www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 20:17:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 442 443 444 445 446 [447] 448 449 450 451 452 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14816482 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #62771 Dátum: 2012 Június 27, 19:12:54 »

Üdvw legények! Komoly problémával találkoztam csikorgó fék ügyben. Volna egy T2, amely teljes első futómű felújításon esett át, többek közt kapott új féktárcsákat, fékmunkahengert, fékpofákat, stb. No, ez az autó mostanában állt talpra és az első 100-150 km megtételéig nem is volt semmi baj. De utána viszont nagyon durván elkezdett fékezésnél nyikorogni, csikorogni az első fék. Már csiszoltuk az új betéteket, kissé lereszeltük a betétek széleit, cseréltünk majd 100%-os de keveset már használt fékbetétekre, aztán semmi változás, maradt az iszonyatos csikorgó fékhang. Hát ez mitől lehet, mit tegyek vele, hol a hiba?
Idegen anyag a betétben? Kavics, egyéb. Mikor csikorog? Kis fékezésnél, nagynál?

Na de hol? A két végénél kell negyvenöt fokban letőrni.
Tárcsafékről beszélünk.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62770 Dátum: 2012 Június 27, 19:12:11 »

Igen, ezen már túl vagyunk és semmi.  Tongue
Többféle ferodol létezik. Talán nagyon keményet raktatok rá. Kevés benne a gafit, és sok a réz. Ez okozhatja a hangjelenséget.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #62769 Dátum: 2012 Június 27, 19:08:11 »

Na de hol? A két végénél kell negyvenöt fokban letőrni.
Igen, ezen már túl vagyunk és semmi.  Tongue

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62768 Dátum: 2012 Június 27, 18:45:24 »

Már csiszoltuk az új betéteket, kissé lereszeltük a betétek széleit
Na de hol? A két végénél kell negyvenöt fokban letőrni.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62767 Dátum: 2012 Június 27, 18:34:16 »

Ha az alapjárati fúvóka (5) és a járulékos fúvóka (6) hiányzik a karbimról, az gáz?  Roll Eyes Roll Eyes
és "bótba" kapható?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #62766 Dátum: 2012 Június 27, 18:29:18 »

Üdvw legények! Komoly problémával találkoztam csikorgó fék ügyben. Volna egy T2, amely teljes első futómű felújításon esett át, többek közt kapott új féktárcsákat, fékmunkahengert, fékpofákat, stb. No, ez az autó mostanában állt talpra és az első 100-150 km megtételéig nem is volt semmi baj. De utána viszont nagyon durván elkezdett fékezésnél nyikorogni, csikorogni az első fék. Már csiszoltuk az új betéteket, kissé lereszeltük a betétek széleit, cseréltünk majd 100%-os de keveset már használt fékbetétekre, aztán semmi változás, maradt az iszonyatos csikorgó fékhang. Hát ez mitől lehet, mit tegyek vele, hol a hiba?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #62765 Dátum: 2012 Június 27, 18:27:35 »

Ha az alapjárati fúvóka és a járulékos fúvóka hiányzik a karbimról, az gáz?  Roll Eyes Roll Eyes
Jezusom ...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62764 Dátum: 2012 Június 27, 18:25:02 »

Ha az alapjárati fúvóka (5) és a járulékos fúvóka (6) hiányzik a karbimról, az gáz?  Roll Eyes Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 27, 18:28:01 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62763 Dátum: 2012 Június 27, 18:18:19 »

Nos, van új fejlemény...  Roll Eyes a megszakítót szerettem volna kicserélni, és nagyon nem olyan az elosztó, mint amilyennek lennie kéne, úgyhogy nem tudtam kicserélni. Gyárilag milyen való a 03-ba? Biztos nem olyan, amilyen benne van, ugyanis ez egy tengely helyett "lukas" megszakítót igénylő, aminek hátrafelé van az elektromos csatlakozója. Szerintem ez pre autóba való, úgyhogy most keresnék is 03-ba valót...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #62762 Dátum: 2012 Június 26, 23:10:28 »

ez nálam a 34-Pict3-nál működött, a 03-ason. A többin passz.

34-esen én is addig tekerem ki, míg maximális lesz a fordulat (kb 5 a sajátomon ), aztán nagy csavarral visszaállítom.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Robpanzer
« Hozzászólás #62761 Dátum: 2012 Június 26, 23:04:23 »

VW 1303-ashoz honnan lehet letölteni az üregvédelemhez szükséges rajzot?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62760 Dátum: 2012 Június 26, 22:58:43 »

lehet hogy valami korai karbira vonatkozik. vagy simán elírás..
de most annyit emlegeted, hogy 2,5 és 8, hogy hátha meg is jegyzem
ez nálam a 34-Pict3-nál működött, a 03-ason. A többin passz.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #62759 Dátum: 2012 Június 26, 22:52:42 »

viszont nem tudom, hogy mi ez a 2,5-2,5, több helyen is találtam, de ez baromság.
lehet hogy valami korai karbira vonatkozik. vagy simán elírás..
de most annyit emlegeted, hogy 2,5 és 8, hogy hátha meg is jegyzem
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62758 Dátum: 2012 Június 26, 22:51:12 »

Wink
köszi.  Wink máskor előbb felhívlak, ha bajom van... viszont nem tudom, hogy mi ez a 2,5-2,5, több helyen is találtam, de ez baromság.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62757 Dátum: 2012 Június 26, 22:40:09 »

Na, megvan, ez volt a gond, nagyon be volt tekerve a CO-csavar. Még be kell állítanom az alapjáratot, de már nem áll le, ha otthagyom. A megszakító most már cserélve lesz, az nem árt, de ezzel kezd a realitása javulni a hétvégi bogártalálkozó(k) meglátogatásának.
Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62756 Dátum: 2012 Június 26, 18:22:49 »

Karbi beállítás téma: Bakker... ma beszéltem Maresszal erről, ő 2,5-re tekeri a nagyot, 8!-ra a kicsit!! Akkor a kicsin az a 2,5 a kevés... Rápróbálok.
Na, megvan, ez volt a gond, nagyon be volt tekerve a CO-csavar. Még be kell állítanom az alapjáratot, de már nem áll le, ha otthagyom. A megszakító most már cserélve lesz, az nem árt, de ezzel kezd a realitása javulni a hétvégi bogártalálkozó(k) meglátogatásának.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62755 Dátum: 2012 Június 26, 17:41:02 »

2,5-re tekered mind a kettőt, akkor tüsszögve bár, de el kell indulnia.
aztán ha már jár, akkor jöhet a finomhangolás
Karbi beállítás téma: Bakker... ma beszéltem Maresszal erről, ő 2,5-re tekeri a nagyot, 8!-ra a kicsit!! Akkor a kicsin az a 2,5 a kevés... Rápróbálok.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #62754 Dátum: 2012 Június 25, 12:52:00 »

Gyufával kell beszorítani.  Evil
Én nem indulnék így el. Venni kéne valami fémragasztót legalább.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #62753 Dátum: 2012 Június 25, 11:25:23 »


Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #62752 Dátum: 2012 Június 25, 10:13:58 »

Milyen sört szeretsz?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #62751 Dátum: 2012 Június 25, 09:42:52 »

A VW bogár gyenge pontja ez. Nagyon kell érteni a szereléshez, hogy megbontás után ne szivárogjon a benzin. Nekem a cső végén egy golyós tömités van azt nyomja a hollander. A legjobb, ha a fém csövet műanyag csőre cserilik, és egy fém csöcsös csavarra amit behajtanak a karbiba arra cserélik ki. Ezt esztergéltatni kell.
a csonk vonalában lévő távolabbi fedél csavar alá tesz egy L alakban hajlított lemezdarabod, és a bilincset oda akasztja egy rugóval.
Így nem tudja kilökni. Nekem így van.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #62750 Dátum: 2012 Június 25, 09:41:25 »

Találtam is fotót a csavarról.
tök jó!

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62749 Dátum: 2012 Június 25, 09:37:04 »

Találtam is fotót a csavarról.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62748 Dátum: 2012 Június 25, 09:34:55 »

Van egy rakat karbim szétszedve. Megmondod hogy ez milyen volt és nézek egy fedelet.
Azt meg dobd el gyorsan.
A VW bogár gyenge pontja ez. Nagyon kell érteni a szereléshez, hogy megbontás után ne szivárogjon a benzin. Nekem a cső végén egy golyós tömités van azt nyomja a hollander. A legjobb, ha a fém csövet műanyag csőre cserilik, és egy fém csöcsös csavarra amit behajtanak a karbiba arra cserélik ki. Ezt esztergáltatni kell.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 25, 09:45:57 írta kdf 001 »
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #62747 Dátum: 2012 Június 25, 09:34:33 »

Köszönöm szépen! Solex 30 PICT-2
megnézem.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #62746 Dátum: 2012 Június 25, 09:31:46 »

Van egy rakat karbim szétszedve. Megmondod hogy ez milyen volt és nézek egy fedelet.
Azt meg dobd el gyorsan.
Köszönöm szépen! Solex 30 PICT-2

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #62745 Dátum: 2012 Június 25, 09:27:22 »

Leesett az üzemanyag vezeték a karbiról, de úgy, hogy a karbi vezeték csatlakozó csonkja benne maradt a csőben. Így nem tudom ráfogatni. Megoldottam egy kerítésdarabbal a hazaútig, de parás így. Valami megoldás? Ott volt valami tömítés még? Hogy kéne megcsinálni?
Van egy rakat karbim szétszedve. Megmondod hogy ez milyen volt és nézek egy fedelet.
Azt meg dobd el gyorsan.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #62744 Dátum: 2012 Június 25, 09:23:44 »

tanits mester........
gyere át hozzám is....ha van szabad 3 perced ,tudok adni munkát Tongue

A gyere és hozzál sört és a megyek és viszek sört között óriási a különbség. Ismerhetnéd...  Wink

Petyó
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #62743 Dátum: 2012 Június 25, 09:23:33 »

Jaja. Bazi nagy mákom volt, hogy nem gyulladt ki a kocsi

Ugyanez történt velem is nemrég...annyi különbséggel, hogy a frissen, nem kis pénzért felújított karbimmal Undecided

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #62742 Dátum: 2012 Június 25, 09:13:25 »

Gyufával kell beszorítani.  Evil
Én nem indulnék így el. Venni kéne valami fémragasztót legalább.
Jaja. Bazi nagy mákom volt, hogy nem gyulladt ki a kocsi

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #62741 Dátum: 2012 Június 25, 09:09:12 »

Leesett az üzemanyag vezeték a karbiról, de úgy, hogy a karbi vezeték csatlakozó csonkja benne maradt a csőben. Így nem tudom ráfogatni. Megoldottam egy kerítésdarabbal a hazaútig, de parás így. Valami megoldás? Ott volt valami tömítés még? Hogy kéne megcsinálni?
Gyufával kell beszorítani.  Evil
Én nem indulnék így el. Venni kéne valami fémragasztót legalább.

Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #62740 Dátum: 2012 Június 25, 08:56:00 »

Leesett az üzemanyag vezeték a karbiról, de úgy, hogy a karbi vezeték csatlakozó csonkja benne maradt a csőben. Így nem tudom ráfogatni. Megoldottam egy kerítésdarabbal a hazaútig, de parás így. Valami megoldás? Ott volt valami tömítés még? Hogy kéne megcsinálni?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62739 Dátum: 2012 Június 25, 07:37:31 »

megyek én, megyek! De munkaidőben szabad sörözni? :-p na, a megszakitot en is nezegettem, a kalapács része amúgy sem tűnik egészségesnek, a hézag meg vagy fél millimeter.. Tehat rossz, ezt nem gondoltam, hogy okozhatja az alapjarat vacakolasat. Mikor mehetek? Milyen sört szeretsz?
aranyászok :-)




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62738 Dátum: 2012 Június 25, 05:34:04 »

Milyen sört szeretsz?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62737 Dátum: 2012 Június 24, 23:03:34 »

gyere át hozzám csepelre vagy akár budaörsre is (ahol már találkoztunk).
hozzál söröt is! :-))

szerintem van egy jóízű megszakítóhézag problémád meg talán némi fals szívás.
mind a kettőt roppant problémás megszerelni.
talán 3 percbe is bele fog telni. :-P
megyek én, megyek! De munkaidőben szabad sörözni? :-p na, a megszakitot en is nezegettem, a kalapács része amúgy sem tűnik egészségesnek, a hézag meg vagy fél millimeter.. Tehat rossz, ezt nem gondoltam, hogy okozhatja az alapjarat vacakolasat. Mikor mehetek? Milyen sört szeretsz?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #62736 Dátum: 2012 Június 24, 23:00:21 »

Nos nem jartal messze a megoldastol, sot. Amerikai arcokkal beszeltem es kiderult, hogy valoban van egy retesz vagy szeg ami bent tartja a zarat a helyen, nyilvan biztonsagi okokbol ez nem konnyen oldhato kotes, mindenesetre meg lehet csinalni a szeg kifurasaval, csupan meg kell talalnom a helyet haha, van Coloradoban egy durva arc aki kizarolag VW zarakkal foglalkozik, tobben ajanlottak, hogy kuldjem el neki es o erdeti kulcsokkal, keszen visszakuldi, azonban itt jott a hibapont, en Europaban lakom es 500 HUF-ert vettem a komplett cuccot, megprobalom kicsikarni belole a titkot Smiley. Kosz szepen mindenkinek, ha lesz valmi elorelepes, akkor megirom, lehet ezt dokumentalni kellene...

Végignéztem pár újabb fórum threadet a samban és megnéztem tüzetesebben a záralkat is, mindkettőn megtaláltam a csapokat, azonban arra is rá kellett jönnöm, hogy nem egyformák a zárak('58 és '61), kifúrás után többet tudok majd mondani.

A Sprint Star pedig fényezve lesz, a színt érzésre, illetve képek után határozzuk meg. Köszönöm az eddigi segítséget.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #62735 Dátum: 2012 Június 24, 22:47:49 »

Jó estét kivánok!

na most lettem kész a bogárral. a tavaszi rajzás óta volt kiforditva, de most minden a helyén Cheesy a tűzfalat és a két hátsó sárvédőt az utastér felől, ill. a padlólemezeket bevontam bitumenes zajcsillapitóval. természetesen a fém lemezek kezelése után. a tűzfal ill. a két sárvédő utastér felőli oldala ezután 4cm vastag technikai habbal (autógyártásban használt szivacs) bevonva. ezután diegoban vásárolt padlószőnyeggel behúzva mindenhol.
és az eredmény: SÜKETSZOBA !
olyan csend van a kocsiban negyedikben 100km/h-nál mint előtte negyedikben 60km/h-nál.
nagy örömködés tört ki itthon... Cheesy Cheesy Cheesy
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #62734 Dátum: 2012 Június 24, 22:33:21 »

gyere át hozzám csepelre vagy akár budaörsre is (ahol már találkoztunk).
hozzál söröt is! :-))

szerintem van egy jóízű megszakítóhézag problémád meg talán némi fals szívás.
mind a kettőt roppant problémás megszerelni.
talán 3 percbe is bele fog telni. :-P
tanits mester........
gyere át hozzám is....ha van szabad 3 perced ,tudok adni munkát Tongue

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62733 Dátum: 2012 Június 24, 21:41:15 »

na, most még szarabb, mint volt. Most mar rangat is es olyan, mintha kihagyna egy-egy gyertya. Ami szerintem kizart, mert 3 honapos platinumok. Ugyhogy biztos, ami biztos, eltekertem a gyujtast is. Beindulaskor meg jo, magas az alapjarat, aztan ha nem nyulok a gazpedalhoz, leall. Valoszinü, a heten elviszem egy hozzaerto szerelohoz gyujtas es karbi bellitasra..

gyere át hozzám csepelre vagy akár budaörsre is (ahol már találkoztunk).
hozzál söröt is! :-))

szerintem van egy jóízű megszakítóhézag problémád meg talán némi fals szívás.
mind a kettőt roppant problémás megszerelni.
talán 3 percbe is bele fog telni. :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62732 Dátum: 2012 Június 24, 20:58:38 »

Ugye nem a lila könyvből állítottad a karbit?  Roll Eyes
nem. A bogarhatu.hu alapjan.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 442 443 444 445 446 [447] 448 449 450 451 452 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.