www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 16:50:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1081 1082 1083 1084 1085 [1086] 1087 1088 1089 1090 1091 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13269254 alkalommal)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #37198 Dátum: 2009 Június 07, 09:37:32 »

Mai "szmb" ! Jó ha JÓ a világitás Cheesy Cheesy Cheesy
Köcce "Gumibácsinak"!
 Wink
szivesen!
remélem egy JÓ darabig müködni fog.... Wink Cheesy

Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #37197 Dátum: 2009 Június 07, 08:38:02 »

Akkor nálad is azt kell megnézni, mint Bincinek: a kupakot és a km-spirált első körben.
a legtöbbször a kupak négyzetes kivágása szokott körré változni és alforog a spirál négyzetes vége. akkor vagy új kupak, vagy a régit kicsit megkalapálni és megcsiszolni, vagy láttam már olyat hogy egy kis csavart csavartak rá a kupakra és ahhoz rögzítve egy drótot toltak át a spirálon, ami így biztosan mindig forogni fog.
Látom a probléma megoldása már le van írva, jövőhéten megnézem mi a pontos bibi, addig kipihenjük az utazást.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
1303LS
« Hozzászólás #37196 Dátum: 2009 Június 07, 08:32:31 »


.......vagy a jeladója?
Ez tetszik.  Cheesy
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #37195 Dátum: 2009 Június 07, 00:08:45 »

Általában a kerékagyban a kupak megy szét
legegyszerübb az új kupak meg bowden ha elreszelte a végét.
De letörhet a bowden végéről a biztositó gyűrű is.
A fekete óráknál meg még belül egy kis műa fogaskerék szokott eltörni.
Amúgy egyszeű leveszed a kupakot meghuzod a bowden ha kijön elszakadt ha nem akkor jó
A kereket meg kell pörgetni ha bowden áll a kupakban akkor kupak.


 Evil

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37194 Dátum: 2009 Június 07, 00:04:42 »

A km órám megfeküdt.
Nem mutatja, hogy mennyivel megyek, nem számol kilómétert, de a töltés-olaj-fényszóró visszajelzők működnek.
Hogy tudom megnézni, hogy az óra pusztult-e meg, vagy a jeladója?

Szedd szét.  Evil
Most írtam 2 linket. Az alapján még a hülye is nekiállhat.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #37193 Dátum: 2009 Június 07, 00:03:21 »

A km órám megfeküdt.
Nem mutatja, hogy mennyivel megyek, nem számol kilómétert, de a töltés-olaj-fényszóró visszajelzők működnek.
Hogy tudom megnézni, hogy az óra pusztult-e meg, vagy a jeladója?

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37192 Dátum: 2009 Június 06, 23:49:09 »

Semmi extra vedd ki a számlapot.
A tengelyes fedefogazásu fogkereket vedd ki és utánna simán lehet állitani a számlálót.
Aztán mindent vissza.


 Evil


Kössz!  Wink
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #37191 Dátum: 2009 Június 06, 23:47:51 »

Akkor egyéb ötlet? Pörgetni a számhengereket sztem nem kéne, mert egy régi kazettás magnón így már tönkrebasztam régen az időszámlálót.  Grin
Vagy lehet pont nem fog érdekelni, új időszámítás kezdődik max.  Smiley
Egyébként óracsere nagy szopás?

Semmi extra vedd ki a számlapot.
A tengelyes fedefogazásu fogkereket vedd ki és utánna simán lehet állitani a számlálót.
Aztán mindent vissza.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #37190 Dátum: 2009 Június 06, 23:45:00 »

lejárt a műszaki a kocsin a komplett alváz csere elött állok, olyan szinten  ahogy te is írtad a jelenlegi vassal amit javítasz.

De legalább ihatsz. Grin

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #37189 Dátum: 2009 Június 06, 23:42:07 »

Hello!

Köszi az infókat, bár nem mondanám, hogy megnyugodtam tőlük. Igazság szerint ez a lakatos/mindenes műhely egy ismerősünk ismerőséé, és ezért jó ötletnek tűnt oda vinni, de már nem vagyok biztos benne. Mondjuk elég sok régi verdát láttam náluk, amiket ők restaurálnak, de azért remélem, hogy a bogaramat is úgy csinálják meg ahogy írtátok, nem összegányolják....csak kissé nehéz elviselnem, hogy május 2-án vettük a kocsit és azóta kb egyszer vezettem, mert vagy szereltük vagy több mint 3 hete ott áll Sad  És miután hazajön még vizsgáztatni is kell, szóval vagy másfél-két hónapja meglesz mire végre mehetek vele......és legalábbis nekem ez elég szar érzés.
Amúgy Wilddaemon én pesterzsébeti vagyok, szóval lehet hogy majd hosszabb távon érdeklődnék a műhelyedről, ha már ilyen közel van és értesz hozzá. Smiley
üdvw!
Tom

Kispest/Wekerle

 Evil

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37188 Dátum: 2009 Június 06, 23:40:03 »

ha jól működik, szerintem ne szedd szét.

számold ki mennyi idő lenne, ha mondjuk a fúrógépet belőnéd egy 100km/h sebességre (hogy ne legyen túl gyors)
neked 30e km-t kéne előretekerni? az csak 300 óra tekerés  Grin

beszerelni egyszerű, menni fog. (a karimát ne akard levenni ha nem kell, mert a 4 kis alu tartófül le fog törni ha oda-vissza hajtogatod


Köszönöm találtam közben egy nagyon jó topikot thesamba-n!
Előbb begyakorlom azon amit majd nem sajnálok (fekete számlapos) és utána jöhet amit sajnálok.  Wink Szétszedem ez fix! Így már lesz két nemműködő órám is!  Evil

Hasznos hátha még valaki órát akar pucolni:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=179776
(Érdemes végigolvasni, van benne pár másik topikra link, ahol komplett órát szednek darabokra. Ennyire mondjuk én nem vállalnám bele magam.)
Pl.: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=327535&

Bekötés:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=332675
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 07, 00:06:57 írta tazoli »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37187 Dátum: 2009 Június 06, 23:33:35 »

Kössz, majd meglátom milyen szelek járnak a fejemben... Vagy bekerül ahogy van, vagy felboncolom.


ha jól működik, szerintem ne szedd szét.

számold ki mennyi idő lenne, ha mondjuk a fúrógépet belőnéd egy 100km/h sebességre (hogy ne legyen túl gyors)
neked 30e km-t kéne előretekerni? az csak 300 óra tekerés  Grin

beszerelni egyszerű, menni fog. (a karimát ne akard levenni ha nem kell, mert a 4 kis alu tartófül le fog törni ha oda-vissza hajtogatod
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #37186 Dátum: 2009 Június 06, 21:58:59 »

szétszeded beállítod ennyi. de ha elhozod egy talira megeszembézzük Wink
És akkor kilakatoljuk megint?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37185 Dátum: 2009 Június 06, 21:50:33 »


Kössz, majd meglátom milyen szelek járnak a fejemben... Vagy bekerül ahogy van, vagy felboncolom.

« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 06, 21:53:52 írta tazoli »
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #37184 Dátum: 2009 Június 06, 21:46:10 »

Akkor egyéb ötlet?
szétszeded beállítod ennyi. de ha elhozod egy talira megeszembézzük Wink


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37183 Dátum: 2009 Június 06, 21:36:21 »

Fúróval is lehet de az igen csak nagyon hosszan tart...


Akkor egyéb ötlet? Pörgetni a számhengereket sztem nem kéne, mert egy régi kazettás magnón így már tönkrebasztam régen az időszámlálót.  Grin


Vagy lehet pont nem fog érdekelni, új időszámítás kezdődik max.  Smiley

Egyébként óracsere nagy szopás?
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 06, 21:40:29 írta tazoli »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #37182 Dátum: 2009 Június 06, 21:34:29 »

Én majdnem csak ilyenekkel találkozom.. Sad  Cry
Tűzfalat kell kívül-belül-alul foltozni, rahmenkopf kereszttartójának a végeit gyakorlatilag valamiből (2-es llemez?) újraformálni, Napoleont javítani, bal küszöbalj, és A-oszlop előtti küszöbnyakat tuti cserélni, stb. Minden építő javaslatot, ötletet szívesen fogadok, ami könnyít a helyzeten. Ja, és a cimborának nincs pénze alkatrészekre. (pl. komplett fűtéscsatorna csere, rahmenkopf csere, stb, úgyhogy ez kilőve)

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37181 Dátum: 2009 Június 06, 21:28:51 »

Most hogy vettem egy km órát ami áll ?5?7883-on... Hogyan oldaható meg, hogy azt a km óra állást mutassa mint a mostani órám (26xxx)? Tekerjem körbe? Fúró? Mivel-hogyan?
Fúróval is lehet de az igen csak nagyon hosszan tart...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37180 Dátum: 2009 Június 06, 21:25:56 »

Most hogy vettem egy km órát ami áll ?5?7883-on... Hogyan oldaható meg, hogy azt a km óra állást mutassa mint a mostani órám (26xxx)? Tekerjem körbe? Fúró? Mivel-hogyan?
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37179 Dátum: 2009 Június 06, 21:24:20 »

Haverom 03-asát elkezdtük szétborítani. Holnap talán le tudjuk emelni a bódét az alvázról. Ma szanaszét kellett flexelnem az elejét, mert a  küszöb eleje meg a tűzfal, meg az első doblemez, meg a bal hátsó küszöbvég (a torziónál) jól oda volt hegesztve az alvázhoz. Ezért a taposók lefúrásával, levágásával kellett kezdenünk. Szívás.

Én majdnem csak ilyenekkel találkozom.. Sad  Cry
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #37178 Dátum: 2009 Június 06, 21:20:23 »

Haverom 03-asát elkezdtük szétborítani. Holnap talán le tudjuk emelni a bódét az alvázról. Ma szanaszét kellett flexelnem az elejét, mert a  küszöb eleje meg a tűzfal, meg az első doblemez, meg a bal hátsó küszöbvég (a torziónál) jól oda volt hegesztve az alvázhoz. Ezért a taposók lefúrásával, levágásával kellett kezdenünk. Szívás.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37177 Dátum: 2009 Június 06, 21:15:36 »

megbeszéljük , köszönöm


Keress majd! Valamikor úgy is ki kell menjek Vili barátom kék '66-osát is egy kicsit meglakatolni vizsgára Smiley
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #37176 Dátum: 2009 Június 06, 21:13:49 »

megbeszéljük , köszönöm


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37175 Dátum: 2009 Június 06, 21:08:57 »

lejárt a műszaki a kocsin a komplett alváz csere elött állok, olyan szinten  ahogy te is írtad a jelenlegi vassal amit javítasz.

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #37174 Dátum: 2009 Június 06, 21:05:27 »

Na mostmár akkor részletezd miért nem!?
lejárt a műszaki a kocsin a komplett alváz csere elött állok, olyan szinten  ahogy te is írtad a jelenlegi vassal amit javítasz.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37173 Dátum: 2009 Június 06, 21:01:46 »

3.5éve bogarazok s 2éve nem vezettem bogarat Undecided egyéb okokból   én nyertem

Na mostmár akkor részletezd miért nem!?
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #37172 Dátum: 2009 Június 06, 20:54:44 »

és legalábbis nekem ez elég szar érzés.

3.5éve bogarazok s 2éve nem vezettem bogarat Undecided egyéb okokból   én nyertem


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37171 Dátum: 2009 Június 06, 20:31:02 »

Hello!

Amúgy Wilddaemon én pesterzsébeti vagyok, szóval lehet hogy majd hosszabb távon érdeklődnék a műhelyedről, ha már ilyen közel van és értesz hozzá. Smiley

üdvw!
Tom


Na pont ezzel van még a gondom ezért nem válkalok nagyon munkát mert nincs hol csináljam.. Sad
Ez az autó jelenleg a tulajnál készül egy nem tul nagy garázsban.
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #37170 Dátum: 2009 Június 06, 20:23:14 »

Szia!

Én most egy bogarat lakatolok Csepelen munka után olyan 1/2 3-3 körül tudok neki állni és olyan 6 óráig csinálom, hétköznap

Hello!

Köszi az infókat, bár nem mondanám, hogy megnyugodtam tőlük. Igazság szerint ez a lakatos/mindenes műhely egy ismerősünk ismerőséé, és ezért jó ötletnek tűnt oda vinni, de már nem vagyok biztos benne. Mondjuk elég sok régi verdát láttam náluk, amiket ők restaurálnak, de azért remélem, hogy a bogaramat is úgy csinálják meg ahogy írtátok, nem összegányolják....csak kissé nehéz elviselnem, hogy május 2-án vettük a kocsit és azóta kb egyszer vezettem, mert vagy szereltük vagy több mint 3 hete ott áll Sad  És miután hazajön még vizsgáztatni is kell, szóval vagy másfél-két hónapja meglesz mire végre mehetek vele......és legalábbis nekem ez elég szar érzés.

Amúgy Wilddaemon én pesterzsébeti vagyok, szóval lehet hogy majd hosszabb távon érdeklődnék a műhelyedről, ha már ilyen közel van és értesz hozzá. Smiley

üdvw!
Tom
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37169 Dátum: 2009 Június 06, 20:04:11 »

Mai "szmb" ! Jó ha JÓ a világitás Cheesy Cheesy Cheesy
Köcce "Gumibácsinak"!
 Wink

   <beszúrt kép törölve>
.
ÜdVW!
Nekem amikor elindultunk Tökölre akkor szóltak, hogy nincs baloldali fényszóróm.És az ablaktörlőm sem akart elindulni.
Csak a biztinél volt kontakthiba szerencsére.
Az ablaktörlő az már más dolog.Mikor hazaértünk akkor néztem, hogy lehet 6 V-os a cucc benne. Vagy volt ugyanolyan házban 12 V-os ablaktörlőmotor mint a 6V-osban?

Ez sem lesz 2 perc, mert bele van iktatva ütemszabályzó.

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #37168 Dátum: 2009 Június 06, 19:59:02 »

Mai "szmb" ! Jó ha JÓ a világitás Cheesy Cheesy Cheesy
Köcce "Gumibácsinak"!

Levegöt fujtatok a lámpába? Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #37167 Dátum: 2009 Június 06, 19:50:55 »

Mai "szmb" ! Jó ha JÓ a világitás Cheesy Cheesy Cheesy
Köcce "Gumibácsinak"!
 Wink

   
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #37166 Dátum: 2009 Június 06, 19:10:25 »

Ma nekiálltam kiszerelni a váltót!
elkezdtem leszedni a dolgokat róla, meg ilyenek aztán rá kellett jönnöm nem öt perces móka lesz!
elolvastam a könyvbe h mit kéne csinálni aztán átraktam holnapra a  programot!
a fékdob csavarját sem tudtam levenni!rá van rohadva! majd holnap lesz szerszám aztán nekiesek újra!

Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37165 Dátum: 2009 Június 06, 18:33:52 »

Szia!

Én most egy bogarat lakatolok Csepelen munka után olyan 1/2 3-3 körül tudok neki állni és olyan 6 óráig csinálom, hétköznap és nem minden nap tudok menni csinálni.
Ez a munka úgy kezdődött hogy taposó lemez szélén van rohadás azt kellene kijavítani.
Az autó egy gánymester lakatosnál volt aki olyan megoldásokat csinált, hogy mikor megláttam majdnem elsírtam magam.
Jelenleg az autó ott tart, hogy alváz: taposólemez csere, napoleon sapi csere, rahmenkoff foltozás,
Kaszni: fűtéscsatorna komplett csere, tűzfal csere, pótkerék zseben vannak a sarokban foltozni valók, hátsó köténylemez félig leválva, hátsó bakok és doblemez javítva volt mindenféle tisztítás nélkül ami 2 év alatt le is rohadt.

Fűtéscsatornát csak le, illetve elemelt kasznival lehet cserélni, minden más megoldás felejtős (nem tudod kivágni normálisan), ehhez a folyamathoz merevíteni kell a kasznit az ajtók helyén és a B oszlopok között.
Ha folyamatosan csinálja napi 7-8 órát akkor ha csak a fűtéscsatornát kell cserélnie és semmi más nem jön közbe akkor kb. 1-másfél hét alatt megvan.
Árat nem mondok mert mindenki döntse el milyen munkáért mennyit hajlandó kifizetni.

Ha esetleg a jelenlegi munkám érdekel valakit akkor későbbiekben kérésre teszek fel képeket.


Sziasztok!

Tudnátok körülbelüli árakat és teljesítési időtartamokat mondani arra a melóra, hogy a lakatosnak a teljes fűtéscsövet kell cserélni mindkét oldalon a bogárba? Ugyanis már több mint 3 hete vittük el egy vidéki szerelőhöz, és én ezt már elég sok időnek találom, hogy még mindig nincs kész....vagy legalább ha ilyen sokáig csinálja, akkor ne kérjen irreális árat.

Előre is köszi!

Tom
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37164 Dátum: 2009 Június 06, 16:46:34 »

Aircult Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kisa
Hozzászólások: 86


« Hozzászólás #37163 Dátum: 2009 Június 06, 13:37:03 »

ki.

ez jó hír!! lesz 1 jó motorom Grin Grin Grin
köszi

1.6 Smiley
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37162 Dátum: 2009 Június 06, 13:35:49 »

a kuplung szerkezetet ki tudom cserélni? az 1.2 ben új van!!
ki.

Nem elérhető kisa
Hozzászólások: 86


« Hozzászólás #37161 Dátum: 2009 Június 06, 13:32:25 »

helló

szereztem egy 1.3 f-es motort felújitva. átteszem a sparomba. előre is köszi
a kuplung szerkezetet ki tudom cserélni? az 1.2 ben új van!!

1.6 Smiley
Nem elérhető kisa
Hozzászólások: 86


« Hozzászólás #37160 Dátum: 2009 Június 06, 13:25:59 »

gyertyából ngk b5hs, vagy bosch w8 ac, vagy champion l86c, egyenlőre ezek így fejből.
köszi én ngk-ra gondoltam. de akkor felírom a többit is.

1.6 Smiley
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37159 Dátum: 2009 Június 06, 13:23:26 »

helló

szereztem egy 1.3 f-es motort felújitva. átteszem a sparomba. van valami amire oda kell figyeljek? külömbségek beszerelésnél...? és ha már lúd kicsereélem a gyertyákat is!  Smiley milyen gyertyát rakjak bele?

előre is köszi
gyertyából ngk b5hs, vagy bosch w8 ac, vagy champion l86c, egyenlőre ezek így fejből.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 1081 1082 1083 1084 1085 [1086] 1087 1088 1089 1090 1091 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.