www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 08:23:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14003571 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #74242 Dátum: 2015 Március 24, 12:33:37 »

csak a hüjék kedvéért☺
azért kell-lehet-érdemes-jó-stb szárazféltengelyesíteni mert:..........
Mert kb. annyi a komfortbeli különbség, mint a szekérfutóműves és a mekferzon között.
Egyik nagyon szar a másik meg élhető járható.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74241 Dátum: 2015 Március 24, 12:27:34 »

mert kanyarban nagyobb felületen érintkezik a gumi a talajjal.
 pályán, vagy szlalomversenyen jobb a hátsó kerekek tapadása
Akkor is gyorsabb és olcsóbb megoldás a nem mindennap versenyző kartársaknak valamilyen merevítő kütyü beszerelése a lengő tengelyekhez. Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74240 Dátum: 2015 Március 24, 12:07:59 »

A szerelő nyílás szimpatikus, de hol vannak a fülek amiben át kell fűzni. Hol vágjunk egy ilyent?
Van valakinek fotója az alagút belsejéről?
CSak ilyenjeim vannak, ha ez segít.





Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #74239 Dátum: 2015 Március 24, 11:58:46 »

csak a hüjék kedvéért☺
azért kell-lehet-érdemes-jó-stb szárazféltengelyesíteni mert:..........
mert kanyarban nagyobb felületen érintkezik a gumi a talajjal.
 pályán, vagy szlalomversenyen jobb a hátsó kerekek tapadása
« Utoljára szerkesztve: 2015 Március 24, 12:37:16 írta Typ117 »
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #74238 Dátum: 2015 Március 24, 11:34:10 »





Kurva nagy munka,





csak a hüjék kedvéért☺
azért kell-lehet-érdemes-jó-stb szárazféltengelyesíteni mert:..........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #74237 Dátum: 2015 Március 24, 10:23:09 »

Sziasztok,

Mielott agyonvertek egy husánggal a hulye kerdesekert, vegytek figyelembe, hogy alig egy eve bogarazom.
Szoval, hogy megy ez a száraz féltengelyesítés?

T


Az egész alvázon csak egyetlenegy dolog hiányzik hozzá, az A lengőkat belső konzolja. Ha az meglenne, akkor csak csavarozgatni kellene, mert ki kell cserélni a hosszirányú lengőkart (penge), a torziós rudat, torziós fedelet, (a féltengelyt, váltót nem mondom) kell a lengőkar a csavarokkal, kell új fék alaplap a kütyükkel, kell új fékcső, fém és flexi is, + T elosztó. Érdemes bontottból kompletten szerezni.

A belső konzol felhegesztéséhez kell belső konzol, amit vagy leflexelsz egy typ3-asról (mert ott könnyebb, mint a Bogárról, hiszen nincs nekinyomva a középső alagútnak, vagy veszel egy majdnem semmire sem jó utágyártott konzolt.

A konzolt mexikói bogár alvázra nehéz felrakni pontosan, német bogár alvázra meg kibaszott nehéz. A mexikóin ott van a helye, de könnyű tévedni, a németen nincs is helye és az alagútból ki kell vágni egy ablakot, hogy oda benyomd vagy 5 mm-t.

Kurva nagy munka, ha más csinálja akkor drága, ha magadnak csinálod, akkor meg szopás.

Én magamnak csináltam, két napot, kb. 18 órát dolgoztam, és többet nem csinálok ilyet. NEKED SEM!  Evil Evil Grin Grin


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74236 Dátum: 2015 Március 24, 10:12:52 »

Az utastérben elvinni egyébként nem túl balesetveszélyes?
Ütközéskor, ha sérül a cső, az elektromos vezetékek - akksi miatt simán lehet szikra...
Létezik flexibilis, nagynyomású cső is, ha már...

Bácsi Győző
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #74235 Dátum: 2015 Március 24, 08:18:00 »

Beton oszlopba is szoktatok falfülkét vésni? Smiley
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #74234 Dátum: 2015 Március 23, 22:09:54 »

<beszúrt kép törölve>
Köszi Zolik!  Grin
Majd kiderül hétvégén Kövi mit szól hozzá!  Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74233 Dátum: 2015 Március 23, 21:20:24 »

Teljesen más a hátsó felfüggesztés, emiatt hegeszteni kell. De leginkább, minek?
(Beszélgess Varázslóval a témáról, csinált ilyet. http://oettingertsv.blogspot.hu/2011/04/motorberakas-kozeledik.html)
én is csináltam  typ 3 amugy ne jo

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74232 Dátum: 2015 Március 23, 20:55:06 »

A szerelő nyílás szimpatikus, de hol vannak a fülek amiben át kell fűzni. Hol vágjunk egy ilyent?
Van valakinek fotója az alagút belsejéről?


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74231 Dátum: 2015 Március 23, 20:45:27 »

Egy ilyet találtam még az Ovál felújításának képei között.

Ha Dadan csinál képet, talán okosabbak leszünk.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #74230 Dátum: 2015 Március 23, 19:59:09 »

csak tipp, de a szerelő nyíláson benyúlva nem lehet a nyílás két végére füleket is rakni? akkor mindegy hol az eredeti (főleg, ha az eredeti csövet ki sem tudod játszani belőle)
Ha Dadan csinál képet, talán okosabbak leszünk.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #74229 Dátum: 2015 Március 23, 19:57:19 »

Ha nem fog esni hétvégén, akkor én fölnyittatom az egyik csővázamat és készítek róla fényképeket is.

Köszi! Az nagyon jó lenne. Várom.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #74228 Dátum: 2015 Március 23, 19:51:05 »

A szerelő nyílás szimpatikus, de hol vannak a fülek amiben át kell fűzni. Hol vágjunk egy ilyent?
Van valakinek fotója az alagút belsejéről?
csak tipp, de a szerelő nyíláson benyúlva nem lehet a nyílás két végére füleket is rakni? akkor mindegy hol az eredeti (főleg, ha az eredeti csövet ki sem tudod játszani belőle)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #74227 Dátum: 2015 Március 23, 19:36:26 »

A szerelő nyílás szimpatikus, de hol vannak a fülek amiben át kell fűzni. Hol vágjunk egy ilyent?
Van valakinek fotója az alagút belsejéről?

Ha nem fog esni hétvégén, akkor én fölnyittatom az egyik csővázamat és készítek róla fényképeket is.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #74226 Dátum: 2015 Március 23, 19:29:31 »

A tizes megoldas az alagutban vinni. Lakatolaskor felnyitni az egeszet, vagy csinalni ra egy-ket szereloabkakot
A szerelő nyílás szimpatikus, de hol vannak a fülek amiben át kell fűzni. Hol vágjunk egy ilyent?
Van valakinek fotója az alagút belsejéről?

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74225 Dátum: 2015 Március 23, 18:48:45 »

A tizes megoldas az alagutban vinni. Lakatolaskor felnyitni az egeszet, vagy csinalni ra egy-ket szereloabkakot
Lájk!

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #74224 Dátum: 2015 Március 23, 14:02:56 »

Áááá, szerintem inkább egy új Fabia.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74223 Dátum: 2015 Március 23, 13:29:14 »

Az utastérben elvinni egyébként nem túl balesetveszélyes?
Ütközéskor, ha sérül a cső, az elektromos vezetékek - akksi miatt simán lehet szikra...
A gyári AC -ből néha magától is kiszakad a cső, vagy ha a tűzfal átvezetésnél letörik, és a leömlőre folyik, akkor is lehet tűzijáték, vagy megfolyik a karbi... esetleg aládobnak egy kézigránátot.
Ha az utastérben, az alagút mellett elviszed, és akkorát koccansz, hogy eltörik a cső... hát előfordulhat, ha ilyen alakú lesz az alváz: /\ De akkor visszafolyik a tankba a benzin. Vagy esetleg ha nagy emelkedőn történik, a sok benzin eloltja a tüzet is.
Áááá, szerintem inkább egy új Fabia.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74222 Dátum: 2015 Március 23, 12:52:10 »

Az utastérben elvinni egyébként nem túl balesetveszélyes?
Ütközéskor, ha sérül a cső, az elektromos vezetékek - akksi miatt simán lehet szikra...
A tizes megoldas az alagutban vinni. Lakatolaskor felnyitni az egeszet, vagy csinalni ra egy-ket szereloabkakot

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #74221 Dátum: 2015 Március 23, 12:22:45 »

Az utastérben elvinni egyébként nem túl balesetveszélyes?
Ütközéskor, ha sérül a cső, az elektromos vezetékek - akksi miatt simán lehet szikra...
hogy sérül a gerenda mellett?
ha máshol sérül, az meg ugyanaz mintha gyárilag benne menne, nem?
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #74220 Dátum: 2015 Március 23, 12:01:11 »

úgy tudom az utastérben szokták vinni az alagút mellett, ha utólag kell

Az utastérben elvinni egyébként nem túl balesetveszélyes?
Ütközéskor, ha sérül a cső, az elektromos vezetékek - akksi miatt simán lehet szikra...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74219 Dátum: 2015 Március 23, 11:54:07 »

úgy tudom az utastérben szokták vinni az alagút mellett, ha utólag kell
Es rezet rakj, az tuleli az autot is.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #74218 Dátum: 2015 Március 23, 11:30:08 »

 

úgy tudom az utastérben szokták vinni az alagút mellett, ha utólag kell
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #74217 Dátum: 2015 Március 23, 10:40:19 »

Erre senkinek nincs ötlete?
úgy tudom az utastérben szokták vinni az alagút mellett, ha utólag kell
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #74216 Dátum: 2015 Március 23, 10:06:31 »

Ez engem is érdekelne, mert le van törve az alvázfejnél tőben a benzincső.

A külső csövet az utastérben vagy az autó alatt szokták elhúzni?
Az alagútban lenne a legjobb helyen, ott viszont nem lehet rögzíteni és a váltórudazat mozgása miatt esetleg sérülhet is, nem?
Esetleg nem rézcsövet, hanem gumi benzincsövet behúzni az alagútba?

Erre senkinek nincs ötlete?
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #74215 Dátum: 2015 Március 23, 10:05:37 »

Sziasztok,

Mielott agyonvertek egy husánggal a hulye kerdesekert, vegytek figyelembe, hogy alig egy eve bogarazom.
Szoval, hogy megy ez a száraz féltengelyesítés?

T

Ha mégis rászánod magad és nekiállsz,  és kell hozzá 1303-as hátulja, akkor nekem van vágható.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74214 Dátum: 2015 Március 23, 08:36:26 »

Sziasztok,

Mielott agyonvertek egy husánggal a hulye kerdesekert, vegytek figyelembe, hogy alig egy eve bogarazom.
Szoval, hogy megy ez a száraz féltengelyesítés?

T
Teljesen más a hátsó felfüggesztés, emiatt hegeszteni kell. De leginkább, minek?
(Beszélgess Varázslóval a témáról, csinált ilyet. http://oettingertsv.blogspot.hu/2011/04/motorberakas-kozeledik.html)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #74213 Dátum: 2015 Március 23, 07:22:36 »

Sziasztok,

Mielott agyonvertek egy husánggal a hulye kerdesekert, vegytek figyelembe, hogy alig egy eve bogarazom.
Szoval, hogy megy ez a száraz féltengelyesítés?

T
miért lenne erre szükséged?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74212 Dátum: 2015 Március 23, 06:20:58 »

Sziasztok,

Mielott agyonvertek egy husánggal a hulye kerdesekert, vegytek figyelembe, hogy alig egy eve bogarazom.
Szoval, hogy megy ez a száraz féltengelyesítés?

T
Alighanem kell szerezni hozzá egy typ3, vagy egy 302, 303 hátsó futóművet. Hagynám a fenébe, kicsit- már ne haragudj- járatosabb tuningosnak való mutatvány.

Bácsi Győző
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #74211 Dátum: 2015 Március 22, 23:49:57 »

Sziasztok,

Mielott agyonvertek egy husánggal a hulye kerdesekert, vegytek figyelembe, hogy alig egy eve bogarazom.
Szoval, hogy megy ez a száraz féltengelyesítés?

T
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #74210 Dátum: 2015 Március 22, 22:05:42 »

Napi használatba került a bogár, ma is azzal mentem dolgozni.
Tati! Elsőosztályú a gyújtásod. 
Remélem nem én leszek az utolsó akinek lesz  Grin

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #74209 Dátum: 2015 Március 22, 21:28:25 »

Napi használatba került a bogár, ma is azzal mentem dolgozni.

Kicsit nehezen indult, de betudtam annak, hogy egy öreg levetett akku van benne.
10 km után vettem észre, hogy szentjánosbogarak világítanak elém és a műszerfal világítás sincs a toppon.
Félreálltam megnéztem, hogy nem az izzó égett ki. Gyors fordulás és irány haza. 10 km volt hazáig, a kertbe már úgy fordultam be, mintha csak a helyzetjelzőm világítana.
Gyorsan előkaptam a multimétert és megmértem a töltést. 4.85V, de a motor még járt. 20 mp később 4,5V-nál motor leállt.

Érdekes, hogy a töltésvisszajelző lámpa egyáltalán nem világított. Akku töltődik, de ezek után cserés lesz.

Tati! Elsőosztályú a gyújtásod. 

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74208 Dátum: 2015 Március 21, 19:51:07 »

Jólvan!
Köszönöm, előre is!

Bácsi Győző
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74207 Dátum: 2015 Március 21, 19:47:46 »

Egye fene, nem alkuszom!  Grin Átadást valahogy leszervezem, mert még nem tudom, kész lesz-e a kocsim addigra....
Jólvan!

Tóth Zoltán
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74206 Dátum: 2015 Március 21, 19:41:03 »

Milyen idegen topikban?
SZMB-ztem,kiszereltem,beszereltem,a végén maradt valami! Cheesy
Az meg neked kell!
Én Foresttöl 4 söré' kaptam,amit az átvételkor elfelejtettem magammal vinni.
Szóval,ha jó ugy,akkor 4 sörrel jössz Forestnek,tölem meg kapod a 4 kárpitot.
Egye fene, nem alkuszom!  Grin Átadást valahogy leszervezem, mert még nem tudom, kész lesz-e a kocsim addigra....

Bácsi Győző
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74205 Dátum: 2015 Március 21, 19:31:06 »

Szerintem jó lesz. Ára?
Nagyon rosszak vagyunk ám, idegen topicban üzletelünk! :-)
Milyen idegen topikban?
SZMB-ztem,kiszereltem,beszereltem,a végén maradt valami! Cheesy
Az meg neked kell!
Én Foresttöl 4 söré' kaptam,amit az átvételkor elfelejtettem magammal vinni.
Szóval,ha jó ugy,akkor 4 sörrel jössz Forestnek,tölem meg kapod a 4 kárpitot.

Tóth Zoltán
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74204 Dátum: 2015 Március 21, 19:26:31 »

Pontosak a furatok,likak,ha megvannak a kárpit bolháid simán fel tudod rakni.
<beszúrt kép törölve>
Szerintem jó lesz. Ára?
Nagyon rosszak vagyunk ám, idegen topicban üzletelünk! :-)

Bácsi Győző
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74203 Dátum: 2015 Március 21, 19:25:15 »

Annyi lenne a lényeg, hogy ne legyen széjjelgörbülve, fel lehessen pattintani mindenhol. Szóval érdekel.
Pontosak a furatok,likak,ha megvannak a kárpit bolháid simán fel tudod rakni.

Tóth Zoltán
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.183 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.