www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 16:21:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1624 1625 1626 1627 1628 [1629] 1630 1631 1632 1633 1634 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13149748 alkalommal)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #15475 Dátum: 2007 Május 02, 10:53:42 »

csavar lukak betöméséhez mit használjak? gitt?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
RNIE
« Hozzászólás #15474 Dátum: 2007 Május 02, 10:48:52 »

anaerob paszta.

 BMW jóváhagyással rendelkezik


de mivel anaerob,Subertnorbi jóváhagyással nem rendelkezik Roll Eyes

Nekem gyári GM pasztám van,az jó valamire szelepfedélen kívül?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15473 Dátum: 2007 Május 02, 10:46:55 »

Üdvw meg tudnád mondani ,hogy a blokkfeleket milyen tipusú tömitővel húztátok össze .

Loctite 518 anaerob paszta.

(most majd 20-an írnak, hogy így nem jó, úgy nem jó, stb. Nekem bevállt, BMW jóváhagyással rendelkezik, kimondottan alufedelek minimális hézagú tömítésére használják külön említi a gyári leírás a blokkfelek összeillesztését...)


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető arnee
Hozzászólások: 6


vw

« Hozzászólás #15472 Dátum: 2007 Május 02, 10:24:17 »

Sziasztok!
Arnold vagyok!
Olyan kerdesem volna hogy a kromofag meg tud romlani, vagy valami ilyesmi, mert a pinceben talaltam egy uveg kromofagot, de alig akart valamit is lehozni a festekbol. Arra gondoltam hogy megromlott, ez lehetseges? Egyebkent az alvazrol leszedhetem kromofaggal a cuccost, vagy nem?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15471 Dátum: 2007 Május 02, 09:34:01 »

Mérsz kompressziót. Megnézed, mennyire folyik belőle az olaj, mennyire lóg a főtengely. Ennél sokkal több szétszedés nélkül nem nagyon megy...

Sziasztok!

Rég jártam erre. Ennek fő oka hogy 2 hete megadta magát a kuplungszerkezetem, aztán mikor az jo lett eltörtek a gyűrűim:) vagy valami hasonlóan mókás dolog mert csak új gyertyával hajlandó beindulni járni 5 percet és iszonyatosan füstölni:) aztán akármit csinálok leáll és fortyog az olaj a motorban (a hűtése megy).
most ugy nez ki hogy a héten kapok egy 1.6os buszmotort ami állítólag jó de körültekintő leszek:)
kérdés: hogy tudom nagy valószínűséggel megállapítani hogy egy 1.6os motor menyire jó? nem tudom milyen erősnek kell lennie, a hangja meg a kiputól függ. nem?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15470 Dátum: 2007 Május 02, 07:47:24 »

Két kép tegnapról, egyiken az összehúzott blokk, a másikon a majdnem végeredmény (még rákerült a lendkerék).
nagyon kafa lett a moci  ,jó lett volna levideózni és lett volna magyar Beetle Crizis Cheesy

Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #15469 Dátum: 2007 Május 02, 07:41:11 »

Sziasztok!

Rég jártam erre. Ennek fő oka hogy 2 hete megadta magát a kuplungszerkezetem, aztán mikor az jo lett eltörtek a gyűrűim:) vagy valami hasonlóan mókás dolog mert csak új gyertyával hajlandó beindulni járni 5 percet és iszonyatosan füstölni:) aztán akármit csinálok leáll és fortyog az olaj a motorban (a hűtése megy).
most ugy nez ki hogy a héten kapok egy 1.6os buszmotort ami állítólag jó de körültekintő leszek:)
kérdés: hogy tudom nagy valószínűséggel megállapítani hogy egy 1.6os motor menyire jó? nem tudom milyen erősnek kell lennie, a hangja meg a kiputól függ. nem?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15468 Dátum: 2007 Május 01, 22:29:40 »

Hell!
 sima nitró festéket kentem a blokkfélre. összeszereléskor igen vékony réteg marad viszont nem oldja az olaj meg a benzin.
van ami benzin álló

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #15467 Dátum: 2007 Május 01, 22:28:03 »

Ide szilikonos bazisu tomitot allitolag nem szabad hasznalni, mert az nagy hezagot tesz ki.
En Permatex 3H-t hasznaltam. Eleg jonak tunik. Olyan barnas budos trutyi ami a gyari blokkokon is volt. Nagyon lassan kemenyedi ki (ha egyaltalan kikemenyedik)


Hell!
 sima nitró festéket kentem a blokkfélre. összeszereléskor igen vékony réteg marad viszont nem oldja az olaj meg a benzin.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #15466 Dátum: 2007 Május 01, 21:32:07 »

Ezeket csak akkor lehet cserélni, ha kint a motor? Hol tudok venni?

Szerintem a kivetelhez a valtot ki kell venni. Ahhoz a motort. Ha meg mar kinn van, erdemes atnezni.
En is majd ha kikapom a mocit, kicserelem a tomiteseket es a tavtartokat, meg a tankot is atnezem rendesen.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #15465 Dátum: 2007 Május 01, 21:31:09 »

üdvw!
pont a sógoroknál voltak olyan typ-ok, hogy 1.3-as a típus de 1.2-es mocival


(asszem így jobban eladható volt a költségek miatt)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #15464 Dátum: 2007 Május 01, 21:30:50 »

Üdvw meg tudnád mondani ,hogy a blokkfeleket milyen tipusú tömitővel húztátok össze .
Ide szilikonos bazisu tomitot allitolag nem szabad hasznalni, mert az nagy hezagot tesz ki.
En Permatex 3H-t hasznaltam. Eleg jonak tunik. Olyan barnas budos trutyi ami a gyari blokkokon is volt. Nagyon lassan kemenyedi ki (ha egyaltalan kikemenyedik)
« Utoljára szerkesztve: 2007 Május 01, 21:32:40 írta GeRGelu: »

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #15463 Dátum: 2007 Május 01, 21:27:16 »

hát az adatbázisról mesélhetnék én is...
forgalmiban átirás előtt: 1302
eredetvizsgán: 1302 1.6
okmányirodában: mi az az 1302 1.6? ebben a gépben csak olyan van: 1302.

s ez is került bele...
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15462 Dátum: 2007 Május 01, 21:10:31 »

Üdvw!
A D motorszám az ezerkettesé. Ilyen baleset mással is előfordult, mondjuk most a szigorított műszakiztatásnál lehet, hogy beszólnak érte...
Valszeg alvázcserés a masinád, de ettől még nagyon jó kis kocsi is lehet.
nekem is 1.3 van a forgalmiban és D-s motor. jó helyre kell vinni és nem szívóznak, amúgy meg basszák meg, hogy nem képesek rednes adatbázisból dolgozni...mikor futóművesnél voltam, kérdeztem, hogym inden bogit be tud állítani? azt mondta hetente frissül a gép adatbázisa és most nem akarok kamuzni, de kb 60 évre visszamenőleg minden autó benne van(nyilván a kispéldényszámos meg egyedi gépek nem  Cool)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #15461 Dátum: 2007 Május 01, 21:09:44 »

alv: 118832321, mot D365465
Motorszám is 68-as a könyv szerint.

Tóth Zoltán
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15460 Dátum: 2007 Május 01, 21:07:40 »

Üdv mindenkinek!

Új tag vagyok, két hónapja vettem egy Bogit. Nem tudom, hogy jó helyen próbálok-e érdeklődni, érdekelne, hogy a hátsó torziót hogyan lehet az eredeti helyzetébe visszaállítani, ugyanis az előző tulaj felemelte. Illetve honnan tudom meg, hogy mennyire eredeti, "gyári" az autóm. Mo-n második tulajdonosa vagyok, 1992-ben lett forgalomba helyezve, elötte sógoréknál használták. Papír szerint 1300-as, D-vel kezdődő motorszámmal, gyártási év 1971, de sikerült alvázsszámát bezonosítani, ami szerint az alváz 1968-as. Honnan tudom meg, hogy valójában milyen, és mikori lehet az autó?
Ebben kérném segítségeteket.

Köszönettel: Jankó
Üdvw!
A D motorszám az ezerkettesé. Ilyen baleset mással is előfordult, mondjuk most a szigorított műszakiztatásnál lehet, hogy beszólnak érte...
Valszeg alvázcserés a masinád, de ettől még nagyon jó kis kocsi is lehet.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető dch-733_janko
Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #15459 Dátum: 2007 Május 01, 21:02:31 »

alv: 118832321, mot D365465
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #15458 Dátum: 2007 Május 01, 21:01:56 »

Üdv mindenkinek!

Új tag vagyok, két hónapja vettem egy Bogit. Nem tudom, hogy jó helyen próbálok-e érdeklődni, érdekelne, hogy a hátsó torziót hogyan lehet az eredeti helyzetébe visszaállítani, ugyanis az előző tulaj felemelte. Illetve honnan tudom meg, hogy mennyire eredeti, "gyári" az autóm. Mo-n második tulajdonosa vagyok, 1992-ben lett forgalomba helyezve, elötte sógoréknál használták. Papír szerint 1300-as, D-vel kezdődő motorszámmal, gyártási év 1971, de sikerült alvázsszámát bezonosítani, ami szerint az alváz 1968-as. Honnan tudom meg, hogy valójában milyen, és mikori lehet az autó?
Ebben kérném segítségeteket.

Köszönettel: Jankó
üdv!

a torzióállítással a legjobb helyen jársz. valaki biztos megmondja hogyan kell. szerintem nincsen gyári állás bejelölve, de ha szerinted magasan van, persze engedd lejjebb. korábban valaki írta is hogy egy ricni állítás kb hány centivel állít.
hogy a kocsi mennyire eredeti, abban fotók segíthetnek Smiley
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15457 Dátum: 2007 Május 01, 20:59:01 »

Beírod ide a számokat.

Üdv mindenkinek!

Új tag vagyok, két hónapja vettem egy Bogit. Nem tudom, hogy jó helyen próbálok-e érdeklődni, érdekelne, hogy a hátsó torziót hogyan lehet az eredeti helyzetébe visszaállítani, ugyanis az előző tulaj felemelte. Illetve honnan tudom meg, hogy mennyire eredeti, "gyári" az autóm. Mo-n második tulajdonosa vagyok, 1992-ben lett forgalomba helyezve, elötte sógoréknál használták. Papír szerint 1300-as, D-vel kezdődő motorszámmal, gyártási év 1971, de sikerült alvázsszámát bezonosítani, ami szerint az alváz 1968-as. Honnan tudom meg, hogy valójában milyen, és mikori lehet az autó?
Ebben kérném segítségeteket.

Köszönettel: Jankó
Nem elérhető dch-733_janko
Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #15456 Dátum: 2007 Május 01, 20:57:32 »

Üdv mindenkinek!

Új tag vagyok, két hónapja vettem egy Bogit. Nem tudom, hogy jó helyen próbálok-e érdeklődni, érdekelne, hogy a hátsó torziót hogyan lehet az eredeti helyzetébe visszaállítani, ugyanis az előző tulaj felemelte. Illetve honnan tudom meg, hogy mennyire eredeti, "gyári" az autóm. Mo-n második tulajdonosa vagyok, 1992-ben lett forgalomba helyezve, elötte sógoréknál használták. Papír szerint 1300-as, D-vel kezdődő motorszámmal, gyártási év 1971, de sikerült alvázsszámát bezonosítani, ami szerint az alváz 1968-as. Honnan tudom meg, hogy valójában milyen, és mikori lehet az autó?
Ebben kérném segítségeteket.

Köszönettel: Jankó
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15455 Dátum: 2007 Május 01, 20:46:50 »

kérdés vizesboxer vezérmütengely hány fokos???????

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15454 Dátum: 2007 Május 01, 20:35:33 »

Ezeket csak akkor lehet cserélni, ha kint a motor? Hol tudok venni?

A valto rudja egy csoben megy elore. Ebben vannak olyan kis altalam csak "szoknyasnak" nevezheto kis muanyag korkoros tavrartok. Ezeket, ha a szoknyai le lennenek torve erdemes lecserelni, meg a valto elso reszen levo kis gumitomitest is ahol a ruddal csatlakozik.
Ujonnan nem tudom kaphato-e, de szerintem igen.
Nezz itt Ratwellnel utana: http://www.ratwell.com/technical/091Transmission.html
(latni az alkatreszeket is)
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15453 Dátum: 2007 Május 01, 20:25:44 »

Ha bowden kezd szakadni - azaz nyúlt - , akkor nő a kuplungpedálnál a holtjáték, és nem emel ki rendesen.

Inkább nem mondok semmit... Undecided
igen, ezt tudom, viszont itt kiemel rendesen és ugyanúgy fog, valamint egy kattanás után jelenkezett a dolog. sztem a váltón lévő spirálrugó törhetett el, de nem esküdnék meg rá, mivel kiemel rendesen és ugyanott fog, mint eddig

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15452 Dátum: 2007 Május 01, 19:12:04 »

hazafelé jövet egy váltásnál valami kattant egyet és azóta a kuplung felső állása és a fogási pont között sokkal könnyebben jár. amúgy ugyanúgy és ugyanott fog. ez mitől lehet? bowden fog szakadni? vagy a kuplungszerkezet kezd szétesni?
Ha bowden kezd szakadni - azaz nyúlt - , akkor nő a kuplungpedálnál a holtjáték, és nem emel ki rendesen.

Inkább nem mondok semmit... Undecided

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető zolimester
Hozzászólások: 14


VW1302 1.6 feat. L-Jetronic

« Hozzászólás #15451 Dátum: 2007 Május 01, 19:09:19 »

Két kép tegnapról, egyiken az összehúzott blokk, a másikon a majdnem végeredmény (még rákerült a lendkerék).
Üdvw meg tudnád mondani ,hogy a blokkfeleket milyen tipusú tömitővel húztátok össze .
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #15450 Dátum: 2007 Május 01, 10:11:29 »

Erről tudnál kicsit többet mesélni? Hol vannak ezek a bizbaszok? lehet ilyet venni, vagy csak álmodozás tárgya?
Köszi!
A valto rudja egy csoben megy elore. Ebben vannak olyan kis altalam csak "szoknyasnak" nevezheto kis muanyag korkoros tavrartok. Ezeket, ha a szoknyai le lennenek torve erdemes lecserelni, meg a valto elso reszen levo kis gumitomitest is ahol a ruddal csatlakozik.
Ujonnan nem tudom kaphato-e, de szerintem igen.
Nezz itt Ratwellnel utana: http://www.ratwell.com/technical/091Transmission.html
(latni az alkatreszeket is)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15449 Dátum: 2007 Május 01, 08:34:37 »

Erről tudnál kicsit többet mesélni? Hol vannak ezek a bizbaszok? lehet ilyet venni, vagy csak álmodozás tárgya?
Köszi!
ha végig követet rudazatot kaszni találkozásásnál vannak de valm 20as aszet

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15448 Dátum: 2007 Május 01, 07:30:57 »

Két kép tegnapról, egyiken az összehúzott blokk, a másikon a majdnem végeredmény (még rákerült a lendkerék).

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15447 Dátum: 2007 Május 01, 06:10:33 »

Esetleg kivennem a valtot is, meg a valtorudat, es megneznem a muanyag perselyeket is a valtorud csoveben amik vannak (szoknyas micsodak). Kulonben folytatodhat a lekvarkeveres valtaskor:-)

Erről tudnál kicsit többet mesélni? Hol vannak ezek a bizbaszok? lehet ilyet venni, vagy csak álmodozás tárgya?
Köszi!
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #15446 Dátum: 2007 április 30, 22:48:53 »

....
amit utálok empi taiwan szelep fedél már most szivárog gagyi rugója van! Undecided
....

Ezzel sajnos nem vagy egyedül... Sad

'81 Hecho en México
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #15445 Dátum: 2007 április 30, 22:17:37 »

hello

ki akarnám venni a buszbol a tankot...
jolgyanítom,hogy akkor ki kell venni az egész motort???vagy lehet máshogy??
és ha kivettem,a motort,akkor hogyan tovább??egyértelmüen fog láccani????vagy ha nem akkor hogykell?vagy  mire kéne odafigyelni??
köszi!!

szerintem typ1-es motorna al motort is ki kell venni, typ4-esnel esetleg karbik levetele utan felul is kipreselheto. Hatul van egy fedel, ami korbe van lecsavarozva, amit ha leveszel elotarul a motor.
Amit kivetelnel megneznek: uzemanyagszint jelado allapota, csereje (jo allapotura en is vevo lennek, a karos tipusura), sarokban levo kanyar bevezeto gumicso allapota, gyakran repedezett, nem igazan kaphato. A szellozo kis csorendszer gumicsatlakozoinak a csereje esetleg. Tank belso atnezese, pucolasa.
Esetleg kivennem a valtot is, meg a valtorudat, es megneznem a muanyag perselyeket is a valtorud csoveben amik vannak (szoknyas micsodak). Kulonben folytatodhat a lekvarkeveres valtaskor:-)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15444 Dátum: 2007 április 30, 22:15:37 »

hello

ki akarnám venni a buszbol a tankot...
jolgyanítom,hogy akkor ki kell venni az egész motort???vagy lehet máshogy??
és ha kivettem,a motort,akkor hogyan tovább??egyértelmüen fog láccani????vagy ha nem akkor hogykell?vagy  mire kéne odafigyelni??
köszi!!
jól
2kábelre leadó
2pánt ami tuti leszakad:) ez tartja a tankot

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #15443 Dátum: 2007 április 30, 21:56:55 »

hello

ki akarnám venni a buszbol a tankot...
jolgyanítom,hogy akkor ki kell venni az egész motort???vagy lehet máshogy??
és ha kivettem,a motort,akkor hogyan tovább??egyértelmüen fog láccani????vagy ha nem akkor hogykell?vagy  mire kéne odafigyelni??
köszi!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15442 Dátum: 2007 április 30, 19:24:12 »

még karter szelöztetöt kell véglegesiteni
-de nagyon tetszik nagyon megy Grin
alpjáraton csendesebb mint egy gyári motor de ha megy akkor van szivó hang rendesen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15441 Dátum: 2007 április 30, 19:18:47 »

Láttam Vác felé tesztelted! Cheesy
ugy van!!!lebuktam Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #15440 Dátum: 2007 április 30, 17:51:07 »

na ma mentem hosszabb utat 2karbival és kb 100km és nagyon jol meg vagyok elégedve
-halk
-jol megy
-hidegen melegen jól indul
-jol fogyaszt
-szép lapjárat nincs kihagyás semmi

-motor nagyon szép csendes,nem melegszik nem csörög egyenletes,

amit utálok empi taiwan szelep fedél már most szivárog gagyi rugója van! Undecided
járatom továb szorgosan Grin

Láttam Vác felé tesztelted! Cheesy

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #15439 Dátum: 2007 április 30, 17:31:37 »

Várjuk a Mestert...

ebből lesz a csodabogár Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15438 Dátum: 2007 április 30, 17:23:10 »

Blokk egyben, rövidek a tolórudak. keresek CJ-s tolórudakat, nyócat.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15437 Dátum: 2007 április 30, 17:04:11 »

na ma mentem hosszabb utat 2karbival és kb 100km és nagyon jol meg vagyok elégedve
-halk
-jol megy
-hidegen melegen jól indul
-jol fogyaszt
-szép lapjárat nincs kihagyás semmi

-motor nagyon szép csendes,nem melegszik nem csörög egyenletes,

amit utálok empi taiwan szelep fedél már most szivárog gagyi rugója van! Undecided
járatom továb szorgosan Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15436 Dátum: 2007 április 30, 15:01:24 »

Na szétSZMBztem a féket...
megtisztítottam, szépen megzsíroztam a csapágyakat. betétek vastagsága több mint 3,5 mm.
Beállítottam a féket, elindultam dolgozni...
Eddig 10 perc után fékezésnél elkezdett nyikorogni, mostmár csak 20 perc után kezdi el!  Grin
venni kéne új fékbetétet?
monnyuk nem csiszováltam meg a felületet.
Oldalak: 1 ... 1624 1625 1626 1627 1628 [1629] 1630 1631 1632 1633 1634 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.181 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.