www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2022 Október 04, 10:05:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Őszi Rajzás
Ring Autósmozi, Mogyoród
2022. szeptember 3.
918332 Hozzaszólás 216 Témában írta 1596 Felhasználó
Legújabb tag: cicema1573
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 ... 2006
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 9144717 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79499 Dátum: 2019 November 24, 18:30:22 »

Én anno a bogaram felújításánál vettem Würth rozsdaátalakítót. Az sem eltávolító, hanem átalakító mint az RO55, viszont 15+ éve valami 10-20ezer Ft volt a liter. De olyan a cucc mintha az RO55 sűrítménye lenne, 15+ év alatt még nem fogyott el a fele, pedig használtuk.
Ez ahogy írtam, nem jó neked, mert te rozsdaeltávolítót keresel, csak infóként írtam, hogy van ilyen is.

Illetve hétvégén találtam egy vállalható alternatívát a régi kromofág helyett. Amióta megszüntették az üveges verziót, azóta nem találtam olyat ami hatásos lenne. Pénteken vettem a festékboltban APP Paint-EX festékeltávolító spray-t. Bevált: 4 régi fuchs felniről szedtem le a festéket vele, amiből kettőn csak 1 réteg gyári festék volt, azt gyakorlatilag egy réteg ráfújt eltávolító leszedte. A másik 2 felnin kb. 5 réteg festék volt, azt rétegenként egy fújás szedte le. Így a 4 felnire elfogyott egy komplett spray, de cserébe nem nagyon ment el rá az időmből (nem kellett kapirgálni). Előtte ugyanezeket a felniket próbáltam az új, zselés kromofággal, az nagyon meg se kezdte.
(Persze a homokolás a legjobb megoldás, de vannak olyan esetek, amikor nem lehet homokszórni. Nálam most ez volt a helyzet, mert a Fuchsok polírozott részeit nem akartam bántani, nehogy az újrapolírozás szívás legyen utána. Ilyenkor működhet ez a spray.)

Igen, az hagy valami réteget a fémen


Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79498 Dátum: 2019 November 22, 10:35:42 »

Kösz mindenkinek a hozzászólást.Igazatokvan,ott van,megtaláltam.
Majd tisztítás után már látszott,hogy az egy csavar,méghozzá 10es imbusz.
Nekem AB kódú váltóm van.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79497 Dátum: 2019 November 22, 10:34:15 »

Nem látszódik túl jól, de ott a tolatólámpa kapcsoló körberajzolva a váltónkban. Mezei AT-s kódú, olajos féltengelyes, rövid váltó, vélhetően a tied is hasonló lehet.
Kösz mindenkinek a hozzászólást.Igazatokvan,ott van,megtaláltam.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3014


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79496 Dátum: 2019 November 22, 06:16:27 »

Keresem - keresem,de nem találom a váltón a tolatólámpa kapcsolóját.Most cseréltem váltóolajat,de ezen a váltón se felül,se alul.Gondoltam műszaki vizsgára kelleni fog,mert ez hátul nagylámpás,és a jobb oldalon tolatólámpabúrás.Igaz se izzó,se vezeték.
A bogi 1973 as 1200D motoros.Gyanítom,hogy ebben már kellene tolatókapcsoló.
Egyébként megvagyoknélküle,csak a vizsga miatt....
Talán régebbi váltó van benn?
Nem látszódik túl jól, de ott a tolatólámpa kapcsoló körberajzolva a váltónkban. Mezei AT-s kódú, olajos féltengelyes, rövid váltó, vélhetően a tied is hasonló lehet.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3014


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79495 Dátum: 2019 November 22, 06:08:44 »

Ha jól rémlik, elöl jobboldalon van a kapcsoló helye. Nem az oldalán, hanem előre felé néz.
Igen, ott a helye, ami anno le volt dugózva a miénk bogárban is. Aztán 2005-6 körül vettem bele egy tolatólámpa kapcsolót, bevezetékeltem a kocsit, lecseréltem tolatólámpásra a hátsó lámpaburákat és azóta örülünk. Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8816


« Hozzászólás #79494 Dátum: 2019 November 21, 21:13:20 »

Ha jól rémlik, elöl jobboldalon van a kapcsoló helye. Nem az oldalán, hanem előre felé néz.
Igen,ott van.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8683


« Hozzászólás #79493 Dátum: 2019 November 21, 20:41:52 »

k
Kösz a gyors választ.Én csak az olajbetöltő/nivó csavart találtam az oldalán.
Ha esetleg van valakinek nagylámpás jobb hátsó lámpája,ami nem tolatólámpás,akkor az érdekelne.
Ha jól rémlik, elöl jobboldalon van a kapcsoló helye. Nem az oldalán, hanem előre felé néz.

Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79492 Dátum: 2019 November 21, 14:01:56 »

az én váltómban sincs, de tudtommal lehet venni tolatólámpa kapcsoló gombát, amit azt hiszem az egyik dugó helyére be lehet tekerni..
(ha a vizsgára felteszel egy nem tolatólámpás búrát, akkor nem fogják keresni)

de ha megtudod hogy kell beletenni, megírhatnád pár illusztráló fotóval a tudástárba (amit most egyáltalán nem tudok megtalálni valamiért, pedig volt ilyen)
k
Kösz a gyors választ.Én csak az olajbetöltő/nivó csavart találtam az oldalán.
Ha esetleg van valakinek nagylámpás jobb hátsó lámpája,ami nem tolatólámpás,akkor az érdekelne.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18261


1969

« Hozzászólás #79491 Dátum: 2019 November 21, 12:51:10 »

Keresem - keresem,de nem találom a váltón a tolatólámpa kapcsolóját.Most cseréltem váltóolajat,de ezen a váltón se felül,se alul.Gondoltam műszaki vizsgára kelleni fog,mert ez hátul nagylámpás,és a jobb oldalon tolatólámpabúrás.Igaz se izzó,se vezeték.
A bogi 1973 as 1200D motoros.Gyanítom,hogy ebben már kellene tolatókapcsoló.
Egyébként megvagyoknélküle,csak a vizsga miatt....
Talán régebbi váltó van benn?
az én váltómban sincs, de tudtommal lehet venni tolatólámpa kapcsoló gombát, amit azt hiszem az egyik dugó helyére be lehet tekerni..
(ha a vizsgára felteszel egy nem tolatólámpás búrát, akkor nem fogják keresni)

de ha megtudod hogy kell beletenni, megírhatnád pár illusztráló fotóval a tudástárba (amit most egyáltalán nem tudok megtalálni valamiért, pedig volt ilyen)
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79490 Dátum: 2019 November 21, 12:23:10 »

Keresem - keresem,de nem találom a váltón a tolatólámpa kapcsolóját.Most cseréltem váltóolajat,de ezen a váltón se felül,se alul.Gondoltam műszaki vizsgára kelleni fog,mert ez hátul nagylámpás,és a jobb oldalon tolatólámpabúrás.Igaz se izzó,se vezeték.
A bogi 1973 as 1200D motoros.Gyanítom,hogy ebben már kellene tolatókapcsoló.
Egyébként megvagyoknélküle,csak a vizsga miatt....
Talán régebbi váltó van benn?

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8683


« Hozzászólás #79489 Dátum: 2019 November 17, 20:07:01 »

Forralni szoktam citromsavban.
600 Ft/kg.
Már vettem, de még nem próbáltam ki

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14590

« Hozzászólás #79488 Dátum: 2019 November 13, 22:58:33 »

Valaki esetleg ismer hasonló áztatós rozsda eltávolítót?
Forralni szoktam citromsavban.
600 Ft/kg.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8683


« Hozzászólás #79487 Dátum: 2019 November 13, 22:38:05 »

Az RO55 nagyon más?

Igen, az hagy valami réteget a fémen

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17101


« Hozzászólás #79486 Dátum: 2019 November 12, 05:36:15 »

Az RO55 nagyon más?

Valaki esetleg ismer hasonló áztatós rozsda eltávolítót?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8683


« Hozzászólás #79485 Dátum: 2019 November 11, 22:07:15 »

Valaki esetleg ismer hasonló áztatós rozsda eltávolítót? Youtubeon minden videóban ez van. Nekem eddig sósavval sikerült elérni ezt az eredményt, de az veszélyes ugye.


Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3271


« Hozzászólás #79484 Dátum: 2019 November 11, 08:01:59 »

Nálam körforgalomban valószínűleg még mindig van benzinszag...

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18261


1969

« Hozzászólás #79483 Dátum: 2019 November 10, 21:22:14 »

Én is arra számítottam,hogy fém csövön megy végig.Megnéztem,és hátul fém benzincső jön ki,szóval,ez itt valami toldás.
Talán megoldotta a problémát a tank szellőző csöveinek cseréje,ugyanis most nincs benzinszag.
Akkor ügyes vagy. Nálam körforgalomban valószínűleg még mindig van benzinszag. Egyszerűen kijön azt hiszem a betöltőn lévő bilincsek alatt. De csak ha fél tank fölé töltöm, amit pár éve nem csinálok, ha nem muszáj
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79482 Dátum: 2019 November 10, 08:23:47 »

a benzincső az alagútban megy végig, de nálam úgy emlékszem az alagút elején és végén egy-egy fém csőre van ráhúzva a benzincső. azt hiszem belül végig fém csőnek kellene menni. Nézd meg a hátsó csatlakozást is, ott mi látszik

az alagútba előröl tudsz benézni, ott van egy rácsavarozott fedél. bent a kabinból szerintem csak a hátsó ülés alatt a szerelőablakon esetleg
Én is arra számítottam,hogy fém csövön megy végig.Megnéztem,és hátul fém benzincső jön ki,szóval,ez itt valami toldás.
Talán megoldotta a problémát a tank szellőző csöveinek cseréje,ugyanis most nincs benzinszag.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79481 Dátum: 2019 November 08, 19:32:53 »

Az a dupla ajkas szimering elég gagyi, de azért ilyen hamar nem hal be. Vegyél Unixban Reinz vagy Erling szimeringet, nincs 1000 Ft.
Esetleg:
- A sok benzin mosta a hengerfalat és emiatt nőtt a kartergáz, tehát a nyomás a forgattyúsházban. + A sok benzintől hígult az olaj.
De akkor is extrém lenne ilyen olajveszteség még széthajtott motornál is.

A szerelési hiba a leggyakoribb ok.

Meg kell nézni a szimeringet.


Leírom, hogy mi történt, aztán kérdezek.
Felújítottam az autóm motorját 2015-ben. Párszor 5 percet járt akkor, de nem nagyon tudtam befolyásolni az alapjáratot stb.
Egy Brosol karbit tettem rá, mert a gyári karbim kopott, koszos stb volt.
Idén kint a kertben járatni akartam, de észre vettem, hogy a kis kétliteres kannából tíz perc alatt eltűnt a benzin. Nehezen is indult, füstölt, 3 henger stb. Narancstól vettem egy karbit, amivel gyakorlatilag póccre indult, semmi füst, vette a fordulatot, szépen járt. De kb 20 perc járás után kifosott a lendkerék mögött 2-3 deci olajat. A dupla peremes piros szimmering volt benne. Lehet-e az, hogy bement a sok benzin az olajba és attól nyomta ki, vagy csak egyszerűen ennyit bírt a drága szimmering?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18261


1969

« Hozzászólás #79480 Dátum: 2019 November 08, 12:35:16 »

Sziasztok,a napokban kicseréltem az üzemanyagtank szellőző csöveit,és pótoltam a hiányzó gumiperemeket a vastag benzinbetöltő csövek alól.
Már annyira zavaró volt a benzinszag...A szellőző 5mm csövet pedig a homlokfalon elvezetve a balos kerékdobnál kivezettem.Előtte máshogy volt.
Megtévesztőek ezek a szövetborítású benzincsövek,mert kívülről nem látszik,hogy repedezett.
Ma,tovább néztem a tank alatti benzincső már gumiborítású,bár nem szivárog,de mozgatásra repedezettnek látszik.
Gondoltam leeresztem a tankot,és kicserélem,de nem tudom hova megy a vége.A kép szerint bemegy az alváz alagútba,de nem tudom,hol keressem.Az összes szőnyeg és a váltóalagút is le van ragasztva padlószönyeggel.
Hol érdemes keresni?Köszi
a benzincső az alagútban megy végig, de nálam úgy emlékszem az alagút elején és végén egy-egy fém csőre van ráhúzva a benzincső. azt hiszem belül végig fém csőnek kellene menni. Nézd meg a hátsó csatlakozást is, ott mi látszik

az alagútba előröl tudsz benézni, ott van egy rácsavarozott fedél. bent a kabinból szerintem csak a hátsó ülés alatt a szerelőablakon esetleg
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2917


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79479 Dátum: 2019 November 08, 12:31:42 »

Sziasztok,a napokban kicseréltem az üzemanyagtank szellőző csöveit,és pótoltam a hiányzó gumiperemeket a vastag benzinbetöltő csövek alól.
Már annyira zavaró volt a benzinszag...A szellőző 5mm csövet pedig a homlokfalon elvezetve a balos kerékdobnál kivezettem.Előtte máshogy volt.
Megtévesztőek ezek a szövetborítású benzincsövek,mert kívülről nem látszik,hogy repedezett.
Ma,tovább néztem a tank alatti benzincső már gumiborítású,bár nem szivárog,de mozgatásra repedezettnek látszik.
Gondoltam leeresztem a tankot,és kicserélem,de nem tudom hova megy a vége.A kép szerint bemegy az alváz alagútba,de nem tudom,hol keressem.Az összes szőnyeg és a váltóalagút is le van ragasztva padlószönyeggel.
Hol érdemes keresni?Köszi

Szia!
Nekem ott, egy -az alvázgerendában fixen hátravezetett- fém cső csonkra csatlakozik a gumicső.  Huh

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79478 Dátum: 2019 November 08, 11:54:55 »

Sziasztok,a napokban kicseréltem az üzemanyagtank szellőző csöveit,és pótoltam a hiányzó gumiperemeket a vastag benzinbetöltő csövek alól.
Már annyira zavaró volt a benzinszag...A szellőző 5mm csövet pedig a homlokfalon elvezetve a balos kerékdobnál kivezettem.Előtte máshogy volt.
Megtévesztőek ezek a szövetborítású benzincsövek,mert kívülről nem látszik,hogy repedezett.
Ma,tovább néztem a tank alatti benzincső már gumiborítású,bár nem szivárog,de mozgatásra repedezettnek látszik.
Gondoltam leeresztem a tankot,és kicserélem,de nem tudom hova megy a vége.A kép szerint bemegy az alváz alagútba,de nem tudom,hol keressem.Az összes szőnyeg és a váltóalagút is le van ragasztva padlószönyeggel.
Hol érdemes keresni?Köszi

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79477 Dátum: 2019 November 08, 11:46:02 »

Leírom, hogy mi történt, aztán kérdezek.
Felújítottam az autóm motorját 2015-ben. Párszor 5 percet járt akkor, de nem nagyon tudtam befolyásolni az alapjáratot stb.
Egy Brosol karbit tettem rá, mert a gyári karbim kopott, koszos stb volt.
Idén kint a kertben járatni akartam, de észre vettem, hogy a kis kétliteres kannából tíz perc alatt eltűnt a benzin. Nehezen is indult, füstölt, 3 henger stb. Narancstól vettem egy karbit, amivel gyakorlatilag póccre indult, semmi füst, vette a fordulatot, szépen járt. De kb 20 perc járás után kifosott a lendkerék mögött 2-3 deci olajat. A dupla peremes piros szimmering volt benne. Lehet-e az, hogy bement a sok benzin az olajba és attól nyomta ki, vagy csak egyszerűen ennyit bírt a drága szimmering?
Szia,a dupla ajkas szimmering nekem sem sokat bírt.Kb.300km után elkezdett szivárogni...Még az van bent,de majd jövőre rászánom magam és teszek bele valami profi szimpla szimmeringet.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18261


1969

« Hozzászólás #79476 Dátum: 2019 November 04, 15:05:31 »

Megnézem a nívót is. Még szerencse, hogy csak raklapon van a motor. Lehet, hogy jobb, ha egy csapágyboltban veszek szimeringet.

Callook tavasszal írt a szimeringekről:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg929575;topicseen#msg929575
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8683


« Hozzászólás #79475 Dátum: 2019 November 04, 11:34:01 »

A mai alkatrészek minőségét tekintve - tisztelet a nagyon kevés kivételnek - szerintem az utolsó néhány szavad lesz a megfejtés. Undecided Pont a napokban járt úgy fiam, hogy a Lada első fékjeiben a szarrá szakadozott porvédő gumikat (is) cserélnie kellett a fékmunkahengereknél, mert alig másfél év alatt és max. 2.000 km megtétele után már sikerült új állapotból idáig eljutniuk. Gyakorlatilag ezek a mai gumik már nem is tudom hogy mik. A végtelenségig tudnánk szerintem a negatív példákat sorolni, hogy mást ne mondjak rendre szóba kerülnek itt a fórumon is a gumi fékcsövek, benzincsövek, stb. 20 évvel ezelőtt elég volt 3-4 vizsgánként kicserélni a gumi fékcsövet, most meg jó ha kibírja a következőig.
Megnézem a nívót is. Még szerencse, hogy csak raklapon van a motor. Lehet, hogy jobb, ha egy csapágyboltban veszek szimeringet.

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2917


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79474 Dátum: 2019 November 04, 09:40:47 »

a nívópálcán is érezni a benzinszagot, meg látszik a szint növekedés is

Ilyet én is láttam már.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26797


« Hozzászólás #79473 Dátum: 2019 November 04, 09:01:38 »

Leírom, hogy mi történt, aztán kérdezek.
Felújítottam az autóm motorját 2015-ben. Párszor 5 percet járt akkor, de nem nagyon tudtam befolyásolni az alapjáratot stb.
Egy Brosol karbit tettem rá, mert a gyári karbim kopott, koszos stb volt.
Idén kint a kertben járatni akartam, de észre vettem, hogy a kis kétliteres kannából tíz perc alatt eltűnt a benzin. Nehezen is indult, füstölt, 3 henger stb. Narancstól vettem egy karbit, amivel gyakorlatilag póccre indult, semmi füst, vette a fordulatot, szépen járt. De kb 20 perc járás után kifosott a lendkerék mögött 2-3 deci olajat. A dupla peremes piros szimmering volt benne. Lehet-e az, hogy bement a sok benzin az olajba és attól nyomta ki, vagy csak egyszerűen ennyit bírt a drága szimmering?
a nívópálcán is érezni a benzinszagot, meg látszik a szint növekedés is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3014


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79472 Dátum: 2019 November 04, 05:40:23 »

Leírom, hogy mi történt, aztán kérdezek.
Felújítottam az autóm motorját 2015-ben. Párszor 5 percet járt akkor, de nem nagyon tudtam befolyásolni az alapjáratot stb.
Egy Brosol karbit tettem rá, mert a gyári karbim kopott, koszos stb volt.
Idén kint a kertben járatni akartam, de észre vettem, hogy a kis kétliteres kannából tíz perc alatt eltűnt a benzin. Nehezen is indult, füstölt, 3 henger stb. Narancstól vettem egy karbit, amivel gyakorlatilag póccre indult, semmi füst, vette a fordulatot, szépen járt. De kb 20 perc járás után kifosott a lendkerék mögött 2-3 deci olajat. A dupla peremes piros szimmering volt benne. Lehet-e az, hogy bement a sok benzin az olajba és attól nyomta ki, vagy csak egyszerűen ennyit bírt a drága szimmering?
A mai alkatrészek minőségét tekintve - tisztelet a nagyon kevés kivételnek - szerintem az utolsó néhány szavad lesz a megfejtés. Undecided Pont a napokban járt úgy fiam, hogy a Lada első fékjeiben a szarrá szakadozott porvédő gumikat (is) cserélnie kellett a fékmunkahengereknél, mert alig másfél év alatt és max. 2.000 km megtétele után már sikerült új állapotból idáig eljutniuk. Gyakorlatilag ezek a mai gumik már nem is tudom hogy mik. A végtelenségig tudnánk szerintem a negatív példákat sorolni, hogy mást ne mondjak rendre szóba kerülnek itt a fórumon is a gumi fékcsövek, benzincsövek, stb. 20 évvel ezelőtt elég volt 3-4 vizsgánként kicserélni a gumi fékcsövet, most meg jó ha kibírja a következőig.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8683


« Hozzászólás #79471 Dátum: 2019 November 03, 22:47:57 »

Leírom, hogy mi történt, aztán kérdezek.
Felújítottam az autóm motorját 2015-ben. Párszor 5 percet járt akkor, de nem nagyon tudtam befolyásolni az alapjáratot stb.
Egy Brosol karbit tettem rá, mert a gyári karbim kopott, koszos stb volt.
Idén kint a kertben járatni akartam, de észre vettem, hogy a kis kétliteres kannából tíz perc alatt eltűnt a benzin. Nehezen is indult, füstölt, 3 henger stb. Narancstól vettem egy karbit, amivel gyakorlatilag póccre indult, semmi füst, vette a fordulatot, szépen járt. De kb 20 perc járás után kifosott a lendkerék mögött 2-3 deci olajat. A dupla peremes piros szimmering volt benne. Lehet-e az, hogy bement a sok benzin az olajba és attól nyomta ki, vagy csak egyszerűen ennyit bírt a drága szimmering?

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3271


« Hozzászólás #79470 Dátum: 2019 November 01, 07:46:05 »

Sziasztok Klubtársak!........

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14590

« Hozzászólás #79469 Dátum: 2019 Október 31, 21:23:33 »

Sziasztok Klubtársak!
Szuper!
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79468 Dátum: 2019 Október 31, 20:03:32 »

Sziasztok Klubtársak!
Visszatérve pár hét után jelentem,hogy a kezdeti befulladásos, dadogásos probléma közös megoldása után, sikerült megoldani a magas fordulat terheléses benzinszegény állapotot.Azaz kicseréltem a féklevegő fúvókát 120-ról 100-asra, és láss csodát- az Bogi megy,mint a szél.Simán tartja a 80-km/h utazósebességet.Lejtőn kirakom üresbe,hadd guruljon,és az olajnyomás lámpa már nem világít alapjáraton,mint korábban.Jobb a hűtése,nem melegszik.
Igazából,így visszagondolva,hogy amikor tavasszal megvettem és rá egy hétre dugattyútörésem lett,az lehetett a szegény benzin levegő keveréktől,mert ott 140-es féklevegő fúvóka volt.
Most 130 főfúvóka,100-as féklevegő..
Majd nézek egy gyertyaképet a közeljövőben,csak így a zord időjárás közeledtével egyre kevesebbet fogom használni.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #79467 Dátum: 2019 Október 20, 09:15:07 »

Zsírzó gomb alatt, berohadtnak vélt csapágyból hogyan (mivel) lehet kioldani az olajsarat? Szorul, megragadt. Köszönöm.

Csavarlazító sprével nagy mennyiségben

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2431


« Hozzászólás #79466 Dátum: 2019 Október 18, 15:53:09 »

Zsírzó gomb alatt, berohadtnak vélt csapágyból hogyan (mivel) lehet kioldani az olajsarat? Szorul, megragadt. Köszönöm.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17101


« Hozzászólás #79465 Dátum: 2019 Október 18, 05:45:23 »

Ha nagy a holtjáték, szerintem nem.

Sziasztok!
1302 kormányművet fel lehet újítani? Csinál valaki ilyet? Vagy egyszerűen vegyek egy újat? használt kormányművel érdemes foglalkozni?
Köszönöm!
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79464 Dátum: 2019 Október 17, 23:00:27 »

Sziasztok!
1302 kormányművet fel lehet újítani? Csinál valaki ilyet? Vagy egyszerűen vegyek egy újat? használt kormányművel érdemes foglalkozni?
Köszönöm!
Mi a gond vele?Nagy holtjáték?

DO IT YOURSELF
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #79463 Dátum: 2019 Október 17, 21:47:21 »

Sziasztok!
1302 kormányművet fel lehet újítani? Csinál valaki ilyet? Vagy egyszerűen vegyek egy újat? használt kormányművel érdemes foglalkozni?
Köszönöm!
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79462 Dátum: 2019 Október 17, 13:59:50 »

Jó,jó kezdem érteni,tehát a féklevegő fúvóka mérete határozza meg a benzin levegő keveréket magasabb fordulaton.
Tehát minél nagyobb a féklevegő,annál szegényebb a keverékem nagy fordulaton,leegyszerűsítve.
Féklevegő fúvókám van egy 140 es,tartalékban,de akkor az nem játszik most.
Valóban jó ez a leirat,érdemes olvasgatni.
Köszi,akkor az 55 gyorsító marad a helyén.
Megjött a főfúvóka készlet.Egyébként MZ hez való és 150 ft darabja bármelyik motorosboltban...
Tehát beraktam a 120 után a 130ast.Eredmény megszűnt a magasabb fordulaton jelentkező becsörgés,visszadurrogás.Most az autó teljesen használható,jobban megy ezzel a karbival,ez érezhető is.
Egy kis időre abbahagyom a "reszelgetést" ,jó idő van,használni akarom,vezetni,aztán majd valamikor nézek egy gyertyaképet,ha már lesz benne annyi kilóméter,hogy érdemes.
Vannak még köztes főfúvókáim,finomításhoz,de be kell szereznem egy pár féklevegőt is.
Köszi az építő jellegű hozzászólásokat.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79461 Dátum: 2019 Október 15, 23:08:40 »

Az 55 -ös a gyorsító, azt ne cseréld ki.
Fent a féklevegő fúvóka hatása lesz erős, de a 120 már nem túl nagy... talán csak valami usa 1600-oson volt kisebb nagy 34-es karbival, ha jól emlékszem.

Ezt rágd át:
http://www.vw-resource.com/jets.html
Jó,jó kezdem érteni,tehát a féklevegő fúvóka mérete határozza meg a benzin levegő keveréket magasabb fordulaton.
Tehát minél nagyobb a féklevegő,annál szegényebb a keverékem nagy fordulaton,leegyszerűsítve.
Féklevegő fúvókám van egy 140 es,tartalékban,de akkor az nem játszik most.
Valóban jó ez a leirat,érdemes olvasgatni.
Köszi,akkor az 55 gyorsító marad a helyén.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4246


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79460 Dátum: 2019 Október 15, 21:38:22 »

Szia,persze újra kellet állítani,igen.
Pillangószelep zárt állapotban van,nem azzal állítottam az alapjáratot,hanem a pótlevegő csavarral.
Na ,most ott tartok,hogy a korábbi tanácsokat megfogadva,(köszönöm mégegyszer) kicseréltem az alapjárati csavar 55 ről 65 re.Megszűnt a videóban is hallatszó dadogás avagy benzinszegény állapot ezen a fordulatszám tartományon.Helyette most olyan 3-4 ezres magas fordulaton kezd becsörögni,és vissza is durrog a karbiba.
Természetesen játszottam a keverék csavarral,de sikerült megtalálni vele az ideális pontot.
Tehát most 120 főfúvóka,120 féklevegő,65 alapjárati és 55 másik oldalsó fúvóka,aminek igazából nem tudom mi a szerepe.Talán az lehet az átmeneti rendszer,és érdemes lenne felbővíteni?
Rendeltem 110 -130 közötti főfúvóka készletet,remélem az is megjön hamarosan.
Köszi
Az 55 -ös a gyorsító, azt ne cseréld ki.
Fent a féklevegő fúvóka hatása lesz erős, de a 120 már nem túl nagy... talán csak valami usa 1600-oson volt kisebb nagy 34-es karbival, ha jól emlékszem.

Ezt rágd át:
http://www.vw-resource.com/jets.html

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 ... 2006
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.