www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 12:41:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1081 1082 1083 1084 1085 [1086] 1087 1088 1089 1090 1091 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14882868 alkalommal)
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #37211 Dátum: 2009 Június 07, 17:33:02 »

Sikerült szétszednem a dolgokat!
csak az eső választott el attól h végezzek!
foly. köv. hétvégén
Ma nekiálltam kiszerelni a váltót!
elkezdtem leszedni a dolgokat róla, meg ilyenek aztán rá kellett jönnöm nem öt perces móka lesz!
elolvastam a könyvbe h mit kéne csinálni aztán átraktam holnapra a  programot!
a fékdob csavarját sem tudtam levenni!rá van rohadva! majd holnap lesz szerszám aztán nekiesek újra!


Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #37210 Dátum: 2009 Június 07, 17:30:09 »

De akkor miért csak az egyik felét ette meg? Rajzás előtt ki lett véve kipucolva, felszabályozva a kollektor rész.
Jobban izlett neki.  Cool
Nem lattam meg szetszedve, lehet, hogy egy rugo szoritja le a szenkefet, es az adott kefe rugoja erosebb, vagy nen gyari?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #37209 Dátum: 2009 Június 07, 17:27:50 »

Grin  Nekem ma sikerült!  Grin
És az M 0 úton.
Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #37208 Dátum: 2009 Június 07, 17:23:03 »

Most hogy vettem egy km órát ami áll ?5?7883-on... Hogyan oldaható meg, hogy azt a km óra állást mutassa mint a mostani órám (26xxx)? Tekerjem körbe? Fúró? Mivel-hogyan?
Grin  Nekem ma sikerült!  Grin
És az M 0 úton.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37207 Dátum: 2009 Június 07, 16:51:07 »

De akkor miért csak az egyik felét ette meg? Rajzás előtt ki lett véve kipucolva, felszabályozva a kollektor rész.
nekem is jobban ette az egyik felét, bár ette mindkettőt.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #37206 Dátum: 2009 Június 07, 16:37:50 »

A töltésről annyit, hogy vaszínűleg a kollektor van szarrá és azért eszi a kefét. Nekem is ez volt a bibi.
De akkor miért csak az egyik felét ette meg? Rajzás előtt ki lett véve kipucolva, felszabályozva a kollektor rész.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #37205 Dátum: 2009 Június 07, 15:44:41 »

Mai SZMB:
A mexikói kuplungozása.
Motor ki, szerkezet le. 180-as helyett 200-as tárcsa van rajta. egy hét pihi.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37204 Dátum: 2009 Június 07, 15:32:57 »

Ez tetszik.  Cheesy

A kupakot vehetjük jeladónak.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #37203 Dátum: 2009 Június 07, 15:08:12 »

Mai szmb: 66-os motor kiszedés, lecsupaszítás.
Hajrá Wink


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37202 Dátum: 2009 Június 07, 15:07:11 »

Mai SZMB: első kerékcsapágyak cseréje, bal felső gömbfej kiugrasztása.

Mai szmb: 66-os motor kiszedés, lecsupaszítás.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #37201 Dátum: 2009 Június 07, 14:53:58 »

Mai SZMB: első kerékcsapágyak cseréje, bal felső gömbfej kiugrasztása.


                             GNX-967
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37200 Dátum: 2009 Június 07, 12:13:53 »

Ez tetszik.  Cheesy


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37199 Dátum: 2009 Június 07, 10:05:23 »

Ez tetszik.  Cheesy

lehet valami interferencia lépett fel Wink

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #37198 Dátum: 2009 Június 07, 09:37:32 »

Mai "szmb" ! Jó ha JÓ a világitás Cheesy Cheesy Cheesy
Köcce "Gumibácsinak"!
 Wink
szivesen!
remélem egy JÓ darabig müködni fog.... Wink Cheesy

Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #37197 Dátum: 2009 Június 07, 08:38:02 »

Akkor nálad is azt kell megnézni, mint Bincinek: a kupakot és a km-spirált első körben.
a legtöbbször a kupak négyzetes kivágása szokott körré változni és alforog a spirál négyzetes vége. akkor vagy új kupak, vagy a régit kicsit megkalapálni és megcsiszolni, vagy láttam már olyat hogy egy kis csavart csavartak rá a kupakra és ahhoz rögzítve egy drótot toltak át a spirálon, ami így biztosan mindig forogni fog.
Látom a probléma megoldása már le van írva, jövőhéten megnézem mi a pontos bibi, addig kipihenjük az utazást.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
1303LS
« Hozzászólás #37196 Dátum: 2009 Június 07, 08:32:31 »


.......vagy a jeladója?
Ez tetszik.  Cheesy
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #37195 Dátum: 2009 Június 07, 00:08:45 »

Általában a kerékagyban a kupak megy szét
legegyszerübb az új kupak meg bowden ha elreszelte a végét.
De letörhet a bowden végéről a biztositó gyűrű is.
A fekete óráknál meg még belül egy kis műa fogaskerék szokott eltörni.
Amúgy egyszeű leveszed a kupakot meghuzod a bowden ha kijön elszakadt ha nem akkor jó
A kereket meg kell pörgetni ha bowden áll a kupakban akkor kupak.


 Evil

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37194 Dátum: 2009 Június 07, 00:04:42 »

A km órám megfeküdt.
Nem mutatja, hogy mennyivel megyek, nem számol kilómétert, de a töltés-olaj-fényszóró visszajelzők működnek.
Hogy tudom megnézni, hogy az óra pusztult-e meg, vagy a jeladója?

Szedd szét.  Evil
Most írtam 2 linket. Az alapján még a hülye is nekiállhat.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #37193 Dátum: 2009 Június 07, 00:03:21 »

A km órám megfeküdt.
Nem mutatja, hogy mennyivel megyek, nem számol kilómétert, de a töltés-olaj-fényszóró visszajelzők működnek.
Hogy tudom megnézni, hogy az óra pusztult-e meg, vagy a jeladója?

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37192 Dátum: 2009 Június 06, 23:49:09 »

Semmi extra vedd ki a számlapot.
A tengelyes fedefogazásu fogkereket vedd ki és utánna simán lehet állitani a számlálót.
Aztán mindent vissza.


 Evil


Kössz!  Wink
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #37191 Dátum: 2009 Június 06, 23:47:51 »

Akkor egyéb ötlet? Pörgetni a számhengereket sztem nem kéne, mert egy régi kazettás magnón így már tönkrebasztam régen az időszámlálót.  Grin
Vagy lehet pont nem fog érdekelni, új időszámítás kezdődik max.  Smiley
Egyébként óracsere nagy szopás?

Semmi extra vedd ki a számlapot.
A tengelyes fedefogazásu fogkereket vedd ki és utánna simán lehet állitani a számlálót.
Aztán mindent vissza.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #37190 Dátum: 2009 Június 06, 23:45:00 »

lejárt a műszaki a kocsin a komplett alváz csere elött állok, olyan szinten  ahogy te is írtad a jelenlegi vassal amit javítasz.

De legalább ihatsz. Grin

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #37189 Dátum: 2009 Június 06, 23:42:07 »

Hello!

Köszi az infókat, bár nem mondanám, hogy megnyugodtam tőlük. Igazság szerint ez a lakatos/mindenes műhely egy ismerősünk ismerőséé, és ezért jó ötletnek tűnt oda vinni, de már nem vagyok biztos benne. Mondjuk elég sok régi verdát láttam náluk, amiket ők restaurálnak, de azért remélem, hogy a bogaramat is úgy csinálják meg ahogy írtátok, nem összegányolják....csak kissé nehéz elviselnem, hogy május 2-án vettük a kocsit és azóta kb egyszer vezettem, mert vagy szereltük vagy több mint 3 hete ott áll Sad  És miután hazajön még vizsgáztatni is kell, szóval vagy másfél-két hónapja meglesz mire végre mehetek vele......és legalábbis nekem ez elég szar érzés.
Amúgy Wilddaemon én pesterzsébeti vagyok, szóval lehet hogy majd hosszabb távon érdeklődnék a műhelyedről, ha már ilyen közel van és értesz hozzá. Smiley
üdvw!
Tom

Kispest/Wekerle

 Evil

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37188 Dátum: 2009 Június 06, 23:40:03 »

ha jól működik, szerintem ne szedd szét.

számold ki mennyi idő lenne, ha mondjuk a fúrógépet belőnéd egy 100km/h sebességre (hogy ne legyen túl gyors)
neked 30e km-t kéne előretekerni? az csak 300 óra tekerés  Grin

beszerelni egyszerű, menni fog. (a karimát ne akard levenni ha nem kell, mert a 4 kis alu tartófül le fog törni ha oda-vissza hajtogatod


Köszönöm találtam közben egy nagyon jó topikot thesamba-n!
Előbb begyakorlom azon amit majd nem sajnálok (fekete számlapos) és utána jöhet amit sajnálok.  Wink Szétszedem ez fix! Így már lesz két nemműködő órám is!  Evil

Hasznos hátha még valaki órát akar pucolni:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=179776
(Érdemes végigolvasni, van benne pár másik topikra link, ahol komplett órát szednek darabokra. Ennyire mondjuk én nem vállalnám bele magam.)
Pl.: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=327535&

Bekötés:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=332675
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 07, 00:06:57 írta tazoli »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #37187 Dátum: 2009 Június 06, 23:33:35 »

Kössz, majd meglátom milyen szelek járnak a fejemben... Vagy bekerül ahogy van, vagy felboncolom.


ha jól működik, szerintem ne szedd szét.

számold ki mennyi idő lenne, ha mondjuk a fúrógépet belőnéd egy 100km/h sebességre (hogy ne legyen túl gyors)
neked 30e km-t kéne előretekerni? az csak 300 óra tekerés  Grin

beszerelni egyszerű, menni fog. (a karimát ne akard levenni ha nem kell, mert a 4 kis alu tartófül le fog törni ha oda-vissza hajtogatod
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #37186 Dátum: 2009 Június 06, 21:58:59 »

szétszeded beállítod ennyi. de ha elhozod egy talira megeszembézzük Wink
És akkor kilakatoljuk megint?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37185 Dátum: 2009 Június 06, 21:50:33 »


Kössz, majd meglátom milyen szelek járnak a fejemben... Vagy bekerül ahogy van, vagy felboncolom.

« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 06, 21:53:52 írta tazoli »
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #37184 Dátum: 2009 Június 06, 21:46:10 »

Akkor egyéb ötlet?
szétszeded beállítod ennyi. de ha elhozod egy talira megeszembézzük Wink


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37183 Dátum: 2009 Június 06, 21:36:21 »

Fúróval is lehet de az igen csak nagyon hosszan tart...


Akkor egyéb ötlet? Pörgetni a számhengereket sztem nem kéne, mert egy régi kazettás magnón így már tönkrebasztam régen az időszámlálót.  Grin


Vagy lehet pont nem fog érdekelni, új időszámítás kezdődik max.  Smiley

Egyébként óracsere nagy szopás?
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 06, 21:40:29 írta tazoli »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #37182 Dátum: 2009 Június 06, 21:34:29 »

Én majdnem csak ilyenekkel találkozom.. Sad  Cry
Tűzfalat kell kívül-belül-alul foltozni, rahmenkopf kereszttartójának a végeit gyakorlatilag valamiből (2-es llemez?) újraformálni, Napoleont javítani, bal küszöbalj, és A-oszlop előtti küszöbnyakat tuti cserélni, stb. Minden építő javaslatot, ötletet szívesen fogadok, ami könnyít a helyzeten. Ja, és a cimborának nincs pénze alkatrészekre. (pl. komplett fűtéscsatorna csere, rahmenkopf csere, stb, úgyhogy ez kilőve)

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37181 Dátum: 2009 Június 06, 21:28:51 »

Most hogy vettem egy km órát ami áll ?5?7883-on... Hogyan oldaható meg, hogy azt a km óra állást mutassa mint a mostani órám (26xxx)? Tekerjem körbe? Fúró? Mivel-hogyan?
Fúróval is lehet de az igen csak nagyon hosszan tart...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37180 Dátum: 2009 Június 06, 21:25:56 »

Most hogy vettem egy km órát ami áll ?5?7883-on... Hogyan oldaható meg, hogy azt a km óra állást mutassa mint a mostani órám (26xxx)? Tekerjem körbe? Fúró? Mivel-hogyan?
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37179 Dátum: 2009 Június 06, 21:24:20 »

Haverom 03-asát elkezdtük szétborítani. Holnap talán le tudjuk emelni a bódét az alvázról. Ma szanaszét kellett flexelnem az elejét, mert a  küszöb eleje meg a tűzfal, meg az első doblemez, meg a bal hátsó küszöbvég (a torziónál) jól oda volt hegesztve az alvázhoz. Ezért a taposók lefúrásával, levágásával kellett kezdenünk. Szívás.

Én majdnem csak ilyenekkel találkozom.. Sad  Cry
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #37178 Dátum: 2009 Június 06, 21:20:23 »

Haverom 03-asát elkezdtük szétborítani. Holnap talán le tudjuk emelni a bódét az alvázról. Ma szanaszét kellett flexelnem az elejét, mert a  küszöb eleje meg a tűzfal, meg az első doblemez, meg a bal hátsó küszöbvég (a torziónál) jól oda volt hegesztve az alvázhoz. Ezért a taposók lefúrásával, levágásával kellett kezdenünk. Szívás.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37177 Dátum: 2009 Június 06, 21:15:36 »

megbeszéljük , köszönöm


Keress majd! Valamikor úgy is ki kell menjek Vili barátom kék '66-osát is egy kicsit meglakatolni vizsgára Smiley
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #37176 Dátum: 2009 Június 06, 21:13:49 »

megbeszéljük , köszönöm


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37175 Dátum: 2009 Június 06, 21:08:57 »

lejárt a műszaki a kocsin a komplett alváz csere elött állok, olyan szinten  ahogy te is írtad a jelenlegi vassal amit javítasz.

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #37174 Dátum: 2009 Június 06, 21:05:27 »

Na mostmár akkor részletezd miért nem!?
lejárt a műszaki a kocsin a komplett alváz csere elött állok, olyan szinten  ahogy te is írtad a jelenlegi vassal amit javítasz.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37173 Dátum: 2009 Június 06, 21:01:46 »

3.5éve bogarazok s 2éve nem vezettem bogarat Undecided egyéb okokból   én nyertem

Na mostmár akkor részletezd miért nem!?
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #37172 Dátum: 2009 Június 06, 20:54:44 »

és legalábbis nekem ez elég szar érzés.

3.5éve bogarazok s 2éve nem vezettem bogarat Undecided egyéb okokból   én nyertem


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Oldalak: 1 ... 1081 1082 1083 1084 1085 [1086] 1087 1088 1089 1090 1091 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.281 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.