www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 21:18:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921351 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1626 1627 1628 1629 1630 [1631] 1632 1633 1634 1635 1636 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14729513 alkalommal)
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15411 Dátum: 2007 április 28, 10:58:11 »

A fékolaj tartályban milyen szinten kell lennie az olajnak?  Huh
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #15410 Dátum: 2007 április 28, 10:29:01 »

OK rendben!!
Milyet érdemes venni?
Valami tipust tudsz mondani?
Köszi!!

80W-90

oszt kész.
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #15409 Dátum: 2007 április 28, 10:23:22 »

OK rendben!!
Milyet érdemes venni?
Valami tipust tudsz mondani?
Köszi!!
úgy tűnik, mintha valami híg olaj lenne benne.
lehet, hogy automata váltóhoz valót rakott bele valaki?
cseréjjed ki! most! :-))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15408 Dátum: 2007 április 28, 10:11:16 »

Üdvw!
Valakinek van ötlete, hogy mi lehet a baj a buszom váltojával?!Ha bemelegszik kb 30 -40 km után, elég nehéz rakni a sebeket, az 1-est meg csak ha 2-esböl rakom vissza hajlando reccsenés nélkül bevenni.
Olajcsere segitene, vagy szinkron gyürü? Nem vészes, de nem akarom, hogy jobban szétmenjen!
Elöre is kösz!!

úgy tűnik, mintha valami híg olaj lenne benne.
lehet, hogy automata váltóhoz valót rakott bele valaki?
cseréjjed ki! most! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #15407 Dátum: 2007 április 28, 10:03:20 »

Üdvw!
Valakinek van ötlete, hogy mi lehet a baj a buszom váltojával?!Ha bemelegszik kb 30 -40 km után, elég nehéz rakni a sebeket, az 1-est meg csak ha 2-esböl rakom vissza hajlando reccsenés nélkül bevenni.
Olajcsere segitene, vagy szinkron gyürü? Nem vészes, de nem akarom, hogy jobban szétmenjen!
Elöre is kösz!!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #15406 Dátum: 2007 április 28, 08:01:51 »

Én meg szétSZMB-éztem a fékeket a Bogin, végülis nem is rosszak, rosszabra gondoltam.
Mondhatni tiszta új a fékpofák vastagsága, csak annyi a bibi, hogy hátul  2 pofán szét van repedve a ferrodol. Szépen, egyenletesen van kopva, nem pereg, nem akar leesni, csak egyszerűen el van repedve rajta.....egyelőre hagytam így, ha eddig jó volt. Ja és szegecselt fékpofák...haver szerint elér régiek lehetnek, vagy az öreg szegecselte magának, én ezt tartom valószínűbbnek, mert különben már elkoptak volna.

Ja és légtelenítő csavarkákat lehet kapni külön? Mert a 4-ből 3-at franciakluccsal kellett kioperálni, úgy szét van szopósodva rajta a hatszög  Shocked

Meg úgy alapvetően az első légtelenítőcsavarokhoz mégis milyen kulccsal lehet hozzáférni?? Mert a csillagkulcs nem fér oda....a sima villás meg idő előtt elkeni megintcsak a kis csavarokat....

Lehet kapni speckó kulcsot, úgy néz ki mint egy csillagkulcs csak van rajta egy bemetszés hogy ré lehesen húzni a fékcsőre.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #15405 Dátum: 2007 április 28, 01:16:02 »

Esetleg hátul a váltón a kuplunkkiemelő karnak a visszahúzó rúgója tört el ?
még nem néztem, remélem ilyesmi lehet, bár beáll felső állásba a pedál. holnap alámászok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #15404 Dátum: 2007 április 28, 01:15:11 »

Én meg szétSZMB-éztem a fékeket a Bogin, végülis nem is rosszak, rosszabra gondoltam.
Mondhatni tiszta új a fékpofák vastagsága, csak annyi a bibi, hogy hátul  2 pofán szét van repedve a ferrodol. Szépen, egyenletesen van kopva, nem pereg, nem akar leesni, csak egyszerűen el van repedve rajta.....egyelőre hagytam így, ha eddig jó volt. Ja és szegecselt fékpofák...haver szerint elér régiek lehetnek, vagy az öreg szegecselte magának, én ezt tartom valószínűbbnek, mert különben már elkoptak volna.

Ja és légtelenítő csavarkákat lehet kapni külön? Mert a 4-ből 3-at franciakluccsal kellett kioperálni, úgy szét van szopósodva rajta a hatszög  Shocked

Meg úgy alapvetően az első légtelenítőcsavarokhoz mégis milyen kulccsal lehet hozzáférni?? Mert a csillagkulcs nem fér oda....a sima villás meg idő előtt elkeni megintcsak a kis csavarokat....
nekem új pofák is szegecseltek voltak és egy nagyobb darab letört az egyik betétből.no comment

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #15403 Dátum: 2007 április 28, 00:36:58 »

Én meg szétSZMB-éztem a fékeket a Bogin, végülis nem is rosszak, rosszabra gondoltam.
Mondhatni tiszta új a fékpofák vastagsága, csak annyi a bibi, hogy hátul  2 pofán szét van repedve a ferrodol. Szépen, egyenletesen van kopva, nem pereg, nem akar leesni, csak egyszerűen el van repedve rajta.....egyelőre hagytam így, ha eddig jó volt. Ja és szegecselt fékpofák...haver szerint elér régiek lehetnek, vagy az öreg szegecselte magának, én ezt tartom valószínűbbnek, mert különben már elkoptak volna.

Ja és légtelenítő csavarkákat lehet kapni külön? Mert a 4-ből 3-at franciakluccsal kellett kioperálni, úgy szét van szopósodva rajta a hatszög  Shocked

Meg úgy alapvetően az első légtelenítőcsavarokhoz mégis milyen kulccsal lehet hozzáférni?? Mert a csillagkulcs nem fér oda....a sima villás meg idő előtt elkeni megintcsak a kis csavarokat....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #15402 Dátum: 2007 április 28, 00:23:35 »

hazafelé jövet egy váltásnál valami kattant egyet és azóta a kuplung felső állása és a fogási pont között sokkal könnyebben jár. amúgy ugyanúgy és ugyanott fog. ez mitől lehet? bowden fog szakadni? vagy a kuplungszerkezet kezd szétesni?

Esetleg hátul a váltón a kuplunkkiemelő karnak a visszahúzó rúgója tört el ?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #15401 Dátum: 2007 április 27, 23:21:13 »

hazafelé jövet egy váltásnál valami kattant egyet és azóta a kuplung felső állása és a fogási pont között sokkal könnyebben jár. amúgy ugyanúgy és ugyanott fog. ez mitől lehet? bowden fog szakadni? vagy a kuplungszerkezet kezd szétesni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15400 Dátum: 2007 április 27, 20:51:37 »

kizárólag belűlről Roll Eyes
ofkorsz...  Evil
RNIE
« Hozzászólás #15399 Dátum: 2007 április 27, 20:49:36 »

Akkopr ha 10W40nel bekenem a fékdobot akkor jó lesz?  Grin Grin
kizárólag belűlről Roll Eyes
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15398 Dátum: 2007 április 27, 20:48:11 »

féktárcsaolajon kívül semmi
Akkopr ha 10W40nel bekenem a fékdobot akkor jó lesz?  Grin Grin
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15397 Dátum: 2007 április 27, 20:39:53 »

tartottam fékpróbát:
satuzásnál csak az elsők húztak csíkot. Ez tudtommal így kell lennie.
a nyikorgás csak a fékek bemelegedése után van, azaz 4-5 kanyar ill. megállás után.
holnap szerelés.
Kell valami spéci szerszám?
Nem elérhető arnee
Hozzászólások: 6


vw

« Hozzászólás #15396 Dátum: 2007 április 27, 19:28:52 »

Én most ugy állok hogy a kaszni le van szedve az alvázról és szerintem egy két helyen muszáj lesz lakatolni, de nagyon nem rohadt az alváz, vagy legalábbis eddig nem vettem észre, de a padlólemez volt cserélve ugyhogy ahhoz nem kell nyulnom csak lefestenem. Szóval csiszolás után először rozsdaátalakító festék, majd rozsdagátló alapozó és végűl fekete matt festés?
1303LS
« Hozzászólás #15395 Dátum: 2007 április 27, 19:05:01 »

Köszi a jótanácsot, bár nem tudom mit jelent az SZVSZ!
Egyébként most az alvázat és a futóművet szeretném lekenni! Vagy inkább fujjam?
SZVSZ SZerény Véleményem SZerint.  Grin

Ha van rá módod inkább fujkálj úgy jobban bemegy az anyag a likakba, résekbe.
A nagy csúnya rohadások nem igazán a sima lemezfelületek közepétől szoktak indulni.

Egyébként most lakatolva is lesz vagy nem kell?
Nem elérhető arnee
Hozzászólások: 6


vw

« Hozzászólás #15394 Dátum: 2007 április 27, 18:59:50 »

Alapozásra inkább cinkkromátos alapozót használj, ha lesz rajta fedőfesték is. Olcsóbb is, jobb is. Ha nem feded semmivel, akkor jó a Hammerite, de szerintem inkább alapozó és fedőfestés. SZVSZ.

Köszi a jótanácsot, bár nem tudom mit jelent az SZVSZ!
Szia.
Szerintem az alvázad kezelésénél hanyagold a tuinvan szerű anyagokat.
Leírom én, hogy csinéltam.:
Flexxes drótkorongozás, csiszolás, rozsdaátalakítós festés, rozsdagátló alapozó, fedőfestés.
Rozsdaátalakítófesték: supralux konvert, van drágább más gyártótól is de állítólag gyakorlatilag ugyanaz.
Alapozó: tiszakorr vagy korallkid, az egyik gyorsan szárad a másik 24órás. A gyorsan száradóhoz H300-as higító kell amit nem mindenhol árulnak és rámondják, hogy jó hozzá a H100 is, de nem jó. Alapozót is találsz más terméket is ha keresel biztos.
Fedőfesték: amilyet akarsz, attól függ hova lesz. Lehet rücsi stb stb is.
Egyébként most az alvázat és a futóművet szeretném lekenni! Vagy inkább fujjam?
1303LS
« Hozzászólás #15393 Dátum: 2007 április 27, 18:53:47 »

Sziasztok. Arnold vagyok. Annyit szeretnék kérdezni hogy szerintetek a Hammerite festék márka jó márka e az alapozáshoz?
És hogy melyik a legjobb hőálló festék?

Szia.
Szerintem az alvázad kezelésénél hanyagold a tuinvan szerű anyagokat.
Leírom én, hogy csinéltam.:
Flexxes drótkorongozás, csiszolás, rozsdaátalakítós festés, rozsdagátló alapozó, fedőfestés.
Rozsdaátalakítófesték: supralux konvert, van drágább más gyártótól is de állítólag gyakorlatilag ugyanaz. 
Alapozó: tiszakorr vagy korallkid, az egyik gyorsan szárad a másik 24órás. A gyorsan száradóhoz H300-as higító kell amit nem mindenhol árulnak és rámondják, hogy jó hozzá a H100 is, de nem jó. Alapozót is találsz más terméket is ha keresel biztos.
Fedőfesték: amilyet akarsz, attól függ hova lesz. Lehet rücsi stb stb is.
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #15392 Dátum: 2007 április 27, 18:47:47 »

Sziasztok. Arnold vagyok. Annyit szeretnék kérdezni hogy szerintetek a Hammerite festék márka jó márka e az alapozáshoz?
És hogy melyik a legjobb hőálló festék?
Alapozásra inkább cinkkromátos alapozót használj, ha lesz rajta fedőfesték is. Olcsóbb is, jobb is. Ha nem feded semmivel, akkor jó a  Hammerite, de szerintem inkább alapozó és fedőfestés. SZVSZ.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető arnee
Hozzászólások: 6


vw

« Hozzászólás #15391 Dátum: 2007 április 27, 18:35:45 »

Sziasztok. Arnold vagyok. Annyit szeretnék kérdezni hogy szerintetek a Hammerite festék márka jó márka e az alapozáshoz?
És hogy melyik a legjobb hőálló festék?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15390 Dátum: 2007 április 27, 17:33:41 »

köszi
 ezen nincs hátsótengelyről semmi, ezek szerint azt nem kell zsírozni
reméljük...  Grin
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #15389 Dátum: 2007 április 27, 17:29:30 »

köszi
 ezen nincs hátsótengelyről semmi, ezek szerint azt nem kell zsírozni

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15388 Dátum: 2007 április 27, 17:25:50 »

üdvw!
egy kis SZMB-s kérdés
a hátsó futóművet lehet valahol zsírozni, ha igen hol és milyen időközönként kellene
megejteni egy karban tartást?
az elsőt évente egyszer-kétszer szoktam zsírozni, attól függ, hogy menyit egyek, de a hátsót még nem
zsíroztam soha mióta nálam van

köszi

http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/karbant.htm
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #15387 Dátum: 2007 április 27, 17:22:10 »

üdvw!
egy kis SZMB-s kérdés
a hátsó futóművet lehet valahol zsírozni, ha igen hol és milyen időközönként kellene
megejteni egy karban tartást?
az elsőt évente egyszer-kétszer szoktam zsírozni, attól függ, hogy menyit egyek, de a hátsót még nem
zsíroztam soha mióta nálam van

köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15386 Dátum: 2007 április 27, 17:16:15 »

talán nem annyira vészes a helyzet?! mindent meg lehet javítani. láttad már a képtáramban az ovál alakulását? abban is volt egy hajszálnyi gyűrődés az A oszlopban (meg a B-ben is:)  Grin
Ez az Ikreké volt, nem? valami totoja ment bele, ugye? Cry
Nem elérhető arnee
Hozzászólások: 6


vw

« Hozzászólás #15385 Dátum: 2007 április 27, 15:14:53 »

Köszi, máris nézem!
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #15384 Dátum: 2007 április 27, 15:06:01 »

szia arnee, üdvw a fedélzeten!


Skodi lesz a Te embered, épp ilyesmit csinál.
Nézd meg a képeket az alábbi hozzászólásában  Wink Cheesy (az előző oldal közepe táján)

A mai napom gyümölcse: Alváz kész!
Ahhoz képest, hogy most hegesztek először, a kezdeti nehézségek, lemezlyuggatások után már eléggé belejöttem a dologba, meg vagyok elégedve Wink
Amire a bódéhoz érek, már lesz is némi gyakorlatom Grin
Nem elérhető arnee
Hozzászólások: 6


vw

« Hozzászólás #15383 Dátum: 2007 április 27, 14:38:47 »

Sziasztok Arnold vagyok és én is nekivágtam a bogaram felújításához!
Már a kaszni le van véve az alvázról, és most az alvázt szeretném előbb megtisztítani aztán lealapozni, vagy ami jó rá! Épp ezt szeretném tudni hogy mi a helyes sorrend az alvázra, és hogy milyen anyagokat (esetleg milyen márkában) használjak! 
Előre is kössz a választ.
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15382 Dátum: 2007 április 27, 14:09:06 »

őőőő,  Roll Eyes, hát... NEM!  Evil akkor összeomlik alattam, de a faldakk marad!  Cool (faltdachos szmájli)  Cool

Én sem gondoltam komolyan... Grin Grin
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #15381 Dátum: 2007 április 27, 14:08:25 »

Ma szomorúan szembesültem azzal, hogy lehet, bodét köll cserélnem lehet... Cry
a bal A oszlopban a műszerfal magasságában van egy törés... ami sajna a csomagtérben a műszerfal mögött már egy szép gyűrődésben folytatódik...
valszeg amikor megtört az eleje szépen javították...  Cry
talán nem annyira vészes a helyzet?! mindent meg lehet javítani. láttad már a képtáramban az ovál alakulását? abban is volt egy hajszálnyi gyűrődés az A oszlopban (meg a B-ben is:)  Grin
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15380 Dátum: 2007 április 27, 14:05:25 »

A faltdachodért cserébe van egy jó bódém! Evil Grin

őőőő,  Roll Eyes, hát... NEM!  Evil akkor összeomlik alattam, de a faldakk marad!  Cool (faltdachos szmájli)  Cool
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #15379 Dátum: 2007 április 27, 14:04:06 »

Ha jól értem akkor oldalról a kerék felső és alsó részét mozgassam meg?

csak két napja csikorog.
igen, egyik kézzel felül, másikkal alul fogd meg és "rángasd meg" mennyire billeg. persze úgy emeld fel a kocsit nehogy leessen az emelőről/bakokról! ja és kellene valaki aki segít azzal, hogy benyomja a fékpedált. Mert ha a kerék billegés megszűnik a fék benyomásával, akkor tuti nem jó a kerékcsapágy hézagod (túl nagy). Ha így is billeg a kerék, akkor gömbfej lógás is van sajnos a képben. A kerékcsapágy hézagra általában rá lehet állítani, de ha kopott a csapágy, akkor hamar visszaköszön a ráállítás előtti állapot.
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15378 Dátum: 2007 április 27, 13:59:55 »

Ma szomorúan szembesültem azzal, hogy lehet, bodét köll cserélnem lehet... Cry
a bal A oszlopban a műszerfal magasságában van egy törés... ami sajna a csomagtérben a műszerfal mögött már egy szép gyűrődésben folytatódik...
valszeg amikor megtört az eleje szépen javították...  Cry

A faltdachodért cserébe van egy jó bódém! Evil Grin
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15377 Dátum: 2007 április 27, 13:56:22 »

akkor jöhet a csiszolás + tisztítás. mielőtt leszeded a dobot/kereket ellenőrizd a kerékcsapágy hézagot! felemelve a kocsi elejét mennyire billeg a kerék ha mozgatod (feltételezve, hogy a gömbfejek nem lógnak a lengőkarokban) van olyan is, hogy túl kemény anyagból van a fékpofa, ami csikorgóssá teszi (ha eddig jó volt, akkor nem valószínű).

Ha jól értem akkor oldalról a kerék felső és alsó részét mozgassam meg?

csak két napja csikorog.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #15376 Dátum: 2007 április 27, 13:51:18 »

remélem cserélni nem kell, egy éve volt cserélve.
akkor jöhet a csiszolás + tisztítás. mielőtt leszeded a dobot/kereket ellenőrizd a kerékcsapágy hézagot! felemelve a kocsi elejét mennyire billeg a kerék ha mozgatod (feltételezve, hogy a gömbfejek nem lógnak a lengőkarokban) van olyan is, hogy túl kemény anyagból van a fékpofa, ami csikorgóssá teszi (ha eddig jó volt, akkor nem valószínű).
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15375 Dátum: 2007 április 27, 13:45:59 »

Szerintem le kellene venned a dobokat megkukkantani mi újság alattuk. Milyen vastagok a fékpofán a betétek, nincs-e vasig kopva valamelyik (megérettek a cserére). Ha nem, akkor közepes csiszolópapírral csiszold meg a betéteket, mert lehet, hogy üvegesre égtek. A dobot pedig tisztítsd ki féktisztító spray-vel, vagy hígítóval. Ha ezután is csikorog, akkor marad a betét csere.
Az is lehet, hogy a kerékcsapágyad kopott már el, és billeg a kerék a tengelycsonkon. Ebből eredően a fékbetétek sem oda támaszkodnak fel, ahova kellene - ezért csikorog.
(Egyébként maradt nekem a 70-es kocsimból egy pár komplett négycsavaros első tengelycsonk párszáz km-t futott kerékcsapágyakkal, 1.5 éves fékmunkahengerekkel, használható fékpofákkal - ha szükséged lenne rájuk.)

remélem cserélni nem kell, egy éve volt cserélve.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #15374 Dátum: 2007 április 27, 13:41:20 »

Hahó!

veszettül csikorog a fékem... De csak az elsők. Dobfék mindenütt.
Lehet, hogy a meg kéne tisztítani?  Huh
bevallom nem is merek kicsit fékezni, mert inkább a gumi csikorogjon kicsit... Grin
Szerintem le kellene venned a dobokat megkukkantani mi újság alattuk. Milyen vastagok a fékpofán a betétek, nincs-e vasig kopva valamelyik (megérettek a cserére). Ha nem, akkor közepes csiszolópapírral csiszold meg a betéteket, mert lehet, hogy üvegesre égtek. A dobot pedig tisztítsd ki féktisztító spray-vel, vagy hígítóval. Ha ezután is csikorog, akkor marad a betét csere.
Az is lehet, hogy a kerékcsapágyad kopott már el, és billeg a kerék a tengelycsonkon. Ebből eredően a fékbetétek sem oda támaszkodnak fel, ahova kellene - ezért csikorog.
(Egyébként maradt nekem a 70-es kocsimból egy pár komplett négycsavaros első tengelycsonk párszáz km-t futott kerékcsapágyakkal, 1.5 éves fékmunkahengerekkel, használható fékpofákkal - ha szükséged lenne rájuk.)
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15373 Dátum: 2007 április 27, 13:35:32 »

van még fékbetét, vagy már a szegecsek fognak?
még nem tom, nem szedtem szét. csak érdeklődöm.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15372 Dátum: 2007 április 27, 13:34:53 »

Ma szomorúan szembesültem azzal, hogy lehet, bodét köll cserélnem lehet... Cry
a bal A oszlopban a műszerfal magasságában van egy törés... ami sajna a csomagtérben a műszerfal mögött már egy szép gyűrődésben folytatódik...
valszeg amikor megtört az eleje szépen javították...  Cry
Oldalak: 1 ... 1626 1627 1628 1629 1630 [1631] 1632 1633 1634 1635 1636 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.185 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.