www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 00:05:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921351 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1624 1625 1626 1627 1628 [1629] 1630 1631 1632 1633 1634 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14731457 alkalommal)
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #15491 Dátum: 2007 Május 02, 21:41:46 »

akkor miért is jó?
hasznos is a hátrányok ellenére vagy csak szép? (már ha valaki lefekszik hogy lássa Tongue)

jó kérdés...ugye a funkcióját tekintve nem jobb mint a gyári sőt...bár az tény hogy látványosabb

'81 Hecho en México
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #15490 Dátum: 2007 Május 02, 21:41:07 »

Loctite 518 anaerob paszta.

(most majd 20-an írnak, hogy így nem jó, úgy nem jó, stb. Nekem bevállt, BMW jóváhagyással rendelkezik, kimondottan alufedelek minimális hézagú tömítésére használják külön említi a gyári leírás a blokkfelek összeillesztését...)



permatex
http://www.permatex.com/products/automotive/automotive_gasketing/gasket_sealants/auto_Permatex_Aviation_Form-A-Gasket_No_3_Sealant_a.htm

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető dch-733_janko
Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #15489 Dátum: 2007 Május 02, 21:36:10 »

üdv!

a torzióállítással a legjobb helyen jársz. valaki biztos megmondja hogyan kell. szerintem nincsen gyári állás bejelölve, de ha szerinted magasan van, persze engedd lejjebb. korábban valaki írta is hogy egy ricni állítás kb hány centivel állít.
hogy a kocsi mennyire eredeti, abban fotók segíthetnek Smiley idézet Typ117-től


köszönöm az eddigi válaszokat, csatolnék fel egy pár képet a kocsiról. Tervem, hogy gyári állapotúra állítom vissza, szerintem nincs még szétkókányolva, úgyhogy lehet, hogy menni is fog. Viszont ez érdekes, hogy osztrákoknál 1200-as motorral árulták 1300-asként. Az enyémenk 12V-os rendszere van, és tudtommal az 1200-asnak 6V-os volt.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15488 Dátum: 2007 Május 02, 21:33:39 »

és a szelepfedél olajszivárgás?

én  a következőket vettem észre a made in taiwan alu szelepfedélnél:
1. nagyobb -> ezért elég kevés hely marad, nehéz leszedni/felrakni
2. mivel nagyobb, az eredeti feszítőrugó nem jó hozzá, amit adnak hozzá az meg gyenge
3. köralakú öntési kitüremkedések/bemélyedések körbe a tömítés helyén!!

én rugon állitotam kicsit igy csak az egyik picit szivárok!
amit irtál nekem is szemet ütött

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #15487 Dátum: 2007 Május 02, 21:28:32 »

Hell!
a dugót hogyan lehet szépen és okosan belegyűrni a hengerbe?  Smiley

Vekony lemez (vagy hezagolo) osszehajlit, majdnem meretre, vegen ket fulecske, amit harapofogoval osszeszoritasz. Vagy abba (awab) bilincs de akkor tobbmint egy teljes kor kell. Es beolajoznia  gyuruket rendesen, no meg 120 fok, es olajlehuzo vagas felfele.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #15486 Dátum: 2007 Május 02, 21:27:57 »

és a szelepfedél olajszivárgás?

én  a következőket vettem észre a made in taiwan alu szelepfedélnél:
1. nagyobb -> ezért elég kevés hely marad, nehéz leszedni/felrakni
2. mivel nagyobb, az eredeti feszítőrugó nem jó hozzá, amit adnak hozzá az meg gyenge
3. köralakú öntési kitüremkedések/bemélyedések körbe a tömítés helyén!!

akkor miért is jó?
hasznos is a hátrányok ellenére vagy csak szép? (már ha valaki lefekszik hogy lássa Tongue)
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #15485 Dátum: 2007 Május 02, 21:27:19 »

T2-be ággyá nyitható hátsó ülés mechanikáról méretezett, vagy legalább teljes műszaki rajza lenne  véletlenül valakinek? Képet találtam a 71-72-as Westy leírásokban, de a lényeg nem látszik. Ez valamiféle csuklós szerkezet, de eltér a későbbiektől, ahol egy himbarendszer (?) működteti az ülőlapokat.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #15484 Dátum: 2007 Május 02, 21:26:22 »

na mai bütykültem
-golf vezérlés csere
-bogár empi kar bepattant
-karter szelöztetö
elég jó kezd amotorom lenni Evil

és a szelepfedél olajszivárgás?

én  a következőket vettem észre a made in taiwan alu szelepfedélnél:
1. nagyobb -> ezért elég kevés hely marad, nehéz leszedni/felrakni
2. mivel nagyobb, az eredeti feszítőrugó nem jó hozzá, amit adnak hozzá az meg gyenge
3. köralakú öntési kitüremkedések/bemélyedések körbe a tömítés helyén!!

'81 Hecho en México
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15483 Dátum: 2007 Május 02, 21:12:04 »

na mai bütykültem
-golf vezérlés csere
-bogár empi kar bepattant
-karter szelöztetö
elég jó kezd amotorom lenni Evil

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #15482 Dátum: 2007 Május 02, 20:55:15 »

torziós rúdak beállításához:
Meg kell mérni a torziós rúd szögét egy vízszintes vonalhoz képest( vázalagút vízszintes helyzetben). Ekkor a torziós pálcának terhelésmentesnek kell lennie, így a beállítási szögnek 17 fok 30 szögperc-et kell kitennie. A beállításhoz a torziós rudat és a rugóstagot egy egy számmal egymáshoz képest át kell helyezni . Az átállítást a magfogazások belső (40) és külső fogainak (44) különböző fogszáma teszi lehetővé. Ekkor a következő változtatásokat lehet elérni:
- torziós pálca belső végének egy magfogazással történő elfordítása 9 fokkal fogja megváltoztatni a szöget.
- a rugóstag egy foggal történő áthelyezése esetén 8 fok 10 szögperc-es szögváltozás adódik.
- ez azt jelenti hogy a rugóstag lehető legkisebb finombeállítása: 50 szögperc....

wow, ez aztán a szakszerű válasz Smiley
innen már csak papír ceruza és mérőszalag kell, nomeg elég szabadidő Wink
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #15481 Dátum: 2007 Május 02, 20:49:30 »

Üdv mindenkinek!

Új tag vagyok, két hónapja vettem egy Bogit. Nem tudom, hogy jó helyen próbálok-e érdeklődni, érdekelne, hogy a hátsó torziót hogyan lehet az eredeti helyzetébe visszaállítani, ugyanis az előző tulaj felemelte. Illetve honnan tudom meg, hogy mennyire eredeti, "gyári" az autóm. Mo-n második tulajdonosa vagyok, 1992-ben lett forgalomba helyezve, elötte sógoréknál használták. Papír szerint 1300-as, D-vel kezdődő motorszámmal, gyártási év 1971, de sikerült alvázsszámát bezonosítani, ami szerint az alváz 1968-as. Honnan tudom meg, hogy valójában milyen, és mikori lehet az autó?
Ebben kérném segítségeteket.

Köszönettel: Jankó

torziós rúdak beállításához:
Meg kell mérni a torziós rúd szögét egy vízszintes vonalhoz képest( vázalagút vízszintes helyzetben). Ekkor a torziós pálcának terhelésmentesnek kell lennie, így a beállítási szögnek 17 fok 30 szögperc-et kell kitennie. A beállításhoz a torziós rudat és a rugóstagot egy egy számmal egymáshoz képest át kell helyezni . Az átállítást a magfogazások belső (40) és külső fogainak (44) különböző fogszáma teszi lehetővé. Ekkor a következő változtatásokat lehet elérni:
- torziós pálca belső végének egy magfogazással történő elfordítása 9 fokkal fogja megváltoztatni a szöget.
- a rugóstag egy foggal történő áthelyezése esetén 8 fok 10 szögperc-es szögváltozás adódik.
- ez azt jelenti hogy a rugóstag lehető legkisebb finombeállítása: 50 szögperc....


[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 Május 02, 21:08:46 írta aptom »

'81 Hecho en México
1303LS
« Hozzászólás #15480 Dátum: 2007 Május 02, 20:24:25 »

hello
kérdés:
buszoknál a potkerék ugyebár vagy a csomagtartoban van,vagy az orrán van kirakva,vagy....van még más gyári variáccio???hol lehet még???
Vagy az ülés alatt. Vezető mellett.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #15479 Dátum: 2007 Május 02, 20:22:00 »

hello
kérdés:
buszoknál a potkerék ugyebár vagy a csomagtartoban van,vagy az orrán van kirakva,vagy....van még más gyári variáccio???hol lehet még???

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15478 Dátum: 2007 Május 02, 20:19:13 »

Hell!
a dugót hogyan lehet szépen és okosan belegyűrni a hengerbe?  Smiley
Lehet kapni nem sok pénzért olyan gyűrű összeszorítót, de én nemigazán boldogultam vele...
De anélkül is belelehet ügyeskedni  Wink
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #15477 Dátum: 2007 Május 02, 19:55:41 »

Hell!
a dugót hogyan lehet szépen és okosan belegyűrni a hengerbe?  Smiley
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #15476 Dátum: 2007 Május 02, 11:15:32 »

csavar lukak betöméséhez mit használjak? gitt?
csavart  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #15475 Dátum: 2007 Május 02, 10:53:42 »

csavar lukak betöméséhez mit használjak? gitt?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
RNIE
« Hozzászólás #15474 Dátum: 2007 Május 02, 10:48:52 »

anaerob paszta.

 BMW jóváhagyással rendelkezik


de mivel anaerob,Subertnorbi jóváhagyással nem rendelkezik Roll Eyes

Nekem gyári GM pasztám van,az jó valamire szelepfedélen kívül?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15473 Dátum: 2007 Május 02, 10:46:55 »

Üdvw meg tudnád mondani ,hogy a blokkfeleket milyen tipusú tömitővel húztátok össze .

Loctite 518 anaerob paszta.

(most majd 20-an írnak, hogy így nem jó, úgy nem jó, stb. Nekem bevállt, BMW jóváhagyással rendelkezik, kimondottan alufedelek minimális hézagú tömítésére használják külön említi a gyári leírás a blokkfelek összeillesztését...)


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető arnee
Hozzászólások: 6


vw

« Hozzászólás #15472 Dátum: 2007 Május 02, 10:24:17 »

Sziasztok!
Arnold vagyok!
Olyan kerdesem volna hogy a kromofag meg tud romlani, vagy valami ilyesmi, mert a pinceben talaltam egy uveg kromofagot, de alig akart valamit is lehozni a festekbol. Arra gondoltam hogy megromlott, ez lehetseges? Egyebkent az alvazrol leszedhetem kromofaggal a cuccost, vagy nem?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15471 Dátum: 2007 Május 02, 09:34:01 »

Mérsz kompressziót. Megnézed, mennyire folyik belőle az olaj, mennyire lóg a főtengely. Ennél sokkal több szétszedés nélkül nem nagyon megy...

Sziasztok!

Rég jártam erre. Ennek fő oka hogy 2 hete megadta magát a kuplungszerkezetem, aztán mikor az jo lett eltörtek a gyűrűim:) vagy valami hasonlóan mókás dolog mert csak új gyertyával hajlandó beindulni járni 5 percet és iszonyatosan füstölni:) aztán akármit csinálok leáll és fortyog az olaj a motorban (a hűtése megy).
most ugy nez ki hogy a héten kapok egy 1.6os buszmotort ami állítólag jó de körültekintő leszek:)
kérdés: hogy tudom nagy valószínűséggel megállapítani hogy egy 1.6os motor menyire jó? nem tudom milyen erősnek kell lennie, a hangja meg a kiputól függ. nem?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15470 Dátum: 2007 Május 02, 07:47:24 »

Két kép tegnapról, egyiken az összehúzott blokk, a másikon a majdnem végeredmény (még rákerült a lendkerék).
nagyon kafa lett a moci  ,jó lett volna levideózni és lett volna magyar Beetle Crizis Cheesy

Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #15469 Dátum: 2007 Május 02, 07:41:11 »

Sziasztok!

Rég jártam erre. Ennek fő oka hogy 2 hete megadta magát a kuplungszerkezetem, aztán mikor az jo lett eltörtek a gyűrűim:) vagy valami hasonlóan mókás dolog mert csak új gyertyával hajlandó beindulni járni 5 percet és iszonyatosan füstölni:) aztán akármit csinálok leáll és fortyog az olaj a motorban (a hűtése megy).
most ugy nez ki hogy a héten kapok egy 1.6os buszmotort ami állítólag jó de körültekintő leszek:)
kérdés: hogy tudom nagy valószínűséggel megállapítani hogy egy 1.6os motor menyire jó? nem tudom milyen erősnek kell lennie, a hangja meg a kiputól függ. nem?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15468 Dátum: 2007 Május 01, 22:29:40 »

Hell!
 sima nitró festéket kentem a blokkfélre. összeszereléskor igen vékony réteg marad viszont nem oldja az olaj meg a benzin.
van ami benzin álló

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #15467 Dátum: 2007 Május 01, 22:28:03 »

Ide szilikonos bazisu tomitot allitolag nem szabad hasznalni, mert az nagy hezagot tesz ki.
En Permatex 3H-t hasznaltam. Eleg jonak tunik. Olyan barnas budos trutyi ami a gyari blokkokon is volt. Nagyon lassan kemenyedi ki (ha egyaltalan kikemenyedik)


Hell!
 sima nitró festéket kentem a blokkfélre. összeszereléskor igen vékony réteg marad viszont nem oldja az olaj meg a benzin.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #15466 Dátum: 2007 Május 01, 21:32:07 »

Ezeket csak akkor lehet cserélni, ha kint a motor? Hol tudok venni?

Szerintem a kivetelhez a valtot ki kell venni. Ahhoz a motort. Ha meg mar kinn van, erdemes atnezni.
En is majd ha kikapom a mocit, kicserelem a tomiteseket es a tavtartokat, meg a tankot is atnezem rendesen.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #15465 Dátum: 2007 Május 01, 21:31:09 »

üdvw!
pont a sógoroknál voltak olyan typ-ok, hogy 1.3-as a típus de 1.2-es mocival


(asszem így jobban eladható volt a költségek miatt)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #15464 Dátum: 2007 Május 01, 21:30:50 »

Üdvw meg tudnád mondani ,hogy a blokkfeleket milyen tipusú tömitővel húztátok össze .
Ide szilikonos bazisu tomitot allitolag nem szabad hasznalni, mert az nagy hezagot tesz ki.
En Permatex 3H-t hasznaltam. Eleg jonak tunik. Olyan barnas budos trutyi ami a gyari blokkokon is volt. Nagyon lassan kemenyedi ki (ha egyaltalan kikemenyedik)
« Utoljára szerkesztve: 2007 Május 01, 21:32:40 írta GeRGelu: »

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #15463 Dátum: 2007 Május 01, 21:27:16 »

hát az adatbázisról mesélhetnék én is...
forgalmiban átirás előtt: 1302
eredetvizsgán: 1302 1.6
okmányirodában: mi az az 1302 1.6? ebben a gépben csak olyan van: 1302.

s ez is került bele...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #15462 Dátum: 2007 Május 01, 21:10:31 »

Üdvw!
A D motorszám az ezerkettesé. Ilyen baleset mással is előfordult, mondjuk most a szigorított műszakiztatásnál lehet, hogy beszólnak érte...
Valszeg alvázcserés a masinád, de ettől még nagyon jó kis kocsi is lehet.
nekem is 1.3 van a forgalmiban és D-s motor. jó helyre kell vinni és nem szívóznak, amúgy meg basszák meg, hogy nem képesek rednes adatbázisból dolgozni...mikor futóművesnél voltam, kérdeztem, hogym inden bogit be tud állítani? azt mondta hetente frissül a gép adatbázisa és most nem akarok kamuzni, de kb 60 évre visszamenőleg minden autó benne van(nyilván a kispéldényszámos meg egyedi gépek nem  Cool)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #15461 Dátum: 2007 Május 01, 21:09:44 »

alv: 118832321, mot D365465
Motorszám is 68-as a könyv szerint.

Tóth Zoltán
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15460 Dátum: 2007 Május 01, 21:07:40 »

Üdv mindenkinek!

Új tag vagyok, két hónapja vettem egy Bogit. Nem tudom, hogy jó helyen próbálok-e érdeklődni, érdekelne, hogy a hátsó torziót hogyan lehet az eredeti helyzetébe visszaállítani, ugyanis az előző tulaj felemelte. Illetve honnan tudom meg, hogy mennyire eredeti, "gyári" az autóm. Mo-n második tulajdonosa vagyok, 1992-ben lett forgalomba helyezve, elötte sógoréknál használták. Papír szerint 1300-as, D-vel kezdődő motorszámmal, gyártási év 1971, de sikerült alvázsszámát bezonosítani, ami szerint az alváz 1968-as. Honnan tudom meg, hogy valójában milyen, és mikori lehet az autó?
Ebben kérném segítségeteket.

Köszönettel: Jankó
Üdvw!
A D motorszám az ezerkettesé. Ilyen baleset mással is előfordult, mondjuk most a szigorított műszakiztatásnál lehet, hogy beszólnak érte...
Valszeg alvázcserés a masinád, de ettől még nagyon jó kis kocsi is lehet.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető dch-733_janko
Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #15459 Dátum: 2007 Május 01, 21:02:31 »

alv: 118832321, mot D365465
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #15458 Dátum: 2007 Május 01, 21:01:56 »

Üdv mindenkinek!

Új tag vagyok, két hónapja vettem egy Bogit. Nem tudom, hogy jó helyen próbálok-e érdeklődni, érdekelne, hogy a hátsó torziót hogyan lehet az eredeti helyzetébe visszaállítani, ugyanis az előző tulaj felemelte. Illetve honnan tudom meg, hogy mennyire eredeti, "gyári" az autóm. Mo-n második tulajdonosa vagyok, 1992-ben lett forgalomba helyezve, elötte sógoréknál használták. Papír szerint 1300-as, D-vel kezdődő motorszámmal, gyártási év 1971, de sikerült alvázsszámát bezonosítani, ami szerint az alváz 1968-as. Honnan tudom meg, hogy valójában milyen, és mikori lehet az autó?
Ebben kérném segítségeteket.

Köszönettel: Jankó
üdv!

a torzióállítással a legjobb helyen jársz. valaki biztos megmondja hogyan kell. szerintem nincsen gyári állás bejelölve, de ha szerinted magasan van, persze engedd lejjebb. korábban valaki írta is hogy egy ricni állítás kb hány centivel állít.
hogy a kocsi mennyire eredeti, abban fotók segíthetnek Smiley
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15457 Dátum: 2007 Május 01, 20:59:01 »

Beírod ide a számokat.

Üdv mindenkinek!

Új tag vagyok, két hónapja vettem egy Bogit. Nem tudom, hogy jó helyen próbálok-e érdeklődni, érdekelne, hogy a hátsó torziót hogyan lehet az eredeti helyzetébe visszaállítani, ugyanis az előző tulaj felemelte. Illetve honnan tudom meg, hogy mennyire eredeti, "gyári" az autóm. Mo-n második tulajdonosa vagyok, 1992-ben lett forgalomba helyezve, elötte sógoréknál használták. Papír szerint 1300-as, D-vel kezdődő motorszámmal, gyártási év 1971, de sikerült alvázsszámát bezonosítani, ami szerint az alváz 1968-as. Honnan tudom meg, hogy valójában milyen, és mikori lehet az autó?
Ebben kérném segítségeteket.

Köszönettel: Jankó
Nem elérhető dch-733_janko
Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #15456 Dátum: 2007 Május 01, 20:57:32 »

Üdv mindenkinek!

Új tag vagyok, két hónapja vettem egy Bogit. Nem tudom, hogy jó helyen próbálok-e érdeklődni, érdekelne, hogy a hátsó torziót hogyan lehet az eredeti helyzetébe visszaállítani, ugyanis az előző tulaj felemelte. Illetve honnan tudom meg, hogy mennyire eredeti, "gyári" az autóm. Mo-n második tulajdonosa vagyok, 1992-ben lett forgalomba helyezve, elötte sógoréknál használták. Papír szerint 1300-as, D-vel kezdődő motorszámmal, gyártási év 1971, de sikerült alvázsszámát bezonosítani, ami szerint az alváz 1968-as. Honnan tudom meg, hogy valójában milyen, és mikori lehet az autó?
Ebben kérném segítségeteket.

Köszönettel: Jankó
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15455 Dátum: 2007 Május 01, 20:46:50 »

kérdés vizesboxer vezérmütengely hány fokos???????

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15454 Dátum: 2007 Május 01, 20:35:33 »

Ezeket csak akkor lehet cserélni, ha kint a motor? Hol tudok venni?

A valto rudja egy csoben megy elore. Ebben vannak olyan kis altalam csak "szoknyasnak" nevezheto kis muanyag korkoros tavrartok. Ezeket, ha a szoknyai le lennenek torve erdemes lecserelni, meg a valto elso reszen levo kis gumitomitest is ahol a ruddal csatlakozik.
Ujonnan nem tudom kaphato-e, de szerintem igen.
Nezz itt Ratwellnel utana: http://www.ratwell.com/technical/091Transmission.html
(latni az alkatreszeket is)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #15453 Dátum: 2007 Május 01, 20:25:44 »

Ha bowden kezd szakadni - azaz nyúlt - , akkor nő a kuplungpedálnál a holtjáték, és nem emel ki rendesen.

Inkább nem mondok semmit... Undecided
igen, ezt tudom, viszont itt kiemel rendesen és ugyanúgy fog, valamint egy kattanás után jelenkezett a dolog. sztem a váltón lévő spirálrugó törhetett el, de nem esküdnék meg rá, mivel kiemel rendesen és ugyanott fog, mint eddig

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15452 Dátum: 2007 Május 01, 19:12:04 »

hazafelé jövet egy váltásnál valami kattant egyet és azóta a kuplung felső állása és a fogási pont között sokkal könnyebben jár. amúgy ugyanúgy és ugyanott fog. ez mitől lehet? bowden fog szakadni? vagy a kuplungszerkezet kezd szétesni?
Ha bowden kezd szakadni - azaz nyúlt - , akkor nő a kuplungpedálnál a holtjáték, és nem emel ki rendesen.

Inkább nem mondok semmit... Undecided

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 1624 1625 1626 1627 1628 [1629] 1630 1631 1632 1633 1634 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.