzászólás #79906 Dátum: 2021 Július 12, 19:39:54 »

A hétvégén mentünk egy kört a Balcsi körül az 53-assal. Az utóbbi időben nehezebben indult, 1-2x egyáltalán nem indult be, de aztán másnap igen.
Mindig ráfogtam a benne lévő 4 éves benyára, de menet közben is volt, hogy elment az erő 1-2 másodpercre, á, biztos dugulás, kiköhögi.

Aztán tegnap úgy döntöttem, hogy átnézem a gyújtást. Az hamar kiderült, hogy a megszakító hézag 0 (vagy ahhoz nagyon közeli :-)). Olyannyira nulla volt, hogy nem lehetett szakadást mérni rajta ahogy forgattam a motort. :-)

Beállítottam, gyorsan még állítottam egy gyújtást is (egyből olyan bika szikra lett, hogy élvezet volt nézni-hallgatni :-)). Most első főtengely fordulatra indul hidegen-melegen.

Elszoktam a megszakítós gyújtástól, el is felejtettem, hogy ez is lehet a baj. :-)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17216


« Hozzászólás #79905 Dátum: 2021 Július 09, 18:08:32 »

Talán a 32-es anya leszedéséhez krova és hosszú cső, esetleg tartalék sasszeg.

hátsó fék szétszedéshez kell bármi speckó szerszám? mintha a bal hátulja kissé befogna, beállítás előtt belenéznék mi van vele, mozog e minden. Most sok állás után előszedtem, lemostam, Dunaújváros oda-vissza, zseniális volt Smiley
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27014


« Hozzászólás #79904 Dátum: 2021 Július 09, 17:56:43 »

hátsó fék szétszedéshez kell bármi speckó szerszám? mintha a bal hátulja kissé befogna, beállítás előtt belenéznék mi van vele, mozog e minden. Most sok állás után előszedtem, lemostam, Dunaújváros oda-vissza, zseniális volt Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79903 Dátum: 2021 Július 02, 20:55:16 »

Sziasztok! Mar rég jártam itt bocsesz!😁
Parazslik, gázra erősödik a töltés lámpám.
Hol keressem a hibát?
Generátor ekszíj feszes,belső fesszabos,belseje kicserélve,csatlakozok ujak lettek felújításkor.
Neha ha reflektorra váltok elalszik a visszajelző.
12.7 volt az akksiba, töltés alapjáraton 12,5 V
Emelt fordulaton 12,7 V
Lampaval 12,2 V
Ha indexelsz is, mi történik? Kilométerórában jó a testkapcsolat?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13937


30-347-1939

« Hozzászólás #79902 Dátum: 2021 Június 27, 18:43:35 »

Szia!
Álló motornál gyújtás ráadása után teljes fényerővel világít a töltésjelző lámpa?
Ha nem írnád, hogy a "belseje kicserélve", azt mondanám dióda hibára utal ...  Huh
Én átsiklottam  a belseje  felett. Smiley

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2955


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79901 Dátum: 2021 Június 27, 08:20:57 »

Sziasztok! Mar rég jártam itt bocsesz!😁
Parazslik, gázra erősödik a töltés lámpám.
Hol keressem a hibát?
Generátor ekszíj feszes,belső fesszabos,belseje kicserélve,csatlakozok ujak lettek felújításkor.
Neha ha reflektorra váltok elalszik a visszajelző.
12.7 volt az akksiba, töltés alapjáraton 12,5 V
Emelt fordulaton 12,7 V
Lampaval 12,2 V

Szia!
Álló motornál gyújtás ráadása után teljes fényerővel világít a töltésjelző lámpa?
Ha nem írnád, hogy a "belseje kicserélve", azt mondanám dióda hibára utal ...  Huh

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79900 Dátum: 2021 Június 27, 07:36:43 »

Hali! Látom facera is beírtad. Smiley
Én úgy emlékszem, hogy kicseréltem a tetején levehető részt, azt hiszem szénkefe is van benne, aztán jó lett nekem.
így van az nálam is megtörtént. Valami kontakt hiba lehet,de minden kábel es kotés ujra volt csinálva. Persze hiba lehet és van is a csatlakozóknál. Mindent átmozgattam,főleg a vilagítas kapcsolónál
Most jelenleg működik. Így generátort kizárnám.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13937


30-347-1939

« Hozzászólás #79899 Dátum: 2021 Június 26, 21:00:06 »

Sziasztok! Mar rég jártam itt bocsesz!😁
Parazslik, gázra erősödik a töltés lámpám.
Hol keressem a hibát?
Generátor ekszíj feszes,belső fesszabos,belseje kicserélve,csatlakozok ujak lettek felújításkor.
Neha ha reflektorra váltok elalszik a visszajelző.
12.7 volt az akksiba, töltés alapjáraton 12,5 V
Emelt fordulaton 12,7 V
Lampaval 12,2 V
Hali! Látom facera is beírtad. Smiley
Én úgy emlékszem, hogy kicseréltem a tetején levehető részt, azt hiszem szénkefe is van benne, aztán jó lett nekem.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79898 Dátum: 2021 Június 26, 14:02:33 »

Sziasztok! Mar rég jártam itt bocsesz!😁
Parazslik, gázra erősödik a töltés lámpám.
Hol keressem a hibát?
Generátor ekszíj feszes,belső fesszabos,belseje kicserélve,csatlakozok ujak lettek felújításkor.
Neha ha reflektorra váltok elalszik a visszajelző.
12.7 volt az akksiba, töltés alapjáraton 12,5 V
Emelt fordulaton 12,7 V
Lampaval 12,2 V

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5772


redgear.hu

« Hozzászólás #79897 Dátum: 2021 Június 26, 13:24:36 »

 a megoldás: kend be tömítő pasztával az alátéteket
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18386


1969

« Hozzászólás #79896 Dátum: 2021 Június 26, 13:21:27 »

Folyamatosan csöppen az olaj, néha viacoloron is állok elég zavaró, eddig 1 autómból sem csöpögött.
És nem is tudom, hogy mit csináljak vele, cseréljek hengerfejet, vagy mi a megoldás, kenjem be tömítő pasztával az alátéteket?
A megoldást sajnos  nem tudom, de finom homokkal meg lehet próbálni felitatni.
Meg lehet kapni perlit port, az nagyon jó nedvszívó, szinte teljesen felszedi a viacolorról.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #79895 Dátum: 2021 Június 26, 08:10:44 »

Legalább nem rozsdásodik.  Cheesy
Folyamatosan csöppen az olaj, néha viacoloron is állok elég zavaró, eddig 1 autómból sem csöpögött.
És nem is tudom, hogy mit csináljak vele, cseréljek hengerfejet, vagy mi a megoldás, kenjem be tömítő pasztával az alátéteket?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79894 Dátum: 2021 Június 25, 13:53:18 »

Akkor bontóból kéne szerezni?
Lehet.
Ritka a 6-os cső.
Elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79893 Dátum: 2021 Június 25, 13:52:50 »

SR125
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13356


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #79892 Dátum: 2021 Június 25, 11:35:02 »

Yamahámon 30 éves a gumicső. Köszöni jól van.
Ilyet kellene gyártaniuk.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18386


1969

« Hozzászólás #79891 Dátum: 2021 Június 25, 10:35:56 »

Yamahámon 30 éves a gumicső. Köszöni jól van.
Ilyet kellene gyártaniuk.
Akkor bontóból kéne szerezni?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3480


« Hozzászólás #79890 Dátum: 2021 Június 25, 10:34:40 »

Yamahámon 30 éves a gumicső. Köszöni jól van.
Ilyet kellene gyártaniuk.
Akkoriban még balfaszok voltak! Nem tudtak számolni Grin Evil Bezzeg most

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79889 Dátum: 2021 Június 25, 06:48:50 »

Nem lehet ezt rezbol legyartani? Biztos dragabb, de orok elet.
Yamahámon 30 éves a gumicső. Köszöni jól van.
Ilyet kellene gyártaniuk.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27014


« Hozzászólás #79888 Dátum: 2021 Június 25, 06:37:48 »

Nem lehet ezt rezbol legyartani? Biztos dragabb, de orok elet.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3480


« Hozzászólás #79887 Dátum: 2021 Június 24, 21:49:45 »

Cheesy 2 év után csere.
..........de csak a motortérben Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79886 Dátum: 2021 Június 24, 21:13:31 »

Noss sikerült 8mm-eset küldeniük. Ez Semperit. Hétfőn jön a cseredarab, gondolom az is ilyen gyártmány
Cheesy 2 év után csere.
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.194 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.