www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 11:30:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1849 1850 1851 1852 1853 [1854] 1855 1856 1857 1858 1859 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13247609 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6477 Dátum: 2006 Augusztus 23, 08:07:14 »

KB száz dologtól.
Először is fals levegőt ne kapjon ( karbi talp, gumik a szívőcsövön, szívócső tömítés a hengerfejnél.
Másodszor (most látom hogy nincs benne külön alapjárati rendszer) akkor elégtelen puceválás (lehet hogy pont belepasszíroztad a kis likakba a dzsuvát.
Ezek a karbik érzékenyek lehetnek ha nincs rajtuk a légszűrő. Bár ezt inkább kizárnám alapjárat esetében.
Kis csövek az oldalán?
elméletileg minden a helyén van. ahogy szétszedtem, úgy raktam össze. karbitisztitó spré+sűrített levegő volt a takarítás, meg némi fültisztító pálcika. légszűrő van rajta. most mentem vele többet, inkább melegen nincs alapjárat, hidegen meg vagy jó, vagy bőg.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6476 Dátum: 2006 Augusztus 23, 08:06:51 »

Miért is? Mi baj van a képen ami nem jó?
hát ez tényleg nem porszívó  Huh meglepődtem én is oszt szépen rákerestem a goglival hogy kételyeimet eloszlassam Shocked  http://www.earlex.co.uk/html/menus_html/hvlp.htm

1303LS
« Hozzászólás #6475 Dátum: 2006 Augusztus 23, 07:09:14 »

karburátor szakik!

adott egy solex 30 pict 1-es jószág teljesen átpucolva, a jelenség a következő: hol 1200 körüli alapjárat van, hol 2000, hol meg semmi. mitől lehet ez?

KB száz dologtól.
Először is fals levegőt ne kapjon ( karbi talp, gumik a szívőcsövön, szívócső tömítés a hengerfejnél.
Másodszor (most látom hogy nincs benne külön alapjárati rendszer) akkor elégtelen puceválás (lehet hogy pont belepasszíroztad a kis likakba a dzsuvát.
Ezek a karbik érzékenyek lehetnek ha nincs rajtuk a légszűrő. Bár ezt inkább kizárnám alapjárat esetében.
Kis csövek az oldalán?
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6474 Dátum: 2006 Augusztus 22, 21:30:28 »

Miért is? Mi baj van a képen ami nem jó?
Nekem elsőre az ugrott be, hogy ez egy ipari porszívó. Vagy lehet, hogy az angoloknál ilyen egy kompresszor?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6473 Dátum: 2006 Augusztus 22, 20:06:01 »

karburátor szakik!

adott egy solex 30 pict 1-es jószág teljesen átpucolva, a jelenség a következő: hol 1200 körüli alapjárat van, hol 2000, hol meg semmi. mitől lehet ez?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6472 Dátum: 2006 Augusztus 22, 19:37:38 »

Hali Mákos!
Mizujs a fogyasztáscsökkentő csodaszekezettel?

per pillanat 0 forintom van fölösben Smiley  azt mondom, most 1 hónapig tuti nem lesz annyim,hogy legyártassak 10-15 darabot. de úgyis szólni fogok majd !

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #6471 Dátum: 2006 Augusztus 22, 19:32:59 »

Hülye angolok, angol hülyék!
Home made fényezés!  Grin

<beszúrt kép törölve>
Miért is? Mi baj van a képen ami nem jó?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #6470 Dátum: 2006 Augusztus 22, 19:32:04 »

Hali Mákos!
Mizujs a fogyasztáscsökkentő csodaszekezettel?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6469 Dátum: 2006 Augusztus 22, 19:16:39 »

Hali!

Ma vissszaárkeztünk szlopákiából, igen jó volt, kirándultunk jó sokat, meg minden, de ez OFF lenne Smiley

Kocsival nem volt semmi különös, indulás után 5 perccel elment az alapjárat aludni, csodálkoztam is erősen, hisz előző nap is mentem vele kb 50 kilométert, és semmi probléma nem volt. Valószínűleg valami szmötyi került a porlasztóba, holnap szétszedem, megpucolom, meg beállítom az előírásos 19,5 mm re a szintet.  szóval állítani kellett jó sokat a karbin, és ez után sem maradt stabil, votl mikor pörgött, mint szivatóval, volt,hoyg leállt üresben. mindegy, téptünk mint állat, országúton 90-100, hegyen fel 30.....70 Smiley)

ja, meg a fék szopatott , most cseréltünk elöl pofákat, indulás előtt beállítottam, aztán ma, hazafelé indilás előtt is. minden fasza, megyek egy kört, frankó. aztán 10 km után érzem, de nem megy a kocsi...félreállok, emelő elő, teljesen beállt a fék bal oldalt. szóval érdekes dolog ez, pedig kilpróbáltam indulás előtt, és jó volt. szóval következő beruházás azt hiszem tárcsafék szett lesz előre, azzal nem kell ennyit szarakodni, meg jobb is a fékhatás. persze lehet,hogy csak jó béna vagyok  Grin

a fogyasztás meg 8,1-8,3 körül alakult országúton, hegyen völgyön át, meg kb 5% városi használatban. hazafelé meg jöttünk az m3 on hatvantól, a nagy emelkedő kivételével tartani tudtam a 100-105 ös tempót. csak minden előzést jó előr emeg kell fontolni Smiley

ja, tankoltam olyan benzint,hogy 95 ös ólmozott. ez valami adalékolt cucc? mert elvileg ugye tilos már iyet árusítani. midnenesetre jobban ment tőle a gép Smiley

szóval a féktuning utáni beruházás valami erősítés lesz a motoron. annyi pénzem,hogy teljes motorgenerállal egybekötött tuningot megvalósítsak, azt hiszem még egy jó ideig nme lesz, ugyhogy azon gondolkoztam, mit lehet javítani a motor megbontása nélkül. arra jutottam,hogy kipufogódob kell másik, kisebb fojtású, de fűtés is kell,meg előmelegítő,szóval teljes csőkígyó nem játszik, pl a depóban volt a szepes gépe, azon asszem sebring dob volt, aon is van kivezetés szívócső előmelegítőnek is. meg akkor 1:1,25 ös szelephimbák, és átfúvókázott karbi. ezt így viszonylag olcsón meg lehet úszni, pl ebay en láttam teljes himbasort tengellyel, hazajönne kb 30k ból. tudom, az AB s blokkal érdems lenne többet foglalkozni,de amíg nincs pénzem teljes felújításra, addig nem akarom megbontani a motort, elvileg még nem is votl szétdöntve soha, és ég "csak" 200k km van benne Smiley  mondjuk a 3 as hengerbe szakadt gyertya eléggé idegesít, ha valaki ráér, szívesen elviszem a kocsit,hoyg kiszedjük a motort, és megnézzük m ia pálya, úgysem csináltam még iylet soha, el kell kezdeni valamikor Smiley

ja, meg csodálhoztam,.hoyg eset nem látok semmit, aztán kiderült, az öszes állító csavar tökig be volt csavarva...az ügyes lakatos, akinél legutóbb volt jól beállította...szóval tekergettem kicsit és lőn világosság Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6468 Dátum: 2006 Augusztus 22, 09:23:29 »

Hülye angolok, angol hülyék!
Home made fényezés!  Grin


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6467 Dátum: 2006 Augusztus 22, 08:07:01 »

a hátulja nagyon magas... amúgy király  Cool Grin
élöben jobb mint a képen, ez a magasság függ a fotozási szögtöl is

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6466 Dátum: 2006 Augusztus 22, 08:05:00 »

Eztet nem tudtam!! Sorry!! Nem volt szándékos.....  Shocked
semmi baj honnan tudtad volna hogy én 3 képet nyomok fel, legalább frissitettem a memóriámat hogy melyik képeket raktam fel a 30-ból Grin

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6465 Dátum: 2006 Augusztus 22, 08:04:46 »

Na itt is köszönetet szeretnék mondani ESZ kolléga segítségéért és hogy szabadidejének egyrészét rám áldozta...  Grin
Szerintem durva lett az ültetés téma...a 4,5 centi magas bosszantóból ugy néz ki flexelni kell mert tul magas  Evil

a hátulja nagyon magas... amúgy király  Cool Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #6464 Dátum: 2006 Augusztus 22, 08:01:38 »

az úgy történik hogy egyszerre küldjük a hozzászólásokat és egyikünk üzenete meghal Grin

Eztet nem tudtam!! Sorry!! Nem volt szándékos.....  Shocked

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #6463 Dátum: 2006 Augusztus 22, 08:01:01 »

nem igy végezte volna ha nem kontár nyult volna hozzá, pedig állitólag kasznis csinálta,

Aha! Így már értem.... Jól fel kellett darabolni...
Na, ilyenkor kellene megkeresni az előző "mestert"!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6462 Dátum: 2006 Augusztus 22, 07:51:03 »

Mit ütöttem én ki????
Nem csináltam semmi rosszat, bácsi kérem... úttörő becsület szavamra!!  Grin Wink
az úgy történik hogy egyszerre küldjük a hozzászólásokat és egyikünk üzenete meghal Grin

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6461 Dátum: 2006 Augusztus 22, 07:49:42 »

Húúúúúú! Amíg nem lett áramszünet, addig nem tudtad leállítani a flexet?????  Tongue Evil
nem igy végezte volna ha nem kontár nyult volna hozzá, pedig állitólag kasznis csinálta,

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #6460 Dátum: 2006 Augusztus 22, 07:49:07 »

áááá bakker kiütötted a képeimet Grin

Mit ütöttem én ki????
Nem csináltam semmi rosszat, bácsi kérem... úttörő becsület szavamra!!  Grin Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6459 Dátum: 2006 Augusztus 22, 07:45:41 »

Húúúúúú! Amíg nem lett áramszünet, addig nem tudtad leállítani a flexet?????  Tongue Evil
áááá bakker kiütötted a képeimet Grin

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6458 Dátum: 2006 Augusztus 22, 07:44:41 »

alakul Tihamér Wink  Bá meg itt is látsz flexelésnyomokat, jó serezést Cool

[melléklet törölve a rendszer által]
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 22, 07:47:34 írta ESZ »

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #6457 Dátum: 2006 Augusztus 22, 07:43:02 »

Bá itt vannak a maradványok Grin

Húúúúúú! Amíg nem lett áramszünet, addig nem tudtad leállítani a flexet?????  Tongue Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6456 Dátum: 2006 Augusztus 22, 07:37:13 »

Bá itt vannak a maradványok Grin

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #6455 Dátum: 2006 Augusztus 21, 23:35:56 »

Na itt is köszönetet szeretnék mondani ESZ kolléga segítségéért és hogy szabadidejének egyrészét rám áldozta...  Grin
Szerintem durva lett az ültetés téma...a 4,5 centi magas bosszantóból ugy néz ki flexelni kell mert tul magas  Evil

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6454 Dátum: 2006 Augusztus 21, 20:53:44 »

kinozlak majd holnap lesz kép a maradványról Grin

fákk, holnap már prágában fogom szürcsölni a pivo-t



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6453 Dátum: 2006 Augusztus 21, 20:20:33 »

óó, egy jó orgazmus érdekében esetleg video vagy legalább fénykép? :-)))
kinozlak majd holnap lesz kép a maradványról Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6452 Dátum: 2006 Augusztus 21, 20:18:47 »

Na, akkor a tegnapi Orfűi szopás:
Benzin volt, szikra nem. Trafóra gyanakodtunk, mert az autó szépen indult hidegen, ment is, aztán 15-20km után elfogyott a szikra. Kicsit hűlt, aztán megint ment. Ellenben siófokon utána hidegen sem indult. Vélemények?

ha már ott van zsidófokon, akkor miért nem próbálod ki egy másik trafóval?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6451 Dátum: 2006 Augusztus 21, 20:18:17 »

kapd be Pilu Grin vasárnap gondoltam rád ezerrel ment a flex Cheesy

óó, egy jó orgazmus érdekében esetleg video vagy legalább fénykép? :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6450 Dátum: 2006 Augusztus 21, 20:07:05 »

Nincs. elektronikus.

tenyérnyi elektronika kezd behalófélben lenni, sztem

1303LS
« Hozzászólás #6449 Dátum: 2006 Augusztus 21, 20:06:37 »

Na, akkor a tegnapi Orfűi szopás:
Benzin volt, szikra nem. Trafóra gyanakodtunk, mert az autó szépen indult hidegen, ment is, aztán 15-20km után elfogyott a szikra. Kicsit hűlt, aztán megint ment. Ellenben siófokon utána hidegen sem indult. Vélemények?

Nme valami árlat gyanús esemény volt ott a napokban?
Vagy nem jól emlékszem?
Próbalámpa a kisfeszültségű részekhez, nyálas ujjacska a nagyfeszültségűhöz. ez a javaslatom.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #6448 Dátum: 2006 Augusztus 21, 20:04:33 »

Nincs. elektronikus.

a tiédben ugye nincs megszakító?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6447 Dátum: 2006 Augusztus 21, 20:02:07 »

Na, akkor a tegnapi Orfűi szopás:
Benzin volt, szikra nem. Trafóra gyanakodtunk, mert az autó szépen indult hidegen, ment is, aztán 15-20km után elfogyott a szikra. Kicsit hűlt, aztán megint ment. Ellenben siófokon utána hidegen sem indult. Vélemények?

a tiédben ugye nincs megszakító?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #6446 Dátum: 2006 Augusztus 21, 20:01:03 »

Na, akkor a tegnapi Orfűi szopás:
Benzin volt, szikra nem. Trafóra gyanakodtunk, mert az autó szépen indult hidegen, ment is, aztán 15-20km után elfogyott a szikra. Kicsit hűlt, aztán megint ment. Ellenben siófokon utána hidegen sem indult. Vélemények?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6445 Dátum: 2006 Augusztus 21, 19:44:24 »

esz csak azért kötözködik, mert lebeszéltük a piros futómű-alkatrészekről :-))
most frusztrálva van.. :-))
kapd be Pilu Grin vasárnap gondoltam rád ezerrel ment a flex Cheesy

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6444 Dátum: 2006 Augusztus 21, 10:26:53 »

Tegnap a vaterán megvettem a Qzma álltal belinkelt 1500-as dugó-gyürü garnitúrát.Vannak 1500 hengereim amik nem rosszak.Mit kell vele csinálnom? Hónolásnak hivják vagy mi????
Ha ez összemenne az eredmény egy ezeröcsi lenne 286-os tengellyel és duplatorkú központi weberrel.

El kell vinned a dugókat és a hengereket egy gépműhelybe (pl. szakalmetal.hu), ott megmérik a dugókat és ha a henger kiadja, akkor összeigazítják. Ha nem adja ki,(túl nagy vagy kopott) akkor vagy másik dugót keresel, vagy nem a szokásos 5-8 századra illesztitek, hanem nagyobbra.

Ott majd megmondják, hogy mi legyen, mit lehet összepárosítani.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6443 Dátum: 2006 Augusztus 21, 09:44:02 »

Köszi Smiley
Azt nem jelöltem be, mert ugyis lejjebb kerül a hátulja. Nagyon magasan volt, úgy nézett ki mint valami Kamaz amikor nincs megrakva Smiley
A lengőkart is azelőtt jelöltem be, hogy kiütöttem a tengelyt. Mondjuk szerintem annak a jelölésnek se lesz sok szerepe ha kicsit ültetve lesz .

esz csak azért kötözködik, mert lebeszéltük a piros futómű-alkatrészekről :-))
most frusztrálva van.. :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6442 Dátum: 2006 Augusztus 21, 09:12:13 »

Köszi Smiley
Azt nem jelöltem be, mert ugyis lejjebb kerül a hátulja. Nagyon magasan volt, úgy nézett ki mint valami Kamaz amikor nincs megrakva Smiley
A lengőkart is azelőtt jelöltem be, hogy kiütöttem a tengelyt. Mondjuk szerintem annak a jelölésnek se lesz sok szerepe ha kicsit ültetve lesz .
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6441 Dátum: 2006 Augusztus 21, 08:04:02 »

Az egészet kiszedtem. Jelölést megejtettem.
ügyi vagy,  Wink és a lengökar kiengedet állapotában bejelölted az öntvény tartón?

Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6440 Dátum: 2006 Augusztus 21, 07:58:03 »

na látom megkezdted a legszivatósabb dolgot,egybe jött ki a lengökar a tengellyel, vagy csak a lengökart szedted ki ,torziótengelyt összejelölted a lengökarral hogy milyen állásba volt, ja és a visszarakás sem egyszerü móka lesz, sok sikert hozzá Wink
Az egészet kiszedtem. Jelölést megejtettem.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6439 Dátum: 2006 Augusztus 21, 07:36:20 »

Köszi Smiley
A kalapálás bejött. Győzött a nyers erő!
Nem volt összerohadva, mert szép zsíros volt, hanem elő volt feszítve és utána a helyére ütve. Ezért nem akarta megadni magát.
na látom megkezdted a legszivatósabb dolgot,egybe jött ki a lengökar a tengellyel, vagy csak a lengökart szedted ki ,torziótengelyt összejelölted a lengökarral hogy milyen állásba volt, ja és a visszarakás sem egyszerü móka lesz, sok sikert hozzá Wink

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #6438 Dátum: 2006 Augusztus 20, 20:27:35 »

Helló Mindenkinek! Gondolom tök jó volt Orfű, már aki eljutott oda... Részemről beindult a szopással egybekötött lego hadművelet, amit RMK-nak neveznék / Rakd össze Magad a Kamillát/ . Első lépésben kiderült, hogy a Puma hídtest kicsit szélesebb a gyárinál, ettől az első kerekek olyan kurvás szétálló pózt vetek fel. Persze ez csak akkor tűnt fel, amikor már beépítettem a kormánygépet és szépen összeraktam a kormánykarokat az utolsó sasszegig... Aztán az újraszerelésnél szépen elszakadt egy gumiharang, már nagyon gyakorlottan újrabontottam... Most jó. Lépek tovább, nem nagyon tetszik a fékhatás, hát biztos telecsiszolta a fényező a dobokat, más biztos nem lehet, minden új benne.. Frászt! Főfékhenger tetején vidáman elfplyt az összes olaj, befosott vagy az a vállas O-gyúrú, vagy elrepedt a befolyó műanyag csöcs... Vasárnap persze ilyesmit nem kapni. Grin Lehet, kicsit idegesnek tűntem, legalábbis DJ Pöcök elég hamar eltűnt balfenéken a közelemből... De legalább a motortér bélelése tűrhetően sikerült, és szépen újrafestettem a fűtőcsatorna belső oldalát, meg újszerűvé varázsoltam az ablaktörlő mechanikát, azt húsz évig már nem szedem ki  Grin de a lendület töretlen!

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 1849 1850 1851 1852 1853 [1854] 1855 1856 1857 1858 1859 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.