www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 11:17:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1850 1851 1852 1853 1854 [1855] 1856 1857 1858 1859 1860 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13247366 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6437 Dátum: 2006 Augusztus 20, 20:25:12 »

Kérdezném ,főleg a buszos kollégáktól hogy akkor mi van ha 4.ből nem tudok visszakapcsolni csak úgy hogy ha megállok várok egy-két másodpercet egy kicsit b****tom váltókart kiugrik és müxik mintha misem történt volna.

Aztán 1,2,3,4 és vissza 3,fől 4 és megáll a váltókar mit a cövek és kezdem elöről a fent leirtakat.

aatesnak is volt valami ilyesmi ha jól emlékszem és egy sima váltóolaj csere megoldotta ezt a problémát.

van-e valakinek tapasztalata ennek a hiba megoldásra.

elöre is köszönöm.             én is olajra gyanakodnék van benne egyáltalán
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 20, 20:27:40 írta tati »

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #6436 Dátum: 2006 Augusztus 20, 17:23:39 »

Kérdezném ,főleg a buszos kollégáktól hogy akkor mi van ha 4.ből nem tudok visszakapcsolni csak úgy hogy ha megállok várok egy-két másodpercet egy kicsit b****tom váltókart kiugrik és müxik mintha misem történt volna.

Aztán 1,2,3,4 és vissza 3,fől 4 és megáll a váltókar mit a cövek és kezdem elöről a fent leirtakat.

aatesnak is volt valami ilyesmi ha jól emlékszem és egy sima váltóolaj csere megoldotta ezt a problémát.

van-e valakinek tapasztalata ennek a hiba megoldásra.

elöre is köszönöm.

üdvw

Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6435 Dátum: 2006 Augusztus 20, 17:22:58 »

elég szépen be tud gyógyulni.
kalapálás, melegítés, kuranyázás....
ezek kombinációja :-)))
Köszi Smiley
A kalapálás bejött. Győzött a nyers erő!
Nem volt összerohadva, mert szép zsíros volt, hanem elő volt feszítve és utána a helyére ütve. Ezért nem akarta megadni magát.
szeda_1970
« Hozzászólás #6434 Dátum: 2006 Augusztus 20, 14:37:00 »

Tehát a 71-es 1300-as bogié 22-es luk ricninél 17mm.Ez persze csak sacc/kábé mert nincs tolómérőm.
A MoMo komány adatait nem tudtam lemérni mert fel van szerelve egy typ3 agyra.1970 körüli.Ha esetleg valahol meg tudod nézni hogy mekkora volt....


CSao,

megmerted a kormanyokat?


[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6433 Dátum: 2006 Augusztus 20, 13:35:25 »

A hátsó keréknek mennyire kell rugózni? Mert megpróbáltam kiszedni a ricnis rudat, hogy lejebb teszem a hátulját a gépnek, mert hátulról ugy nézett ki mintha O lába lenne. De nem tudom megmozdatani se. Olyan mintha bele lenne szorulva. Ez hogy jön ki onnan?
A másik, hogy nem találtam tolatólámpa kapcsolót a váltón. Be tudom kötni azért valahogy a lámpát?
Köszi
Üdv Norbi.

elég szépen be tud gyógyulni.
kalapálás, melegítés, kuranyázás....
ezek kombinációja :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #6432 Dátum: 2006 Augusztus 19, 21:31:50 »

Igazából csak a hátsó kerekek előtt rozsdás. Elől az sár meg benzines olajos trutyi. A festéket a drótkorong remekül leviszi Smiley
Ismerős dolod,én most kb itt tartok,bár ez kicsit offtopic Grin

[melléklet törölve a rendszer által]

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6431 Dátum: 2006 Augusztus 19, 21:26:09 »

Igazából csak a hátsó kerekek előtt rozsdás. Elől az sár meg benzines olajos trutyi. A festéket a drótkorong remekül leviszi Smiley
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #6430 Dátum: 2006 Augusztus 19, 20:15:22 »

Egész jól haladok a szereléssel. Ma volt időnk a bátyámmal, és leszedtük végre a kasznit. A kocsi jobb oldala végig volt hegesztve, nehogy valami simán menjen Sad

Kérdés:
A hátsó keréknek mennyire kell rugózni? Mert megpróbáltam kiszedni a ricnis rudat, hogy lejebb teszem a hátulját a gépnek, mert hátulról ugy nézett ki mintha O lába lenne. De nem tudom megmozdatani se. Olyan mintha bele lenne szorulva. Ez hogy jön ki onnan?
A másik, hogy nem találtam tolatólámpa kapcsolót a váltón. Be tudom kötni azért valahogy a lámpát?
Köszi
Üdv Norbi.
Tiszta patika alváz,élmény lesz lepucolni Cheesy

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Süni
« Hozzászólás #6429 Dátum: 2006 Augusztus 19, 19:59:20 »

Itt is elfér,elvégre szerelés! Cheesy
Ja ! Csak SzMG !  Grin
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6428 Dátum: 2006 Augusztus 19, 19:55:59 »

Akkó rossz helyre írtam.... Embarrassed
Itt is elfér,elvégre szerelés! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6427 Dátum: 2006 Augusztus 19, 19:49:05 »

Egész jól haladok a szereléssel. Ma volt időnk a bátyámmal, és leszedtük végre a kasznit. A kocsi jobb oldala végig volt hegesztve, nehogy valami simán menjen Sad

Kérdés:
A hátsó keréknek mennyire kell rugózni? Mert megpróbáltam kiszedni a ricnis rudat, hogy lejebb teszem a hátulját a gépnek, mert hátulról ugy nézett ki mintha O lába lenne. De nem tudom megmozdatani se. Olyan mintha bele lenne szorulva. Ez hogy jön ki onnan?
A másik, hogy nem találtam tolatólámpa kapcsolót a váltón. Be tudom kötni azért valahogy a lámpát?
Köszi
Üdv Norbi.
Süni
« Hozzászólás #6426 Dátum: 2006 Augusztus 19, 19:08:04 »

SZereld Magad a Bogarad.
Akkó rossz helyre írtam.... Embarrassed
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6425 Dátum: 2006 Augusztus 19, 18:51:06 »

Kicseréltem a G1-en a vákumpumpa membránját. Marha egyszerű volt, és a javkészletben adták még az új csavarokat is !

Nagyon tudatlan vok, ha megkérdem mi az az szmb ?? Huh
SZereld Magad a Bogarad.

Tóth Zoltán
Süni
« Hozzászólás #6424 Dátum: 2006 Augusztus 19, 18:22:07 »

Kicseréltem a G1-en a vákumpumpa membránját. Marha egyszerű volt, és a javkészletben adták még az új csavarokat is !

Nagyon tudatlan vok, ha megkérdem mi az az szmb ?? Huh
Süni
« Hozzászólás #6423 Dátum: 2006 Augusztus 19, 18:20:59 »

Az az kék flakon.
A sav nem megoldás semmire.
Ez az akkuvit valamilyen módon közömbösíti, leoldja(?) a rárakodásokat a cellákról.Asszem.
Persze ha deformálódtak a cellák vagy a test aljában a lerakódás eléri a cellák alját akkor max akkutáncot járhatsz körülötte aztán irány a TECSO.
Úgye, mert mindent ott kell venni.
Csak garanciális aksinál ne töltsd be, mert 95%-ban a garancialevélre rá van, írva, hogy elvész a garancia.
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6422 Dátum: 2006 Augusztus 19, 12:37:48 »

Nincsen rossz állapotban.Nincs válla.A motort anno én szedtem szét mert csapágyas volt és egyébként is hiányos.A blokk szám részét nagyon rondán kiflexelték szóval nem volt benne fantázia.
Sajnos a hengerfejeket eladtam róla.Ki gondolta 5 éve hogy kellhet???



CSao,

megmerted a kormanyokat?
szeda_1970
« Hozzászólás #6421 Dátum: 2006 Augusztus 19, 09:43:22 »

Nincsen rossz állapotban.Nincs válla.A motort anno én szedtem szét mert csapágyas volt és egyébként is hiányos.A blokk szám részét nagyon rondán kiflexelték szóval nem volt benne fantázia.
Sajnos a hengerfejeket eladtam róla.Ki gondolta 5 éve hogy kellhet???


Mit jelent hogy használt?
Mérete passzol?
Miért lett szétszedve?Biztos nem véletlen.
Nincs hasa?
Nem ovál?

SZVSZ nézesd meg valakivel akinek legalább egy indikátor órája van, bár egy ilyesmi párosítást asszem a Stunt tud jól jellemezni.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #6420 Dátum: 2006 Augusztus 19, 06:55:59 »

Hónolásos témához annyit szólnék hozzá hogy a hónolás során keletkezett "karcok" pont hogy az olaj megtartását hivatottak elérni a hengerfalon.
Enélkül a gyűrűk nem kapnának megfelelő kenést.Viszont ha a hónokban sok olaj marad fent akkor az valóban túlzott olajfogyasztást eredményez.
A megfelelőséget a honok egymást kereszteződésének szögével szokás (szokás?) szabályozni.

Kerestem hónolásról valami komolyabb leírást de ezen a köcsögNETen nincs semmi.
Csak a sok xxx meg bulvár.
Cenzúrát! 

Itt viszont van egy két ábra a megértést segítendő.

http://www.forstrade.hu/perkinsalkatreszhengerperselyek.html
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6419 Dátum: 2006 Augusztus 18, 22:18:38 »

ha jo a szerkezet semmivel se
kösz aszem tennem kell egy próbát

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6418 Dátum: 2006 Augusztus 18, 21:47:02 »

mennyivel nehezebb 215ös kuplungot nyomogatni mint a180ast Huh
ha jo a szerkezet semmivel se

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6417 Dátum: 2006 Augusztus 18, 21:23:43 »

mennyivel nehezebb 215ös kuplungot nyomogatni mint a180ast Huh

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6416 Dátum: 2006 Augusztus 18, 19:23:34 »

Az az kék flakon.


okés. akkor majd veszek vhol eggyet...

köszi

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #6415 Dátum: 2006 Augusztus 18, 19:12:21 »

Kicsi kék flakon.Asszem 700 forint.
Én fel tudok ajánlani akkumlátorsavat ha újra akarnátok savazni.Van egy liter!


Az az kék flakon.
A sav nem megoldás semmire.
Ez az akkuvit valamilyen módon közömbösíti, leoldja(?) a rárakodásokat a cellákról.Asszem.
Persze ha deformálódtak a cellák vagy a test aljában a lerakódás eléri a cellák alját akkor max akkutáncot járhatsz körülötte aztán irány a TECSO.
Úgye, mert mindent ott kell venni.
1303LS
« Hozzászólás #6414 Dátum: 2006 Augusztus 18, 19:01:27 »

Most akkor ha van egy használt de jó hengerem amibe új dugattyú és gyürük lesznek akkor kell hónoltatni vagy nem?
Mit jelent hogy használt?
Mérete passzol?
Miért lett szétszedve?Biztos nem véletlen.
Nincs hasa?
Nem ovál?

SZVSZ nézesd meg valakivel akinek legalább egy indikátor órája van, bár egy ilyesmi párosítást asszem a Stunt tud jól jellemezni.  Grin
szeda_1970
« Hozzászólás #6413 Dátum: 2006 Augusztus 18, 18:58:20 »

Kicsi kék flakon.Asszem 700 forint.
Én fel tudok ajánlani akkumlátorsavat ha újra akarnátok savazni.Van egy liter!


Akku javítás témában annyit hogy nekem egyszer egy bizonyos akkuvit(vagy akuvit) nevű kislakoson szerrel sikerült egy halálra ítélt aksit még vagy jó 1 évig használni.Az ára pitiáner a szernek szóval egy próbát megér.Bár csodára nem szabad számítani.A legnagyobb ellensége az aksiknak az állás sajnos.
szeda_1970
« Hozzászólás #6412 Dátum: 2006 Augusztus 18, 18:57:17 »

Ezt láttátok?
http://www.video.racing.hu/index.php?p=c&a=write&vID=19232447
1303LS
« Hozzászólás #6411 Dátum: 2006 Augusztus 18, 18:57:07 »

Akku javítás témában annyit hogy nekem egyszer egy bizonyos akkuvit(vagy akuvit) nevű kislakoson szerrel sikerült egy halálra ítélt aksit még vagy jó 1 évig használni.Az ára pitiáner a szernek szóval egy próbát megér.Bár csodára nem szabad számítani.A legnagyobb ellensége az aksiknak az állás sajnos.
szeda_1970
« Hozzászólás #6410 Dátum: 2006 Augusztus 18, 18:56:29 »

Most akkor ha van egy használt de jó hengerem amibe új dugattyú és gyürük lesznek akkor kell hónoltatni vagy nem?
1303LS
« Hozzászólás #6409 Dátum: 2006 Augusztus 18, 18:41:36 »

Hónolásos témához annyit szólnék hozzá hogy a hónolás során keletkezett "karcok" pont hogy az olaj megtartását hivatottak elérni a hengerfalon.
Enélkül a gyűrűk nem kapnának megfelelő kenést.Viszont ha a hónokban sok olaj marad fent akkor az valóban túlzott olajfogyasztást eredményez.
A megfelelőséget a honok egymást kereszteződésének szögével szokás (szokás?) szabályozni.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6408 Dátum: 2006 Augusztus 18, 18:17:16 »

Nem a honolas az: Amikor a henger falarol etunnek azok a mikormilimeteres "(huzagolások)" amik az olajat vezetik. Ha ezek nincsenek meg akkor a gyuru nem tudja lehuzni az olajat bent marad az egesterben es eleg=eszi a moci az olajat. Honolas utan a henger atmeroje nem valtozik.
Ha nem talalsz szakit itt Karcagon van egy, nekem 2000FT/4db-ert csinalta meg nagyon szepen
 Grin

No lám, jó pap holtig tanul... Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
szeda_1970
« Hozzászólás #6407 Dátum: 2006 Augusztus 18, 17:30:29 »

Akkor mihamarább vedd fel a kapcsolatot gs attilával mert ez egy kurva jó ajánlat.Én sajnos már nyakig benne vagyok a motoromban de belevágnék ha a buszmoci nem lenne a célegyenesbe.
Azt azért kérdezd meg hogy a hütése meg ilyenek álló-e mert neked olyan kell.Lényegéban mindent tudok adni hozzá ha hütést kell rajta cserélni...

Ebben az esetben engem érdekelne a cucc mert már vagy 4 éve nem mentem a géppel mert a motorom rom.   Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6406 Dátum: 2006 Augusztus 18, 17:01:37 »

kicsit ültetett bogaramban az alsó csonktámaszok 1cm lógnak febi 1évet használtam mit vegyek helyette ha nem akarom hogy ki essen és vissza emelni se

Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #6405 Dátum: 2006 Augusztus 18, 16:44:04 »

Ebben az esetben engem érdekelne a cucc mert már vagy 4 éve nem mentem a géppel mert a motorom rom.   Grin

Petyó
szeda_1970
« Hozzászólás #6404 Dátum: 2006 Augusztus 18, 16:41:23 »

Minden további nélkül.Nekem is oda lesz.Én buszmotorból épitkezem mert ez volt otthon de egy ilyen cucc szerintem manapság kuriózum.

Egy ilyet be lehet operálni bogárba?
szeda_1970
« Hozzászólás #6403 Dátum: 2006 Augusztus 18, 16:36:50 »

Hát ez nagyon jó ajánlatad de sajna nincs most erre ennyim.Ahhoz a mocihoz megvan mindenem csak a gyürük hiányoztak.Azért ha változik az anyagi hozzáállásom hivlak mert mindenképpen olcsóbb lenne.Még kell rá valami hengerfej!!


Nekem van egy kiváló ezöcsim, Sto-tól vettem. Úgy tudtuk, egy 1300-as tsabilmotor volt, de nem. E Typ-3-ból való 1500-ös, valószínű gyárilag felújítva, és stabilmotornak beépítve. (Z-s motorszám) Stunt mester szerint kitünő állapotban van. Amennyiért vettem eladnám. Sto talán még emlékszik rá, talán 20-vagy 25 volt.

Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #6402 Dátum: 2006 Augusztus 18, 16:03:05 »

Nekem van egy kiváló ezöcsim...

Egy ilyet be lehet operálni bogárba?

Petyó
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #6401 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:54:27 »

Nekem van egy kiváló ezöcsim, Sto-tól vettem. Úgy tudtuk, egy 1300-as tsabilmotor volt, de nem. E Typ-3-ból való 1500-ös, valószínű gyárilag felújítva, és stabilmotornak beépítve. (Z-s motorszám) Stunt mester szerint kitünő állapotban van. Amennyiért vettem eladnám. Sto talán még emlékszik rá, talán 20-vagy 25 volt.

Hú az nagyon jó ár de sajnos messze vagy nagyon! Megkérdezem majd stuntmásztert!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #6400 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:49:48 »

De az öreg daraboknál az olom cellákat támadja a sav,az leül az aljára és zárlatot csinál.

Ez így nem pontosan igaz. Öreg daraboknál az a gond, hogy megindult, sőt előrehaladott a szulfátosodás, azaz olyan mértékben keletkezett ólomszulfát a lemezeken, hogy az a töltés hatására sem múlik el, vagy olyan egyenetlenül, hogy cellazárlatot okoz. Sőt önmagában a túlzott szulfát is zárlatot okoz. Ráadásul mivel a szulfát java része nem alakul át fém ólommá és kénsavvá (nem tud), ezért töltetlen is lesz az akku, magyarul kuka.
Ez leginkább a magára hagyott akkut éri el, mert az önkisülés hatására szulfátosodni kezd. Jól beállított töltéssel, esetleg telente kisütve majd töltőn feltöltve 5-6 év a minimum, de több is lehet! az élettartama egy akksinak.

A sav viszont nem támadja a cellákat, mert akkor nem lenne akku... Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6399 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:26:34 »

tudom hogy híjják, csak azért írtam így, hogy nem rövidre zárni, hanem valami fogyasztóval...
Cheesy OKÉ   (nem kötözködni akartam)

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6398 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:24:33 »

Azt hijják kisütésnek.
De az öreg daraboknál az olom cellákat támadja a sav,az leül az aljára és zárlatot csinál.
Onnan kezdve meg marad az egyetlen megoldás,a környezetvédö,szelekziv kuka. Grin
tudom hogy híjják, csak azért írtam így, hogy nem rövidre zárni, hanem valami fogyasztóval...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 1850 1851 1852 1853 1854 [1855] 1856 1857 1858 1859 1860 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.