www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 16:50:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 313 314 315 316 317 [318] 319 320 321 322 323 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3406640 alkalommal)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9604 Dátum: 2010 Június 13, 23:13:40 »

Mot én is ezzel fogok autózni, járni kell vele, hogy rendesen összeálljon.

 

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9603 Dátum: 2010 Június 13, 22:59:36 »

Mot én is ezzel fogok autózni, járni kell vele, hogy rendesen összeálljon.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9602 Dátum: 2010 Június 13, 22:56:51 »

Jó kiállású kis gép lett.  Wink


De nem ez a legjobb tulajdonsága.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #9601 Dátum: 2010 Június 13, 22:55:56 »

Én is ma mentem az Oettinger-rel próbautat, úgy 50 km-t.

Még most is vigyorgok.  A blogomon írtam róla többet.
Nekem is van kis olajfolyás, az egyik a pumpa alól, a másik talán a nyomásmérőtől, majd megnézem.

Nagyon nyomatékos, bivalyerős a motor.  Shocked

 Wink Cheesy

Jó kiállású kis gép lett.  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9600 Dátum: 2010 Június 13, 22:51:04 »

Én is ma mentem az Oettinger-rel próbautat, úgy 50 km-t.

Még most is vigyorgok.  A blogomon írtam róla többet.
Nekem is van kis olajfolyás, az egyik a pumpa alól, a másik talán a nyomásmérőtől, majd megnézem.

Nagyon nyomatékos, bivalyerős a motor.  Shocked

 Wink Cheesy

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #9599 Dátum: 2010 Június 13, 22:45:03 »

képet!
az nincs, de egy talán 12es olajálló cső vezeti ki a gőzt.


                             GNX-967
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9598 Dátum: 2010 Június 13, 22:37:51 »

lehet hogy kevés neki, el van tömődve, lecsökkent a keresztmetszete, az alján szokott lenni kis szűrő...
kövezzenek meg a zöldek, de nekem a földre van levezetve.
képet!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #9597 Dátum: 2010 Június 13, 22:32:38 »

és akkor hova vezeted.....láttad olyan a talpam hogy megy lefelé is a beöntőcsőtől a blokk mellett lefelé cső....elvileg kis baszáson kívül lefelé is szellőzik nem?
lehet hogy kevés neki, el van tömődve, lecsökkent a keresztmetszete, az alján szokott lenni kis szűrő...
kövezzenek meg a zöldek, de nekem a földre van levezetve.


                             GNX-967
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9596 Dátum: 2010 Június 13, 22:18:52 »

dobd el jó messzire, én is azt csináltam. azóta nincs olaj a motortérben. Wink kb fél liter olajat nyomott ki, mire rájöttem mi szopatott meg.
és akkor hova vezeted.....láttad olyan a talpam hogy megy lefelé is a beöntőcsőtől a blokk mellett lefelé cső....elvileg kis baszáson kívül lefelé is szellőzik nem?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #9595 Dátum: 2010 Június 13, 22:17:34 »

nemtom kicsit mintha anno piros színe már szürkés lenne
dobd el jó messzire, én is azt csináltam. azóta nincs olaj a motortérben. Wink kb fél liter olajat nyomott ki, mire rájöttem mi szopatott meg.


                             GNX-967
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9594 Dátum: 2010 Június 13, 21:11:14 »

egy darab leszakadt a kátrány szigetelésből de már csak akkor lehetett látni amikor a motor már kint volt Kiss, előtte tapogattam de......
a melegtől felragadt a turbina házra és 1500-2000-es fordulatnál már szívta annyira, hogy elérje a turbinát, és ez még a gyári drótos kátrány lemez, elég kemény, furcsa hangot tud adni, mintha a lendkerék fogai darálnák a váltót
kiszedtem az egészet ,még egyszer nem akarok szo@ni Smiley
 de már a helyén a motor és működik rendesen Wink
nekem is volt ilyen....azóta nincs szigetelés a motor felől 5éve
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #9593 Dátum: 2010 Június 13, 20:25:13 »

egy darab leszakadt a kátrány szigetelésből de már csak akkor lehetett látni amikor a motor már kint volt Kiss, előtte tapogattam de......
a melegtől felragadt a turbina házra és 1500-2000-es fordulatnál már szívta annyira, hogy elérje a turbinát, és ez még a gyári drótos kátrány lemez, elég kemény, furcsa hangot tud adni, mintha a lendkerék fogai darálnák a váltót
kiszedtem az egészet ,még egyszer nem akarok szo@ni Smiley
 de már a helyén a motor és működik rendesen Wink
Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9592 Dátum: 2010 Június 13, 20:18:27 »

ha mázlid van akkor csak a turbina szívott be valamit
egy darab leszakadt a kátrány szigetelésből de már csak akkor lehetett látni amikor a motor már kint volt Kiss, előtte tapogattam de......
a melegtől felragadt a turbina házra és 1500-2000-es fordulatnál már szívta annyira, hogy elérje a turbinát, és ez még a gyári drótos kátrány lemez, elég kemény, furcsa hangot tud adni, mintha a lendkerék fogai darálnák a váltót
kiszedtem az egészet ,még egyszer nem akarok szo@ni Smiley
 de már a helyén a motor és működik rendesen Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9591 Dátum: 2010 Június 13, 18:30:29 »

Hát nem... Még minden indítózásnál fosok, hogy nem szorult-e meg a legutóbbi leállítás után  Roll Eyes
Ami meg a legnagyobb probléma, hogy ha ez a motor valahol elpukkan, akkor még alkatrészt sem tudok hozzá szerezni, mert szinte minden alkatrészt átfaragtam a WBX blokk miatt...
De legalább tudom, hogy működik a motor. Ha elpukkan, akkor kiveszem és megcsinálom újra...


a belga autó pályán vasreszelövel excenteres töcsavarokat..... Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9590 Dátum: 2010 Június 13, 17:46:54 »

Hát nem... Még minden indítózásnál fosok, hogy nem szorult-e meg a legutóbbi leállítás után  Roll Eyes
Ami meg a legnagyobb probléma, hogy ha ez a motor valahol elpukkan, akkor még alkatrészt sem tudok hozzá szerezni, mert szinte minden alkatrészt átfaragtam a WBX blokk miatt...
De legalább tudom, hogy működik a motor. Ha elpukkan, akkor kiveszem és megcsinálom újra...


azé 30km megtétele után zoli sem érzi ezt még atombiztosnak Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9589 Dátum: 2010 Június 13, 17:04:16 »

Kicsit fényezem Mareszt: a motorom még mindig porszáraz (soha nem csöpög, mindig alánézek megszokásból) és viszonylag jól megy (1.4 kombi autó vagy erősebb kisteherautó feeling)  Evil
Mondjuk indításkor elég gyakran dob olajfüstöt és picit fogyasztja is az olajat... tegnap egy húzós kanyarodáskor bevillant a műszer, otthon megnéztem az olajszintet és az alsó nívó alatt volt már, úgymond éppen csak olajos volt a pálca vége.  Roll Eyes Lips Sealed
Asszem, ezen túl nem árt gyakrabban ellenőrizni...  Roll Eyes
köszi Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9588 Dátum: 2010 Június 13, 16:57:43 »

Kicsit fényezem Mareszt: a motorom még mindig porszáraz (soha nem csöpög, mindig alánézek megszokásból) és viszonylag jól megy (1.4 kombi autó vagy erősebb kisteherautó feeling)  Evil
Mondjuk indításkor elég gyakran dob olajfüstöt és picit fogyasztja is az olajat... tegnap egy húzós kanyarodáskor bevillant a műszer, otthon megnéztem az olajszintet és az alsó nívó alatt volt már, úgymond éppen csak olajos volt a pálca vége.  Roll Eyes Lips Sealed
Asszem, ezen túl nem árt gyakrabban ellenőrizni...  Roll Eyes

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9587 Dátum: 2010 Június 13, 15:02:31 »

azé 30km megtétele után zoli sem érzi ezt még atombiztosnak Grin
én 6300után sem de bátor vagyok Cheesy ...rohadt olajszivárgások
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9586 Dátum: 2010 Június 13, 14:48:11 »

ha megrúgva nem esik szét akkor simán kibírja az utat SPAba egy hónap múlva....gondolom én
azé 30km megtétele után zoli sem érzi ezt még atombiztosnak Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9585 Dátum: 2010 Június 13, 13:51:31 »

Shocked Shocked Shocked lyallly
hát nemsemmi...  Grin és hol marad a finom bejáratás?  Evil
ha megrúgva nem esik szét akkor simán kibírja az utat SPAba egy hónap múlva....gondolom én
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9584 Dátum: 2010 Június 13, 13:45:11 »

6600-nál tartott a mutató lefele...
Shocked Shocked Shocked lyallly
hát nemsemmi...  Grin és hol marad a finom bejáratás?  Evil
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9583 Dátum: 2010 Június 13, 13:04:47 »

Pénteken 18:00 órára használható állapotba hoztam az autómat az új mocival. A gond az volt a jobb oldali Dellortoval, hogy az új tűszelep nem zárt rendesen... Tettem bele másikat, most tökéletes... Nyilván lehet még majd finomítani a karbikon, gyújtáson, de nagyon megy! Most kb 3-4ezertől kezd el menni mint a vaddisznó, de utána egy pillanat alatt kiforog... Tegnap este egy leányzó megkért, hogy vigyem el egy körre, mikor váltáskor rápillantottam a fordulatszámmérőre, akkor éppen esett vissza a fordulatszám és 6600-nál tartott a mutató lefele... Odaadtam az autót pár embernek, hogy kipróbálják, mind azt mondta, hogy nagyon "beteg" a gép... Héten minden nap használom majd, meg elkezdem finomítani... Jó lesz, ha nem hullik szét  Evil

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9582 Dátum: 2010 Június 13, 12:52:54 »

oxy boxer power Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9581 Dátum: 2010 Június 13, 12:49:14 »

http://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/product_info.php/cPath/395_1732_1746/products_id/3965

Mintha az ékszíjtárcsánál kiverődne némi olaj...ezt vettem észre....hol tudnék oda venni olyan spéci szimeringet + tárcsát?

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9580 Dátum: 2010 Június 12, 21:09:15 »

Piszkos a szűrő?
nemtom kicsit mintha anno piros színe már szürkés lenne
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #9579 Dátum: 2010 Június 12, 21:04:36 »

akartam menni, de nem értem oda....fotóztál?
Piszkos a szűrő?

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9578 Dátum: 2010 Június 12, 19:18:59 »

Az a "tuning szűrő" szivatta meg TBK-t is a múltkor, ha jól emlékszem.... Vedd le, és nézd meg milyen belül.

akartam menni, de nem értem oda....fotóztál?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #9577 Dátum: 2010 Június 12, 19:14:00 »

Van egy hónapom megoldani fényező nem csinálja a buszt azzal nem tudok Belgiumba menni, bogárral kell! Egyébként más is tett már itt szimeringet oda és neki se volt semmi baja a motornak.....1óra alatt be lehet tenni, szóval linkeljétek a cuccot mert nem találom a neten. Mi baja lehetne Stunt rakta össze, 2000km ezelőtt újra, és szinte minden új benne.
talán az a szűrő ....
majd a mester megmondja

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #9576 Dátum: 2010 Június 12, 19:10:18 »

Olyan olajbeöntőm van fenn ami le van vezetve motor mellé + van rajta felfelé légszűrű felé is egy csonk, azon meg van egy kis tuning szűrő. Szerintem szellőzik, de esetleg mivel mossam el szűrőt? 6300km óta fenn van...dobjam ki?
Az a "tuning szűrő" szivatta meg TBK-t is a múltkor, ha jól emlékszem.... Vedd le, és nézd meg milyen belül.


Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9575 Dátum: 2010 Június 12, 19:08:36 »

azt szokták mondani,ha ott veri az olajat akkor más baj van

Van egy hónapom megoldani fényező nem csinálja a buszt azzal nem tudok Belgiumba menni, bogárral kell! Egyébként más is tett már itt szimeringet oda és neki se volt semmi baja a motornak.....1óra alatt be lehet tenni, szóval linkeljétek a cuccot mert nem találom a neten. Mi baja lehetne Stunt rakta össze, 2000km ezelőtt újra, és szinte minden új benne.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #9574 Dátum: 2010 Június 12, 19:04:35 »

Mintha az ékszíjtárcsánál kiverődne némi olaj...ezt vettem észre....hol tudnék oda venni olyan spéci szimeringet + tárcsát?
azt szokták mondani,ha ott veri az olajat akkor más baj van

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9573 Dátum: 2010 Június 12, 19:04:01 »

Nem értek hozzá, de amikor a szíjtárcsánál veri, akkor a kartergázat is szokták vizsgálni. Nem lehet, hogy nem szellőzik megfelelően?

Ez a szimeringes tárcsa szerintem csak egy újabb hibaforrás lesz / gagyi szimeringek /
Olyan olajbeöntőm van fenn ami le van vezetve motor mellé + van rajta felfelé légszűrű felé is egy csonk, azon meg van egy kis tuning szűrő. Szerintem szellőzik, de esetleg mivel mossam el szűrőt? 6300km óta fenn van...dobjam ki?
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #9572 Dátum: 2010 Június 12, 18:59:30 »

Mintha az ékszíjtárcsánál kiverődne némi olaj...ezt vettem észre....hol tudnék oda venni olyan spéci szimeringet + tárcsát?
Nem értek hozzá, de amikor a szíjtárcsánál veri, akkor a kartergázat is szokták vizsgálni. Nem lehet, hogy nem szellőzik megfelelően?

Ez a szimeringes tárcsa szerintem csak egy újabb hibaforrás lesz / gagyi szimeringek /

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9571 Dátum: 2010 Június 12, 18:39:58 »

Mintha az ékszíjtárcsánál kiverődne némi olaj...ezt vettem észre....hol tudnék oda venni olyan spéci szimeringet + tárcsát?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #9570 Dátum: 2010 Június 12, 17:27:19 »

Üdv mindenkinek!
ma elindultam Fonyódra de kb. 10km után visszakellet fordulni
valami történt a motor váltó környékén, olyan hangja volt mintha egy nagyobb kő felcsapódott volna a motortérbe aztán 2-3szor még megismételte és azóta 1500-ös fordulat felett elég furcsa morgó hangja van, mintha a lendkerék vagy a kuplung elérne valamit de nem lóg a főtengely szóval lehet, hogy a nyeles tengely csapágya ment el.....

végre szépen indul, jól húz, erős, megy, erre........ "pff"

1000-es fordulaton 3.-ban haza ballagtam, mostanra kihűlt megyek kiveszem a motort és feltárom vagy felgyújtom Sad
ha mázlid van akkor csak a turbina szívott be valamit

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9569 Dátum: 2010 Június 12, 15:16:45 »

Üdv mindenkinek!
ma elindultam Fonyódra de kb. 10km után visszakellet fordulni
valami történt a motor váltó környékén, olyan hangja volt mintha egy nagyobb kő felcsapódott volna a motortérbe aztán 2-3szor még megismételte és azóta 1500-ös fordulat felett elég furcsa morgó hangja van, mintha a lendkerék vagy a kuplung elérne valamit de nem lóg a főtengely szóval lehet, hogy a nyeles tengely csapágya ment el.....

végre szépen indul, jól húz, erős, megy, erre........ "pff"

1000-es fordulaton 3.-ban haza ballagtam, mostanra kihűlt megyek kiveszem a motort és feltárom vagy felgyújtom Sad

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9568 Dátum: 2010 Június 11, 14:28:45 »

Azon szoktam agyalni, hogy A WBX klón callooker mennyivel fog jobbat menni negyedmmérföldön, mint az Oettinger.

Nekem van majdnem 100 ccm előnyöm, azonban kisebb a tengelyem, kisebbek a szelepeim és ami még lényegesebb, sokkal kisebb a karburátorom, illetve 40-es az enyém is, de csak 2 x szimpla, nem 2 x dupla.
Ez nagyon sokat jelent, amit nem tudok a 100 ccm-rel pótolni. Másrészről pedig az Oettinger szívócsövek nagyon precizen polírozottak, a hengerfejeim is, kisebbek a szelepek, így a gázsebességem nagyobb lesz, ez az alacsonyfordulati nyomatéknak kedvez majd.

Azt gondolom, hogy lesz a két motor között 10-20 lóerő különbség, az én első három fokozatom rövidebb, de a negyedikem hosszabb, ez talán segít valamit 1/4 mile-on de biztos rosszabb leszek. Ott a forgós, tovább pörgős motork jobbat mennek, mint a nyomatékosabb túramotorok.
Maresz 1.6-osa erre jó példa.

Én azt tippelem, hogy a motorom 120 lóerős lesz. Járatás után meg is méretem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9567 Dátum: 2010 Június 11, 14:22:11 »

Én is eljutottam odáig, hogy a motor állványon már szépen ment, nagyon jól forgott, jobban pörgött, beraktam, összeraktam az olajrendszert (hűtő, szűrő, csövezés) és hosszú gyújtás nélküli indítózás után (hogy legyen olajnyomás) amikor rátettem a gyújtást alapjáraton 3 hengerezik.
Nyilván beköpte a gyertyát, ki fogom cserélni mind a 4 gyertyát, de ahhoz meg le kell venni a karburátorokat, még úgy sem egyszerű.
Egyébként jól alakulnak a dolgok, de nincs időm, kellene még 2 nap és kész lenne minden, még a kiegészítő órák is.
A légszűrővel lesznek még okoskodások, valamint a dinamó generátor átkábelezés van, plusz egy kis gázrudazat mókolás.
Apróságok, amik nagyon viszik az időt...illetve vinnék, ha lenne időm az autóra.

A hétvégén már járatni akartam, lábon, de esélytelen.

A blogomban vannak képek az olajhűtő elhelyezéséről, jó a hely, csak angyon megnehezít minden szerelést, pl. kuplungállítás, benzincső bekötés...

Már azóta a csövek is szépen futnak a motor körül, minden rendben lesz.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9566 Dátum: 2010 Június 10, 23:20:21 »

minden rendes teherauto motoros szakálas Huh Grin
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #9565 Dátum: 2010 Június 10, 22:48:14 »

Jaaa, lehet ezzel függ össze a dolog!! Most olyan szőrős vagyok, mint általában te...  Wink

minden rendes teherauto motoros szakálas Huh Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Oldalak: 1 ... 313 314 315 316 317 [318] 319 320 321 322 323 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.