www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 21:30:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14817213 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74611 Dátum: 2015 Május 02, 14:21:09 »

SOS kérdés lenne.
71-es 1300 as duplaszívós motorban milyen menettel van szerelve az olajnyomás jeladó?
köszönöm
10x1 kúpos

Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74610 Dátum: 2015 Május 02, 13:48:10 »

SOS kérdés lenne.
71-es 1300 as duplaszívós motorban milyen menettel van szerelve az olajnyomás jeladó?
köszönöm
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #74609 Dátum: 2015 Május 01, 15:22:07 »

ez is szmb csak egy kicsit más árfekvésben.. :-)

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74608 Dátum: 2015 április 27, 19:58:09 »

nyugtass meg, hogy ez nem az enyém  Grin
nem nyugi.
amugy holnaptol máj 6 ig wörti tónál leszek szoval telon s eleszek elérhető

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #74607 Dátum: 2015 április 27, 19:50:42 »

nyugtass meg, hogy ez nem az enyém  Grin

Miért?  Elég egyedi szín....  Nem ezt kérted???   Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #74606 Dátum: 2015 április 27, 19:48:41 »

kész


nyugtass meg, hogy ez nem az enyém  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74605 Dátum: 2015 április 27, 19:46:17 »

kész





WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74604 Dátum: 2015 április 27, 19:10:03 »

Igen 31-PICT-3  -ról van szó. Meg ígértem ,hogy ma du. belepróbálok egy új tűszelepet de sajna nem jutottam el odáig. Valszeg jövőhét lesz belőle
Kicseréltem a tűszelepet ,de már magam sem tudom változott-e valamit az alapjáratom. Mintha talán jobb lenne. Összehasonlítottam az új és a régi tűszelepet és mérés alapján megállapítható ,hogy az új 0,5mm-el bentebb zár. Vagyis elméletileg növekedett az üz.anyag szintem az újjal. A régit teszteltem ,zár tökéletesen Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #74603 Dátum: 2015 április 27, 15:51:41 »

Itt Újpesten a szinterező a kültéri dolgokra felvisz egy alapozó réteget. A galván dolgok savasak, nem feltétlen ajánlanám. A zugokban tud sokáig dolgozni a lötty. Úgysem viszed sós utakra, akkor meg minek kockáztatni, és feleslegesen költeni... Persze kinek a pap, kinek a papné Smiley

ok, megfontolandó...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74602 Dátum: 2015 április 27, 11:05:18 »

mit lehet szívni a berakással ?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #74601 Dátum: 2015 április 27, 10:54:51 »

Itt Újpesten a szinterező a kültéri dolgokra felvisz egy alapozó réteget. A galván dolgok savasak, nem feltétlen ajánlanám. A zugokban tud sokáig dolgozni a lötty. Úgysem viszed sós utakra, akkor meg minek kockáztatni, és feleslegesen költeni... Persze kinek a pap, kinek a papné Smiley

köszönöm!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #74600 Dátum: 2015 április 27, 10:20:08 »

Galvanizálni, utána festeni vagy szinterezni. Az illesztett felületeket (csapágy!) festésnél/szinterezésnél kitakarni, sőt, a galvánréteget is kicsit visszacsiszolni, mert sok lehet, szorulhat.
köszönöm!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74599 Dátum: 2015 április 27, 10:13:45 »

Sziasztok!

Motor túlmelegedéssel kapcsolatban tanácsot,  segítséget szeretnék kérni.  1.6-os dupla szívós,  nagy karbis motorom van,  valamikor szakműhely rakta össze. A tünet a következő :
- hidegen pöcre indul,  szépen jár viszont hosszabb használat után meglehetősen túlmelegeszik, és csörög, érzésem szerint. Nagyon nehezen indul újra, nem merem így használni. Help me!! Smiley 
Szétkaptuk a turbina házat,  de amire gondoltunk hogy a probléma forrása lehet,  sajnos nem az.
Köszönöm szépen előre is a segítséget!

Sziasztok! Smiley
Kevés anyagot kap, és a szegény keverék jóval magasabb hőfokon ég el.

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74598 Dátum: 2015 április 27, 09:13:48 »

"Első lépéskét vegyük le az ékszíjat, majd az ékszíjtárcsát. Ehhez vagy csapágylehúzót, vagy körkörös kalapálást alkalmazzunk, néha két oldalról nagy csavarhúzós rásegítéssel."
Amúgy meg említettem itt a fórumon. :-)
Arra nem emlékszem, hogy előtte kérdezted-e a berakás módját, ha igen, bocsi, ha nem szóltam, én már szívtam ezzel... :-(

mit lehet szívni a berakással ?

1303LS
« Hozzászólás #74597 Dátum: 2015 április 27, 08:08:14 »

Sajnos az volt a gond (de ezt is írtam már), hogy a kartergáz felnyomta az olajat, szmötyit a "tuning" szűrőbe és eltömítette. Ezt vette észre a Miki.  Levettük, de a probléma adott azóta, sajnos... Azóta nyomja ki az ékszíjtárcsánál az olajat... Illetve most meg ezt a valamit, ami olyan, mintha alumíniummal lenne keveredve, mivel szürke árnyalatú...
Sajnos a Miki sem ér rá vele foglalkozni, csak a jövő hét után...  De ki kellene kapni a komplett motort, mert benn, a helyén nem lehet lehúzni ezt az ékszíjtárcsát...
Erre is még kell valami megoldást találnom...
Így még nem szabad járni vele.
Ha szabad a járás az új csövön akkor mindennek a 99%-ának ott kellene jönni. Ha az tiszta akkor még mindig dugulás van.
Ha ott is szelel szépen akkor szarul lett feltéve a szimmering.
Vagy valamiért rohadt nagy a kartergáz. Mondjuk törött gyűrűk.
Vagy annak idején is szarul lett összerakva  motor és tele van nyomva a labirint pasztával.
Illetve amikor a díszszűrőt telenyomta akkor telnyomhatta a labirint könyékét is mocsokkal. Nem tudni mennyit mentél vele így. Frankó fékolajos motormosás segíthetne, ha tényleg lehetne tudni mi a baj.
Nekem lefelé is szuszogós olajbetöltőm van amit valaki évekkel ezelőtt simán elvágott, mert a lemezelésen nincs hely neki lefelé, kb 45-50ezer km alatt kicsit összekoszolta a környékét, de nem nyom semmit sehová. Igen, nem mostam a motort ennyi ideig.  Cheesy

Ja, mégegy. Pl. rossz a nívópálca és van a motorba töltögetve 4liter olaj.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74596 Dátum: 2015 április 26, 21:05:00 »

Sziasztok!

Motor túlmelegedéssel kapcsolatban tanácsot,  segítséget szeretnék kérni.  1.6-os dupla szívós,  nagy karbis motorom van,  valamikor szakműhely rakta össze. A tünet a következő :
- hidegen pöcre indul,  szépen jár viszont hosszabb használat után meglehetősen túlmelegeszik, és csörög, érzésem szerint. Nagyon nehezen indul újra, nem merem így használni. Help me!! Smiley 
Szétkaptuk a turbina házat,  de amire gondoltunk hogy a probléma forrása lehet,  sajnos nem az.
Köszönöm szépen előre is a segítséget!

Sziasztok! Smiley
Túl nagy előgyujtás?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74595 Dátum: 2015 április 26, 20:58:57 »

Mióta áll fenn a tünet? Volt valami szerelés a problémát közvetlenül megelőzően?

Sziasztok!

Motor túlmelegedéssel kapcsolatban tanácsot,  segítséget szeretnék kérni.  1.6-os dupla szívós,  nagy karbis motorom van,  valamikor szakműhely rakta össze. A tünet a következő :
- hidegen pöcre indul,  szépen jár viszont hosszabb használat után meglehetősen túlmelegeszik, és csörög, érzésem szerint. Nagyon nehezen indul újra, nem merem így használni. Help me!! Smiley 
Szétkaptuk a turbina házat,  de amire gondoltunk hogy a probléma forrása lehet,  sajnos nem az.
Köszönöm szépen előre is a segítséget!

Sziasztok! Smiley
Nem elérhető Papi
Hozzászólások: 7


« Hozzászólás #74594 Dátum: 2015 április 26, 20:56:37 »

Sziasztok!

Motor túlmelegedéssel kapcsolatban tanácsot,  segítséget szeretnék kérni.  1.6-os dupla szívós,  nagy karbis motorom van,  valamikor szakműhely rakta össze. A tünet a következő :
- hidegen pöcre indul,  szépen jár viszont hosszabb használat után meglehetősen túlmelegeszik, és csörög, érzésem szerint. Nagyon nehezen indul újra, nem merem így használni. Help me!! Smiley 
Szétkaptuk a turbina házat,  de amire gondoltunk hogy a probléma forrása lehet,  sajnos nem az.
Köszönöm szépen előre is a segítséget!

Sziasztok! Smiley
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #74593 Dátum: 2015 április 26, 20:30:44 »

"Első lépéskét vegyük le az ékszíjat, majd az ékszíjtárcsát. Ehhez vagy csapágylehúzót, vagy körkörös kalapálást alkalmazzunk, néha két oldalról nagy csavarhúzós rásegítéssel."
Amúgy meg említettem itt a fórumon. :-)
Arra nem emlékszem, hogy előtte kérdezted-e a berakás módját, ha igen, bocsi, ha nem szóltam, én már szívtam ezzel... :-(


Igen, levettük az ékszíjat, majd az ékszíjtárcsát, lehúzóval...
Utána felraktuk a távtartót, majd igyekeztünk óvatosan felkalapálni a tárcsát. A szimmering már rajta volt a tárcsán, így arra nem kentünk semmit..
Volt egy angol nyelvű írás hozzá, de egyiküknk sem tudott sajnos angolul...
Előtte kérdeztem Varázslót is de ő sem említette, sajnos, hogy kellett volna hozzá még más...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #74592 Dátum: 2015 április 26, 20:29:34 »

Galvanizálni, utána festeni vagy szinterezni. Az illesztett felületeket (csapágy!) festésnél/szinterezésnél kitakarni, sőt, a galvánréteget is kicsit visszacsiszolni, mert sok lehet, szorulhat.


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74591 Dátum: 2015 április 26, 20:24:10 »

Tanácsotokat szeretném kérni. Indul a Karmann project és az első futómű felújítása gyári állapotára vajon milyen módon történjen? Lengokarok homokolva, fenyezve, vagy galvanizalva? Amit eddig láttam, az mint vastag alvazvedovel volt, de nem hiszem, h így jött volna ki a gyárból. Miket érdemes galvanizalni, ha egyáltalán? Mert akkor mindent összeszednék...
Galvanizálni, utána festeni vagy szinterezni. Az illesztett felületeket (csapágy!) festésnél/szinterezésnél kitakarni, sőt, a galvánréteget is kicsit visszacsiszolni, mert sok lehet, szorulhat.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74590 Dátum: 2015 április 26, 20:07:21 »

"Első lépéskét vegyük le az ékszíjat, majd az ékszíjtárcsát. Ehhez vagy csapágylehúzót, vagy körkörös kalapálást alkalmazzunk, néha két oldalról nagy csavarhúzós rásegítéssel."
Amúgy meg említettem itt a fórumon. :-)
Arra nem emlékszem, hogy előtte kérdezted-e a berakás módját, ha igen, bocsi, ha nem szóltam, én már szívtam ezzel... :-(

Viszont az a gond, hogy ezen az ékszíjtárcsán nincs semmi lyuk,vagy bármi, ami a lehúzásnál segíthetne...
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 26, 20:09:15 írta stonemen »
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #74589 Dátum: 2015 április 26, 19:59:13 »

Így csináltátok?
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=359.msg744841#msg744841
Minek ehhez kivenni a motort?


Hmmmmm... Nem egészen, mivel a távtartó nem ilyen volt, hanem olyan inkább, mint egy seeger gyűrű...  Azt sajnos nem említette senki, hogy bármi tömítő anyag, vagy ragasztó...  Tongue
Viszont az a gond, hogy ezen az ékszíjtárcsán nincs semmi lyuk,vagy bármi, ami a lehúzásnál segíthetne... A három körmös lehúzó meg nem fér be a hátfal és a tárcsa közé...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74588 Dátum: 2015 április 26, 19:47:15 »

Így csináltátok?
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=359.msg744841#msg744841
Minek ehhez kivenni a motort?

Sajnos úgy tűnik, korai volt az öröm...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #74587 Dátum: 2015 április 26, 19:17:42 »

Ha ledugózod a végét, talán okoz gondot, de azért az durva lenne.

Azt nem tenném, de nem is tettem...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #74586 Dátum: 2015 április 26, 19:13:52 »

És fel tudja valaki vinni a motort?
Mert kiszedni-berakni segíthetek...

Az még megoldható, mivel van cégesünk: VW Caddy,  Toyota Hiace,  meg egy Opel Movano...  Gondolom, ezek közül bármelyikbe belefér...
De szerintem Neked is van épp elég teendőd,hogy végre összeálljon a Kamilla és le tudd műszakizni...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74585 Dátum: 2015 április 26, 19:10:48 »

Ja és megnéztem azt a szuszogó csövet, nem volt eldugulva. De most tettem be egy slagból vágott másik csövet, mert a motortér szigetelő gumiig műanyag cső volt, de lefelé, alulra már egy vékonyabb cső ment, ami ebbe a műanyag csőbe volt bedugva...
Nem tudom, hogy ez jelenthetett-e gondot, de most egyforma méretű a cső, végig...
Ha ledugózod a végét, talán okoz gondot, de azért az durva lenne.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74584 Dátum: 2015 április 26, 19:08:18 »

Sajnos az volt a gond (de ezt is írtam már), hogy a kartergáz felnyomta az olajat, szmötyit a "tuning" szűrőbe és eltömítette. Ezt vette észre a Miki.  Levettük, de a probléma adott azóta, sajnos... Azóta nyomja ki az ékszíjtárcsánál az olajat... Illetve most meg ezt a valamit, ami olyan, mintha alumíniummal lenne keveredve, mivel szürke árnyalatú...
Sajnos a Miki sem ér rá vele foglalkozni, csak a jövő hét után...  De ki kellene kapni a komplett motort, mert benn, a helyén nem lehet lehúzni ezt az ékszíjtárcsát...
Erre is még kell valami megoldást találnom...
Így még nem szabad járni vele.
És fel tudja valaki vinni a motort?
Mert kiszedni-berakni segíthetek...

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #74583 Dátum: 2015 április 26, 19:07:24 »

Ja és megnéztem azt a szuszogó csövet, nem volt eldugulva. De most tettem be egy slagból vágott másik csövet, mert a motortér szigetelő gumiig műanyag cső volt, de lefelé, alulra már egy vékonyabb cső ment, ami ebbe a műanyag csőbe volt bedugva...
Nem tudom, hogy ez jelenthetett-e gondot, de most egyforma méretű a cső, végig...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #74582 Dátum: 2015 április 26, 18:59:48 »

Valaki elmagyarázhatná, milyen hatása van egy gyakorlatilag a szabadba szuszogó szűrőnek a karter nyomásának növekedéséhez!

Sajnos az volt a gond (de ezt is írtam már), hogy a kartergáz felnyomta az olajat, szmötyit a "tuning" szűrőbe és eltömítette. Ezt vette észre a Miki.  Levettük, de a probléma adott azóta, sajnos... Azóta nyomja ki az ékszíjtárcsánál az olajat... Illetve most meg ezt a valamit, ami olyan, mintha alumíniummal lenne keveredve, mivel szürke árnyalatú...
Sajnos a Miki sem ér rá vele foglalkozni, csak a jövő hét után...  De ki kellene kapni a komplett motort, mert benn, a helyén nem lehet lehúzni ezt az ékszíjtárcsát...
Erre is még kell valami megoldást találnom...
Így még nem szabad járni vele.

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #74581 Dátum: 2015 április 26, 16:49:31 »

Valaki elmagyarázhatná, milyen hatása van egy gyakorlatilag a szabadba szuszogó szűrőnek a karter nyomásának növekedéséhez!
Ha a szabadba szuszog a szűrő akkor nincs nagy nyomás, ha eldugul (igen hamar) a habos párától akkor nem szuszog. Innen házifeladat a további.  Cheesy
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74580 Dátum: 2015 április 26, 16:33:47 »

Amikor az a Sport szűrő Volt fent, nem lehet h a talp (gen./din.) alatt is eltömődött a szmötyitől s semmivel Sem jobb most a helyzet??? Lehet én benéznék oda is...
Valaki elmagyarázhatná, milyen hatása van egy gyakorlatilag a szabadba szuszogó szűrőnek a karter nyomásának növekedéséhez!

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #74579 Dátum: 2015 április 26, 09:27:23 »

Szerintem nekem van valahol egy ilyen szűrőházam amin ki van alakítva a csőnek csatlakozó. Érdemes lenne kipróbálnod.

Az milyen az a szűrőház?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #74578 Dátum: 2015 április 26, 08:44:05 »

Tanácsotokat szeretném kérni...

Én hasonló esetben a homok-galván-fény utat választottam. Örökélet + 1 nap.

Petyó
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #74577 Dátum: 2015 április 26, 08:22:23 »

Tanácsotokat szeretném kérni. Indul a Karmann project és az első futómű felújítása gyári állapotára vajon milyen módon történjen? Lengokarok homokolva, fenyezve, vagy galvanizalva? Amit eddig láttam, az mint vastag alvazvedovel volt, de nem hiszem, h így jött volna ki a gyárból. Miket érdemes galvanizalni, ha egyáltalán? Mert akkor mindent összeszednék...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #74576 Dátum: 2015 április 26, 07:42:01 »

Amikor az a Sport szűrő Volt fent, nem lehet h a talp (gen./din.) alatt is eltömődött a szmötyitől s semmivel Sem jobb most a helyzet??? Lehet én benéznék oda is...
Teljesen valószínű. Legalább 3x lett meggyanúsítva a díszszűrő, mégis más lett piszkálva. Plusz még esélyes a labirint visszafolyójának a tömődése vagy összeszerelési hibából telenyomva pasztával vagy ócska olajsártól. EZt kicsit nehezebb lesz kitakarítani.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74575 Dátum: 2015 április 25, 23:30:01 »

Hmmmmm... Mikivel tettünk be egy csövet az olajbetöltőnél lévő csonkra és kidugtuk a másik végét a motortér szigetelő gumi mellett a kocsi alá...
Szerintem nekem van valahol egy ilyen szűrőházam amin ki van alakítva a csőnek csatlakozó. Érdemes lenne kipróbálnod.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #74574 Dátum: 2015 április 25, 22:38:41 »

Oké, majd megnézzük ezeket is... hátha...
Bár nagyjából tanácstalanok voltunk, mint egy kisközség... Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74573 Dátum: 2015 április 25, 21:58:03 »

Hmmmmm... Mikivel tettünk be egy csövet az olajbetöltőnél lévő csonkra és kidugtuk a másik végét a motortér szigetelő gumi mellett a kocsi alá...
ne legyen megtörve összenyomorodva.

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #74572 Dátum: 2015 április 25, 21:25:38 »

Hmmmmm... Mikivel tettünk be egy csövet az olajbetöltőnél lévő csonkra és kidugtuk a másik végét a motortér szigetelő gumi mellett a kocsi alá...

Amikor az a Sport szűrő Volt fent, nem lehet h a talp (gen./din.) alatt is eltömődött a szmötyitől s semmivel Sem jobb most a helyzet??? Lehet én benéznék oda is...

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Oldalak: 1 ... 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.