www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:23:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1488 1489 1490 1491 1492 [1493] 1494 1495 1496 1497 1498 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13272562 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20918 Dátum: 2007 November 07, 10:24:48 »

Hali!

Gyári szelepemelő-mechanizmusról vannak valakinek adatai ? Rugómerevség, nyomórudak, tőkékk anyaga pl. A leendő 1.4 es himbasor miatt kérdezem.  Azzal elvileg  9,8 mm t emelne a szívó és 9,1 mm t a kipuff oldalon. Nem lenne jó, ha kihajolnának a nyomórudak. (nem tudom miért van ez a 0,5 mm eltérés a két bütyök között a vezérműtengelyen). Meg azt ovlastam,hogy elvileg a tőkéknek kissé kúposaknak kéne lenni. Ez valóban így van ? 

Ja és henegrfejest tudtok ajánlani ? Semmi komoly beavatkozás, 1,6 os hengerekhez alakítás,szelepcsere, meg az élek eltüntetésére godnoltam.

A gyári alumínium nyomórudak is bírják, ráadásul könnyűek. Tüzetesen nézd végig mindet, hogy ne legyen rajtuk SEMMI sérülés, kis behorpadás, ütődés. Ez nagyon fontos!
A szelepemelők teteje (sapkája) nem teljesen sík, ha kettőt összeraksz akkor fény felé tartva látod, hogy van bennük egy kis ív. Ez azért van, hogy a tengely forgassa a tőket, ne ragadjon be egy irányba.
Mindenképpen új tőkékkel rakd be az új tengelyt, és ne SCAT tőkéket használj, hanem inkább vagy gyárit vagy EMPI. A scat tőkéknek volt egy rossz sorozata, a teteje pittinges lett...és nem tudni melyik jó, melyik nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #20917 Dátum: 2007 November 07, 09:01:57 »

Hogy fehér peremmel?
Így.



Lefested feketére, száradás után maszkolószalaggal és újságpapírral kitakarod a középső részt, és véknyan fújod 3-szor fehér festékkel. Teljes száradás előtt érdemes a maszkolást leszedni, amikor még nem porszáraz a festés, hanem rugalmas, de már nem fog.
Az a kis fehér trutyi a szarul leszedett maszkolószalag, azóta le lett piszkálva.
Ja...Fehér perem: én a feliratozást fehér gumifestékkel csináltam, lehet kapni kis 2 dl.-es kiszerelésben. Nem olcsó, de lehet szerezni (asszem 1100 Ft volt 2 éve...)
A feliratozásnál nekem elég jól bírta, ha nagyobb peremet festesz vele, akkor lehet, hogy nem ilyen hosszútávú a szép erdemény.
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 07, 09:07:47 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #20916 Dátum: 2007 November 07, 08:50:03 »

neba, te vezetés közben hátra tudsz nyúlni lamellát piszkálni?  Shocked

Ülést picit hátradöntöm, és már megy is.  Grin
Dehogynem forró, csak meg kell lökni picit és már becsukódik.   Grin
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #20915 Dátum: 2007 November 07, 08:31:37 »

Még ülést sem kell felszedni, a kis panelon a kerek lukacskába benyúlva simán észlelhető, hogy zárt vagy nyitott.
Én menet közben is szoktam ott turkálni, mert nem zár rendesen az enyém ( van egy törés a drótban és tolásra kicist behajlik) akkor kicsit rásegítek.  Grin
nem qrva forró?????

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #20914 Dátum: 2007 November 07, 08:30:48 »

Még ülést sem kell felszedni, a kis panelon a kerek lukacskába benyúlva simán észlelhető, hogy zárt vagy nyitott.
Én menet közben is szoktam ott turkálni, mert nem zár rendesen az enyém ( van egy törés a drótban és tolásra kicist behajlik) akkor kicsit rásegítek.  Grin
neba, te vezetés közben hátra tudsz nyúlni lamellát piszkálni?  Shocked
viszont ham ár fűtés, a lábnál lévő nyílás "ajtaja" mitől kell, hogy nyitva maradjon? az egyik oldalon szépen úgy marad, ahogy állítom, a másikon meg pöckölésre kinyílik...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #20913 Dátum: 2007 November 07, 08:14:49 »

A meleg levegőt elosztó y alakú kütyüben kis ajtócskák vannak, azokat kellene nyitni-zárni a bowdennek. Már ha van:
-bowden
-ajtó
Hátsó ülés fel,alátekint, diagnosztizál, megold! Grin
Még ülést sem kell felszedni, a kis panelon a kerek lukacskába benyúlva simán észlelhető, hogy zárt vagy nyitott.
Én menet közben is szoktam ott turkálni, mert nem zár rendesen az enyém ( van egy törés a drótban és tolásra kicist behajlik) akkor kicsit rásegítek.  Grin
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #20912 Dátum: 2007 November 07, 07:53:19 »

a baloldali mégse csinál semmit... fel vagy le, no difference...:-(
A meleg levegőt elosztó y alakú kütyüben kis ajtócskák vannak, azokat kellene nyitni-zárni a bowdennek. Már ha van:
-bowden
-ajtó
Hátsó ülés fel,alátekint, diagnosztizál, megold! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #20911 Dátum: 2007 November 06, 23:07:04 »

... Ne várjátok el, hogy bontsam jobban szét, fúrassam fel a menetet stb... ehhez szétkell szedni a blokkot, mert valahogy az alu forgács nem egészséges a blokkon belül... kösz nem játszom meg ezt a kört...)

En is szivtam a buszom mocijaval. Osszerakaskor anno eloszor csak 2 csavar nem akart megfeszulni. Kijott 2 persely. Blokk szethuz, beperselyez (szerencsere kiderult, hogy a blokkban amit a gepmuhely fuzott ossze, van boven forgacs is). Ujra osszerak. Majd ekkor megegy csavar kijott. Ezt mar (foleg mivel epp zsakfuratos csavar volt) nem bont szetszedessel kezdtem.  Ragszallaggal leragasztottam a hengernyilasokat, szelepnyomo rud nyilasokat, majd menetfuras, es ujabb persely. Ha szerencsed van, megoldhato.
De a legtutibb ha vmelyik is megindult, vagy gyanus mindegyiket cserelni (szepen merolegesen befujva, perselyt beragasztva). Persze csak az uj blokk utan, mert abszolute az a legjobb.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #20910 Dátum: 2007 November 06, 21:05:10 »

érdemes lenne benézni a hátsó ülés alá: nem-e szakadt a bowden.
meg felpörgetni a motort, mert úgy tutira érezni. bár alapjáraton is kéne. én is bowdenre tippelek

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20909 Dátum: 2007 November 06, 21:01:50 »

Hali!

Gyári szelepemelő-mechanizmusról vannak valakinek adatai ? Rugómerevség, nyomórudak, tőkékk anyaga pl. A leendő 1.4 es himbasor miatt kérdezem.  Azzal elvileg  9,8 mm t emelne a szívó és 9,1 mm t a kipuff oldalon. Nem lenne jó, ha kihajolnának a nyomórudak. (nem tudom miért van ez a 0,5 mm eltérés a két bütyök között a vezérműtengelyen). Meg azt ovlastam,hogy elvileg a tőkéknek kissé kúposaknak kéne lenni. Ez valóban így van ? 

Ja és henegrfejest tudtok ajánlani ? Semmi komoly beavatkozás, 1,6 os hengerekhez alakítás,szelepcsere, meg az élek eltüntetésére godnoltam.
szerintem  a nyomorudnak birnia kell a himbát ahogy a 294es tengelyt si birják ami nagyobbat emel mint a himba!
érdemes venn uj tökéket is mert sokat számit(olajnyomás,iletve halkabb,)én ugy tudom töke tetjének siknak kell lenni!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
matchbox
« Hozzászólás #20908 Dátum: 2007 November 06, 20:54:36 »

a baloldali mégse csinál semmit... fel vagy le, no difference...:-(
érdemes lenne benézni a hátsó ülés alá: nem-e szakadt a bowden.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #20907 Dátum: 2007 November 06, 20:51:39 »

ugyanaz mondod. a távolabbi(anyós ülés felőli) beengedi a meleg levegőt. a közelebbi(sofőr ülés felőli) pedig vagy nyitja a hátsó, lábhoz menő ágat, vagy zárja. ha az el van zárva, minden meleg levegő előre megy. az első üléseknél a lábnál van két csappantyú, vagy mifaszom, amivel tudod a saját meg az asszony lábára küldeni a meleget, ha ez is el van zárva meg a hátsó is, minden meleg levegő az ablakra megy
a baloldali mégse csinál semmit... fel vagy le, no difference...:-(

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #20906 Dátum: 2007 November 06, 20:40:27 »

Hali!

Gyári szelepemelő-mechanizmusról vannak valakinek adatai ? Rugómerevség, nyomórudak, tőkékk anyaga pl. A leendő 1.4 es himbasor miatt kérdezem.  Azzal elvileg  9,8 mm t emelne a szívó és 9,1 mm t a kipuff oldalon. Nem lenne jó, ha kihajolnának a nyomórudak. (nem tudom miért van ez a 0,5 mm eltérés a két bütyök között a vezérműtengelyen). Meg azt ovlastam,hogy elvileg a tőkéknek kissé kúposaknak kéne lenni. Ez valóban így van ? 

Ja és henegrfejest tudtok ajánlani ? Semmi komoly beavatkozás, 1,6 os hengerekhez alakítás,szelepcsere, meg az élek eltüntetésére godnoltam.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
matchbox
« Hozzászólás #20905 Dátum: 2007 November 06, 17:02:55 »

Nekem is ilyen volt.Hazajövés,garázs,akna.Tény hogy minden porcikáját meg lehet ismerni a gépnek.De én már jobb szeretem nem kényszerből bütykölni.
Ja-ja: innentől kezdve már jutalomjáték, hobbi, élvezet, stb.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #20904 Dátum: 2007 November 06, 16:56:31 »

nekem ez a munkábajárós autóm (napi 45 km), így az első év úgy telt el, hogy nappal használat, este/éjszaka/hétvégén pedig helyreállítás, karbantartás, javítás.
Hidd el, meghálálja magát - hosszabb távon.
Nekem is ilyen volt.Hazajövés,garázs,akna.Tény hogy minden porcikáját meg lehet ismerni a gépnek.De én már jobb szeretem nem kényszerből bütykölni.
matchbox
« Hozzászólás #20903 Dátum: 2007 November 06, 16:46:46 »

Szerintem egy olyat építeni, ami "lehet, hogy bírja" a végén drágább lesz. + a bosszúság, amikor 3 hengerrel jössz haza 60-nal, túlmelegedő motorral.
Nem akarom osztani az észt, de engem a Stuntmanus által (is) képviselt irányzat vezérelt: egyszerre csak 1 dolgot kell megcsinálni, de azt tisztességesen. Nekem az ellenkezője - gyors megoldás mindenhol - hosszabb távon nem jött volna be.
Türelem, pénz, bosszúság: nekem ez a munkábajárós autóm (napi 45 km), így az első év úgy telt el, hogy nappal használat, este/éjszaka/hétvégén pedig helyreállítás, karbantartás, javítás.
Hidd el, meghálálja magát - hosszabb távon.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20902 Dátum: 2007 November 06, 16:26:04 »

Látod, hogy megfogadtam pár tanácsod, de nem lehet most teljes motorfelújjítást csinálni.
Sem fél millám, sem hónapjaim nincsennek, hogy összeáljon egy olyan motor, amire az okosok is rábólintanak!
Az autósboltban direkt erre adták a ragasztót, majd kiderül. Az biztos, hogy alaposan betartottam a használati utasítást
(brigéciollal alaposan letisztítottam, zsírtalanítottam, majd vizes fültitsztító pálcikával és rongyal is alaposan kitörölgettem, majd hajszárítóval kiszárítottam és hagytam még vagy egy órát úgy, aztán persze kályha 15 fok felett ment végig egész este, mert ez is kellett, bekentem a menetet és a csavart is, majd kézzel betekertem, belül kicsit lehúztam újjal-persze kesztűben, mert cefett káros cucc, kívül pedig hagytam egy kicsit rajta, hogy jobban fogjon, persze úgy hogy ahol a henger feltámszkodik ott tiszta maradt a felület. Én megtettem mindent ami tőlem telt. Ne várjátok el, hogy bontsam jobban szét, fúrassam fel a menetet stb... ehhez szétkell szedni a blokkot, mert valahogy az alu forgács nem egészséges a blokkon belül... kösz nem játszom meg ezt a kört...)
Sajnálom, hogy nem akarsz hozzászólni, tőled mindig lehet tanulni, egyszerűen csak azt sugalltam, hogy hiába létezik jobb megoldás amit te mondassz, nem tudom megcsinálni, nincs időm-pénzem-akaratom tovább fokozni a dolgot. 

Szerintem egy olyat építeni, ami "lehet, hogy bírja" a végén drágább lesz. + a bosszúság, amikor 3 hengerrel jössz haza 60-nal, túlmelegedő motorral.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #20901 Dátum: 2007 November 06, 16:03:01 »

Nah, én is igy gondoltam,csak rosszul tettem fel a kérdést...
szóval a "nem csinál semmit" akkor igaz ha a másik lent van...
Akkor jól müködik, köszi!
kezedet tedd a hátsó ülés alatti nyíláshoz, mozgatod a kart, még álló helyzetben is érezned kell különbséget, bár nem sokat

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #20900 Dátum: 2007 November 06, 16:01:34 »

ugyanaz mondod. a távolabbi(anyós ülés felőli) beengedi a meleg levegőt. a közelebbi(sofőr ülés felőli) pedig vagy nyitja a hátsó, lábhoz menő ágat, vagy zárja. ha az el van zárva, minden meleg levegő előre megy. az első üléseknél a lábnál van két csappantyú, vagy mifaszom, amivel tudod a saját meg az asszony lábára küldeni a meleget, ha ez is el van zárva meg a hátsó is, minden meleg levegő az ablakra megy
Nah, én is igy gondoltam,csak rosszul tettem fel a kérdést...
szóval a "nem csinál semmit" akkor igaz ha a másik lent van...
Akkor jól müködik, köszi!

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #20899 Dátum: 2007 November 06, 15:58:53 »

hehh???

az egyik kapcsolja a hőcserélő lamellát, ha ez nincs nyitva nincs sehol fűtés
a másik pedig vagy előre vagy hátulra kapcsol, már nem emléxem, hogy az Y melyik szárában van a lamella, de lehet hátsó
ugyanaz mondod. a távolabbi(anyós ülés felőli) beengedi a meleg levegőt. a közelebbi(sofőr ülés felőli) pedig vagy nyitja a hátsó, lábhoz menő ágat, vagy zárja. ha az el van zárva, minden meleg levegő előre megy. az első üléseknél a lábnál van két csappantyú, vagy mifaszom, amivel tudod a saját meg az asszony lábára küldeni a meleget, ha ez is el van zárva meg a hátsó is, minden meleg levegő az ablakra megy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20898 Dátum: 2007 November 06, 15:53:29 »

a távolabbi kar maga a fűtés bekapcsolása, a közelebbi kar pedig a hátsó fűtést kapcsolja be. értelemszerűen csak a közelebbi kar semmit nem fog csinálni, ha a másik nincs felhúzva. onnan, ha a távolabbi fel van húzva, te állítod, hogy hátulra, lábadhoz, ablakra menjen/ne menjen
hehh???

az egyik kapcsolja a hőcserélő lamellát, ha ez nincs nyitva nincs sehol fűtés
a másik pedig vagy előre vagy hátulra kapcsol, már nem emléxem, hogy az Y melyik szárában van a lamella, de lehet hátsó
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #20897 Dátum: 2007 November 06, 15:47:43 »

Egy kicsit a fűtés témára visszatérve...
szóval a két karnak a két oldalt kellene külön nyitnia?
Elmondom mit csinál:
A bal oldali semmit, a jobbost ha kinyitom, jön be a motorhang, meg fűt mint az állat. Szóval?
a távolabbi kar maga a fűtés bekapcsolása, a közelebbi kar pedig a hátsó fűtést kapcsolja be. értelemszerűen csak a közelebbi kar semmit nem fog csinálni, ha a másik nincs felhúzva. onnan, ha a távolabbi fel van húzva, te állítod, hogy hátulra, lábadhoz, ablakra menjen/ne menjen

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20896 Dátum: 2007 November 06, 15:41:45 »

Egy kicsit a fűtés témára visszatérve...
szóval a két karnak a két oldalt kellene külön nyitnia?
Elmondom mit csinál:
A bal oldali semmit, a jobbost ha kinyitom, jön be a motorhang, meg fűt mint az állat. Szóval?
nem
az egyik előre fűt, a másik hátra
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #20895 Dátum: 2007 November 06, 15:39:51 »

Egy kicsit a fűtés témára visszatérve...
szóval a két karnak a két oldalt kellene külön nyitnia?
Elmondom mit csinál:
A bal oldali semmit, a jobbost ha kinyitom, jön be a motorhang, meg fűt mint az állat. Szóval?

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #20894 Dátum: 2007 November 06, 15:25:27 »

Szerintem:
Nem szentségtörés, olyan legyen, ami neked tetszik. Ha nem rozsdás a felni, simán leveszed a kereket, és kimaszkolva a gumit színre fújod. Egy flakon fekete festék, és kész. Vagy gumik le, és fényezteted (szebb, de drágább megoldás).

Úgyis le kell venni a gumikat, mert úgy megy rá a perem...
Majd a pénztárcám megmondja a festés módját...

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20893 Dátum: 2007 November 06, 15:17:00 »

konkrétan ez az:
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #20892 Dátum: 2007 November 06, 15:14:50 »

Csak én vagyok ilyen k*rva béna, vagy valóban olyan szarok a mexikói utángyárott jeladók, hogy 20e km-t nem bírnak ki? Amióta nálam van a gép beletettem 45e km-t és a 2. jeladóm megy tönkre.
Előszőr kevesebbet mutat, mint a valóság: semmi gond, óvatosan beállítom. Ezután lötyög még egy pár ezer kilómétert és a lehelletvékony lemez-csúszka tönkre is ment.
Most kaptam ún. 'trombitarezet': a hosszú téli esték valamelyikén megpróbálom utánagyártani a csúszkát.
nekem is szarakodik a jeladóm (ha benzinszintről van szó), pedig ez eredeti német bontott. a gyári sajna kikopott félúton. biztos vírus

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20891 Dátum: 2007 November 06, 15:14:21 »

Figyi, te félreérted a helyzetet! Én kurvára, nagyívben lesz@rom, hogy ki mit csinál, felőlem 6 hengerfejcsavart is kivehetsz, az én autóm jó, pöccre indul és rendben van.
Ha ide beírsz, akkor gondoltam azért teszed, hogy esetleg valamit hozzáfűzhessünk, amiből tanulhatsz. Vagyunk itt többen, akik nem az első motorunkat tesszük össze és bizony szívtunk mi is eleget, ahogy te is fogsz, pláne, ha nem akarsz más kárán tanulni.
Én innen kezdve nem reagálok semmit, az élet úgyis befűzi neked is a tanítófilmet.  Wink
Látod, hogy megfogadtam pár tanácsod, de nem lehet most teljes motorfelújjítást csinálni.
Sem fél millám, sem hónapjaim nincsennek, hogy összeáljon egy olyan motor, amire az okosok is rábólintanak!
Az autósboltban direkt erre adták a ragasztót, majd kiderül. Az biztos, hogy alaposan betartottam a használati utasítást
(brigéciollal alaposan letisztítottam, zsírtalanítottam, majd vizes fültitsztító pálcikával és rongyal is alaposan kitörölgettem, majd hajszárítóval kiszárítottam és hagytam még vagy egy órát úgy, aztán persze kályha 15 fok felett ment végig egész este, mert ez is kellett, bekentem a menetet és a csavart is, majd kézzel betekertem, belül kicsit lehúztam újjal-persze kesztűben, mert cefett káros cucc, kívül pedig hagytam egy kicsit rajta, hogy jobban fogjon, persze úgy hogy ahol a henger feltámszkodik ott tiszta maradt a felület. Én megtettem mindent ami tőlem telt. Ne várjátok el, hogy bontsam jobban szét, fúrassam fel a menetet stb... ehhez szétkell szedni a blokkot, mert valahogy az alu forgács nem egészséges a blokkon belül... kösz nem játszom meg ezt a kört...)
Sajnálom, hogy nem akarsz hozzászólni, tőled mindig lehet tanulni, egyszerűen csak azt sugalltam, hogy hiába létezik jobb megoldás amit te mondassz, nem tudom megcsinálni, nincs időm-pénzem-akaratom tovább fokozni a dolgot. 
matchbox
« Hozzászólás #20890 Dátum: 2007 November 06, 14:33:12 »

Csak én vagyok ilyen k*rva béna, vagy valóban olyan szarok a mexikói utángyárott jeladók, hogy 20e km-t nem bírnak ki? Amióta nálam van a gép beletettem 45e km-t és a 2. jeladóm megy tönkre.
Előszőr kevesebbet mutat, mint a valóság: semmi gond, óvatosan beállítom. Ezután lötyög még egy pár ezer kilómétert és a lehelletvékony lemez-csúszka tönkre is ment.
Most kaptam ún. 'trombitarezet': a hosszú téli esték valamelyikén megpróbálom utánagyártani a csúszkát.
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #20889 Dátum: 2007 November 06, 14:25:00 »

a typ 3asok hosszabb olajos váltója beszerelhető a bogiba (pre 67es bogi)???

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #20888 Dátum: 2007 November 06, 14:21:50 »

Egyébként sem kell olajhűtő, még a szarul hűtött 1914-es typ3-ashoz sem.  Már nem a 60-as évek van, amikor kokszolódtak az olajok 110 fokon....

"Hatalmas szendvicset ettünk apa felhőivel, jó hogy vége a 60-as éveknek és nem jön újra eeeeeel..."
Ó, Telihold....  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20887 Dátum: 2007 November 06, 14:19:42 »

Még most sem lenne késő, pl az olajhűtőre költendő pénzeden

Egyébként sem kell olajhűtő, még a szarul hűtött 1914-es typ3-ashoz sem.  Már nem a 60-as évek van, amikor kokszolódtak az olajok 110 fokon....

"Hatalmas szendvicset ettünk apa felhőivel, jó hogy vége a 60-as éveknek és nem jön újra eeeeeel..."

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #20886 Dátum: 2007 November 06, 14:14:44 »

a mester megmonnya! Wink élet úgyis befűzi neked is a tanítófilmet.
Na, de már mióta nézi csukott szemmel. 
1303LS
« Hozzászólás #20885 Dátum: 2007 November 06, 14:13:23 »

akkor meg kiszakad! Van másik 7, tartson az... tom szar a hozzáállásom, de kezd telilenni a  tököm, hogy semmi sem lehet tökéletes!
bármit csinálok, veszek, az csak szar... mindennel baj van, szopok, fizetek...
jobb lenne egy évig nyugtonmaradni, és összerakva minden lét, szarni az itthoni mindenre, kivágni ezt a geci motort a picsába és hozatni egy nyút...
meguntam, hogy vagy vagyonokat fizetek szerelőknek és túlságosan értelme nincs, max szinten tartás,
de lassan abba is beleunok, hogy magam próbáljam kibűvészkedni a csodát, mert úgyse megy...
Tudom, hogy csak jót akarsz, de akkor is...
Mióta először összefosta magát a motorod, volt itt vagy 3 10000Ft körüli AS41-es blokk eladó, többször mondtam én is meg mások is, hogy tedd el azt a szart vizsgára és csinálj másból motort, ha tuningolgatni akarsz.
Azóta tényleg elszórhattál egy valag pénzt és csak ott tartassz hogy vagy kijön a csavar vagy nem.  Undecided
Még most sem lenne késő, pl az olajhűtőre költendő pénzeden összehozhatnál egy biztos alapot, amihez mellesleg egy jó darabig nem is fog kelleni plusz hűtő.
Tudom menjek a picsába és foglalkozzak a saját dolgommal, de tényleg bekéne látnod, hogy szarból próbálsz várat felhúzni, abból meg tudjuk mi lesz.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20884 Dátum: 2007 November 06, 14:09:22 »

 a mester megmonnya! Wink élet úgyis befűzi neked is a tanítófilmet.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20883 Dátum: 2007 November 06, 14:05:39 »

Tudom, hogy csak jót akarsz, de akkor is...

Figyi, te félreérted a helyzetet! Én kurvára, nagyívben lesz@rom, hogy ki mit csinál, felőlem 6 hengerfejcsavart is kivehetsz, az én autóm jó, pöccre indul és rendben van.
Ha ide beírsz, akkor gondoltam azért teszed, hogy esetleg valamit hozzáfűzhessünk, amiből tanulhatsz. Vagyunk itt többen, akik nem az első motorunkat tesszük össze és bizony szívtunk mi is eleget, ahogy te is fogsz, pláne, ha nem akarsz más kárán tanulni.
Én innen kezdve nem reagálok semmit, az élet úgyis befűzi neked is a tanítófilmet.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20882 Dátum: 2007 November 06, 13:57:25 »

Na valami ilyesmit akarok, ültetés, keskenyítés nélkül, a mostani kerekekkel.
Szentségtörés, ha tök fekete a felni?
Szerintem:
Nem szentségtörés, olyan legyen, ami neked tetszik. Ha nem rozsdás a felni, simán leveszed a kereket, és kimaszkolva a gumit színre fújod. Egy flakon fekete festék, és kész. Vagy gumik le, és fényezteted (szebb, de drágább megoldás).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #20881 Dátum: 2007 November 06, 13:00:14 »

Pölö:


Na valami ilyesmit akarok, ültetés, keskenyítés nélkül, a mostani kerekekkel.
Szentségtörés, ha tök fekete a felni?

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20880 Dátum: 2007 November 06, 12:46:29 »

Ez azért van mert kitalálsz valamit, azt végrehajtod, és csak utána kérsz tanácsot/véleményt.

akkor meg kiszakad! Van másik 7, tartson az... tom szar a hozzáállásom, de kezd telilenni a  tököm, hogy semmi sem lehet tökéletes!
bármit csinálok, veszek, az csak szar... mindennel baj van, szopok, fizetek...
jobb lenne egy évig nyugtonmaradni, és összerakva minden lét, szarni az itthoni mindenre, kivágni ezt a geci motort a picsába és hozatni egy nyút...
meguntam, hogy vagy vagyonokat fizetek szerelőknek és túlságosan értelme nincs, max szinten tartás,
de lassan abba is beleunok, hogy magam próbáljam kibűvészkedni a csodát, mert úgyse megy...
Tudom, hogy csak jót akarsz, de akkor is...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20879 Dátum: 2007 November 06, 12:34:22 »

Tegyél bele egy D-s atomerőművet, no tunying, és szépen elcsettegsz vele  a  következő évtized végéig. Szerintem...
szerinted az a cél?
míg ki nem nyögi a magas C-t nem nyugszom!
Oldalak: 1 ... 1488 1489 1490 1491 1492 [1493] 1494 1495 1496 1497 1498 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.