www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 11:28:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 441 442 443 444 445 [446] 447 448 449 450 451 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13146958 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62795 Dátum: 2012 Június 28, 21:20:52 »

az gyári.... az ossza meg bizti tábla aksi generátor párost

Ahhaa... Sajna ilyen ketyeréjük nem volt... viszont a megpörkölődött nem volt igazán jó... Roll Eyes Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62794 Dátum: 2012 Június 28, 21:07:37 »

Ma meglátogattam az autovillamosságist, hogy a holnapi sárvári túrán ne legyen gond, ezzel az áram-problémával... Mértek-méricskéltek, és az jött ki, hogy a feszültség jó 1 voltot esett, a biztitábláig... Találtak egy érdekes csatlakozót a bal hátsó ülés alatt: egy H alakú csatlakozó, amire 4 pozitív kábel csatlakozott, így összekötve őket... Nem tudtunk rájönni, mire való, de mivel volt némi pörkölődés a műanyag házon, így direktbe összekötötték, és összeforrasztották, leszigetelték... Most valamivel jobb, de némi pislákolás még mindig van... most olyan 13,5 V körül tölt a generátorom... Ennek még asszem utána kell nézetnem... Undecided
az gyári.... az ossza meg bizti tábla aksi generátor párost

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62793 Dátum: 2012 Június 28, 20:59:23 »

Ma meglátogattam az autovillamosságist, hogy a holnapi sárvári túrán ne legyen gond, ezzel az áram-problémával... Mértek-méricskéltek, és az jött ki, hogy a feszültség jó 1 voltot esett, a biztitábláig... Találtak egy érdekes csatlakozót a bal hátsó ülés alatt: egy H alakú csatlakozó, amire 4 pozitív kábel csatlakozott, így összekötve őket... Nem tudtunk rájönni, mire való, de mivel volt némi pörkölődés a műanyag házon, így direktbe összekötötték, és összeforrasztották, leszigetelték... Most valamivel jobb, de némi pislákolás még mindig van... most olyan 13,5 V körül tölt a generátorom... Ennek még asszem utána kell nézetnem... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62792 Dátum: 2012 Június 28, 13:25:37 »

he?
ezt kétlem, különben nem igazán menne az autód.
pedig megy... csak rángatva. Smiley

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62791 Dátum: 2012 Június 28, 13:02:02 »

alapjárati furat és járulékos furat is nyitva... Smiley
he?
ezt kétlem, különben nem igazán menne az autód.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62790 Dátum: 2012 Június 28, 09:16:33 »

ok, de most az a kérdés, hogy röpsúlyossal jó lesz-e az 1,6-os.

Enyémen prímán működik.... (igaz: 050-es, nem 009-es...)  Wink Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62789 Dátum: 2012 Június 28, 09:07:23 »

csak le kell dugózni a vákuumcső helyét a karbin
ok.  Wink van azon a karbin más ledugózni való is...  Grin alapjárati furat és járulékos furat is nyitva... Smiley

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62788 Dátum: 2012 Június 28, 08:19:30 »

ok, de most az a kérdés, hogy röpsúlyossal jó lesz-e az 1,6-os.
csak le kell dugózni a vákuumcső helyét a karbin



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62787 Dátum: 2012 Június 28, 05:43:06 »

Jó lesz.

ok, de most az a kérdés, hogy röpsúlyossal jó lesz-e az 1,6-os.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62786 Dátum: 2012 Június 27, 23:04:44 »

A 009 is csak röpsúlyos
ok, de most az a kérdés, hogy röpsúlyossal jó lesz-e az 1,6-os.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 27, 23:08:02 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Robpanzer
« Hozzászólás #62785 Dátum: 2012 Június 27, 22:48:14 »

és ha olcsóbban tudok röpsúlyosat? Az 1600-ra ok lesz?

A 009 is csak röpsúlyos
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62784 Dátum: 2012 Június 27, 21:10:59 »

A vákuumos terhelésre a röpsúlyos fordulatkor dolgozik. A kettő együtt pontosabb jobb, de a sima is elég egy hétköznapi motorra.
és ha olcsóbban tudok röpsúlyosat? Az 1600-ra ok lesz?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #62783 Dátum: 2012 Június 27, 21:08:02 »

Mi a különbség a vákumos és a nem vákumos (talán röpsúlyos?) gyújtáselosztó között? Melyik miért, mikor és miért, mikor ne?
A vákuumos terhelésre a röpsúlyos fordulatkor dolgozik. A kettő együtt pontosabb jobb, de a sima is elég egy hétköznapi motorra.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62782 Dátum: 2012 Június 27, 21:05:24 »

Mi a különbség a vákumos és a nem vákumos (talán röpsúlyos?) gyújtáselosztó között? Melyik miért, mikor és miért, mikor ne?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #62781 Dátum: 2012 Június 27, 19:40:40 »

Köszi a tanácsokat, most leléptem, majd holnap este leszek legközelebb gép előtt.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #62780 Dátum: 2012 Június 27, 19:39:12 »

Öntés hibás is lehet a tárcsa.A régi nincs meg?
Még meg van a régi, de alig pár mili vastag, tehát borzasztóan elkopott, úgyhogy megy a MÉH-be. Az új meg a Justkamperséktól van, bízom benne, hogy nem a leggagyibb változat. És az is érdekes lenne, ha egyszerre két anyaghibás féktárcsa került volna a buszba.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #62779 Dátum: 2012 Június 27, 19:29:44 »

Bár igazad lenne, akkor azt már rég kijavítottuk volna, de nem. Minden új, vagy szépen felújított, meg aztán a helyén is van minden, szerintem el se lehet téveszteni, oly egyszerű. Hát nem tudom mi a hiba oka, de már kezd idegesíteni.
Öntés hibás is lehet a tárcsa.A régi nincs meg?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #62778 Dátum: 2012 Június 27, 19:27:03 »

Akkor valami hozzáér a tárcsához. Betét kizárható.
Bár igazad lenne, akkor azt már rég kijavítottuk volna, de nem. Minden új, vagy szépen felújított, meg aztán a helyén is van minden, szerintem el se lehet téveszteni, oly egyszerű. Hát nem tudom mi a hiba oka, de már kezd idegesíteni.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #62777 Dátum: 2012 Június 27, 19:24:24 »

Simán adhat hangot a tárcsa is. Menjetek vele, majd elmúlik. Vagy szedd le és esztergányossal érintsd meg, de szerintem felesleges és kétséges is. Járás, vasalás, jó lesz az.
Ja, a vasalást lehet újra megtesszük, csak most jóval hosszabb távon. Aztán hátha.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #62776 Dátum: 2012 Június 27, 19:18:40 »

Gyakorlatilag szinte minden fékezésnél és roppant hangosan. Szennyeződés meg nem látható, se sok kilómétert nem ment a busz, eleve nem is rossz utakon járt. (már amennyire jónak nevezhető a magyar úthálózat)
Akkor valami hozzáér a tárcsához. Betét kizárható.
1303LS
« Hozzászólás #62775 Dátum: 2012 Június 27, 19:17:58 »

cseréltünk majd 100%-os de keveset már használt fékbetétekre
Idegen anyag a betétben?
Gyanakodtunk rá mi is, mert eléggé sok fényes anyagszemcse látszik a fékező felületen. De akkor mi a fenét kezdjünk vele? A legszebb, hogy a "régi" betétek még a felújítás előtt hangtalanul tették a dolgukat, most berakva meg "átvették" az új betétek hangját.  Undecided Embarrassed
Simán adhat hangot a tárcsa is. Menjetek vele, majd elmúlik. Vagy szedd le és esztergányossal érintsd meg, de szerintem felesleges és kétséges is. Járás, vasalás, jó lesz az.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #62774 Dátum: 2012 Június 27, 19:16:45 »

Gyanakodtunk rá mi is, mert eléggé sok fényes anyagszemcse látszik a fékező felületen. De akkor mi a fenét kezdjünk vele? A legszebb, hogy a "régi" betétek még a felújítás előtt hangtalanul tették a dolgukat, most berakva meg "átvették" az új betétek hangját.  Undecided Embarrassed
Tehát nem a betét szar. Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #62773 Dátum: 2012 Június 27, 19:16:18 »

Idegen anyag a betétben? Kavics, egyéb. Mikor csikorog? Kis fékezésnél, nagynál?
Tárcsafékről beszélünk.
Gyakorlatilag szinte minden fékezésnél és roppant hangosan. Szennyeződés meg nem látható, se sok kilómétert nem ment a busz, eleve nem is rossz utakon járt. (már amennyire jónak nevezhető a magyar úthálózat)

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #62772 Dátum: 2012 Június 27, 19:14:46 »

Többféle ferodol létezik. Talán nagyon keményet raktatok rá. Kevés benne a gafit, és sok a réz. Ez okozhatja a hangjelenséget.
Gyanakodtunk rá mi is, mert eléggé sok fényes anyagszemcse látszik a fékező felületen. De akkor mi a fenét kezdjünk vele? A legszebb, hogy a "régi" betétek még a felújítás előtt hangtalanul tették a dolgukat, most berakva meg "átvették" az új betétek hangját.  Undecided Embarrassed

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #62771 Dátum: 2012 Június 27, 19:12:54 »

Üdvw legények! Komoly problémával találkoztam csikorgó fék ügyben. Volna egy T2, amely teljes első futómű felújításon esett át, többek közt kapott új féktárcsákat, fékmunkahengert, fékpofákat, stb. No, ez az autó mostanában állt talpra és az első 100-150 km megtételéig nem is volt semmi baj. De utána viszont nagyon durván elkezdett fékezésnél nyikorogni, csikorogni az első fék. Már csiszoltuk az új betéteket, kissé lereszeltük a betétek széleit, cseréltünk majd 100%-os de keveset már használt fékbetétekre, aztán semmi változás, maradt az iszonyatos csikorgó fékhang. Hát ez mitől lehet, mit tegyek vele, hol a hiba?
Idegen anyag a betétben? Kavics, egyéb. Mikor csikorog? Kis fékezésnél, nagynál?

Na de hol? A két végénél kell negyvenöt fokban letőrni.
Tárcsafékről beszélünk.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62770 Dátum: 2012 Június 27, 19:12:11 »

Igen, ezen már túl vagyunk és semmi.  Tongue
Többféle ferodol létezik. Talán nagyon keményet raktatok rá. Kevés benne a gafit, és sok a réz. Ez okozhatja a hangjelenséget.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #62769 Dátum: 2012 Június 27, 19:08:11 »

Na de hol? A két végénél kell negyvenöt fokban letőrni.
Igen, ezen már túl vagyunk és semmi.  Tongue

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62768 Dátum: 2012 Június 27, 18:45:24 »

Már csiszoltuk az új betéteket, kissé lereszeltük a betétek széleit
Na de hol? A két végénél kell negyvenöt fokban letőrni.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62767 Dátum: 2012 Június 27, 18:34:16 »

Ha az alapjárati fúvóka (5) és a járulékos fúvóka (6) hiányzik a karbimról, az gáz?  Roll Eyes Roll Eyes
és "bótba" kapható?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #62766 Dátum: 2012 Június 27, 18:29:18 »

Üdvw legények! Komoly problémával találkoztam csikorgó fék ügyben. Volna egy T2, amely teljes első futómű felújításon esett át, többek közt kapott új féktárcsákat, fékmunkahengert, fékpofákat, stb. No, ez az autó mostanában állt talpra és az első 100-150 km megtételéig nem is volt semmi baj. De utána viszont nagyon durván elkezdett fékezésnél nyikorogni, csikorogni az első fék. Már csiszoltuk az új betéteket, kissé lereszeltük a betétek széleit, cseréltünk majd 100%-os de keveset már használt fékbetétekre, aztán semmi változás, maradt az iszonyatos csikorgó fékhang. Hát ez mitől lehet, mit tegyek vele, hol a hiba?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #62765 Dátum: 2012 Június 27, 18:27:35 »

Ha az alapjárati fúvóka és a járulékos fúvóka hiányzik a karbimról, az gáz?  Roll Eyes Roll Eyes
Jezusom ...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62764 Dátum: 2012 Június 27, 18:25:02 »

Ha az alapjárati fúvóka (5) és a járulékos fúvóka (6) hiányzik a karbimról, az gáz?  Roll Eyes Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 27, 18:28:01 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62763 Dátum: 2012 Június 27, 18:18:19 »

Nos, van új fejlemény...  Roll Eyes a megszakítót szerettem volna kicserélni, és nagyon nem olyan az elosztó, mint amilyennek lennie kéne, úgyhogy nem tudtam kicserélni. Gyárilag milyen való a 03-ba? Biztos nem olyan, amilyen benne van, ugyanis ez egy tengely helyett "lukas" megszakítót igénylő, aminek hátrafelé van az elektromos csatlakozója. Szerintem ez pre autóba való, úgyhogy most keresnék is 03-ba valót...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #62762 Dátum: 2012 Június 26, 23:10:28 »

ez nálam a 34-Pict3-nál működött, a 03-ason. A többin passz.

34-esen én is addig tekerem ki, míg maximális lesz a fordulat (kb 5 a sajátomon ), aztán nagy csavarral visszaállítom.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Robpanzer
« Hozzászólás #62761 Dátum: 2012 Június 26, 23:04:23 »

VW 1303-ashoz honnan lehet letölteni az üregvédelemhez szükséges rajzot?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62760 Dátum: 2012 Június 26, 22:58:43 »

lehet hogy valami korai karbira vonatkozik. vagy simán elírás..
de most annyit emlegeted, hogy 2,5 és 8, hogy hátha meg is jegyzem
ez nálam a 34-Pict3-nál működött, a 03-ason. A többin passz.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #62759 Dátum: 2012 Június 26, 22:52:42 »

viszont nem tudom, hogy mi ez a 2,5-2,5, több helyen is találtam, de ez baromság.
lehet hogy valami korai karbira vonatkozik. vagy simán elírás..
de most annyit emlegeted, hogy 2,5 és 8, hogy hátha meg is jegyzem
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62758 Dátum: 2012 Június 26, 22:51:12 »

Wink
köszi.  Wink máskor előbb felhívlak, ha bajom van... viszont nem tudom, hogy mi ez a 2,5-2,5, több helyen is találtam, de ez baromság.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62757 Dátum: 2012 Június 26, 22:40:09 »

Na, megvan, ez volt a gond, nagyon be volt tekerve a CO-csavar. Még be kell állítanom az alapjáratot, de már nem áll le, ha otthagyom. A megszakító most már cserélve lesz, az nem árt, de ezzel kezd a realitása javulni a hétvégi bogártalálkozó(k) meglátogatásának.
Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62756 Dátum: 2012 Június 26, 18:22:49 »

Karbi beállítás téma: Bakker... ma beszéltem Maresszal erről, ő 2,5-re tekeri a nagyot, 8!-ra a kicsit!! Akkor a kicsin az a 2,5 a kevés... Rápróbálok.
Na, megvan, ez volt a gond, nagyon be volt tekerve a CO-csavar. Még be kell állítanom az alapjáratot, de már nem áll le, ha otthagyom. A megszakító most már cserélve lesz, az nem árt, de ezzel kezd a realitása javulni a hétvégi bogártalálkozó(k) meglátogatásának.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 441 442 443 444 445 [446] 447 448 449 450 451 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.209 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.