www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 22:26:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1850 1851 1852 1853 1854 [1855] 1856 1857 1858 1859 1860 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14780746 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6451 Dátum: 2006 Augusztus 21, 20:18:17 »

kapd be Pilu Grin vasárnap gondoltam rád ezerrel ment a flex Cheesy

óó, egy jó orgazmus érdekében esetleg video vagy legalább fénykép? :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6450 Dátum: 2006 Augusztus 21, 20:07:05 »

Nincs. elektronikus.

tenyérnyi elektronika kezd behalófélben lenni, sztem

1303LS
« Hozzászólás #6449 Dátum: 2006 Augusztus 21, 20:06:37 »

Na, akkor a tegnapi Orfűi szopás:
Benzin volt, szikra nem. Trafóra gyanakodtunk, mert az autó szépen indult hidegen, ment is, aztán 15-20km után elfogyott a szikra. Kicsit hűlt, aztán megint ment. Ellenben siófokon utána hidegen sem indult. Vélemények?

Nme valami árlat gyanús esemény volt ott a napokban?
Vagy nem jól emlékszem?
Próbalámpa a kisfeszültségű részekhez, nyálas ujjacska a nagyfeszültségűhöz. ez a javaslatom.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #6448 Dátum: 2006 Augusztus 21, 20:04:33 »

Nincs. elektronikus.

a tiédben ugye nincs megszakító?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6447 Dátum: 2006 Augusztus 21, 20:02:07 »

Na, akkor a tegnapi Orfűi szopás:
Benzin volt, szikra nem. Trafóra gyanakodtunk, mert az autó szépen indult hidegen, ment is, aztán 15-20km után elfogyott a szikra. Kicsit hűlt, aztán megint ment. Ellenben siófokon utána hidegen sem indult. Vélemények?

a tiédben ugye nincs megszakító?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #6446 Dátum: 2006 Augusztus 21, 20:01:03 »

Na, akkor a tegnapi Orfűi szopás:
Benzin volt, szikra nem. Trafóra gyanakodtunk, mert az autó szépen indult hidegen, ment is, aztán 15-20km után elfogyott a szikra. Kicsit hűlt, aztán megint ment. Ellenben siófokon utána hidegen sem indult. Vélemények?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6445 Dátum: 2006 Augusztus 21, 19:44:24 »

esz csak azért kötözködik, mert lebeszéltük a piros futómű-alkatrészekről :-))
most frusztrálva van.. :-))
kapd be Pilu Grin vasárnap gondoltam rád ezerrel ment a flex Cheesy

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6444 Dátum: 2006 Augusztus 21, 10:26:53 »

Tegnap a vaterán megvettem a Qzma álltal belinkelt 1500-as dugó-gyürü garnitúrát.Vannak 1500 hengereim amik nem rosszak.Mit kell vele csinálnom? Hónolásnak hivják vagy mi????
Ha ez összemenne az eredmény egy ezeröcsi lenne 286-os tengellyel és duplatorkú központi weberrel.

El kell vinned a dugókat és a hengereket egy gépműhelybe (pl. szakalmetal.hu), ott megmérik a dugókat és ha a henger kiadja, akkor összeigazítják. Ha nem adja ki,(túl nagy vagy kopott) akkor vagy másik dugót keresel, vagy nem a szokásos 5-8 századra illesztitek, hanem nagyobbra.

Ott majd megmondják, hogy mi legyen, mit lehet összepárosítani.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6443 Dátum: 2006 Augusztus 21, 09:44:02 »

Köszi Smiley
Azt nem jelöltem be, mert ugyis lejjebb kerül a hátulja. Nagyon magasan volt, úgy nézett ki mint valami Kamaz amikor nincs megrakva Smiley
A lengőkart is azelőtt jelöltem be, hogy kiütöttem a tengelyt. Mondjuk szerintem annak a jelölésnek se lesz sok szerepe ha kicsit ültetve lesz .

esz csak azért kötözködik, mert lebeszéltük a piros futómű-alkatrészekről :-))
most frusztrálva van.. :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6442 Dátum: 2006 Augusztus 21, 09:12:13 »

Köszi Smiley
Azt nem jelöltem be, mert ugyis lejjebb kerül a hátulja. Nagyon magasan volt, úgy nézett ki mint valami Kamaz amikor nincs megrakva Smiley
A lengőkart is azelőtt jelöltem be, hogy kiütöttem a tengelyt. Mondjuk szerintem annak a jelölésnek se lesz sok szerepe ha kicsit ültetve lesz .
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6441 Dátum: 2006 Augusztus 21, 08:04:02 »

Az egészet kiszedtem. Jelölést megejtettem.
ügyi vagy,  Wink és a lengökar kiengedet állapotában bejelölted az öntvény tartón?

Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6440 Dátum: 2006 Augusztus 21, 07:58:03 »

na látom megkezdted a legszivatósabb dolgot,egybe jött ki a lengökar a tengellyel, vagy csak a lengökart szedted ki ,torziótengelyt összejelölted a lengökarral hogy milyen állásba volt, ja és a visszarakás sem egyszerü móka lesz, sok sikert hozzá Wink
Az egészet kiszedtem. Jelölést megejtettem.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6439 Dátum: 2006 Augusztus 21, 07:36:20 »

Köszi Smiley
A kalapálás bejött. Győzött a nyers erő!
Nem volt összerohadva, mert szép zsíros volt, hanem elő volt feszítve és utána a helyére ütve. Ezért nem akarta megadni magát.
na látom megkezdted a legszivatósabb dolgot,egybe jött ki a lengökar a tengellyel, vagy csak a lengökart szedted ki ,torziótengelyt összejelölted a lengökarral hogy milyen állásba volt, ja és a visszarakás sem egyszerü móka lesz, sok sikert hozzá Wink

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #6438 Dátum: 2006 Augusztus 20, 20:27:35 »

Helló Mindenkinek! Gondolom tök jó volt Orfű, már aki eljutott oda... Részemről beindult a szopással egybekötött lego hadművelet, amit RMK-nak neveznék / Rakd össze Magad a Kamillát/ . Első lépésben kiderült, hogy a Puma hídtest kicsit szélesebb a gyárinál, ettől az első kerekek olyan kurvás szétálló pózt vetek fel. Persze ez csak akkor tűnt fel, amikor már beépítettem a kormánygépet és szépen összeraktam a kormánykarokat az utolsó sasszegig... Aztán az újraszerelésnél szépen elszakadt egy gumiharang, már nagyon gyakorlottan újrabontottam... Most jó. Lépek tovább, nem nagyon tetszik a fékhatás, hát biztos telecsiszolta a fényező a dobokat, más biztos nem lehet, minden új benne.. Frászt! Főfékhenger tetején vidáman elfplyt az összes olaj, befosott vagy az a vállas O-gyúrú, vagy elrepedt a befolyó műanyag csöcs... Vasárnap persze ilyesmit nem kapni. Grin Lehet, kicsit idegesnek tűntem, legalábbis DJ Pöcök elég hamar eltűnt balfenéken a közelemből... De legalább a motortér bélelése tűrhetően sikerült, és szépen újrafestettem a fűtőcsatorna belső oldalát, meg újszerűvé varázsoltam az ablaktörlő mechanikát, azt húsz évig már nem szedem ki  Grin de a lendület töretlen!

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6437 Dátum: 2006 Augusztus 20, 20:25:12 »

Kérdezném ,főleg a buszos kollégáktól hogy akkor mi van ha 4.ből nem tudok visszakapcsolni csak úgy hogy ha megállok várok egy-két másodpercet egy kicsit b****tom váltókart kiugrik és müxik mintha misem történt volna.

Aztán 1,2,3,4 és vissza 3,fől 4 és megáll a váltókar mit a cövek és kezdem elöről a fent leirtakat.

aatesnak is volt valami ilyesmi ha jól emlékszem és egy sima váltóolaj csere megoldotta ezt a problémát.

van-e valakinek tapasztalata ennek a hiba megoldásra.

elöre is köszönöm.             én is olajra gyanakodnék van benne egyáltalán
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 20, 20:27:40 írta tati »

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #6436 Dátum: 2006 Augusztus 20, 17:23:39 »

Kérdezném ,főleg a buszos kollégáktól hogy akkor mi van ha 4.ből nem tudok visszakapcsolni csak úgy hogy ha megállok várok egy-két másodpercet egy kicsit b****tom váltókart kiugrik és müxik mintha misem történt volna.

Aztán 1,2,3,4 és vissza 3,fől 4 és megáll a váltókar mit a cövek és kezdem elöről a fent leirtakat.

aatesnak is volt valami ilyesmi ha jól emlékszem és egy sima váltóolaj csere megoldotta ezt a problémát.

van-e valakinek tapasztalata ennek a hiba megoldásra.

elöre is köszönöm.

üdvw

Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6435 Dátum: 2006 Augusztus 20, 17:22:58 »

elég szépen be tud gyógyulni.
kalapálás, melegítés, kuranyázás....
ezek kombinációja :-)))
Köszi Smiley
A kalapálás bejött. Győzött a nyers erő!
Nem volt összerohadva, mert szép zsíros volt, hanem elő volt feszítve és utána a helyére ütve. Ezért nem akarta megadni magát.
szeda_1970
« Hozzászólás #6434 Dátum: 2006 Augusztus 20, 14:37:00 »

Tehát a 71-es 1300-as bogié 22-es luk ricninél 17mm.Ez persze csak sacc/kábé mert nincs tolómérőm.
A MoMo komány adatait nem tudtam lemérni mert fel van szerelve egy typ3 agyra.1970 körüli.Ha esetleg valahol meg tudod nézni hogy mekkora volt....


CSao,

megmerted a kormanyokat?


[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6433 Dátum: 2006 Augusztus 20, 13:35:25 »

A hátsó keréknek mennyire kell rugózni? Mert megpróbáltam kiszedni a ricnis rudat, hogy lejebb teszem a hátulját a gépnek, mert hátulról ugy nézett ki mintha O lába lenne. De nem tudom megmozdatani se. Olyan mintha bele lenne szorulva. Ez hogy jön ki onnan?
A másik, hogy nem találtam tolatólámpa kapcsolót a váltón. Be tudom kötni azért valahogy a lámpát?
Köszi
Üdv Norbi.

elég szépen be tud gyógyulni.
kalapálás, melegítés, kuranyázás....
ezek kombinációja :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #6432 Dátum: 2006 Augusztus 19, 21:31:50 »

Igazából csak a hátsó kerekek előtt rozsdás. Elől az sár meg benzines olajos trutyi. A festéket a drótkorong remekül leviszi Smiley
Ismerős dolod,én most kb itt tartok,bár ez kicsit offtopic Grin

[melléklet törölve a rendszer által]

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6431 Dátum: 2006 Augusztus 19, 21:26:09 »

Igazából csak a hátsó kerekek előtt rozsdás. Elől az sár meg benzines olajos trutyi. A festéket a drótkorong remekül leviszi Smiley
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #6430 Dátum: 2006 Augusztus 19, 20:15:22 »

Egész jól haladok a szereléssel. Ma volt időnk a bátyámmal, és leszedtük végre a kasznit. A kocsi jobb oldala végig volt hegesztve, nehogy valami simán menjen Sad

Kérdés:
A hátsó keréknek mennyire kell rugózni? Mert megpróbáltam kiszedni a ricnis rudat, hogy lejebb teszem a hátulját a gépnek, mert hátulról ugy nézett ki mintha O lába lenne. De nem tudom megmozdatani se. Olyan mintha bele lenne szorulva. Ez hogy jön ki onnan?
A másik, hogy nem találtam tolatólámpa kapcsolót a váltón. Be tudom kötni azért valahogy a lámpát?
Köszi
Üdv Norbi.
Tiszta patika alváz,élmény lesz lepucolni Cheesy

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Süni
« Hozzászólás #6429 Dátum: 2006 Augusztus 19, 19:59:20 »

Itt is elfér,elvégre szerelés! Cheesy
Ja ! Csak SzMG !  Grin
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6428 Dátum: 2006 Augusztus 19, 19:55:59 »

Akkó rossz helyre írtam.... Embarrassed
Itt is elfér,elvégre szerelés! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6427 Dátum: 2006 Augusztus 19, 19:49:05 »

Egész jól haladok a szereléssel. Ma volt időnk a bátyámmal, és leszedtük végre a kasznit. A kocsi jobb oldala végig volt hegesztve, nehogy valami simán menjen Sad

Kérdés:
A hátsó keréknek mennyire kell rugózni? Mert megpróbáltam kiszedni a ricnis rudat, hogy lejebb teszem a hátulját a gépnek, mert hátulról ugy nézett ki mintha O lába lenne. De nem tudom megmozdatani se. Olyan mintha bele lenne szorulva. Ez hogy jön ki onnan?
A másik, hogy nem találtam tolatólámpa kapcsolót a váltón. Be tudom kötni azért valahogy a lámpát?
Köszi
Üdv Norbi.
Süni
« Hozzászólás #6426 Dátum: 2006 Augusztus 19, 19:08:04 »

SZereld Magad a Bogarad.
Akkó rossz helyre írtam.... Embarrassed
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6425 Dátum: 2006 Augusztus 19, 18:51:06 »

Kicseréltem a G1-en a vákumpumpa membránját. Marha egyszerű volt, és a javkészletben adták még az új csavarokat is !

Nagyon tudatlan vok, ha megkérdem mi az az szmb ?? Huh
SZereld Magad a Bogarad.

Tóth Zoltán
Süni
« Hozzászólás #6424 Dátum: 2006 Augusztus 19, 18:22:07 »

Kicseréltem a G1-en a vákumpumpa membránját. Marha egyszerű volt, és a javkészletben adták még az új csavarokat is !

Nagyon tudatlan vok, ha megkérdem mi az az szmb ?? Huh
Süni
« Hozzászólás #6423 Dátum: 2006 Augusztus 19, 18:20:59 »

Az az kék flakon.
A sav nem megoldás semmire.
Ez az akkuvit valamilyen módon közömbösíti, leoldja(?) a rárakodásokat a cellákról.Asszem.
Persze ha deformálódtak a cellák vagy a test aljában a lerakódás eléri a cellák alját akkor max akkutáncot járhatsz körülötte aztán irány a TECSO.
Úgye, mert mindent ott kell venni.
Csak garanciális aksinál ne töltsd be, mert 95%-ban a garancialevélre rá van, írva, hogy elvész a garancia.
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6422 Dátum: 2006 Augusztus 19, 12:37:48 »

Nincsen rossz állapotban.Nincs válla.A motort anno én szedtem szét mert csapágyas volt és egyébként is hiányos.A blokk szám részét nagyon rondán kiflexelték szóval nem volt benne fantázia.
Sajnos a hengerfejeket eladtam róla.Ki gondolta 5 éve hogy kellhet???



CSao,

megmerted a kormanyokat?
szeda_1970
« Hozzászólás #6421 Dátum: 2006 Augusztus 19, 09:43:22 »

Nincsen rossz állapotban.Nincs válla.A motort anno én szedtem szét mert csapágyas volt és egyébként is hiányos.A blokk szám részét nagyon rondán kiflexelték szóval nem volt benne fantázia.
Sajnos a hengerfejeket eladtam róla.Ki gondolta 5 éve hogy kellhet???


Mit jelent hogy használt?
Mérete passzol?
Miért lett szétszedve?Biztos nem véletlen.
Nincs hasa?
Nem ovál?

SZVSZ nézesd meg valakivel akinek legalább egy indikátor órája van, bár egy ilyesmi párosítást asszem a Stunt tud jól jellemezni.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #6420 Dátum: 2006 Augusztus 19, 06:55:59 »

Hónolásos témához annyit szólnék hozzá hogy a hónolás során keletkezett "karcok" pont hogy az olaj megtartását hivatottak elérni a hengerfalon.
Enélkül a gyűrűk nem kapnának megfelelő kenést.Viszont ha a hónokban sok olaj marad fent akkor az valóban túlzott olajfogyasztást eredményez.
A megfelelőséget a honok egymást kereszteződésének szögével szokás (szokás?) szabályozni.

Kerestem hónolásról valami komolyabb leírást de ezen a köcsögNETen nincs semmi.
Csak a sok xxx meg bulvár.
Cenzúrát! 

Itt viszont van egy két ábra a megértést segítendő.

http://www.forstrade.hu/perkinsalkatreszhengerperselyek.html
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6419 Dátum: 2006 Augusztus 18, 22:18:38 »

ha jo a szerkezet semmivel se
kösz aszem tennem kell egy próbát

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6418 Dátum: 2006 Augusztus 18, 21:47:02 »

mennyivel nehezebb 215ös kuplungot nyomogatni mint a180ast Huh
ha jo a szerkezet semmivel se

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6417 Dátum: 2006 Augusztus 18, 21:23:43 »

mennyivel nehezebb 215ös kuplungot nyomogatni mint a180ast Huh

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6416 Dátum: 2006 Augusztus 18, 19:23:34 »

Az az kék flakon.


okés. akkor majd veszek vhol eggyet...

köszi

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #6415 Dátum: 2006 Augusztus 18, 19:12:21 »

Kicsi kék flakon.Asszem 700 forint.
Én fel tudok ajánlani akkumlátorsavat ha újra akarnátok savazni.Van egy liter!


Az az kék flakon.
A sav nem megoldás semmire.
Ez az akkuvit valamilyen módon közömbösíti, leoldja(?) a rárakodásokat a cellákról.Asszem.
Persze ha deformálódtak a cellák vagy a test aljában a lerakódás eléri a cellák alját akkor max akkutáncot járhatsz körülötte aztán irány a TECSO.
Úgye, mert mindent ott kell venni.
1303LS
« Hozzászólás #6414 Dátum: 2006 Augusztus 18, 19:01:27 »

Most akkor ha van egy használt de jó hengerem amibe új dugattyú és gyürük lesznek akkor kell hónoltatni vagy nem?
Mit jelent hogy használt?
Mérete passzol?
Miért lett szétszedve?Biztos nem véletlen.
Nincs hasa?
Nem ovál?

SZVSZ nézesd meg valakivel akinek legalább egy indikátor órája van, bár egy ilyesmi párosítást asszem a Stunt tud jól jellemezni.  Grin
szeda_1970
« Hozzászólás #6413 Dátum: 2006 Augusztus 18, 18:58:20 »

Kicsi kék flakon.Asszem 700 forint.
Én fel tudok ajánlani akkumlátorsavat ha újra akarnátok savazni.Van egy liter!


Akku javítás témában annyit hogy nekem egyszer egy bizonyos akkuvit(vagy akuvit) nevű kislakoson szerrel sikerült egy halálra ítélt aksit még vagy jó 1 évig használni.Az ára pitiáner a szernek szóval egy próbát megér.Bár csodára nem szabad számítani.A legnagyobb ellensége az aksiknak az állás sajnos.
szeda_1970
« Hozzászólás #6412 Dátum: 2006 Augusztus 18, 18:57:17 »

Ezt láttátok?
http://www.video.racing.hu/index.php?p=c&a=write&vID=19232447
Oldalak: 1 ... 1850 1851 1852 1853 1854 [1855] 1856 1857 1858 1859 1860 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.