www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 23:26:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14818632 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #74051 Dátum: 2015 Február 28, 10:24:31 »

Szervusztok!
1302 bogaram 80Km/h sebességnél rendesen simán gurul. 85Km/h sebességnél szitál a kormány és 90Km/h sebességnél ismét szépen gurul. Lakatoláskor derült ki, hogy a jobb eleje meg lett ütve valamikor... kormány lengéscsillapitó lett cserélve, kerékcsapágyak holtjátéka lett ellenőrizve, kerek centirozása megtörtént de másik kerékkel is produkálja. van gyógymód a problémára? köszönöm!
Kerékösszetartás, vagy a cserélt kormánylengéscsillapító is szar.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #74050 Dátum: 2015 Február 28, 08:16:29 »

Szervusztok!
1302 bogaram 80Km/h sebességnél rendesen simán gurul. 85Km/h sebességnél szitál a kormány és 90Km/h sebességnél ismét szépen gurul. Lakatoláskor derült ki, hogy a jobb eleje meg lett ütve valamikor... kormány lengéscsillapitó lett cserélve, kerékcsapágyak holtjátéka lett ellenőrizve, kerek centirozása megtörtént de másik kerékkel is produkálja. van gyógymód a problémára? köszönöm!
1303LS
« Hozzászólás #74049 Dátum: 2015 Február 27, 20:12:51 »

Szerintem egy fék bemelegedett. Mivel egy körös a fékrendszer ezért nyomta a többi munkahengert már azok is melegettek egyre jobban és ott is tágult az olaj. Végén már betüzesedtek a dobok. Mind a négy.
Szerintem normál állapotban, MINDEN melegedéssel keletkező térfogat visszakerül a műanyag tartályba. Ennyi.
Ha nem így van akkor valami ROSSZ.
LEgtöbbször nem megy vissza teljesen a dugattyú és nem nyitja ki a töltőfuratot. Vagy ezt elzárja a nem rá aló gumikarmantyú. Ilyenkor nehézkes lehet a légtelenítés is, mert csak ímmel ámmal tud utántöltődni a főfékhenger.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74048 Dátum: 2015 Február 27, 20:04:54 »

Szerintem egy fék bemelegedett. Mivel egy körös a fékrendszer ezért nyomta a többi munkahengert már azok is melegettek egyre jobban és ott is tágult az olaj. Végén már betüzesedtek a dobok. Mind a négy.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74047 Dátum: 2015 Február 27, 19:58:28 »

Csak a főfékhengerben is mi? Mi az ami hidegen jó, melegen meg nem? Egy fenékszelep működését nem kéne, hogy befolyásolja a hőfok. Hacsak nem valami extrém hőtágulások mennek végbe a meleg(esetleg forró) fékolajtól...... Huh
D
Otthon szétszedtem, és sehol nem volt hiba. Minden könyen járt, szinte új szerű.
1303LS
« Hozzászólás #74046 Dátum: 2015 Február 27, 15:05:21 »

Csak a főfékhengerben is mi? Mi az ami hidegen jó, melegen meg nem? Egy fenékszelep működését nem kéne, hogy befolyásolja a hőfok. Hacsak nem valami extrém hőtágulások mennek végbe...... Huh
Nem tudom, hogy néz ki ennek a szörnynek a főfékhengere, de nem lehet, hogy a fenékszelep nem tudja hová visszaengedni az olajat? Mondjuk a dugattyú zár valahol valamit, mert nem belevaló, nem jól van benne, stb.
Levenném az egyik dobot és először kipumpálnám jól (azért ki ne essen a dugattyú) majd feltölteném a tartályt majdnem nyakig, hogy jól lássam a változást és vissznyomnám a munkahengert. Aztán körbe a 4 kereket. Innen már kiderülhet ez-az.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #74045 Dátum: 2015 Február 27, 15:00:10 »

Biztos, hogy főfékhenger, írja, hogy a felkeményedik betonra a pedál.

Csak a főfékhengerben is mi? Mi az ami hidegen jó, melegen meg nem? Egy fenékszelep működését nem kéne, hogy befolyásolja a hőfok. Hacsak nem valami extrém hőtágulások mennek végbe a meleg(esetleg forró) fékolajtól...... Huh
D
« Utoljára szerkesztve: 2015 Február 27, 15:03:37 írta Skodi »

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #74044 Dátum: 2015 Február 27, 14:57:04 »

sztem a munkahenger megszorul
a felületén kialakul egy oxidréteg, és emiatt nem megy vissza rendesen, ezáltal fölmelegszik a dob kitágul, és már szorul is a fék
ha lehül a dob megint jó egy darabig
munkahenger kiszed, járat, tisztít, beken speckó teflon anyaggal, vagy akármi mással ami rajta marad, és nem engedni oxidálni.
sztem

Ha a munkahengerek valamelyike lenne, akkor nem égne a féklámpa(nyomáskapcsolós), szerintem.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74043 Dátum: 2015 Február 27, 09:27:40 »

Pedig lehet. Gyakorlatilag kemény pedál mellett nulla fékhatás, és légtelenítésre sem történt semmi. Utána jött az egyéni módszer, amit lentebb írtam, azóta van fék.
Kipróbálom, Köszi.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
1303LS
« Hozzászólás #74042 Dátum: 2015 Február 27, 08:26:21 »

sztem a munkahenger megszorul
a felületén kialakul egy oxidréteg, és emiatt nem megy vissza rendesen, ezáltal fölmelegszik a dob kitágul, és már szorul is a fék
ha lehül a dob megint jó egy darabig
munkahenger kiszed, járat, tisztít, beken speckó teflon anyaggal, vagy akármi mással ami rajta marad, és nem engedni oxidálni.
sztem
Biztos, hogy főfékhenger, írja, hogy a felkeményedik betonra a pedál.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74041 Dátum: 2015 Február 27, 08:16:08 »

Ezt a témát körbejárhatnánk, mert nekem a Moszkvics szokott ilyet csinálni, ha huzamosabban jövök le mondjuk a Bükkből, vagy sokat fékezgetek a városban.
sztem a munkahenger megszorul
a felületén kialakul egy oxidréteg, és emiatt nem megy vissza rendesen, ezáltal fölmelegszik a dob kitágul, és már szorul is a fék
ha lehül a dob megint jó egy darabig
munkahenger kiszed, járat, tisztít, beken speckó teflon anyaggal, vagy akármi mással ami rajta marad, és nem engedni oxidálni.
sztem
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #74040 Dátum: 2015 Február 27, 00:45:39 »

Ezt a témát körbejárhatnánk, mert nekem a Moszkvics szokott ilyet csinálni, ha huzamosabban jövök le mondjuk a Bükkből, vagy sokat fékezgetek a városban. Főfékhengert már 20-szor szétszedtem, van bőven hézaga a tolórúdnak, a fenékszelep meg olyan egyszerű, hogy az lényegében el sem tud romlani. Legutóbb a főfékhengerben lévő rúgót gyengítettem ki, meg vágtam belőle, hogy ugye minél kisebb erőt kelljen leküzdenie a visszaáramló fékfolyadéknak, hogy benyomja a fenékszelepet. Darabig jó volt, aztán megint kezdte. Megállok, kb. 20 perc alatt lehűl a fék, utána megint jó. Ugyanazok a jelenségek, mint neked, ég a lámpa, beton a pedál.
Már arra is gondoltam, hogy gyárilag 6-os fémcsövekből van a rendszer, de ahol vettem az újakat, csak 5-ös volt, hogy ez nem okozhat-e valami más nyomásokat, vagy mittudomén. Meg még olyanra is, hogy esetleg az utángyártott gumikarmantyú nem tágul e ki a melegben, és az zárja el a főfékhengerben a tartály felé a lyukat. A vége az lesz, hogy valami típusidegen 22 mm körüli főfékhengert beteszek, aztán próba. Gyári elérhetetlen.
Ha meg következőleg kiveszem a főféket, beviszem melóhelyre, aztán műszerrel kimérem, hogy mekkora nyomásra nyit a fenékszelep, elvileg 0,5 bar körül kéne. Annyit csak nyomnak a visszahúzórúgók. Ja abból is vettem már bele erősebbeket.

Én 2x jártam úgy, hogy bemelegedett a fék, és a kitágult fékfolyadék nyomta a többi munkahengert. Annyira, hogy 3-ba tudtam csak menni. Gondoltam ellenszél van azért nem megy a kocsi. A fékpedált be sem lehetett nyomni olyan volt mint valami fix dolog a kocsiban. Rakok képet. Keresem.

« Utoljára szerkesztve: 2015 Február 27, 00:50:35 írta Skodi »

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74039 Dátum: 2015 Február 26, 22:52:23 »

én nem szoktam menetrögzítőzni, gyakorlatilag kis csavarhúzóval 3ujjal  szoktam összerakni annyira meghúzva hogy ne pöndörödjenek ki az ajkak  illetve egész pontosan  a csavar áll és az anyát húzom egy pincurka dugókulcsal 3ujjal.....

Köszönöm  szépen a segítséget 

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74038 Dátum: 2015 Február 26, 22:17:51 »

A padlólemezre rakható zajcsillapító lemezt hogy hívják hogy kell kérnem az autós boltban és mennyibe fáj kb?
http://techfoam.hu/rezgescsillapito-lapok

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74037 Dátum: 2015 Február 26, 22:10:13 »

Meg érkezett a tegufa gumiharang. Kérdésem, hogy mennyire kell meghúzni az összefogató csavarokat és ezekhez kell-e csavarrögzítőt használni?, gondolom igen,mondjuk Loctite 242?
én nem szoktam menetrögzítőzni, gyakorlatilag kis csavarhúzóval 3ujjal  szoktam összerakni annyira meghúzva hogy ne pöndörödjenek ki az ajkak  illetve egész pontosan  a csavar áll és az anyát húzom egy pincurka dugókulcsal 3ujjal.....

Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #74036 Dátum: 2015 Február 26, 21:26:50 »

A padlólemezre rakható zajcsillapító lemezt hogy hívják hogy kell kérnem az autós boltban és mennyibe fáj kb?
http://www.oldtimerperfekt.hu/termekkatalogus.html?page=shop.browse&category_id=18

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #74035 Dátum: 2015 Február 26, 21:04:33 »

A padlólemezre rakható zajcsillapító lemezt hogy hívják hogy kell kérnem az autós boltban és mennyibe fáj kb?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74034 Dátum: 2015 Február 26, 18:34:50 »

Meg érkezett a tegufa gumiharang. Kérdésem, hogy mennyire kell meghúzni az összefogató csavarokat és ezekhez kell-e csavarrögzítőt használni?, gondolom igen,mondjuk Loctite 242?
Gumihoz szerintem felesleges.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74033 Dátum: 2015 Február 26, 18:15:01 »

tegufa a febi egy évet bír a tegufa nekem nyolcéve fentvan...
Meg érkezett a tegufa gumiharang. Kérdésem, hogy mennyire kell meghúzni az összefogató csavarokat és ezekhez kell-e csavarrögzítőt használni?, gondolom igen,mondjuk Loctite 242?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74032 Dátum: 2015 Február 26, 17:18:05 »

Az mar megvolt.  A pedal jo helyen (fenn) fog, a pedalerzet kemeny. Ebbol arra kovetkeztetnek, hogy nem levegos.

Pedig lehet. Gyakorlatilag kemény pedál mellett nulla fékhatás, és légtelenítésre sem történt semmi. Utána jött az egyéni módszer, amit lentebb írtam, azóta van fék.

Bácsi Győző
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #74031 Dátum: 2015 Február 26, 16:06:56 »

Volt egy Rolls Roice aminek még a szervízben sem találták meg a hibáját, és a féke mindig levegős volt. Egy Magyar szerelő rájött a hibára. Túl közel ment a kipufogócső a fékcső mellett.

Surányi Endre bácsi könyvében... Cheesy

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74030 Dátum: 2015 Február 26, 13:51:39 »

Az mar megvolt.  A pedal jo helyen (fenn) fog, a pedalerzet kemeny. Ebbol arra kovetkeztetnek, hogy nem levegos.

A féltengely szimering ereszt. Keni az olaj a féket. A másik fele nem ereszt ezért ott nagyobb a fékhatás elhúz arra.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74029 Dátum: 2015 Február 25, 22:04:09 »

Úgy ment tönkre, hogy az alján volt egy csepp víz. Kráteros lett a felület alul, és a gumidugattyú amikor odaért a nyomás miatt kicsi fékfolyadék szökött meg.

[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #74028 Dátum: 2015 Február 25, 21:47:09 »

Pedig sokat segitenel vele!  Smiley Smiley Smiley
Írtam, hogy "még", türelem.  Grin
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74027 Dátum: 2015 Február 25, 21:41:46 »

Épp csak annyi folyt ki, hogy teleolajozta a dobot. Vagy a Józsi által emlegetett víztartalomban berohadt valamelyik, vagy mittudomén. SZét kellene szedni , de az innen nem megy. Még.  Grin
Pedig sokat segitenel vele!  Smiley Smiley Smiley

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
1303LS
« Hozzászólás #74026 Dátum: 2015 Február 25, 20:12:11 »

Ha befosott a munkahenger akkor kifolyt volna a fekfolyadek es a tartalyban nem lenne jo a szint. Az viszont jo volt.
Épp csak annyi folyt ki, hogy teleolajozta a dobot. Vagy a Józsi által emlegetett víztartalomban berohadt valamelyik, vagy mittudomén. SZét kellene szedni , de az innen nem megy. Még.  Grin
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74025 Dátum: 2015 Február 25, 19:50:51 »

2 évente a fékfolyadékot le kell cserélni. Ez igaz minden autóra ami olajfékes. Veszel egy flakonnal és amig tart addig légtelenítesz. A legtávolabbival kell kezdeni. A fékfolyadék nedvességet szív a környezetéből ilyen a tulajdonsága. Igy kerül víz bele. Ez a víz fékezéskor ha felforr akkor levegőbuborékok keletkeznek ami összenyomható.

Ez altalanossagban igaz. De szerinted ha megyek 1 km-t a kocsival, es 10-szer normalisakat fekezek, akkor mennyire melegszik meg a pl 10 C-os levegon a fekfolyadek? Szerintem semennyire. A te altalad leirt forras tartos fekezesnel (pl hegymenet), vagy huzos igenybevetelnel fordulhat elo.
Ha a fekfolyadekban levo viz felhevul es gazosodik, akkor a fekpedal felpuhul, a fekrendszer rugalmassa valik a goz osszenyomhatosaga miatt. Akkor, hogy lehet, hogy neked ettol befogott a feked? Szerintem inkabb a tul kicsi legres miatt foghatott be, vagy a fohenger hibaja miatt, esetleg a munkahenger szorult, de a fekfolyadek miatt biztos nem.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74024 Dátum: 2015 Február 25, 19:40:44 »

miért nem légtelenítesz előtte legalább?
Az mar megvolt.  A pedal jo helyen (fenn) fog, a pedalerzet kemeny. Ebbol arra kovetkeztetnek, hogy nem levegos.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Február 25, 19:43:02 írta fecszso »

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74023 Dátum: 2015 Február 25, 19:37:37 »

Mit kell azon méretni? Szedd szét és nézd meg, hogy melyik utángyártott munkahenger fosott be.

Ha befosott a munkahenger akkor kifolyt volna a fekfolyadek es a tartalyban nem lenne jo a szint. Az viszont jo volt.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74022 Dátum: 2015 Február 25, 19:33:13 »

Ki kellett venni az égőket, mert a féklámpa világított a nyomástól. Lehülés után jó ha elindul, és nem kell tólni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74021 Dátum: 2015 Február 25, 19:31:24 »

Én 2x jártam úgy, hogy bemelegedett a fék, és a kitágult fékfolyadék nyomta a többi munkahengert. Annyira, hogy 3-ba tudtam csak menni. Gondoltam ellenszél van azért nem megy a kocsi. A fékpedált be sem lehetett nyomni olyan volt mint valami fix dolog a kocsiban. Rakok képet. Keresem.

Többen megálltak segíteni, és vízzel hűtöttem a dobokat.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74020 Dátum: 2015 Február 25, 19:27:38 »

Na ilyen vízbontásról még nem hallottam.  Shocked
Én 2x jártam úgy, hogy bemelegedett a fék, és a kitágult fékfolyadék nyomta a többi munkahengert. Annyira, hogy 3-ba tudtam csak menni. Gondoltam ellenszél van azért nem megy a kocsi. A fékpedált be sem lehetett nyomni olyan volt mint valami fix dolog a kocsiban. Rakok képet. Keresem.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74019 Dátum: 2015 Február 25, 19:20:32 »

Na ilyen vízbontásról még nem hallottam.  Shocked
Volt egy Rolls Roice aminek még a szervízben sem találták meg a hibáját, és a féke mindig levegős volt. Egy Magyar szerelő rájött a hibára. Túl közel ment a kipufogócső a fékcső mellett.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74018 Dátum: 2015 Február 25, 18:51:07 »

Ez a víz fékezéskor ha felforr akkor levegőbuborékok keletkeznek ami összenyomható.
Na ilyen vízbontásról még nem hallottam.  Shocked
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74017 Dátum: 2015 Február 25, 18:36:29 »

Most kb 3 hónapja aludt a garázsban. Általában ennél többet egyhuzamban nem áll. Smiley
Óvatosan elmegyek majd, leméretem a féket, aztán meglátjuk.
2 évente a fékfolyadékot le kell cserélni. Ez igaz minden autóra ami olajfékes. Veszel egy flakonnal és amig tart addig légtelenítesz. A legtávolabbival kell kezdeni. A fékfolyadék nedvességet szív a környezetéből ilyen a tulajdonsága. Igy kerül víz bele. Ez a víz fékezéskor ha felforr akkor levegőbuborékok keletkeznek ami összenyomható.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #74016 Dátum: 2015 Február 25, 16:40:34 »

Most kb 3 hónapja aludt a garázsban. Általában ennél többet egyhuzamban nem áll. Smiley
Óvatosan elmegyek majd, leméretem a féket, aztán meglátjuk.
miért nem légtelenítesz előtte legalább?
1303LS
« Hozzászólás #74015 Dátum: 2015 Február 25, 16:06:03 »

Most kb 3 hónapja aludt a garázsban. Általában ennél többet egyhuzamban nem áll. Smiley
Óvatosan elmegyek majd, leméretem a féket, aztán meglátjuk.
Mit kell azon méretni? Szedd szét és nézd meg, hogy melyik utángyártott munkahenger fosott be.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74014 Dátum: 2015 Február 25, 15:52:01 »

Közben kihozod azért az autót?Vagy időközönként megrugdalod a fékpedálokat a garázsban?

Mert hiába új a komplett fékrendszer,ha nem használod az autót,könnyen be tud állni az egész,volt olyan akinek 6 hónap alatt is.

Én ha nincs időm vagy lehetőségem kihozni a gépeket,beülök és megpumpálom a fékpedálokat,a kézifékkart töbször behúzom és oldom,a motort ha más nem kézzel kicsit átforgatom...
Most kb 3 hónapja aludt a garázsban. Általában ennél többet egyhuzamban nem áll. Smiley
Óvatosan elmegyek majd, leméretem a féket, aztán meglátjuk.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #74013 Dátum: 2015 Február 25, 15:01:04 »

ám a fékrendszer új rajta.
Közben kihozod azért az autót?Vagy időközönként megrugdalod a fékpedálokat a garázsban?

Mert hiába új a komplett fékrendszer,ha nem használod az autót,könnyen be tud állni az egész,volt olyan akinek 6 hónap alatt is.

Én ha nincs időm vagy lehetőségem kihozni a gépeket,beülök és megpumpálom a fékpedálokat,a kézifékkart töbször behúzom és oldom,a motort ha más nem kézzel kicsit átforgatom...
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74012 Dátum: 2015 Február 25, 13:26:55 »

Amerre húz az jó, a többi nem.
Eszerint a jobb hátsó hibádzik.
Köszönöm.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.