www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 16:37:22
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
313
314
315
316
317
[
318
]
319
320
321
322
323
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3406572 alkalommal)
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9604 Dátum:
2010 Június 13, 23:13:40 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 13, 22:59:36
Mot én is ezzel fogok autózni, járni kell vele, hogy rendesen összeálljon.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9603 Dátum:
2010 Június 13, 22:59:36 »
Mot én is ezzel fogok autózni, járni kell vele, hogy rendesen összeálljon.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9602 Dátum:
2010 Június 13, 22:56:51 »
Idézetet írta: tazoli - 2010 Június 13, 22:55:56
Jó kiállású kis gép lett.
De nem ez a legjobb tulajdonsága.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9601 Dátum:
2010 Június 13, 22:55:56 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 13, 22:51:04
Én is ma mentem az Oettinger-rel próbautat, úgy 50 km-t.
Még most is vigyorgok. A blogomon írtam róla többet.
Nekem is van kis olajfolyás, az egyik a pumpa alól, a másik talán a nyomásmérőtől, majd megnézem.
Nagyon nyomatékos, bivalyerős a motor.
Jó kiállású kis gép lett.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9600 Dátum:
2010 Június 13, 22:51:04 »
Én is ma mentem az Oettinger-rel próbautat, úgy 50 km-t.
Még most is vigyorgok. A blogomon írtam róla többet.
Nekem is van kis olajfolyás, az egyik a pumpa alól, a másik talán a nyomásmérőtől, majd megnézem.
Nagyon nyomatékos, bivalyerős a motor.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9599 Dátum:
2010 Június 13, 22:45:03 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 13, 22:37:51
képet!
az nincs, de egy talán 12es olajálló cső vezeti ki a gőzt.
GNX-967
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9598 Dátum:
2010 Június 13, 22:37:51 »
Idézetet írta: Süsü - 2010 Június 13, 22:32:38
lehet hogy kevés neki, el van tömődve, lecsökkent a keresztmetszete, az alján szokott lenni kis szűrő...
kövezzenek meg a zöldek, de nekem a földre van levezetve.
képet!
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9597 Dátum:
2010 Június 13, 22:32:38 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 13, 22:18:52
és akkor hova vezeted.....láttad olyan a talpam hogy megy lefelé is a beöntőcsőtől a blokk mellett lefelé cső....elvileg kis baszáson kívül lefelé is szellőzik nem?
lehet hogy kevés neki, el van tömődve, lecsökkent a keresztmetszete, az alján szokott lenni kis szűrő...
kövezzenek meg a zöldek, de nekem a földre van levezetve.
GNX-967
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9596 Dátum:
2010 Június 13, 22:18:52 »
Idézetet írta: Süsü - 2010 Június 13, 22:17:34
dobd el jó messzire, én is azt csináltam. azóta nincs olaj a motortérben.
kb fél liter olajat nyomott ki, mire rájöttem mi szopatott meg.
és akkor hova vezeted.....láttad olyan a talpam hogy megy lefelé is a beöntőcsőtől a blokk mellett lefelé cső....elvileg kis baszáson kívül lefelé is szellőzik nem?
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9595 Dátum:
2010 Június 13, 22:17:34 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 12, 21:09:15
nemtom kicsit mintha anno piros színe már szürkés lenne
dobd el jó messzire, én is azt csináltam. azóta nincs olaj a motortérben.
kb fél liter olajat nyomott ki, mire rájöttem mi szopatott meg.
GNX-967
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9594 Dátum:
2010 Június 13, 21:11:14 »
Idézetet írta: gas - 2010 Június 13, 20:18:27
egy darab leszakadt a kátrány szigetelésből de már csak akkor lehetett látni amikor a motor már kint volt
, előtte tapogattam de......
a melegtől felragadt a turbina házra és 1500-2000-es fordulatnál már szívta annyira, hogy elérje a turbinát, és ez még a gyári drótos kátrány lemez, elég kemény, furcsa hangot tud adni, mintha a lendkerék fogai darálnák a váltót
kiszedtem az egészet ,még egyszer nem akarok szo@ni
de már a helyén a motor és működik rendesen
nekem is volt ilyen....azóta nincs szigetelés a motor felől 5éve
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9593 Dátum:
2010 Június 13, 20:25:13 »
Idézetet írta: gas - 2010 Június 13, 20:18:27
egy darab leszakadt a kátrány szigetelésből de már csak akkor lehetett látni amikor a motor már kint volt
, előtte tapogattam de......
a melegtől felragadt a turbina házra és 1500-2000-es fordulatnál már szívta annyira, hogy elérje a turbinát, és ez még a gyári drótos kátrány lemez, elég kemény, furcsa hangot tud adni, mintha a lendkerék fogai darálnák a váltót
kiszedtem az egészet ,még egyszer nem akarok szo@ni
de már a helyén a motor és működik rendesen
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9592 Dátum:
2010 Június 13, 20:18:27 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Június 12, 17:27:19
ha mázlid van akkor csak a turbina szívott be valamit
egy darab leszakadt a kátrány szigetelésből de már csak akkor lehetett látni amikor a motor már kint volt
, előtte tapogattam de......
a melegtől felragadt a turbina házra és 1500-2000-es fordulatnál már szívta annyira, hogy elérje a turbinát, és ez még a gyári drótos kátrány lemez, elég kemény, furcsa hangot tud adni, mintha a lendkerék fogai darálnák a váltót
kiszedtem az egészet ,még egyszer nem akarok szo@ni
de már a helyén a motor és működik rendesen
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9591 Dátum:
2010 Június 13, 18:30:29 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 13, 17:46:54
Hát nem... Még minden indítózásnál fosok, hogy nem szorult-e meg a legutóbbi leállítás után
Ami meg a legnagyobb probléma, hogy ha ez a motor valahol elpukkan, akkor még alkatrészt sem tudok hozzá szerezni, mert szinte minden alkatrészt átfaragtam a WBX blokk miatt...
De legalább tudom, hogy működik a motor. Ha elpukkan, akkor kiveszem és megcsinálom újra...
a belga autó pályán vasreszelövel excenteres töcsavarokat.....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9590 Dátum:
2010 Június 13, 17:46:54 »
Hát nem... Még minden indítózásnál fosok, hogy nem szorult-e meg a legutóbbi leállítás után
Ami meg a legnagyobb probléma, hogy ha ez a motor valahol elpukkan, akkor még alkatrészt sem tudok hozzá szerezni, mert szinte minden alkatrészt átfaragtam a WBX blokk miatt...
De legalább tudom, hogy működik a motor. Ha elpukkan, akkor kiveszem és megcsinálom újra...
Idézetet írta: Maresz - 2010 Június 13, 14:48:11
azé 30km megtétele után zoli sem érzi ezt még atombiztosnak
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9589 Dátum:
2010 Június 13, 17:04:16 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Június 13, 16:57:43
Kicsit fényezem Mareszt: a motorom még mindig porszáraz (soha nem csöpög, mindig alánézek megszokásból) és viszonylag jól megy (1.4 kombi autó vagy erősebb kisteherautó feeling)
Mondjuk indításkor elég gyakran dob olajfüstöt és picit fogyasztja is az olajat... tegnap egy húzós kanyarodáskor bevillant a műszer, otthon megnéztem az olajszintet és az alsó nívó alatt volt már, úgymond éppen csak olajos volt a pálca vége.
Asszem, ezen túl nem árt gyakrabban ellenőrizni...
köszi
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9588 Dátum:
2010 Június 13, 16:57:43 »
Kicsit fényezem Mareszt: a motorom még mindig porszáraz (soha nem csöpög, mindig alánézek megszokásból) és viszonylag jól megy (1.4 kombi autó vagy erősebb kisteherautó feeling)
Mondjuk indításkor elég gyakran dob olajfüstöt és picit fogyasztja is az olajat... tegnap egy húzós kanyarodáskor bevillant a műszer, otthon megnéztem az olajszintet és az alsó nívó alatt volt már, úgymond éppen csak olajos volt a pálca vége.
Asszem, ezen túl nem árt gyakrabban ellenőrizni...
1963 VW1200 DeLuxe
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9587 Dátum:
2010 Június 13, 15:02:31 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Június 13, 14:48:11
azé 30km megtétele után zoli sem érzi ezt még atombiztosnak
én 6300után sem de bátor vagyok
...rohadt olajszivárgások
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9586 Dátum:
2010 Június 13, 14:48:11 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 13, 13:51:31
ha megrúgva nem esik szét akkor simán kibírja az utat SPAba egy hónap múlva....
gondolom én
azé 30km megtétele után zoli sem érzi ezt még atombiztosnak
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9585 Dátum:
2010 Június 13, 13:51:31 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Június 13, 13:45:11
lyallly
hát nemsemmi...
és hol marad a finom bejáratás?
ha megrúgva nem esik szét akkor simán kibírja az utat SPAba egy hónap múlva....gondolom én
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9584 Dátum:
2010 Június 13, 13:45:11 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 13, 13:04:47
6600-nál tartott a mutató lefele...
lyallly
hát nemsemmi...
és hol marad a finom bejáratás?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9583 Dátum:
2010 Június 13, 13:04:47 »
Pénteken 18:00 órára használható állapotba hoztam az autómat az új mocival. A gond az volt a jobb oldali Dellortoval, hogy az új tűszelep nem zárt rendesen... Tettem bele másikat, most tökéletes... Nyilván lehet még majd finomítani a karbikon, gyújtáson, de nagyon megy! Most kb 3-4ezertől kezd el menni mint a vaddisznó, de utána egy pillanat alatt kiforog... Tegnap este egy leányzó megkért, hogy vigyem el egy körre, mikor váltáskor rápillantottam a fordulatszámmérőre, akkor éppen esett vissza a fordulatszám és 6600-nál tartott a mutató lefele... Odaadtam az autót pár embernek, hogy kipróbálják, mind azt mondta, hogy nagyon "beteg" a gép... Héten minden nap használom majd, meg elkezdem finomítani... Jó lesz, ha nem hullik szét
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9582 Dátum:
2010 Június 13, 12:52:54 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 13, 12:49:14
http://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/product_info.php/cPath/395_1732_1746/products_id/3965
oxy boxer power
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9581 Dátum:
2010 Június 13, 12:49:14 »
http://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/product_info.php/cPath/395_1732_1746/products_id/3965
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 12, 18:39:58
Mintha az ékszíjtárcsánál kiverődne némi olaj...ezt vettem észre....hol tudnék oda venni olyan spéci szimeringet + tárcsát?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9580 Dátum:
2010 Június 12, 21:09:15 »
Idézetet írta: brez - 2010 Június 12, 21:04:36
Piszkos a szűrő?
nemtom kicsit mintha anno piros színe már szürkés lenne
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9579 Dátum:
2010 Június 12, 21:04:36 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 12, 19:18:59
akartam menni, de nem értem oda....fotóztál?
Piszkos a szűrő?
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9578 Dátum:
2010 Június 12, 19:18:59 »
Idézetet írta: brez - 2010 Június 12, 19:10:18
Az a "tuning szűrő" szivatta meg TBK-t is a múltkor, ha jól emlékszem.... Vedd le, és nézd meg milyen belül.
akartam menni, de nem értem oda....fotóztál?
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9577 Dátum:
2010 Június 12, 19:14:00 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 12, 19:08:36
Van egy hónapom megoldani fényező nem csinálja a buszt azzal nem tudok Belgiumba menni, bogárral kell! Egyébként más is tett már itt szimeringet oda és neki se volt semmi baja a motornak.....1óra alatt be lehet tenni, szóval linkeljétek a cuccot mert nem találom a neten. Mi baja lehetne Stunt rakta össze, 2000km ezelőtt újra, és szinte minden új benne.
talán az a szűrő ....
majd a mester megmondja
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9576 Dátum:
2010 Június 12, 19:10:18 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 12, 19:04:01
Olyan olajbeöntőm van fenn ami le van vezetve motor mellé + van rajta felfelé légszűrű felé is egy csonk, azon meg van egy kis tuning szűrő. Szerintem szellőzik, de esetleg mivel mossam el szűrőt? 6300km óta fenn van...dobjam ki?
Az a "tuning szűrő" szivatta meg TBK-t is a múltkor, ha jól emlékszem.... Vedd le, és nézd meg milyen belül.
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9575 Dátum:
2010 Június 12, 19:08:36 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Június 12, 19:04:35
azt szokták mondani,ha ott veri az olajat akkor más baj van
Van egy hónapom megoldani fényező nem csinálja a buszt azzal nem tudok Belgiumba menni, bogárral kell! Egyébként más is tett már itt szimeringet oda és neki se volt semmi baja a motornak.....1óra alatt be lehet tenni, szóval linkeljétek a cuccot mert nem találom a neten. Mi baja lehetne Stunt rakta össze, 2000km ezelőtt újra, és szinte minden új benne.
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9574 Dátum:
2010 Június 12, 19:04:35 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 12, 18:39:58
Mintha az ékszíjtárcsánál kiverődne némi olaj...ezt vettem észre....hol tudnék oda venni olyan spéci szimeringet + tárcsát?
azt szokták mondani,ha ott veri az olajat akkor más baj van
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9573 Dátum:
2010 Június 12, 19:04:01 »
Idézetet írta: brez - 2010 Június 12, 18:59:30
Nem értek hozzá, de amikor a szíjtárcsánál veri, akkor a kartergázat is szokták vizsgálni. Nem lehet, hogy nem szellőzik megfelelően?
Ez a szimeringes tárcsa szerintem csak egy újabb hibaforrás lesz / gagyi szimeringek /
Olyan olajbeöntőm van fenn ami le van vezetve motor mellé + van rajta felfelé légszűrű felé is egy csonk, azon meg van egy kis tuning szűrő. Szerintem szellőzik, de esetleg mivel mossam el szűrőt? 6300km óta fenn van...dobjam ki?
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9572 Dátum:
2010 Június 12, 18:59:30 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 12, 18:39:58
Mintha az ékszíjtárcsánál kiverődne némi olaj...ezt vettem észre....hol tudnék oda venni olyan spéci szimeringet + tárcsát?
Nem értek hozzá, de amikor a szíjtárcsánál veri, akkor a kartergázat is szokták vizsgálni. Nem lehet, hogy nem szellőzik megfelelően?
Ez a szimeringes tárcsa szerintem csak egy újabb hibaforrás lesz / gagyi szimeringek /
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9571 Dátum:
2010 Június 12, 18:39:58 »
Mintha az ékszíjtárcsánál kiverődne némi olaj...ezt vettem észre....hol tudnék oda venni olyan spéci szimeringet + tárcsát?
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9570 Dátum:
2010 Június 12, 17:27:19 »
Idézetet írta: gas - 2010 Június 12, 15:16:45
Üdv mindenkinek!
ma elindultam Fonyódra de kb. 10km után visszakellet fordulni
valami történt a motor váltó környékén, olyan hangja volt mintha egy nagyobb kő felcsapódott volna a motortérbe aztán 2-3szor még megismételte és azóta 1500-ös fordulat felett elég furcsa morgó hangja van, mintha a lendkerék vagy a kuplung elérne valamit de nem lóg a főtengely szóval lehet, hogy a nyeles tengely csapágya ment el.....
végre szépen indul, jól húz, erős, megy, erre........ "pff"
1000-es fordulaton 3.-ban haza ballagtam, mostanra kihűlt megyek kiveszem a motort és feltárom vagy felgyújtom
ha mázlid van akkor csak a turbina szívott be valamit
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9569 Dátum:
2010 Június 12, 15:16:45 »
Üdv mindenkinek!
ma elindultam Fonyódra de kb. 10km után visszakellet fordulni
valami történt a motor váltó környékén, olyan hangja volt mintha egy nagyobb kő felcsapódott volna a motortérbe aztán 2-3szor még megismételte és azóta 1500-ös fordulat felett elég furcsa morgó hangja van, mintha a lendkerék vagy a kuplung elérne valamit de nem lóg a főtengely szóval lehet, hogy a nyeles tengely csapágya ment el.....
végre szépen indul, jól húz, erős, megy, erre........ "pff"
1000-es fordulaton 3.-ban haza ballagtam, mostanra kihűlt megyek kiveszem a motort és feltárom vagy felgyújtom
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9568 Dátum:
2010 Június 11, 14:28:45 »
Azon szoktam agyalni, hogy A WBX klón callooker mennyivel fog jobbat menni negyedmmérföldön, mint az Oettinger.
Nekem van majdnem 100 ccm előnyöm, azonban kisebb a tengelyem, kisebbek a szelepeim és ami még lényegesebb, sokkal kisebb a karburátorom, illetve 40-es az enyém is, de csak 2 x szimpla, nem 2 x dupla.
Ez nagyon sokat jelent, amit nem tudok a 100 ccm-rel pótolni. Másrészről pedig az Oettinger szívócsövek nagyon precizen polírozottak, a hengerfejeim is, kisebbek a szelepek, így a gázsebességem nagyobb lesz, ez az alacsonyfordulati nyomatéknak kedvez majd.
Azt gondolom, hogy lesz a két motor között 10-20 lóerő különbség, az én első három fokozatom rövidebb, de a negyedikem hosszabb, ez talán segít valamit 1/4 mile-on de biztos rosszabb leszek. Ott a forgós, tovább pörgős motork jobbat mennek, mint a nyomatékosabb túramotorok.
Maresz 1.6-osa erre jó példa.
Én azt tippelem, hogy a motorom 120 lóerős lesz. Járatás után meg is méretem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9567 Dátum:
2010 Június 11, 14:22:11 »
Én is eljutottam odáig, hogy a motor állványon már szépen ment, nagyon jól forgott, jobban pörgött, beraktam, összeraktam az olajrendszert (hűtő, szűrő, csövezés) és hosszú gyújtás nélküli indítózás után (hogy legyen olajnyomás) amikor rátettem a gyújtást alapjáraton 3 hengerezik.
Nyilván beköpte a gyertyát, ki fogom cserélni mind a 4 gyertyát, de ahhoz meg le kell venni a karburátorokat, még úgy sem egyszerű.
Egyébként jól alakulnak a dolgok, de nincs időm, kellene még 2 nap és kész lenne minden, még a kiegészítő órák is.
A légszűrővel lesznek még okoskodások, valamint a dinamó generátor átkábelezés van, plusz egy kis gázrudazat mókolás.
Apróságok, amik nagyon viszik az időt...illetve vinnék, ha lenne időm az autóra.
A hétvégén már járatni akartam, lábon, de esélytelen.
A blogomban vannak képek az olajhűtő elhelyezéséről, jó a hely, csak angyon megnehezít minden szerelést, pl. kuplungállítás, benzincső bekötés...
Már azóta a csövek is szépen futnak a motor körül, minden rendben lesz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9566 Dátum:
2010 Június 10, 23:20:21 »
Idézetet írta: vwboxer - 2010 Június 10, 22:48:14
minden rendes teherauto motoros szakálas
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9565 Dátum:
2010 Június 10, 22:48:14 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 10, 22:39:46
Jaaa, lehet ezzel függ össze a dolog!! Most olyan szőrős vagyok, mint általában te...
minden rendes teherauto motoros szakálas
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Oldalak:
1
...
313
314
315
316
317
[
318
]
319
320
321
322
323
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...