www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 December 06, 18:35:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
920662 Hozzaszólás 218 Témában írta 1611 Felhasználó
Legújabb tag: Begami
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 11323364 alkalommal)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3549


« Hozzászólás #79887 Dátum: 2021 Június 24, 21:49:45 »

Cheesy 2 év után csere.
..........de csak a motortérben Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14911

« Hozzászólás #79886 Dátum: 2021 Június 24, 21:13:31 »

Noss sikerült 8mm-eset küldeniük. Ez Semperit. Hétfőn jön a cseredarab, gondolom az is ilyen gyártmány
Cheesy 2 év után csere.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18434


1969

« Hozzászólás #79885 Dátum: 2021 Június 24, 21:11:25 »

6mm
3m biztos elég. Tank alatt csak akkor cseréld, ha gatya.

Milyet veszel?
 Grin
Noss sikerült 8mm-eset küldeniük. Ez Semperit. Hétfőn jön a cseredarab, gondolom az is ilyen gyártmány
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18434


1969

« Hozzászólás #79884 Dátum: 2021 Június 23, 21:12:29 »

Amikor az öreg barátom Bogarát újra csöveztük a múltkor, én meglepődtem, hogy nem mindegyik típusnál van átvezetve a turbinaházon egy fém közbetét csövön mint nekem, hanem körbe van vezetve.
Mintha nálam is körbe menne. '69-esben
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2974


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79883 Dátum: 2021 Június 23, 20:35:58 »

6mm
3m biztos elég. Tank alatt csak akkor cseréld, ha gatya.

Milyet veszel?
 Grin

Amikor az öreg barátom Bogarát újra csöveztük a múltkor, én meglepődtem, hogy nem mindegyik típusnál van átvezetve a turbinaházon egy fém közbetét csövön mint nekem, hanem körbe van vezetve.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18434


1969

« Hozzászólás #79882 Dátum: 2021 Június 23, 14:14:10 »

6mm
3m biztos elég. Tank alatt csak akkor cseréld, ha gatya.

Milyet veszel?
 Grin
kipróbálom mit küldenek egy kamionos boltból, ha már más is kellett onnan
mondjuk a csávó leolvasta a csőről, hogy olaj és levegő álló Evil miután megkérdeztem hogy csak gázolajra vagy benzinre is jó-e az üzemagyagtömlőjük.. namindegy, majd meglátjuk
remélem a 6mm jó lesz. bugpartson vannak 5mm-esnek hirdetett csövek is. máshol a neten meg 5.5mm-t is találtam..
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14911

« Hozzászólás #79881 Dátum: 2021 Június 23, 14:11:14 »

Üdv mindenkinek!
Múltkor le írtam a szelep fedél tömítés mizériát, hogy már 3x cseréltem és még..... , most is csöppen az olaj,.... de most volt alkalmam csápos emelőn emelni jobban meg tudtam nézni a tőcsavarnál jön az olaj és ugye az élén csöppen
(bár eddig nem is láttam a hengerfejen az elszíneződést)
Mit lehet ezzel tenni?
https://photos.app.goo.gl/fhnZx9PPaEUMJGPW6
Legalább nem rozsdásodik.  Cheesy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14911

« Hozzászólás #79880 Dátum: 2021 Június 23, 14:09:40 »

valaki meg tudja mondani hány mm-esek a "gumi" benzincsövek a bogárban? 6? 8? vagy más?
és kb mennyi kell, ha mindet ki akarnám cserélni? 2m elég? az alagútban a fém csövet nyilván bent hagyom. elöl gondolom kellhet 30 centi a tank alatt? hátul meg mondjuk 100 centi?
6mm
3m biztos elég. Tank alatt csak akkor cseréld, ha gatya.

Milyet veszel?
 Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18434


1969

« Hozzászólás #79879 Dátum: 2021 Június 23, 08:56:58 »

valaki meg tudja mondani hány mm-esek a "gumi" benzincsövek a bogárban? 6? 8? vagy más?
és kb mennyi kell, ha mindet ki akarnám cserélni? 2m elég? az alagútban a fém csövet nyilván bent hagyom. elöl gondolom kellhet 30 centi a tank alatt? hátul meg mondjuk 100 centi?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #79878 Dátum: 2021 Június 20, 14:11:35 »

Üdv mindenkinek!
Múltkor le írtam a szelep fedél tömítés mizériát, hogy már 3x cseréltem és még..... , most is csöppen az olaj,.... de most volt alkalmam csápos emelőn emelni jobban meg tudtam nézni a tőcsavarnál jön az olaj és ugye az élén csöppen
(bár eddig nem is láttam a hengerfejen az elszíneződést)
Mit lehet ezzel tenni?
https://photos.app.goo.gl/fhnZx9PPaEUMJGPW6

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4262


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79877 Dátum: 2021 Május 23, 09:58:10 »

Kis szmb tapasztalat:
Egyre rosszabb lett a kocsi, eleinte fékezésnél leállt hidegen és a gyorsulás sem volt az igazi. Aztán a pólóátvételre menve már szenvedés volt...
Benzin van, gyújtás oké, szelepeket beállítottam a biztonság kedvéért, de ugyanaz...
Karbi gyorsítófúvóka ellenőrzés: rendben.
Akkor jöjjön a karbi. Légszűrőt levéve látszott már a hiba: a gyorsítóspricni réz fúvókája beesett a torokba, szerencsére el is akadt a szívató szintjén. Elfekve pont elfért a torokban, nem esett le. Ezzel annyira leszűkítette a torkot, hogy túl dús lett a keverék (kevés levegő), illetve fordulaton nem volt elég neki.
Visszaütögettem, azóta jó. Sajnso ez az utángyártott spricni nem pontosan illeszkedik, nagyobb az átmérője, így megszorul, de szerintem kisebb felületen.
Mindegy, már ezt is tudom...
30 PICT-3

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3549


« Hozzászólás #79876 Dátum: 2021 április 12, 19:23:48 »

Szia!
Nekem is ilyenek vannak benne (+ az 500-asban, a Solexben és a Simson 425-ben is).
Nálam (el ne kiabáljam) hosszú idő óta szépen működnek  Cool
(ha jársz erre, meg tudjuk nézni az öreg gyertyatesztelő készülékkel nyomás alatt ... milyen képet mutat  Wink )
Köszönöm a lehetőséget!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2974


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79875 Dátum: 2021 április 12, 15:49:33 »

Gyűjtögetem én is, egyszer eljutok hozzád.


 Cheesy

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14911

« Hozzászólás #79874 Dátum: 2021 április 12, 15:24:35 »

(ha jársz erre, meg tudjuk nézni az öreg gyertyatesztelő készülékkel nyomás alatt ... milyen képet mutat  Wink )
Gyűjtögetem én is, egyszer eljutok hozzád.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2974


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79873 Dátum: 2021 április 12, 13:11:33 »

Tegnap úgy döntöttünk ,hogy elmegyünk bogarazni. Könnyen indult ,pedig egy ideje pihengetett. Alapjárat jónak tünt ,viszont terhelésre egy henger nem igazán teljesített. Gyors ellenörzés melyik henger vacakol. Gyertya ki. Hát nem tetszett amit láttam. Pedig a szuper denso irídium gyertyák vannak benne. Na mindegy ,mit tudok tenni beleraktam egy régebbi alighasznált gyertyát próbaképpen és mindjárt erőre kapott a bogi. Ennyit érnének ezek a méregderága gyertyák? Vagy csak a bogi nem csipázza a Japán alkatrészt?  Grin
Akkor most megint ott tartok ahonnan kiindultam: milyen gyertyát tegyek bele Huh

Szia!
Nekem is ilyenek vannak benne (+ az 500-asban, a Solexben és a Simson 425-ben is).
Nálam (el ne kiabáljam) hosszú idő óta szépen működnek  Cool
(ha jársz erre, meg tudjuk nézni az öreg gyertyatesztelő készülékkel nyomás alatt ... milyen képet mutat  Wink )

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3549


« Hozzászólás #79872 Dátum: 2021 április 12, 13:06:44 »

Dobozban pihen, mérek hézagot.
Esetleg ugyanilyen bosch-t is meg tudok neked mérni.
Jöhet a Bosch is. Köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14911

« Hozzászólás #79871 Dátum: 2021 április 12, 10:15:27 »

Dobozban pihen, mérek hézagot.
Esetleg ugyanilyen bosch-t is meg tudok neked mérni.

Sajnos nincs amiben járjon. :-(
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3549


« Hozzászólás #79870 Dátum: 2021 április 12, 08:28:38 »

Tegnap úgy döntöttünk ,hogy elmegyünk bogarazni. Könnyen indult ,pedig egy ideje pihengetett. Alapjárat jónak tünt ,viszont terhelésre egy henger nem igazán teljesített. Gyors ellenörzés melyik henger vacakol. Gyertya ki. Hát nem tetszett amit láttam. Pedig a szuper denso irídium gyertyák vannak benne. Na mindegy ,mit tudok tenni beleraktam egy régebbi alighasznált gyertyát próbaképpen és mindjárt erőre kapott a bogi. Ennyit érnének ezek a méregderága gyertyák? Vagy csak a bogi nem csipázza a Japán alkatrészt?  Grin
Akkor most megint ott tartok ahonnan kiindultam: milyen gyertyát tegyek bele Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2442


« Hozzászólás #79869 Dátum: 2021 április 10, 16:18:40 »

Ez gyors volt.
Segített az opel astra zenekar.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13965


30-347-1939

« Hozzászólás #79868 Dátum: 2021 április 09, 23:32:29 »

Úgy néz ki, hogy megoldva.
Ez gyors volt.

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2442


« Hozzászólás #79867 Dátum: 2021 április 09, 15:54:45 »

Maresznál hasonló kapható. Talán utoljára 12e volt.
Úgy néz ki, hogy megoldva.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14911

« Hozzászólás #79866 Dátum: 2021 április 08, 19:30:59 »

Ilyet nem akarunk páran rendelni? Ahogy látom, az átalakítás nem egy nagy etvasz.


https://www.youtube.com/watch?v=uk2U880CKNc&ab_channel=AirheadParts

https://youtu.be/uk2U880CKNc
Maresznál hasonló kapható. Talán utoljára 12e volt.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2442


« Hozzászólás #79865 Dátum: 2021 április 08, 16:17:56 »

Ilyet nem akarunk páran rendelni? Ahogy látom, az átalakítás nem egy nagy etvasz.


https://www.youtube.com/watch?v=uk2U880CKNc&ab_channel=AirheadParts

https://youtu.be/uk2U880CKNc
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #79864 Dátum: 2021 április 08, 12:24:07 »

Az történt, hogy vásároltam egy karburátort a felújított motorra. Szinte újnak néz ki, ezért nem is gyanakodtam, hogy nincs benne az úszó tengelye, amitől beszívott egy kanna benzint 20 perc alatt és kinyomta az olajat a lendkerék felé. Ilyenkor beszarik a szimmering, elhajlik mittudomén? Cserélni kell, vagy nem? A drágábbik piros 3 élű van benne. Idáig tökéletesen zárt.

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2167


« Hozzászólás #79863 Dátum: 2021 Január 30, 14:57:37 »

Valaki tudja hogy a pict 31-3 karbiban mekkora a gyári főfúvóka és milyen menetű? Visszafúvókáznám gyárira.

segit?

https://www.ruddies-berlin.de/solexPICT.htm

vagy  a felsó adattábla  a képen

« Utoljára szerkesztve: 2021 Január 30, 15:09:59 írta mikrobi »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #79862 Dátum: 2021 Január 30, 12:25:52 »

Valaki tudja hogy a pict 31-3 karbiban mekkora a gyári főfúvóka és milyen menetű? Visszafúvókáznám gyárira.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #79861 Dátum: 2021 Január 30, 10:14:09 »

Az elektronyos gyújtáshozt valóban másik trafó kell, de ennyi, jobb, stabilabb, erősebb a gyújtás..... és nekem a dupla weberes 1.6 (2.1wbx tengellyel) 300-al tovább pörgött, megszakítós 6200, Tatiféle 6500.

A dinamó szíjtárcsa csavarhúzós betámasztásánál addig kell forgatni míg az összefogató csavar fejében akad a csavhuz

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13965


30-347-1939

« Hozzászólás #79860 Dátum: 2021 Január 28, 20:28:47 »

Rettenesen megbízható, nagy erejű és pontos szikrát ad.
Nekem is meg van már, csak ki kellene cserélnem.
Van valahol gyújtáselosztóm amiből esetleg lehet csinálni. Majd írok Tatinak, hátha csinál egyet Funk-nak.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3549


« Hozzászólás #79859 Dátum: 2021 Január 27, 20:46:57 »

Sok típuson volt használatos ugyanez a 7 pólusú csatlakozóval ellátott gyújtás elektronika. Funkcionálisan azok is jók, de nem tudom minden paraméter megegyezik-e. (pl már a Lada is lekapcsolta a trafót, ha nem érzékelt impulzust és állandó zárásszöggel dolgozott, de nem tudom az is egyforma-e)
Én is sokat elhasználtam anno sokmindenre. (Bogárra és Harley Davidsonra is  Grin )
Volt magyar (Remix) is és pl ez a brutál változat is kompatibilis a korabeli lengyelpiacról (a ciril betűket lemartam  Cool )
Biztos ami biztos én valami VW származékot használok.
Amúgy ez a Trabant Wartburg teszt készülék is magyar és kitűnően funkcionál velük  Cheesy
A dobozban pedig talán Golf 1 utángyártott olcsó alaplap az ebayról, az is passzol a T3 elosztóba.
Nekem gyárilag Remix volt a csacsiba(szamarába) Ja ,német export volt ,No.-ból lett hozva. 16 évig nem kellett hozzányúlni. Utána nemtom mert eladtam a csacsit Embarrassed  

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14911

« Hozzászólás #79858 Dátum: 2021 Január 27, 20:28:43 »


Jah és 4,5V-ról is működik. Egy generátor tönkremenésnél jól jött. :-D
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2974


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79857 Dátum: 2021 Január 27, 20:15:33 »

Rettenesen megbízható, nagy erejű és pontos szikrát ad.


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14911

« Hozzászólás #79856 Dátum: 2021 Január 27, 19:03:12 »

Egyáltalán van valami értelme? Vagy csak egy újabb probléma?
Rettenesen megbízható, nagy erejű és pontos szikrát ad.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2442


« Hozzászólás #79855 Dátum: 2021 Január 27, 18:09:39 »

Egyáltalán van valami értelme? Vagy csak egy újabb probléma?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2974


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79854 Dátum: 2021 Január 27, 17:29:11 »

Amúgy ez a Trabant Wartburg teszt készülék is magyar és kitűnően funkcionál velük  Cheesy
A dobozban pedig talán Golf 1 utángyártott olcsó alaplap az ebayról, az is passzol a T3 elosztóba.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2974


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79853 Dátum: 2021 Január 27, 17:28:38 »

Igen. De pl az elektronika Szamarán is használták.
Ha bemegyek a bontóba és azt mondom, hogy trabiból kéne akkor 5e. Ha Golfból kérem 10e és szögre ugyanaz.
Sok típuson volt használatos ugyanez a 7 pólusú csatlakozóval ellátott gyújtás elektronika. Funkcionálisan azok is jók, de nem tudom minden paraméter megegyezik-e. (pl már a Lada is lekapcsolta a trafót, ha nem érzékelt impulzust és állandó zárásszöggel dolgozott, de nem tudom az is egyforma-e)
Én is sokat elhasználtam anno sokmindenre. (Bogárra és Harley Davidsonra is  Grin )
Volt magyar (Remix) is és pl ez a brutál változat is kompatibilis a korabeli lengyelpiacról (a ciril betűket lemartam  Cool )
Biztos ami biztos én valami VW származékot használok.
Amúgy ez a Trabant Wartburg teszt készülék is magyar és kitűnően funkcionál velük  Cheesy
A dobozban pedig talán Golf 1 utángyártott olcsó alaplap az ebayról, az is passzol a T3 elosztóba.
« Utoljára szerkesztve: 2021 Január 27, 17:30:16 írta Imrüs »

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14911

« Hozzászólás #79852 Dátum: 2021 Január 27, 16:39:12 »

Aha értem,a mert a négyütemű Trabi,az 1.1-es Polo motor.Tehát valahol az is egy régi Volkswagen motor.
Igen. De pl az elektronika Szamarán is használták.
Ha bemegyek a bontóba és azt mondom, hogy trabiból kéne akkor 5e. Ha Golfból kérem 10e és szögre ugyanaz.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8917


« Hozzászólás #79851 Dátum: 2021 Január 27, 15:54:45 »

és trabi.
Aha értem,a mert a négyütemű Trabi,az 1.1-es Polo motor.Tehát valahol az is egy régi Volkswagen motor.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14911

« Hozzászólás #79850 Dátum: 2021 Január 27, 06:40:57 »

Majd a hozzáértők kiegészítik,vagy megmondják,de én úgy tudom,hogy nem a régi megszakítós Bogár elosztó hozzá a hiánycikk.Hanem maga,az elektromos gyújtáselosztó,a gyújtás elektronika panellal,kábelköteggel,gyújtótrafóval,mindennel,ami hozzá tartozik.Mert ezek sem mai autókból származnak ha jól tudom régi Volkswagenek,Golf II-es és társai.Azokból sem sok fut már manapság.
és trabi.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8917


« Hozzászólás #79849 Dátum: 2021 Január 26, 22:29:17 »

Mi is ez? Nekem van vagy 3 használt elosztóm, abból lehet csinálni? Megszakítós.

Majd a hozzáértők kiegészítik,vagy megmondják,de én úgy tudom,hogy nem a régi megszakítós Bogár elosztó hozzá a hiánycikk.Hanem maga,az elektromos gyújtáselosztó,a gyújtás elektronika panellal,kábelköteggel,gyújtótrafóval,mindennel,ami hozzá tartozik.Mert ezek sem mai autókból származnak ha jól tudom régi Volkswagenek,Golf II-es és társai.Azokból sem sok fut már manapság.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #79848 Dátum: 2021 Január 26, 20:19:05 »

Tati,hébe-hóba készít még,de csak úgy,olyan ütemben,ahogy jön neki,kapja hozzá az alapanyagot,mert azt mondja,hogy már nagyon nehéz ilyen cuccokat beszerezni,már kifogyott a bontós ismerőse.Így elég nagy a várólista is.
De nem kizárt,hogy közben tudsz egyet venni tőle.
Mi is ez? Nekem van vagy 3 használt elosztóm, abból lehet csinálni? Megszakítós.

Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.