www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 16:37:25
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
312
313
314
315
316
[
317
]
318
319
320
321
322
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3406574 alkalommal)
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9644 Dátum:
2010 Június 15, 22:06:37 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 15, 22:03:48
Ilyet akartam, de Callook motorja csúnyán oda fog verni. 1-2 mp-cel jobb lesz negyedmérföldön.
De nem versenyre akartad hangolni....
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9643 Dátum:
2010 Június 15, 22:05:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 15, 22:03:48
1-2 mp-cel jobb lesz negyedmérföldön.
Borzasztó, most mi lesz? Az enyém meg megeszik 5000km-en 2 liter olajat, de engem kiszolgál.
Széria 1.3 F0...
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9642 Dátum:
2010 Június 15, 22:04:54 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 15, 21:47:31
Túl vagyok a 100. kilométeren.
Kicsit azért már az első bűvölet elmúlt, nem is olyan erős a motor...ráadásul nagyon érezni, hogy nem akar forogni 5000 közelében.
Ennek töb oka lehet:
1. kipufogó
2. tengely
3. hengerfej (és persze a karbik)
4. előgyújtás
Ez utóbbit holnap kipróbálom nagyobb értéken. Most 7 fokon van. A többi így marad.
Sajnos a végsebessége nem lesz nagyon káprázatos, mert 5000-es fordulaton 177-et megy elméletben, annyit tudni is fog, többet nem hiszem.
4500 felett már azért nem egy hirtelen felpörgő versenymotor, inkább 2500-3500 között "él".
Egyébként nagyon jól autózható, nyomatékos és kellemes, stabil alapjárat, könnyen indul, szépen duruzsol. Az olajfolyás az olaj visszavezetésnél van a blokk részén, azt hiszem, holnap meghúzom vagy letömítem. Kicsit a pumpa alatt is szivárog, azzal együtt tudok élni.
150-ig eltoltam már neki.
Durva lehet a 150is már....135öt mentem eddig navi szerint a sajátommal és már az is elég félelmetes.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9641 Dátum:
2010 Június 15, 22:03:48 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 Június 15, 21:56:04
Ne nyafogj,
szerintem a leírás alapján ilyet akartál nem?
Ilyet akartam, de Callook motorja csúnyán oda fog verni. 1-2 mp-cel jobb lesz negyedmérföldön.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9640 Dátum:
2010 Június 15, 22:02:57 »
Idézetet írta: gas - 2010 Június 15, 21:55:42
mutatós
alapjáraton csendes és forgatva van hangja?2-3000-től?
Alapjáraton mély, forgatva pedig tompán mély.
Még apám is azt mondta, hogy jó hangja van.
"Fiam az 1200-es motor szebben járt, de a hangja nagyon jó"
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9639 Dátum:
2010 Június 15, 21:56:04 »
Ne nyafogj,
szerintem a leírás alapján ilyet akartál nem?
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 15, 21:47:31
Kicsit azért már az első bűvölet elmúlt, nem is olyan erős a motor...ráadásul nagyon érezni, hogy nem akar forogni 5000 közelében.
Egyébként nagyon jól autózható, nyomatékos és kellemes,
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9638 Dátum:
2010 Június 15, 21:55:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 15, 21:48:10
Kérdezte valaki a kipufogót.
Így néz ki, nagyon kellemes a hangja.
mutatós
alapjáraton csendes és forgatva van hangja?2-3000-től?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9637 Dátum:
2010 Június 15, 21:48:10 »
Kérdezte valaki a kipufogót.
Így néz ki, nagyon kellemes a hangja.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9636 Dátum:
2010 Június 15, 21:47:31 »
Túl vagyok a 100. kilométeren.
Kicsit azért már az első bűvölet elmúlt, nem is olyan erős a motor...ráadásul nagyon érezni, hogy nem akar forogni 5000 közelében.
Ennek töb oka lehet:
1. kipufogó
2. tengely
3. hengerfej (és persze a karbik)
4. előgyújtás
Ez utóbbit holnap kipróbálom nagyobb értéken. Most 7 fokon van. A többi így marad.
Sajnos a végsebessége nem lesz nagyon káprázatos, mert 5000-es fordulaton 177-et megy elméletben, annyit tudni is fog, többet nem hiszem.
4500 felett már azért nem egy hirtelen felpörgő versenymotor, inkább 2500-3500 között "él".
Egyébként nagyon jól autózható, nyomatékos és kellemes, stabil alapjárat, könnyen indul, szépen duruzsol. Az olajfolyás az olaj visszavezetésnél van a blokk részén, azt hiszem, holnap meghúzom vagy letömítem. Kicsit a pumpa alatt is szivárog, azzal együtt tudok élni.
150-ig eltoltam már neki.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9635 Dátum:
2010 Június 14, 22:35:58 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 14, 22:18:34
van valakinek felesleges nívópálcás olajhőfok jeladója....kaptam egy VDO órát 120fokig mér Golf1ből van ...lehet betenném
Budapesten a Haudeknél szokott lenni.
http://www.automuszer.eu/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9634 Dátum:
2010 Június 14, 22:18:34 »
van valakinek felesleges nívópálcás olajhőfok jeladója....kaptam egy VDO órát 120fokig mér Golf1ből van ...lehet betenném
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9633 Dátum:
2010 Június 14, 22:17:21 »
Idézetet írta: gas - 2010 Június 14, 22:11:37
Gratulálok
a kipufogódról van képed?
Egy gyári ERNST dob van belül kicsit átalakítva, hasonlatosan a Sebring sportdobhoz. A furulyák helyett pedig két rozsdamentes cső van rászerelve, hasonlóan a Sebringhez.
Kívülről nem látszik semmi. Ez lesz a követklező, amit a hengerfejekkel lecserélek, de nem sürgős, jó hangja van. Tetszik!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9632 Dátum:
2010 Június 14, 22:11:37 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 14, 21:51:12
...és jövő héten, ha lesz benne egy 300 km akkor elmegyek leméretni a teljesítményét, meg mérek egy oxigén arányt is, mert szerintem nagyon dús.
Gratulálok
a kipufogódról van képed?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9631 Dátum:
2010 Június 14, 21:51:12 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 14, 21:49:54
Holnap berakom az olajhőmérőt, stb. és megyek vele egy 50-est ismét, kicsit figyelve az olajfolyásra, hogy honnan jön.
Rá vagyok nagyon kattanva, amióta mentem vele minden gondolatom ez.
...és jövő héten, ha lesz benne egy 300 km akkor elmegyek leméretni a teljesítményét, meg mérek egy oxigén arányt is, mert szerintem nagyon dús.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9630 Dátum:
2010 Június 14, 21:49:54 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 14, 21:12:21
Ma nem volt kedvem matatni rajta, holnap picit bütykölöm, szerdán műszaki...
Holnap berakom az olajhőmérőt, stb. és megyek vele egy 50-est ismét, kicsit figyelve az olajfolyásra, hogy honnan jön.
Rá vagyok nagyon kattanva, amióta mentem vele minden gondolatom ez.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9629 Dátum:
2010 Június 14, 21:47:08 »
Idézetet írta: 1303LS - 2010 Június 14, 07:27:42
Nagyon irigyellek, gratulálok.
Ez a végleges állapota, nem lesz már változtatva semmi? Gondolok a szeleprugókra mondjuk, azt miért nem cserélted jobbra?
Ez a beta verzio. ;-)
A hengerfejek lesznek még jobbak is, de jövőre, leghamarabb. Egyébként nem akartam dupla szeleprugót, mert úgysem forgatom 5000 fölé és alul csak nagyobb terhet tesz a vezérlésre, nagyobb a súrlódás, szóval nincs előnye.
Halad a gép így is, 5000 alatt.
Az 5000 egyébként egy határ fordulatszám a motornak (Gene Berg, Bill Fischer, stb állítása szerint), mert 5000 felett a főtengelycsapágyak fokozottan nyomódnak, verődnek be a blokkba.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9628 Dátum:
2010 Június 14, 21:12:21 »
Nekem mára került bele az első 50-es a mociba.
Összességében jó, de gyújtásra nekem is rá kell néznem, mert mintha néha alacsony fordulaton 3 hengerezne. Illetve alacsony fordulaton picit magas a HC, tehát sok az elégetlen üzemanyag...
Egyébként 3000 fölé kell forgatnom, hogy előjöjjön az erő, de ma nem nagyon kedvezett az eső (kétszer majdnem összetörtem szerencsétlen autót), most már nagyon kevés a fék meg a futómű...
Azért a relatív nagy tengely, venturi, szelepek és nyitott kipufogó ellenére a hengerürtartalomnak hála, nem halott alul sem. Ma kipróbáltam, a leghosszabb végáttételű váltóval 900-as fordulaton tudtam autózni 4.-ben rángatózás nélkül.
Az olajcsöpögést egyelőre megusztam, hála az alu szelepfedelek lecserélésének...
A kipufogó viszont kicsit zsibbasztó... Lehet felnyittatom a dobot és kicsit halkítok rajta... Meg lehet, hogy teszek egy próbát a 30-as venturikkal...
Ma nem volt kedvem matatni rajta, holnap picit bütykölöm, szerdán műszaki...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 13, 22:51:04
Én is ma mentem az Oettinger-rel próbautat, úgy 50 km-t.
Még most is vigyorgok. A blogomon írtam róla többet.
Nekem is van kis olajfolyás, az egyik a pumpa alól, a másik talán a nyomásmérőtől, majd megnézem.
Nagyon nyomatékos, bivalyerős a motor.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9627 Dátum:
2010 Június 14, 19:43:46 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 14, 19:33:05
de ott volt már autótok klubból...volt kinn autód a buginen....én úgy éreztem hogy de kár hogy nem áll ott az enyém is a tiéd mellett...szóval más és nagyon jó érzés így gondoltam... 9körül leszel msn?
persze más, de hogy semmit nem ér, azt cáfoltam
most is fent vagyok, 9 körül olasz meccs
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9626 Dátum:
2010 Június 14, 19:33:05 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Június 14, 17:44:10
ezt azért nem mondanám... Nekem még autóm nem volt Spa-ba, mégis számomra a Mekka...
de ott volt már autótok klubból...volt kinn autód a buginen....én úgy éreztem hogy de kár hogy nem áll ott az enyém is a tiéd mellett...szóval más és nagyon jó érzés így gondoltam... 9körül leszel msn?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9625 Dátum:
2010 Június 14, 17:44:10 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 14, 00:42:02
úgy semmit nem ér az ilyen találkozó
ezt azért nem mondanám... Nekem még autóm nem volt Spa-ba, mégis számomra a Mekka...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9624 Dátum:
2010 Június 14, 16:52:53 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Június 14, 15:37:08
hát nem tudom, nekem óriási élmény volt tavaly autó nélkül is. Már alig várom a mostanit, durva, hogy már egy alkalomtól is függővé lehet válni...sőt, az orvosok annyira komoly betegségnek tartják, hogy kifejlesztettek egy külön gyógyszert is (állítólag elviselhetővé teszi az alkalmak közti 1 évet)
<beszúrt kép törölve>
ÁÁáááááá
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9623 Dátum:
2010 Június 14, 15:37:08 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 14, 00:42:02
úgy semmit nem ér az ilyen találkozó ha nincs ott a saját vasa az embernek..
hát nem tudom, nekem óriási élmény volt tavaly autó nélkül is. Már alig várom a mostanit, durva, hogy már egy alkalomtól is függővé lehet válni...sőt, az orvosok annyira komoly betegségnek tartják, hogy kifejlesztettek egy külön gyógyszert is (állítólag elviselhetővé teszi az alkalmak közti 1 évet)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9622 Dátum:
2010 Június 14, 11:43:44 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Június 14, 10:52:06
Úgy voltam két éve BugInon hogy jó-jó nagy élmény de kár hogy nincs itt az autóm. 3-4autót tudok velem együtt, aki fixen elindul lábon és 3-4et akik függőben van vagy tréleren jön. 1200km nekem szerintem ha valaki 100körüli utazót megy akkor bármilyen autóval meg lehet tenni....tavaly buszommal 85-90közt mentem simán bírta.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9621 Dátum:
2010 Június 14, 10:52:06 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 14, 00:42:02
úgy semmit nem ér az ilyen találkozó ha nincs ott a saját vasa az embernek...tavaly sikerült a BUG In idén remélem SPA
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9620 Dátum:
2010 Június 14, 09:04:27 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Június 13, 23:29:44
egyre többen tervezik idén Spa-t bogárral
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
szricsi
Hozzászólások: 324
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9619 Dátum:
2010 Június 14, 09:01:38 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 13, 22:59:36
Mot én is ezzel fogok autózni, járni kell vele, hogy rendesen összeálljon.
Ez azért odab@sz!
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9618 Dátum:
2010 Június 14, 07:27:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 13, 22:51:04
Még most is vigyorgok. A blogomon írtam róla többet.
Nagyon irigyellek, gratulálok.
Ez a végleges állapota, nem lesz már változtatva semmi? Gondolok a szeleprugókra mondjuk, azt miért nem cserélted jobbra?
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9617 Dátum:
2010 Június 14, 00:42:02 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Június 13, 23:29:44
egyre többen tervezik idén Spa-t bogárral
úgy semmit nem ér az ilyen találkozó ha nincs ott a saját vasa az embernek...tavaly sikerült a BUG In idén remélem SPA
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9616 Dátum:
2010 Június 13, 23:29:44 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Június 13, 23:28:41
hát majd meglátjuk. az autó viszont miszlikre van szedve, spa-ig össze kéne lapátolni, de mostanában idő bajban vagyok
egyre többen tervezik idén Spa-t bogárral
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9615 Dátum:
2010 Június 13, 23:28:41 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Június 13, 23:25:35
óóó hát akkor a finisbe vagy te is
hajrá, jó lesz az, ha nem is elsőre
hát majd meglátjuk. az autó viszont miszlikre van szedve, spa-ig össze kéne lapátolni, de mostanában idő bajban vagyok
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9614 Dátum:
2010 Június 13, 23:26:28 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Június 13, 23:24:42
ne is mond szegény peti jol becumizta vulkán felhösdit...
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9613 Dátum:
2010 Június 13, 23:25:35 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Június 13, 23:23:26
továbbra is lassan
óóó hát akkor a finisbe vagy te is
hajrá, jó lesz az, ha nem is elsőre
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9612 Dátum:
2010 Június 13, 23:25:07 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Június 13, 23:22:00
2-3év és tied is indul
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9611 Dátum:
2010 Június 13, 23:24:42 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Június 13, 23:23:26
továbbra is lassan
ne is mond szegény peti jol becumizta vulkán felhösdit...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9610 Dátum:
2010 Június 13, 23:24:00 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 13, 22:59:36
Mot én is ezzel fogok autózni, járni kell vele, hogy rendesen összeálljon.
végülis dc váltóba ment be busz 4.je?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9609 Dátum:
2010 Június 13, 23:23:26 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Június 13, 23:21:14
Te hogy haladsz?
továbbra is lassan
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9608 Dátum:
2010 Június 13, 23:22:00 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Június 13, 23:20:31
gratula callook, stunt. Irigyellek mindkettőtöket
2-3év és tied is indul
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9607 Dátum:
2010 Június 13, 23:21:14 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Június 13, 23:20:31
gratula callook, stunt. Irigyellek mindkettőtöket
Te hogy haladsz?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9606 Dátum:
2010 Június 13, 23:20:31 »
gratula callook, stunt. Irigyellek mindkettőtöket
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9605 Dátum:
2010 Június 13, 23:19:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 13, 22:51:04
Én is ma mentem az Oettinger-rel próbautat, úgy 50 km-t.
Még most is vigyorgok. A blogomon írtam róla többet.
Nekem is van kis olajfolyás, az egyik a pumpa alól, a másik talán a nyomásmérőtől, majd megnézem.
Nagyon nyomatékos, bivalyerős a motor.
Grat neked is!
Kezdek fosni tőletek
Járassátok befelé a motorokat, a következő verseny Júli 17. Lacháza, Aug 22 Kunmadaras.
Oldalak:
1
...
312
313
314
315
316
[
317
]
318
319
320
321
322
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...