www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 30, 20:22:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 306 307 308 309 310 [311] 312 313 314 315 316 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3408808 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9884 Dátum: 2010 Június 26, 09:47:23 »

duplaszívós hengerfeje van
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9883 Dátum: 2010 Június 26, 00:30:26 »

http://www.pre67vw.com/okrasa/files/oettinger2.pdf
az írja 85 lovas az eredeti tsv2000 ha jól látom

itt az 1997 cm3 mar 90 lo Huh
http://www.vw1302.de/docs/1302oettinger-tsv2000.jpg

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9882 Dátum: 2010 Június 26, 00:12:48 »

gerhard oettinger bácsi forog a sírjában Tongue Grin Wink
http://www.pre67vw.com/okrasa/files/oettinger2.pdf
az írja 85 lovas az eredeti tsv2000 ha jól látom
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9881 Dátum: 2010 Június 25, 22:48:58 »

Az én autómmal semmi baj nincs. Igaz, hogy csak 12.7 lóerő, de legalább jó.  Cry

 Grin

gerhard oettinger bácsi forog a sírjában Tongue Grin Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9880 Dátum: 2010 Június 25, 22:40:45 »

Az én autómmal semmi baj nincs. Igaz, hogy csak 12.7 lóerő, de legalább jó.  Cry

 Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #9879 Dátum: 2010 Június 25, 22:15:35 »


új számom van:20 592 5434
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #9878 Dátum: 2010 Június 25, 21:54:22 »

Az új tőcsavar beszerelésekor észrevettem a hengerfejen még egy hiányosságot: Ebben a fejben ezek a tőcsavarok acél perselybe mennek, nem közvetlenül az aluminiumba. Ez jó, de az már nem, hogy ezek a perselyek 5 mm-rel mélyebben ülnek a himbatengely rögzítésének felfekvő felületétől, így a tőcsavarok csak be vannak tekerve, nincsenek belehúzva a fejbe, mert nincs min megszorulniuk... Majd télen megperselyezem őket rendesen, most összeraktam.
Nekem a tuninghoz nem sok közöm van, de:
Egyszer nekem is megszakadt a hengerfej tartó tőcsavar. Legyártattam a nagyobb menettel, megfúrtam a nagyobb menetet, de persze nem lehetett nyomítékra húzni, mert nem volt mihez.
Majd legyártattam egy vállas verziót. Avval már nem volt gondom.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 25, 21:55:53 írta sparkafer »

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9877 Dátum: 2010 Június 25, 20:29:33 »



www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #9876 Dátum: 2010 Június 25, 20:18:41 »


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9875 Dátum: 2010 Június 25, 20:13:36 »

 Grin


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9874 Dátum: 2010 Június 25, 20:13:14 »

Ez nem regény, ez egy igaz történet a küzdelmemől a bogárboltos alkatrészekkel...

kibaszott regény Grin Grin Grin Kiss Kiss Kiss

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #9873 Dátum: 2010 Június 25, 20:10:32 »

kibaszott regény Grin Grin Grin Kiss Kiss Kiss
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9872 Dátum: 2010 Június 25, 20:04:31 »

Ma szabin voltam, ugyhogy kicsit matattam az autómon. Első körben átnéztem a himbasor környékét, hogy kicseréljem a bűnös alkatrészt, ami miatt a múlt heti gyorsulás után már 2-3 mm szelephézagot mértem... A gyanúm beigazolódott, miszerint az új szelepállító-csavaroknak közük sincs a gyáriakhoz... Az új gyavarok 3 mm-t koptak!! Söt, nem is koptak, hanem szétverődtek. Egyszerűen olyan a végük, mint egy dorninak, ami szar anyagból van és 20 éven át ütötték. Gyönyörű peremesre verődtek... Mielőtt kicseréltem volna őket használt gyáriakra, kipróbáltam amit Stunt mondott: Egy reszelővel meghúztam egy utángyártott csavart, amit szépen vitt a reszelő! Utána megpróbáltam ezt egy gyárival, amin mint az üvegen, lesiklott a szerszám...
Miután leellenőriztem a himbákat, szelepeket és lökőrudakat, elkezdtem összeszerelni a vezérlést, de jött a következő meglepetés: A 044 hengerfej egyik himbarögzítő tőcsavarján megszakadt a menet! Mindez úgy, hogy a nyomatékkulcs 20Nm-re volt állítva (Ezt a kulcsot rendszeresen hitelesítik), illetve az anya is rendesen rajt volt a tőcsavaron, tehát nem csak 1-2 menet fogott és én erőltettem... Szóval, himba visszabont, anya lebarmol, töcsavar kihajt. Kivettem egy gyári tőcsavart egy másik fejből, és mondanom sem kell, a két csavar között nagyon komoly anyagminőségi különbségek voltak... Na de 20Nm-t nem bír el egy M8 csavar?! Az új tőcsavar beszerelésekor észrevettem a hengerfejen még egy hiányosságot: Ebben a fejben ezek a tőcsavarok acél perselybe mennek, nem közvetlenül az aluminiumba. Ez jó, de az már nem, hogy ezek a perselyek 5 mm-rel mélyebben ülnek a himbatengely rögzítésének felfekvő felületétől, így a tőcsavarok csak be vannak tekerve, nincsenek belehúzva a fejbe, mert nincs min megszorulniuk... Majd télen megperselyezem őket rendesen, most összeraktam. Beállítottam a szelephézagokat is, kétszer leellenőriztem, sőt 2 hézagmérővel is átnéztem a hézagokat. Leellenőriztem a gyújtást is és vettem vissza 3 fokot az alapelőgyújtásból. Utána ellenőriztem és állítottam a szinkronon. Itt jegyezném meg, hogy a bogárboltban 34ezer Ft-ért vásárolt rudazattal a fordulat emelkedésével szépen megy el a szinkron, valószínűleg valamelyik karon pontatlan az egyik furat... Mindegy, beállítottam elfogadhatóra...Utána CO-t mértem, majd a főfúvókát 0,1 mm-rel növeltem, a féklevegőt meg 0,2 mm-rel csökkentettem. Az egész napom közben úgy telt, hogy 45 percenként menekültem a zápor elöl, mert a garázsban egy FIAT volt szétborítva... Nap végén végre mehettem egy próbakört: Érezhetően jobban megy (vagy csak nem vezettem már 1 hete a bogarat és eltunyultam az 1,4 PDTDI-től?)... De egy biztos, írtam a gyorsulási verseny után, hogy nem tudtam kiforgatni a motort és 5500-nál elváltottam, mert olyan 5900-6000 környékén dadogott, vagy durrogott, vagy nem is tudom mit csinált, de nagyon ijesztő volt... Most a próbakör végén kipróbáltam 1. és 2. fokozatban is elforgattam 6500-ig és semmi rendelleneset nem tapasztaltam... Kiváncsi leszek, hogy mennyivel jobb úgy a gép 1/4 mérföldön, ha nem kell a cél előtt még egy 4. fokozatot böknöm, hanem kiforgathatom 1. 2. 3.-ban...
kibaszott regény Grin Grin Grin Kiss Kiss Kiss

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #9871 Dátum: 2010 Június 25, 20:03:42 »

harmadikból negyedikbe nagyot ejt

akkor inkább nyomaték Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9870 Dátum: 2010 Június 25, 20:00:45 »

Ma szabin voltam, ugyhogy kicsit matattam az autómon. Első körben átnéztem a himbasor környékét, hogy kicseréljem a bűnös alkatrészt, ami miatt a múlt heti gyorsulás után már 2-3 mm szelephézagot mértem... A gyanúm beigazolódott, miszerint az új szelepállító-csavaroknak közük sincs a gyáriakhoz... Az új gyavarok 3 mm-t koptak!! Söt, nem is koptak, hanem szétverődtek. Egyszerűen olyan a végük, mint egy dorninak, ami szar anyagból van és 20 éven át ütötték. Gyönyörű peremesre verődtek... Mielőtt kicseréltem volna őket használt gyáriakra, kipróbáltam amit Stunt mondott: Egy reszelővel meghúztam egy utángyártott csavart, amit szépen vitt a reszelő! Utána megpróbáltam ezt egy gyárival, amin mint az üvegen, lesiklott a szerszám...
Miután leellenőriztem a himbákat, szelepeket és lökőrudakat, elkezdtem összeszerelni a vezérlést, de jött a következő meglepetés: A 044 hengerfej egyik himbarögzítő tőcsavarján megszakadt a menet! Mindez úgy, hogy a nyomatékkulcs 20Nm-re volt állítva (Ezt a kulcsot rendszeresen hitelesítik), illetve az anya is rendesen rajt volt a tőcsavaron, tehát nem csak 1-2 menet fogott és én erőltettem... Szóval, himba visszabont, anya lebarmol, töcsavar kihajt. Kivettem egy gyári tőcsavart egy másik fejből, és mondanom sem kell, a két csavar között nagyon komoly anyagminőségi különbségek voltak... Na de 20Nm-t nem bír el egy M8 csavar?! Az új tőcsavar beszerelésekor észrevettem a hengerfejen még egy hiányosságot: Ebben a fejben ezek a tőcsavarok acél perselybe mennek, nem közvetlenül az aluminiumba. Ez jó, de az már nem, hogy ezek a perselyek 5 mm-rel mélyebben ülnek a himbatengely rögzítésének felfekvő felületétől, így a tőcsavarok csak be vannak tekerve, nincsenek belehúzva a fejbe, mert nincs min megszorulniuk... Majd télen megperselyezem őket rendesen, most összeraktam. Beállítottam a szelephézagokat is, kétszer leellenőriztem, sőt 2 hézagmérővel is átnéztem a hézagokat. Leellenőriztem a gyújtást is és vettem vissza 3 fokot az alapelőgyújtásból. Utána ellenőriztem és állítottam a szinkronon. Itt jegyezném meg, hogy a bogárboltban 34ezer Ft-ért vásárolt rudazattal a fordulat emelkedésével szépen megy el a szinkron, valószínűleg valamelyik karon pontatlan az egyik furat... Mindegy, beállítottam elfogadhatóra...Utána CO-t mértem, majd a főfúvókát 0,1 mm-rel növeltem, a féklevegőt meg 0,2 mm-rel csökkentettem. Az egész napom közben úgy telt, hogy 45 percenként menekültem a zápor elöl, mert a garázsban egy FIAT volt szétborítva... Nap végén végre mehettem egy próbakört: Érezhetően jobban megy (vagy csak nem vezettem már 1 hete a bogarat és eltunyultam az 1,4 PDTDI-től?)... De egy biztos, írtam a gyorsulási verseny után, hogy nem tudtam kiforgatni a motort és 5500-nál elváltottam, mert olyan 5900-6000 környékén dadogott, vagy durrogott, vagy nem is tudom mit csinált, de nagyon ijesztő volt... Most a próbakör végén kipróbáltam 1. és 2. fokozatban is elforgattam 6500-ig és semmi rendelleneset nem tapasztaltam... Kiváncsi leszek, hogy mennyivel jobb úgy a gép 1/4 mérföldön, ha nem kell a cél előtt még egy 4. fokozatot böknöm, hanem kiforgathatom 1. 2. 3.-ban...
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 25, 20:03:48 írta callook »

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #9869 Dátum: 2010 Június 25, 19:59:29 »

Grin Grin Grin Grin


Km-t órát is akasztja szépen ahogy nézem...... Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9868 Dátum: 2010 Június 25, 19:41:52 »

a recept gyári hengerfejekből indul?
vagy valami más nagyobb szelepes típus?
még a szelep is gyári..járatok megmunkálva........





WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9867 Dátum: 2010 Június 25, 19:02:47 »

recept megvan
a recept gyári hengerfejekből indul?
vagy valami más nagyobb szelepes típus?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9866 Dátum: 2010 Június 25, 19:00:06 »

Grin Grin Grin Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9865 Dátum: 2010 Június 25, 18:26:09 »

http://www.youtube.com/watch?v=ARULYRY6Tfk&feature=related


Ez forog.  Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9864 Dátum: 2010 Június 25, 10:15:52 »

gratula maresz, az szép eredemény! Tök jó, hogy végre vannak valós számok, amikhez lehet viszonyítani és nem csak szájlóerők. Ráadásul beigazolódott, hogy egy bogár ~80 lóval baromi jól megy

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9863 Dátum: 2010 Június 24, 23:01:15 »

Ne csüggedj, te már építettél erős mocit ha jól emlékszem 102le-t tudott az a blokk ami most Leonnál van.  Wink Ebből is kihozod majd azt a 100+lovat.  Wink

Martinnak meg grat. Én másfél éve mondom hogy kell egy olyan motor nekem.


Az a motor keréken volt 107 és akkor szarul volt karburálva. Utána tettem bele kisebb levegőfúvókát és érezhetően ersőbb lett.
Szerintem akkor az a motor volt 120 ló főtengelyre számolva, DCNF karbival.

Ez a motor meg most is erős, erősebbnek érződik mindnél, ami eddig nálam megfordult. De ez csak a nagy alul jövő nyomaték hatása miatt érződik így.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9862 Dátum: 2010 Június 24, 23:00:07 »

Ne csüggedj, te már építettél erős mocit ha jól emlékszem 102le-t tudott az a blokk ami most Leonnál van.  Wink Ebből is kihozod majd azt a 100+lovat.  Wink

Martinnak meg grat. Én másfél éve mondom hogy kell egy olyan motor nekem.  Smiley
recept megvan

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #9861 Dátum: 2010 Június 24, 22:57:58 »

Konkrétan valami el van b@szva a motorommal, mert nem forog rendesen.
Ez nem azt jelenti, hogy rossz, mert egy nyomatékos traktorállat, hanem azt, hogy egy ilyen motorból 100 lóerő felett kell jönnie ugyanekkora, de kicsit magasabb fordulaton jelentkező nyomatékkal.

A két motor teljesítménye azonos, nekem nyomatékosabb, nem csak a nagy köbcenti, hanem a hangolás miatt is.

Ne csüggedj, te már építettél erős mocit ha jól emlékszem 102le-t tudott az a blokk ami most Leonnál van.  Wink Ebből is kihozod majd azt a 100+lovat.  Wink

Martinnak meg grat. Én másfél éve mondom hogy kell egy olyan motor az enyébe.  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 24, 23:00:20 írta tazoli »
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #9860 Dátum: 2010 Június 24, 22:54:19 »

Próbának nem.

Ha azzal jobban forog, akkor tudom, hogy hol a szűk keresztmetszet.
Aztán azt hiszem 1.25-öst tennék be...
így már értem...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9859 Dátum: 2010 Június 24, 22:51:27 »

1.4? Nem lesz az erős?

Próbának nem.

Ha azzal jobban forog, akkor tudom, hogy hol a szűk keresztmetszet.
Aztán azt hiszem 1.25-öst tennék be...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9858 Dátum: 2010 Június 24, 22:47:58 »


Elsőször 1.4-es himbasor.

Az nincs kölcsön?  Wink
az nincs  idf van meg hyde out kipouf Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #9857 Dátum: 2010 Június 24, 22:43:00 »


Elsőször 1.4-es himbasor.

Az nincs kölcsön?  Wink
1.4? Nem lesz az erős?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9856 Dátum: 2010 Június 24, 22:34:18 »

idf proba?


Elsőször 1.4-es himbasor.

Az nincs kölcsön?  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9855 Dátum: 2010 Június 24, 22:22:05 »

Konkrétan valami el van b@szva a motorommal, mert nem forog rendesen.
Ez nem azt jelenti, hogy rossz, mert egy nyomatékos traktorállat, hanem azt, hogy egy ilyen motorból 100 lóerő felett kell jönnie ugyanekkora, de kicsit magasabb fordulaton jelentkező nyomatékkal.

A két motor teljesítménye azonos, nekem nyomatékosabb, nem csak a nagy köbcenti, hanem a hangolás miatt is.
idf proba?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9854 Dátum: 2010 Június 24, 22:18:50 »

nem értek hozá de gyanítom Stuntéban van még 30-35% plusz
kérném Stunt Mester elemezze a népnek !

Konkrétan valami el van b@szva a motorommal, mert nem forog rendesen.
Ez nem azt jelenti, hogy rossz, mert egy nyomatékos traktorállat, hanem azt, hogy egy ilyen motorból 100 lóerő felett kell jönnie ugyanekkora, de kicsit magasabb fordulaton jelentkező nyomatékkal.

A két motor teljesítménye azonos, nekem nyomatékosabb, nem csak a nagy köbcenti, hanem a hangolás miatt is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9853 Dátum: 2010 Június 24, 21:53:41 »

<beszúrt kép törölve>
annyit modtak h karburálással javithatók talán 1 picit.....mert 4500 nál kicsit megszegényedik.......


de szerintem akkor dobhatnám ki megszakitot is mert az már azért 5500 felet nem szivesen dolgozik....


lesz video is stunrol is rolam is

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9852 Dátum: 2010 Június 24, 21:51:29 »

75.7 lo
5440nél 118.9nm


6150 forog 4.be   168,8km/h
szép adatok gratulálok Kezfogas 

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9851 Dátum: 2010 Június 24, 20:05:15 »

Szóval summa summárum, szépek a görbéim, de nem vagyok 100%-osan boldog velük. Jó vele autózni, lapos a teljesítmény és nyomaték görbe is, nem kell állandóan kapcsolgatni, emelkedőre is jól megy, de ebből a motorból a 75 ló nagyon keskeny, valójában nincs kihasználva, máshogy fogalmazva, szinte kár volt. Ez persze nem igaz, mert 1500-as fordulaton 110 Nm azért magáért beszél és 2000-től 3500 ig végig 140 Nm felett van, minden előzés csak egy kis pöccintés a pedálon, de ha végsebességről van szó, akkor hurkagyurka, kb. 170-et tud ezzel a hosszú váltóval, mert max 5000-ig forog. Röviddel még ennyit sem tudna. Olyan, mint egy typ4-es 2000-es motor.

Most aztán megy az agyalás, hogy mi lesz télen. Valami máshogy lesz, az biztos.  Wink


itt az idf Wink kölcsön

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #9850 Dátum: 2010 Június 24, 19:48:17 »

...

Most aztán megy az agyalás, hogy mi lesz télen. Valami máshogy lesz, az biztos.  Wink
Azért 2000-4000 f/perc között nagyon meggyőző az a nyomaték.

Ha túrázni kell, akkor hosszabbíts a váltó áttételen. Grin Grin Grin
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9849 Dátum: 2010 Június 24, 19:13:55 »

Egy ideig még elhiszed magadnak is, hogy jól megy aztán óvatosan felkerül egy pár idf, majd észrevétlenül másik hengerfej és kipufogó.
A menetszél meg leszedi az oettinger matricát és egy szép emlék lesz a retro tuning.  

Mert ez a motor akkor lesz igazán jó amikor "többet forog, jobban pörög"  Smiley

Szóval summa summárum, szépek a görbéim, de nem vagyok 100%-osan boldog velük. Jó vele autózni, lapos a teljesítmény és nyomaték görbe is, nem kell állandóan kapcsolgatni, emelkedőre is jól megy, de ebből a motorból a 75 ló nagyon keskeny, valójában nincs kihasználva, máshogy fogalmazva, szinte kár volt. Ez persze nem igaz, mert 1500-as fordulaton 110 Nm azért magáért beszél és 2000-től 3500 ig végig 140 Nm felett van, minden előzés csak egy kis pöccintés a pedálon, de ha végsebességről van szó, akkor hurkagyurka, kb. 170-et tud ezzel a hosszú váltóval, mert max 5000-ig forog. Röviddel még ennyit sem tudna. Olyan, mint egy typ4-es 2000-es motor.

Most aztán megy az agyalás, hogy mi lesz télen. Valami máshogy lesz, az biztos.  Wink



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #9848 Dátum: 2010 Június 24, 19:11:19 »

<beszúrt kép törölve>
nem értek hozá de gyanítom Stuntéban van még 30-35% plusz
kérném Stunt Mester elemezze a népnek !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #9847 Dátum: 2010 Június 24, 19:09:49 »


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9846 Dátum: 2010 Június 24, 18:56:29 »

Szóval summa summárum, szépek a görbéim, de nem vagyok 100%-osan boldog velük. Jó vele autózni, lapos a teljesítmény és nyomaték görbe is, nem kell állandóan kapcsolgatni, emelkedőre is jól megy, de ebből a motorból a 75 ló nagyon keskeny, valójában nincs kihasználva, máshogy fogalmazva, szinte kár volt. Ez persze nem igaz, mert 1500-as fordulaton 110 Nm azért magáért beszél és 2000-től 3500 ig végig 140 Nm felett van, minden előzés csak egy kis pöccintés a pedálon, de ha végsebességről van szó, akkor hurkagyurka, kb. 170-et tud ezzel a hosszú váltóval, mert max 5000-ig forog. Röviddel még ennyit sem tudna. Olyan, mint egy typ4-es 2000-es motor.

Most aztán megy az agyalás, hogy mi lesz télen. Valami máshogy lesz, az biztos.  Wink


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9845 Dátum: 2010 Június 24, 18:46:50 »

Tanulságos összehasonlítani a Maresz görbéit az enyémmel.

Mind a kettő kb. 75 lóerő, az egyik 1600 ccm a másik 2100 ccm.

Nekem minden 2000 fordulattal lejjebb történik. Nekem 2000-nél már van 40 lóerőm, Maresznek ott kezd el dolgozni a gép...


Összeségébben iylen motor akartam, de nem vagyok elégedett, mert szélesebb fordulatszám tartományt szeretnék. Azt kell, hogy mondjam, a maga nemében Maresz 1.6-osa jobban el van találva. Nem akartam nagy fordulatú motort, de 5500 körül akarok csúcsteljesítményt.

A typ3-asom a két weberrel 72 lovas volt 5500-as fordulaton, ez meg 74 lovas 4220-nál.

A nyomaték is érdekes... Maresznek ott van a csúcs nyomaték, ahol nekem a csúcsteljesítmény...  Grin 4200-nál.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 306 307 308 309 310 [311] 312 313 314 315 316 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.