www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 16:45:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 442 443 444 445 446 [447] 448 449 450 451 452 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13108926 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #62752 Dátum: 2012 Június 25, 10:13:58 »

Milyen sört szeretsz?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #62751 Dátum: 2012 Június 25, 09:42:52 »

A VW bogár gyenge pontja ez. Nagyon kell érteni a szereléshez, hogy megbontás után ne szivárogjon a benzin. Nekem a cső végén egy golyós tömités van azt nyomja a hollander. A legjobb, ha a fém csövet műanyag csőre cserilik, és egy fém csöcsös csavarra amit behajtanak a karbiba arra cserélik ki. Ezt esztergéltatni kell.
a csonk vonalában lévő távolabbi fedél csavar alá tesz egy L alakban hajlított lemezdarabod, és a bilincset oda akasztja egy rugóval.
Így nem tudja kilökni. Nekem így van.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #62750 Dátum: 2012 Június 25, 09:41:25 »

Találtam is fotót a csavarról.
tök jó!

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62749 Dátum: 2012 Június 25, 09:37:04 »

Találtam is fotót a csavarról.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62748 Dátum: 2012 Június 25, 09:34:55 »

Van egy rakat karbim szétszedve. Megmondod hogy ez milyen volt és nézek egy fedelet.
Azt meg dobd el gyorsan.
A VW bogár gyenge pontja ez. Nagyon kell érteni a szereléshez, hogy megbontás után ne szivárogjon a benzin. Nekem a cső végén egy golyós tömités van azt nyomja a hollander. A legjobb, ha a fém csövet műanyag csőre cserilik, és egy fém csöcsös csavarra amit behajtanak a karbiba arra cserélik ki. Ezt esztergáltatni kell.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 25, 09:45:57 írta kdf 001 »
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #62747 Dátum: 2012 Június 25, 09:34:33 »

Köszönöm szépen! Solex 30 PICT-2
megnézem.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #62746 Dátum: 2012 Június 25, 09:31:46 »

Van egy rakat karbim szétszedve. Megmondod hogy ez milyen volt és nézek egy fedelet.
Azt meg dobd el gyorsan.
Köszönöm szépen! Solex 30 PICT-2

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #62745 Dátum: 2012 Június 25, 09:27:22 »

Leesett az üzemanyag vezeték a karbiról, de úgy, hogy a karbi vezeték csatlakozó csonkja benne maradt a csőben. Így nem tudom ráfogatni. Megoldottam egy kerítésdarabbal a hazaútig, de parás így. Valami megoldás? Ott volt valami tömítés még? Hogy kéne megcsinálni?
Van egy rakat karbim szétszedve. Megmondod hogy ez milyen volt és nézek egy fedelet.
Azt meg dobd el gyorsan.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #62744 Dátum: 2012 Június 25, 09:23:44 »

tanits mester........
gyere át hozzám is....ha van szabad 3 perced ,tudok adni munkát Tongue

A gyere és hozzál sört és a megyek és viszek sört között óriási a különbség. Ismerhetnéd...  Wink

Petyó
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #62743 Dátum: 2012 Június 25, 09:23:33 »

Jaja. Bazi nagy mákom volt, hogy nem gyulladt ki a kocsi

Ugyanez történt velem is nemrég...annyi különbséggel, hogy a frissen, nem kis pénzért felújított karbimmal Undecided

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #62742 Dátum: 2012 Június 25, 09:13:25 »

Gyufával kell beszorítani.  Evil
Én nem indulnék így el. Venni kéne valami fémragasztót legalább.
Jaja. Bazi nagy mákom volt, hogy nem gyulladt ki a kocsi

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #62741 Dátum: 2012 Június 25, 09:09:12 »

Leesett az üzemanyag vezeték a karbiról, de úgy, hogy a karbi vezeték csatlakozó csonkja benne maradt a csőben. Így nem tudom ráfogatni. Megoldottam egy kerítésdarabbal a hazaútig, de parás így. Valami megoldás? Ott volt valami tömítés még? Hogy kéne megcsinálni?
Gyufával kell beszorítani.  Evil
Én nem indulnék így el. Venni kéne valami fémragasztót legalább.

Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #62740 Dátum: 2012 Június 25, 08:56:00 »

Leesett az üzemanyag vezeték a karbiról, de úgy, hogy a karbi vezeték csatlakozó csonkja benne maradt a csőben. Így nem tudom ráfogatni. Megoldottam egy kerítésdarabbal a hazaútig, de parás így. Valami megoldás? Ott volt valami tömítés még? Hogy kéne megcsinálni?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62739 Dátum: 2012 Június 25, 07:37:31 »

megyek én, megyek! De munkaidőben szabad sörözni? :-p na, a megszakitot en is nezegettem, a kalapács része amúgy sem tűnik egészségesnek, a hézag meg vagy fél millimeter.. Tehat rossz, ezt nem gondoltam, hogy okozhatja az alapjarat vacakolasat. Mikor mehetek? Milyen sört szeretsz?
aranyászok :-)




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62738 Dátum: 2012 Június 25, 05:34:04 »

Milyen sört szeretsz?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62737 Dátum: 2012 Június 24, 23:03:34 »

gyere át hozzám csepelre vagy akár budaörsre is (ahol már találkoztunk).
hozzál söröt is! :-))

szerintem van egy jóízű megszakítóhézag problémád meg talán némi fals szívás.
mind a kettőt roppant problémás megszerelni.
talán 3 percbe is bele fog telni. :-P
megyek én, megyek! De munkaidőben szabad sörözni? :-p na, a megszakitot en is nezegettem, a kalapács része amúgy sem tűnik egészségesnek, a hézag meg vagy fél millimeter.. Tehat rossz, ezt nem gondoltam, hogy okozhatja az alapjarat vacakolasat. Mikor mehetek? Milyen sört szeretsz?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #62736 Dátum: 2012 Június 24, 23:00:21 »

Nos nem jartal messze a megoldastol, sot. Amerikai arcokkal beszeltem es kiderult, hogy valoban van egy retesz vagy szeg ami bent tartja a zarat a helyen, nyilvan biztonsagi okokbol ez nem konnyen oldhato kotes, mindenesetre meg lehet csinalni a szeg kifurasaval, csupan meg kell talalnom a helyet haha, van Coloradoban egy durva arc aki kizarolag VW zarakkal foglalkozik, tobben ajanlottak, hogy kuldjem el neki es o erdeti kulcsokkal, keszen visszakuldi, azonban itt jott a hibapont, en Europaban lakom es 500 HUF-ert vettem a komplett cuccot, megprobalom kicsikarni belole a titkot Smiley. Kosz szepen mindenkinek, ha lesz valmi elorelepes, akkor megirom, lehet ezt dokumentalni kellene...

Végignéztem pár újabb fórum threadet a samban és megnéztem tüzetesebben a záralkat is, mindkettőn megtaláltam a csapokat, azonban arra is rá kellett jönnöm, hogy nem egyformák a zárak('58 és '61), kifúrás után többet tudok majd mondani.

A Sprint Star pedig fényezve lesz, a színt érzésre, illetve képek után határozzuk meg. Köszönöm az eddigi segítséget.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #62735 Dátum: 2012 Június 24, 22:47:49 »

Jó estét kivánok!

na most lettem kész a bogárral. a tavaszi rajzás óta volt kiforditva, de most minden a helyén Cheesy a tűzfalat és a két hátsó sárvédőt az utastér felől, ill. a padlólemezeket bevontam bitumenes zajcsillapitóval. természetesen a fém lemezek kezelése után. a tűzfal ill. a két sárvédő utastér felőli oldala ezután 4cm vastag technikai habbal (autógyártásban használt szivacs) bevonva. ezután diegoban vásárolt padlószőnyeggel behúzva mindenhol.
és az eredmény: SÜKETSZOBA !
olyan csend van a kocsiban negyedikben 100km/h-nál mint előtte negyedikben 60km/h-nál.
nagy örömködés tört ki itthon... Cheesy Cheesy Cheesy
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #62734 Dátum: 2012 Június 24, 22:33:21 »

gyere át hozzám csepelre vagy akár budaörsre is (ahol már találkoztunk).
hozzál söröt is! :-))

szerintem van egy jóízű megszakítóhézag problémád meg talán némi fals szívás.
mind a kettőt roppant problémás megszerelni.
talán 3 percbe is bele fog telni. :-P
tanits mester........
gyere át hozzám is....ha van szabad 3 perced ,tudok adni munkát Tongue

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62733 Dátum: 2012 Június 24, 21:41:15 »

na, most még szarabb, mint volt. Most mar rangat is es olyan, mintha kihagyna egy-egy gyertya. Ami szerintem kizart, mert 3 honapos platinumok. Ugyhogy biztos, ami biztos, eltekertem a gyujtast is. Beindulaskor meg jo, magas az alapjarat, aztan ha nem nyulok a gazpedalhoz, leall. Valoszinü, a heten elviszem egy hozzaerto szerelohoz gyujtas es karbi bellitasra..

gyere át hozzám csepelre vagy akár budaörsre is (ahol már találkoztunk).
hozzál söröt is! :-))

szerintem van egy jóízű megszakítóhézag problémád meg talán némi fals szívás.
mind a kettőt roppant problémás megszerelni.
talán 3 percbe is bele fog telni. :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62732 Dátum: 2012 Június 24, 20:58:38 »

Ugye nem a lila könyvből állítottad a karbit?  Roll Eyes
nem. A bogarhatu.hu alapjan.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #62731 Dátum: 2012 Június 24, 20:20:31 »

na, most még szarabb, mint volt. Most mar rangat is es olyan, mintha kihagyna egy-egy gyertya. Ami szerintem kizart, mert 3 honapos platinumok. Ugyhogy biztos, ami biztos, eltekertem a gyujtast is. Beindulaskor meg jo, magas az alapjarat, aztan ha nem nyulok a gazpedalhoz, leall. Valoszinü, a heten elviszem egy hozzaerto szerelohoz gyujtas es karbi bellitasra..
Ugye nem a lila könyvből állítottad a karbit?  Roll Eyes

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62730 Dátum: 2012 Június 24, 20:11:16 »

de gázfröccsnél meg minden ok? Nem érzek erőcsökkenést, meg semmi különöset, egyszerűen amikor leveszem a lábam a gázól, leáll.
Mindenesetre kiszedtem a karbit és teljesen kitakarítottam. Ha kicsit hűl a levegő, visszaszerelem és meglátjuk.
na, most még szarabb, mint volt. Most mar rangat is es olyan, mintha kihagyna egy-egy gyertya. Ami szerintem kizart, mert 3 honapos platinumok. Ugyhogy biztos, ami biztos, eltekertem a gyujtast is. Beindulaskor meg jo, magas az alapjarat, aztan ha nem nyulok a gazpedalhoz, leall. Valoszinü, a heten elviszem egy hozzaerto szerelohoz gyujtas es karbi bellitasra..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #62729 Dátum: 2012 Június 24, 19:32:09 »

magas  Evil
Nem sokáig! Grin

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #62728 Dátum: 2012 Június 24, 19:13:34 »

Mikor szereljen az ember? A legnagyobb melegben!
De jó ha van egy alváz otthon. Így könnyebb szerelni.
magas  Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #62727 Dátum: 2012 Június 24, 17:54:19 »

Mikor szereljen az ember? A legnagyobb melegben!
De jó ha van egy alváz otthon. Így könnyebb szerelni.
Elő, azaz lehoztam a kerekeket is.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #62726 Dátum: 2012 Június 24, 17:51:36 »

mitől lenne vizes? Zárt garázsban áll, be nem ázik, eddig jó volt.
Van hogy az ember gyermeke olyan helyen tankol, ahol nem szokott.
Én egyszer kivettem a tankból 1 liter benzint, és érdekes módon, a befőttes üveg megmutatta a tutit.
Volt az alján wasser.
Vagy a tetején benzin. Kinek mi tetszik. Grin

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #62725 Dátum: 2012 Június 24, 15:55:09 »

Segítséget szeretnék kérni! Az mitől lehet, hogy ha beinditom a motort, viszonylag jó az alapjárat, talán picit magas, aztán fogja magát és elengedi az alapjáratot és leáll? Karburálás? Gyújtás? Fals levegő? Csinálja hidegen és melegen egyaránt. Pöccre indul.
Elfogy a levegő. Belever a kartelba az index, mert hozzáér a fluxuskondenzátor.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62724 Dátum: 2012 Június 24, 15:12:50 »

Nem lehet, hogy egyszerűen csak vizes a benzin?
mitől lenne vizes? Zárt garázsban áll, be nem ázik, eddig jó volt.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62723 Dátum: 2012 Június 24, 15:11:44 »

Van valami dugulásod, ami miatt nincs elég benzin készenlétben, ettől kicsit sovány, pörgös a keverék, aztán elfogy a nafta.
Nem biztos, hogy karburátorban, nekem a benzinszűrővel volt gondom.
de gázfröccsnél meg minden ok? Nem érzek erőcsökkenést, meg semmi különöset, egyszerűen amikor leveszem a lábam a gázól, leáll.
Mindenesetre kiszedtem a karbit és teljesen kitakarítottam. Ha kicsit hűl a levegő, visszaszerelem és meglátjuk.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Robpanzer
« Hozzászólás #62722 Dátum: 2012 Június 24, 14:20:36 »

Segítséget szeretnék kérni! Az mitől lehet, hogy ha beinditom a motort, viszonylag jó az alapjárat, talán picit magas, aztán fogja magát és elengedi az alapjáratot és leáll? Karburálás? Gyújtás? Fals levegő? Csinálja hidegen és melegen egyaránt. Pöccre indul.

Szerintem a tűszeleppel van a gond, nekem is hasonló problémák voltak.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #62721 Dátum: 2012 Június 24, 14:07:06 »

Segítséget szeretnék kérni! Az mitől lehet, hogy ha beinditom a motort, viszonylag jó az alapjárat, talán picit magas, aztán fogja magát és elengedi az alapjáratot és leáll? Karburálás? Gyújtás? Fals levegő? Csinálja hidegen és melegen egyaránt. Pöccre indul.
Nem lehet, hogy egyszerűen csak vizes a benzin?

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62720 Dátum: 2012 Június 24, 14:01:57 »

Segítséget szeretnék kérni! Az mitől lehet, hogy ha beinditom a motort, viszonylag jó az alapjárat, talán picit magas, aztán fogja magát és elengedi az alapjáratot és leáll? Karburálás? Gyújtás? Fals levegő? Csinálja hidegen és melegen egyaránt. Pöccre indul.
Van valami dugulásod, ami miatt nincs elég benzin készenlétben, ettől kicsit sovány, pörgös a keverék, aztán elfogy a nafta.
Nem biztos, hogy karburátorban, nekem a benzinszűrővel volt gondom.

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #62719 Dátum: 2012 Június 24, 14:01:27 »

Mikor szereljen az ember? A legnagyobb melegben!
De jó ha van egy alváz otthon. Így könnyebb szerelni.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 24, 14:03:47 írta sparkafer »

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62718 Dátum: 2012 Június 24, 10:21:14 »

Segítséget szeretnék kérni! Az mitől lehet, hogy ha beinditom a motort, viszonylag jó az alapjárat, talán picit magas, aztán fogja magát és elengedi az alapjáratot és leáll? Karburálás? Gyújtás? Fals levegő? Csinálja hidegen és melegen egyaránt. Pöccre indul.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #62717 Dátum: 2012 Június 23, 19:23:12 »

ezek szerint nem jó ötlet, köszi a tanácsokat
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #62716 Dátum: 2012 Június 23, 14:06:09 »

1.6 AD-s motorom van rács nélküli fedővel.
és nem melegszik.

... gondolom ismeritek a vezetési stílusomat :-)
Nekem 1,6 szimpla. A pinyóban még hidegnek is mondható  Grin Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62715 Dátum: 2012 Június 23, 10:26:11 »

ha 1.6-nál is minden a helyén van az utolsó lemezkéig, akkor mi a gond?
semmi



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #62714 Dátum: 2012 Június 23, 10:22:23 »

amikor a lemez, meg a motortér kiemelés a téma, mindenki azt mondja, hogy a fenti levegő alig melegszik, ha minden a helyén van, mert kifelé tolja a meleget és a fenti szellőzőn szívja. de ha 1.3 helyett 1.6 kerül bele, akkor már halálossá válik ugyanaz? ha 1.6-nál is minden a helyén van az utolsó lemezkéig, akkor mi a gond?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #62713 Dátum: 2012 Június 23, 09:17:00 »

1.6 AD-s motorom van rács nélküli fedővel.
és nem melegszik.

... gondolom ismeritek a vezetési stílusomat :-)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 442 443 444 445 446 [447] 448 449 450 451 452 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.519 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.